'Ajax en Spurs nu écht bijna akkoord: 30 miljoen direct, 15 miljoen aan bonussen'

'Ajax en Spurs nu écht bijna akkoord: 30 miljoen direct, 15 miljoen aan bonussen'

donderdag 17 augustus 2017 om 19:22

Vanuit Londen sijpelt het bericht door dat Ajax en Tottenham Hotspur in grote lijnen akkoord zijn over de transfer van Davinson Sánchez. Volgens The Daily Telegraph en Londen Evening Standard maakt Spurs deze week 30 miljoen euro over naar Amsterdam. Daar kan in de komende seizoenen nog zo'n 15 à 20 miljoen euro bovenop komen. 

De totale som - zo'n 45 miljoen euro dus - zou op goedkeuring kunnen rekenen van de beleidsbepalers in de Arena. Er moet alleen nog gesproken worden over de exacte uitwerking van de bonussen en over hoeveel jaar deze verspreid worden, weet The Daily Telegraph. 

Nu is het een kwestie van de laatste puntjes op de i zetten, meldt London Evening Standard. Mogelijk reist Sánchez donderdagavond al af naar Londen. Deze week werd de Colombiaan ook gelinkt aan Real Madrid. Hij zou in een eerder stadium echter al besloten hebben dat Spurs zijn nieuwe club moet worden.

Ajax heeft inmiddels bevestigd dat Sánchez niet van de partij is tegen Rosenborg. Het Europa League-duel met de Noren begint donderdagavond om 20.45 uur. 

Lees ook: Overmars vs. onuitstaanbare Levy: Mister Deadline Day speelt bekend spel met Ajax

Plaats een reactie

donderdag 17 augustus 2017 om 19:26
45 miljoen. Prima bedrag. Toch denk ik dat Overmars zn poot wel wat stijver zal houden.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 19:27]
Vind ik leuk
Senn +2413
donderdag 17 augustus 2017 om 19:28
30 miljoen prima bedrag
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:30
30+15=45!

Ajax gaat zich echt wel indekken dat die 15 miljoen sowieso gehaald gaat worden!

45 miljoen netjes gedaan van Overmars :D
Vind ik leuk
Senn +2413
donderdag 17 augustus 2017 om 19:31
Waarom dan niet gewoon 45 in 1x ?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:33
Waarschijnlijk omdat ze niet in een keer kunnen betalen? De meeste clubs maken zo'n deal.
Vind ik leuk
Senn +2413
donderdag 17 augustus 2017 om 19:35
Dan betaal je in termijnen en werk je niet met bonussen.
Weer slecht gedaan van overmars.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:46
Dat concludeer jij makkelijk zo vanaf de zijlijn
Vind ik leuk
davidben +1753
donderdag 17 augustus 2017 om 19:47
Milik en Sanchez in 1 jaar tijd voor €62 miljoen gegarandeerd en die €15 miljoen komt er heus wel.

Dus €77 miljoen aan inkomsten vind je slecht gedaan?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:10
Met de Engelse pond in vrije val is het handiger om in een keer te betalen, kan je maar zo 5 miljoen euro extra gaan kosten dus lijkt mij een dergelijke deal onhandig en dom voor de Spurs. Je moet nu 3 miljoen pond meer betalen dan een jaar geleden op 40 miljoen en met de Brexit zou het maar zo een veelvoud kunnen zijn.
Vind ik leuk
davidben +1753
donderdag 17 augustus 2017 om 20:24
Wie zegt dat de deal in Ponden zal worden gemaakt?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:51
In Engeland betalen ze vast met de Turkse lira!

Ajax laat zich niet in ponden betalen om commissie kosten te betalen voor het omwisselen dat risico is voor de Spurs. die moeten dus extra betalen voor de wisselkoers als de pond ten opzichte van de euro daalt......weer iets geleerd?
Vind ik leuk
davidben +1753
donderdag 17 augustus 2017 om 21:58
:)

Je moet wel goed lezen wat ik stuur he. Ik ga uit van een deal in Euro's, en mijn eerste reactie is op een reactie van 'Senn'. Je hoeft niet meteen hautaine te doen omdat je iets hebt geleerd tijdens je economieles. Leven duurt nog lang jongen.

Update:
Lees even heel de thread voordat je weer economische redeneringen eruit geilt. Je wilt te graag. Je bent net een puppy :)



[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 22:26]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:29
vergeet Klaassen niet. ook 25 mil. en riedewald en tete. kom je al gauw op 100 mil.
Vind ik leuk
Bullet +1273
donderdag 17 augustus 2017 om 20:03
ja psver!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:05
Dus eigenlijk zeg je dat ook Brands slecht werk aflevert? Propper werd verkocht voor 12 miljoen met de mogelijkheid van 3 miljoen in bonussen, Depay werd verkocht met bonussen waarvan PSV niet veel heeft weten te vangen.

Waar ben je dan met je grote mond, maar ach ja het is Ajax en dan is het altijd slecht toch wat ze doen?
Vind ik leuk
Senn +2413
donderdag 17 augustus 2017 om 20:26
Nee hoor. Dan is het ook slecht van Brands. Denk je niet dat spurs die 45 direct op tafel kan leggen. Ik denk van wel.
Dus overmars moet z'n poot stijf houden.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:22
Let maar op hoe moeilijk Brandsie het krijgt om die 5,2 voor Luuk te incasseren.....
Vind ik leuk
Het Brein +1842
donderdag 17 augustus 2017 om 19:57
Walker kostte 57 miljoen en ze hebben zeker 140 miljoen tv geld binnen! Hoezo geen geld?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:01
Wie zegt dat het geld van Walker in een keer is overgemaakt? De meeste grote transfers worden met zo'n deal beklonken.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:35
Ik denk dat ze die overige 15 miljoen dan kunnen wegboeken op een ander jaar dan 2017.

Wellicht i.v.m. de nieuwe financial fairplay regels enzo.
Vind ik leuk
munkikiii +1462
donderdag 17 augustus 2017 om 20:36
Nou idd en je af laten schepen met 15 miljoen aan bonussen
Vind ik leuk
chicken +5792
donderdag 17 augustus 2017 om 19:36
Wellicht moesten de spurs eerst zelf verkopen...lijkt me onwaarschijnlijk met die tv rechten maar toch, wimmer is net weg.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:49
Heeft iedereen hier nou zo voor in spanning gezeten? Vp kan ook gewoon gelijk luisteren naar me, dan waren die andere 435 berichten niet nodig geweest
Vind ik leuk
ficusje +934
donderdag 17 augustus 2017 om 19:56
Ben blij dat deze soap is afgelopen, en nu kopen anders doe ik het wel.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:07
Zo is het
Vind ik leuk
Djambo +1699
donderdag 17 augustus 2017 om 21:27
Ik denk 30 voor Ajax en 15 in de achterzakken van 'Dagobert Overmars'.
Vind ik leuk
Moa +1637
donderdag 17 augustus 2017 om 21:36
Er staat toch echt 30, en hoewel we nooit weten wat er wel of niet klopt.... Zit er altijd een risico aan, anders betaalden ze alles wel in 1 keer. Vaak worden die bonussen pas behaald als hij een xx aantal basisplaatsen in een seizoen heeft, of bij behalen van CL voetbal of een landskampioenschap.

Altijd eerst zien en dan geloven met bonussen, tot die tijd is 30 miljoen gewoon 30 miljoen.
Vind ik leuk
Jordanees +5801
donderdag 17 augustus 2017 om 19:31
Beter lezen...
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:34
Wanneer ze de CL winnen en met 25 punten verschil kampioen worden
Krijgen ze nog eens 15 miljoen goed gedaan marcje
Vind ik leuk
Max_33 +223
donderdag 17 augustus 2017 om 19:35
LOL!!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:44
Geef mij maar een kapotje
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:32
28 miljoen pond in een keer, 14 miljoen in bonussen, kom je samen iets meer dan 46 miljoen euro.
Vind ik leuk
Moa +1637
donderdag 17 augustus 2017 om 21:37
Computer says no.
Vind ik leuk
Artikia +1100
donderdag 17 augustus 2017 om 19:37
Misschien stiekem nog een doorverkoop%, of een deal dat talenten van de Spurs makkelijker aan Ajax verhuurd worden? Wij weten altijd maar een klein deel van de onderhandelingen natuurlijk.
Vind ik leuk
3ismo +2681
donderdag 17 augustus 2017 om 19:44
word vervolgd! over uur hoor je weer wat anders! lkkr afwachten!
Vind ik leuk
Foebele +30140
donderdag 17 augustus 2017 om 19:48
15 miljoen aan bonussen, dus niet gegarandeerd. Vraag is dus wat voor een bonussen, als het 15 miljoen voor de titel is dan ga je het nooit verdienen en heb je met 30 miljoen gewoon een karige deal gesloten.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:07
Kan ook met zoveel wedstrijden spelen. Plaatsing CL, ronde verder CL, misschien eerst eens afwachten wat de bonussen inhouden?
Vind ik leuk
Foebele +30140
donderdag 17 augustus 2017 om 21:38
Ik wil alleen aangeven dat het net zo goed onzinnig is om te roepen dat hij 45 miljoen gaat opleveren.

Men is veel te opportunistisch, over Neres zegt iedereen dat hij 12 miljoen gekost heeft (en niet 15 miljoen als alle bonussen betaald moeten worden), terwijl bij verkopen men roept dat het 45 miljoen is, ipv 30 zoals ze dus bij Neres doen).

En met al die bedragen die genoemd zijn die tot wel 60 miljoen opliepen is de helft en mogelijk wat bonussen toch niet een absolute topdeal.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:11
Plus als het echt zo is dat de pond aan het zakken is krijg je tegen die tijd minder xD
Vind ik leuk
Johan_D +3054
donderdag 17 augustus 2017 om 20:21
Als er maar €30 ineens of in termijnen betaald wordt en eventueel de rest in bonussen dan hebben ze zich weer laten piepelen.

Eerst een grote bek hebben van not fore sale , daarna roepen niet minder dan 40-50 mil.

Uiteindelijk valt het toch allemaal wat tegen of kiezen ze weer eieren voor hun geld.

En de rvc en aandeelhouders hebben vast en zeker ook een aardige lepel in de pap te brokkelen.

Levert hun uiteindelijk ook weer extra geld en bonussen op.

Its all about the money .

Kunnen ze met een klein deel van het geld weer een handjevol talenten naar Amsterdam laten komen ...
Vind ik leuk
FCKip +273
donderdag 17 augustus 2017 om 19:52
Voor 45 miljoen wordt vanzelf een van z'n 3 poten stijf. Geloof mij maar.
Vind ik leuk
< Niels > +14851
donderdag 17 augustus 2017 om 20:17
Overmars zegt net geen akkoord met Tottenham :)
Vind ik leuk
rpaulp50 +2022
donderdag 17 augustus 2017 om 21:02
Onderhandelen is liegen per definitie.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:27
45 miljoen is 5 miljoen minder dan 50, toch pakt Ajax dan 40 miljoen winst, aanpakken dat geld en je bent direct van al dat gezeik af!
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 19:27]
Vind ik leuk
Max_33 +223
donderdag 17 augustus 2017 om 19:37
Marc? Ben jij het?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:55
Nee Huiberts, wanneer je Marc zoekt moet je naar de Arena!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:27
15 à 20 miljoen, alsof het niets is....
Vind ik leuk
Het Brein +1842
donderdag 17 augustus 2017 om 19:33
Lekker schimmig ook, waaruit deze bestaan...
Vind ik leuk
N24 +383
donderdag 17 augustus 2017 om 20:20
Ik denk dat de redactie van VP het niet bij de onderhandelingen waren, dat is niet schimmig, dat is onwetendheid.
Vind ik leuk
D_ni4 +15
donderdag 17 augustus 2017 om 19:28
Dit kan niet waar zijn, zolang lopen onderhandelen over vraagprijs en dan gaat er 30 miljoen betaald worden en over een aantal jaren bonussen van max 20 miljoen... Dan hadden ze hem een week geleden ook al kunnen verkopen was al dat gezeik niet nodig geweest
Vind ik leuk
ficusje +934
donderdag 17 augustus 2017 om 19:58
Nooit genoeg koste maar 10%,winst zat.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:28
Super mooi bedrag rendement van 900 % heb dagen dat ik minder heb.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:31
Precies!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:28
Geloof er niks van, Ajax zal nooit voor dit soort opties gaan en al helemaal niet als Real 45 miljoen cash in een keer betaald.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 19:30]
Vind ik leuk
FCKip +273
donderdag 17 augustus 2017 om 19:54
Blijkbaar heeft Davinson zijn zinnen gezet op Tottenham. Spelers hebben helaas ook nog wat te zeggen tegenwoordig.
Vind ik leuk
rpaulp50 +2022
donderdag 17 augustus 2017 om 21:03
A-L-S.........
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:30
Nou... mooi.... klaar!

Succes in Londen.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:31
Over datoverloze gezeik, en dan zeker die voorbeschouwing over die of wel niet transfer van Sanchez kijk ik vanavond lekker naar Everton - Hajduksplit op Fox.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:35
veel plezier
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:51
Dank je.
Vind ik leuk
Sniper1 +791
donderdag 17 augustus 2017 om 19:39
Enjoy.
Vind ik leuk
bdr +78
donderdag 17 augustus 2017 om 20:05
fijne wedstrijd ...nivo f,noord
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:08
En dan zijn wij al gewoon te vreden;)
Vind ik leuk
Het Brein +1842
donderdag 17 augustus 2017 om 19:32
Gek wordt je van die clausules! Gewoon 1/3e aan bonussen...zou ik nooit mee akkoord gaan!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:41
Ook jij zou daarmee akkoord gaan....
Vind ik leuk
Het Brein +1842
donderdag 17 augustus 2017 om 19:51
Het bedrag wel, die clausules niet! Dan was ik wel met Real gaan praten...
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:54
Ach.... Engels leren is goed voor zijn Brein! En rekenen ook! Zal ie wel moeten met al die clausules.
Vind ik leuk
ficusje +934
donderdag 17 augustus 2017 om 20:00
tja misschien kom met de tijd vertongen terug,en janssen.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:01
Ik zie Vertonghen eerder naar Anderlecht of zo gaan. Niet dat ik het Ajax niet gun, maar dat verwacht ik.
Vind ik leuk
ficusje +934
donderdag 17 augustus 2017 om 20:04
Die jongen houd van amsterdam,jij minder .
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:32
NEVER niet mee accoord gaan weer een vast bedrag en bonussen die toch niet betaald worden. Slap Ajax bestuur die met deze 30 milj en 15 - 20 milj aan bonussen accoord. Als een speler 50 milj kost ga je die ook niet of jaren betalen.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:34
hoe snel men de realiteit uit het oog kan verliezen
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:41
Ja, en bij de bakker verkopen ze tegenwoordig ook tapijtreinigers.
Vind ik leuk
FCKip +273
donderdag 17 augustus 2017 om 19:55
Wel handig tegen al die gevallen Berliner Bollen...
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:57
Slecht personeel! ;-))
Vind ik leuk
FCKip +273
donderdag 17 augustus 2017 om 19:59
Is toch voor thuis... Of neem jij je broodjes inclusief de bakker mee naar huis?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:00
Als de bakker een lekker wijf was.... dan misschien. ;-)
Vind ik leuk
FCKip +273
donderdag 17 augustus 2017 om 20:01
Zal vast lekkere kadetjes hebben...
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:02
Ik ben dol op kadetjes.... wat me brengt bij mijn afscheid voor nu.... ga even mijn vrouw ophalen bij haar ouders....
Vind ik leuk
frankn27 +3609
donderdag 17 augustus 2017 om 19:33
en die overige miljoenen krijgen ze alleen bij titel spurs :)
Vind ik leuk
Het Brein +1842
donderdag 17 augustus 2017 om 19:35
Haha juist en als Sánchez 20 goals maakt
Vind ik leuk
FCKip +273
donderdag 17 augustus 2017 om 19:56
En als hij eerste wordt tijdens Britain Got Talent.
Vind ik leuk
Het Brein +1842
donderdag 17 augustus 2017 om 19:58
Dat sluiten we niet uit met dat dansje van hem! ;)
Vind ik leuk
FCKip +273
donderdag 17 augustus 2017 om 20:00
Nou kijk, dan is de bonus toch nog realistisch.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 20:00]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:34
zo laat die miljoenen nu maar rollen voor versterkingen, 2 verdedigers, middenvelder en linker spits
Vind ik leuk
chicken +5792
donderdag 17 augustus 2017 om 19:41
En snel ook. Belangrijkste is dat we weten waar we aan toe zijn..
Vind ik leuk
Maxidi +2710
donderdag 17 augustus 2017 om 19:36
Domme constructie, Wat voor Bonussen ?? Als Als Als....

-Aantal wedstrijden spelen.
-Kampioen worden
-Champions League winnen.

Ik hoop het niet, verkoop dan maar aan Real Madrid voor 45.000.000
Vind ik leuk
BS +537
donderdag 17 augustus 2017 om 19:40
Het is dus 30 miljoen, bonussen heb je nog niet, dat is alleen als................................
Vind ik leuk
Het Brein +1842
donderdag 17 augustus 2017 om 20:01
...Tottenham met 5-0 wint bij Arsenal, Sánchez topscorer wordt van de PL, Spurs kampioen wordt, de CL wint en Sánchez de Gouden Bal wint...heb ik uit betrouwbare bron...
Vind ik leuk
Sniper1 +791
donderdag 17 augustus 2017 om 19:41
Leuk om te discussiëren over de inhoud van een dik contract dat niemand hier ingelezen heeft.. :)
Vind ik leuk
stollie38 +12315
donderdag 17 augustus 2017 om 19:42
Mooi zo en nu focussen op voetbal en nieuwe spelers. Het leek wel Mission Impossible zes en half.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:42
Gelukkig schreef ik het vanmiddag al,de engelse media praten al dagen over 30 miljoen en niet over 40 plus
Er blindelings van uitgaan dat de afgesproken bonussen allemaal uitgekeerd gaan worden is helemaal van de zotte,als dat zo was hadden de spurs wel het hele bedrag betaald,als het gekoppeld is aan prestaties,aantal malen in de basis is het allemaal nog maar afwachten.
Maar dan nog,wat maakt het de fans uiteindelijk uit?De leiding weigert structureel veel geld te herinvesteren in directe versterkingen,dus per saldo wordt het elftal weer zwakker.
Lekker belangrijk dan hoeveel geld men op de bank heeft staan,je ziet toch liever dat geld in de selectie worden gespendeerd?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:43
mooi bedrag nu dat geld gebruiken om wat goede aanwinsten erbij te halen zoals die middenvelder van barca kom marc dat geld ook de andere kant op laten rolle
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:43
Pfff bonussen....teleurstellend.
Vind ik leuk
FCKip +273
donderdag 17 augustus 2017 om 19:57
Misschien is het een typefout en moesten het bolussen zijn...
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:50
Ze bulken van het geld daar betaal gewoon in een keer verdomme.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:51
Hoezo rekent iedereen 40 miljoen winst? Wat denk je van alle belastingen en niet te vergeten het salaris wat die man heeft gehad? Doorverkooppercentage?
Vind ik leuk
Nick Kools +11571
donderdag 17 augustus 2017 om 19:51
Koopje :)

Bonus bij behalen kampioenschap (waarschijnlijk nooit)
Bonus bij behalen C.L (waarschijnlijk nooit)
Bonus bij behalen topscoorderstitel (waarschijnlijk nooit)
Bonus bij behalen Wereldvoetballer v/h jaar (waarschijnlijk nooit)

Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:02
CL halen de spurs wel hoor het nieuw jaar, die andere titels gaan nergens over praat eerder maar over het aantal wedstrijden.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:52
Toch een tegenvaller dan maar 30 miljoen. Hoorde al 50 zeggen!!! Er kan 15 a 20 miljoen bij aan bonussen. Maar moet daar dus wel aan voldoen. Dan is het alsnog een koopje voor the spurs
Vind ik leuk
ronnieron +1963
donderdag 17 augustus 2017 om 19:52
Petje af voor overmars
Prima deal
Vind ik leuk
Foebele +30140
donderdag 17 augustus 2017 om 19:53
Grappig hoe iedereen denkt dat die 15 miljoen ook wel even ontvangen zal worden, het is niet voor niets in de vorm van bonussen, dat betekend dat er prestaties van Sanchez en Tottenham tegenover moeten staan.

Als dit niet gebeurt of slechts deels dan krijg je die 15 miljoen niet of slechts deels.

Kans is dus aanwezig dat er minder dan 40 miljoen ontvangen wordt voor Sanchez en na al die bedragen van 50-60 miljoen die dezelfde mensen graag wilde voor Sanchez kun je dan moeilijk spreken van een geweldige deal.

En dan hebben we het nog niet eens over de impact die de hele gang van zaken heeft op de huidige wedstrijden en het feit dat de helft van de selectie in Jong Ajax hoort te spelen en je kunt gewoon andermaal concluderen dat Overmars en Co aan het aankloten zijn wat punten en successen kost.
Vind ik leuk
Alain2708 +1893
donderdag 17 augustus 2017 om 19:54
Dus dat!
Echt een klote deal is dit...
Vind ik leuk
Alain2708 +1893
donderdag 17 augustus 2017 om 19:53
Wat een klote deal!
Wie zegt dat die bonussen gehaald worden?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:54
Bonussen zijn gemeengoed inmiddels.
Maar je ook daar een goede deal uitslepen.
Over het algemeen is dan 75% wel gegarandeerd. Maar in tijd uitgesmeerd.
Vele clubs doen liever in 4 delen betalen, kortom Marc is hier wel goed in.
Maar de aankopen zijn belangrijker.
De bonussen in de begroting, 30 miljoen direct uitgeven!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:54
kneus die overmand. ..Gewoon 50 handje kontantje
Vind ik leuk
14forever +6443
donderdag 17 augustus 2017 om 19:54
Niet accepteren Ajax. 40 miljoen gelijk en de rest via bonusses.
Vind ik leuk
0343 +352
donderdag 17 augustus 2017 om 19:59
30 miljoen is natuurlijk al belachelijk hoog, in handjes knijpen en door zou ik zeggen. De voetbalwereld is echt gek geworden.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:00
Ik geloof hier niks van!

Ajax wacht tot real ook zich gaat melden daarnaast minimaal 45 mil zonder bonus regelingen. Ja bonussen naast de 45-50 mil door behaalde dingen of aantal wedstrijden die hij gespeeld heeft.

Zeker met een sluwe vos als Levy moet je oppassen met bonussen.

Marc dus niet doen!!
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 20:01]
Vind ik leuk
ficusje +934
donderdag 17 augustus 2017 om 20:03
Altijd goed dit speler wil toch niet meer,strik erom en een paar spelers halen.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:01
Ok..
Mijn Fox abbonement gaat er nu echt uit

Ze verkopen alles en doen geen moer
Schandalig
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:03
Aardig bedrag. Nu maar hopen dat die bonussen wel haalbare kaart zijn!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:07
Dat zei de Engelse media een week geleden ook, men ging zonder akkoord van tafel waarna er een bod van Real kwam, alles in een keer cash dus akkoord gaan met gespreide betaling zal Overmars niet accepteren.
Vind ik leuk
Sil95 +2048
donderdag 17 augustus 2017 om 20:08
Ik geloof hier echt geen snars van.. kan me niet voorstellen dat Ajax met zo'n riskante constructie akkoord is gegaan. Dagenlang werd hier verkondigd dat Ajax alleen bedragen hoger dan 40 miljoen accepteert ( zelfs 50 werd aangeven ) Dan neemt Ajax echt geen genoegen met 30 miljoen direct en 15 via 'eventuele' bonussen. Het zoveelste broodje aap verhaal van de Engelse pers. Die zijn nog erger dan de Telegraaf.
Vind ik leuk
Paul1982 +6334
donderdag 17 augustus 2017 om 20:10
Slappe zooi daar in Amsterdam!!!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:11
zeer nette deal overmars kan wel een beetje poker spelen
maximale eruit met 30 plus 15 bonus
Vind ik leuk
Utca030 +1186
donderdag 17 augustus 2017 om 20:16
Geef hem toch voor niks weg dat gezeik over dat geld
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:24
Ook zonder Sanchez moet het lukken. Grendels met Spurs, dan ook gewoon op de bank zetten. Het gaat niet alleen om Sanchez of Ajax, het gaat over iedereen, supporters, Ajax en Sanchez. Uiteindelijk wordt hij gewoon betaald voor zijn functie, waar we allemaal voor naar het stadion komen. Gas er op met of zonder Sanchez is belangrijk, het resultaat is waar we voor strijden en waar we gezamenlijk belang mee hebben. Geen nutteloze energie in een gedemotiveerde speler, gewoon op tribune plaatsen die gast.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 20:26]
Vind ik leuk
Bizzy +4440
donderdag 17 augustus 2017 om 20:24
30 mil + 15 mil bonus = veel onzekerheid in ajax defensie.

Ben benieuwd of het Overmars lukt min. gelijkwaardige vervanger te halen. Daar lees ik nergens over. Als het hem lukt dan heeft ajax een goede deal gesloten.
Vind ik leuk
Wouta80 +221
donderdag 17 augustus 2017 om 20:25
Zou echt een topdeal zijn. 9x de investering terugverdienen in 1 jaar
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:29
Gaat 'em niet worden met z'n bonussen
Vind ik leuk
RW +102
donderdag 17 augustus 2017 om 20:32
Bonussen? Wanneer ze de CL winnen of kampioen worden? Zou ik niet doen. Het totale bedrag of niet.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:41
Overmars verklaart er is geen akkoord over welk bedrag dan ook.
Vind ik leuk
loek +65
donderdag 17 augustus 2017 om 20:47
Nou zakt mij toch de broek af.
GVD Engelse clubs hebben geld zat laat ze dan gvd ook gelijk betalen boter bij de vis op afbetaling speler kopen ongelooflijk ik word hier niet goed van
laat Overmars zich in luren leggen door Levy hou toch eens je poot stijf Overmars zij willen iets van jou kopen niet andersom ze kopen je sterkhouder weg zadel Ajax met groot probleem op wat Ajax uiteindelijk geld gaat kosten gaan ze gvd mee in bullshit van spurs als ze niet kunnen betalen laat ze lekker doodvallen kijk naar PSG willen met alle geweld Neymar zegt barca ok betaal maar 222miljoen wat ze dan ook doen zo moet je dat aanpakken wil je hem hebb en betaal maar maar wel gelijk betalen alles.
Overmars jij moet nog veel leren.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:52
Is dit een brief aan Overmars?
Vind ik leuk
rpaulp50 +2022
donderdag 17 augustus 2017 om 20:57
Waar het op neer komt is dat Ajax, voor 15 miljoen maar liefst, geheel afhankelijk is van de leiding van de Spurs, maken ze er een rommeltje van dan wordt Ajax de klos.
Feitelijk schuift Tottenham het bedrijfsrisico af op Ajax, terwijl Ajax geen enkele invloed heeft op hun beleid.......
Ajax moet dat nooit doen, ze staan sterk.
Vind ik leuk
Guust +3193
donderdag 17 augustus 2017 om 21:32
Als je dit als club niet in 1 keer kan betalen hoe kan je dan met 4 spelers te gelijk bezig zijn. Rare constructies als het zo is, waar is al dat vele geld dan dat ze krijgen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 21:34]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:43
30 mil en 15 bonussen is zeer slecht
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:45
dom van Overmars word er echt moe van en dat jast in jaar uit.
Vind ik leuk
Drobtine +1839
donderdag 17 augustus 2017 om 22:30
Als dit zo is met die bonussen heeft Overmars zich flink vanachter laten pakken door die Levy
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:59
Heel knap gedaan Marc.........jij hebt Ajax alweer financieël gered.
Hopen dat die bonnusen er ook ooit komen.
En dan wachten wij als supporters wel tot 31 Augustus 23:59 op de verrassingen......misschien zitten er wel echte verrassingen tussen.
Net hoe vanavond!!!!!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:19
Zitten weinig realistische supporters tussen. 60 miljoen plus ging de rondte in hier op VP.

De bonus hoeft geen bonus te worden, mocht hij het niet redden dan is het gewoon 30. Wel een mooi bedrag, dat zeker want kan je twee clubs voor kopen in de ED.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 23:20]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Ajax en Spurs nu écht bijna akkoord: 30 miljoen direct, 15 miljoen aan bonussen'