Aubameyang breekt training af: opvallende timing na flirt met AC Milan

Aubameyang breekt training af: opvallende timing na flirt met AC Milan

zondag 13 augustus 2017 om 12:03

Pierre-Emerick Aubameyang heeft zondag de training van Borussia Dortmund afgebroken. Hij kampt met een verkoudheid, maar volgens Duitse en Italiaanse media zit er meer achter.

Aubameyang liet zich immers opvallend positief uit over een potentiële transfer naar AC Milan, dat de Gabonese spits voor veel geld wil oppikken bij Dortmund. Op de zondagtraining van Peter Bosz stopte hij er na een half uur mee. Volgens Dortmund met een lichte verkoudheid.

In de tussentijd flirtte Aubameyang openlijk met een terugkeer bij Milan. Hij vertrok in zijn jonge jaren uit San Siro en groeide via Saint-Etienne en Dortmund uit tot één van de beste spitsen ter wereld. In een livestream op Instagram hield hij zich niet in.

"Ik kom graag terug, maar ze slapen. Wat kan ik eraan doen?", wijst Aubameyang op de Milan-directeurs Massimiliano Mirabeli en Marco Fassone. Vooral Mirabelli heeft er de laatste weken weinig aan gedaan om de interesse in Aubameyang tegen te spreken. Hij mikt ook op Nikola Kalinic, Diego Costa of Andrea Belotti.

Poll

Gaat Aubameyang Dortmund deze zomer nog verlaten?

(601 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 13 augustus 2017 om 12:08
Wereldnieuws: aubameyang stopt training door verkoudheid.
Hoe kunnen we hier nieuws van maken? Gewoon zeggen dat hij weggaat.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:12
Hij ging een wekker kopen want 'ze slapen' ???
Vind ik leuk
Sniper1 +763
zondag 13 augustus 2017 om 12:20
Ik zag het op CNN. Vreselijk.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:13
Ze zijn bang dat hij de rest van de selectie aansteekt.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:14
Na Dembele gaat hij dus ook weg bij Dortmund, wel via een verkoudheidje dus hij heeft een excuus;)
Vind ik leuk
< Niels > +13317
zondag 13 augustus 2017 om 12:26
Kopen en nog eens kopen.

Off topic, volgens de site FC update zijn Ajax en The Spurs eruit, geen 40 miljoen maar 33 miljoen euro. Als dat zo is, tja dan zit er in die bolle kop van Overmars zeker meer vocht dan hersencellen!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:32
Haha die is leuk.
Vind ik leuk
Foebele +27243
zondag 13 augustus 2017 om 12:42
Als het niet rond de 50 miljoen is dan moeten we Overmars Lynchen. Sowieso moeten we die man heel gauw uit de ArenA verjagen, dankzij die lul zitten we voor de zoveelste keer met grote problemen rond onze selectie.
Vind ik leuk
< Niels > +13317
zondag 13 augustus 2017 om 12:48
11:58 – Een transfer van Davinson Sánchez naar Tottenham Hotspur begint steeds waarschijnlijker te worden. Zondag komt het nieuws naar buiten dat Ajax en de Engelse club heel dicht bij een akkoord zijn over de overstap. Dat meldt The Mirror.

Zaterdag berichtte De Telegraaf dat Ajax een bod van veertig miljoen euro had afgewezen, maar volgens The Mirror ligt dit iets anders. De Engelse krant stelt dat Ajax zaterdag een bod van 22 miljoen euro heeft afgewezen en dat beide clubs nu bijna rond zijn over een bedrag van 33 miljoen euro.

Ajax vroeg 38 miljoen voor de Colombiaan, maar Tottenham heeft een andere constructie in gedachten. De Engelsen willen 33 miljoen betalen, waarna Ajax door bonussen nog extra geld kan gaan ontvangen. Sánchez ontbrak zaterdag in de wedstrijdselectie van Ajax tegen Heracles Almelo. Hij heeft in Amsterdam nog een verbintenis tot 2021.
Vind ik leuk
Foebele +27243
zondag 13 augustus 2017 om 12:49
Wordt tijd dat we Overmars verpatsen.
Vind ik leuk
Noudyo. +7264
zondag 13 augustus 2017 om 16:55
Koekoek Niels. "The Mirror"!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:51
Het is een spelletje hè. Geen levensbedreigende situatie ofzo. Sommigen leven echt in een fantasiewereld geloof ik.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:33
Wat is dit ik ga het morgen ook proberen op me werk kijken of de baas er in trapt. P
Vind ik leuk
Foebele +27243
zondag 13 augustus 2017 om 12:40
Wat een walgelijke transferzomer, niet alleen door de transfersom van Neymar, maar vooral ook de hele soap er om heen.

Een soap die we ook zien bij Dembele van Dortmund, Mbappa van Monaco en ook bij andere transfers zien we dat spelers en zaakwaarnemers zonder enig greintje respect richting de club waar ze onder contract staan handelen.

Sanchez is ook gewoon een lul dat hij op de wedstrijd dag de club zo voor het blok zet.
Vind ik leuk
derksen +5109
zondag 13 augustus 2017 om 12:43
Als pierre weggaat kan petertje genoeg nemen met plek 5
Pierre zorgt voor 30+ goals inclusief assist 's
Ik vin hem meer rendement geven als baby neymar!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:53
Gewoon Dolberg en Huntelaar halen. ;-)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:21
Huntelaar is aan 't afbouwen op de reservebank en maakt af en toe nog wat minuten. Geen doelpunten in elk geval.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:20
Misschien helpt een strepsil?
Vind ik leuk
Vak-DD +5531
zondag 13 augustus 2017 om 13:34
Of een zetpil !
Vind ik leuk
14forever +6093
zondag 13 augustus 2017 om 13:26
En Dolberg? Hoeveel spitsen hebben ze dan?
Vind ik leuk
Vak-DD +5531
zondag 13 augustus 2017 om 13:34
Zijn er wel veel verkouden de laatste tijd midden in de zomer !?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:40
Speciaal op de voetbalvelden. Begrijpelijk, in je korte broek en er is op zo'n veld weinig beschutting tegen die koude zomerwind.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:57
En daar is weer een gerucht over Aubameyang
Vind ik leuk
Gerro +2261
zondag 13 augustus 2017 om 14:30
Ik moet eigenlijk gewoon meer dan lachen om dit bericht zoveel flauwekul er geschreven word. Volgens tutto sport zou ac een bod uitbrengen op Dolberg van circa 30 miljoen maar nu nu Pierre zijn training afbreekt word deze ook direct ivm gebracht met ac dat dit seizoen al een speler of 11 kocht en klinkt allemaal erg logisch gezien ac al een centrumspits kocht van Porto voor 38 miljoen.
Morgen dan gaat Ziyech even pissen tijdens de training net als Marc de telefoon op neemt benieuwd waar ze die naar toe willen schrijven.
Vind ik leuk
United FC +2484
zondag 13 augustus 2017 om 17:45
Oei oei oei. Dat is wel een aderlating voor Dortmund mocht hij vertrekken.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Aubameyang breekt training af: opvallende timing na flirt met AC Milan