Aubameyang breekt training af: opvallende timing na flirt met AC Milan

    Aubameyang breekt training af: opvallende timing na flirt met AC Milan

    zondag 13 augustus 2017 om 12:03

    Pierre-Emerick Aubameyang heeft zondag de training van Borussia Dortmund afgebroken. Hij kampt met een verkoudheid, maar volgens Duitse en Italiaanse media zit er meer achter.

    Aubameyang liet zich immers opvallend positief uit over een potentiële transfer naar AC Milan, dat de Gabonese spits voor veel geld wil oppikken bij Dortmund. Op de zondagtraining van Peter Bosz stopte hij er na een half uur mee. Volgens Dortmund met een lichte verkoudheid.

    In de tussentijd flirtte Aubameyang openlijk met een terugkeer bij Milan. Hij vertrok in zijn jonge jaren uit San Siro en groeide via Saint-Etienne en Dortmund uit tot één van de beste spitsen ter wereld. In een livestream op Instagram hield hij zich niet in.

    "Ik kom graag terug, maar ze slapen. Wat kan ik eraan doen?", wijst Aubameyang op de Milan-directeurs Massimiliano Mirabeli en Marco Fassone. Vooral Mirabelli heeft er de laatste weken weinig aan gedaan om de interesse in Aubameyang tegen te spreken. Hij mikt ook op Nikola Kalinic, Diego Costa of Andrea Belotti.

    Poll

    Gaat Aubameyang Dortmund deze zomer nog verlaten?

    (601 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 13 augustus 2017 om 12:08
    Wereldnieuws: aubameyang stopt training door verkoudheid.
    Hoe kunnen we hier nieuws van maken? Gewoon zeggen dat hij weggaat.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +9867
    zondag 13 augustus 2017 om 12:12
    Hij ging een wekker kopen want 'ze slapen' ???
    Vind ik leuk
    Sniper1 +973
    zondag 13 augustus 2017 om 12:20
    Ik zag het op CNN. Vreselijk.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5678
    zondag 13 augustus 2017 om 12:13
    Ze zijn bang dat hij de rest van de selectie aansteekt.
    Vind ik leuk
    Foebele +48238
    zondag 13 augustus 2017 om 12:40
    Wat een walgelijke transferzomer, niet alleen door de transfersom van Neymar, maar vooral ook de hele soap er om heen.

    Een soap die we ook zien bij Dembele van Dortmund, Mbappa van Monaco en ook bij andere transfers zien we dat spelers en zaakwaarnemers zonder enig greintje respect richting de club waar ze onder contract staan handelen.

    Sanchez is ook gewoon een lul dat hij op de wedstrijd dag de club zo voor het blok zet.
    Vind ik leuk
    derksen +8314
    zondag 13 augustus 2017 om 12:43
    Als pierre weggaat kan petertje genoeg nemen met plek 5
    Pierre zorgt voor 30+ goals inclusief assist 's
    Ik vin hem meer rendement geven als baby neymar!
    Vind ik leuk
    zondag 13 augustus 2017 om 12:53
    Gewoon Dolberg en Huntelaar halen. ;-)
    Vind ik leuk
    14forever +7920
    zondag 13 augustus 2017 om 13:26
    En Dolberg? Hoeveel spitsen hebben ze dan?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11181
    zondag 13 augustus 2017 om 13:34
    Zijn er wel veel verkouden de laatste tijd midden in de zomer !?
    Vind ik leuk
    Jorianves +12
    zondag 13 augustus 2017 om 13:57
    En daar is weer een gerucht over Aubameyang
    Vind ik leuk
    Gerro +5465
    zondag 13 augustus 2017 om 14:30
    Ik moet eigenlijk gewoon meer dan lachen om dit bericht zoveel flauwekul er geschreven word. Volgens tutto sport zou ac een bod uitbrengen op Dolberg van circa 30 miljoen maar nu nu Pierre zijn training afbreekt word deze ook direct ivm gebracht met ac dat dit seizoen al een speler of 11 kocht en klinkt allemaal erg logisch gezien ac al een centrumspits kocht van Porto voor 38 miljoen.
    Morgen dan gaat Ziyech even pissen tijdens de training net als Marc de telefoon op neemt benieuwd waar ze die naar toe willen schrijven.
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    zondag 13 augustus 2017 om 17:45
    Oei oei oei. Dat is wel een aderlating voor Dortmund mocht hij vertrekken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Aubameyang breekt training af: opvallende timing na flirt met AC Milan