Pastoor hekelt appende Pogba: 'Woorden worden vuil als ik het daarover ga hebben'

    Pastoor hekelt appende Pogba: 'Woorden worden vuil als ik het daarover ga hebben'

    zondag 13 augustus 2017 om 09:07

    Sparta-trainer Alex Pastoor is niet blij met Mathias Pogba. De Franse spits kondigde via WhatsApp zijn vertrek uit Rotterdam aan, terwijl hij een mondeling akkoord had bereikt over een nieuw contract.

    De manier waarop Pogba zijn vertrek aankondigde, zorgt voor veel onbegrip bij Pastoor. "Ik wil niet zoveel woorden vuil maken aan de situatie rond Pogba, want de woorden worden vuil als ik het daar over ga hebben", zei Pastoor na afloop in gesprek met de NOS. "Het lijkt mij duidelijk dat het mij, en alle andere betrokkenen, totaal niet lekker zit."

    Sparta verloor zaterdagavond de openingswedstrijd tegen VVV-Venlo kansloos met 3-0. "We speelden in de eerste helft prima en spraken af daar in de tweede helft mee door te gaan. Vervolgens zie ik in de eerste vijf tot tien minuten na rust een vreselijke attitude, die rauw op mijn dak kwam. Ik kon die houding totaal niet thuisbrengen."

    Plaats een reactie

    Niellie078 +21604
    zondag 13 augustus 2017 om 09:12
    hij zou vast opdracht hebben gekregen van Paul
    Vind ik leuk
    GaoYao +5068
    zondag 13 augustus 2017 om 09:17
    Volgens mij moet Pastoor even goed naar zichzelf gaan kijken ipv wijzen naar anderen. Hij heeft in de openingswedstrijd een pak slaag gekregen..
    Vind ik leuk
    Niellie078 +21604
    zondag 13 augustus 2017 om 09:23
    daar kan pastoor ook weinig mee . hij is ook maar het lulletje van de club .. zijn beste spelers zijn weg , en er is niks voor terug gekomen
    Vind ik leuk
    GaoYao +5068
    zondag 13 augustus 2017 om 09:28
    Wat ingekocht was, was niet goed genoeg. VVV heeft zelf ook een kleine begroting..
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26470
    zondag 13 augustus 2017 om 12:37
    En wat heeft dat met een ongemanierde pseudo-profvoetballer te maken?
    Vind ik leuk
    Ikkedus +216
    zondag 13 augustus 2017 om 13:38
    Pastoor moet idd naar zijn eigen gedrag kijken. Hij schoffeert Brogno alweer opnieuw. Door hem buiten de basis te laten, door hem warm te laten lopen en door hem daarna weer op de bank te zetten.
    Dit terwijl Brogno gisteren hard nodig was.
    Maar Pastoor zijn narcistisch gedrag zit hem in de weg.
    Zijn gelijk en ego is voorheen belangrijker dn de club.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8452
    zondag 13 augustus 2017 om 09:23
    Pastor moet vandaag naar de kerk en bidden voor sparta na het drama van gisteren tis weer zondag dus hij mag weer :-0)
    Vind ik leuk
    Ab Normaal +3750
    zondag 13 augustus 2017 om 09:53
    Wie zaait zal oogsten.
    Vind ik leuk
    Makis +1012
    zondag 13 augustus 2017 om 10:00
    Heerlijk wakker worden zo zeg
    Vind ik leuk
    zondag 13 augustus 2017 om 10:24
    Dit zat er toch al een beetje aan te komen!
    Hij heeft het nergens lang volgehouden ( 7clubs in 8 seizoenen). Hij heeft geen vaste basisplaats gehad, dus geeft hij het gewoon op!
    Vind ik leuk
    Sazzz +11145
    zondag 13 augustus 2017 om 10:36
    Maar dan moet je niet eerst mondeling verlengen
    Vind ik leuk
    zondag 13 augustus 2017 om 11:01
    Mee eens! Maar wat heb je aan een mondeling akkoord als er genoeg voorbeelden zijn van spelers die het niet nakomen?
    Vind ik leuk
    Jimmy Barnes +2556
    zondag 13 augustus 2017 om 11:14
    Hij kan er nog minder van dan zijn broer.
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 11:15]
    Vind ik leuk
    PDJong +1089
    zondag 13 augustus 2017 om 12:05
    Die Pogba is een gekkie hoor, net als een broer. Hij heeft alleen de pech dat hij daarbij niet kan voetballen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Pastoor hekelt appende Pogba: 'Woorden worden vuil als ik het daarover ga hebben'