LIVE-discussie: PEC Zwolle en Roda JC met in totaal zeven nieuwe namen

LIVE-discussie: PEC Zwolle en Roda JC met in totaal zeven nieuwe namen

zondag 13 augustus 2017 om 12:16

PEC Zwolle en Roda JC trappen om 12.30 uur de Eredivisie-zondag in gang. Bij beide ploegen staan er veel nieuwe gezichten aan de aftrap.

PEC-trainer John van 't Schip, zelf ook nieuw, kiest voor drie nieuwe namen in de basiself ten opzichte van vorig seizoen. Diederik Boer krijgt de voorkeur boven Mickey van der Hart onder de lat, terwijl Piotr Parzyszek en Younes Namli hun Eredivisie-debuut maken voor de Zwollenaren.

Met Robert Molenaar staat er ook bij Roda JC een nieuwe trainer aan het roer. Hij kiest eveneens voor drie nieuwe namen: Hidde Jurjus, Simon Gustafson en Jorn Vancamp, gehuurd van respectievelijk PSV, Feyenoord en Anderlecht. In de voorbije jaargang kwam Roda JC buiten Kerkrade maar tot één overwinning. Dat was op bezoek bij Excelsior.

De opstellingen:

PEC Zwolle: Boer; Van Polen, Sandler, Marcellis, Ehizibue; Bakker, Thomas, Saymak; Mokhtar, Parzyszek, Namli.

Roda JC: Jurjus; Ananou, Kum, Werker, Van Peppen; El Makrini, Gustafson, Gnjatic; Rosheuvel, Vancamp, Paulissen.

Poll

Wie gaat er winnen: PEC of Roda?

(152 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 13 augustus 2017 om 12:20
Die Robert Molenaar komt wel een beetje zombie over voor de camera....
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:51
boeiuh
Vind ik leuk
Rodapaus +2581
zondag 13 augustus 2017 om 13:02
Klap van de molen gehad
Vind ik leuk
Dordmund +1541
zondag 13 augustus 2017 om 12:20
Komop Zwolle en natuurlijk Erik Bakker......
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:20
Ben benieuwd hoe Gustafson het gaat doen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:22
Gustafson is echt wel een goede speler voor ons. We hebben de laatste jaren de meest verschrikkelijke spelers hier zien rondlopen. Alvast succes vanmiddag!
Vind ik leuk
T&T +9945
zondag 13 augustus 2017 om 12:57
Alleen daarom al ben ik dit jaar VÓÓR jou club.
Succes!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:20
Fuck 12.30, jezus wat een kuttijd voor een wedstrijd blijft dit.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:23
Hoezo? Lekker vanuit het bed de bank op!
Vind ik leuk
Dicky +6383
zondag 13 augustus 2017 om 12:28
Voor die arme Roda supporters die zijn meegereisd zeker.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:24
Come on JC
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:32
Wat een veld. Dit is echt niet normaal. Dat een kunstgrasveld er zo slecht uitziet kan je net zo goed een echt grasveld aanleggen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:36
Ik zat ook al te kijken. Hoe kan dat er zo slecht uitzien?
Vind ik leuk
Mo +8790
zondag 13 augustus 2017 om 12:49
Kan je beter een stenen veld neerleggen..
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 12:49]
Vind ik leuk
rjc71 +891
zondag 13 augustus 2017 om 12:35
ik hoop echt op een normaal seizoen.. met leuke wedstrijden.. en geen degradatie voetbal ..
vandaag de eerste 3 punten.. come on jc
Vind ik leuk
Santi +18848
zondag 13 augustus 2017 om 12:39
Bij Roda?

Ben toch bang voor je dat dat niet uit gaat komen die droom
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:52
we zullen zien !
Vind ik leuk
Mo +8790
zondag 13 augustus 2017 om 12:50
Geen degradatievoetbal bij Roda? Zet dat maar uit je hoofd
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:39
3+3 = 7? of 3+3+1+1 = 7? Rare titel
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:44
Blessure Kum door het kunstgras?
Vind ik leuk
Rodajc +2123
zondag 13 augustus 2017 om 12:45
Weer een blessure door dat veld daar, bedankt PEC!
Vind ik leuk
fcu79 +1034
zondag 13 augustus 2017 om 12:48
Dat veld kan echt niet. Kunstgras met kurk.... dit is leuk als trainingsveld voor een amateur club misschien maar hier kan je geen betaald voetbal op spelen
Vind ik leuk
Rodajc +2123
zondag 13 augustus 2017 om 12:52
Lekker hoor
Vind ik leuk
Mo +8790
zondag 13 augustus 2017 om 12:53
Weer een blessure zo te lezen op dat grafveld? Wie is er geblesseerd geraakt en is het erg? Gewoon schandalig dat het er nog steeds ligt
Vind ik leuk
HanV +2214
zondag 13 augustus 2017 om 17:16
Het is heel erg, hij scheurde alles af, hij is ruim een half uur later pas vervangen. Al die tijd liep hij tevergeefs achter Mokhtar aan, Kum is toch geen back, maar een CV?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:58
dit kan echt niet die kurk zooi. ook dat veld van vvv zag er vreselijk uit. Als je dan het kunst veld van roda ziet dat lijkt ten minste op gras
Vind ik leuk
Rodapaus +2581
zondag 13 augustus 2017 om 13:03
Gustavson halleluya
Vind ik leuk
T&T +9945
zondag 13 augustus 2017 om 13:14
Jullie gaan echt veel plezier beleven aan deze speler...
Mits hij palstic veld overleefd.
Haha
Vind ik leuk
T&T +9945
zondag 13 augustus 2017 om 13:13
Jajajajajaja...gustafson...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:17
wat een fout. Kutzooi onverdient
Vind ik leuk
Rodapaus +2581
zondag 13 augustus 2017 om 13:19
Jammer van de tegengoal :(
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 14:07
Met auaussar en van peppen als verdedigers kun je niet als eredivisieclub willen bestaan.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 14:24
wat een onzin. auassar was zwak van peppen viel echt wel mee. beetje populair doen. Heb je thuis niks te vertellen ofzo
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

LIVE-discussie: PEC Zwolle en Roda JC met in totaal zeven nieuwe namen