'Ajax en Spurs nu écht bijna akkoord: 30 miljoen direct, 15 miljoen aan bonussen'

    'Ajax en Spurs nu écht bijna akkoord: 30 miljoen direct, 15 miljoen aan bonussen'

    donderdag 17 augustus 2017 om 19:22

    Vanuit Londen sijpelt het bericht door dat Ajax en Tottenham Hotspur in grote lijnen akkoord zijn over de transfer van Davinson Sánchez. Volgens The Daily Telegraph en Londen Evening Standard maakt Spurs deze week 30 miljoen euro over naar Amsterdam. Daar kan in de komende seizoenen nog zo'n 15 à 20 miljoen euro bovenop komen. 

    De totale som - zo'n 45 miljoen euro dus - zou op goedkeuring kunnen rekenen van de beleidsbepalers in de Arena. Er moet alleen nog gesproken worden over de exacte uitwerking van de bonussen en over hoeveel jaar deze verspreid worden, weet The Daily Telegraph. 

    Nu is het een kwestie van de laatste puntjes op de i zetten, meldt London Evening Standard. Mogelijk reist Sánchez donderdagavond al af naar Londen. Deze week werd de Colombiaan ook gelinkt aan Real Madrid. Hij zou in een eerder stadium echter al besloten hebben dat Spurs zijn nieuwe club moet worden.

    Ajax heeft inmiddels bevestigd dat Sánchez niet van de partij is tegen Rosenborg. Het Europa League-duel met de Noren begint donderdagavond om 20.45 uur. 

    Lees ook: Overmars vs. onuitstaanbare Levy: Mister Deadline Day speelt bekend spel met Ajax

    Plaats een reactie

    ArieBombarie +35666
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:26
    45 miljoen. Prima bedrag. Toch denk ik dat Overmars zn poot wel wat stijver zal houden.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Senn +5061
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:28
    30 miljoen prima bedrag
    Vind ik leuk
    Jordanees +9028
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:31
    Beter lezen...
    Vind ik leuk
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:34
    Wanneer ze de CL winnen en met 25 punten verschil kampioen worden
    Krijgen ze nog eens 15 miljoen goed gedaan marcje
    Vind ik leuk
    Max_33 +220
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:35
    LOL!!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:44
    Geef mij maar een kapotje
    Vind ik leuk
    3ismo +2916
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:44
    word vervolgd! over uur hoor je weer wat anders! lkkr afwachten!
    Vind ik leuk
    Foebele +46740
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:48
    15 miljoen aan bonussen, dus niet gegarandeerd. Vraag is dus wat voor een bonussen, als het 15 miljoen voor de titel is dan ga je het nooit verdienen en heb je met 30 miljoen gewoon een karige deal gesloten.
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +2870
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:11
    Plus als het echt zo is dat de pond aan het zakken is krijg je tegen die tijd minder xD
    Vind ik leuk
    Johan_D +3275
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:21
    Als er maar €30 ineens of in termijnen betaald wordt en eventueel de rest in bonussen dan hebben ze zich weer laten piepelen.

    Eerst een grote bek hebben van not fore sale , daarna roepen niet minder dan 40-50 mil.

    Uiteindelijk valt het toch allemaal wat tegen of kiezen ze weer eieren voor hun geld.

    En de rvc en aandeelhouders hebben vast en zeker ook een aardige lepel in de pap te brokkelen.

    Levert hun uiteindelijk ook weer extra geld en bonussen op.

    Its all about the money .

    Kunnen ze met een klein deel van het geld weer een handjevol talenten naar Amsterdam laten komen ...
    Vind ik leuk
    FCKip +406
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:52
    Voor 45 miljoen wordt vanzelf een van z'n 3 poten stijf. Geloof mij maar.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +4523
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:27
    15 à 20 miljoen, alsof het niets is....
    Vind ik leuk
    Het Brein +3083
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:33
    Lekker schimmig ook, waaruit deze bestaan...
    Vind ik leuk
    N24 +382
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:20
    Ik denk dat de redactie van VP het niet bij de onderhandelingen waren, dat is niet schimmig, dat is onwetendheid.
    Vind ik leuk
    D_ni4 +21
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:28
    Dit kan niet waar zijn, zolang lopen onderhandelen over vraagprijs en dan gaat er 30 miljoen betaald worden en over een aantal jaren bonussen van max 20 miljoen... Dan hadden ze hem een week geleden ook al kunnen verkopen was al dat gezeik niet nodig geweest
    Vind ik leuk
    ficusje +1616
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:58
    Nooit genoeg koste maar 10%,winst zat.
    Vind ik leuk
    Gerbenajax +237
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:28
    Super mooi bedrag rendement van 900 % heb dagen dat ik minder heb.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25861
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:30
    Nou... mooi.... klaar!

    Succes in Londen.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3083
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:32
    Gek wordt je van die clausules! Gewoon 1/3e aan bonussen...zou ik nooit mee akkoord gaan!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25861
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:41
    Ook jij zou daarmee akkoord gaan....
    Vind ik leuk
    Het Brein +3083
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:51
    Het bedrag wel, die clausules niet! Dan was ik wel met Real gaan praten...
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25861
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:54
    Ach.... Engels leren is goed voor zijn Brein! En rekenen ook! Zal ie wel moeten met al die clausules.
    Vind ik leuk
    ficusje +1616
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:00
    tja misschien kom met de tijd vertongen terug,en janssen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25861
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:01
    Ik zie Vertonghen eerder naar Anderlecht of zo gaan. Niet dat ik het Ajax niet gun, maar dat verwacht ik.
    Vind ik leuk
    ficusje +1616
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:04
    Die jongen houd van amsterdam,jij minder .
    Vind ik leuk
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:32
    NEVER niet mee accoord gaan weer een vast bedrag en bonussen die toch niet betaald worden. Slap Ajax bestuur die met deze 30 milj en 15 - 20 milj aan bonussen accoord. Als een speler 50 milj kost ga je die ook niet of jaren betalen.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4505
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:34
    hoe snel men de realiteit uit het oog kan verliezen
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25861
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:41
    Ja, en bij de bakker verkopen ze tegenwoordig ook tapijtreinigers.
    Vind ik leuk
    FCKip +406
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:55
    Wel handig tegen al die gevallen Berliner Bollen...
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25861
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:57
    Slecht personeel! ;-))
    Vind ik leuk
    FCKip +406
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:59
    Is toch voor thuis... Of neem jij je broodjes inclusief de bakker mee naar huis?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25861
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:00
    Als de bakker een lekker wijf was.... dan misschien. ;-)
    Vind ik leuk
    FCKip +406
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:01
    Zal vast lekkere kadetjes hebben...
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25861
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:02
    Ik ben dol op kadetjes.... wat me brengt bij mijn afscheid voor nu.... ga even mijn vrouw ophalen bij haar ouders....
    Vind ik leuk
    frankn27 +4926
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:33
    en die overige miljoenen krijgen ze alleen bij titel spurs :)
    Vind ik leuk
    Het Brein +3083
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:35
    Haha juist en als Sánchez 20 goals maakt
    Vind ik leuk
    FCKip +406
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:56
    En als hij eerste wordt tijdens Britain Got Talent.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3083
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:58
    Dat sluiten we niet uit met dat dansje van hem! ;)
    Vind ik leuk
    FCKip +406
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:00
    Nou kijk, dan is de bonus toch nog realistisch.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:34
    zo laat die miljoenen nu maar rollen voor versterkingen, 2 verdedigers, middenvelder en linker spits
    Vind ik leuk
    chicken +8939
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:41
    En snel ook. Belangrijkste is dat we weten waar we aan toe zijn..
    Vind ik leuk
    Maxidi +3422
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:36
    Domme constructie, Wat voor Bonussen ?? Als Als Als....

    -Aantal wedstrijden spelen.
    -Kampioen worden
    -Champions League winnen.

    Ik hoop het niet, verkoop dan maar aan Real Madrid voor 45.000.000
    Vind ik leuk
    BS +935
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:40
    Het is dus 30 miljoen, bonussen heb je nog niet, dat is alleen als................................
    Vind ik leuk
    Het Brein +3083
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:01
    ...Tottenham met 5-0 wint bij Arsenal, Sánchez topscorer wordt van de PL, Spurs kampioen wordt, de CL wint en Sánchez de Gouden Bal wint...heb ik uit betrouwbare bron...
    Vind ik leuk
    Sniper1 +1008
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:41
    Leuk om te discussiëren over de inhoud van een dik contract dat niemand hier ingelezen heeft.. :)
    Vind ik leuk
    stollie38 +16813
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:42
    Mooi zo en nu focussen op voetbal en nieuwe spelers. Het leek wel Mission Impossible zes en half.
    Vind ik leuk
    patrick37 +617
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:42
    Gelukkig schreef ik het vanmiddag al,de engelse media praten al dagen over 30 miljoen en niet over 40 plus
    Er blindelings van uitgaan dat de afgesproken bonussen allemaal uitgekeerd gaan worden is helemaal van de zotte,als dat zo was hadden de spurs wel het hele bedrag betaald,als het gekoppeld is aan prestaties,aantal malen in de basis is het allemaal nog maar afwachten.
    Maar dan nog,wat maakt het de fans uiteindelijk uit?De leiding weigert structureel veel geld te herinvesteren in directe versterkingen,dus per saldo wordt het elftal weer zwakker.
    Lekker belangrijk dan hoeveel geld men op de bank heeft staan,je ziet toch liever dat geld in de selectie worden gespendeerd?
    Vind ik leuk
    waggel +3
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:43
    mooi bedrag nu dat geld gebruiken om wat goede aanwinsten erbij te halen zoals die middenvelder van barca kom marc dat geld ook de andere kant op laten rolle
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18255
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:43
    Pfff bonussen....teleurstellend.
    Vind ik leuk
    FCKip +406
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:57
    Misschien is het een typefout en moesten het bolussen zijn...
    Vind ik leuk
    Heisenberg +235
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:51
    Hoezo rekent iedereen 40 miljoen winst? Wat denk je van alle belastingen en niet te vergeten het salaris wat die man heeft gehad? Doorverkooppercentage?
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12661
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:51
    Koopje :)

    Bonus bij behalen kampioenschap (waarschijnlijk nooit)
    Bonus bij behalen C.L (waarschijnlijk nooit)
    Bonus bij behalen topscoorderstitel (waarschijnlijk nooit)
    Bonus bij behalen Wereldvoetballer v/h jaar (waarschijnlijk nooit)

    Vind ik leuk
    Jorik1040 +307
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:02
    CL halen de spurs wel hoor het nieuw jaar, die andere titels gaan nergens over praat eerder maar over het aantal wedstrijden.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:52
    Toch een tegenvaller dan maar 30 miljoen. Hoorde al 50 zeggen!!! Er kan 15 a 20 miljoen bij aan bonussen. Maar moet daar dus wel aan voldoen. Dan is het alsnog een koopje voor the spurs
    Vind ik leuk
    ronnieron +2099
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:52
    Petje af voor overmars
    Prima deal
    Vind ik leuk
    Foebele +46740
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:53
    Grappig hoe iedereen denkt dat die 15 miljoen ook wel even ontvangen zal worden, het is niet voor niets in de vorm van bonussen, dat betekend dat er prestaties van Sanchez en Tottenham tegenover moeten staan.

    Als dit niet gebeurt of slechts deels dan krijg je die 15 miljoen niet of slechts deels.

    Kans is dus aanwezig dat er minder dan 40 miljoen ontvangen wordt voor Sanchez en na al die bedragen van 50-60 miljoen die dezelfde mensen graag wilde voor Sanchez kun je dan moeilijk spreken van een geweldige deal.

    En dan hebben we het nog niet eens over de impact die de hele gang van zaken heeft op de huidige wedstrijden en het feit dat de helft van de selectie in Jong Ajax hoort te spelen en je kunt gewoon andermaal concluderen dat Overmars en Co aan het aankloten zijn wat punten en successen kost.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9679
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:54
    Dus dat!
    Echt een klote deal is dit...
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9679
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:53
    Wat een klote deal!
    Wie zegt dat die bonussen gehaald worden?
    Vind ik leuk
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:54
    Bonussen zijn gemeengoed inmiddels.
    Maar je ook daar een goede deal uitslepen.
    Over het algemeen is dan 75% wel gegarandeerd. Maar in tijd uitgesmeerd.
    Vele clubs doen liever in 4 delen betalen, kortom Marc is hier wel goed in.
    Maar de aankopen zijn belangrijker.
    De bonussen in de begroting, 30 miljoen direct uitgeven!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:54
    kneus die overmand. ..Gewoon 50 handje kontantje
    Vind ik leuk
    14forever +7979
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:54
    Niet accepteren Ajax. 40 miljoen gelijk en de rest via bonusses.
    Vind ik leuk
    0343 +408
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:59
    30 miljoen is natuurlijk al belachelijk hoog, in handjes knijpen en door zou ik zeggen. De voetbalwereld is echt gek geworden.
    Vind ik leuk
    Jorik1040 +307
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:00
    Ik geloof hier niks van!

    Ajax wacht tot real ook zich gaat melden daarnaast minimaal 45 mil zonder bonus regelingen. Ja bonussen naast de 45-50 mil door behaalde dingen of aantal wedstrijden die hij gespeeld heeft.

    Zeker met een sluwe vos als Levy moet je oppassen met bonussen.

    Marc dus niet doen!!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    ficusje +1616
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:03
    Altijd goed dit speler wil toch niet meer,strik erom en een paar spelers halen.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6104
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:01
    Ok..
    Mijn Fox abbonement gaat er nu echt uit

    Ze verkopen alles en doen geen moer
    Schandalig
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21501
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:03
    Aardig bedrag. Nu maar hopen dat die bonussen wel haalbare kaart zijn!
    Vind ik leuk
    Sil95 +9234
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:08
    Ik geloof hier echt geen snars van.. kan me niet voorstellen dat Ajax met zo'n riskante constructie akkoord is gegaan. Dagenlang werd hier verkondigd dat Ajax alleen bedragen hoger dan 40 miljoen accepteert ( zelfs 50 werd aangeven ) Dan neemt Ajax echt geen genoegen met 30 miljoen direct en 15 via 'eventuele' bonussen. Het zoveelste broodje aap verhaal van de Engelse pers. Die zijn nog erger dan de Telegraaf.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10406
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:10
    Slappe zooi daar in Amsterdam!!!
    Vind ik leuk
    sven1977 +195
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:11
    zeer nette deal overmars kan wel een beetje poker spelen
    maximale eruit met 30 plus 15 bonus
    Vind ik leuk
    Utca030 +7167
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:16
    Geef hem toch voor niks weg dat gezeik over dat geld
    Vind ik leuk
    The Lex +1
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:24
    Ook zonder Sanchez moet het lukken. Grendels met Spurs, dan ook gewoon op de bank zetten. Het gaat niet alleen om Sanchez of Ajax, het gaat over iedereen, supporters, Ajax en Sanchez. Uiteindelijk wordt hij gewoon betaald voor zijn functie, waar we allemaal voor naar het stadion komen. Gas er op met of zonder Sanchez is belangrijk, het resultaat is waar we voor strijden en waar we gezamenlijk belang mee hebben. Geen nutteloze energie in een gedemotiveerde speler, gewoon op tribune plaatsen die gast.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Bizzy +16058
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:24
    30 mil + 15 mil bonus = veel onzekerheid in ajax defensie.

    Ben benieuwd of het Overmars lukt min. gelijkwaardige vervanger te halen. Daar lees ik nergens over. Als het hem lukt dan heeft ajax een goede deal gesloten.
    Vind ik leuk
    Wouta80 +285
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:25
    Zou echt een topdeal zijn. 9x de investering terugverdienen in 1 jaar
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17021
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:29
    Gaat 'em niet worden met z'n bonussen
    Vind ik leuk
    RW +106
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:32
    Bonussen? Wanneer ze de CL winnen of kampioen worden? Zou ik niet doen. Het totale bedrag of niet.
    Vind ik leuk
    loek +84
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:47
    Nou zakt mij toch de broek af.
    GVD Engelse clubs hebben geld zat laat ze dan gvd ook gelijk betalen boter bij de vis op afbetaling speler kopen ongelooflijk ik word hier niet goed van
    laat Overmars zich in luren leggen door Levy hou toch eens je poot stijf Overmars zij willen iets van jou kopen niet andersom ze kopen je sterkhouder weg zadel Ajax met groot probleem op wat Ajax uiteindelijk geld gaat kosten gaan ze gvd mee in bullshit van spurs als ze niet kunnen betalen laat ze lekker doodvallen kijk naar PSG willen met alle geweld Neymar zegt barca ok betaal maar 222miljoen wat ze dan ook doen zo moet je dat aanpakken wil je hem hebb en betaal maar maar wel gelijk betalen alles.
    Overmars jij moet nog veel leren.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:52
    Is dit een brief aan Overmars?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7160
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:57
    Waar het op neer komt is dat Ajax, voor 15 miljoen maar liefst, geheel afhankelijk is van de leiding van de Spurs, maken ze er een rommeltje van dan wordt Ajax de klos.
    Feitelijk schuift Tottenham het bedrijfsrisico af op Ajax, terwijl Ajax geen enkele invloed heeft op hun beleid.......
    Ajax moet dat nooit doen, ze staan sterk.
    Vind ik leuk
    Guust +4910
    donderdag 17 augustus 2017 om 21:32
    Als je dit als club niet in 1 keer kan betalen hoe kan je dan met 4 spelers te gelijk bezig zijn. Rare constructies als het zo is, waar is al dat vele geld dan dat ze krijgen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 17 augustus 2017 om 21:43
    30 mil en 15 bonussen is zeer slecht
    Vind ik leuk
    donderdag 17 augustus 2017 om 21:45
    dom van Overmars word er echt moe van en dat jast in jaar uit.
    Vind ik leuk
    Drobtine +2392
    donderdag 17 augustus 2017 om 22:30
    Als dit zo is met die bonussen heeft Overmars zich flink vanachter laten pakken door die Levy
    Vind ik leuk
    donderdag 17 augustus 2017 om 22:59
    Heel knap gedaan Marc.........jij hebt Ajax alweer financieël gered.
    Hopen dat die bonnusen er ook ooit komen.
    En dan wachten wij als supporters wel tot 31 Augustus 23:59 op de verrassingen......misschien zitten er wel echte verrassingen tussen.
    Net hoe vanavond!!!!!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78525
    donderdag 17 augustus 2017 om 23:19
    Zitten weinig realistische supporters tussen. 60 miljoen plus ging de rondte in hier op VP.

    De bonus hoeft geen bonus te worden, mocht hij het niet redden dan is het gewoon 30. Wel een mooi bedrag, dat zeker want kan je twee clubs voor kopen in de ED.