Schlemiel Veltman zoekt naar antwoorden: Is tussen hem en Ajax

Schlemiel Veltman zoekt naar antwoorden: "Is tussen hem en Ajax"

donderdag 17 augustus 2017 om 22:53

Joël Veltman staat na de 0-1 nederlaag tegen Rosenborg compleet verslagen voor de camera. De aanvoerder van Ajax zoekt naar woorden, nu uitschakeling in de Europa League dreigt. Veltman was in negatieve zin betrokken bij de tegengoal.

"Ik weet niet hoevaak we naast schoten", zucht Veltman in gesprek met Ziggo Sport. "Waarom het niet lukt? Omdat we niet scoren. De tegenstander krijgt dan altijd wel een paar kansen. Nu kregen ze ze laat in de wedstrijd. Anders sta je in de eerste helft al met 2-0 voor."

Veltman wil de transfersoap rond Davinson Sánchez niet als oorzaak aanmerken voor de blamage in eigen huis. "Nee, helemaal niet. Wat zich daar afspeelt is tussen hem en Ajax", zegt de aanvoerder, die vervolgens de vraag krijgt hoe Ajax het zichzelf voortaan makkelijker kan maken. "Als wij 1-0 maken is de wedstrijd veel makkelijker te spelen. Zij moeten dan komen en dat maakt het voor ons makkelijker."

Plaats een reactie

donderdag 17 augustus 2017 om 22:54
Ga lekker move veltman
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:01
Waanzin.
Keizer kan er weinig aan doen (ookal was de start van Neres en het niet wisselen van Schone absurd)
Overmars en VD Sar moeten toch wel heeeel snel achter de oren (makkelijkste bij VD Sar) krabben om hier nog iets van te maken...
Heel Ajax wankelt!
Een achterhoede met Veltman/Dijks/Viergever....
My God!!!
Walgelijk gewoon.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:03
Viergever kan er echt wel mee door, Schöne speelde naar mijn zeggen een degelijke wedstrijd.
Vind ik leuk
Mo +7940
donderdag 17 augustus 2017 om 23:12
Als tegenstanders Schöne opjagen zoals Nice dat deed bakt hij er ook weinig van
Vind ik leuk
Pino61 +8494
donderdag 17 augustus 2017 om 23:19
1e helft wel, 2e was waardeloos. Te moe van de 1e helft en had gewisseld moeten worden.
Vind ik leuk
furgist +1452
donderdag 17 augustus 2017 om 23:23
eens
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 23:23]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:13
Dijks vondt ik zo slecht nog niet!
Vind ik leuk
meinema +234
donderdag 17 augustus 2017 om 23:23
Hahah, gast..
Vind ik leuk
Sil Meijer +12533
donderdag 17 augustus 2017 om 23:03
Dan doen we dat toch lekker? Maar wie gaaf dan al die slechte passes van Ziyech opknappen? Ballen van de lijn halen, tussen gevaarlijke passen zitten? Viergever, De Ligt en Dijks in iedergeval niet. Veltman krijgt alleen maar afgunst. Ik snap het ook wel dat iedereen Veltman haat. Dat is veel makkelijker scoren, maar ik blijf deze onterechte haat verdedigen en laten zien waarom Veltman wel goed is en dat er heel makkelijk wordt gehaat. Kijk maar mijn reactie op het topic over de tegengoal.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:05
Precies ja, tis wel jullie leider he.
Meer respect mag wel inderdaad.
Vind ik leuk
Ruud40 +6886
donderdag 17 augustus 2017 om 23:06
Is een beetje denk ik de reactie op vorig seizoen toen de trainer van destijds volgens velen een "wereldelftal" bouwde op de driehoek Viergever, Veltman, Schone.

Dat dit niet zo'n geweldig idee was, mag inmiddels wel duidelijk zijn.
Het zijn drie hele beperkte voetballers die eigenlijk hooguit op de reservebank van Ajax thuishoren.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:09
Sil de haat naar Veltman is vaak overdreven, maar deze wedstrijden was hij simpelweg zwaar beroerd. Net als veel anderen, maar van een aanvoerder verwacht je meer. Om over zijn gebrek aan ontwikkeling maar te zwijgen.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:17
Exact ... maar wat mij betreft mag die Keizer ook zijn bieze pakken. Maakt teveel fouten en is absoluut niet aanwezig. Kun je lullen over Bosz maar die gaf ze wel op hun flikker als ze verzaakte of veel balverlies leden. Dat deed de Boer trouwens ook.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:53
Ik wil Keizer best een eerlijke kans bieden, ook omdat hij een ongekend zwaar begin heeft. Hij heeft echter nog geen moment laten zien dat hij de juiste man is. Qua wissels en aanwezigheid tijdens wedstrijden laat hij zwaar te wensen over.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:58
Precies en dan mag je wat mij betreft gewoon de pijp aan Maarten geven en zeggen .. sorry jongens maar het is te hoog gegrepen en ik blijf liever wat ervaring opdoen bij jong Ajax
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:00
Klopt. Ik zal hem niet kwalijk nemen dat hij de baan aangenomen heeft, dat zou iedereen doen. Zelfde geldt eigenlijk voor Blind bij oranje. Langzaam wordt wel steeds duidelijker dat hij net als bij Telstar simpelweg te kort komt.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:01
Juist
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 00:04]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:19
Sil, topgozer ben je. Ik snap er ook geen ene *** van waarom ze zo haten. Als het middenveld en de voorhoede hun werk doen, sta je in de rust met 2-0 voor en is er geen ster aan de hand.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12533
donderdag 17 augustus 2017 om 23:26
Precies. Dolberg leek zo'n koele kikker, maar lijkt de druk helemaal niet aan te kunnen. Maar het wordt hem ook erg moeilijk gemaakt. Geen enkele voorzet vanaf de flanken. Ook Ziyech geen enkele steek bal. Ik mis een echte nr 10 wat Litmanen was. Kan dan makkelijk die steek balletjes geven. Zit korter op de spits. Ook zou ik die Pavon halen. Rechtsbenige rechtsbuiten. Kluivert kan opzich over links. Alleen (en ga aub niet haten) zou ik Sinkgraven op linksbuiten geen verkeerd idee vinden. Weet nog een voorbereiding toen Sinkgraven verschrikkelijk goed was over links. Werden toen uitgeschakeld tegen Rapid maar Sinkgraven was ook in die 2 wedstrijden erg sterk. Raakten toen geblesseerd en werd nooit meer daar niet gezet.

Haha raak helemaal van het onderwerp af maar je hebt gelijk daar komt het op neer.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:19
Sinkgraven prima hoor! Alleen dijksie doet het ook best vind ik.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12533
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:10
Ja hoor, maar kan ook Sinkgraven linksbuiten en Dijks linksachter.
Vind ik leuk
Bertus +2248
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:27
Ik zei het gisteren al, Veltman is de meest zichzelf overschattende verdediger bij Ajax. Iemand die zelfs nog commentaar durft te leveren op ploeggenoten maar zelf de meest domme fouten maakt.
Absoluut aanvoerder onwaardig. Ook Dolberg raakt trouwens geen knikker meer, is hij wel zo goed als we allemaal denken?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:42
over Veltman hoor ik zoveel mensen zeggen weg met die gozer hij kan er niks van maar vervolgens hoor ik niemand over die uitstekende redding op de doellijn en later nog vanuit een corner, Veltman is geen rechtsback daar gaat die Colombiaan straks spelen en dan schuift Veltman op naar het centrum dan is het allemaal veel beter in balans, daarnaast heb ik Veltman in deze wedstrijd vaker over de middenlijn zien komen als in al zijn zijn seizoenen hiervoor.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 09:42]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:26
En daar gaat het dus fout met Veltman. Over de middenlijn komen en vervolgens het niet meer kunnen belopen. Zodat een ander zijn man moet overnemen of gewoon vergeet. Hij staat back en is aanvoerder. Het enige wat Veltman moet doen is bij zijn man blijven en niet centraal gaan staan. Die vent lachte zijn ballen uit zijn broek om de verdedigende kunsten van Veltman. Foute beslissing om a Veltman op te stellen als back en b om hem aanvoerder te maken. Schöne of Ziyech aanvoerder maken. Voor Ziyech zou dat betekenen dat hij nog beter wordt (man net een ego en een band betekent voor hem een hoop)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 10:29]
Vind ik leuk
fcu1997 +558
donderdag 17 augustus 2017 om 22:54
Zeg gewoon maar lekker niks. Zak hooi. Dat dit zich aanvoerder mag noemen man man man.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:03
Vond het een grotere fout van de Ligt dan van Veltman...maar zijn commentaar was inderdaad zwaar onvoldoende ....
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:15
Veltman stond ACHTER zn laatste man. Les 1 als LB of RB: altijd VOOR je laatste man blijven!
Vind ik leuk
mcmodd +11368
donderdag 17 augustus 2017 om 23:36
Het is zo makkelijk om er een man uit te halen, maar dat is niet terecht. Wat we wel kunnen zien is dat Veltman het aanvoerdersschap heeft gekregen en misschien had hij dat moeten weigeren. Zonder zou zijn spel wat onbevangener kunnen zijn, iets wat nodig is om je zelfvertrouwen te voeden. Als je de momenten dat Rosenborg zo snel via de counter voor de Ajaxkeeper kwamen in ohenschouw neemt, weet je als voetballer, zelfs als je amateur bent, dat er onderweg tijdens de counter van Rosenborg een aantal zaken al fout gaan. Al die schakeltjes, vaak een stuk of drie, voor de laatste cruciale misgreep, zouden voorkomen moeten worden. Om dan de laatste speler (volgens mij waren het er twee: Veltman en De Ligt) de fout en het tegendoelpunt toe te rekenen is niet eerlijk. Uiteindelijk is Keizer verantwoordelijk, hij moet de juiste tactiek voorzetten en op zijn minst in de rust voldoende acteren op de gemaakte fouten in de eerste helft. Nog even Veltman: hij was het die in de eerste helft de bal van de doellijn kopte, als hij dat niet had gedaan dan was het een veel grotere nderlaag geworden.
Vind ik leuk
Garinsha +2657
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:17
Wat zeiden ze laatst over die tackle van tete.. Jaa als je goed staat hoef je het ook niet te herstellen.. dat terwijl tete voor de laatste man stond en daar niets aan kon doen.. Maar alsnog die tegenaanval redde..

VELTMAN DAARIN TEGEN.. staat achter de laatste man.. tast mis... en kon niet voorkomen dat het 0-1 werd.... aha..
Vind ik leuk
410hhw +1283
donderdag 17 augustus 2017 om 22:54
Veltman Flikker op!
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 22:55]
Vind ik leuk
Kayzer +1369
donderdag 17 augustus 2017 om 22:54
Kneus van de bovenste plank!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:54
Eigen schuld dikke bult
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:54
Als je toch bezig bent met verkopen..Veltman mag ook wel even gaan.
Vind ik leuk
Johan_D +3219
donderdag 17 augustus 2017 om 22:56
Niks verkopen , gratis op halen.

Maar ben bang dat niemand hem wil ...
Vind ik leuk
buddha +4874
donderdag 17 augustus 2017 om 22:57
wie zou daar intrappen dan. ;)
Vind ik leuk
Gozert +2392
donderdag 17 augustus 2017 om 22:55
Gewoon eens op doel mikken, dan wordt naast schieten al een stuk moeilijker.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:55
Een echte captain
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 22:56]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:19
Ach dan gaan we maar Feyenoord steunen in de champions Leaque (niks mis mee toch)
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:56
Geluk dwing je af, Schone, Dijks, Veltman, Viergever en Younes moeten worden vervangen. En laat Keizer aub weer het 2e gaan trainen want die man heeft het ook niet!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:08
younes was de beste man
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:14
Younes speelde vandaag inderdaad een redelijk pot maar zijn rendement is echt te laag.

Ik wil het absoluut niet omdat het mijn clubje enorm zou verzwakken maar Labayad en Ayoub zouden echt een kwaliteitsimpuls geven.
Misschien kan Ten Hag wel Aisatti terughalen als vervanger en deze jongen weer aan het voetballen krijgen!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:21
Younes voetbal meer dan één geweldige pot hoor. Zijn rendement heeft te maken met de aanvoer en loop acties van de spits. Als deze constant gedekt staat gaan de acties weleens fout ja. Maar Younes zorgt altijd voor dreiging
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:56
Veltman vind ik geen goede aanvoerder. Alleen wie moet die rol dan....
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:00
Precies..... goed gedaan door de technische verantwoordelijken...
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:23
Schöne
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:42
Schöne is een optie ja.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:43
Dank u
Vind ik leuk
stollie38 +11872
donderdag 17 augustus 2017 om 22:56
Omdat je te makkelijk in de wedstrijd gaat zitten en op 0-0 speelt onder Bosz kwamen er nog kansen. Nu is het meer liefdes voetbal.
Vind ik leuk
Paul1982 +6741
donderdag 17 augustus 2017 om 22:56
Kunnen we Veltman niet 3 dagen onder de zonnebank leggen en hem naar Londen sturen? Bij Spurs zullen ze wel niet snappen waarom Ajax opeens ook met 25 miljoen akkoord gaat
Vind ik leuk
chicken +6138
donderdag 17 augustus 2017 om 22:56
Als jij je als een aanvoerder gedraagt spelen we wellicht met passie. Hoe kan deze jan lul tot aanvoerder gekozen zijn? Heeft de hele persoonlijkheid er niet voor. Nu gaan we iedere wedstrijd geveltmand worden zeker!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:56
Fout lag niet bij de altijd dramatisch spelende Veltman maar bij De Ligt, die letterlijk 1 op 1 loopt als het gaat om cruciale fouten die leiden tot tegengoals.
Vind ik leuk
oke dan +3892
donderdag 17 augustus 2017 om 22:59
De fout ligt bij het bestuur. Die stellen Keizertje aan en versterken de selectie niet op tijd.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:59
Zeg het al een tijd: de Ligt is te licht! En teveel gehypet!
Vind ik leuk
Drobtine +1882
donderdag 17 augustus 2017 om 23:09
Wat een onzin hij was met Viergever de enige die achterin een voldoende haalden. Hij won nagenoeg ieder duel, en waar was de verdedigende middenvelder die had bij die man moeten staan die de pass op die nigeriaan gaf. Het enige wat de Ligt kon doen was nog proberen die fout van het middenveld te corrigeren. Het grote verschil met vorig jaar is dat het middenveld te veel gaten laat vallen en zeer matig speelt tot nu toe. Het middenveld laat teveel zijn man lopen. Maar alles zal wel weer goed komen maar dat zal nu extra energie moeten kosten. Nog steeds WZAWZDB wat mij betref
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:57
Maar even serieus. De Ligt gaat in feite de mist in. Ben dat wel met Kieft en Gullit eens.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:09
Was het helemaal deze keer met Kieft eens.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:58
Is wel onze Captain.... beetje respect graag mensen!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:14
De Veltman-aversie maakt iedereen blind voor de feiten. Veltman werd volledig verrast door het onnodige en mislukte instappen van De Ligt. Los van de fouten, maak ik mij vooral zorgen over de gelatenheid van de selectie. Geen zichtbare boosheid na de wedstrijd, geen realistische kijk op het collectieve falen.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:26
Respect moet je verdienen superajaxied en Veltman verdient dat nog zeker niet.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 23:27]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:58
Weg met deze kneus
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:59
Geweldige speler, die aanvoerder van jullie....
Vind ik leuk
Sil95 +4190
donderdag 17 augustus 2017 om 23:10
Ja fantastisch, ben er ook erg blij mee. Ik verwacht niet dat we hem nog lang kunnen behouden. Het zou me niets verbazen als Bayern München morgen met 70 miljoen op de stoep staat.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:10
Ik lig hier echt in een deuk!
Vind ik leuk
Sil95 +4190
donderdag 17 augustus 2017 om 23:13
Ik lach van schaamte... Is toch gewoon schandalig dat zo'n nietsnut de aanvoerder van Ajax 1 is..
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:26
Ja, dat is het inderdaad....
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:25
niet alleen jij barry
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:59
Haal a.u.b een betere trainer, een goeie trainer met inzicht maakt betere keuzes in de opstelling
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:59
"Als wij 1-0 maken is de wedstrijd veel makkelijker te spelen. Zij moeten dan komen en dat maakt het voor ons makkelijker." Iets met open deuren en intrappen
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:02
Captain Obvious strikes again!
Vind ik leuk
JDW1988 +1237
donderdag 17 augustus 2017 om 22:59
Klaassen deed het trouwens aardig vanavond op Goodison Park.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:59
Vorig seizoen, begin van dit seizoen was het Hallelujah over Ajax, over de Jeugdopleiding van Ajax en dat bijna iedereen zo tevreden was over de nieuwe trainer. Nu is eigenlijk alleen Sanchez weg en het stort als een kaartenhuis in elkaar. Dit is voer voor psychologen.
Vind ik leuk
Foebele +33211
donderdag 17 augustus 2017 om 23:00
Lijstje voor transfers:

Uit:
Overmars: heel gauw optiefen met die dwaas
Sinkgraven: is geen back, niet goed genoeg voor het middenveld, verkopen dus
Dijks: al 2x te licht bevonden
Veltman: gewoon geen topper, dat ze voor hem in plaats van Tete kozen is echt een gebrek aan visie
Dolberg: Is hard op weg zijn waarde flink te laten dalen, bakt er al heel het seizoen niets van, iets wat we bij ALLE talenten hebben gezien die ze te snel hebben gebracht. Wissel achter Huntelaar moet het zijn, maar ja dat kan niet meer nadat je als club hem al als eerste spits hebt betitteld, dus dan is een vertrek het beste, nu pakken wat ze nog willen bieden of straks als de volgende Fischer via de achterdeur voor een habbekrats verkopen.

Halen:

2 sterke centrale verdedigers, spelers die absoluut minimaal 23 jaar moeten zijn en direct het team beter maken. De Ligt is nog niet half wie hij vorig jaar was, puur omdat hij nu weer ineens de verdediging moet dragen, terwijl die gozer net komt kijken.

Tevens denk ik aan Ayoub, haal die gozer en zet hem op de plek van Schone.

Voor de aanval hebben we gewoon een basisspeler nodig, Neres en Kluivert is beide niks, leuk voor invalbeurten maar totaal niet voor basisplekken, daarom wisselen ze beide ook steeds.

En een nieuwe trainer kan ook geen kwaad, deze man is helemaal niet geschikt voor de job en dat was precies waar ik bang voor was. Wisselde in Almelo slecht en praat al de hele week de groep een crisis aan door alles maar een mokerslag te noemen.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:18
Centrale verdedigers van minimaal 23 jaar? En wie gaat dat betalen en welke speler van die leeftijd wil uberhaupt in onze mickey mouse competitie spelen?
Vind ik leuk
Foebele +33211
donderdag 17 augustus 2017 om 23:30
Inzichtloze opmerkingen zijn dit. Alsof alle spelers van 23 bij Chelsea spelen en onbetaalbaar zijn en alsof alle andere jongens van 23 die niet bij Chelsea spelen er niks van kunnen...

Er zijn zat spelers die wat kunnen toevoegen, die willen en er gelijk kunnen staan, daar moet je alleen wel naar zoeken en Ajax stuurt scouts alleen op pad om tieners te zoeken.

Omdat Overmars ze niet weet te halen betekend dat niet dat ze er niet zijn. De concurrentie in NL heeft ook oudere spelers die wat toevoegen, Guardado en Moreno kwamen toch echt vanuit Spanje naar de eredivisie, dus hou AUB op met dit soort zinloze comments, je praat Overmars na!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:26
je zet je lijst op de verkeerde side moet dat naar overmars sturen
Vind ik leuk
Foebele +33211
donderdag 17 augustus 2017 om 23:30
Alsof die man zou luisteren en uberhaupt in staat is om te leren van z'n fouten...
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:34
klopt maar is toch erg met zoveel geld geen schadu lijst te hebben voor je toppers verkopen ken die wel erg goed moet ik zeggen maar die talenten die ze hebben hebben wel wat ervaring naast zich nodig
Vind ik leuk
Foebele +33211
donderdag 17 augustus 2017 om 23:36
Ik snap ook niet waarom ze die lijst niet hebben, zeker aangezien ze nog aangaven dat ze dit seizoen niet weer in dezelfde situatie wilde belanden als vorig jaar en wat zien we, de situatie is zelfs nog erger.

Er zijn geen excuses, Marc's kop moet er spreekwoordelijk af en hij moet gewoon vertrekken, per direct!!!!!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:48
die lijst had ie begin mei al klaar moeten hebben toen wist de hele voetbal wereld al aan wie er getrokken ging worden echt een andere technische man opzoeken ik zou echt dood moe van die man worden als ie bij mijn clubbie aan het roer staat helemaal met je eens moest anders als vorig jaar en hij flikt hetzelfde
Vind ik leuk
Foebele +33211
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:11
Ben hem ook al vele jaren zat, ik voorspel iedere keer weer dat het mis gaat en heb gewoon al jaren keer op keer gelijk.

Al die losers hier die beweren dat dit het maximaal haalbare is mogen mij dan wel eens uitleggen hoe het dan kan dat Feyenoord en PSV al jaren een betere selectie hebben waarmee ze wel presteren?

Talent is nog geen kwaliteit, hoe vaak moet het mis gaan voordat ze het eens leren .
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:14
betere selectie verkeerd woord beter uit gebalanseerd denk ik talent kan alleen groot worden met de juiste stuuring langs zich ben ik van mening en dar slaan ze naar mijn inziens de plak mis sterkte gozer maar denk dat wij hetzelfde zien 1 geluk heb je het zal bij jullie nooit zolang duren als dat het in rdam heeft geduurd
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:49
in rotterdam hebben we genoeg verhuisdozen kom ze maar halen
Vind ik leuk
Teo Smith +13078
donderdag 17 augustus 2017 om 23:01
Zou bij oss niet eens in de basis staan.
Vind ik leuk
Forza u +1237
donderdag 17 augustus 2017 om 23:01
Deze man is echt een voetballer sie naar China moet vertrekken en niet meer terug moet komen.
Vind ik leuk
GAEfan +92
donderdag 17 augustus 2017 om 23:02
Het is wel heel makkelijk om alles op Veltman af te schuiven. De ligt stapt veel te laat in, en is ook elke wedstrijd goed voor 1 foutje.
Vind ik leuk
Drobtine +1882
donderdag 17 augustus 2017 om 23:13
Nee het middenveld laat hun man lopen. DIe gast die de pass geeft daar had de CVM moeten staan die stond veel te diep. met een te groot gat achter zich waardoor de Ligt moest instappen in een poging te corrigeren
Vind ik leuk
Gerro +3212
donderdag 17 augustus 2017 om 23:02
Veltman moet morgen nog gewoon eens de wedstrijd terug gaan zien en dan overnieuw commentaar geven want hij heeft echt een andere wedstrijd beleeft dan de kijker.
Tja Bosz had Veltman ook niet voor niets rechtsback gemaakt.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:03
Je weet toch dat hij geen aanvoerder is.. snel die band naar donny of mathijs!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:05
Deed donny mee dan? Onzichtbaar!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:04
Met drie trage spelers achterin is het gewoon vragen om problemen. De tegenstanders weten dit nu allemaal.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:04
VP is een Veltman geil ipv eens goed te kijken hoe doelpunt valt. Kop duel wordt niet gewonnen, de ligt stapt in als een oud wijf en veltman kan daar niet op anticiperen.. En dan nog te denken wat doet Onana al daar??? Klasse VP
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:05
Het is waardeloos! Stuk voor stuk wat een slechte instelling.. Straal gvd nou eens uit dat je voor Ajax speelt. Blijf niet zo hangen in een negatieve spiraal. Keizer je doet het goed man! Beleid van Ajax is gewoon knudde. Die nettomars wat een kwal! Oh en Veltman niet aanvoerder waardig staat als een lamlul voor de camera. Is niks in vergelijking met Klaassen!
Vind ik leuk
Ginho9 +246
donderdag 17 augustus 2017 om 23:06
Het bestuur weet al een jaar dat ze op zoek moeten gaan naar een linksback, maar tot nu toe niks behalve een reserve terughalen! Had dan tenminste een Haps gehaald ofzo..doe iets laat zien dat je je werk doet Overmars!!
Daarnaast weet je dat je een pitbull nodig hebt op het middenveld, kan je dan geen lijntje uitgooien naar Nigel?? Denk dat Ajax nu jackpot gaat betalen voor Ayoub, mooie combi met Ziyech en Donny op het middenveld.
En zoals vaker Younes leuke speler TOT zijn laatste balcontact!
Ben echt benieuwd welke spelers op dit moment nog naar Ajax willen komen..
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:10
niet zo heel veel denk ik wil jij in de slangekuil gegooien worden en waarschijnlijk geen europees voetbal helaas overmars je heb de boot gemist
Vind ik leuk
furgist +1452
donderdag 17 augustus 2017 om 23:21
bietje heel erg inteeltkoppie
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:06
Bij een besteding van 40 miljoen euro, heeft u een volle spaarkaart. U mag een speler van de onderste plank uitkiezen (Mitchell of Joel)
Vind ik leuk
Ale +1172
donderdag 17 augustus 2017 om 23:08
Voor de gene die het nog niet weet.. Die veldman daar druipt de klasse vanaf. Toppertje
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:19
wie is veldman?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:08
wat een draak van een pot erg slecht maar gelukkig maar 0-1 gebleven dus ze hebben nog kans
Vind ik leuk
Huu1 +311
donderdag 17 augustus 2017 om 23:33
Jij bent écht grappig
Vind ik leuk
Huu1 +311
donderdag 17 augustus 2017 om 23:10
Opzouten!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:13
Veltman opkankeren
Vind ik leuk
furgist +1452
donderdag 17 augustus 2017 om 23:16
hallo, kan wel wat minder he, andere woorden zat
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:18
excuses, emoties lopen hoog op na 1 uur en 45 minuten naar niks kijken
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:20
De wedstrijd is al 3 kwartier afgelopen. Ruim voldoende om.je te beheersen.
Vind ik leuk
furgist +1452
donderdag 17 augustus 2017 om 23:15
exit veltman zou al een mooie stap vooruit zijn
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:16
Veltman is geen topper. Zag je vorig jaar al tijdens de belangrijke wedstrijden. Ik vind het zo stom dat ze tête hebben laten lopen.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:19
Niet Ajax schuld, hij wou sowieso belachelijk veel meer geld... Komt door die rat, Mino Raiola
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:08
Joél Verltman staat m.i. op de verkeerde plek. Zet hem laatste man en hij functioneert vele malen beter!!!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:19
Donder lekker op, waardeloos kut gedrocht. Een regelrechte schande dat deze kneus aanvoerder is. Bah!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:23
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:39
Staat op de verkeerde plek! Moet gewoon in t centrum staan
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:40
Volgende week gaat het goed komen.
De ban moet doorbroken worden door te scoren en dus zelfvertrouwen te krijgen. Een beetje geluk hebben in een wedstrijd is ook niet verkeerd.

Als de scheidsrechter gewoon die terechte 2e gele kaart geeft aan Rosenborg verandert heel die wedstrijd.

Maar goed, Ajax begin is al jaren slecht.
Volgende week knallen en in de competitie doen we altijd mee voor de 1e plaatst.

Supporter van Ajax ben je in voor en tegenspoed !
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:46
Neres , die komt uit Colombia en dat zie je meteen, volgens mij snuift hij nog de lijnen langs het veld op zo kijkt hij uit zijn ogen en het spel is er ook nog naar,
Ik zou me toch twee keer bedenken om nog meer Colombianen te gaan halen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:06
Ik was in de JC Arena en het tegen doelpunt voelde je op je klompen aankomen!! Lang in het stadion nagedacht waar het aan lag. Ik denk dat Schöne en Hakim Ziyech momenteel niet in een elftal kunnen functioneren beide willen te veel de bal in de voeten hebben en het spel maken. Ook vind ik Viergever sterker aan de linkerkant dan centraal. Ook hier klopte de wisselwerking met Matthijs de Ligt niet, daarnaast mag de Ligt wat mij betreft wat vaker opkomen, hij speelt te veel op safe momenteel. Joël Veltman hoort wat mij betreft centraal achter te spelen samen met Mathijs.
Het hoog druk zetten heb ik vanavond niet gezien m,n. Nerres is daar niet het juiste type voor. De drie spitsen worden slecht aan en ingespeeld omdat alles via Schöne verloopt, daar zit weinig variatie in en daardoor te gemakkelijk te verdedigen.
Vind ik leuk
mylife +459
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:41
te veel middelmaat bij ajax. Schone te oud, veltman te slecht, de ligt te slecht, dolberg niet goed genoeg als spits, younes niet goed genoeg, viergever nuttig maar niet het materiaal wat je als ajax zoekt, dijks niet goed genoeg, neres niet goed genoeg. Blijven alleen: Kluivert,Huntelaar,van Beek,Zyech,Onana (en Sanchez) over waar je echt wat mee kunt. Dolberg wordt de hemel in geprezen maar heeft nog niets gepresteerd, de Ligt het zelfde laken een pak. Younes is qua rendement ver onder de maat. Neres is geen versterking als je een speler haalt voor zoveel geld moet het er 1 zijn die er direct staat en onomstreden is. Schone is voor de eredivisie bruikbaar maar kan de intensiteit van de europese wedstrijden niet meer aan. Kijk naar Lozano bij PSV. Dat is een speler die ze bij ajax goed konden gebruiken, koste ook nog een stuk minder dan Neres. En heel belangrijk staat er direct!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 00:42]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:53
Joelle Veltvrouw, tijd om je spullen te pakken en op te rotten!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:08
Zij moeten komen dat is dan makkelijker voor ons, Ajax w is toch de ploeg die aanvallend speelt en geen countervoetbal?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:24
Veltman mag ik hier lopen ! Haha.... topper !
Vind ik leuk
Hesses +618
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:28
Way to go Ajaks verspeel die europese punten maar met zulke slappe wedstrijden...heb eerder gezegd dat de Boer de kerst niet haalt bij CP maar denk dat voor keizer t zelfde geldt
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 02:07
Al de interviews met verschillende spelers geeft heel goed weer wat er in mijn ogen speelt: weinig harmonie en teamspirit. Veltman wijst naar de aanval, Ziyech wijst naar de verdediging en het bestuur. Keizer laat noteren niet tevreden te zijn over zijn selectie en Overmars heeft het te druk met een uitgaande transfer om de bankrekening te spekken.
Op dit moment een hopeloze situatie!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:00
Veltman, altijd weer Veltman. En deze man wordt op handen gedragen omdat het een slijmbal is. Zal nooit leren verdedigen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:09
Een echte csptain
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:22
Oorzaak en gevolg. Het is gewoon helemaal ruk. Selectie moet gewoon helemaal op de schop. Er zijn geen heilige huisjes. Elke, zichzelf respecterende, organisatie, zou na 4 of 5 jaar eens eens moeten kijken wat het beleid nu allemaal heeft gebracht en dan gaan bijsturen. Pak een bezem en ga aan de slag.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:38
Die goal was helemaal zijn schuld niet. De Ligt deed alles fout
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Schlemiel Veltman zoekt naar antwoorden: "Is tussen hem en Ajax"