ADO casht 42.500 euro voor transfer: 'Nooit tot volledige wasdom gekomen'

ADO casht 42.500 euro voor transfer: 'Nooit tot volledige wasdom gekomen'

woensdag 16 augustus 2017 om 22:19

ADO Den Haag neemt definitief afscheid van Ludcinio Marengo. De 25-jarige aanvaller verlaat de Eredivisie voor een avontuur in Noorwegen, waar hij gaat spelen voor SK Brann.

Marengo zet in Noorwegen zijn handtekening onder een tweejarig contract. ADO doet geen mededelingen over de transfersom, maar volgens De Telegraaf betaalt Brann exact 42.500 euro voor Marengo, wiens contract in Den Haag doorliep tot medio 2018.

"De potentie van Ludcinio is bij ADO Den Haag helaas nooit volledig tot wasdom gekomen. Ook dit seizoen had hij weinig zicht op speeltijd, mede door de grote concurrentie voor zijn favoriete posities", verklaart manager voetbalzaken Jeffrey van As op de clubsite. "Het was voor beide partijen daarom beter uit elkaar te gaan.

Marengo stond sinds de zomer van 2015 onder contract bij ADO, dat hem overnam van FC Volendam. In de tweede helft van het afgelopen seizoen werd de Amsterdammer verhuurd aan Go Ahead Eagles door een gebrek aan perspectief in Den Haag, maar dat werd geen succes.

Plaats een reactie

Paul1982 +9282
woensdag 16 augustus 2017 om 22:22
42,5K? Dat is de nagel van de kleine teen van Neymar
Vind ik leuk
Filip_FCU +9439
woensdag 16 augustus 2017 om 22:29
Niet eens.
Vind ik leuk
pro +115
woensdag 16 augustus 2017 om 23:48
Een stukje vuil onder z'n nagel?
Vind ik leuk
R2 +4822
woensdag 16 augustus 2017 om 22:41
Neymar kan per aantal weken een heel team aan Marengo's kopen en die in zijn achtertuin tegen elkaar laten voetballen.
Vind ik leuk
chicken +8536
woensdag 16 augustus 2017 om 22:53
In 1 week..
Vind ik leuk
Diamant07 +4480
woensdag 16 augustus 2017 om 22:22
Nou nu snel naar Dortmund want volgens mij is de transfer van Dembele nog steeds niet afgerond.
Vind ik leuk
furgist +1444
woensdag 16 augustus 2017 om 22:23
Zo, 42,5 miljoen. Dat begint er op te lijken in Den Haag
Vind ik leuk
fcu1997 +750
woensdag 16 augustus 2017 om 22:24
Middelmatige speler.. wel mooi land om in te ballen trouwens. Niet voor voetbal maar natoer.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 22:25
3x niks, maarja daar kan je een minsten zo'n goede vervanger voor halen want Marengo was ook shit
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 22:26
Lorenzen is ook 10x beter dan Marengo. Heeft in 1 wedstrijd meer laten zien dan Marengo in jaren.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 23:38
Klopt, vond die Lorenzen leuk spelen! Hoop dat ze wat kunnen met die paar duizend, denk dat er ergens transfervrij nog wel een speler loopt die gelijk is aan Lorenzen! Dan heb je deze 42,500 en marengo's salaris mooi geinvesteerd in een beter iemand!
Vind ik leuk
T&T +9912
zondag 20 augustus 2017 om 17:30
Hé vriend..hoe Ist
.zonde van de wedstrijd van gisteren.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 17:35
Hey maat het gaat goed met mij en met jou?
Gefeliciteerd man met de overwinning. Pak het kampioenschap dit jaar weer!

Ja wel jammer van de wedstrijd, maar Utrecht en AZ kan je verliezen.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 augustus 2017 om 17:36]
Vind ik leuk
T&T +9912
zondag 20 augustus 2017 om 17:42
Ja dankjewel.
Maar ik heb uitnodiging voor je? wij hebben met een paar leden van VP een soort chat groep opgezet(of daar zijn we mee bezig)..
Puur omdat we sommige trollen zat zijn.
En daar kennen we elkaar dan wat persoonlijker.
En is het gewoon gemoedelijk met respect voor elkaar.
We bespreken samen wie wel als "vriendelijk "wordt bestempeld.
En als iedereen het diegene oké vindt...dan doen we een poging om hem uit te nodigen.
En jij stond ergens boven aan.
En ook omdat jij vaak trollen achter je aan krijg..vragen wij of je erbij zou willen.
We zijn nu met @het is maar een spelletje , @libero,
@jan Gevaera en nog 2 Utrecht supporters.
Maar die ben ff lvergeten hun Nick dan...maar zij heten Jaap en Micheal.
Dus...wat denk je ervan.
Het is geen must ..gewoon gezellig!?

[Reactie gewijzigd op zondag 20 augustus 2017 om 17:45]
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 14:24
Dat lijkt mij heel erg leuk ja, dan kunnen we het netjes houden. Ja het lijkt me zeker gezellig, ik ga daarop in goos ;)

Thank you
Vind ik leuk
T&T +9912
dinsdag 22 augustus 2017 om 08:30
Daar zijn we heel blij mee..
Ik.zal straks ff wat info toe sturen!;-)
Vind ik leuk
mcmodd +18702
maandag 21 augustus 2017 om 14:17
Midden-Noord, je bent door Cliff benaderd vor iets heel anders. Een chatgroep waar ik ook bijzit. Ik gebruik even dit oude bericht om te zien of je interesse hebt in alleen positieve insteek, uiteraard met humor.
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 14:25
Hoi mcmodd ik ga daar graag op in en heb net mijn goedkeuring gegeven. Ik ga graag in op de uitnodiging, leuk dat jullie denken aan mij ;)
Vind ik leuk
mcmodd +18702
dinsdag 22 augustus 2017 om 07:48
Hoi Midden-Noord,
Als je de app Line.me installeert dan kan je daar op de naam Jaap Modderman of Roy Amsoi met ons contact opnemen. Link: https://line.me/eng/ moet je verder helpen. Als we je daar zien zorg ik dat je snel wordt geintroduceerd. Alvast welkom. Als het je niet lukt vraag ik Roy om je een stap eerder al binnen te halen. Hij is net wat handiger met appjes e.d. dan ik. Tot gauw. Jaap
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 07:57
Top en bedankt.

Als ik vanavond thuis ben dan horen jullie van mij. Ben nu in Brussel en ga terug naar huis. Tot snel Jaap.
Vind ik leuk
mcmodd +18702
dinsdag 22 augustus 2017 om 09:04
Tot snel Harry. Blijf heel onderweg.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 augustus 2017 om 09:05]
Vind ik leuk
vrijdag 25 augustus 2017 om 13:13
Hey goos ik kan jullie niet vinden op Line?
Vind ik leuk
donderdag 24 augustus 2017 om 22:43
Hoi Jaap ik kan jullie niet vinden op Line, mijn naam is hier ook Midden-Noord
Vind ik leuk
mcmodd +18702
vrijdag 25 augustus 2017 om 13:37
Tik maar eens in: Voetbal Nationaal, ik heb de anderen gevraagd je even op te pikken, kennelijk likt het mij niet zo. Let maar op. Roy, Sven, Michiel, zoiets.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 25 augustus 2017 om 13:44]
Vind ik leuk
vrijdag 25 augustus 2017 om 15:38
Ik krijg telkens ''user not found'' of ''no results''

Ik ben best handig met dat soort dingen maar dit. Haha
[Reactie gewijzigd op vrijdag 25 augustus 2017 om 15:39]
Vind ik leuk
mcmodd +18702
vrijdag 25 augustus 2017 om 15:42
https://line.me/en/
Het ID van Roy is thumbsup4u

Dit laat ik heel even staan, te gevoelig lijkt me.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 25 augustus 2017 om 15:42]
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 22:25
Dat je er nog een euro voor krijgt, laat al jaren niks zien.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 23:35
Hahah echt he
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 23:37
Ja die transferprijzen van tegenwoordig zijn niet meer te houden he. Net als dat 100 miljoen het minimum voor een degelijke speler is, is 42.500 de prijs voor een speler die een euro waard is
Vind ik leuk
AFC +3727
woensdag 16 augustus 2017 om 22:26
Hahahhaa 42.5 doe hem dan gewoon gratis weg
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 22:27
Voor niks gaat de zon op.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 22:27
Zo zo de transfermarkt wordt ook steeds gekker straks gaan de spelers al voor 50000 weg
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 23:19
Die heb je er ook tussen zitten hoor.
Vind ik leuk
Forza u +1444
woensdag 16 augustus 2017 om 22:32
Www.cheapspelers.nl
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 22:35
Dit begint uit de hand te lopen.
Vind ik leuk
Het Brein +2970
woensdag 16 augustus 2017 om 22:38
Mooi man! In deze gekke markt gaat een Marengo weg voor de prijs van een Renault Talisman haha :D
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 augustus 2017 om 22:38]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 06:10
Met een lege tank. Haha.
Vind ik leuk
fcu79 +1038
woensdag 16 augustus 2017 om 22:40
Toch weer een half grasveld verdient #antikunstgras
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 23:03
#antikunstgras
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 23:08
Nou cashen, cashen.. Hij is ook van de loonlijst af.
Vind ik leuk
mcmodd +18702
woensdag 16 augustus 2017 om 23:21
Gewoon hartstikke sneu voor ADO, dat meen ik echt. Met al die hoge prijzen zou er een minimumprijs moeten gelden voor alle spelers van 100.000 euro. Ik wens Ludcinio Marengo veel succes in Noorwegen en hoop dat hij zich daar rehabiliteert.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 23:35
Marengo is transfervrij overgekomen van Volendam en heeft zijn verwachting nooit kunnen waarmaken. Marengo zou dit seizoen sowieso niet meer aan spelen toekomen, dus dan is dit een prima oplossing waar ADO nog iets aan overhoudt al is het geen vetpot.
Vind ik leuk
mcmodd +18702
woensdag 16 augustus 2017 om 23:43
ADO zou een ton heel goed kunnen gebruiken, daarom permitteer ik mij deze uitspraak. Ben ik filantroop? Ja, eigenlijk wel ja. 42.500 euro vind ik gewoon te weinig, een belediging tov de speler.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 00:42
Ik vind het ook te weinig en dan kan ADO voet bij stuk houden en dwarszitten, maar dan zit je vast aan een speler die overbodig is en weer geld kost.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 09:25]
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 23:22
ADO zou hem sowieso laten gaan dus die 42k is mooi meegenomen.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 23:31
Ach elke Euro die we voor hem zouden krijgen is mooi meegenomen. Hoop dat ze hem een mooie strik om hebben gedaan.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 23:37
Anders zit de club aan hem vast en dat kost ook alleen maar geld terwijl die niet eens speelt.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 00:58
Daarom moet ADO blij zijn met wat ze ervoor hebben gevangen. Meer had natuurlijk leuker geweest, maar als het risico groter wordt dat je hem dan niet kwijtraakt, dan het zij zo.
Vind ik leuk
Pietje2015 +12383
donderdag 17 augustus 2017 om 00:52
Nou die Wang weet wel de prijzen.
Alibaba is geen ADO :)
Vind ik leuk
debacle +458
zaterdag 19 augustus 2017 om 14:44
is dat in freebees?
Vind ik leuk
Setovitch +1392
donderdag 11 januari 2018 om 13:14
lekker toch samen met Vito Elanden spotten
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

ADO casht 42.500 euro voor transfer: 'Nooit tot volledige wasdom gekomen'