Ajax-kamp duidelijk: 'Dan hebben ze genoeg centen om iets leuks mee te doen'

    Ajax-kamp duidelijk: 'Dan hebben ze genoeg centen om iets leuks mee te doen'

    zondag 13 augustus 2017 om 08:15

    Marcel Keizer verwacht dat Marc Overmars gaat reageren als Davinson Sánchez vertrekt bij Ajax. De trainer van de Amsterdammers wilde al een defensieve versterking, maar mogelijk moeten er meer spelers komen. 

    "Als hij vertrekt, moet er gereageerd worden door de club en moeten er jongens bijkomen", zegt hij tegen de NOS. "Één vervanger? Ik ga uit van meer. We hadden er al een nodig. Als hij dan weggaat, zullen er wel twee komen, of misschien wel...Daar moeten we even naar kijken", houdt Keizer zich in. "Of ik een lijstje heb? Ik denk dat de club genoeg lijstjes heeft voor posities. Voorlopig is hij nog van ons, laten we dat even afwachten."

    Mocht Sánchez naar de Premier League vertrekken, dan lonkt er minstens veertig miljoen euro voor Ajax. Dat bedrag zou Spurs naar verluidt op hem geboden hebben. Nick Viergever is duidelijk. "Dan hebben ze in ieder geval genoeg centen om iets leuks mee te doen."

    Poll

    Gaat Sánchez vertrekken?

    (1408 stemmen)

    Plaats een reactie

    Diamant07 +4420
    zondag 13 augustus 2017 om 08:16
    Als Marc slim is doet ie gek geeft ie 5% van het binnengekomen geld uit.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8442
    zondag 13 augustus 2017 om 08:30
    Bij de Alberthein en bij de Jumbo heb je ook slimme koopjes mischien valt daar ook wat te halen :-0)
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    zondag 13 augustus 2017 om 14:44
    2 halen 1 betalen ;p
    Vind ik leuk
    Sigma +1760
    zondag 13 augustus 2017 om 08:18
    Dat de trainer nadrukkelijk vraagt om spelers oke....maar dat ook de spelers 1 voor 1 ook al schreeuwen om versterking is er iets goed mis bij de technische staf van Ajax.....Of is het toch de RVC die alles tegenhoud bij Ajax!!??
    Vind ik leuk
    Sigma +1760
    zondag 13 augustus 2017 om 08:22
    Ik ben benieuwd hoelang Younes nog mag blijven staat.....Traore heeft onder Bosz zowat het hele seizoen in de basis gespeeld ondanks dat hij vaak ondermaats speelde.....Veltman laat hij sowieso staan wat tja aanvoerder enzo....met alle respect voor Schone maar zijn tijd zit erop....Ik had het nooit gedacht maar ik ga toch Jonk gelijk geven......
    Vind ik leuk
    darmianto +7854
    zondag 13 augustus 2017 om 11:22
    Als je over een periode van 5 jaar gaat kijken dan komt er altijd een moment dat je de een of de ander gelijk kan geven.

    Jonk liep ook te mekkeren over de doorstroom vanuit de jeugd maar heel eerlijk? Dat loopt juist als een trein.
    Vind ik leuk
    Zippy +3746
    zondag 13 augustus 2017 om 08:23
    Blijft de zo geprezen Ajaxopleiding toch in gebreke.
    Er lopen toch zoveel toptalenten rond.
    En er is geen vervanger voor Sanchez ?
    Een nadenkertje..........
    Vind ik leuk
    2cents +49789
    zondag 13 augustus 2017 om 08:29
    Toevalligerwijs is die vervanger uit de opleiding wel aanwezig in de persoon van de rechtsbenige De Ligt.

    Het gaat dus meer om een goede linksbenige CV en een goede linksback. Er vanuitgaande dat die nieuwe rechtsback beter gaat zijn dan Veltman.
    Vind ik leuk
    Zippy +3746
    zondag 13 augustus 2017 om 08:35
    Mooi.
    Nu ben ik gerust gesteld.
    Vind ik leuk
    Old Star +6961
    zondag 13 augustus 2017 om 08:31
    Dat is de ligt... maar die is nog niet op dat niveau...
    Vind ik leuk
    Sigma +1760
    zondag 13 augustus 2017 om 08:35
    je kan niet voor elke positie toptalenten inzetten voor Sanchez was het idd de Ligt daaronder heel langs niets...

    zoals 2cents al aangeeft heeft Ajax een link en een rechtsback nodig maar dan een type Sanchez...Veltman weer CV samen met de Ligt....Ik zou ook eens proberen Huntelaar in de basis te zetten....Kluivert link en Neres op rechts...
    Vind ik leuk
    zondag 13 augustus 2017 om 08:52
    Je kunt niet elk jaar vijf jeugdspelers verkopen en vijf nieuwe inpassen... dat snap je zelf hoop ik ook wel.
    Vind ik leuk
    darmianto +7854
    zondag 13 augustus 2017 om 11:24
    Ach gut, kom je duimpjes in je poepert zoeken? Zelfs met de beste opleiding ter wereld ben je niet zeker dat je voor elke positie een vervanger door kan laten stromen, dat snap jij wel maar je vind een paar anonieme duimpjes leuker
    Vind ik leuk
    reggie +1448
    zondag 13 augustus 2017 om 08:23
    Paniek paniek het is nu al paniek in Amsterdam, Keizer eerder weg dan Cocu.
    Vind ik leuk
    rolo8679 +1129
    zondag 13 augustus 2017 om 08:23
    Versterkingen moesten al binnen zijn. Punten aan het begin van het seizoen verspelen kunnen duur zijn. Of weten ze dat nu nog niet in Amsterdam?
    Vind ik leuk
    stollie38 +16977
    zondag 13 augustus 2017 om 08:24
    Je bent al drie maanden bezig met overleggen over spelers en nu je sterkhouder achterin op het punt staat weg te gaan,dan moet er een vervanger voor terug. Zo wat elke wedstrijd roep je dat er spelers bij moeten en Veltman riep dat ook,maar je hebt nog maar 18 dagen. En maak de lijnen eens duidelijk, want iedereen wil het zo gaan doen.
    Vind ik leuk
    Casuals88 +1824
    zondag 13 augustus 2017 om 08:35
    De meeste roepen dit al weken en dan heb je er ook nog mensen bij die vinden dat Overmars top werk heeft geleverd.

    Die snappen er echt helemaal niks van.

    De selectie had al voor Nice uit rond moeten zijn , een linksback zijn ze al 3 jaar aan het zoeken . HOE IS HET MOGELIJK ???
    Vind ik leuk
    chicken +10152
    zondag 13 augustus 2017 om 09:17
    Moet je wel eerst cl halen...als je betere spelers niet he ergens mee kunnen verleiden. Se komen hier jiet voor he5 geld of de competitie. Cl missen betekent meteen dat spelers onhaalbaar worden en je eigen cl waardige spelers flink aan getrokken gaan worden.

    W3l eens bedacht dat overmars niet anders kan?? De heren bestuurders pikken het niet als overmars 800% winst in een jaar laat liggen. De aandelen moeten terug!!

    En laten we niet paniekerig doen. Dit hebben we vaker meegemaakt maar er moeten nu serieus spelers gehaald worden, selectie is veel te onervaren en te krap..
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 09:18]
    Vind ik leuk
    hans59 +220
    zondag 13 augustus 2017 om 08:38
    Misschien is Ajax aan nieuw publiek toe!!
    Vind ik leuk
    Sil95 +9395
    zondag 13 augustus 2017 om 08:44
    Dat valt wel mee hoor.. Tegen Nice nog een stampvolle ArenA en ook voor het duel van donderdag zijn er al ruim 40 000 tickets verkocht. Wat gewoon netjes is voor een voorronde Europa League.
    Vind ik leuk
    zondag 13 augustus 2017 om 08:41
    Geen man overboord. Als we nu alles op alles zetten dat we vanaf nu alles gaan winnen worden we gewoon kampioen!!
    Vind ik leuk
    ficusje +1673
    zondag 13 augustus 2017 om 08:50
    Moeten op 31 aug pas een seizoenkaart pakken,dan weet je gelijk waar je aan toe bent.
    Vind ik leuk
    Chloe +637
    zondag 13 augustus 2017 om 09:09
    droom je weleens met je ogen open?
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    zondag 13 augustus 2017 om 14:47
    Droom jij wel eens met je ogen dicht?
    Vind ik leuk
    cheeks +3093
    zondag 13 augustus 2017 om 08:50
    Bij PSV zijn Obispo en Mauro voor 100 miljoen op te halen. Heb je een mooie package deal.
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 08:51]
    Vind ik leuk
    zondag 13 augustus 2017 om 08:51
    Koopclub
    Vind ik leuk
    zondag 13 augustus 2017 om 08:52
    Niks doen zou ik zeggen. PSV en Ajax waren dramatisch gisteren. Feyenoord gaat ook veel morsen door de CL. Laat de top 3 maar lekker aanprutsen. Maar wat een treurig niveau heb ik gezien gisteren. Wat wil je ook met spelers als Dijks, Viergever, Schone, Brenet, Schwaab, Hendrix en Locadia. Topclub onwaardig. Maar lekker oppotten Marc!
    Vind ik leuk
    Cappie +6732
    zondag 13 augustus 2017 om 10:31
    PSV dramatisch gisteren? Hmm, oké.
    Vind ik leuk
    JTE +148
    zondag 13 augustus 2017 om 08:52
    Er hadden al veel eerder goede aankopen gedaan moeten worden,om het verlies van Klaassen en Traore op te vangen,als je al van Heracles verliest wordt het gewoon weer een zwaar seizoen,nu Sanchez ook nog weg,wordt het er helemaal niet beter op
    Vind ik leuk
    Luiehond +1495
    zondag 13 augustus 2017 om 08:53
    Arme arme Keizer, dit wordt een kansloze missie! Of ben ik te negatief?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11181
    zondag 13 augustus 2017 om 08:56
    Volgens mij hebben ze daar toch al lang meer dan genoeg geld om versterkingen te halen ?
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6162
    zondag 13 augustus 2017 om 09:03
    Keizer kan er ook niks aan doen dat hij hier nog helemaal niet klaar voor is

    Vreselijk beleid daar
    Vind ik leuk
    stollie38 +16977
    zondag 13 augustus 2017 om 09:05
    Dat is het nou juist. Ze doen geen leuke dingen met geld. Spelers halen zonder ervaring.
    Vind ik leuk
    Chloe +637
    zondag 13 augustus 2017 om 09:06
    Geld maakt niet gelukkig.......wel als je hm laten rollen!!
    Vind ik leuk
    zondag 13 augustus 2017 om 09:11
    "Als Sanchez vertrekt, zullen er zeker twee vervangers moeten komen". Zelfs als beginnend trainer zou hij moeten weten dat je geen 12 spelers mag opstellen.
    Vind ik leuk
    isnake +1958
    zondag 13 augustus 2017 om 09:12
    Volgens mij heeft Ajax al lang voldoende centen om iets leuks mee te doen. Ze doen het alleen zo weinig. Op deze manier gaat het een heel moeilijk seizoen worden, en nieuwe spelers straks nog inpassen gaat ook tijd kosten.
    Ik geef toe dat ik Ajax liever niet kampioen zie worden, maar ik zie ze wel graag ver komen in Europa en de competitie spannend houden.
    Vind ik leuk
    Johan.l +4145
    zondag 13 augustus 2017 om 09:22
    Ach een verlies partij en hij moet opdonderen, morgen winnnen we weer en is hij de beste. Ik kan me kapot ergeren aan dat gedrag. Stelletje meelopers! Heb g... vertrouwen
    Vind ik leuk
    dhrwobo +20058
    zondag 13 augustus 2017 om 09:31
    Mooi voorbeeld van dat keizer niks in te brengen heeft daar. "Heb je een lijstje?" ... "ik denk dat de club..."
    Vind ik leuk
    Blueman +811
    zondag 13 augustus 2017 om 09:53
    Als ik de kop zo lees, dan is het dus wij en zij bij de club....
    Vind ik leuk
    Jimmy Barnes +2556
    zondag 13 augustus 2017 om 10:10
    Sánchez weg. Wéér een mokerslag.
    Vind ik leuk
    stratumseind +138927
    zondag 13 augustus 2017 om 10:19
    Het kan misschien aan mij liggen maar alle lofzang en zelfbevlekking na de uitschakeling tegen nice is opeens verdwenen......
    Vind ik leuk
    stratumseind +138927
    zondag 13 augustus 2017 om 10:29
    Der Kaiser voelt nattigheid en begint langzaam maar zeker te beseffen wat iedereen vooraf al wist : hij is gewoon een marionet van marc en flappie
    Vind ik leuk
    PDJong +1089
    zondag 13 augustus 2017 om 10:31
    Viergever zegt het gewoon!
    Vind ik leuk
    Heino +41
    zondag 13 augustus 2017 om 10:42
    Om er wat leuks mee te doen ja naar de koopjes afdeling en wat er dan nog voor leuks overblijft kan je de aandeelhouders tevreden mee krijgen.
    Vind ik leuk
    FcG4Ever +1012
    zondag 13 augustus 2017 om 10:47
    Er wordt in Engeland al gesproken over een 'done deal' voor 35 miljoen euro. Maar goed, een vervanger die net zo goed is haal je niet zo maar.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17226
    zondag 13 augustus 2017 om 11:28
    Geen pond?
    Vind ik leuk
    Soky21 +283
    zondag 13 augustus 2017 om 10:56
    is het allemaal wel zoveel geld ? ja het is veel geld , maar in de huidige markt vraag ik me af wat je er voor terug kan halen van een dusdanig niveau .
    Vind ik leuk
    Blademarc +687
    zondag 13 augustus 2017 om 11:37
    Schiet v*rdomme eens een keer op Ajax. Elk jaar weer hebben we hetzelfde geouwehoer. Je zou zeggen dat je van je fouten leert? Je Selectie weer niet op orde. Onder andere verloor je de wedstrijd van gisteren omdat het te rumoerig is bij Ajax. Heb je weer een valse start, ga je later in het seizoen ineens goed voetballen? Ben je wederom te laat. Kom op Ajax nu een keer!
    Vind ik leuk
    zondag 13 augustus 2017 om 11:55
    die keizer heeft geen plan B geen Lijstje wat is dat voor groentje?
    Vind ik leuk
    zondag 13 augustus 2017 om 11:57
    aad de mos
    Vind ik leuk
    zondag 13 augustus 2017 om 11:58
    youness weer slecht zeg
    Vind ik leuk
    Nick1980 +571
    zondag 13 augustus 2017 om 12:12
    Sleep er 47 miljoen uit en wegwezen. Als hij niet meer wil kan je hem ook niet dwingen. Ik vind t redelijk snel na 1 uitstekend seizoen, maar ja wie ben ik, elke speler zal voor zo'n kans willen gaan.
    Vind ik leuk
    North +2412
    zondag 13 augustus 2017 om 13:33
    Misschien moet die transferdeadline gewoon ingekort worden. Dit geouwehoer iedere keer met rijke clubs die op het laatste moment nog eens complete elftallen bij elkaar sprokkelen, is hoogstens irritant.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18468
    zondag 13 augustus 2017 om 13:55
    Waarom wil niemand Viergever?
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    zondag 13 augustus 2017 om 14:56
    Daar was volgens mij al interesse voor maar Marc wou hem niet laten gaan. Hoop dat hij dat bij Sanchez ook gewoon doet. Die is volgend seizoen nog steeds genoeg waard.
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    zondag 13 augustus 2017 om 14:31
    Het is echt balen als Sanchez vertrekt. Zonder enige goede aankopen gaat het een hopeloos jaar worden voor Ajax. De wisselvalligheid van de talenten gaat ze de das om doen.
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1055
    zondag 13 augustus 2017 om 21:21
    Al dat negatieve gedoe over Marc Overmars komt me de strot uit!
    Wat moet je met ongemotiveerde broodvoetballers, die het werkelijk niks uitmaakt wat voor kleur shirt en embleem ze aangetrokken wordt.
    We moeten accepteren dat echte topspelers niet in een Eredivisie gaan spelen. Daarom waardeer ik jongens als Davy Klaassen, die gaan met tranen in de ogen bij hun club weg na jaren gewoon hun werk gedaan te hebben. Als ik Marc Overmars was geweest, was ik al lang en breed TD in de Premier League geworden. Hij kan zo naar Arsenal voor 5x salaris Ajax.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ajax-kamp duidelijk: 'Dan hebben ze genoeg centen om iets leuks mee te doen'