Ajax-kamp duidelijk: 'Dan hebben ze genoeg centen om iets leuks mee te doen'

Ajax-kamp duidelijk: 'Dan hebben ze genoeg centen om iets leuks mee te doen'

zondag 13 augustus 2017 om 08:15

Marcel Keizer verwacht dat Marc Overmars gaat reageren als Davinson Sánchez vertrekt bij Ajax. De trainer van de Amsterdammers wilde al een defensieve versterking, maar mogelijk moeten er meer spelers komen. 

"Als hij vertrekt, moet er gereageerd worden door de club en moeten er jongens bijkomen", zegt hij tegen de NOS. "Één vervanger? Ik ga uit van meer. We hadden er al een nodig. Als hij dan weggaat, zullen er wel twee komen, of misschien wel...Daar moeten we even naar kijken", houdt Keizer zich in. "Of ik een lijstje heb? Ik denk dat de club genoeg lijstjes heeft voor posities. Voorlopig is hij nog van ons, laten we dat even afwachten."

Mocht Sánchez naar de Premier League vertrekken, dan lonkt er minstens veertig miljoen euro voor Ajax. Dat bedrag zou Spurs naar verluidt op hem geboden hebben. Nick Viergever is duidelijk. "Dan hebben ze in ieder geval genoeg centen om iets leuks mee te doen."

Poll

Gaat Sánchez vertrekken?

(1408 stemmen)

Plaats een reactie

Diamant07 +3698
zondag 13 augustus 2017 om 08:16
Als Marc slim is doet ie gek geeft ie 5% van het binnengekomen geld uit.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 08:20
Als Marc slim is, sodemieterd hij op
Vind ik leuk
Diamant07 +3698
zondag 13 augustus 2017 om 08:24
Als ie slim is sodemietert hij inderdaad op. Maar of dat er slimme mensen bij Ajax werken betwijfel ik. Vd Sar was een leuke keeper maar om die nou aan het hoofd van een miljoenen bedrijf te zetten... En dan nog zo'n onervaren trainer die blij is waar die zit en niet met z'n vuist op tafel durft te slaan...

Nee chaos daar.
Vind ik leuk
GaoYao +3781
zondag 13 augustus 2017 om 08:42
Het leven gaat snel en het is wel duidelijk dat mensen gebeurtenissen snel vergeten. Het incident met Nouri is nog vers en dient niet onderschat te worden. Daarbij komt ineens de interesse van Tottenham op Sanchez op de speeldag. Hij is het hart vd verdediging.
Ik denk dat Keizer wel krachtig genoeg is om op de tafel te slaan maar hij is afhankelijk van het inkoopbeleid vd club.
Van der Sar is een waardige directeur met veel internationaal aanzien en connecties. Hij kan niet op eigen houtje zaken beslissen en is daarbij een onderdeel van het raad van bestuur.

Feyenoord is ook bezig om Kuyt te lanceren en in de club een positie te geven..

Onzinnige opmerking dus.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:03
Ja, wat er met Nouri is gebeurd, heeft impact. Persoonlijk vind ik dat het meest zichtbaar bij Zyech. Of de clubleiding daar verstandig mee omgaat kan ik niet beoordelen.

Het aanzien van Van der Sar wortelt in zijn keepersloopbaan. Wat mij bij Ajax opvalt is dat meningsverschillen ontaarden in breuken die ook nog in het openbaar worden uitgevochten. Krachtig leiderschap kenmerkt zich door het vermogen verschillen productief te maken. Dat zie ik in elk geval niet bij Van der Sar.

Keizer presenteert het eerste elftal van Ajax bijna als slachtoffer van een reeks "mokerslagen". Zelfs al heb je aanleiding om dit zelf zo te ervaren, geef je daarmee een signaal af dat ik als gebrek aan mentale veerkracht of weerstand bij een coach interpreteer. Dan aan een mentaal weinig stabiel team leidinggeven is mogelijk te veel gevraagd
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 09:34]
Vind ik leuk
GaoYao +3781
zondag 13 augustus 2017 om 09:12
Zo te lezen ben je iemand met veel levenservaring. Dat met Nouri is een traumatische ervaring en was voor een ervaren coach ook moeilijk geweest om hierop de anticiperen..
Op mijn werk is een collega voor onze ogen dood neer gevallen en heeft, 12 jaar na dato, nog steeds een impact op ons team.. Dit met Nouri is zelfs nog erger want de beste jongen leeft nog maar ze kunnen geen interactie met hem hebben,
De wereld om ons heen gaat snel. Te snel en we worden volgepompt met onzinnig nieuws waardoor we snel dingen vergeten. #staystrongappie!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:24
Een plotselinge dood voor je ogen maakt je in één klap bewust van je eigen sterflijkheid, de kwetsbaarheid van leven. Nouri is niet overleden maar de kwetsbaarheid van het menselijk lichaam is aangekomen in het (onder-)bewustzijn van de spelers. En dat was niet te voorzien, ook niet voor Keizer. Je slaat daar dus de spijker op zijn kop.

Leiderschap krijgt betekenis in zo een situatie. Hoe ga je om met deze jonge spelers, hoe uit je je in het openbaar. Dan zie je uit wel hout iemand is gesneden. Ik heb Keizer opmerkzaam gevolgd de laatste weken. Vandaar mij conclusie.

En dat te veel klein nieuws vergeetachtig maakt wat de grote dingen aangaat ben ik van harte met je eens.

Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:29
•••Dont forget Nouri in your Dua's•••
Vind ik leuk
3ismo +1897
zondag 13 augustus 2017 om 12:58
amen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:37
Maar je kunt niet blijven terug vallen op Nouri bij alles wat er verkeerd gaat, Ajax geeft keer op keer wedstrijden weg daar kan de toestand met Nouri niet debet aan zijn. Keizer ongeschikt als coach wegens te weinig ervaring zou kunnen maar kijk naar Spaanse clubs waar het ook gebeurt en waar het wel goed gaat.
Vind ik leuk
Sigma +1285
zondag 13 augustus 2017 om 08:48
"En dan nog zo'n onervaren trainer die blij is waar die zit en niet met z'n vuist op tafel durft te slaan..."

Ik ben een ajacied...maar hier ben ik het volkomend met je eens...Als Ajax echt willende doorgaan waar ze gebleven waren vorige seizoen hadden ze een ervaren trainer aangenomen....Keizer kijkt al een tijdje alsof hij elk moment in een huilbui kan uitbarsten.....een zeer angstig kijkende trainer....
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:38
Dat hoeft niet, bij Barca en Real kreeg een onervaren coach de leiding en ze wonnen beide de CL
Vind ik leuk
GaoYao +3781
zondag 13 augustus 2017 om 08:24
Gisteren werd duidelijk dat Ajax zonder Sanchez een middelmatig team is en hij eigenlijk onmisbaar is...
Vind ik leuk
Sigma +1285
zondag 13 augustus 2017 om 08:58
GaoYao...zoals ik al zei...Sanchez heeft de zwakte van de verdediging altijd weten te verbloemen...Omdat hij ver boven hun uitstak....En nu wordt hij uitbetaald voor wat hij naar Europa kwam namelijk carrière maken en financieel er goed voor staan...en zijn gehele familie onderhouden...want mensen zoals Sanchez (zuid Amerikanen) zijn echte familie-mensen...en hebben een heel sterke band met de familie...iets wat je hier niet veel zal meemaken...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:41
Sánchez had ook veel fouten hoor maar met 21 jaar mag dat ook nog. Nonchalant, uitverdedigen, opbouwend kan veel beter was vaal erg slordig maar als je beter bent als de rest steek je er boven uit.
Vind ik leuk
bdr +61
zondag 13 augustus 2017 om 14:45
ze spelen ruim een uur heracles ...weg ...geven 2 kansjes weg ...ze maakte 2 fouten .. de kansen afmaken ...en niet uit de organisatie gaan voetballen na de voorsprong ..waar de volgende x van geleerd moet worden
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 14:45]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 08:50
Jij begrijpt het. Die kut muppet
Vind ik leuk
Noudyo. +7247
zondag 13 augustus 2017 om 09:19
Wat is dat nou weer voor onzin? Marc verkoopt jullie spelers voor 30 miljoen, haalt spelers voor 5 miljoen binnen, waarvan een van de twee het goed doen. Die Kasper gekocht voor volgens mij nog minder dan een miljoen, en kan je nu verkopen voor 35+ miljoen. Jullie halen de Europa League-finale, werden ongelukkig tweede in 2015/16, en tweede in 2014/15 en 2016/17 door teams die het gewoon super deden dat jaar, en Overmars moet oprotten?
Vind ik leuk
robson81 +1490
zondag 13 augustus 2017 om 09:34
Precies echt idioten imo,die Overmars verdient een dikke vette opslag.
Vind ik leuk
darmianto +5317
zondag 13 augustus 2017 om 11:21
Precies, als Ajax niet die pot tegen de Graafschap weg had gegeven dan had het allemaal koek en ei geweest ineens..

Afgelopen seizoen haalde Bosz met zn team meer punten binnen dan elk van de 4 jaar dat Ajax kampioen werd..

Voorlopig is ajax slachtoffer van het eigen succes want zodra er op spelers bedragen van 40 mil geboden gaat worden die vervolgens zelf ook liever in de PL willen spelen, tja, wat moet je dan?
Vind ik leuk
Morris +11735
zondag 13 augustus 2017 om 11:49
Dank voor deze tekst.. Het gros hier denkt te begrijpen hoe het werkt. Succes supporters zijn het.
Blèren na 1 nederlaag
Vind ik leuk
United FC +2147
zondag 13 augustus 2017 om 14:38
Maar een team moet ook compleet zijn om kampioen te worden en niet alleen maar aan geld denken.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:33
Domme reactie, als spelers weg willen moet je een zo hoog mogelijke prijs proberen te vangen. Jullie zijn simpel als je denkt dat topspelers en die direct daaronder naar Ajax komen Ajax moet het doen met jeugdspelers scouten daarnaast is Ajax een beursgenoteerd bedrijf dat winst moet maken om dividend uit te keren aan aandeelhouders bovendien weet Overmars drommels goed hoe hij zaken moet doen als zakenman.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 14:41
Tim de boer hij heeft sanchez voor 5 mil binnen gehaald een jaar geleden en nu kost hij minstens 40 mil. Je kunt als Nederlandse club geen bodvan 40 mil of hoger laten lopen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 08:30
Bij de Alberthein en bij de Jumbo heb je ook slimme koopjes mischien valt daar ook wat te halen :-0)
Vind ik leuk
United FC +2147
zondag 13 augustus 2017 om 14:44
2 halen 1 betalen ;p
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:29
Ajax heeft al 3.65 miljoen voor een rechtsback uitgegeven en de vervanger van Sánchez bij AN heeft reeds een contract getekend bij Ajax weet alleen niet hoe duur hij was en wanneer hij gekeurd wordt deze week.
Vind ik leuk
Sigma +1285
zondag 13 augustus 2017 om 08:18
Dat de trainer nadrukkelijk vraagt om spelers oke....maar dat ook de spelers 1 voor 1 ook al schreeuwen om versterking is er iets goed mis bij de technische staf van Ajax.....Of is het toch de RVC die alles tegenhoud bij Ajax!!??
Vind ik leuk
Sigma +1285
zondag 13 augustus 2017 om 08:22
Ik ben benieuwd hoelang Younes nog mag blijven staat.....Traore heeft onder Bosz zowat het hele seizoen in de basis gespeeld ondanks dat hij vaak ondermaats speelde.....Veltman laat hij sowieso staan wat tja aanvoerder enzo....met alle respect voor Schone maar zijn tijd zit erop....Ik had het nooit gedacht maar ik ga toch Jonk gelijk geven......
Vind ik leuk
darmianto +5317
zondag 13 augustus 2017 om 11:22
Als je over een periode van 5 jaar gaat kijken dan komt er altijd een moment dat je de een of de ander gelijk kan geven.

Jonk liep ook te mekkeren over de doorstroom vanuit de jeugd maar heel eerlijk? Dat loopt juist als een trein.
Vind ik leuk
Zippy +2201
zondag 13 augustus 2017 om 08:23
Blijft de zo geprezen Ajaxopleiding toch in gebreke.
Er lopen toch zoveel toptalenten rond.
En er is geen vervanger voor Sanchez ?
Een nadenkertje..........
Vind ik leuk
2cents +29007
zondag 13 augustus 2017 om 08:29
Toevalligerwijs is die vervanger uit de opleiding wel aanwezig in de persoon van de rechtsbenige De Ligt.

Het gaat dus meer om een goede linksbenige CV en een goede linksback. Er vanuitgaande dat die nieuwe rechtsback beter gaat zijn dan Veltman.
Vind ik leuk
Zippy +2201
zondag 13 augustus 2017 om 08:35
Mooi.
Nu ben ik gerust gesteld.
Vind ik leuk
Old Star +2505
zondag 13 augustus 2017 om 08:31
Dat is de ligt... maar die is nog niet op dat niveau...
Vind ik leuk
Sigma +1285
zondag 13 augustus 2017 om 08:35
je kan niet voor elke positie toptalenten inzetten voor Sanchez was het idd de Ligt daaronder heel langs niets...

zoals 2cents al aangeeft heeft Ajax een link en een rechtsback nodig maar dan een type Sanchez...Veltman weer CV samen met de Ligt....Ik zou ook eens proberen Huntelaar in de basis te zetten....Kluivert link en Neres op rechts...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 08:52
Je kunt niet elk jaar vijf jeugdspelers verkopen en vijf nieuwe inpassen... dat snap je zelf hoop ik ook wel.
Vind ik leuk
darmianto +5317
zondag 13 augustus 2017 om 11:24
Ach gut, kom je duimpjes in je poepert zoeken? Zelfs met de beste opleiding ter wereld ben je niet zeker dat je voor elke positie een vervanger door kan laten stromen, dat snap jij wel maar je vind een paar anonieme duimpjes leuker
Vind ik leuk
reggie +385
zondag 13 augustus 2017 om 08:23
Paniek paniek het is nu al paniek in Amsterdam, Keizer eerder weg dan Cocu.
Vind ik leuk
rolo8679 +1029
zondag 13 augustus 2017 om 08:23
Versterkingen moesten al binnen zijn. Punten aan het begin van het seizoen verspelen kunnen duur zijn. Of weten ze dat nu nog niet in Amsterdam?
Vind ik leuk
stollie38 +11983
zondag 13 augustus 2017 om 08:24
Je bent al drie maanden bezig met overleggen over spelers en nu je sterkhouder achterin op het punt staat weg te gaan,dan moet er een vervanger voor terug. Zo wat elke wedstrijd roep je dat er spelers bij moeten en Veltman riep dat ook,maar je hebt nog maar 18 dagen. En maak de lijnen eens duidelijk, want iedereen wil het zo gaan doen.
Vind ik leuk
Casuals88 +1013
zondag 13 augustus 2017 om 08:35
De meeste roepen dit al weken en dan heb je er ook nog mensen bij die vinden dat Overmars top werk heeft geleverd.

Die snappen er echt helemaal niks van.

De selectie had al voor Nice uit rond moeten zijn , een linksback zijn ze al 3 jaar aan het zoeken . HOE IS HET MOGELIJK ???
Vind ik leuk
chicken +4563
zondag 13 augustus 2017 om 09:17
Moet je wel eerst cl halen...als je betere spelers niet he ergens mee kunnen verleiden. Se komen hier jiet voor he5 geld of de competitie. Cl missen betekent meteen dat spelers onhaalbaar worden en je eigen cl waardige spelers flink aan getrokken gaan worden.

W3l eens bedacht dat overmars niet anders kan?? De heren bestuurders pikken het niet als overmars 800% winst in een jaar laat liggen. De aandelen moeten terug!!

En laten we niet paniekerig doen. Dit hebben we vaker meegemaakt maar er moeten nu serieus spelers gehaald worden, selectie is veel te onervaren en te krap..
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 09:18]
Vind ik leuk
hans59 +18
zondag 13 augustus 2017 om 08:38
Misschien is Ajax aan nieuw publiek toe!!
Vind ik leuk
Sil95 +1257
zondag 13 augustus 2017 om 08:44
Dat valt wel mee hoor.. Tegen Nice nog een stampvolle ArenA en ook voor het duel van donderdag zijn er al ruim 40 000 tickets verkocht. Wat gewoon netjes is voor een voorronde Europa League.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 08:41
Geen man overboord. Als we nu alles op alles zetten dat we vanaf nu alles gaan winnen worden we gewoon kampioen!!
Vind ik leuk
ficusje +816
zondag 13 augustus 2017 om 08:50
Moeten op 31 aug pas een seizoenkaart pakken,dan weet je gelijk waar je aan toe bent.
Vind ik leuk
Chloe +417
zondag 13 augustus 2017 om 09:09
droom je weleens met je ogen open?
Vind ik leuk
United FC +2147
zondag 13 augustus 2017 om 14:47
Droom jij wel eens met je ogen dicht?
Vind ik leuk
cheeks +764
zondag 13 augustus 2017 om 08:50
Bij PSV zijn Obispo en Mauro voor 100 miljoen op te halen. Heb je een mooie package deal.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 08:51]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:56
Die prutsers hoeven we niet
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 08:51
Koopclub
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 08:52
Marc Overmars moet als een van de weinige nee hebben gestemd in de Poll;)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 08:52
Niks doen zou ik zeggen. PSV en Ajax waren dramatisch gisteren. Feyenoord gaat ook veel morsen door de CL. Laat de top 3 maar lekker aanprutsen. Maar wat een treurig niveau heb ik gezien gisteren. Wat wil je ook met spelers als Dijks, Viergever, Schone, Brenet, Schwaab, Hendrix en Locadia. Topclub onwaardig. Maar lekker oppotten Marc!
Vind ik leuk
Cappie +4089
zondag 13 augustus 2017 om 10:31
PSV dramatisch gisteren? Hmm, oké.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:56
Verdedigend en Locadia zeker wel
Vind ik leuk
JTE +97
zondag 13 augustus 2017 om 08:52
Er hadden al veel eerder goede aankopen gedaan moeten worden,om het verlies van Klaassen en Traore op te vangen,als je al van Heracles verliest wordt het gewoon weer een zwaar seizoen,nu Sanchez ook nog weg,wordt het er helemaal niet beter op
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 08:53
Arme arme Keizer, dit wordt een kansloze missie! Of ben ik te negatief?
Vind ik leuk
BBAjax +507
zondag 13 augustus 2017 om 08:54
Vervanger voor younes(met scorend vermogen) kluivert cerny en neres is echt NOG te licht en ze zijn wisselvallig een CV en toch zou ik zeggen nog een middenvelder(box to box) zodat donny op 6 kan en frenkie als vaste invaller voor ziyech
Vind ik leuk
Vak-DD +5510
zondag 13 augustus 2017 om 08:56
Volgens mij hebben ze daar toch al lang meer dan genoeg geld om versterkingen te halen ?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:03
Keizer kan er ook niks aan doen dat hij hier nog helemaal niet klaar voor is

Vreselijk beleid daar
Vind ik leuk
stollie38 +11983
zondag 13 augustus 2017 om 09:05
Dat is het nou juist. Ze doen geen leuke dingen met geld. Spelers halen zonder ervaring.
Vind ik leuk
Chloe +417
zondag 13 augustus 2017 om 09:06
Geld maakt niet gelukkig.......wel als je hm laten rollen!!
Vind ik leuk
Gustavo +319
zondag 13 augustus 2017 om 09:06
Als aandeelhouder moet ik zeggen dat ik zeer tevreden ben met Marc. Ik zie Dollberg en Sanchez graag vertrekken tegen deze bedragen. Daarnaast is het publiek van Ajax ideaal. Het klaagt een beetje online maar nooit echt fanatiek. Ajax publiek wordt op de beurs niet voor niets "kritiekloos klapvee" genoemd. Ajax is een bedrijf boys. Onthoud dat nou eens.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:11
"Als Sanchez vertrekt, zullen er zeker twee vervangers moeten komen". Zelfs als beginnend trainer zou hij moeten weten dat je geen 12 spelers mag opstellen.
Vind ik leuk
isnake +1090
zondag 13 augustus 2017 om 09:12
Volgens mij heeft Ajax al lang voldoende centen om iets leuks mee te doen. Ze doen het alleen zo weinig. Op deze manier gaat het een heel moeilijk seizoen worden, en nieuwe spelers straks nog inpassen gaat ook tijd kosten.
Ik geef toe dat ik Ajax liever niet kampioen zie worden, maar ik zie ze wel graag ver komen in Europa en de competitie spannend houden.
Vind ik leuk
Johan.l +2742
zondag 13 augustus 2017 om 09:22
Ach een verlies partij en hij moet opdonderen, morgen winnnen we weer en is hij de beste. Ik kan me kapot ergeren aan dat gedrag. Stelletje meelopers! Heb g... vertrouwen
Vind ik leuk
dhrwobo +5940
zondag 13 augustus 2017 om 09:31
Mooi voorbeeld van dat keizer niks in te brengen heeft daar. "Heb je een lijstje?" ... "ik denk dat de club..."
Vind ik leuk
Blueman +472
zondag 13 augustus 2017 om 09:53
Als ik de kop zo lees, dan is het dus wij en zij bij de club....
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:10
Sánchez weg. Wéér een mokerslag.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:19
Het kan misschien aan mij liggen maar alle lofzang en zelfbevlekking na de uitschakeling tegen nice is opeens verdwenen......
Vind ik leuk
bdr +61
zondag 13 augustus 2017 om 14:40
zoals alle trainers ten opzichte van de clubleiding ...alleen cruijff kon daar boven staan
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:29
Der Kaiser voelt nattigheid en begint langzaam maar zeker te beseffen wat iedereen vooraf al wist : hij is gewoon een marionet van marc en flappie
Vind ik leuk
PDJong +800
zondag 13 augustus 2017 om 10:31
Viergever zegt het gewoon!
Vind ik leuk
Heino +31
zondag 13 augustus 2017 om 10:42
Om er wat leuks mee te doen ja naar de koopjes afdeling en wat er dan nog voor leuks overblijft kan je de aandeelhouders tevreden mee krijgen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:47
Er wordt in Engeland al gesproken over een 'done deal' voor 35 miljoen euro. Maar goed, een vervanger die net zo goed is haal je niet zo maar.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:28
Geen pond?
Vind ik leuk
Soky21 +188
zondag 13 augustus 2017 om 10:56
is het allemaal wel zoveel geld ? ja het is veel geld , maar in de huidige markt vraag ik me af wat je er voor terug kan halen van een dusdanig niveau .
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:37
Schiet v*rdomme eens een keer op Ajax. Elk jaar weer hebben we hetzelfde geouwehoer. Je zou zeggen dat je van je fouten leert? Je Selectie weer niet op orde. Onder andere verloor je de wedstrijd van gisteren omdat het te rumoerig is bij Ajax. Heb je weer een valse start, ga je later in het seizoen ineens goed voetballen? Ben je wederom te laat. Kom op Ajax nu een keer!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:55
die keizer heeft geen plan B geen Lijstje wat is dat voor groentje?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:57
aad de mos
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:58
youness weer slecht zeg
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:12
Sleep er 47 miljoen uit en wegwezen. Als hij niet meer wil kan je hem ook niet dwingen. Ik vind t redelijk snel na 1 uitstekend seizoen, maar ja wie ben ik, elke speler zal voor zo'n kans willen gaan.
Vind ik leuk
North +1451
zondag 13 augustus 2017 om 13:33
Misschien moet die transferdeadline gewoon ingekort worden. Dit geouwehoer iedere keer met rijke clubs die op het laatste moment nog eens complete elftallen bij elkaar sprokkelen, is hoogstens irritant.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:55
Waarom wil niemand Viergever?
Vind ik leuk
United FC +2147
zondag 13 augustus 2017 om 14:56
Daar was volgens mij al interesse voor maar Marc wou hem niet laten gaan. Hoop dat hij dat bij Sanchez ook gewoon doet. Die is volgend seizoen nog steeds genoeg waard.
Vind ik leuk
United FC +2147
zondag 13 augustus 2017 om 14:31
Het is echt balen als Sanchez vertrekt. Zonder enige goede aankopen gaat het een hopeloos jaar worden voor Ajax. De wisselvalligheid van de talenten gaat ze de das om doen.
Vind ik leuk
bdr +61
zondag 13 augustus 2017 om 14:38
waar is dat op gebaseerd dat hij moet op sodemieteren ...? omdat hij een bulk geld binnen haalt ...voor spelers die te kennen geven weg te willen ....en ook nog is van spelers die ook onder zijn leiding zijn binnen gekomen ....
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 14:43
Zonder verkoop van Sánchez en eventueel Dolberg heeft Ajax ook geld zat, eigen vermogen bedroeg op 30 juni 2017 bijna 200 miljoen vervolgens is het salaris plafond van een miljoen losgelaten voor Sánchez en heeft men hem een salaris van 4 miljoen per jaar geboden.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 21:21
Al dat negatieve gedoe over Marc Overmars komt me de strot uit!
Wat moet je met ongemotiveerde broodvoetballers, die het werkelijk niks uitmaakt wat voor kleur shirt en embleem ze aangetrokken wordt.
We moeten accepteren dat echte topspelers niet in een Eredivisie gaan spelen. Daarom waardeer ik jongens als Davy Klaassen, die gaan met tranen in de ogen bij hun club weg na jaren gewoon hun werk gedaan te hebben. Als ik Marc Overmars was geweest, was ik al lang en breed TD in de Premier League geworden. Hij kan zo naar Arsenal voor 5x salaris Ajax.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ajax-kamp duidelijk: 'Dan hebben ze genoeg centen om iets leuks mee te doen'