Kieft snapt Ajax-beleid niet: 'Het is heel naïef hoe ze nu reageren'

Kieft snapt Ajax-beleid niet: 'Het is heel naïef hoe ze nu reageren'

donderdag 17 augustus 2017 om 20:54

Ziggo Sport-analist Wim Kieft vindt dat Ajax zich naïef opstelt in de transfersoap rond Davinson Sánchez. Dat zei hij donderdagavond voor aanvang van de Europese clash tegen Rosenborg. 

"Spelers hebben nu meer macht dan vroeger, al klinkt dat wat vervelend", zei Kieft. "Het is heel naïef van Ajax hoe ze nu reageren. Je kocht een verdediger met het idee om hem door te verkopen. Ze hebben er alleen heel slecht op gereageerd. Ze hebben bijvoorbeeld Kenny Tete en Jaïro Riedewald weg laten gaan, spelers die bekend zijn met het Ajax-systeem, en die komen ze nu te kort."

Tafelgenoot Ruud Gullit neemt het Sánchez niet kwalijk dat hij dolgraag naar Tottenham Hotspur wil verkassen. "Ajax heeft toch zo'n goede jeugdopleiding? Maar ze hebben dus geen speler als Sánchez opgeleid. Dat kan toch niet zo moeilijk zijn... Iemand als Jaap Stam moet je in je eigen jeugd ook hebben zitten."

Ajax onderhandelt momenteel met Spurs over de transfer van Sánchez. Directeur spelersbeleid Marc Overmars liet weten dat er nog géén akkoord ligt. 

Poll

Eens met Kieft? Is Ajax naïef?

(811 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 17 augustus 2017 om 20:56
Ja omdat er zoveel jaap stammetjes rondlope n missen we weer een goot toernooi met t nl elftal

Net of jaap of sanchez niks voorstellen
Vind ik leuk
Diamant07 +4347
donderdag 17 augustus 2017 om 20:59
Ajax heeft geen Nederlandse jeugdopleiding. Ze kopen buitenlandse talenten en noemen het eigen jeugd. Of zoals bij Bazoer gewoon uit brabant.

Maar goed, de jeugd speelt in de jupiler. Dus op naar Ajax 1, maak het 3 0 vanavond!
Vind ik leuk
Filip_FCU +6016
donderdag 17 augustus 2017 om 21:04
Maakt geen ster uit, zij laten die spelers doorbreken en zijn daar de beste in in NL
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:08
Maakt verder ook niks uit, maar dan ook niet gaan roepen dat het je eigen jeugd is.
Vind ik leuk
Niellie078 +19671
donderdag 17 augustus 2017 om 21:39
hij heeft helemaal gelijk in deze .. en Marc maar zeggen dat het geld niet op 1 komt .. lopende geld machine dat i is
Vind ik leuk
AFFA +886
donderdag 17 augustus 2017 om 23:34
Wat doet jou club dan toch hetzelfde,je jankt op ieder onderwerp over Ajax,je ziet nu zelf dat ze ook constant jeugdspelers bij fijnenoord weg kapen door de grote clubs,dus op laatst zal je wel moeten kopen anders hou je zelf ook niks meer over.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 23:36]
Vind ik leuk
AFFA +886
donderdag 17 augustus 2017 om 23:36
Wat doet jou club dan toch hetzelfde,je jankt op ieder onderwerp over Ajax,je ziet nu zelf dat ze ook constant jeugdspelers bij fijnenoord weg kapen de grote clubs,dus op laatst zal je wel moeten kopen anders hou je zelf ook niks meer over.
Vind ik leuk
Sideburnn +1231
donderdag 17 augustus 2017 om 21:38
Ja dat dacht ik ook...Jaapjes genoeg....ppppffffff
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:57
Tjah wie snapt dat beleid wel.. Al drie jaren op rij geen kampioenschap dat kan toch geen toeval meer zijn?
Vind ik leuk
Iggy +1601
donderdag 17 augustus 2017 om 21:02
Ach gossie, daar heb je haar ook weer!
Vind ik leuk
MeAgain +3303
donderdag 17 augustus 2017 om 22:07
Haha, dit is apart.
Zelf loop je alleen maar te irriteren en nu irriteert iemand terug en ben jij de eerste die toehapt.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:02
Ze hadden ook de E.L. kunnen laten schieten afgelopen seizoen, en waren dan zeer waarschijnlijk kampioen geworden.
Sommige clubs doen dat, met de kans op.......
Zie Osijek, lak aan alles,
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:13
Ajax is de grootste club van Nederland dat zij al drie jaren droog staan is gewoon te triest voor woorden. Dat is gewoon echt wanbeleid.

Dat jij direct andere clubs erbij moet betrekken zegt genoeg.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 21:31]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:37
Daar hebben we de grootste praatjesmaker en ramptoerist van de site '' objectief1 ''

Hoe serieus ben jij te nemen met je objectiviteit?

JUNI 2016!

Aldus objectief!

Objectief1 +996zaterdag 18 juni 2016 om 12:38Ja daar ben ik dus ook bang voor en dan is PSV wederom de enige ploeg dat punten gaat pakken in Europa.

Ajax zou er verstandig aan doen routine als prio nr1 te plaatsen, maar of dat ooit tot ze door gaat dringen..

Objectief1 +996zaterdag 18 juni 2016 om 12:49Ja maar dat maakt mij op zich niks uit. Kijk, tegengas heb je vooral als ze zelf ook weten dat er wel degelijk een kern van waarheid in je verhaal zit.

Ik hoop dat ze ooit het licht gaan zien in Amsterdam anders gaat Ajax de komende jaren met Feyenoord strijden voor de 2e plek en hebben ze in Eindhoven helemaal geen concurrentie. Concurrentie maakt je juist sterk en scherp en dat hebben we zeker Europees hard nodig!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:40
Vertel eens blaaskaak, hoe komt het dat er niks van je uitspraken is uitgekomen? Hoe komt het dat ondanks dat jij beweerde dat PSV met Toon aan het roer voortaan ook de EL serieus zou nemen en dat ze niet door zijn?

Hoe komt het dat Ajax afgelopen seizoen veel meer punten voor Nederland heeft binnengehaald dan PSV?

Hoe komt het dat Feyenoord kampioen is geworden terwijl volgens jou er in Eindhoven geen enkele concurrentie zou zijn?
Vind ik leuk
RodeBaan +1823
donderdag 17 augustus 2017 om 21:47
Die gozer is een lulhannes eerste klas......
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:16
Het lijkt mij eerder een nerd, zo iets als slimme jongen uithangen die zogenaamd objectief is en verder niets heeft. Ik schat het in als een ventje met veel overgewicht, brilletje op zijn neus, en een vrouw waar hij niks tegen in te brengen heeft!
Vind ik leuk
RodeBaan +1823
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:39
Of een vent waar hij niks tegen in te brengen heeft!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:59
Wauw bewaar je dat allemaal speciaal voor mij? wat een eer..

Om even inhoudelijk in te gaan op je verhaal vrijwel alles wat ik schreef is namelijk uitgekomen nl. dat Ajax al drie jaren geen kampioen is geworden.

Ze hebben vele miljoenen op de bank staan maar titels/prijzen pakken ho maar.

Wel mooi dat Feyenoord nu de grootste concurrent van PSV is geworden, maar mijn visie m.b.t. Ajax is er niet door veranderd. Ik maakte mij jaren geleden al grote zorgen over het wanbeleid daar en dat doe ik nog steeds. Aangezien ze al jaren geen prijzen hebben gepakt is het nog uitgekomen ook.

Wat gaaf trouwens dat je dat voor mij bewaard hebt!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:11
Ehm? Kijk eens kritisch naar de psv selectie...dat is lomp gezegd natuurlijk absolute middelmaat. Zit niks bij waar de Europese (sub)top überhaupt maar een beetje in geïnteresseerd is..worden magere jaren in Eindhoven.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:21
Magere jaren? Lozano is nu al beter dan die Neres van Ajax.

Over wanbeleid gesproken 12 mil uitgeven aan middelmaat.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:47
Zo zo een speler die het aardig lijkt te doen aan het begin van het seizoen. Dolberg is meer waard dan de hele psv selectie...
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:49
Dat denk ik ook wel, hoeveel heeft die gescoord in de vier officiële wedstrijden dit seizoen?
Vind ik leuk
Adjab +231
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:29
Hahaha wedstrijd toch wel gezien he tegen AZ, kan echt niet meer die Ron Vlaar en die keeper was ook echt een drama. En dan vindt jij Lozano nu al zo goed, zelfs jij en ik komen Vlaar, zo als Lozano voorbij. Zag er toch niet uit.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:57
Tjah Vlaar is inderdaad het beste vanaf, maar Lozano is een topper in wording dat druipt er vanaf! :D
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:12
Nee hoor hoef je niet te bewaren. Gewoon google en dan intoetsten blaaskaak objectief1 en alles komt eruit.

Niks is uitgekomen bijna.

PSV zou kampioen worden is niet gelukt.
PSV zou de punten voor Nederland halen niet gelukt.
Sanchez was niks en gaat nu opeens weg voor 40 miljoen plus, ook dat is niet uitgekomen.
Met Toon erbij zou PSV alle Europese toernooien serieus genomen worden, is niet uitgekomen.

Je lult zoals zo vaak grote onzin. Zelfde over Feyenoord, die zouden ook geen concurrentie meer zijn voor PSV, jullie zouden de komende jaren kampioen worden, klets toch niet zo dom kerel.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:23
Maar Ajax staat ook ALWEER achter 4 officiële wedstrijden gespeeld dit seizoen 0 overwinningen.

Daar is maar één woord voor en dat is: wanbeleid!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:01
En het beleid van PSV? Uitgeschakeld door 2 keer te verliezen hoe noem je dat?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:50
Slecht, maar 4 wedstrijden gespeeld 0 overwinningen noem ik dramatisch!

Jij begint telkens over een andere club, is het lastig te verkroppen dat het zo dramatisch met je eigen club gaat?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:38
Nee ik snap alleen niet dat jij altijd maar zo negatief over Ajax kan zijn maar je bek dichthoud en wegblijft wanneer PSV niet goed gaat, waarom ben je dan zo'n laffe hond om weg te blijven?

Je hebt kinderen zeg je zelf, dat is toch geen voorbeeld voor je kinderen, hiermee leer jij je kinderen verstoppertje te spelen bij slechte resultaten en weer onder de steen vandaan te komen bij succes, zo doe je dat toch niet?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:55
Tjah een mens mag ook weleens vakantie vieren niet? Ik was ook niet op VP toen Ajax uitgeschakeld werd tegen Nice en ook afgelopen weekend toen Ajax kansloos ten onder ging was ik hier niet voor een reactie vanwege mijn vakantie.

Vind ik leuk
Adjab +231
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:33
Stop nu maar Objectief er is geen speld tussen te krijgen. Al je beweringen zijn niet uitgekomen. Het is en blijft een calimero club met een verhoogd droeftoeter gehalte.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:58
Het tegendeel is waar en ik me grote zorgen over het niveau van Ajax op dit moment. Ik hoop dat er spoedig de nodige versterkingen bijkomen of dat Overmars eindelijk vertrekt, want anders kan dit nog weleens dramatische gevolgen hebben.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:42
PSV heeft er altijd met de pet naar gegooid in de E.L. dat zegt ook genoeg.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:03
Maar waarom gelijk een andere club hierin betrekken? kun je niet tegen kritiek? zeg dat dan gewoon.
Vind ik leuk
MeAgain +3303
donderdag 17 augustus 2017 om 22:14
Objectief, ik begrijp heel goed dat je de Ajacieden hier gaat irriteren, dat doen ze ook constant bij ons. Nu pak je ze eens terug en happen ze allemaal, maar alsjeblieft laten wij ons verbeteren en laat de Ajacieden met rust. Hopelijk zien ze een keer het licht en houd dat geïrriteer een keer op. Ik irriteer me er dood aan dat er niet normaal over gepraat kan worden maar altijd dat negatieve gezeik met gekleurde bril naar elkaar.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:25
Maar ik zeg helemaal niets verkeerds. Ajax heeft dit seizoen 4 officiële wedstrijden gespeeld en welgeteld 0 overwinningen behaald. Dat is PSV al sinds ik leef niet overkomen.

Is gewoon simpelweg maar één woord voor en dat is wanbeleid. Dat die Ajaciedjes hier dat niet in willen zien zegt veel over hun onvermogen.
Vind ik leuk
MeAgain +3303
donderdag 17 augustus 2017 om 22:36
Ik kom normaal gesproken nooit op artikels over Ajax omdat me dat niet intresseerd. Ik lees alles over psv en de leuke artikelen over andere clubs.
Ik irriteer me dood aan Ajacieden die altijd de boel verzieken met hun negatieve gejank. De meesten kraken alles af van andere clubs en alleen hun club is geweldig. Als ik diegenen dan aanspreek dan moet ik niet huilie, huilie doen of dat ze ons terug pakken omdat psv-ers ook altijd op hun lopen te zeiken. Hun ga ik hier eens kijken en ben jij eigenlijk de enige die er wat van zegt en je overdrijft nog niet eens. En juist die stalkers happen op jou bericht. Maar toch wil ik je vragen je ze met rust te laten en ze mooi door hun gekleurde bril te laten te laten kijken.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:44
Precies Me again daar erger ik me dus ook enorm aan. Ze zijn verreweg de rijkste club van Nederland, maar door het wanbeleid pakken ze al jaren helemaal niets.

Ik snap gewoon niet dat ze niet eens kritisch durven te zijn over hun club. Telkens dat ophemelen van die spelers terwijl het eigenlijk gewoon 80% middelmaat is.

Mij boeit het niet dat ik hier commentaar op krijg van veel Ajacieden waaronder die Florian stiekem weet hij wel dat ik gelijk heb. En anders zegt dat toch echt meer over hem dan over mij.

Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:44
Hou jij je nou maar bij je gemeente-cluppie, Subjectiefje...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:53
Gelukkig bepaal ik dat nog altijd zelf!
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 16:17
Helaas voor je mede mens wel!
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 10:59
Nu niet ineens gaan huilen he.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 11:39
Objectief gezien, geef je weinig reden tot vreugde......
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 11:56
Dat doet Ajax zelf wel hoef ik niks voor te doen.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 17:10
Gewoon met je eigen clupje bemoeien zoals MeAgain terecht opmerkt, calimero....
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 18:42

Gelukkig bepaal ik dat nog altijd zelf! :)
En calimero zijn diegene die jaloers zijn en dat ben ik dus echt totaal niet op het huidige beleid van Ajax.

Vroeger jaren 90 toen had Ajax goed beleid en speelden ze vaak goede wedstrijden, maar vandaag de dag is daar nog maar bar weinig van terug te zien. Sterker nog, Ajax is van de Top drie de laatste jaren als hardst afgegleden en dat heeft puur met het wanbeleid daar te maken.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:17
Ja bij jullie gaat het lekker toch?
Geen cent meer te makken binnenkort, zelfs de kampioen moet voorwedstrijden C.L. spelen, lekker als je dan een buffertje hebt.....
Toontje geilde altijd op de C.L. laat er alles voor schieten, zie Osijek.
De koek is wat dat betreft straks op.
Elk jaar nieuw tekort.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:26
Mwah, maar PSV wordt nog af en toe kampioen en staat bovendien nu gewoon gedeeld bovenaan. Statistieken leren PSV heeft vier officiële wedstrijden gespeeld en twee gewonnen. dus 50%. Ajax heeft pas één van de vijf officiële wedstrijden gewonnen. Slechts één. Dat is dus maar 20%.

Dat is toch Ajax onwaardig lijkt mij. Bij PSV gaat het niet zo goed, maar bij Ajax echt dramatisch!

Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:31
Grote kans dat je cluppie het ook niet redt in de voorronden, Nederland raakt achterop.
Geen miljoenen meer helaas, waar moet het geld vandaan komen, nu al een goeie buffer hebben.....
Uit met de pret.
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 07:07
Naja zoals de statistieken er nu uitzien heeft PSV meer kans omdat ze gewoon simpelweg meer winnen.
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 10:08
?
Vind ik leuk
Het Brein +1832
donderdag 17 augustus 2017 om 20:58
Ze hadden die Cuesta allang in huis moeten hebben natuurlijk...
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:34
Ik zag 'm vanmiddag in de ArenA zitten, ze houden het nog stil......
Vind ik leuk
Het Brein +1832
zondag 20 augustus 2017 om 21:46
Ah, jij kent hem al?
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:49
Ja.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:59
Ze hadden zowiezo een nieuwe linksback moet hebben
Vind ik leuk
Nashua +3699
donderdag 17 augustus 2017 om 20:59
De Jaap Stammetjes zijn dun gezaaid Ruud
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:01
Dit is niet de eerste keer dat Ajax alles eerst verkoopt en dan pas een paniekaankoop doet. Dat is structureel gebleken.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:47
Wat een onzin, je koopt iets om je team te versterken en jij denkt dat spelers in Zuid Amerika geen afweging maken tussen Ajax en Engeland Feyenoord kan helemaal geen jeugdspelers halen uit Zuid Amerika ze komen na overal te zijn afgewezen als 17 jarige!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:07
Je mag gerust overal je spelers vandaan halen, het gaat erom dat je eerst een backup hebt alvorens je een speler van de hand doet?

Ik vind het best hoor dat jullie maar blijven aanmodderen.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:25
Jij vindt dat een vooruitziende blik de beste oplossing is, als jij je dan even bij Feyenoord meldt als helderziende is dat probleem ook weer opgelost.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:34
Heb alle vertrouwen in van Geel, die is wat dat betreft heel content daarin.
Vind ik leuk
Adjab +231
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:37
Natuurlijk vind jij dat best, 18 jaar ervaring toch jij weet waar je over praat :)))
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:47
Hebben jullie al een Back-up voor Jorgenssen, als ie weggaat?
Vind ik leuk
Utca030 +1179
donderdag 17 augustus 2017 om 21:04
Wim kieft heeft helemaal gelijk draait alleen om geld bij die hotter totter overmars
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:12
Hij heeft nog wat spelers op marktplaats staan.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:09
VP edit
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 21:17]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:13
Hahahaha, je kan me wegdragen! Wat een goede humor. NOT!!
Vind ik leuk
Utca030 +1179
donderdag 17 augustus 2017 om 21:16
Moeten ze overmars wegsturen die ziet alleen maar geld die maniak zal wel aandelen in Ajax hebben
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:41
Totale onzin, 200 miljoen eigen vermogen is snel weg als je niet uitkijkt, de meeste aandelen zijn in het bezit van RVC leden dus wederom bullshit.
Vind ik leuk
Utca030 +1179
donderdag 17 augustus 2017 om 21:44
Niet als je hand op de knip houdt zit je zelf in de RVC
Vind ik leuk
pos +4213
donderdag 17 augustus 2017 om 21:15
Iemand als Jaap Stam in je eigen opleiding ? Was het maar waar zou ik zeggen.
Vind ik leuk
HanV +1614
donderdag 17 augustus 2017 om 21:47
Jaap Stam is helemaal niet opgeleid. Hij kwam uit Kampen, speelde een wedstrijd in de JL en binnen een week waren er transfergeruchten.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:18
He he je laat hun weg gaan omdat Sanchez nog een lang contract heeft . Dan komt er een club die 10 keer het aankoopbedrag willen betalen voor hem kunnen betalen . Als Barca Neymar niet kan houden dan kan toch een Ajax niet een Sanchez houden . Die Kieft snap het echt niet ...
Vind ik leuk
Tweey +380
donderdag 17 augustus 2017 om 21:27
Zegt Kieft ergens dat ze Sanchez moeten houden?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:28
Nee Kieft zegt ze hadden Tête en Riedewalt niet moeten verkopen . Maar die zijn weg gegaan omdat Bosz ze niet liet doorstromen omdat hij Sanchez en Veldman beter vond . En ze hadden blijkbaar geen vertrouwen in Keizer dat hij dat wel ging doen . En nu op het laatst komen ze voor Sanchez met een megabedrag .
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:22
Tja een type kieft... drukt zijn neus in andere zaken.

Snapt hij nu nie wat wel en niet haalbaar is?

Ik kan wel zeggen ga op de plek van oveemars zitten. Maae snuift ie alles op.

Word wakker kieft!!!! Verdedigers zijn in nl niet de beste
Vind ik leuk
Guust +3205
donderdag 17 augustus 2017 om 21:23
Nou dan gaan we lachend naar Rusland met Gullit erbij, of is er geen 1 Nederlandse club die nog kan opleiden.
Vind ik leuk
Eendracht +6400
donderdag 17 augustus 2017 om 21:23
Kieft en Colombia.. ik voel ergens een link..
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:38
Een lijntje naar Colombia ;)
Vind ik leuk
N24 +383
donderdag 17 augustus 2017 om 21:27
Mee eens, in een ideale wereld koop je een speler om een tijdelijk gat te vullen en vervolgens weer met winst te verkopen zodat een jongeling zijn werk over kan nemen. In dat licht is het huidige beleid van Ajax dus naïef en ondoordacht, de beoogde vervanger van Sanchez had eigenlijk al een half jaar klaar moeten staan... zoals dat ook gelukt is met Klaassen en Van de Beek. Uit de jeugd of gekocht zal me dan een worst wezen, je hebt verdomme kapitalen op de bank...
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 21:30]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:47
Psv en ajax zoeken een n linksback en n cv en feynoord haalt haps en st juste

Kijkt feynoord nu beter vooruit of zijn ajax en psv te laat en doen die hun huiswerk pas als er n speler verkocht word?

Psv met haps en st juste bv n stuk beter. Nu kunnen ze zeggen haps kost wat. Ja die reserve linksback van hsv is duurder en of ie zo goed is als ie niet speelt? Vind 6/7 miljoen verschrikkelijk veel en als ie zo weinig speelt waarom is t dan nog niet rond
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:37
Wat Kieft zegt schurkt akelig dicht aan tegen wat ik al een tijdje constateer; dit zijn de consequenties van een weinig ervaren bestuur en een overzichtelijke puinhoop op technisch vlak. Spelers als Riedewald en Tete die via de achterdeur vertrokken zijn en nu moet je het doen met Sinkgraven, Dijks en Schone.... dan doe je iets niet goed
Vind ik leuk
HanV +1614
donderdag 17 augustus 2017 om 21:48
Maar het is wel goed want het zijn ex-spelers.
Vind ik leuk
flipper +801
donderdag 17 augustus 2017 om 21:44
mooi gesproken Barry.
Vind ik leuk
Ale +738
donderdag 17 augustus 2017 om 21:53
Word zo moe van die Gullit.
Vind ik leuk
Ale +738
donderdag 17 augustus 2017 om 21:56
En zo'n Jaap stammetje, stelde ook niks voor, lopen er zoveel van rond.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:57
Ajax ziet er echt matig uit.
Enorm verzwakt tov vorig seizoen.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:19
In Nederland wordt er nog amper op straat gevoetbald door de jeugd. Allemaal gamen. Alleen de duimen zijn ontwikkeld.
Vind ik leuk
tikkietoe +2329
donderdag 17 augustus 2017 om 22:24
Ajax zet in eigen huis met 0-1 weer een wanprestatie neer.
klote.
Vind ik leuk
mablo46 +514
donderdag 17 augustus 2017 om 22:25
Begin steeds minder zin in het seizoen te krijgen, damn.
Vind ik leuk
Romario9 +4755
donderdag 17 augustus 2017 om 22:30
Oh wat hadden de Ajacieden een lol over de "uitverkoop" en Europese uitschakeling van PSV...... intussen is het in Amsterdam ook chaos
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:33
Als Kieft even snuift aan mijn drol is hij direct weer hyper. Kieft denkt ook altijd wat te melden hebben daarom maakt hij altijd van die rare bewegingen met zijn handen, coke bevorderd Parkinson alleen is Kieft hiervan niet meer te doordringen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:30
Ze hebben de Ligt toch. En Tete en Riedewald zijn niet van het niveau Ajax. Nee, Dijks, Viergever en niet te vergeten Veltman wel. Technisch hart, laat me niet lachen. Klaassen kon ook makkelijk worden gemist, ja tegen Willem II. Selectie komt schromelijk tekort, inclusief het niveau van de coach.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Kieft snapt Ajax-beleid niet: 'Het is heel naïef hoe ze nu reageren'