Vitesse-duo sluit weddenschap: 'Tien? Oké, dan maak ik er vijftien van'

Vitesse-duo sluit weddenschap: 'Tien? Oké, dan maak ik er vijftien van'

zondag 13 augustus 2017 om 15:10

Vitesse begon met drie scorende debutanten en een 4-1 overwinning op NAC uitstekend aan het nieuwe Eredivisie-seizoen. Aanwinsten Tim Matavz, Bryan Linssen en Thomas Bruns waren trefzeker. De twee laatstgenoemden zijn blij met hun optredens.

Bruns wist al na twee minuten de bal in het doel van NAC te krijgen."Fantastisch om al na twee minuten te scoren bij je debuut", zei de 25-jarige middenvelder tegen FOX Sports, na afloop van het gewonnen duel. Linssen maakte zijn doelpunt, de 2-0 voor Vitesse, na twintig minuten. "Hoe eerder die eerste erin zit, hoe beter."

Bruns verwacht dat Linssen uitkomt op een totaal van tien doelpunten dit seizoen. Hier is laatstgenoemde het echter niet mee eens. "Tien?", zegt de aanvaller, waarop Bruns antwoordt: "Oké, dan maak ik er vijftien van." Linssen denkt niet dat zijn teamgenoot, met wie hij bij Heracles eerder samenspeelde, dat aantal haalt. "Thomas moet zeker wel een goaltje of zeven kunnen maken."

Plaats een reactie

zondag 13 augustus 2017 om 15:12
Denk dat er toch een 2de of 3de plaats inzit.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:12
Maak er anders 20 van
Vind ik leuk
Dicky +4686
zondag 13 augustus 2017 om 15:22
Bruns 7, Linssen 15 dat klinkt veelbelovend. Maar nog even niet te hoog van de toren blazen. Gisteren was goed. Maar er zullen ook gewoon weer wedstrijden komen waarin het niet om aan te zien is. Nu genieten, volgende week weer volle bak tegen een gemotiveerd Roda.
Vind ik leuk
Vak-DD +7120
zondag 13 augustus 2017 om 15:48
Deze twee zijn goede aanwinsten, vooral Linssen. Maar voor de rest niet te hard van stapel lopen, het seizoen duurt nog lang.
Vind ik leuk
King080 +146
zondag 13 augustus 2017 om 15:52
Phff.....blaas maar hoog van de toren. Des te harder is de val
Vind ik leuk
Vak-DD +7120
zondag 13 augustus 2017 om 20:04
Zegt een supporter van een club, waarvan dezelfde supporters na één kampioenschap nog hoger van de toren blazen dan de supporters van hun grote rivaal !
Vind ik leuk
King080 +146
maandag 14 augustus 2017 om 11:24
Ja. joh...grootbek
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 16:27
Ojee, we hebben spelers aangetrokken met bravoure. Als dat maar goed gaat
Vind ik leuk
Vak-DD +7120
zondag 13 augustus 2017 om 20:07
Gisteren en vandaag studio sport gezien en het viel me gelijk op dat nu Vitesse een keertje bovenaan staan ze er helemaal niets over zeggen. Gisteren werd er helemaal geen stand getoond, en vandaag wel maar werd er niet gezegd wie er bovenaan stond !? Als het nou één van hun geliefde top drie clubs was, dan was dat wel anders geweest. Wel gisteren weer even katten over de huurlingen van Chelsea, wat een kutprogramma is het ook.
Vind ik leuk
Dicky +4686
zondag 13 augustus 2017 om 20:39
Ja joh. Dat ze voor de wedstrijd Vitesse-NAC de logo's van Chelsea en Manchester City lieten zien op de achtergrond en zeiden dat ze de wedstrijd Chelsea Man City gingen vertonen vond ik schandelijk. Ze doen er alles aan om Vitesse in een kwaad daglicht te zetten. Ik vond het ook weer tekenend dat ze tijdens de wedstrijd van Heracles niet het moment lieten zien waarin De Ligt rood had moeten hebben. Het is zon ongelofelijk vooringenomen programma. Echt niet te geloven dat we daar met zijn allen aan mee moeten betalen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Vitesse-duo sluit weddenschap: 'Tien? Oké, dan maak ik er vijftien van'