'Bod van minstens 30 miljoen op Dolberg; ook Bosz heeft interesse'

'Bod van minstens 30 miljoen op Dolberg; ook Bosz heeft interesse'

zondag 13 augustus 2017 om 08:52

Volgens de Italiaanse krant Tuttosport kan Ajax binnen enkele uren een bod van AC Milan op Kasper Dolberg verwachten. Naast Davinson Sánchez moeten de Amsterdammers wellicht rekening houden met een vertrek van nóg een belangrijke speler.

Tuttosport meldt dat Dolberg momenteel tussen de dertig en 35 miljoen euro moet kosten. Dat had hoger kunnen zijn als Ajax niet in de derde voorronde van de Champions League was uitgeschakeld door OGC Nice. De Italiaanse krant schrijft ook dat de waarde van Davinson Sánchez daardoor minstens met twaalf miljoen euro gedaald is. De Colombiaan lijkt voor minstens veertig miljoen euro te vertrekken naar Tottenham Hotspur.

Het koopkrachtige Milan is niet de enige geïnteresseerde partij. Tuttosport meldt ook dat het Borussia Dortmund van Peter Bosz en AS Monaco geïnteresseerd zijn. Bosz liet Dolberg vorig jaar debuteren en onder zijn leiding brak de jonge Deense spits ook door. Monaco werd al eerder aan Dolberg gelinkt. De Franse topclub wil hem naar verluidt de duurste Ajacied ooit maken.

Plaats een reactie

Diamant07 +3728
zondag 13 augustus 2017 om 08:54
Verkopen! Je moet t ijzer smeden als het heet is.

In dit schakeljaar schopt ie er maar 10 in, dus volgend jaar krijg je de helft.
Vind ik leuk
BBAjax +530
zondag 13 augustus 2017 om 08:57
Ik zou hem niet verkopen...wie haal je als vervanger die beter/gelijkwaardig is? Huntelaar alleen is niet genoeg en ik ben ook nog niet overtuigd of hij NOG goed genoeg is, zat bij schalke op de bank
Vind ik leuk
Feye1908 +4006
zondag 13 augustus 2017 om 09:07
Het zou mij niet verbazen als ze Janssen ophalen als nieuwe spits.
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zondag 13 augustus 2017 om 09:09
ik zou het nog een goede deal vinden ook ..janssen heb ik persoonlijk hoog zitten , maar wie gaat de voorzetten geven ?
Vind ik leuk
Feye1908 +4006
zondag 13 augustus 2017 om 09:16
die gozer is lang genoeg dus er zouden toch genoeg spelers moeten zijn die een bal op zijn hoofd kunnen mikken. Zet er 2 vlugge buitenspelers naast die een voorzet kunnen geven en dreigend naar binnen komen en een sluwe nr 10 in zijn rug en gaan met die banaan.

Ik blijf het wel belachelijk vinden dat een club met zoveel geld wederom de selectie niet op tijd rond heeft. Vorig jaar in paniek Ziyech gekocht die eerder niet nodig was en dit jaar waarschijnlijk weer enkele last minute aankopen.
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zondag 13 augustus 2017 om 09:19
nou het grote probleem is , dat ze nu allemaal pas komen voor onze beste spelers ..
En ja dit is Overmars, het gaat al jaren zo .. we worden er schijt ziek van .. leuk al dat geld , maar je heb er geen kut aan
Vind ik leuk
wypy +277
zondag 13 augustus 2017 om 09:31
Waarom krijgt Overmars overal de schuld van. Wat dacht je van de RVC? Die beslissen wat er met het geld gebeurt. Die moeten de verdomde aandeelhouders tevreden houden. Tijd om van de beurs af te gaan en weer een voetbal club te worden.
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zondag 13 augustus 2017 om 09:34
volledig met je eens ..
maar als je zo veel geld binnen haalt moet er ook wat terug komen op het veld
..marc gaat daarover
Vind ik leuk
wypy +277
zondag 13 augustus 2017 om 09:45
Denk dat je te makkelijk alles afschuift op Overmars. Hij heeft echt wel lijstjes klaar maaar kan echt niet zelf beslissen.

Het ziet er oog naar uit dat we gelijk weer achter de feiten aanlopen.
Vind ik leuk
Senna +5209
zondag 13 augustus 2017 om 12:29
Wie heeft deze coach dan aangesteld .
Hoelang gaan ze met hem door ik hoop dat het niet lang gaat duren.met Keizer.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:11
Tot voor kort werd hij met hand en tand verdedigt toen ik vertelde dat het als coach niet veel is. Nu komt het allemaal uit, ik zit ook een keer goed.
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 15:01
Hier heb je een lolly! ;p
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:44
Weet je, iedereen geeft Overmars de schuld maar ze vergeten dat Overmars bij elke aankoop en verkoop de RVC op de hoogte moet stellen. Keizer en waardeloos, elke trainer/coach is zo goed als het materiaal waar hij over beschikt zet Mourinho neer als trainer bij RKC dan is ook tien keer niks!
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 15:48
Klopt maar ze nemen niet altijd de juiste beslissingen. Want ik hoop dat ze dat zelf ook wel zien dat er nog wat bij moet. Keizer heeft gewoon ontzettend veel pech gehad, dat wat er met Nouri is gebeurt. Dan begin je het seizoen al niet lekker als vrij onervaren coach. (als ervaren coach kan je dan terugvallen in je ervaring als trainer, al hoewel het ook menselijk is. Je weet nooit hoe er op gereageerd wordt)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:58
Natuurlijk heeft Keizer pech gehad maar je kunt niet na anderhalve maand en een slechte wedstrijd zeggen dat het nog invloed heeft, dan moet je ander werk zoeken want dat mag niet gebeuren. Nu roepen ze om versterking en Veltman het hardst, ik begrijp werkelijk niet dat die geen zelfreflectie heeft bedoel denkt dat elke PLclub op hem zit te wachten terwijl diezelfde clubs denken..........nee dank je Veltman is een kneus.

Er zit te weinig herstellend vermogen in de huidige selectie ze kunnen nooit terugschakelen naar een niveau spel doodmaken dat blijft maar in de aanval modus dus heb je juist spelers nodig die dit wel kunnen, welke spelers waarschijnlijk Zuid Amerikanen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 17:56
Kijk naar van Gaal en het WK.
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zondag 13 augustus 2017 om 15:20
je moet toch ook altijd achter je club blijven staan ? .. dat deden de meeste dus ook gewoon ..ik schrijf keizer nog steeds niet af ...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 17:55
Keizer is een passant, net als Petrovic dat was bij ons. Oh wat ben ik blij dat die mafketel is vertrokken. Maar misschien met de tijd pakt het goed uit en anders direct een verloren seizoen. Ik vind het gokken voor een topclub.
Vind ik leuk
Jamesco +196
maandag 14 augustus 2017 om 09:28
Daarnaast kun je zoveel lijstjes klaar hebben liggen als je wilt... Maar wie wil er nou voor 10 cent in de eredivisie spelen? Wat is er nou zo aantrekkelijk aan onze eredivisie? Je kunt ook bij Barcelona B of Watford gaan spelen voor 10x zoveel geld....
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:28
Aandeelhouders krijgen niets, wordt nooit wat uitgekeerd, weet ik uit jarenlange ervaring.
Maar blijft een hardnekkig verhaal.....
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:56
Tuurlijk wel
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 14:37
Dan heb jij nep aandelen!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 14:51
Goed hoor, hou het daar dan maar op......
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 15:01
Heb jij echt nep aandelen? :O
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:04
Doe ik ook want alleen RVC leden met aandelen krijgen geen dividend uitgekeerd, dit is vastgelegd in de statuten van de club.

Jij beweert dat ieder die Ajax aandelen heeft geen dividend krijgt uitgekeerd terwijl Ajax een beursgenoteerd bedrijf is. Jij beweert vervolgens met je stelling dat mensen aandelen mogen kopen die koersgevoelig zijn bewust het risico lopen om geld te verliezen omdat Ajax als bedrijf volgens jou geen winst mag maken.

Sterker nog, een curator kan aandeelhouders verplichten de schulden op zich te nemen bij een faillissement van Ajax omdat ze ook winst maken uit koersschommelingen( wist ik ook niet hoor tot voor kort)
Vind ik leuk
Harrie82 +1657
zondag 13 augustus 2017 om 14:25
Wordt wakker allemaal. Er is toch maar 1 reden waarom ajax al dat geld bewaard. Kopen van het stadion en daarmee een grote kostenpost weghalen en meer inkomsten kunnen binnen halen. Indien deze 2 grote transfers doorgaan dan komt het natuurlijk in een stroomversnelling. En is dit binnen enkele seizoenen gerealiseerd.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 14:38
Het is al jaren bekend dat Ajax de Arena wil kopen maar tegen welke prijs.
Vind ik leuk
Harrie82 +1657
zondag 13 augustus 2017 om 15:24
Dat zal wel rond de 250 miljoen zijn. En dat gaat zo sneller als verwacht.
Vind ik leuk
Feye1908 +4006
zondag 13 augustus 2017 om 09:46
Je had allang kunnen aan zien komen dat de interesse in deze spelers concreet gaat worden. Maar ook met Sanchez en Dolberg komt Ajax (ervaren) spelers te kort.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:30
Beide zijn geen ervaren spelers bovendien heeft elke club wel een schaduw elftal tegenwoordig, niet iets om je ongerust over te maken. Stel beide worden verkocht dit levert Ajax circa 115/120 miljoen op en naast het eigen vermogen van 200 miljoen denk ik niet dat je bang hoeft te zijn voor zwakte in het elftal.
Sánchez kan nu al 4 miljoen netto bij Ajax verdienen dat Ajax daarmee alle clubs in Nederland de gek aan scheert die maximaal een miljoen brutto kunnen betalen moge duidelijk zijn.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:31
Dagobert effect....
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:31
Dat is toch begrijpelijk. Het zijn prioriteiten die een voor een worden afgewerkt.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 21:13
Jij moet de plek van Overmars maar in gaan vullen bij Ajax! Werknemers met contracten en topsalarissen die niet gemotiveerd zijn om bij Ajax te spelen, wat zou jij doen??
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zondag 13 augustus 2017 om 21:16
laat mij daar maar zitten , dan hadden die miljoenen uitgegeven gaan worden ... je heb ook supporters die een seizoenskaart kopen en denken dat ze een goed elftal voorgeschoteld krijgen
Vind ik leuk
mcmodd +7351
zondag 13 augustus 2017 om 12:46
Weet je Feye1908, men heeft gewoon gewacht op de finale EL, in de hoop dat Ajax deze zou verliezen. Dan scheelt dat heel veel geld op de koopsom en daarom is men zo laat met dit bod. Ajax zet ze niet in de etalage, in de hoop die EL-finale te winnen, met het omgekeerde, gunstige effect. Vind nu maar snel de goeie spelers voor je cluppie. Als zowel Sanchez als Dolberg nu weggaan, is Ajax weer een club als alle anderen. Dan durf ik rustig de stelling aan dat er een kans is dat FC Utrecht ze uiteindelijk op de ranglijst voorbij gaat. Wij hebben het kapitaal op het gras lopen.
Vind ik leuk
mason +475
zondag 13 augustus 2017 om 09:28
Dan moet je onze johnson voor de leeuwen gooien. Die kan dat wel.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:31
Hihi. Ik zeg doen
Vind ik leuk
furgist +546
zondag 13 augustus 2017 om 09:45
kuwas halen van heracles, speelt zwaar onder zn niveau in almelo, is ook veel constanter dan kluivert. of jahanbaksh halen van az
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:34
Kuwas zou ik dan doen. Je weet dan in ieder geval dat je je fiets lekker kan stallen :-)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:31
Janssen is niet allewn afhankelijk van voorzetten. Is voetballend zeer goed, kan ballen vasthouden, kaatsen en heeft een afstandschot in zijn linker. Hij is bovendien verder dan dolberg vooralsnog en heeft ook nog heel veel restwaarde.
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zondag 13 augustus 2017 om 10:33
als dolberg gaat , hoop ik ook echt dat Janssen komt .. maar hij heeft ook wel aanvoer nodig hoor .. voetballend is hij idd al verder als dolberg en Janssen schiet er wel 25 in ..
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:35
Janssen is een feijenoorder. Houd niet van ajax....
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:44
Janssen voelt niet per se liefde voor feyenoord meer sinds ze hem wegstuurde, althans, dat begreep ik uit zijn interviews. Tis alleen de vraag of hij weer naar NL wil.
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 15:13
Ga daar maar niet van uit! Die heeft er wel aan geroken daar in Engeland. Die gaat niet meer terug (voorlopig).
Vind ik leuk
Guust +2414
zondag 13 augustus 2017 om 11:37
Als Ze Sanchez willen dan moeten ze minimaal 20 betalen en Janssen deze kant op. Iedereen vind Dolberg zo fantastisch, dat is hij, alleen veel te weinig. Dus misschien een mooie deal
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 11:38]
Vind ik leuk
Mallerd +824
zondag 13 augustus 2017 om 12:07
Gewoon 35-40m en janssen
Vind ik leuk
mcmodd +7351
zondag 13 augustus 2017 om 12:49
Janssen gaat je ook 30 miljoen kosten, dat doet Marc niet, die koopt hooguit voor 12 miljoen.
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zondag 13 augustus 2017 om 12:53
nou denk dat Tottenham hem alleen zou willen verhuren..
die zijn ook niet gek , die zien ook de potentie van Janssen wel ..
Vind ik leuk
mcmodd +7351
zondag 13 augustus 2017 om 13:01
Misschien heb je gelijk, maar dat druist wel tegen de Ajaxfilosofie in.
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zondag 13 augustus 2017 om 13:03
ja maar traore kunnen ze ook huren , dus dat is onzin .. soms kan huren goed van pas komen .. maar 20 miljoen voor Janssen moeten ze gewoon doen .. je heb zoveel verdiend.. het mag een x
Vind ik leuk
mcmodd +7351
zondag 13 augustus 2017 om 13:19
Huren kan natuurlijk, dat ontken ik ook niet, maar wat denk je. Er zijn grote problemen, de supporters willen geen tijdelijke oplossing, ze willen een afdoende goed en consistent beleid. Ze vragen niet nu al hier en daar voor niets dat Marc eens aan opstappen moet denken.
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zondag 13 augustus 2017 om 13:24
nou als Overmars met Janssen komt weet ik zeker dat 98 % blij is , ook al is het een huur.. en laten we is gek doen optie tot koop van 20 miljoen erbij.
Vind ik leuk
Ale +383
zondag 13 augustus 2017 om 12:04
Dit alles na 1 succesvol jaartje bij AZ...??? Schiet toch op. Dolberg is van pure klasse! Als je dat niet wil zien.. Al die topclubs zien het ook verkeerd zeker.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:39
Younes toch goos ;)
Vind ik leuk
Guust +2414
zondag 13 augustus 2017 om 11:39
Die moeten ze niet meer opstellen, drama die goser.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:47
Ja klopt, het is meer dreiging en meer niet. Zal Neres er klaar voor zijn of zit Keizer hier mis?
Vind ik leuk
mcmodd +7351
zondag 13 augustus 2017 om 13:03
De dreiging van Younes is niet verkeerd, maar de rest van de spelers profiteert daar te weinig van.
Neres is niet klaar voor Ajax, misschien komt dat ook niet. Wellicht dat Neres een heel andere benadering nodig heeft. Als je de man zou kennen, zou je misschien kunnen weten wat hij nodig heeft. Ik denk: een harde hand en een meer coöperatieve geest.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 13:05]
Vind ik leuk
Guust +2414
zondag 13 augustus 2017 om 13:19
Ook over hem heb ik twijfels, maar misschien komt dat nog.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:27
Ik hoop het voor je goos, anders is Overmars toch echt niet goed bezig. Het was gewoon een gok om een speler te halen met geen ervaring op hoog niveau.
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zondag 13 augustus 2017 om 12:36
over younes ben ik het met de meeste niet eens.. veel beter ga je ze toch niet vinden ..
je heb alleen wat aan younes, als er ruimte achter de verdediging ligt .. in wedstrijden zoals die van gister heb je niks aan hem
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:08
Ik vind Younes spelen met oogkleppen, weinig inzicht en zeker geen goed schot. Natuurlijk ga je ze wel beter vinden, zou niet weten waarom niet goos.
Vind ik leuk
Guust +2414
zondag 13 augustus 2017 om 13:22
Het is altijd het zelfde, binnendoor en dan loopt hij dood, of klein tikje opzij. (die ook vaak mislukt) en altijd alleen de dreiging zoals velen zeggen heb je niets aan, rendement moeten we hebben, en dat heeft hij totaal niet.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:25
Dat is zeker waar ja, zal het te verbeteren zijn want zo oud is hij niet?
Vind ik leuk
Guust +2414
zondag 13 augustus 2017 om 13:29
Denk dat Overmars eens een weekje met hem aan de gang moet, denk dat die nog steeds meer brengt dan hem.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:31
Juist met Overmars in de gelederen zou je meer verwachten ja. Misschien samen is wat video's bekijken van Marc zijn wedstrijden. Ook op het veld wat doornemen lijkt mij niet overbodig. De dreiging is er, nu de rest nog.
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 15:19
Er moet alleen wat meer kracht achter. Younes is te lief voor de bal.
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 15:18

Haha nooit een keer! Die gaat liever voor eigen succes.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:24
de miljoenen aankoop Neres ,Niellie
Vind ik leuk
Ale +383
zondag 13 augustus 2017 om 12:00
Ja die Jansen schiet ze er wel in zeg.....
Vind ik leuk
BBAjax +530
zondag 13 augustus 2017 om 09:24
Ik zat er net toevallig aan te denken haha dat lijkt me de enige geschikte kandidaat
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:46
Daar zat ik dus ook aan te denken(Janssen halen), en daarbij vond ik Dolberg gister erg tegen vallen. Huntelaar was gister in die paar minuten gevaarlijker dan Dolberg in de hele wedstrijd
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 09:49]
Vind ik leuk
5697956 +1055
zondag 13 augustus 2017 om 10:27
Denk je nou echt dat Janssen voor Ajax kiest?
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zondag 13 augustus 2017 om 12:40
ja.. als hij daar zijn carrière goed mee kan doen .. spelers van Ajax zijn ook heel gewild , dus voor Tottenham ook zeker niet nadelig
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 15:21
Ben daar maar niet zo zeker van Niels. Die gaat echt niet terug naar de Eredivisie. Eerder naar een competitie die tussen de Premier League en de Eredivisie in zit.
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zondag 13 augustus 2017 om 15:24
ben benieuwd eerst moet dolberg verkocht worden..
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 15:25
Klopt maar met Klaas zie ik het ook wel zitten.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:45
Als dat een optie moet je het meteen doen. Enorm talent maar het is een bak geld voor 1 goed seizoen. En moet het nog zien hoor. Huntelaar maakte in de voorbereiding al een goede indruk. Op het moment heb je er wellicht zelfs meer aan. En met Janssen erbij... Al geloof ik nooit dat die terug wil naar NL.

Los daarvan seizoen met hunt spelen en de jeugd erachter (Sierhuis?) en Cassiera gewoon houden ....
Vind ik leuk
Arbee +964
zondag 13 augustus 2017 om 13:42
Ik zou het ontzettend jammer vinden als Dolberg zou vertrekken, maar Vincent Janssen lijkt mij wel een meer dan prima vervanger.
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 15:22
We moeten ook rekening houden met zijn wisselvalligheid. Met Klaas zie ik het ook wel zitten.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:10
Vincent Janssen ! met Tottenham afspreken sanchez voor 30 miljoen + Janssen . Pavon (17 mil) en rigoni halen voor 10 miljoen. achterin arana en cuesta .
Vind ik leuk
robson81 +1492
zondag 13 augustus 2017 om 09:47
Tuurlijk net of janssen naar ajax zou willen,denk het niet.
Vind ik leuk
Feye1908 +4006
zondag 13 augustus 2017 om 09:48
Mocht hij nog langer als international mee willen dan zou het verstandig zijn om nu voor een jaar of 2 een stapje terug te doen wua competitie. Daarna kan hij altijd nog aan de slag in een grote competitie. Hij is jong genoeg.
Vind ik leuk
robson81 +1492
zondag 13 augustus 2017 om 10:01
Dat wel maar hij zal mocht hij daarvoor kiezen wel meer opties hebben en aangezien hij een feyenoorder is zie ik hem daar niet heengaan.
Vind ik leuk
T&T +9184
zondag 13 augustus 2017 om 11:03
Ja ..en als hij bij Ajax speelt...wordt geheid basis speler bij oranje.

Daar kunnen we moeilijk over doen , maar de feiten spreken voor zich!
;-)
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 11:07]
Vind ik leuk
mcmodd +7351
zondag 13 augustus 2017 om 13:08
Als nu Dolberg en Sanchez bij Ajax vertrekken, denk ik dat het wel eens afgelopen kan zijn met de "automatische" uitverkiezing van Ajaxspelers vor Oranje.
Vind ik leuk
T&T +9184
zondag 13 augustus 2017 om 13:11
Dat kan...maar de liefde voor Ajax is al helemaal in gebakken bij KNVB.

Of mag ik dat nie zeggen!!?
Hihi
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 15:25
Niet zo raar praten T&T, gebruik je medicijnen op tijd ;-)
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 15:23
Hij is sws basisspeler of hij nou speelt of niet ;p
Vind ik leuk
T&T +9184
zondag 13 augustus 2017 om 15:26
Dat is een beetje overdreven , maar het geeft wel de verhoudingen heel goed weer!

Goed van jou!

;-))))
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zondag 13 augustus 2017 om 12:38
dat denk ik juist wel , hij zou ook goed bij Ajax passen .. multi functioneel, heeft eigenlijk alles wat een spits moet hebben .. hij gaat ook zeker nog slagen in het buitenland, daar ben ik overtuigd van
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:14
Hier in Eindhoven hebben we nog een spits over.....
Voor een zacht prijsje....
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:17
Klein gokje; L de Jong?
Vind ik leuk
BBAjax +530
zondag 13 augustus 2017 om 09:25
Hahaha
Vind ik leuk
Feye1908 +4006
zondag 13 augustus 2017 om 09:50
En dan zul je zien dat hij in Amsterdam er 30 per jaar in knalt ;-)
Vind ik leuk
Guust +2414
zondag 13 augustus 2017 om 11:42
Dat zou wat zijn zeg, maar bij Ajax is ook geen aanvoer voor hem.
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 15:27
Dat wordt DRAMA...
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 15:27
Warme club he ;-)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:05
Die arme jongen kan jullie cluppie nog niet eens aan, wil je hem dan in 020 laten zwemmen? Verliest hij nog meer van het al spaarzame zelfvertrouwen.
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 15:28
Het is over... Lekker naar Hannover...
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zondag 13 augustus 2017 om 12:39
locadia mag best komen ;)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:50
Ik bedoel die andere ;-)
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zondag 13 augustus 2017 om 12:54
die zit prima op de bank bij jullie .. geef mij maar liever kerk van Utrecht, die komt tenminste nog vooruit
Vind ik leuk
mcmodd +7351
zondag 13 augustus 2017 om 13:14
Die is nou net niet te geef en ik denk dat hij nu net zo'n speler is met geduld, die wil nog wel eerst met FC Utrecht een paar jaar uitgroeien van een Kerk naar een Basiliek.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:17
Wat een dreiging komt bij die Kerk vandaan. Vind het wel een groot talent.
Vind ik leuk
mcmodd +7351
zondag 13 augustus 2017 om 13:25
Nou, dat is hij zeker. Maar hij breekt nu pas goed door, dat heeft zeker wel twee jaar geduurd. Het is dat Ten Hag hem steeds beter weet te vertellen waar zijn sterke punten liggen. Vorig jaar heb ik een poosje in het supportershome met Kerk daarover gepraat en hij zei me dat het moeilijkste was bij FCU (dat vond hij dus) het steeds opnieuw interpreteren als ploeg welke variant moest worden gespeeld. Daar hamert Ten Hag steeds op. Het ziet er nu erg naar uit dat het er goed in zit nu. FC Utrecht speelt nu exact zo als het tweede van Bayern Munchen, waar EtH vandaan komt.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:28
Hoe oud is Kerk dan goos?

En ten Hag laat jullie echt goed voetballen en bewijst spelers beter te maken.
Vind ik leuk
mcmodd +7351
zondag 13 augustus 2017 om 13:32
Kerk is 12 februari 22 jaar geworden. Hij is van de lichting 1995. Ten Hag heeft de gave om moeilijke patronen in delen te oefenen en hij gaat niet naar een volgend deel voordat de betrokken spelers het voorgaand onder de knie hebben. Met nu twee speelstijlen met ieder twee varianten gaat hij dit jaar over op een derde speelstijl met opnieuw twee varianten. Eens in de week wordt geoefend om spelend te switchen van het ene systeem op het volgende. Een beetje zoals ik vroeger basketballers heb getraind, maar Ten Hag legt iets simpeler en daardoor makkelijker uit dan ik toen.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 13:37]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:34
Thanks, dan moet het er dit jaar echt van komen. Zal wel jammer zijn als hij naar de bank word verwezen. Jullie willen nog een aanvaller toch?

Hij mag ook naar ons voor een jaar, wij zoeken versterking. Maak jij de papieren in orde ;)
Vind ik leuk
mcmodd +7351
zondag 13 augustus 2017 om 13:52
Nee, ik gun hem je wel, maar we hebben hem echt nodig. Ik heb het idee dat hij steeds meer doorgroeit naar de eerste spitspositie, zeker omdat zijn snelheid nu wordt aangesproken. We hebben een spits voor het vasthouden van de ballen, en een voor de snelheid en dat laatste is natuurlijk voor het hele team belangrijk, daar waar het middenveld en de achterhoede snel de bal kwijt willen.
Vind ik leuk
Guust +2414
zondag 13 augustus 2017 om 16:17
Ten Hag is gewoon een hele goede trainer.
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zondag 13 augustus 2017 om 15:22
ja vind ik ook .. snelheid en techniek .. .. leuk om naar te kijken
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 15:30
En alle PSV ers zijn slecht zeker...
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zondag 13 augustus 2017 om 16:05
ik vind alleen lozano en arias goed
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 16:08
En Zoet als 3e keeper. Ruilen met Lamprou ;-)
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zondag 13 augustus 2017 om 16:10
nee lamprou is beter :d
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 15:29
Nee joh...
Vind ik leuk
mcmodd +7351
zondag 13 augustus 2017 om 13:09
Ik denk dat die liever naar Duitsland gaat Strijp.
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 15:26
Haha nee bedankt.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:49
Kaj Sierhuis naar eerste elftal , Cassiera , Huntelaar . Zijn al 3 spitsen .
Vind ik leuk
BBAjax +530
zondag 13 augustus 2017 om 11:56
Ja maar niet van het gewenste niveau( van huntelaar weet ik niet of hij dat niveau NOG heeft sierhuis is NOG te licht en cassiera vind ik niet goed genoeg
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:29
Cassiera mag het ook bij ons proberen hoor, wij zoeken nog een spits ;)
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 15:31
Ajax doet geen zaken met Ado goos! ;-)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 17:32
Waarom niet dan?

Becker....el mahdioui
Vind ik leuk
Tfoe +38
zondag 13 augustus 2017 om 12:24
Geloof het maar,Klaas-Jan is nog steeds goed genoeg...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:40
Daar zit hem ook de kneep, Ajax heeft voor Sánchez al een vervanger maar voor Dolberg, ik zou het niet weten. Vincent Janssen denken sommige maar persoonlijk denk ik dat die te beperkt is.
Vind ik leuk
BBAjax +530
zondag 13 augustus 2017 om 15:57
Een lastige opgave in ieder geval..ik denk dat janssen het wel aan zou kunnen maar blijft toch een gok maar goed dolberg is er gelukkig nog
Vind ik leuk
RDB2402 +966
zondag 13 augustus 2017 om 09:02
Hahaha het is weer eens een tussen/schakeljaar, nu al ....
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zondag 13 augustus 2017 om 09:10
dat roepen sommige gelijk , maar daar geloof ik niet in ..
Ajax word nog steeds kampioen, als Marc tenminste investeerd..
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:16
Marc zit lekker op zijn centen
Vind ik leuk
3ismo +2012
zondag 13 augustus 2017 om 09:32
marc doet zijn werk goed! de spelers moeten zich schamen dat ze verliezen van almelo schande!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:42
Het enige wat hij doet is verkopen... heb je aandelen? ;-)
Vind ik leuk
3ismo +2012
zondag 13 augustus 2017 om 09:46
ajax heeft de beste sectie! dat ze niet presteren is de shuld van de trainer en spelers! ajax speelt al twee jaar zonder echte backs
Vind ik leuk
3ismo +2012
zondag 13 augustus 2017 om 09:52
ajax speelt met backs die normaal centraal horen te spellen en die kunnen niks aanvallend bringen! je zag zelfs met dijks ging dat aanvallend beter in 1 wedstrijd dan het hele jaar! gewoon veltman centraal voor sanchez en viegever naar de plak van shone die kan dat verdedigend niet meer belopen! dijks gewoon op links en die nieuwe luis op rechts is het probleem voor nu opgelost en wat voor de breede halen! en van mij mag die dollberg verkocht worden tegen een goed bedrag en jansen betrekken bij de verkoop van jansen! misschien dan voor de breede een back een verdediger en een aanvaller! voor de rest is de selectie prima!
Vind ik leuk
3ismo +2012
zondag 13 augustus 2017 om 09:58
en jax moet gewoon een ervaren trainer binnen halen die weet wat het kost om prijzen te winnen! trainer van het kaliber rijkaard van gaal ect in plaats van onervaren trainers! gewoon van gaal erbij halen dit jaat of rijkaard en keizer assistent voor 2jr voor hij kan opschuiven naar voren! dat kan je ajax wel kwalijk nemen elke jaar een trainer die nooit wat heeft gepresteerd geen plan b! denk dat we daarom allemaal moeten roepen! van gaal of rijkaard erbij?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:44
Dus het was een goed advies van mij als Hagenees? :D
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 15:34
Oh oh Den Haag....
Vind ik leuk
mirkoff +1316
zondag 13 augustus 2017 om 10:44
En gister riep je nog dat Veltman en Viergever de beste verdedigers zijn van NL, na Sanchez. Koekoek.
Vind ik leuk
base +220
zondag 13 augustus 2017 om 11:16
Hoe kun je nu zeggen de beste selectie als je jezelf al tegen spreekt door te zeggen dat we geen backs hebben ?als je niet compleet bent heb je zo ie zo niet de beste selectie.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:47
Welke echte backs heb je dan ik de selectie? Die oh zo sterke selectie?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 14:42
Ook bij 020 een motivatie probleem. Spelen liever tegen Nice.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:33
ik denk dat er een paar zijn die in hun handen wrijven dat zijn de aandeel houders ,de beursbengels ,die hebben dollartekens in hun ogen , en staan met hun NEUS allemaal de zelfde kant op Rymond Vos , geld op de bank (zonder rente) maar spelers verkopen en niks terug halen .Marc maak jullie sporters nou eens blij en haal er minimaal 4 bij gegroet ,een Feyenoorder voor altijd
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 11:34]
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 15:33
Lekker poetsen in zijn pakhuis!

https://goo.gl/images/YvcqXC
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 16:03
Serieus? Ajax behaalt tweemaal meer winst dan de begroting van Feyenoord bovendien geven ze ook veel meer uit aan transfersommen dat Feyenoord en PSV bij elkaar.
Vind ik leuk
mcmodd +7351
zondag 13 augustus 2017 om 13:16
Dat is dus juist de vraag.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:59
Indien de selectie compleet was gebleven met een straatlengte zelfs.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 16:02
Komt wel goed schatje!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 16:01
Want? Ligt er toch aan welke spelers er aan getrokken worden en het kampioenschap alleen aan Sánchez op te hangen zegt veel over jou en je beperkte inzicht.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 16:05
Ik zou als ik jou was eens schakelen tussen mijn verstandelijke vermogens, een speler de opvolger staat klaar en is beter.
Vind ik leuk
Carl +809
zondag 13 augustus 2017 om 10:29
Ajax gaat dan boven de 100mil transferinkomsten uitkomen 0.o

Klaassen 30mil
Sanchez 40 mil
Dolberg 30 mil

Holy shit.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:18
30+30+40 = 100 :-)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:22
Hij heeft naar beneden afgerond en de centen niet meegerekend.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:23
Wat een luxe ;-)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:28
Ik heb die luxe niet :D

Had ik het wel dan had ik bijna alles in ADO gestoken.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:30
:-) ik heb de luxe om centen niet mee te nemen :-)
Vind ik leuk
mcmodd +7351
zondag 13 augustus 2017 om 15:21
Zo wattenstaafje, doe maar ruig en koop er ook maar een Solex bij, met racecarburateur ;--))
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 15:35
Mooi al die luxe maar we willen het op het veld zien!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 22:25
Maakt allemaal niet uit wat er gebeurt op de tranfermarkt. Ajax kan alleen nog maar slechter worden als ze spelers verkopen..
Spelers van 30 miljoen aan waarde komen niet naar de Eredivisie.

Dus daarom denk ik dat Feyenoord kampioen word ;)
Grotendeels in tact gebleven, alleen diks voor karsdorps is een verzwakking maar daar heb je dadelijk nieuwkoop weer voor.
Dag Ajax
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 08:54
Ook maar verkopen.. en die Ziyech er maar bij. 150 miljoen incasseren en dan met jeugd verder gaan. Dan wordt dit een tussenjaar maar kun je wel wat neer gaan zetten voor komend seizoen.
Vind ik leuk
John M. +2212
zondag 13 augustus 2017 om 09:00
Als je alleen met de jeugd wil verder gaan worden het minstens drie tussenjaren. Er moet nu werkelijk sterke spelers gekocht worden.
Vind ik leuk
RDB2402 +966
zondag 13 augustus 2017 om 09:02
Zoals ?
Vind ik leuk
John M. +2212
zondag 13 augustus 2017 om 09:08
Dat is niet aan mij om dat te beslissen, daar zou Ajax eigenlijk de mensen voor moeten hebben. Zo langzaam betwijfel ik of daar überhaupt mensen aan het roer zijn die er iets van snappen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:50
Weet je wat het probleem is, en dat is het nadeel van de Mickey Mouse competitie. Willen de absolute sterke spelers wel in Nederland spelen? Spelers als Richarlison kiezen ook voor Watfort omdat ze in de PL spelen. Het is verdomde lastig met geld in de ED. Echte toppers kan je nooit halen als ajax zijnde, al is er geld. Dus schroef je salarisplafond op met een miljoen, dan nog verdienen ze bij Watfort evenveel of meer maar wel in een van de beste competities spelen ze dan. De competitie is te ver afgegleden de laatste jaren. En dat is gewoon erg jammer maar wel de realiteit op het moment. Nederland is een rijk land dus er moet zat mogelijk zijn lijkt mij? Maar dan moet er iets drastisch veranderen, hoe en wat heb ik geen kaas van gegeten.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 10:52]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:08
Het is eigenlijk niet eens zo zeer het niveau van de competitie want sommige gasten zien ook wel dat je in Nederland vaak zeker bent van basisplaats als je een bal recht kan spelen over 3 meter. Het is dat kunstgras waar veel voetballers niet aan willen. Daarom gaan er ook veel matige NLders naar het buitenland.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:18
Ook dat klote kunstgras, ik droom ook van echt gras in ons stadion. Ben het met je eens dat spelers misschien wel sneller vertrekken door plastic sprietjes.

Maar natuurlijk ligt het ook aan de niveau van de competitie. Laat ik het even bij Watfort houden, spelen tegen al die clubs uit de PL of spelen tegen nietige clubjes uit de mickey mouse competitie. Dat doet er echt wel aan toe, voor 100%.

We moeten zorgen dat de clubs structureel meer geld gaan verdienen en niet alleen ajax. Maar hoe?
Vind ik leuk
mcmodd +7351
zondag 13 augustus 2017 om 15:32
Je kunt het meest verdienen aan trainers die spelers betr maken. Dat is logisch zou JC zeggen. Hij was een trainer die details haarfijn zag of zelf produceerde. Dat laatste vraagt om uitleg. Goed kijken begint met je verwachting van wat je gaat zien uitschakelen. Kijk naar wat je werkelijk ziet, draai het vertraagd af en kijk naar de schakelingen in de bewegingen. Die zijn altijd natuurlijk en daar kun je op participeren. Een verdediger trapt niet of minder in een schijnbeweging als hij dit onder de knie heeft. Een aanvaller beweegt bewuster in zijn actie en weet beter zijn momenten te pakken.
Vind ik leuk
John M. +2212
zondag 13 augustus 2017 om 13:13
Daar heb je gelijk in, maar dan moeten ze tenminste die spelers die goed zijn behouden en aan hun contract houden. Het is of met de sterke spelers die goed zijn meedoen, ook in Europa, of steeds de sterke verkopen en direkt uitgeschakeld worden in Europa. Ik weet niet wat de Ajax-fans willen maar ik zou de besten houden en meedoen in Europa.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 13:19]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:21
De pest is dat spelers van weigeren om te spelen. Die richten een hoop schade aan, tijd dat de fifa ingrijpt. Maar dat zal niet gebeuren, ben ik heilig van overtuigd. Maar ik geef je helemaal gelijk en denk er ook zo over.
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 15:37
Maar jij lust toch helemaal geen kaas?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 17:34
Eet bijna alleen maar kaas :p
Vind ik leuk
GaoYao +3782
zondag 13 augustus 2017 om 09:01
Idd, gewoon de hoofdprijs vragen en cashen. Weer rustig opbouwen en dan prijzen pakken..
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zondag 13 augustus 2017 om 09:17
daar nemen wij geen genoegen mee , en denk dat dit tot het ontslag voor Overmars zal lijden .. investeren gvd ..
Vind ik leuk
GaoYao +3782
zondag 13 augustus 2017 om 09:19
Ik zie het liever ook anders maar zelfs al blijven al de spelers binnen boord dan wordt dit een zwaar jaar..
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zondag 13 augustus 2017 om 09:20
met 2 aankopen , heb je een goede selectie en een goede bank.. dat kaart ik al tijden aan
Vind ik leuk
GaoYao +3782
zondag 13 augustus 2017 om 09:24
Zag je gisteren niet hoe moeilijk Ajax het had? Alsof ze met lood in de schoenen voetbalde. Dacht even dat het kwam doordat Sanchez weg was gevallen maar krijg steeds meer de indruk dat de impact van dat met Nouri nog steeds erg groot is..
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zondag 13 augustus 2017 om 09:32
dat was vooral de eerste helft, denken dat het op halve kracht kon... aangezien Rosenborg voor de deur staat ..
maar dit kun je je supporters gewoon niet aan doen .. de selectie is niet heel veel anders dan vorig jaar , en denk nog steeds dat Ajax kampioen word . PSV is gewoon echt matig en die hadden gister een gewoon een goede dag .. uitwedstrijden gaan ze moeilijk winnen ..
Vind ik leuk
GaoYao +3782
zondag 13 augustus 2017 om 09:39
We zullen zien en ik hoop dat je gelijk hebt..
Vind ik leuk
Nosje +970
zondag 13 augustus 2017 om 11:01
Oh je hoopt op het Frank de Boer scenario. Veel punten verspelen maar hopen dat de concurentie er nog meer verspeeld. Ja, zo kun je ook kampioen worden.
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 15:38
Kampioen van de armoe!
Vind ik leuk
Roya +415
zondag 13 augustus 2017 om 09:36
Ontslag voor overmars ik weet het niet aandeelhouders kijken alleen naar de inkomsten

Hang me er niet aan op maar denk dat verkoop van spelers meer heeft/gaat opleveren dan de finale halen in de EL
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zondag 13 augustus 2017 om 09:58
ontevreden supporters? veel hebben er alweer een seizoenskaart aangeschaft
Vind ik leuk
Roya +415
zondag 13 augustus 2017 om 10:03
Ik had over aandeelhouders niet over de supporters naar de laatste wordt niet tot slecht geluisterd
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zondag 13 augustus 2017 om 10:04
behalve als het weer een chaos word , en daar gaat het nu wel op lijken . geloof mij Dat de supporters actie ondernemen mochten we weer geen kapitaal op het veld hebben
Vind ik leuk
Roya +415
zondag 13 augustus 2017 om 10:10
Vraag me af of ze zich veel aan zullen trekken van later het vak opkomen en met zakdoekjes zwaaien andere acties leiden meestal tot massa aanhoudingen en (on)schuldige sv's
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zondag 13 augustus 2017 om 10:16
vorig jaar anders wel met ziyech erbij ..nu willen we minimaal 2 van zulke aankopen .. investeren , ziyech is ook al wel 10 miljoen meer waard
Vind ik leuk
Roya +415
zondag 13 augustus 2017 om 10:32
Ik hoop het voor je voor ons is dit wel prima zo als we onze eigen selectie bij elkaar weten te houden
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zondag 13 augustus 2017 om 10:34
jullie hebben goed gereageerd , het voordeel daarvan was dat jullie ook snel verkocht hadden ..
van geel is echt heel goed bezig
Vind ik leuk
Roya +415
zondag 13 augustus 2017 om 10:40
Van Geel is idd goed bezig in mijn ogen al vind ik wel dat de betaalde prijzen voor de spelers aan de hoge kant liggen maar dat zal wel met deze tijd te maken hebben alle prijzen stijgen
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:12
Langzaam doortellend kom ik tot een aaneenschakeling van vier tussenjaren.
En dat is wellicht de grootste misvatting. Ieder jaar het idee dat je de komende jaren gaat bouwen. En elk jaar vertrekken er weer een paar waarmee je had willen bouwen.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 09:13]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:53
Precies. Als ze hadden willen bouwen hadden ze Bosz niet weg moeten pesten.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:52
Ah leuk! Voor het 4e jaar op rij een 'tussenjaar'!
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 15:39
Moet er niet aandenken... Weer geen titel..
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 08:54
Helemaal niets in Amsterdam, qua voetballers deze keer dan;)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 08:58
Weten we ook weer hoe feyenoord door het leven ging al die tijd. Jullie zijn het meer dan gewend on helemaal niks te hebben. Nu even gaat het goed maar dat is meer uitzondering dan regel. Hahaha .
Vind ik leuk
T&T +9184
zondag 13 augustus 2017 om 09:11
Jou opmerkingen is van het zelfde niveau als die van hem.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:20
Zijn opmerking is nog veel zieliger. Als eerst word er mer een knipoog wat gezegd. Die jongen moet honger hebben gehad. Hapte keihard. XD
Vind ik leuk
Filip_FCU +5082
zondag 13 augustus 2017 om 11:17
Boehoe! Hij deed t erger! Boehoe!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:47
We leven in het hier en nu. Dat betekent dat je je mogelijk vergist. Van Bronckhorst heeft afgelopen seizoen blijk ervan gegeven onder de top 3 coaches
- tactisch de sterkste te zijn (wie speelt tegen welke tegenstander, welke invallers etc);
- de krachtigste coach te zijn (spelers niet opstellen en de rust bewaren);
- de effectiefste motivator te zijn (Feyenoord heeft veel minder weggeven).
Als hij die lijn weet door te zetten, hoef je niet per se het elftal met de grootste talenten te hebben.
Vind ik leuk
Filip_FCU +5082
zondag 13 augustus 2017 om 11:17
Top 3 maar plek nummer 1 moet hij afstaan aan heer en meester Erik Ten Hag!!!!!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 18:10
Dat sluit ik niet uit.
Vind ik leuk
robson81 +1492
zondag 13 augustus 2017 om 09:57
Weet wel zeker dat als dat wat feyenoord heeft meegemaakt ook in Amsterdam gebeurd ze in dat geval beter in het stadion van telstar kunnen gaan spelen.dan komt er geen hond meer.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:52
Alleen denk ik niet dat het in Amsterdam zal gebeuren, dus dit zal een droom voor jou blijven, een natte misschien? :)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:55
Laat ze ervan genieten dan ook, jullie hebben dat ook 33x gedaan en dan ook ingewreven elk jaar ;)
Vind ik leuk
Old Star +2552
zondag 13 augustus 2017 om 09:00
Als t al 'leegloopt' zullen er gerust een paar prima spelers voor terug gehaald worden. Probleem is alleen wie je dan nog kan krijgen die daadwerkelijk een versterking is t.o.v. de jeugd.
Misschien kunnen ze bij een deal met Tottenham, Janssen betrekken zodat ook Dolberg opgevangen wordt bij een vertrek.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:45
Ik denk niet dat we Janssen nog in de eredivisie gaan zien. Heeft ook een salaris dat ver boven het plafond van Ajax zit. Huntelaar kan prima in de spits spelen en laat Sierhuis maar aan het werk ruiken.
Vind ik leuk
robson81 +1492
zondag 13 augustus 2017 om 10:09
Dat zou het meest logische en het verstandigste zijn.die sierhuis heeft ook veel potentie en zou mooi kunnen rijpen in de schaduw van klaas jan.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 08:55
In deze vorm zal Dolberg nog geen 10 MIO waard zijn. Beetje te snel te groot gemaakt.
Vind ik leuk
Bullet +1156
zondag 13 augustus 2017 om 09:02
toch raar, dat die grote clubs minder verstand en kijk op Dolberg hebben dan jij hebt. ze geven dat geld echt niet zomaar uit
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:11
Ik neem aan dat jij wel vindt dat ie lekker voetbalt dit seizoen? ;-)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:30
'Dit seizoen'...... 1 wedstrijd oud en hij wordt alweer afgebrand?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:36
Er zijn clubs die na 2 wedstrijden al afgebrand zijn en degraderen
Vind ik leuk
Bullet +1156
zondag 13 augustus 2017 om 09:41
Clubs kijken naar zijn potentie. Niet naar 1 gespeelde competitie wedstrijd. Ik vind ook dat hij zichtbaarder in het veld moet zijn, maar dat doet er niet aan af dat hij ongelooflijk goed kan ballen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:14
Dat ze er meer kijk op hebben ben ik met jouw eens. Dat ze het geld "echt niet zomaar uitgeven" is natuurlijk niet waar. Die grote clubs geven vaak genoeg hun geld zomaar uit. AC Milan koopt de laatste tijd vooral om het kopen.
Vind ik leuk
Bullet +1156
zondag 13 augustus 2017 om 11:27
Die laatste zin is natuurlijk grote onzin. Ze willen een topselectie
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:57
Zoals je ziet is de transfermarkt ontploft en geven ze wel zomaar geld uit. Dolberg en Sanchez zijn echt goede spelers, maar vergeet niet dat ze pas 1 seizoen redelijk gedraaid hebben in Nederland..
Vind ik leuk
mcmodd +7351
zondag 13 augustus 2017 om 15:45
Jawel Bullet, dat is nu juist het probleem. Een speler wordt opgehemeld en is daardoor een gewild object dat men 'koste wat kost' wil hebben. Dan betalen ze wat de gek er ook voor zou geven en blijkt het om een nog heel jonge speler te gaan die, juist vanwege zijn leeftijd, nog erg onevenwichtig en dus wisselvallig voetbalt. De pieken die je ziet worden 'constanten' als hij vier jaar verder is en dan pas is hij zo goed als nu al van hem wordt gezegd en dan ook pas is hij het geld waard dat er voor werd betaald.
Vind ik leuk
Feye1908 +4006
zondag 13 augustus 2017 om 09:10
Dolberg is nog jong en heeft net als alle jonkies een keer een dip. Neemt niet weg dat het een groot talent is. Ik denk alleen dat voor hem, net als voor Sanchez, de stap een jaar te vroeg komt. Wacht nog een jaar en ga dan naar een echte top club. Iets wat AC Milan al jaren niet meer is.
Vind ik leuk
rolo8679 +1030
zondag 13 augustus 2017 om 08:56
Die gaat echt niet naar Milan.
Vind ik leuk
Romario9 +4155
zondag 13 augustus 2017 om 09:16
Precies, daar gaat iedereen maar ff aan voorbij. Milan heeft deze zomer al twee spitsen gehaald als ik me niet vergis.
Vind ik leuk
furgist +546
zondag 13 augustus 2017 om 10:02
misschien denkt zn vriendin daar anders over
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 15:43
Shoppen!!
Vind ik leuk
Maxidi +2650
zondag 13 augustus 2017 om 08:56
Mag best over de 40 miljoen, weg ermee... Er lopen betere spitsen rond...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:20
zoals jorgenson van Feyenoord 80 miljoen
Vind ik leuk
furgist +546
zondag 13 augustus 2017 om 10:03
hahahahahahahahahaha, je kan het net zo goed menen. Krankzinnigheid in transferland, het is nooit erger geweest.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 10:06]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 08:56
Ja joh verkoop je hele selectie gewoon, voetbal is toch maar bijzaak
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:27
De klanten komen toch wel. uhhh, ik bedoel supporters!
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 15:44
Ach hoor, Jan is ook een keer op de wallen geweest...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 08:58
Voor Dolberg hebben we gelukkig al een goede vervanger met Huntelaar, maar voor Sanchez ligt dat anders !
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:01
Haha goeie vervanger. KJ zat vorig jaar op de bank bij de nr 10 van Duitsland.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 08:58
Als ze iedereen gaan verkopen vraag ik mij af wat de doelstelling is van Ajax...geld verdienen of sportieve ambities waarmaken? Tussenweg lijkt er amper te zijn.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 08:58]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:19
We kopen straks Feyenoord en Psv
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:57
Hahaha die is wel fucking goed, moet echt oprecht lachen :D
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 15:52
Ado kan er dan ook nog wel bij ;p
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 17:50
Dat is een koopje :D
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 17:54
Met gratis afhaalchinees.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 17:59
Tegoedbonnen ;)
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 18:01

Die krijg je gratis bij een seizoenskaart.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 18:13
Om te wisselen in het Haagse China town.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 17:25
Dan word je in ieder geval wel weer eens kampioen!
Vind ik leuk
Zippy +2204
zondag 13 augustus 2017 om 09:33
De doelstelling........
Een miljoenen premie voor de Ajax-top op het einde van het jaar ?
Het zou zomaar kunnen.
Grote bedrijven doen dat altijd, een lekkere eindejaarspremie.
Vind ik leuk
Bullet +1156
zondag 13 augustus 2017 om 09:45
maar dit soort bedragen kan geen enkele club in NL weigeren. als we het nou over 15 miljoen hadden.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:01
Presteert de laatste tijd matig. Verkopen!! We hebben Huntelaar. Die had er wel zin in gezien de wedstrijd van gisteren
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:01
Muppet overmars zal wel de 1 na de andere zaadlozing hebben door al die bedragen. Maar nou iets goeds doen voor ajax? Zeker niet. Lekker oprotten sukkeltje. Neem edwin ook maar mee. Die is ook 1 en al poppenkast.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 09:02]
Vind ik leuk
dhrwobo +5963
zondag 13 augustus 2017 om 09:01
Ajax moet beiden verkopen en vervolgens de helft terug je selectie inpompen. Deze bedragen kan je als Nederlandse club niet laten schieten. Je moet mee met de gekte in het buitenland
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:01
Dat kan niet neem ik toch echt aan.

Even een voorbeeld:
2,5 miljoen verdien je bij ajax (salarisplafond omhoog)
Of voor 2,5 miljoen bij Leicester City in de PL

Wat zou een speler kiezen?

De competitie is zo dood als een pier wat ook nadelig is voor mijn eigen club.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 11:27]
Vind ik leuk
Sigma +1285
zondag 13 augustus 2017 om 09:03
De uitverkoop weken zijn weer begonnen bij Ajax....sla je slag....:(
Vind ik leuk
oke dan +3077
zondag 13 augustus 2017 om 09:03
Hier was ik al bang voor. De laatse weken van de transferperiode komen eraan en we hebben zelf de selectie totaal niet op orde. Met Traore,Klaassen,Tete,Riedewald,die Duitser en helaas Nouri zijn we 6 spelers uit de a selectie kwijt. Alleen Huntelaar waren ze op tijd bij en voor de rest wachten wachten en nog is wachten. Te bizar voor woorden dit. Naar zo'n positief vorig seizoen. In plaats van dat we gebruik maakte van de goede naam die we weer aan het opbouwen waren,om spelers te halen gokken we op onze talenten. Je kan zoveel spelers en een trainer niet vervangen door alleen jeugd. Nu loggen we alweer uit de CL,de belangrijke 1ste wedstrijd is verloren en er is paniek in de tent. Schande Ajax bestuur word wakker. Onze duurste aankoop zit al tig wedstrijden op de bank en de zwakkere van afgelopen seizoen mogen blijven staan. Ik hou me hart vast voor Rosenborg en de rest van de transferperiode.
Vind ik leuk
BigBoi +2052
zondag 13 augustus 2017 om 09:18
Welke talenten? Die jongens die nu in jong Ajax spelen zijn bij lange na niet goed genoeg voor Ajax. Verdedigers van 1.75 hebben we genoeg. Daar ga je echt de oorlog niet mee winnen. Zwaar investeren moeten ze. 3 verdedigers 2 middenvelders en 2 aanvallers. Daarvan moeten er 2 verdedigers 1 middenvelder en 1 aanvaller direct wat toevoegen aan de basis en de anderen moeten ingepast worden zodat ze wat toevoegen wanneer Ajax volgend seizoen Younes Veltman en Ziyech verkoopt.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:06
En het leuke is dat het een beursgenoteerd bedrijf is dus als aandeelhouders vinden dat hij verkocht moet worden gaat dat gewoon gebeuren die mensen kijken alleen naar geld dus tsja wat is het nu eigenlijk ?? Bedrijf ? Club ?
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 13:16]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:12
Dolberg voor 35 miljoen verkopen. Sanchez voor 40 miljoen + Jansen erbij. Dan is de spits positie goed voorzien en heb je 75 miljoen om de verdediging te versterken + een linksbuiten die er meteen staat.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 09:12]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:32
pavon!
Vind ik leuk
Drobtine +1509
zondag 13 augustus 2017 om 10:56
Bullshit, 95% van de aandelen is in bezit van supporters als gevoelsaandeel. DIe kijken helemaal niet naar winst op het geldelijke vlak. Anders had je geen aandeel van een voetbalclub gekocht. Het gevoel dat je ook een beetje eigenaar bent van de mooiste meest succesvolle club van Nederland is voor ons de reden waarom we een of enkele aandelen hebben gekocht.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:18
Denk dat het andersom is je koop aandelen om geld te verdienen een seizoenkaart koop omdat je supporter bent. Er zullen er een paar zijn die het uit gevoel doen maar de meeste doen het echt niet zomaar voor niks .
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:07
Strik er om. Vond Huntelaar gisteren al veel scherper voor de goal ogen en zijn looplijnen zijn veel beter. Zal een stukje ervaring zijn ;-). Sierhuis aan het grote werk laten ruiken. En zijn minuten als back up laten maken. Je bent toch een opleidingsclub.

Denk dat Huntelaar er wel ruim 20 inschiet. Is bij Dolberg maar de vraag. Heeft mij vanaf het 2e gedeelte vorig seizoen niet echt meer kunnen overtuigen!
Vind ik leuk
Quareck +761
zondag 13 augustus 2017 om 09:08
Zolang het bedrijf maar winst maakt, is het product blijkbaar niet zo belangrijk
Vind ik leuk
Bizzy +3354
zondag 13 augustus 2017 om 09:09
Ajax kan deze bedragen niet weigeren.

De club heeft een beursnotering en de beleggers willen graag dividend zien. Zo werkt dat eenmaal.
Vind ik leuk
Gustavo +320
zondag 13 augustus 2017 om 09:13
Bizzy, er zijn er maar een paar hier die dat snappen. Marc, Edwin en de rest zijn gewoon in dienst van de aandeelhouders. Winst is gewoon belangrijker dan de rest en Edwin en Marc moeten dat regelen. Klaar.
Vind ik leuk
2cents +29208
zondag 13 augustus 2017 om 09:15
Haha de aandeelhouders doneerden dat dividend weer aan Ajax- foundation. Die zitten dus helemaal niet op dividend te wachten.
Vind ik leuk
Bizzy +3354
zondag 13 augustus 2017 om 09:22
Tja hoeveel aandeelhouders zullen dat geweest zijn ? Er is altijd een groep dat de aandelen gaat cashen.

Er is paniek om niks. Daar waar mensen vertrekken zullen anderen arriveren. Ajax zal altijd een rol van betekenis spelen in de eredivisie.
Vind ik leuk
Degraaf +6357
zondag 13 augustus 2017 om 09:48
Inderdaad 2cents, de meeste hier snappen het echt niet.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:11
Daar gaan we weer hup volgende scenario:-0) het houd niet op he ! !! :-0)
Dolberg is de Phantom van Ajax altijd onzichtbaar dus ik denk dat Ajax hem ook niet kan missen.;)
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 09:13]
Vind ik leuk
Relax +584
zondag 13 augustus 2017 om 09:14
Als ze volgende week verliezen,krijg je er een heel stuk minder voor.
Vind ik leuk
T&T +9184
zondag 13 augustus 2017 om 09:16
In geval iemand mijn mening wil Horen....dan zeg ik .(als Feyenoorder)..Dolberg en Sanchez voor veel geld verkopen...

Een tussen jaar met de jeugd is zo slecht nog niet!
Hihi!
;-)))
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 15:54
Maar hey, wie ben jij?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:22
Dolberg zou ik meer vrede mee hebben dan Sanchez. Alleen als het geld word uitgegeven aan back up lcv, linksback, nigel de jong en een goede spits
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:25
Marcel, is hij de volgende die je buiten de selectie laat? Dus geen Dolberg tegen Rosenborg?
Vind ik leuk
pos +3771
zondag 13 augustus 2017 om 09:27
Hehe we zijn een uitschakeling tegen Nice en een nederlaag tegen Heracles verder en de uitverkoop is begonnen. Het "we worden dit jaar fluitend kampioen" kan nu al de prullenbak in.
Vind ik leuk
Zippy +2204
zondag 13 augustus 2017 om 09:27
TuttoSport heeft 100% zeker de wedstrijd van gisteren niet gezien.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:33
Hoeft niet, ze hebben al eens een bod van 30 geweigerd. Serieus waar. Als ze 3 sterkhouders verkopen en je hele as, wordt het dramatisch. Tevens staat Ajax sterk, hoe raar het ook klinkt. Ze kunnen er met de pet naar gooien, maar volgens mij komt er volgend jaar een wk aan en kunnen ze biet minder spelen of helemaal niet.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:35
Tjah. Toen we de finale van de EL behaalden wisten we allemaal hoe laat het was. Fantastisch voetbal mogelijk gemaakt door enkele toptalenten.
Sanchez en Dolberg zijn veel te goed voor de eredivisie en kunnen een vermogen opleveren. Dat vermogen boeit me geen moer, maar die gasten willen natuurlijk alles uit hun carriere halen.

Ajax gaat meer dan 100 miljoen ontvangen deze transferperiode. Absurd.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:52
Ja.. en dan zijn we wel sportief failliet omdat er niet op geanticipeerd is. Je had nu al de vervangers in huis moeten hebben.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:41
Nou ja, zosls hij gisteren dpeelde,,,, zou ik zeggen: doen!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:43
50 miljoen! punt!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:47
Gelijk verkopen omdat je waarschijnlijk nooit meer zo'n bedrag voor hem krijgt, ik Ben namelijk niet overtuigd dat Hij het allerhoogste niveau ook aankan!!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:51
Ik lees het alweer. Dolberg weg en Jansen halen. Die moet dan zeker de bank warm houden of denk je dat Huntelaar berust in een rol op het tweede plan. Met Dolberg in ontwikkeling was daar een afspraak over die nu vervalt. Sierhuis is een mogelijkheid maar ook een risico. Een systeem met twee spitsen is een opties maar dan valt Ajax van zijn geloof af. Daarbij zijn beide buitenspelers Kluivert en Younes nauwelijks in staat tot een goede voorzet. Kortom, het verlies van Sánchez n Dolberg vang je niet zomaar op dat vergt tijd die niet hebt en Ajax heeft nog niet de middelen om een volledig capabel schaduwteam op de bank te hebben, helaas.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:55
Oftewel.. doe iedereen met waarde maar in de uitverkoop en gebruik dit hele seizoen om te bouwen. Neem genoegen met een vijfde plaats en geef Zeefuik, Dankerlui, De Jong, Eiting en Sierhuis een kans. Er is vast nog wel een Ijslandse bank die een hoge rente geeft op spaargeld ;-)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:39
Dat heb je mij niet horen zeggen maar begrijpend lezen blijft kennelijk moeilijk. Ik ben absoluut niet voor snelle verkoop van spelers en zou eerder pleiten voor een contractueel vastgelegd verbod op verkoop binnen twee jaar maar begrijp ook de onmogelijkheid daarvan. Daarbij hinkt Ajax altijd op twee gedachten, ze kunnen talenten niet vasthouden en zich ook niet veroorloven met onervaren jeugdspelers te gaan spelen en een vijfde plek voor lief te nemen.
Of het voor de ontwikkeling van de club beter zou zijn afscheid te nemen van de beursnotering is een andere discussie maar zeker niet minder interessant.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:31
O.K. Je koopt die aandelen af voor laten we zeggen 50 miljoen.
Dat geld is weg, maakt niet uit zal je zeggen, maar wat wordt je er beter van in de praktijk?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 17:10
Dat je weer terug gaat naar de normale verenigingsvorm, van druk van aandeelhouders af bent en sneller kunt handelen omdat er geen raad van commissarissen boven hangt die eerst afwegen of het wel of niet in het belang van de aandeelhouders is.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 17:24
De commissarissen zijn ajax-mensen, en om daar dan 50 miljoen voor te verspillen, en maken de afweging of het niet schadelijk voor de club is.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 18:49
Het gaat er niet om of het Ajax mensen zijn. Ze zijn verantwoordelijk voor de bewindvoering van een beursgenoteerd bedrijf. En aandeelhouders zien liever divident dan risico dat op het veld staat.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 19:09
Beste jongen, ben aandeelhouder vanaf 1995,
heb nog nooit dividend gezien, dat is een fabeltje.
Hoeft ook niet, ik ben Ajacied, clubman.
Vele mensen met een Ajaxhart kochten toen een pakketje, z,g,n, emotie-aandelen.
Dat deed je voor je club, ze hadden geld nodig.
Er wordt hooguit gespeculeerd of de koers omhoog gaat, en dat ze dan weer verkocht kunnen worden,
maar nooit dividend..
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 21:20
Respect voor jouw clubliefde maar dat neemt niet weg dat, zeker in de Nederlandse situatie, een beursnotering en een raad van commissarissen verlammend werkt op een actief aan- en verkoop beleid. Qua begroting is Ajax een kleine speler en kan zich niet meten met de groten die alleen uit TV inkomsten meer binnenharken dan de totale begroting van de hele eredivisie bij elkaar.
Vergeet ook niet dat Ajax pas de laatste jaren wat meer financieel vlees op de botten heeft mede door toedoen van het zuinige beleid van Overmars maar wij hebben geen extreem rijke sjeik of Russische olieboer achter de hand.
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 09:42
Verlammend werkt op een actief aankoopbeleid?
Ze waren met die Richardson of hoe die Braziliaan ook heet, maanden bezig!
En je kent de afloop, heeft niets met niet actief zijn te maken
Als we van de beurs af waren, (dag 50 miljoen) hadden we deze man dan wel gehad?
Willen niet in ED, salarissen te laag, enz, enz, enz..
Vind ik leuk
DEWEE +1167
zondag 13 augustus 2017 om 09:55
Deze jongen mag van mij vertrekken. Ik zie echt nog geen topspits in wording... gelijk cashen.

Deze jongen is vaak onzichtbaar, creëert niets. Vaak te laat in de 16 om een voorzet tot goal om te zetten. Maakt een lome indruk. Maar hij draait af en toe mooi om zijn as en daar blijft het bij.

Huntelaar creëert in 15 min meer kansen dan Dolberg in de afgelopen wedstrijden van dit seizoen.

Ik zie het gewoon niet. Hij beperkt eerder de aanval van Ajax. 30 miljoen is een mooie deal. Hoger is helemaal mooi meegenomen.
Vind ik leuk
3ismo +2012
zondag 13 augustus 2017 om 10:00
gewoon volgende wedstrijd veel ballen op dollberg hopelijk schiet hij er paar in! dan is hij de held en dan proberen te slijten voor absurd bedrag van 50plus tot 70 aan monaco!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:00
Er is vanuit noord hollandse hoek altijd veel kritiek op onzen toon en marcel maar je zou als supporter van de boys uit duivendrecht die overmars toch aan de hoogste boom knopen als ie en sanchez en dolberg laat vetrekken?

Ik heb het al vaker gezegd en dan zijn er weer een paar die helemaal over de flos zijn hier maar het is al lang geen voetbalclub meer daar.
Geld geld geld dat is wat er belangrijk is en ondertussen word je als fan ieder jaar weer besodemieterd.

Ik zou bijna met ze te doen hebben ....(bijna dan)

[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 10:01]
Vind ik leuk
3ismo +2012
zondag 13 augustus 2017 om 10:03
als het tweede van ajax deze wedstrijd had gespeeld hadden ze gewonnen! met deze groep moet ajax in staat zijn met dubbelcijfers te winnen van almelo! trainer en spelers kan je alleen de shuld geven! overmans doet zijn werk prima! zelfs als overmans zijn schoenen aandeed had hij het beter gedaan dan wat ze lieten zien de laatste 3 wedstrijden!
Vind ik leuk
Makis +363
zondag 13 augustus 2017 om 10:07
Als, als... in staat zijn, het 2e... Overmars... je weet dat ze verloren hebben toch? Wat was de reden dan, of is die er niet
Vind ik leuk
< Niels > +13317
zondag 13 augustus 2017 om 10:31
Raar volk die Brabanders, een Ajax topic en dat volk bemoeit zich ermee.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:32
wij leren snel van onze noord hollandse vrienden die ons de laatste weken degradatievoetbal toebedachten in elk psv topic....
Vind ik leuk
< Niels > +13317
zondag 13 augustus 2017 om 10:33
Ach ja, klaag dan ook niet over Ajacieden wanneer jezelf een stuk erger bent.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:35
ik klaag ook niet, ik constateer
Vind ik leuk
< Niels > +13317
zondag 13 augustus 2017 om 10:36
Laat ik maar stoppen, op dit moment ben ik te vrolijk om me druk te maken over een stuk vuilnis.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:03
nou nou niels zo praat je niet over je clubje na een nederlaag
Vind ik leuk
< Niels > +13317
zondag 13 augustus 2017 om 11:06
Daarom heb ik het ook niet over mijn club :)
Vind ik leuk
darmianto +5338
zondag 13 augustus 2017 om 10:31
Man schei toch uit en kruip weer lekker je mesthoop in..

Je snapt zeker niet hoe voetbal werkt als je buiten de grenzen van de Bible Belt komt?

Als een speler namelijk zelf hoort van interesse en aangeeft dat hij weg wil, dan heeft het 0,0 zin om iets anders te doen dan de vraagprijs zwaar opvoeren en dat doet Ajax, heel Europa weet nu de namen van de spelers van Ajax na vorig Europees seizoen, helaas, doe je niks aan.

Ik denk dat ze al 3 dagen na de wedstrijd Atletico Psv vergeten zijn wie ook alweer die houten plank was die bij psv voorin stond, daarom speelt (of nouja, staat in het veld) hij nog soort van bij PSV.

Bij Ajax herkennen we in elk geval nog gezichten aangezien er structureel spelers uit de jeugd doorkomen die we allemaal kennen in tegenstelling tot bij PSV waar je naar Joshua Kroket en Bergen met Wijn moet kijken.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 10:33]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:33
hij is vrij hard aangekomen zie ik.......
Vind ik leuk
Makis +363
zondag 13 augustus 2017 om 10:04
Doen, en Huntelaar lekker laten spelen dit seizoen
Vind ik leuk
orion73 +316
zondag 13 augustus 2017 om 10:06
Milan heeft gisteren zeker niet gekeken dan. Dolberg begon vorig jaar geweldig bij Ajax maar de laatste maanden valt het behoorlijk tegen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:07
Meteen wegbrengen op de fiets ! Presteert niks , staat al weet ik hoeveel wedstrijden droog
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 15:58
Luuk?
Vind ik leuk
mablo46 +232
zondag 13 augustus 2017 om 10:14
Het is wel frustrerend om fan van Ajax te zijn. 1 seizoen genieten en weg is het team. Iets opbouwen? Ho maar.
Vind ik leuk
MOELE +55
zondag 13 augustus 2017 om 10:19
Verkopen en Luuk de jong halen!! Haha
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:20
Bosz? Dus toch een smerige kakkerlak
Vind ik leuk
Garinsha +2055
zondag 13 augustus 2017 om 10:22
Het begint echt op een leegloop te lijken
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:27
Als die geruchten over Dolberg en Sanchez kloppen, kunnen ze met het geld wat ze ontvangen een aardige selectie neerzetten
Vind ik leuk
darmianto +5338
zondag 13 augustus 2017 om 10:27
Enerzijds zeg ik verkopen maar anderzijds moet je er nog maar iets vergelijkbaars voor terug zien te halen.

Ik vraag me af in hoeverre Ajax daarom al die knul bij Heerenveen weg heeft geplukt.

Ajax heeft eigenlijk zichzelf genaaid door de finale te halen waardoor een hoop spelers nu in de belangstelling staan, het gaat alleen niet om kinderachtige bedragen waardoor het nog even duurde voor het los kwam maar aangezien de grote competities nu ook weer zijn begonnen en de clubs zien waar versterking nodig is durven ze wel veel te spenderen.

De markt is nu goed op gang en dat voelt Ajax maar in hoeverre durven ze daadwerkelijk de poot stijf te houden? Bij bedragen boven de 30 mil gaan ze alsnog overstag.

Ik zie ze nog wel 2 a 3 spelers voor de hoofdprijs verkopen zoals Sanchez, Dolberg en Ziyech
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:29
Oh fuck ajax wordt echt leeg gekocht

Veltman ook weg
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:30
Dolberg moet in Amsterdam blijven.
Vind ik leuk
5697956 +1055
zondag 13 augustus 2017 om 10:30
- Ajax verliest de voor hen belangrijkste spelers en heeft in de eigen jeugdopleiding geen jongens rondlopen om dit op te vangen. En maar blijven roepen dat de jeugd van Ajax steeds internationaler en diverser wordt. Maar aderlatingen opvangen kan Ajax niet.

- De bedragen die rondom de transfers van Sanchez en Dolberg worden genoemd zijn overdreven hoog. Voor Sanchez is een bedrag van 5 miljoen voldoende. Voor Dolberg is een bedrag van 9 miljoen voldoende. Ajax kan voor deze jongens niet de hoofdprijs vragen.

Vind ik leuk
< Niels > +13317
zondag 13 augustus 2017 om 10:32
Hahahahahahahahaha, stop met drugs gebruiken.
Vind ik leuk
5697956 +1055
zondag 13 augustus 2017 om 10:35
Het is helemaal niet vanzelfsprekend dat Ajax van Heracles wint. De bal is rond.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 10:36]
Vind ik leuk
< Niels > +13317
zondag 13 augustus 2017 om 10:37
Tja dat klopt, verder klopt je verhaal niet :)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:45
5 miljoen is wel heel overdreven vind je niet? Dat is het bedrag waar Ajax hem voor heeft gekocht. Dit jaar is er natuurlijk ook nog toegevoegde waarde bijgekomen.
Vind ik leuk
Summit +16
zondag 13 augustus 2017 om 10:50
dolberg ben ik het met je eens, sanchez niet. Sanchez gewoonweg heel belangrijk voor ajax en die jongen kan echt nog veel beter worden. En we vergeten dat 40 miljoen is engeland niet bijzonder veel is. We moeten in de eredivisie niet bang zijn om bedragen neer te leggen voor potentieele toppertjes als Neres en Lazano. Deze jongens vertrekken in een aantal jaar weer voor het dubbele
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:30
Verkopen voor zoveel mogelijk, Overmars moet zoveel mogelijk geld ervoor zien te krijgen. Dan misschien Janssen
Vind ik leuk
5697956 +1055
zondag 13 augustus 2017 om 11:51
Of Dost?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:32
Inderdaad maar dan moet je nog hopen dat ze komen
Vind ik leuk
Het Brein +1234
zondag 13 augustus 2017 om 14:17
Haha, Sporting weigerde een bod van 40 miljoen op Dost!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:43
Zou toch wat zijn. Dat Ajax deze transferperiode nog is 80 miljoen mag gaan bijschrijven. Kunnen ze ff Dembele halen?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:46
En maar geld binnen harken denk ook eens aan je supporters die een dure seizoenkaart kopen die er hard voor moeten werken
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:46
Ajax is een beurs genoteerd bedrijf . Die willen winst maken. Kampioenschappen zijn niet meer belangrijk
Vind ik leuk
Teo Smith +10606
zondag 13 augustus 2017 om 10:49
Je hebt Huntelaar achter de hand, verpatsen die handel.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:51
Voetbal zoals we het kennen bestaat niet meer, entertainment bussiness geworden waarin het onmogelijk is om team op te bouwen waar je Europees mee mee kunt komen.
Vind ik leuk
Pukstra +317
zondag 13 augustus 2017 om 10:53
Henk veerman halen:)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:55
Wat maakt het uit. Het gaat al jaren niet meer om het spel maar om de bobo's met knikkers. Voetbal is al lang een "elitesport ". Ik heb genoten van de dames met hun inzet en de pure beleving die daar nog in zit. De heren denken bij elk punt: zo, weer dichter bij een "droom". Gaat enkel nog maar om geld. Ben ooit wel liefhebber geweest maar de voetbalsport aan de mannelijke kant is bedorven door de idiote bedragen.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 10:56]
Vind ik leuk
Sjaak12 +223
zondag 13 augustus 2017 om 10:58
Is nog geen 3.5 miljoen waard. Gisteren wederom niet gezien. Misschien is ie goed onder de douche bij de snavels.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:02
Ajax..straks 120miljoen op de bank, maar geen spelers meer in het veld?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:06
Sanchez weg. Dolberg weg. Huilen.... hoe kan je nu nog ooit een team bouwen. Een paar jaar geleden bleven mensen een paar jaar. Nu spelen ze een half seizoen en zijn ze weg.

Als overmars met bijna 75 mil niks extra"s koopt... dan mag die weg hoor!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:07
de tekst bij het plaatje: GHhahahahahaaaaaaaaaaaaaa! mamaaaa!
Vind ik leuk
base +220
zondag 13 augustus 2017 om 11:07
Coaches en spelers die naar een jaar vertrekken een aankoopbeleid wat altijd te laat op gang komt ik ben het wanbeleid al ff beu zeer blij dat ik geen seizoenskaart meer heb je wordt gewoon bedonderd als supporter.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:09
Flikker een eind op!
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 16:01
Gaan maar naar Eindhoven.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 16:06
Overmars? :-)
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 16:10
Haha nee BVB en Milan...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:20
Wat is het plan RvC en overige beleidsmakers?
Vind ik leuk
Het Brein +1234
zondag 13 augustus 2017 om 13:00
Een zo hoog mogelijke bonus pakken aan het eind van het seizoen!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:21
Aan een speler die weg wil heb je niks dus zou ik hem verkopen of probeer een ruildeal met Vincent Janssen.
Verder zou ik larson nog halen voor concurentie met younes.
Miss rashica een optie?
En een verdediger en linksback maar wie, iemand ideeën?
Vind ik leuk
furgist +546
zondag 13 augustus 2017 om 11:27
Larsson liever niet hoor, wat een trutje is dat
Vind ik leuk
Gabs +195
zondag 13 augustus 2017 om 11:21
Het lijkt alsof wij kaalgeplukt worden. Eerst Sanchez, nu Dolberg en van Ziyech zijn wij ook niet zeker! Pff
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:24
Rot op!
Vind ik leuk
furgist +546
zondag 13 augustus 2017 om 11:25
Ook jonges, stel kasper vertrekt ook. Dan staat de hunter er, die kopt er alleen al 12 binnen, mits hij bediend word van de zijkanten...Dat word het nieuwe probleem. Kluivert heb ik weinig mooie voorzetten zien geven, als hij dat uberhaupt doet. Younes...jwz
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:29
dag Dolberg
Vind ik leuk
Foebele +27243
zondag 13 augustus 2017 om 11:31
Doe ze gewoon allemaal weg joh en haal nog meer kleuters binnen, prijzen pakken is niet belangrijk, het draait allemaal om POEN!!!

POEN, POEN, POEN, POEEEEEN, de een zegt geld, de ander money, maar wij zeggen POEN!!!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:42
doei
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:45
Snel van de hand doen, meer ga je nooit voor hem krijgen
Vind ik leuk
JOJO +1099
zondag 13 augustus 2017 om 11:47
Verkopen maar!
En dan Luuk en Siem de Jong kopen...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:49
Verkoop hem maar gewoon, laat een ander deze jongen maar bijschaven.
Talent is nog geen topvoetballer. Vind dat er teveel wedstrijden afgelopen seizoen (bijna) verloren zijn gegaan. Die jongen loopt mij te vaak of op het middenveld als hij bij de goal moet zijn, of hij loopt zichzelf vast met twee spelers om zich heen.

Nu is de aanvoer en de voorzetten ook niet top, younes is te klein om zijn been hoog genoeg op te tillen gok ik.

Vind ik leuk
EddyPG +13
zondag 13 augustus 2017 om 12:06
Ik vond Ajax niet eens zo slecht, had makkelijk 1-5 kunnen worden. Hoeveel pech kun je hebben? Dan had iedereen wel heel anders g
ereageerd gisteren en vandaag. Er zit soms zo klein verschil tussen winnen en verliezen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:09
Als oom dagoovermars dit niet laat stoppen heb je dadelijk veel geld en 7 vreemdelingen gehaald en kan je weer opnieuw beginnen.
Je bent meer dan financieel gezond, wimpel alles af en bouw eerst aan een team anders hou je dit elk jaar.
Want als Dolberg en Sanchez weg gaan dan heeft dadelijk Zyech ook zoiets van ik ben ook pleite enzo rolt het balletje dan door.
Op een gegeven moment moet je voor je club kiezen en niet alleen na al die bakken geld, wat heb je eraan als je toch niet CL speelt en dfadelijk ook nog EL misloopt als het even tegen zit tegen Rosenburg?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:15
Op de wat oudere spelers van Feijenoord zit maar weinig rest waarde en wat er aan jeugdig talent rond liep is verkocht, dus Feijenoord gaat de komende twee jaar weinig tot niets aan transfer inkomsten genereren. Situatie bij Ajax ligt compleet anders, daar wil men de Arena kopen en van de beurs af. Met de huidige inkomsten zal dat versneld gaan gebeuren. Ook loopt er nog voldoende talent in Ajax1 rond om ook de volgende jaren weer flink te cashen. Vraag rijst; gaan beide clubs met hun beleid wel voldoende punten binnen halen en blijft het niveau aantrekkelijk genoeg om het publiek te vermaken??
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:30
3 punten in Almelo laten liggen, Sánchez weg, Dolberg weg.... de nachtkaarsen zijn vroeg ontstoken in het Amsterdamse....! Eind april moeten we kunnen redden.
Vind ik leuk
Het Brein +1234
zondag 13 augustus 2017 om 12:59
Vergeet Rosenborg niet, een taaie ploeg in de EL. Dit Ajax is daar niet klaar voor...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:34
Een bod van rond 30 miljoen voor Dolberg in deze vorm moet je accepteren,had een aantal leuke wedstrijden begin vorig jaar maar daarna steeds minder
Vind ik leuk
Starkoo +212
zondag 13 augustus 2017 om 12:38
Is het zo moeilijk voor Overmars en Co zeg nou gewoon er mag niemand meer weg. Ook al wil meneer goldiger Sanchez naar de Spurs hij heeft een contract getekend voor zoveel jaar dan moet je ook een grote kerel zijn om het uit te dienen, kijk speelt hij al jaren in Ajax 1 dan mag je wel naar de Spurs. Ook al is meneertje niet gemotiveerd dan laat hem toch lekker kapot gaan bij Jong Ajax.

Een statement naar die zo genaamde topclubs, we gaan pas handelen als jullie net zo gezond zijn dan wij, is gewoon te gek dat de Spurs spelers mogen en kunnen halen tewel ze mega veel schulden hebben!

En mocht je toch verkopen dan moet je een vervanger is huis hebben en die heeft Ajax niet.

Vind ik leuk
14forever +6092
zondag 13 augustus 2017 om 12:47
Hopelijk is Dolberg verstandiger dan Sanchez.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:51
CL of niet, langlopende contracten afkopen kost nu eenmaal geld daarbij maakt het niet uit wat een Milan vindt na uitschakeling in de CL. Sánchez wil weg prima mits de prijs betaald wordt die Ajax wil, spelers die vervelend gaan doen en weigeren te spelen kunnen zonder loon op de tribune worden gezet voor de periode dat hun contract duurt.

Dolberg kost nog steeds 45/50 miljoen en Sánchez zal ook nog steeds rond de 65 miljoen kosten.
Vind ik leuk
mfsmfs +10
zondag 13 augustus 2017 om 12:53
Waarom bijkopen? Ze hebben toch talenten genoeg bij Ajax. Gewoon doorschuiven en diegene die niet presteren in de hoofdmacht naar Jong Ajax schuiven.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:54
Omdat ze de CL niet gehaald hebben zijn ze minder waard ? Hoezo?
Vind ik leuk
Het Brein +1234
zondag 13 augustus 2017 om 12:55
Ik mis nu alleen nog het bericht van Onana...
Durf nu al voorzichtig aan uitschakeling tegen Rosenborg te denken.

Nederlandse clubs zijn niet meer dan een speelbal voor het grote geld. Gewoon over vijf jaar de stekker trekken uit deze competitie...het heeft geen zin meer.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 12:55]
Vind ik leuk
JanTa48 +1167
zondag 13 augustus 2017 om 13:29
Als Sanches vertrekt dan kan je rustig spreken dat de andere volgen. Nou dan heeft Ajax zakken met geld zonder vervanging en een trainer die onzeker is waardoor hij fouten maakt. Beschouw dit seizoen aak maar weer als mislukt want nog nooit hebben zakken met geld een wedstrijd gewonnen om Cruyff maar weer eens te citeren.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:38
Overmars geen liefde voor de club Wel liefde voor de euro's
Vind ik leuk
Gerro +2261
zondag 13 augustus 2017 om 14:18
Denkt tutto sport de tranfer bedragen bij Ajax te kunnen bepalen laat me niet lachen en houd het lekker even bij je eigen land stelletje mafkezen.
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 14:59
Ajax moet gewoon zorgen dat ze niks meer verkopen en de boel juist sterker maken. Kom op Marc! Ga nou eindelijk eens aan de slag man. Dolberg is er nog helemaal niet klaar voor. Die moet gewoon lekker in Amsterdam blijven. Geld is niet alles. Poot stijf houden en door.
Vind ik leuk
Starkoo +212
zondag 13 augustus 2017 om 15:02
Jörgensen snap niet waarom er nooit geruchten over hem zijn, hij scoort meer dan Dolberg heeft wel minder talent voordeel hij is een stuk goedkoper dan Dolberg!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Bod van minstens 30 miljoen op Dolberg; ook Bosz heeft interesse'