Brands belt na Room-transfer met Jurjus: Ja, dan zit je met een probleem

Brands belt na Room-transfer met Jurjus: "Ja, dan zit je met een probleem"

donderdag 17 augustus 2017 om 18:47

Marcel Brands, technisch manager van PSV, heeft Hidde Jurjus deze week opgebeld om uitleg te geven over de komst van Eloy Room naar Eindhoven. Jurjus vertelt dat voor de camera van FOX Sports. 

Woensdag maakten PSV en Vitesse de transfer van Room wereldkundig. In het Philips Stadion gaat de international van Curaçao de conurrentie aan met Jeroen Zoet. PSV verhuurt Jurjus dit jaar aan Roda JC om hem ervaring op laten te doen. De overstap van Room is niet rauw op zijn dak gevallen, verzekert de sluitpost. 

"Marcel Brands belde mij met een goed verhaal, dus dat is sowieso al heel netjes", aldus Jurjus. "Luuk Koopmans is geblesseerd geraakt en PSV kan mij niet terughalen. Ja, dan zit je met een probleem. Dan is Eloy Room voor hen een superoplossing."

"Ze hebben aangegeven dat hij een contract voor twee jaar heeft. Ze sluiten zeker niet de deur voor mij. Brands gaf aan dat wanneer ik mij hier goed ontwikkel, de deur gewoon open blijft staan. Voor mij verandert er dus niet veel."

Poll

Wie vind jij een betere keeper?

(1089 stemmen)

Plaats een reactie

Aal +15143
donderdag 17 augustus 2017 om 18:51
De bruine arm van ome Marcel......
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 18:57
Het is anders niet meer dan fatsoenlijk om te bellen en tekst en uitleg te geven aan een talentvolle doelman. Een stuk fatsoenlijker dan het stigmatiserende verhaal van jou Aal.
Vind ik leuk
Jur74 +1838
donderdag 17 augustus 2017 om 19:17
Maak je niet druk over die gladde. Hij zeikt altijd over andere clubs, als een club een speler koopt reageert hij altijd, maar nu vitesse weer eens huurt lees je geen reactie in de topic over zijn eigen club.
Vind ik leuk
JCJWZ +9160
donderdag 17 augustus 2017 om 20:38
Dus als Marcel je belt maar liegt dat ie scheel ziet vind je het nog steeds netjes?

Jurjus staat achter Koopmans en nu ook achter Room, maar de deur staat nog altijd open als hij zich goed ontwikkeld. Alsof die andere 2 keepers zich niet goed moeten ontwikkelen?

En dan gaan we er maar vanuit dat Zoet nog vertrekt..
Vind ik leuk
MeAgain +3664
donderdag 17 augustus 2017 om 21:09
Wat lul jij nou dan?

Bij jou clubje beloven ze gelijk dat ze basis speler worden, ongeacht hun prestaties?
Vind ik leuk
Jur74 +1838
donderdag 17 augustus 2017 om 21:18
Waar heb jij het over?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:11
Je lult weer krom Johanneke. Kon de echte Johan ook maar die was reëel tov andere clubs dan Ajax. Jij niet JC.....
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:48
Aal stigmatiseert aan één stuk door
Vind ik leuk
robery +2541
donderdag 17 augustus 2017 om 23:06
Aal staat meestal voor paal hier.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:12
Aal is vaginaal!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 18:59
People management, ooit van gehoord?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:25
De Brandsons zouden met heel andere, echte problemen, bezig moeten zijn:

1. hoe krijgen we deze selectie weer echt aan het voetballen?
2. welke trainer gaat dit voor elkaar krijgen?
3. hoe kunnen we op korte termijn een andere trainer contracteren...?

En de andere ogenschijnlijke problemen lijken op dit moment van ondergeschikt belang...
Vind ik leuk
mcmodd +11448
donderdag 17 augustus 2017 om 20:12
De enigen die deze selectie weer aan het voetballen krijgen zijn zij die daarover gaan: de voetballers en de trainer. Ze zullen zich volwassen moeten opstellen en gezamenlijk tot de conclusie moeten komen dat praten je niet aan de doelpunten helpt, zeuren vanwege het op de bank zitten ook niet, dus blijft over goed voetbal. Ik ken je standpunt over de trainer en zijn vergane glorie, omdat ik die mening deel probeer ik een ingangetje te vinden. Als de spelers vinden dat Cocu ze nog kan motiveren en sterker maken (dat zal de directie ze moeten vragen) dan moet hij eindelijk eens zijn manier van werken moeten veranderen, want bewezen heeft de aanpak tot nu geen goede uitwerking gehad. Als de trainer dat ziet zitten, geef hem 8 weken om dat om te keren, lukt het niet: wegwezen en een nieuwe (op voorhand zoeken) aanstellen en zien dat je het seizoen nog kunt redden.
Welke trainer? Zoek iemand die op dat moment vrij is en een heel ander plan kan uitvoeren dan Cocu. Als je deze op voorhand vraagt zich een paar maanden beschikbaar te houden (veel willen dat wel met dit perspectief op PSV) dan is dat overkomelijk. Zie daar, één aanpak die ik zou volgen. Er zijn met een andere visie, op dezelfde manier, ook andere oplossingen te vinden. Als extrainer (basketball) ben ik deze aanpak gewend, deze is vlg mij ook bij menig betaalde voetbalclub gevolgd.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:33
kan me hier goed in vinden, en een wenkend perspectief voor PSV.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:54
Lees jij het bovenste gedeelte gewoon nog eens joh paling
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:06
Aal toont zijn ware aalrd...
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
donderdag 17 augustus 2017 om 18:57
Typisch VP om in de kop te suggereren dat Jurjens Brands heeft opgebeld terwijl het net andersom is.

En natuurlijk past VP ook steeds de kop en berichten aan...
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 19:01]
Vind ik leuk
Artikia +1414
donderdag 17 augustus 2017 om 19:00
Hoe haal je dat uit de titel? Of is die veranderd?
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
donderdag 17 augustus 2017 om 19:02
Er stond: Jurjens belt met Brands...
Vind ik leuk
Artikia +1414
donderdag 17 augustus 2017 om 19:24
Aha, klopt feitelijk wel natuurlijk, maar dat was inderdaad een rare titel.
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
donderdag 17 augustus 2017 om 19:26
Ja, maar het suggereert dat Jurjens uit eigen beweging naar Brands heeft gebeld.
Vind ik leuk
0260165 +541
donderdag 17 augustus 2017 om 19:00
Wat een rare hype m.b.t. Jurjus. Hoe kan je hem op dit moment nou beter vinden dan Room?
Vind ik leuk
frankn27 +4149
donderdag 17 augustus 2017 om 19:13
keurig gedaan van psv zo hoort het
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:22
Had dan gewacht met een keeper kopen, van osch kan best wel een potje spelen als zoet even niet kan. Pas als zoet verkocht wordt koop je toch pas ern nieuwe
Vind ik leuk
Forza u +1240
donderdag 17 augustus 2017 om 19:24
Leuk een nieuwe keeper, maat wat ze in Eindhoven echt nodig hebben is een nieuwe trainer.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:34
En een nieuwe linksback alsmede een nieuwe centrale verdediger.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:05
En een nieuwe spits
Vind ik leuk
Maxidi +2729
donderdag 17 augustus 2017 om 19:38
Jurjus heeft de toekomst, Room niet !!!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:25
Wat vind ik Hidde toch een geschikte jongen. Altijd aardig en zegt wat hij denkt.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:38
Keurig van Brands om te bellen. Hij is echt goud waard voor PSV!
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
donderdag 17 augustus 2017 om 23:04
Jurjus is niet goed genoeg voor psv.
Vind ik leuk
Lukas27 +245
vrijdag 18 augustus 2017 om 06:28
Haha die mensen die op Jurjus hebben gedrukt...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Brands belt na Room-transfer met Jurjus: "Ja, dan zit je met een probleem"