'Sánchez en management smeden transferplan; 50 à 55 miljoen voor Ajacied'

'Sánchez en management smeden transferplan; 50 à 55 miljoen voor Ajacied'

zondag 13 augustus 2017 om 14:58

Davinson Sánchez en zijn  management zijn momenteel aan het bekijken hoe een vertrek bij Ajax zo snel mogelijk kan worden geregeld. Telegraaf-verslaggever Valentijn Driessen meldt dat zondagmiddag bij Ziggo Sport. Sánchez staat in de nadrukkelijke belangstelling van Tottenham Hotspur. 

Spurs deed deze week een bod van ongeveer veertig miljoen euro op Sánchez (21). Ajax ging niet akkoord met dat bod. De Colombiaanse verdediger wil hoe dan ook vertrekken; zaterdagavond kon hij zich al niet meer motiveren voor het uitduel met Heracles Almelo. 

Driessen heeft vernomen dat ook Chelsea belangstelling heeft voor Sánchez. Dat de international vertrekt uit Amsterdam staat volgens hem 'als een paal boven water'. Vraag is nu vooral hoeveel Ajax gaat verdienen aan Sánchez, die een jaar geleden voor vijf miljoen euro werd aangetrokken. 

"Nu is er veertig miljoen geboden, maar uiteindelijk ga je natuurlijk naar 50 à 55 miljoen voor Sánchez", aldus de Telegraaf-journalist. Ook onder meer FC Barcelona zou interesse hebben in de Colombiaan.

Poll

Moet Ajax akkoord gaan met 50 miljoen?

(6152 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 13 augustus 2017 om 15:05
Binnenkort kan elke ajacied kiezen tussen een seizoenskaart in de arena of van de abn bank.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:07
Tsja Stratum ... 40 mil weigeren is eigenlijk al absurd voor een nl club... 50 mil is die nie meer te houden .. is zijn waarde vertienvoudigd in een jaar...
Vind ik leuk
Ruud40 +7163
zondag 13 augustus 2017 om 15:13
Het gaat niet alleen om de club of je kunt weigeren.

De speler moet ook willen blijven.
De exit uit de CL is kennelijk voor Sanchez kennelijk een reden om om te vertrekken.
De EL kent ie al goed genoeg en in de NL competitie had ie eind vorig jaar al weinig meer te leren. Het verschil tussen de top drie en de rest is zo groot dat je in de competitie maar 4 potjes per jaar hebt waar het er echt om gaat.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 15:14]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:16
Ruud, heb je zeker een punt .. maar al zou Sanchez zelf nog twijfelen .. is het misschien al wel onverantwoord als Ajax t zou weigeren ... x10 in een jaar das behoorlijk veel
Vind ik leuk
2cents +36384
zondag 13 augustus 2017 om 15:19
Zo simpel is het gewoon. Je kunt hoog of laag springen maar als de speler weg wil en het juiste bedrag komt op tafel dan is hij weg.
Vind ik leuk
loek +76
zondag 13 augustus 2017 om 17:50
nee zo is het niet,een speler met contract gaat pas als club
dat zelf wilt anders hoeven we geen contracten meer op te stellen als spelers dat zelf gaan bepalen.
Vind ik leuk
2cents +36384
zondag 13 augustus 2017 om 18:01
Onzin, iedere speler heeft een waarde. Ligt dat op tafel en de speler wil weg heb he geen poot om op te staan.
Vind ik leuk
14forever +6894
zondag 13 augustus 2017 om 20:12
Dat is ook kort zichtig als een speler echr weg wil, dan kan een club niet echt veel doen.
Vind ik leuk
Pagan1964 +1790
dinsdag 15 augustus 2017 om 10:17
Dat is jouw persoonlijke mening maar een speler kan het gewoon afdwingen.
Vind ik leuk
mcmodd +12090
zondag 13 augustus 2017 om 15:58
Zes Ruud, met die twee tegen FC Utrecht erbij. ;--))
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 16:48
Lopen er bij PSV ook spelers rond die zoveel waard zijn????
Vind ik leuk
robery +2722
zondag 13 augustus 2017 om 17:26
Lozanoooooooooooooo!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 17:29
Dat mag je hopen, ik zie 't niet gebeuren. Of PSV moet de Europa League finale halen :p
Vind ik leuk
furgist +1455
zondag 13 augustus 2017 om 18:37
Daar zal brandts wel een beetje jaloers van worden..Die centjes
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 17:28
Mis Luuk de jong ... nee zonder gekheid .. tis maar net wat de gek d'r voor geeft natuurlijk ... geen een speler is zoveel waard ... heel t voetbal is gek geworden
Vind ik leuk
Basschot +1736
zondag 13 augustus 2017 om 17:35
Aan de andere kant Cassiera en Neres zijn voor veel geld gehaald en hebben geen basisplaats
Vind ik leuk
United FC +12744
zondag 13 augustus 2017 om 19:42
Shit happens...
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 19:22
In 1 week hh
Vind ik leuk
Het Brein +2222
zondag 13 augustus 2017 om 15:09
Supporters zouden met terugwerkende kracht korting moeten krijgen op hun seizoenkaart...
Vind ik leuk
Bullet +1433
zondag 13 augustus 2017 om 15:13
zou jij dit als Nederlandse club weigeren?
Vind ik leuk
Het Brein +2222
zondag 13 augustus 2017 om 15:19
Nee! Dit vind ik acceptabel. Maar je beantwoord mijn stelling niet!
Vind ik leuk
Bullet +1433
zondag 13 augustus 2017 om 15:50
Je zegt dat supporters korting moeten krijgen, ik zeg dan: koop je seizoenskaart als je weet hoe de selectie er uit ziet. Mss ben je dan te laat, maarja het is dan niet anders
Vind ik leuk
Het Brein +2222
zondag 13 augustus 2017 om 15:52
Ik pleit er allereerst al voor om deze kutmarkt (sorry, maar zo zie ik hem/haar) eens open te gooien vanaf 1 juni tot eind juli! Dan weet iedereen op 1 augustus waar hij/zij aan toe is...

Dat gezegd hebbende: jij hebt ook een punt...
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 15:53]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:20
Want. Omdat je zo naïef bent om te bedenken dat iedere club een handelshuis is ?
Tegen het buitenlandse geld kan niemand op. Spelers ruiken een vet contract en zijn weg of gaan dwars liggen.
Vind ik leuk
Het Brein +2222
zondag 13 augustus 2017 om 15:25
Omdat je minder kwaliteit gaat zien! Dan hoor je ook minder te betalen...zo werkt het ook in de markt...

Als ik tickets haal voor een festival, omdat Foo Fighters en RHCP optreden, maar op de dag zelf zegt de organisator dat ze toch niet zullen optreden...dan ga ik een deel van mijn geld terug eisen. Punt.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:30
En dat krijg je dan ook niet. En bij het voetbal weet je dat er tot 1 sept. van alles kan veranderen. Maak je ook extra geld over als ze straks Ibrahimovic vastleggen ?
Denk het niet.
Vind ik leuk
Het Brein +2222
zondag 13 augustus 2017 om 15:36
Waarom zou ik dat geld niet krijgen, als duizenden mensen gaan klagen voor het in gebreken blijven van wat de organisator levert? Dan zou je dus gewoon keihard kunnen frauderen haha. 'Volgende week optredens van Jay-Z en Anderson Paak in het Vondelpark'. Iedereen kaarten aanschaffen en als het zo ver is zeggen 'sorry, ze treden vandaag niet op...' Kijk, zo werkt het niet...
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 15:37]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:53
Ligt aan de reden. Als de band afzegt is het voor de organisator ook overmacht. En we hadden het over voetbal. Blijkbaar heb je daar niets meer tegen in te brengen.
Vind ik leuk
Het Brein +2222
zondag 13 augustus 2017 om 15:59
Hmm, in het voetbal ligt het wel wat gecompliceerder, true. Toch riekt het naar bedrog als de td zegt: 'ze gaan/mogen niet weg' en als de fans dan hun seizoenkaart en shirtje hebben besteld, dan gaat diezelfde td handelen met de hoogste bieder...

Daarbij opgeteld nog natuurlijk, het gebrek aan daadkracht om zelf ook de gevraagde kwaliteit te leveren...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 18:23
Wees in ieder geval blij dat hij het maximale er uit haalt. Zo kun je wel doorselecteren en veel talenten halen. Die ook weer veel opleveren. In basis kom je dan op een steeds hoger niveau omdat ook de weerstand op trainingen toe neemt.
Moet je alleen wel een TD hebben die de centjes ook wil uitgeven en een gokje durft te nemen.
Vind ik leuk
Sil95 +5321
zondag 13 augustus 2017 om 15:25
Misschien wel. Hoe dan ook, die blijven trouw komen. Daarom is het ook zo bizar dat Overmars de fans blijft besodemieteren.
Vind ik leuk
Het Brein +2222
zondag 13 augustus 2017 om 15:32
Misschien moeten de fans eens een statement maken? Verkopen: ja, maar dan...

1) Capabele vervangers die er meteen staan!
2) Kortingsmogelijkheid op je seizoenkaart vanwege (in) direct bedrog!
3) Transparantie over de 'buffer' en wat hier mee te doen.
Vind ik leuk
Bullet +1433
zondag 13 augustus 2017 om 15:45
besodemieteren....???? bij een bod boven de 40 miljoen? iedere fan snapt dat
Vind ik leuk
Basschot +1736
zondag 13 augustus 2017 om 17:36
Je kan je ook spelers houden en een paar erbij halen en dan haal je champions league en verdoen je daar miljoenen mee
Vind ik leuk
Eusebio +1437
zondag 13 augustus 2017 om 17:52
Als een speler weg wil gaat ie, hoe dan ook,
Ben je nu toch wel eindelijk achter?
Vind ik leuk
Basschot +1736
zondag 13 augustus 2017 om 17:56
Je kan je poot ook stijf houden. Contract is contract
Vind ik leuk
Bullet +1433
zondag 13 augustus 2017 om 15:10
zou jij als club 50 miljoen laten lopen?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:13
haha PSV ? die laten nog geen 5 tientjes lopen.
Vind ik leuk
3ismo +2935
zondag 13 augustus 2017 om 15:14
hoe graag ik ook zou willen dat hij blijft kan geen nee zeggen tegen dit geld! denk dat nu dollberg de volgende word! die was er met zijn kop gisteren niet bij de wedstijd die zit met zijn hoofd bij een transfer! denk monaco of rome alleen ajax moet poot stijf houden en 70 vragen!
Vind ik leuk
Garrie +2057
zondag 13 augustus 2017 om 15:35
Ajax moet spelers voordat ze komen, duidelijk maken dat na 1 jaar vertrekken geen optie is. Dit gaat natuurlijk nergens meer over, volgend jaar is hij waarschijnlijk nog evenveel of meer waard en zou hij dit seizoen op het veld ook nog de nodige miljoenen op kunnen leveren. Willen ze de optie openhouden om na 1 jaar weer te willen vertrekken, zoeken ze maar een andere club.
Vind ik leuk
mcmodd +12090
zondag 13 augustus 2017 om 16:36
De kans dat Dolberg dit seizoen minder waard wordt omdat hij tegenvalt zie je niet? Ik denk dat het in de toekomst normaal wordt dat spelers niet langer dan 1 jaar willen komen, evt. met verlenging van een jaar na afloop van negen maanden v.h. contract.
Vind ik leuk
Garrie +2057
zondag 13 augustus 2017 om 16:48
Zijn waarde in euro's interesseert mij als supporter geen kloten! Wat hebben al die euro's ons gebracht?
Vind ik leuk
mcmodd +12090
zondag 13 augustus 2017 om 18:03
Niets, dat is dus zonde van het geld en dat bedoel ik nu net.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:15
Als club niet, als supporter wel.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 13 augustus 2017 om 15:15
Whaha jij bent echt een arrogante Psver altijd maar naar Ajax wijzen, kijk ff naar je eigen club, het bedrag wat wij krijgen moesten jullie lenen bij de Gemeente.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:18
das mooi voor je maar ik heb nieuws : ik heb dat geldbedrag niet gezien wat ze van de gemeente "geleend" hebben en jij zal nooit 1 eurocentje zien van al wat op het rekeningetje van marc en flappie staat.

Maar ja jij bent er de laatste 3 jaar blij mee met al dat financieel goede nieuws , ik was het meer met die 2 kampioenschappen
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 13 augustus 2017 om 15:28
Whahaha zo kortzichtig weer alles betrekken op, dat we ff geen titel meer wonnen laatste jaren, hoe kortzichtig kan je zijn! Nee Ziyech, Neres, Sanchez, Cassierra enz waren gratis nee idd Ajax geeft nooit geld uit. Jij bent echt een tobbert, zoals je ook een tobbert was om in de wedstrijdtopic tegen United de Ajacieden uit te lachen, het erin te wrijven, en Ajax wekenlang uit te lachen, terwijl we een Europese finale hadden gehaald en jullie 2x verloren van Osijek in de kwalificatie, ja wat blijft er dan over voor jou om te zaniken jegens Ajax (wat jij hier heel graag al jaren doet) owja 3 jaar geen titel dat blijft er dan over om te zeggen haha, Ajax dadelijk 50 miljoen voor Sanchez en dan komt Stratum aan met, ow maar uhh dat maakt niet uit want jullie hebben 3 jaar geen titel hahaha, echt een tobbert jij.

Jij bent te kortzichtig voor woorden! Met je jarenlange gezanik op Ajax, 4x achter elkaar werden we kampioen Psv 4 jaar niet, en nu moeilijk doen omdat wij ff 3 jaar geen titel hebben hahaha, wat een tobbert ben jij toch...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:30
"4x achter elkaar werden we kampioen Psv 4 jaar niet"

Ja en?

Dat deed psv al 2 keer dus
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 13 augustus 2017 om 15:35
Ja, en, dus denk je dat wij druk maken om 3 jaar geen titel, maar voor jou is dat het enige nog om over te zaniken naar Ajax toe, terwijl er veel meer te zaniken is naar jouw eigen club, maar daar ben jij hier niet voor, jij bent hier al jaren om alleen te zaniken over Ajax, echt een tobbert jij
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:38
das mooi voor je bluf, langzaam maar zeker is deze "jordanees" versie weer gewoon de ouwe vertrouwde bluf.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 13 augustus 2017 om 15:43
Ik ben altijd dan dezelfde, als ik zeg Psv is niet voldoende, bedoel ik dat niet afgunstig want inhoudelijk zeg ik waarom ik Psv niet voldoende vind, maar jij, jouw niveau is bij Ajax uitlachen als ze van United verliezen en dat weken volhouden, en dan val jij over, dat ik Psv niet voldoende vind de selectie dan ben jij op je pikkie getrapt terwijl misschien heb ik hogere maatstaven van hoe een Psv selectie eruit moet zien dan jij die hebt, maar jij die daar over valt terwijl jij jarenlang alles doet om Ajax belachelijk te maken, uit te lachen, en zelfs als je eigen club 2x verliest van Osijek om daarna nog steeds naar alles te wijzen wat Ajax is, tja dan ben je echt een tobbert
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:45
1 zin 23 komma s ..... blufke haal eens een paar keer diep adem jongen . Ik maak me zorgen om je.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 13 augustus 2017 om 15:47
Ik ga geen moeite doen voor jou, gaat om de inhoud, en zoals deze reactie van jou weet je er niet op te reageren want je weet dat het waar is.
Dus zoek je maar een komma uitweg.

Je bent een tobbert die al jaren hier alleen maar kan zaniken op alles wat Ajax is.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:48
adem in adem uit
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 13 augustus 2017 om 15:50
Dat lukt bij mij prima, ik heb dan ook geen alcohol probleem zoals jij die hebt..
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:55
poeh waar zou het dan aan liggen bij je denk je ?
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 13 augustus 2017 om 15:57
Maar zoals altijd zoek je weer een uitweg, je bent een troll die al jaren op vp elke dag zanikt op Ajax, meer doe je niet, meer ben je niet.
Een nep supporter die het alleen maar over Ajax kan hebben
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:58
Geen "je bent een tobbert" deze keer?
Vind ik leuk
3ismo +2935
zondag 13 augustus 2017 om 16:15
1x met de graafschap!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:38
Het gaat toch om de titels. Dat is toch een doelstelling van een topclub, dus als je die al een aantal jaar niet haalt dan doe je het niet goed als club. En daar is niks kortzichtigs aan.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 19:00
Kan ik bij jou bananen kopen?? Ik weet zeker dat jij ze recht kunt lullen
Vind ik leuk
3ismo +2935
zondag 13 augustus 2017 om 16:14
rx kampion geworden toen psv met gemeentegeld zat te smijten! en bazoer hebben we bij jullie opgehaald en voor 12 verkocht na paar potjes! het ontbrak ook vaak aan geluk afgelopen jaren!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:20
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 15:33]
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 13 augustus 2017 om 15:21
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 15:33]
Vind ik leuk
Sil95 +5321
zondag 13 augustus 2017 om 15:29
Moet je schelden om je punt te kunnen maken? Laag zeg.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 13 augustus 2017 om 15:30
Stratum en Spaans boertje hebben een Ajax obsessie, het maakt hun niet uit hoe het bij hun club gaat, al verliezen ze 2x van Osijek enige wat ze doen is naar Ajax wijzen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:32
Tuurlijk.
Denk dat jij eerder een PSV obsessie hebt.
Ik reageer op nieuws van alle clubs.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 13 augustus 2017 om 15:36
Whaha 2 onwaarheden in jouw bericht
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:30
Schelden?
Vind ik leuk
Sil95 +5321
zondag 13 augustus 2017 om 15:33
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 15:34]
Vind ik leuk
reggie +939
zondag 13 augustus 2017 om 15:22
"Het bedrag wat wij krijgen" je bedoeld ajax, wat krijg jij ervan dan?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:28
een erectie?
Vind ik leuk
Maxidi +2822
zondag 13 augustus 2017 om 16:00
Hartkloppingen
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 13 augustus 2017 om 15:29
Ajax is wij, hoe meer geld voor onze club hoe beter!
Vind ik leuk
3ismo +2935
zondag 13 augustus 2017 om 16:23
money power succes!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 19:05
Zo is dat knul jullie zijn Ajax en jullie zijn de beste punt uit haha heerlijk die jongetjes het lijkt me zo heerlijk om Ajacied te zijn dan kan je het mooiste leven leiden wat er is in je eigen luchtkasteel
Vind ik leuk
Foebele +35333
zondag 13 augustus 2017 om 15:40
We zwemmen in het geld, we verzuipen in de frustratie.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:42
kijk das tenminste een reactie van een voetbalsupporter.
Vind ik leuk
Foebele +35333
zondag 13 augustus 2017 om 15:54
Ja, dit forum stikt van de boekhouders.
Vind ik leuk
3ismo +2935
zondag 13 augustus 2017 om 16:28
stratum je moet me wel in deze gelijk geven? met de verkoop van 1 speler kan je hele psv kopen! en ik zing nu dollberg 70mlj lkkr binnen harken die geld! nu die de clubs nog gul zijn mmmmmm
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 20:11
welk liedje zing je dan?
Vind ik leuk
United FC +12744
maandag 14 augustus 2017 om 01:20
Kedeng kedeng!
Vind ik leuk
14forever +6894
zondag 13 augustus 2017 om 20:10
Wow.en die heb je helemaal zelf bedacht of komt ie uit de oude doos.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 20:13
ik schud ze zo uit de mouw.....
Vind ik leuk
Cookee +4775
maandag 14 augustus 2017 om 14:38
Plak al dat geld op een canvas en hang het in het museum.
Noem het kunstwerk: Het beste van Ajax.
En laat iedereen er naar kijken vol bewondering.
Wel even de broekzak legen bij de uitgang.
Ik verbaas mij hier al jaren over sommige Ajacieden die bijna klaarkomen als een club vele miljoenen biedt voor hun spelers. Laat ik nou altijd denken dat een supporter de beste spelers wil houden???!
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 15:14
amen. Dat had zelfs ik niet beter kunnen brengen... en dat wil wat zeggen.
Vind ik leuk
Cookee +4775
maandag 14 augustus 2017 om 15:38
Jouw reactie wordt ingelijst, Stratum.
Nu ik het onwaarschijnlijke Stratum-niveau bereikt heb.
Dit zou een goed moment zijn om mij te verwijderen van VP en te stoppen op de climax.
Ik zal nu deze hele week met een voldane glimlach op mijn tronie lopen. Die mensen doet vrezen dat er iets heel erg mis met mij is. Die een leger sociaal werkers en BVD achter mij doet aanlopen.
Ik zal de media die vraagt om interviews even moeten afmelden, ik ga mij beraden op het incasseren van mijn nieuwe opgewaardeerde status.
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 15:42
Doe het weloverwogen want het leven als GOD is niet zo simpels als iedereen wel denkt....
Vind ik leuk
Cookee +4775
maandag 14 augustus 2017 om 16:05
Dat geeft maar weer aan hoe "Gewoon" je bent gebleven. Maar nu ben je me alweer zo ontstegen dat ik vrees dat ik gewoon een lucky shot had. Laat ik genieten van het moment.
En hopen dat ik door hard trainen kan blijven aantikken op je niveau. Zoals men zegt de top halen is te doen, maar er blijven is lastig.
Mijn vraag is wel, is het omdat je GOD bent zo dat die ongelovigen uit de Randstad altijd zo naar tegen je doen? Is het dan met al je macht niet verleidelijk om daar es een polletje invloed te laten hebben?
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 16:08
Ik heb er al velen bekeerd en ook de ongelovigen zullen uiteindelijk ons lempke zien .
Het is een kwestie van geduld.
Vind ik leuk
Cookee +4775
maandag 14 augustus 2017 om 16:33
Denk je dat hun gebrek aan intellect het makkelijker maakt voor je of is het juist een obstakel?
Het lempke brengt dus werkelijke verlichting en spirituele? Meestal komen de domoren wel op het licht af... alleen muggen doen dat niet meer merkte ik vannacht. Wat veel zegt over het intellect van muggen. Nou er ligt een schone taak voor je Stratum want zij zijn met heel veel misleidden die in de spirituele hel die de Randstad toch is ook verdienen het licht te aanschouwen,
wij mogen dat niet voor onszelf houwen.
Nu zelfs dit heilig voornemen mij tot rijm zet is het wellicht tijd om mij niet volledig belachelijk te maken en terug te gaan naar mijn plek. Dank u voor de audientie mijn waarde.
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 16:43
De gewone sterveling aldaar is gemakkelijk om te turnen in een volgeling , het is alleen wachten tot de 2 leiders van dat heidens groepje genaamd Flappie en Cash nog meer godenzonen overboord gaan gooien.

Geloof me ons Lempke zal voor hun branden als ware het een 1000 Watt bouwlamp.....
Vind ik leuk
Cookee +4775
maandag 14 augustus 2017 om 17:02
Geld was ooit een ruilmiddel om iets van schoonheid te vergaren maar nu is geld doel geworden. Men doet met plezier de reden van succes van de hand om nog meer geld te hebben. Dagobert Duck zat ook in zijn kluis en zwom erin. Overmars neemt straks afscheid met een immense bonus, hij heeft een berg van 400 miljoen gebouwd.
Met dat geld weet de Ajacied dat ze ooit succes kunnen kopen... maar ze doen het niet, want die berg is zo mooi... hoe ging dat ook al weer met die ring? "my precious stay with me my precious".
Vind ik leuk
reggie +939
maandag 14 augustus 2017 om 19:59
Dat heel Holland Limburgs lult, toch.
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 20:15
ok ja
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 14:43
Dumpert liefhebbert ? Daar gereaguurt met dezelfde reactie of liever goed gejat ?
Vind ik leuk
Sil95 +5321
zondag 13 augustus 2017 om 15:05
Als er 50 miljoen geboden wordt , zou ik het bod direct aanvaarden. Dit soort bedragen kun je simpelweg niet weigeren , bovendien lijkt de speler in kwestie ook gewoon ten koste van alles te willen vertrekken. Het heeft dan ook geen enkel nut om hem aan zijn contract te houden en ieder bod te weigeren.
Vind ik leuk
chicken +6529
zondag 13 augustus 2017 om 15:07
Niet te weigeren nee...maar eruit halen wat erin zit...kun je 55 krijgen dan gaan we daarvoor. Meneer wil na 1 jaar al weg, prima maar wel naar de club die het meest bied
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:16
Moet hij wel naar die club willen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:08
Blijft bizar dat een speler na 1 jaar al zo gek gemaakt kan worden om te vertrekken. Steeds maar op dat mooie Ajax logo vol trots slaan na een doelpunt of overwinning om na een jaar alweer weg te rennen

Dat we idd maar 50 miljoen krijgen voor deze passant
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 15:11]
Vind ik leuk
Urzaiz +756
zondag 13 augustus 2017 om 15:22
Je kan van een Colombiaan nou ook niet verwachten dat hij dezelfde liefde kent voor Ajax als bijv. Klaassen. Deze jongen was naar Amsterdam gekomen omdat het de beste stap voor hem was, en dat is gebleken, de Europese top weet nu goed wat hij kan, en zullen hem als basisspeler willen en niet voor Barcelona B zoals een jaar geleden. Als je dan als Ajax zijnde zoveel winst kan maken, moet je hem gewoon laten gaan..
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:32
Ik begrijp het allemaal wel, kan alleen niet goed tegen dat hypocriete gedoe van spelers die het logo kussen van hun shirt, dat juichen en het publiek opzwepen, doen alsof Ajax hun grote onvoorwaardelijke liefde is, terwijl ze dondersgoed weten dat ze bij het eerste beste financiële lokroepje de deur sluiten en zelfs niet eens meer kunnen opbrengen om een wedstrijd te voetballen.
Vind ik leuk
Garrie +2057
zondag 13 augustus 2017 om 15:41
Heb het al eerder gezegd, spelers die maar voor 1 jaar komen mogen van mij wegblijven. Supporters hebben niks aan die rot centen! Clausule in contracten op laten nemen dat ze minimaal een bepaald aantal jaar moeten blijven. Dit krijg je toch niet meer verkocht aan mensen niet met ziel en zaligheid hun cluppie volgen!
Vind ik leuk
chicken +6529
zondag 13 augustus 2017 om 16:46
Ergens wel eens. Komen voor 1 jaar laat maar dan...maaaarrr....deze jongen levert je 10 keer je investering op...zeg jij daar echt nee tegen?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 17:34
Precies. Het word tijd dat ze bij Ajax(en andere ned clubs) gewoon een minimale ontsnappingsclausule in het contract zetten. Willen ze na een jaar weg? Prima, in het geval van Sanchez hadden ze een clausule van 70m moeten zetten. Isnie dat waard? Nee denk het niet. Maar als een club m graag wil dan moeten ze dat betalen, punt. Er zijn tegenwoordig zoveel clubs met een of andere reike oliesjeik of weet ik veel wat. Is een Neymar 222m waard? Of was psg (lees: de rijke stinkerd erachter) toch bereid om het neer te leggen? Ned clubs moeten daar op in haken.
Vind ik leuk
Pino61 +9261
zondag 13 augustus 2017 om 15:28
Alle spelers die gekocht worden zijn passanten of het is eigen jeugd. Wel jammer na een jaar, tis wel een idioot goeie passant.
Zijn vervanger is gelukkig al gekocht, want voor iets meer dan 3 miljoen kan Ajax nu ook niet meer in Colombia terecht, iedereeen in dat land weet het nu
Vind ik leuk
Basschot +1736
zondag 13 augustus 2017 om 17:39
Maar of die nu zo goed is?
Vind ik leuk
Pino61 +9261
zondag 13 augustus 2017 om 17:48
Hoop het. Hopen doen de koeien, ik weet het :-)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:07
50M! Pff.. aanvaarden en door!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:21
Geloof niks van dat bedrag.
De Engelse krant the Mirror stelt dat Ajax zaterdag een bod van 22 miljoen euro heeft afgewezen en dat beide clubs nu bijna rond zijn over een bedrag van 33 miljoen euro.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:25
Das vreemd. 2 dagen geleden schreef de mirror over 35 miljoen pond (tussen de 38 en 40 miljoen euro is dat al).En vandaag ook weer 35 miljoen pond :-)

Waar zie jij die 22 miljoen staan?
Vind ik leuk
Pino61 +9261
zondag 13 augustus 2017 om 15:31
Hij wil het niet geloven.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:33
Hahaha precies, het is moeilijk te verkroppen dat bij ons alles weggaat voor de absolute hoofdprijs
Vind ik leuk
Pino61 +9261
zondag 13 augustus 2017 om 15:36
Volgende contract wat er afgesloten wordt graag wel met boeteclausule, want zie ze liever blijven.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 16:48
Las het het op een andere voetbalsite maar staat ook hier http://www.ajaxfanatics.nl/nieuws/transfers-geruchten/22879/spurs-bood-22-miljoen-op-sanchez-ajax-akkoord-met-nieuw-bod
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 16:49]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 16:56
Dus je hebt the mirror helemaal niet bekeken, maar ergens via via iets vernomen :-)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 17:46
Las het op the mirror.
Maar je hebt gelijk, projs is al opgedreven.
Ajax — who lost 2-1 at Heracles on Saturday night without the highly-rated youngster — valued Sanchez at £35m, far more than Spurs’ initial offer of £20m.

But negotiations have moved on over the last 48 hours, with the north Londoners upping the ante and including add-ons which could take the deal to £35m.

Ze begonnen dus met een bod van 20 miljoen pound.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 19:45
Ah helder. Thanx!
Vind ik leuk
Eusebio +1437
zondag 13 augustus 2017 om 17:48
Toch niet jaloers, boertje?
Ik las 50 - 55 miljoen, en doorverkoop percentages.
Maar ja, een ieder zegt maar wat.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 18:00
Het hoeft geen geheim te zijn dat ik van dat soort bedragen jaloers word nee.:))
Vind ik leuk
Eusebio +1437
zondag 13 augustus 2017 om 19:55
O.K. Sportief!
Vind ik leuk
Het Brein +2222
zondag 13 augustus 2017 om 15:07
Eerst zien, dan geloven...maar 50 miljoen maakt het acceptatieproces bij de achterban wel aanvaardbaar...

Wat dan nog rest is héél snel de markt opgaan, en minstens 3 á 4 spelers halen die je elftal beter maken! Dus geen talentjes van 19 á 20 jaar! Je hebt dan (wat?) 200 miljoen ofzo al in kas? No excuses anymore...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:11
zeker spelers halen. met geld van Klaassen en sanchez alleen al 80 miljoen 4 spelers terug van 15 per stuk
Vind ik leuk
3ismo +2935
zondag 13 augustus 2017 om 15:20
tel daar straks maar min 60 voor die dode muis dollberg! lkkr binnen harken die geld vooral nu die gekke nog met geld smijten!!!
Vind ik leuk
Pino61 +9261
zondag 13 augustus 2017 om 15:34
Zal de terreinknecht ff bellen om het hark te halen voor die geld.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:12
Echt belachelijk. Word de op 1 na duurste verdediger ooit. En dat vanuit de eredivisie na 1 aardig seizoen.
Vind ik leuk
Pino61 +9261
zondag 13 augustus 2017 om 15:32
Heel apart idd
Vind ik leuk
Bullet +1433
zondag 13 augustus 2017 om 15:12
50 miljoen, dat brengt de hele selectie van PSV op, als we dan Lozano ff niet meetellen. 13 voor Propper, en dat was de hoofdprijs. geen enkele speler is duurder denk ik. dus voor 1 speler 50 miljoen is echt heel veel.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:20
Ach Bullet, een beetje Barcelonaspeler brengt meer op als de hele Ajax selectie.
Vind ik leuk
Mo +8857
zondag 13 augustus 2017 om 15:12
50 miljoen kan je niet weigeren. Het is ontzettend jammer dat hij vertrekt maar goed het is niet anders. Voor zo'n bedrag kan je 2 minimaal gelijkwaardige versterkingen halen voor centraal achterin
Vind ik leuk
Kwikwek +2494
zondag 13 augustus 2017 om 15:12
Wellicht kan Ajax Tapia ophalen van Feyenoord??
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:15
Dat feyenoord zal wel leuk vinden, een paar ton voor een mislukte speler.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 20:32]
Vind ik leuk
Kwikwek +2494
zondag 13 augustus 2017 om 15:19
Ik hoop dat we hem voor maximaal 43M kunnen losweken bij Fey..
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:20
43 mile vind ik wel erg weinig. Hij is wel zo goed dat die een ton of 2/3 euro waard is.
Vind ik leuk
Degraaf +10315
zondag 13 augustus 2017 om 15:17
Nee laat maar zitten, we willen wel een hoger niveau.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:22
Tapia is CL niveau. ;-)
Vind ik leuk
United FC +12744
zondag 13 augustus 2017 om 20:12
Bijna ;-)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:13
Als ik Barcelona was zou ik hem nu halen. Na 2 jaar premier league is zijn prijs waarschijnlijk verdubbeld. Prima moordenaar die op de middellijn kan verdedigen met constant 50 meter in je rug.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:13
Het is wel weer een bevestiging dat de prijs van ajacieden een veelvoud is van de spelers van de andere clubs in de eredivisie. Is al langer zo maar vind het nog steeds opvallend
Vind ik leuk
3ismo +2935
zondag 13 augustus 2017 om 15:23
dat heet financeel beleid!
Vind ik leuk
United FC +12744
zondag 13 augustus 2017 om 20:12
Maar toch worden we geen kampioen... Hoe kan dat...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 20:23
Ik denk dat je gelijk hebt met dat we geen kampioen worden. Ieder jaar worden de beste spelers verkocht en ieder jaar moeten we weer opnieuw moeten beginnen. Ik zou het wel eens willen zoen als ze twee jaar hetzelfde team houden. Daarbij missen we een paar giffigen zoals nigel de jong en karim el almadi
Vind ik leuk
United FC +12744
zondag 13 augustus 2017 om 20:27
Klopt en dat is aan de ene kant goed voor de portemonnee maar sportief gezien schieten we geen reet op. Ik mis zeker een paar giftige spelers. De ervaring en kwaliteit is in mijn ogen niet goed in balans. Te veel jonge jonkies die te wisselvallig presteren. (Wat ook niet heel erg is gezien hun leeftijd) Maar het stabiele missen we een beetje gezien de eerste paar wedstrijden. Sommige spelers zijn niet goed genoeg. Missen snelheid. Ik hoop dat Marc en co wakker zijn geschud en dat er snel wat bij moet komen.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 13 augustus 2017 om 15:13
Flink cashen, ja het is jammer maar niks aan te doen, Cuesta halen! van wat ik heb gezien weer zo'n Colombiaanse sloper!
Ajax en Overmars mogen ook trots zijn, voor 5 miljoen gehaald, en wellicht richting de 50 miljoen! Ik wist dat Sanchez zich meteen zal doen laten gelden bij Ajax, na wat Copa wedstrijden gezien te hebben van hem zag ik de top kwaliteit, maar na een jaar richting de 50 miljoen dat had ik ook niet kunnen voorspellen. Voor Ajax belangrijk zulke bedragen! Het plan is er nog steeds om het stadion te kopen, dat komt nu ook dichterbij.

We moeten verder ook niet paniekeren wat veel mensen snel doen, we moeten ook realistisch zijn Sanchez is niet meer te houden en dan moet je verder kijken.

Ajacieden!
We hebben veel meegemaakt laatste tijd, vooral wat er met Nouri is gebeurd, we staan met ze alle achter onze mooie club en het lijkt nu opeens alsof alles zorgelijk is maar dat maken vooral tegenstanders ervan, heb alle vertrouwen in dit Ajax!
We zijn kerngezond vooral door zulke deals. Met Orejuela hebben we echt een goede! Cuesta zie ik ook graag komen, en wellicht komt er nog een speler bij.

We gaan gewoon voor een mooi seizoen alle kwaliteiten daarvoor! Een mooi seizoen met een zwarte rand vanwege Nouri, maar met ze alle zullen we achter onze mooie club staan!

Heb vertrouwen! dat had heb ik zeker wel!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:23
Ik ook hoor! Hoop zelf ook op Cuesta, plus een ervaren man achterin als mentor voor de boys.
Zelf hoop ik op Vermaelen maar dat is denk ik niet realistisch.
Verder ben ik voor een extra aanvaller op links, want als t ff niet gaat bij Amin, lukt er ook echt helemaal niks..
Vind ik leuk
3ismo +2935
zondag 13 augustus 2017 om 15:28
ik zou die labyad in de gaten houden vervanger voor younes! shone nigel/ayoup!
Vind ik leuk
3ismo +2935
zondag 13 augustus 2017 om 15:24
amen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:24
Jij herkent het talent zelfs in de embryofase geloof ik.
Vind ik leuk
United FC +12744
zondag 13 augustus 2017 om 20:16
Meesterscout in een notendop..
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 20:16]
Vind ik leuk
Degraaf +10315
zondag 13 augustus 2017 om 15:27
Ik ben het helemaal met je eens Jordanees, Ajax staat altijd weer op. Is nu natuurlijk een tegenslag, maar komt helemaal goed. Een nederlaag op dat vermaledijde kunstgras kan natuurlijk.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 13 augustus 2017 om 15:33
Ja, en na de 0-1 werd Dolberg in zijn rug geduwd in de 16, moest een pingel zijn seconde later 1-1
Huntelaar miste nog 2 100% kansen Dijks op de paal, ja dan zit het ook niet mee, en moeten we gewoon proficiat zeggen naar Heracles met beperkte middelen een mega stunt, maar voor Stratum enco natuurlijk weer alle reden om het te overdrijven en vooral om de situatie van hun eigen club te vergeten, enige wat hij hiet doet is zaniken naar Ajax toe. Dat doet hij al jaren hier, echt een tobbert
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:44
hahahaha heerlijk.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 13 augustus 2017 om 15:48
Een tobbert ben je
Vind ik leuk
Degraaf +10315
zondag 13 augustus 2017 om 15:48
Precies, maar Straat neem je toch niet serieus?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:49
als ie een beetje verstand had niet maar ja ...zie zijn reacties....
Vind ik leuk
Noudyo. +10443
zondag 13 augustus 2017 om 16:35
Ik ben wel meer gewend van deze site
Vind ik leuk
JOJO +1192
zondag 13 augustus 2017 om 15:19
Zou toch wat zijn als je er 55 miljn voor krijgt. Dan verdient Ajax 50 miljn in een jaar! En de miljoenen door het behalen van de EL finale, want dat is zeker mede te danken aan Sanchez. Super aankoop is dit gebleken. Ik ben als PSV'er echt jaloers.

Overigens heeft het aantrekken van die zuid Amerikaanse talenten uiteraard niks met het werk van Overmars te maken. Henk Veldmate is de grote man achter dit succes. Het enige wat je eventueel op het conto van Overmars mag schrijven is dat hij zn poot stijf houdt richting die Engelse clubs, om er zo het maximale uit te halen. Ok en wellicht was het Overmars die Veldmate aantrok, al is dit niet duidelijk wie hier verantwoordelijk voor was. Een ding is zeker; ik had gehoopt dat Brands Veldmate had aangetrokken en in zijn kielzog natuurlijk Sanchez.

Maar vooral gefeliciteerd Ajax met dit grote succes!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:36
Nou gefeliciteerd.. ik had liever gehad dat die buitenlandse clubs de selectie met rust zouden laten en zeker sanchez.. als Ajax zijnde kan je uiteindelijk niet weigeren, 1 om het geld en 2 omdat de speler anders gedemotiveerd is.. het is een schande voor het voetbal.
Vind ik leuk
United FC +12744
zondag 13 augustus 2017 om 20:17
We moeten gvd kampioen worden!!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 20:32
Nondeju
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:21
Ja en de "Telegraaf-journalist" zit aan de onderhandelingstafel.
Vind ik leuk
Pvdsluis +2426
zondag 13 augustus 2017 om 15:21
Passanchez.... Oke deze was slecht...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:21
Ik zei toch: 80 M.
Vind ik leuk
Drobtine +1925
zondag 13 augustus 2017 om 15:21
Barca dan maar dan blijf ik er plezier aan beleven
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:22
Now we're talking! Sànchez wil vertrekken, meerdere clubs gaan bieden en Ajax ontvangt serieuze knaken. Sportieve aderlating, maar de opbrengst van deze transferzomer biedt voldoende mogelijkheden, mits goed uitgevoerd.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:24
Ik denk dat het aan ajax is of hij vertrekt jah of nee en niet zijn management.
Vind ik leuk
Lemon +1457
zondag 13 augustus 2017 om 15:27
40 miljoen weigeren is al gedurfd van een Nederlandse club, laat staan 50. Dat kun je niet weigeren, alleen om er meer geld uit te halen. Is toch krankzinnig als je nagaat, ongeveer 50 miljoen voor een verdediger uit de mickey mouse league. Damn. Wel mooi om te zien dat Ajax ook echt kan gaan profiteren van de huidige marktgekte.
Vind ik leuk
Starkoo +343
zondag 13 augustus 2017 om 15:29
Voor 50 miljoen moet je toch wel een vervanger kunnen halen maar ja de clubs een geschikte speler hebben, zeggen jullie hebben 50 miljoen. Ajax moet eerst er voor zorgen dat je al rond bent met een vervanger, dus 50 miljoen lekker weigeren pas als je een waardig vervanger binnen heb gehaald dan Sanchez verkopen!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:29
Tja als er met de geldbuidel gerammeld word kan je als nl club een bod van 40+ niet weigeren. Kijk naar Nouri, je carrière kan zo voorbij zijn. Alleen maar lof voor overmars dat hij déze geweldenaar voor slechts 5 miljoen heeft weten binnen te halen
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 15:30]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:30
Zakcentje !
Vind ik leuk
Leffe +970
zondag 13 augustus 2017 om 15:31
Wat ben ik blij dat ik dit-nog-niet mee maak bij PEC-Zwolle!!.,, pfff, wat een problemen zeg!!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:34
Wat moeten we nou beginnen tegen zulke bedragen en dat alle speler gek worden gemaakt met een dik salaris bij een buitenlandse club. Het is echt om te huilen.
Vind ik leuk
KSA +11
zondag 13 augustus 2017 om 15:40
Ajax heeft geld genoeg, ze gaan er net niks mee doen. Ze hebben dit jaar ook geen directe versterking gehaald. Of voor de bank of voor jong Ajax. De fans een beetje te vreden stellen zit er niet in. Worden veelal alleen kinderen gehaald. Beter blijft die want wat moet Ajax met al dat geld. Aandeelhouders uitbetalen. Even back to basic.
Vind ik leuk
mablo46 +527
zondag 13 augustus 2017 om 16:43
Stadion een verfbeurt geven, net als Cali ;)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:41
Wat een bedragen niet normaal meer voor Nederlandse begrippen. Iedereen kan wel roepen 2 verdedigers kopen je kan toch maar één vervanger opstellen. Kortom een zware taak voor Overmars en consorten om een perfecte vervanger te zoeken die er gelijk zal staan. Uiteindelijk heb je met Sanchez geluk gehad dat hij er gelijk stond. Kijk maar naar zijn landgenoot die nog niet helemaal uit de verf komt.
Vind ik leuk
Het Brein +2222
zondag 13 augustus 2017 om 15:42
Het voordeel is wel dat er zoveel gegadigden zijn. Speler en zaakwaarnemer zullen altijd voor het hoogste transferbod kiezen, omdat zo'n 15 procent daarvan naar hen gaat! Dus er is wel een redelijke kans dat Ajax die 50 miljoen binnen harkt en dan kun je (helaas) alleen maar 'tevreden' zijn...
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 15:43]
Vind ik leuk
King080 +175
zondag 13 augustus 2017 om 15:44
Belachelijke bedragen
Vind ik leuk
flipper +903
zondag 13 augustus 2017 om 15:47
Tis gewoon voor ons als supporters dat hij weg gaat! Kost tevens ons kampioenschap.
Vind ik leuk
Gerro +3700
zondag 13 augustus 2017 om 15:53
Gewoon poot stijf houden en nee blijven verkopen en dan zal hij zich toch weer moeten motiveren om in de picture te blijven van deze clubs en ook om in de picture te blijven van het nationaal team tenzij hij graag op de bank thuis zit komend wk.
Als alle spelers zo gaan doen dan valt er namelijk geen club meer te runnen en dus moet je als club zijnde je ook een keer bikkelhard op stellen koste wat het kost.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 16:27
Als een speler niet meer gemotiveerd is dan zal je dat ook zo maar niet meer terug krijgen.
Als Ajax zijnde gewoon cashen, een contract stelt tegenwoordig niks meer voor.
Vind ik leuk
Gerro +3700
zondag 13 augustus 2017 om 17:12
Onzin,dat betekent dus dat je iedereen altijd maar zijn zin moet geven het is slechts een paardemiddel wat word opgevoerd en om je zand in de ogen te strooien. In dat geval zoden de spurs ook gewoon 10 miljoen kunnen bieden word zijn salaris nog hoge van.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 17:30
Nee zeg niet dat je ze der zin moet geven maar je kan er wel naar kijken. Ajax is altijd nog een beursgenoteerd bedrijf die ten alle tijden winst moet blijven draaien dus wordt er gekeken naar speler en eigen portemonnee. Sanchez gooit de kont in de krip en zegt ik wil weg.. Wat als ie dit seizoen zijn kniebanden afscheurd of iets dergelijks. De woorden club liefde bestaan haast niet meer. Je zult hier mee moeten dealen. Wat als jij met je huidige baan bij de concurrent het 4 dubbele kan verdienen.
Vind ik leuk
Gerro +3700
zondag 13 augustus 2017 om 23:54
Ja helaas nog altijd beurs genoteerd dan heeft ze nog nooit iets goeds gebracht. Mochten ze Sanchez verkopen kunnen ze met dat geld de club ook direct ervan af halen want dat kost 60 miljoen en dan ben je weer volledig eigen baas in eigen huis.

Betreft wat zou ik doen als ik 4 keer meer kon verdienen,nou in ieder geval eerst met mijn eigen contractgever spreken of er te praten valt over verbetering van het huidige contract. Alleen hoef ik mij daar geen zorgen over te maken want die aanbieding van het viervoudige komt toch niet. Dit gebeurd namelijk alleen in de sport waar de bedragen steeds idioter worden. Alleen Sanchez kan helemaal niet weten wat hij daar kan gaan verdienen als de regels zijn nageleefd daarover mag hij pas praten als de clubs het eens zijn.
Dus wat is zijn motivatie dan om naar de spurs te willen.
Vind ik leuk
KSA +11
zondag 13 augustus 2017 om 18:57
Helemaal mee eens !
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:53
mochten ze inderdaad 50 miljoen vangen, dan hoop ik voor de gehele eredivisie dat een deel ervan in spelers van de eredivisie gestoken worden. want anders wordt het monopolie voor de club uit de hoofdstad. aan de andere kant als sanchez voor 50 miljoen vertrekt kunnen clubs in nl meer vragen aan buitenlandse clubs.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 16:08
Maar wie is interessant genoeg voor Ajax om te halen binnen de Nederlandse competitie, en als vraag daar weer op, wie zou de club waarvan die speler wordt overgenomen zelf moeten halen?

Doordat die Engelsen compleet zijn doorgeslagen valt er voor de rest weinig eer meer te behalen als je het met een minimaal budget moet doen
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 16:22
ik heb geen idee wie ze zouden moeten halen in nederland. maar des al niet te min tog nog eigen talent/22/25 jarige kopen al zou k niet weten wie er bij de club uit de hoofdstad zou moeten spelen gezien k nooit na de wedstrijden ervan kijk. maar met deze transfergekte kan je de eredivisie stimuleren en ook de jupiler leauge door goeie spelers uit de subtop te halen. die op hun beurt weer ergens onderin of in de jupiler leauge spelers gaan halen.

maar de engelse transfergekte breekt los volgens mij wordt er over de hele premier leauge per jaar 5/7 miljard in gesponsord.(athans dat las k ergens 2 jaar geleden) wat toen dr tijd neerzoukomen op gemiddeld zo een 300mil voor de nr 1 en 150 mil voor de nummer laatst. dus die krijgen bakken met geld binnen waardoor ze spelers voor bijna elk bedrag zouden kunnen halen. dus je kan het ze niet eens kwalijk nemen, omdat er een bedrijf/persoon/groep mensen op deze wereld zoveel geld in de premier leauge steken.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 16:22]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:56
Die is wel pleite helaas

Zo door gaan met verdedigers verkopen en Ajax moet Lamprou en van Leer om gaan scholen tot verdedigers
Vind ik leuk
vivaldi +1395
zondag 13 augustus 2017 om 15:57
In Europa wordt door de rijkustigen uit china en amerika driftig tegen elkaar
geboden met bedragen die angstaanjagend zijn, bedragen van honderd
milioen en hoger worden voor spelers betaald, deze bezitters ven clubs
kunnen deze bedragen makkellijk betalen, dus waarom zal Ajax geen flink
bedrag willen ontvangen voor Sanchez, maar ook voor Dolberg. Alleen moet
Ajax dan ook grote bedragen gaan vragen aan deze grote clubs. Geen 40
millioen, maar gewoon 60 of 70 millioen. Je zult zien, de clubs willen niet
voor elkaar onderdoen, en betalen graag deze bedragen. Desondanks
is dit alles om te huilen, en gaat het voetbal op de helling hiermee.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 15:58]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 16:00
Eerlijk is eerlijk. Dit is echt een prima speler.
Dergelijke bedragen zijn echter nooit te rechtvaardigen. Zo goed is ook Sanchez niet... maar goed, vaker vreemde transacties gezien.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 16:05
En omdat we hier niet in staat zijn om op een normale manier een discussie te voeren gaan we elkaars club maar weer afzeiken.

Er is geen enkele club in Nederland die een bedrag boven de 30 miljoen laat lopen voor een speler, heel simpel omdat we een opleidingsland zijn. We hebben geen gunstig belastingklimaat zodat spelers op leeftijd hier een aantal jaar nog willen spelen, en bijna niemand wil op die rare rubberen matten spelen die verder in geen enkele competitie getolereerd worden.

Voor degene die nu alleen dom roepen dat Ajax een grote bankrekening heeft en er niets mee doen, verdiep je eens in hoe de markt werkt. Als je te vroeg in de voorbereiding je interesse in een speler kenbaar maakt, ga je hem niet meer voor een normaal bedrag krijgen. Dus wordt er gewacht tot het einde van de transferperiode.

We moeten dus of die transferperiode gaan inkorten of de competitiestart uitstellen. Zeker een club als Ajax die zich ook Europees kan laten zien, heeft helemaal niets aan een voorbereiding omdat er na 1 september vaak 5 of 6 andere spelers staan dan in de voorbereiding
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 16:16
Buitenlans clubs kunnen best € 55 miljoen betalen voor zoon speeler
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 16:23
Het komt mij allemaal heel rommelig over in Amsterdam.
Totaal geen beleid waardoor start van het seizoen nu al mislukt is. Moeten ook nog maar zien wanneer de boel weer gaat draaien. Ben ook bang dat Keizer het totaal niet gaat redden. Maakt op mij verbaal geen sterke indruk dus waarschijnlijk op de spelers al helemaal niet. Grote verliezer in dit geheel is de supporter.
Vind ik leuk
PDJong +1000
zondag 13 augustus 2017 om 16:24
Gaan ze niet krijgen. VP moet eens actueler worden. Deze bedragen zijn allang weer ontkracht? Ze mogen blij zijn als ze de 40 halen...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 16:46
door wie dat wijsneus?
Vind ik leuk
Guust +3827
zondag 13 augustus 2017 om 16:31
Nou als het Chelsea word dan zie je hem volgend jaar bij Vitesse. Hij is helemaal geen basis in Engeland denk ik. Zonde dat het geld het weer wint, denkt hij dat het volgend jaar over is ofzo. Probleem bij Ajax is dat ze gewoon niets geschikts terug gaan halen, nog twee weken en het is gewoon drama met de scouting bij Ajax. Maar de mensen die alles weer afzeiken, het is ook gewoon verschrikkelijk veel geld, ook voor Ajax.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 16:38]
Vind ik leuk
Siemjo +64
zondag 13 augustus 2017 om 16:35
Had Ajax daar al niet veel eerder op moeten inspelen. Men loopt nu alweer achter de feiten aan. Niets geleerd van vorig jaar. Met geld op de bank wordt je geen Nederlands kampioen. Dit jaar geen C.L. geen EL en geen Nederlands kampioen. Wat gaat er mis bij het technisch hart?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 16:49
Mooi bedrag en dan ook nog Vincent Janssen erbij pakken en eventueel Alderweireld.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 17:18
Uiteindelijk worden spelers gek gemaakt door zaakwaarnemers, zo simpel is het gewoon....Ajax naait hun supporters ieder jaar....en Sanchez zal zeker niet de laatste zijn voor 31 augustus....
Vind ik leuk
vinny99 +698
zondag 13 augustus 2017 om 17:22
Mijn visie ff heel zwart wit gezien:
Ajax afgelopen heel seizoen geen kampioen geworden. Wat moet je dan doen als club??
Mijn simpele gedachte is zwakkere spelers vervangen voor betere en de goede behouden..
Bij Ajax heeft men Klaasen en zeer waarschijnlijk Sanchez verkocht.. De twee beste spelers van Ajax in mijn ogen.
Daar moet zo wie zo vervanging voor komen die minsten zo goed zijn. Vd Beek is goed als vervanger maar in mijn ogen nog niet zo goed (stabiel)als Klaasen. Een vervanger voor Sanchez word zeer lastig te vinden...mijn conclusie is dat Ajax op deze twee plaatsen al achter loopt ten opzichte van vorig jaar toen Ajax NIET kampioen is geworden. Nu is Schöne een jaartje ouder maar word niet beter normaliter..dat hij nog steeds in de basis begint vind men bij de trainers schijnbaar dat hij nog steeds beter is dan de jeugd die er rond loopt.. Miin conclusie: op deze positie heeft Ajax zich opnieuw verzwakt ten opzichte van afgelopen seizoen.
Dat Tete, Riedewald weg zijn is ook een verzwakking tov vorig jaar...Dit zijn 4 spelers die weg zijn waar ( nog) geen vervanging op zelfde niveau is gehaald terwijl Ajax hiermee geen kampioen is geworden.. Vreemd toch?? Of denkt Ajax dat het met mindere spelers wel kampioen word... Ik heb het nog niet eens over de mindere spelers gehad die in de basis staan...
ALARM Technisch Hart!!!!
( mijn mening) of wil men geen kampioen worden en alleen voor goede bedrijfsresultaten gaan????
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 17:29]
Vind ik leuk
KSA +11
zondag 13 augustus 2017 om 19:52
Zo zie ik het ook.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 17:24
En weer komt het uit de zakkenvuller heeft Sanchez gek gemaakt om zo snel mogelijk weg te gaan. Het ponden teken heeft hum in de greep gehouden en men wil dit geld zeer snel zien , men vergeet dat hij op de bank terecht komt in het 1e jaar niet aan spelen zal toekomen als hij maar Barcelona of Totenham Hotspur zal gaan. Na 1jr op de bank zeken wil meneer weg en is vergeten dat jij bij Ajax wel speelde . je kan wel weg willen maar held is makkelijk maar als je niet speel kan het wel eens zijn dat je een heel andere Sanchez gaat zien.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 18:28
Die jongen zal wel weg gaan, maar eigenlijk is het toch veels te vroeg. Zijn talent staat buiten elke discussie, maar hij heeft nog genoeg te leren. Op zijn leeftijd is wekelijks spelen bij Ajax toch uitstekend. Hij zal in Amsterdam ook goed verdienen, bij de topverdieners horen danwel zal hij vast een verbeterd contract krijgen mocht hij nog geen topverdiener zijn. Een jaartje Ajax, eventueel prijzen pakken en straks op het WK uitblinken zou sportief gezien een logischere route zijn. Bij een Tottenham zal hij toch voornamelijk op de bank zitten.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 18:28
Laat hem gewoon gaan. Bedankt voor bewezen diensten en heel veel succes waar dan ook. Ik ben ook blij voor deze jongen dat hij zijn hele naaste familie nu een beter leven kan geven.
Vind ik leuk
furgist +1455
zondag 13 augustus 2017 om 18:40
Ik begrijp hem ook volledig, hij komt uit arme omstandigheden en wil zijn familie daar uit hebben. Maar het is zo verdomd zuur voor ajax, sportief gezien
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 00:20
Zuur is het zeker, maar dit soort situaties kan je alleen tegenhouden als je in contracten laat vastleggen dat de speler bijvoorbeeld de eerste 2 of 3 jaar van zijn contractduur niet mag verkassen. Maar dat is ook onmogelijk.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 18:30
Het wordt nu wel een beetje tijd dat muppet overmars iets goed gaat doen.
Vind ik leuk
furgist +1455
zondag 13 augustus 2017 om 18:39
Nou, wat kost die arena overname? dan hebben wij een idee hoelang deze moneyballtaktiek gehandhaafd blijft
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 19:13
Toch wel erg dat je dan straks voor 50mil word verkocht en alsnog op de bank bij je nieuwe club beland. Duo Jantje en Toby staat als een huis. Ik moet het eerst allemaal nog maar zien.
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 00:22
Zijn familie heeft het dan beter, en dat is voor zuid Amerikaanse jongens ook heel belangrijk. Dat moet je niet vergeten. Dat heeft er zeker ook mee te maken. Jij zou het zelf misschien ook zo doen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 20:51
Je tekent een contract en als club kan je hem aan zijn contract houden, simpel Of hij daar nu zin in heeft of niet,
Je moet ook kijken naar het sportieve belang van je club, straks heb je bakken geld en sta je met lege handen en geen EL,
En als Sanchez vertrekt denken misschien dalijk nog meer spelers ik ben ook weg, oke je hebt geld om nieuwe te halen maar die moeten weer wennen, , je moet er weer een geheel van maken etc etc.
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 00:24
Dat is het risico van een club als Ajax en ook Feyenoord zal die kant op gaan.
Vind ik leuk
Cookee +4775
maandag 14 augustus 2017 om 14:41
Toch mooi van deze lucky aankoop 1 jaar genoten en weg is hij.
Nu maar hopen dat Overmars weer een topper vindt.
Luckt dat niet dan valt de club weer ver weg.
Zag zaterdag de Ligt zijn naam toch weer eer aandoen.
Ook niet sterk dat hij dan tegen medespelers roept dat ze beter hun best moeten doen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Sánchez en management smeden transferplan; 50 à 55 miljoen voor Ajacied'