'AS Roma richt vizier op derde Oranje-international van 25 miljoen euro'

'AS Roma richt vizier op derde Oranje-international van 25 miljoen euro'

zondag 13 augustus 2017 om 11:01

Als AS Roma er niet in slaagt om Riyad Mahrez los te weken bij Leicester City, dan richt de club de pijlen op Quincy Promes. Technisch directeur Monchi kijkt alvast naar alternatieven, mocht de Algerijn niet komen.

La Gazzetta dello Sport weet dat de naam van Promes op het verlanglijstje van Roma staat. De 25-jarige Oranje-international staat nu nog onder contract bij Spartak Moskou en moet naar verluidt rond de 25 miljoen euro opbrengen.

Eerst wil Roma afwachten of Mahrez naar Italië komt. Deze week heeft de Serie A-club een laatste bod van 35 miljoen euro op hem gedaan. Als Leicester dat weigert, laat de club de interesse varen en schakelt het over naar Promes. Bij Roma spelen momenteel twee andere Nederlanders: Rick Karsdorp en Kevin Strootman.

Vorig seizoen was Promes in Rusland verantwoordelijk voor twaalf doelpunten en tien assists in 26 wedstrijden. Het nieuwe seizoen is al zeven wedstrijden bezig, waarin Promes vijf keer trefzeker was.

Poll

Past Promes in Italië?

(367 stemmen)

Plaats een reactie

rolo8679 +1124
zondag 13 augustus 2017 om 11:03
Eindelijk weg uit dat Rusland!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:34
I promes he'll be good....
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:41
Wel apart, zoveel Nederlanders bij Roma...
Vind ik leuk
United FC +12795
zondag 13 augustus 2017 om 16:57
Roma met een oranje tintje.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:04
Lijkt me een mooie stap voor em. Heeft zeker zijn best gedaan in Rusland om zichzelf op de kaart te spelen.
Vind ik leuk
Forza u +1201
zondag 13 augustus 2017 om 11:05
25 miljoen? Voor een 2e hansje? Best veel.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:16
Een tweedehandsje? Hoe kom je daarbij? Promes is al een paar jaar een van de beste en belangrijkste spelers in de Russische competitie. Een competitie die echt tig keer zo zwaar is als de Nederlandse.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:06
Weg daar, kunnen we eindelijk eens beoordelen of het een topper is..
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:06
Heeft zich goed staande gehouden in Rusland, dus waarom niet?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:07
Nou, AJAX, wakker worden!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:35
Denk je wel erg vaak neem ik aan??
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:09
Laat het nou maar eens zien promes
Vind ik leuk
Lvdd99 +407
zondag 13 augustus 2017 om 11:10
Zit meer potentie in dan in Mahrez die zo'n 40 miljoen moet kosten, puur omdat het een PL speler is. Daarbij zou het voor het Nederlands elftal ook niet slecht zijn om Quincy bij een Italiaanse topclub te zien spelen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:11
liverpool was eerst ook geintreseert maar schok van de prijs vind ik wel jammer had goed kunnen rouleren met salah en mane en eventueel als spits
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:13
Mooie club voor promes
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:19
Ik begrijp niet wat ze in die circus voetballer zien.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:01
Heeft een heel goed seizoen gedraaid en verdiend een mooie transfer naar een beter competitie benieuwd of het rond komt!!
Vind ik leuk
United FC +12795
zondag 13 augustus 2017 om 16:56
Dat zou ik wel eens willen zien! Het wordt ook tijd dat hij Rusland gaat verlaten. Ben erg benieuwd waar zijn plafond zit.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'AS Roma richt vizier op derde Oranje-international van 25 miljoen euro'