Keizer passeert 'ongemotiveerde' Sánchez: Dan kunnen we daar niks mee

Keizer passeert 'ongemotiveerde' Sánchez: "Dan kunnen we daar niks mee"

donderdag 17 augustus 2017 om 20:32

Marcel Keizer doet donderdagavond geen beroep op Davinson Sánchez, omdat de Ajax-trainer vindt dat spelers 'op en top gemotiveerd moeten zijn' voor wedstrijden. Dat is de Colombiaanse stopper klaarblijkelijk niet. 

Ajax trapt om 20.45 uur af tegen Rosenborg. Sánchez bekijkt het Europa League-duel vanaf zijn hotelkamer. Aanvankelijk maakte hij wél deel uit van de selectie van Ajax, maar eerder op de avond werd bekend dat Keizer toch geen beroep ging doen op de international. 

"Als een speler de ene keer denkt dat hij wel gemotiveerd is en de andere keer niet, dan kunnen we daar niks mee", aldus Keizer voor de camera van Ajax TV"Hij zit met een transfer in zijn hoofd en ik vind het belangrijk dat we een groep hebben die met zijn hoofd bij deze wedstrijd is. Of hij anders wel had gespeeld? Nee, dan had hij op de bank gezeten."

In de aanval krijgt David Neres de voorkeur boven Justin Kluivert. "Ik heb een aantal goede buitenspelers, daar hoort Vaclac Cerny ook nog bij. We hebben vier wedstrijden in twaalf dagen. Daar horen keuzes bij per wedstrijd. Justin is een jongen van achttien jaar, Die kan niet alles spelen", stelt Keizer. "We hebben vandaag gekozen voor Neres, die ook hard traint en voor zijn kansen wil gaan."

Poll

Gaat Ajax Rosenborg verslaan?

(4225 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 17 augustus 2017 om 20:41
En Younes kan wel alles spelen helaas....

Al had die vakantie nodig toch, Marcel?

Eerst iedereen blij maken door dat te zeggen en vervolgens hem toch elke wedstrijd opstellen.... ;0)
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 20:41]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:43
Zo ontevreden over youness?
Vind ik leuk
Old Star +3206
donderdag 17 augustus 2017 om 20:44
Vind je dat gek dan? Ik snap Piet wel...
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
donderdag 17 augustus 2017 om 21:55
younes beste Ajax ajacied van de eerste helft samen met de ligt .. zeker in de eerste helft .. zwakste viergever , van de beek en ziyech .. en snap mijn cluppie wel , het is klaar met de koopjes in Nederland..
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:03
Younes is een lachertje
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:44
Beste man van het veld op het moment. Beetje rustig aan he
Vind ik leuk
Old Star +3206
donderdag 17 augustus 2017 om 20:43
Lekkere instelling die profs. Er wordt ze een vis voor gehouden door een andere club en ze hebben motivatie problemen. Waardeloze instelling!!
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 20:43]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:51
Heeft denk ik eerder te maken met kopende club die dat eist.
Vind ik leuk
goekie4 +570
donderdag 17 augustus 2017 om 20:53
Dat je de nieuwe mentaliteit van de jeugd. Bij elke aanbieding die ik krijg via LinkedIn ben ik een week ziek.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:43
Waar is het te zien?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:43
ziggo
Vind ik leuk
Ajax_DTC +1695
donderdag 17 augustus 2017 om 20:44
Ziggo !! Is vanavond vrij voor iedereen !
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:55
Kan die Sierd alleen niet uitstaan
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:43
KOM OP AJAAAAAAAX!!!!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:43
*Sorry voor capslock ;)
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:44
En terecht! Aan zo een lapzwans heb je toch niks! En succes Ajax! Hopen op 3 punten en een mooie pot voetbal!
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 20:46]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:44
Tja, als je niet op komt dagen terwijl je wel bij de selectie zit.. Dat is nu weer t verhaal dat rond gaat...
Vind ik leuk
Old Star +3206
donderdag 17 augustus 2017 om 20:49
Gevalletje dembélé en van Dijk. War is dat toch met die gasten. Voor straf eigenlijk gewoon niet verkopen en aan zijn contract houden. Wat denken die gasten wel niet. Als ik niet op mijn werk verschijn omdat ik daar hoegenaamd geen zin en en werkweigering heb ik toch echt en probleem. Buiten dat om is t ook nog een verantwoordelijkheids gevoel. Ajax interesseert m dus geen biet.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:51
Precies! 4 jaar banken? Hehe ;)
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:44
Wat een verwend stuk stront zeg een stratenmaker is ook weleens niet gemotiveerd maar die zal wel moeten voor een fractie van het salaris van drol Sanchez.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:47
Pas je wel op met je woorden? Je heb zo Silvana op je stoep staan!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:49
Haha oeps die wil ik niet op de stoep hebben.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:51
Inderdaad en ze neemt dr vrienden van Denk ook mee!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:19
Oh in dat geval zijn ze welkom voor een bierje en een McBacon bij mij thuis!
Vind ik leuk
Old Star +3206
donderdag 17 augustus 2017 om 20:51
Die spoelen we gezamenlijk met zijn allen hier van VP gewoon door het welbekende wc potje heen. T kapsel heeft ze er al voor...
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 20:51]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:54
Lekker voor Tottenham als er straks een andere club komt aanzetten in de toekomst.
Vind ik leuk
fr1963 +1058
donderdag 17 augustus 2017 om 20:58
Zonder Sanchez gewoon winnen met 2-0. Moet kunnen, moet ook genoeg zijn voor volgende week,
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:11
Wat een armoedige pot

Mensen veel plezier met kijken

Ik gooi me PlayStation aan
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:32
Een waardeloze lul is die Sanchez, met de mentaliteit van een kleuter.
Ik hoop dat ze hem nog 1 jaar in een hotelkamer laten zitten, zonder salaris omdat hij werk weigert.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:42
Je moet wel echt een Rukker zijn om zoiets als bovenstaande te posten.... boter op je hoofd! Je weet toch hoe het werkt in het voetbal....
Vind ik leuk
Sideburnn +1222
donderdag 17 augustus 2017 om 21:43
Die Neres moet wennen zie ik hier veel voorbij komen...maar waar moet hij aan wennen dan....dat de bal rond is ?
Daar is 12 miljoen voor betaald....tering....
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:54
Kunnen ze Veltman niet gewoon ontslaan of zo?

Om te janken die gast
Speelt als een krant
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:12
We kunnen hem verkopen aan Spurs en zeggen dat het Sanchez is...
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:14
Klinkt als een plan

Bel jij Overmars ff?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:11
Hij wil er nog niet in maar we zijn wel superieur! Gaat goed komen. Geduld, mensen!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:21
0-1 hoor
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:23
Niks om vrolijk over te doen. Had afgekeurd moeten worden bovendien!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:25
Best een vermakelijke wedstrijd om te zien zo eerlijk moet je ook zijn.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 22:25]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:27
Het is maar wat je vermakelijk noemt; een marteling...
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:28
Kan het me voorstellen-:)
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:20
Daar ga je dan Ajax
Vind ik leuk
wil +479
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:49
Die Sanchez is gewoon een verrader. Het is gewoon misselijkmakend waar hij mee bezig is. Als mijnheertje geen zin heeft speelt hij maar niet.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Keizer passeert 'ongemotiveerde' Sánchez: "Dan kunnen we daar niks mee"