'Dolberg heeft clubs voor het uitkiezen: Ajax en Deen geven nog geen kik'

'Dolberg heeft clubs voor het uitkiezen: Ajax en Deen geven nog geen kik'

vrijdag 18 augustus 2017 om 07:36

Directeur spelerszaken van Ajax Marc Overmars onthulde donderdag dat er veel interesse is voor de bepalende spelers van de Amsterdammers. Voetbal International meldt vrijdag dat vooral Kasper Dolberg populair is.

Het weekblad schrijft dat de jonge Deense spits 'de clubs voor het uitkiezen heeft'. Tot nu toe vonden die clubs echter geen gehoor bij Ajax en de speler zelf, aldus VI. Mogelijk dat daar snel verandering in komt: Dolberg denkt volgens De Telegraaf net als alle andere bepalende spelers bij Ajax aan een vertrek.

Dit vanwege het uitblijven van de door Peter Bosz vier beloofde directe versterkingen en het vertrek van de oefenmeester en Davinson Sánchez. Het seizoen begint daarmee dramatisch voor Ajax. Na de uitschakeling tegen Nice in de Champions League, de zeperd tegen Heracles Almelo en de blamage tegen Rosenborg moet Overmars er nu alles aan doen om met goede versterkingen zijn bepalende spelers binnenboord te houden.

Plaats een reactie

Bdog +2641
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:42
Nou denk ik persoonlijk alleen niet dat de waarde van Dolberg de afgelopen 4 wedstrijden heel erg gestegen is.......
Vind ik leuk
Aal +12635
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:00
Ze hebben al geld zat dus waarom verkopen?
Zorg dat je fatsoenlijk ingespeeld raakt en haal er spelers bij met ervaring!
Vind ik leuk
Bertus +1738
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:14
Huntelaar is er toch bij gehaald, meer ervaring kan haast niet.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:31
Het probleem is juist dat die spelers met ervaring,er of niet zijn of veel te veel willen verdienen.
Je kunt niet zomaar even een blik Ajax waardige spelers opentrekken,alleen al omdat Ajax op een manier wil spelen waar je spelers met bepaalde kwaliteiten nodig hebt.
En voorin word heel weinig gecreerd,mede door Younes die soms prachtig zijn man passeert maar daarna veel te vaak voor eigen succes gaat.
Kluivert is daar nog niet ervaren genoeg in ,maar moet ook meer op de spits afleggen.
Je hebt nu een Huntelaar maar als daar geen ballen komen ,dan kun je hem er net zo goed vanaf halen.
Huntelaar is geen spits om zelf veel te creeren,dus die moet aanvoer hebben Younes en Kluivert mogen best es zelf op doel knallen.
Maar dat zijn ook de spelers die mede voor de aanvoer naar de spits moeten zorgen.
Evenals de mee opkomende backs.
Het is nu allemaal proberen zo snel mogelijk te scoren,een Dolberg die moet nu al veel te veel doen.
Dat is een spits met een mooie actie ,maar doordat hij zich nu veel te ver moet laten zakken komt dat er ook niet uit.
Vind ik leuk
Youri99 +4702
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:29
Ik denk dat dit niet eens zozeer door Dolberg zijn spel zelf komt, hij is als spits eigenlijk een beetje het lijdend voorwerp van het dramatische Ajax-spel.

Ballen van Youness en Neres/Kluivert kreeg hij toch al niet heel veel maar als Ziyech ze ook nog eens niet kan geven en Klaassen weg is. Dijks alle voorzetten op je adamsappel slingert met 100 km per uur en Veltman die 1 keer een goede voorzet heeft gegeven uit bij PSV op Sigthorson.

Tja, dan heb je het als spits inderdaad zwaar.
Vind ik leuk
Julio-dvd +1226
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:37
Dolberg heeft vorig seizoen paar goede wedstrijden gespeeld. Maar tegen goede tegenstanders komt ie er niet aan te pas. Als er een verdediger tegenover staat die de beuk er in gooit, haakt ie af. Meest overschatte speler van ajax
Vind ik leuk
Youri99 +4702
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:39
Ben ik het niet met je over eens, ik vind zelfs dat de weinige ballen die Dolberg krijgt daar doet hij wat goeds mee. Hij krijgt alleen geen kansen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:32
Dan heb jij vorig seizoen de EL wedstrijden tegen Schalke, lyon en copenhagen zeker niet gezien ???
Vind ik leuk
Bdog +2641
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:23
Mooi gesproken, ben het ook helemaal eens met je.
Jij ook met mij als ik zeg dat zijn waarde waarschijnlijk niet gestegen is de afgelopen weken?
Vind ik leuk
3ismo +2681
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:06
lijkt me ook! maar van mij mag dollberg verkocht worden! met hunt heb je heb zelfde in huis en misschien beter! met dat geld haal je een voetballende spits! janssen hadden ze moeten betrekken in de deal van sanchez!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:34
Ik vind Janssen echt een slechte spits.gewoon Sanchez verkopen voor het maximum. of 40M + Jan
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:43
Drama...
Ik mag toch hopen dat er vandaag door de bobo's overleg gepleegd wordt om het zinkende schip te redden.
De club even in 2 maanden naar de klote helpen!!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 07:44]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:19
Met een beetje mazzel verlaten ze het schip, de bobo's dan he.
Vind ik leuk
rpaulp50 +2022
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:05
De laatste 3 jaar niets gelezen, bekeken en over nagedacht ?
Vind ik leuk
Adje80 +2041
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:45
Kijk eens ff..vp post even 10 negatieve artikelen over ajax in een paar uur tijd, diep triest!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:12
Noem eens wat positiefs op dan , wat er laatste weken is gebeurd bij 020??
Vind ik leuk
Adje80 +2041
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:16
Laat dat aan de club over en niet aan een b site..die doen alles om te scoren. Dat ze wat feiten posten ok,maar 10 van de 15 artikelen negatief is zwak en goedkoop.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 08:20]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:32
Nee is realistisch en volledig terecht!
Er is ook niks positief te verzinnen.. lekker alles verkopen en jonkies ervoor terug halen..zijn jullie bang voor ervaring?
Zou ik ook zijn met keizer voor de groep, je hoopt als club natuurlijk dat de spelers uiteindelijk de taken die de coach mee geeft gaan uitvoeren.. maar wie neemt deze man serieus?
Ik persoonlijk denk helemaal niemand want niemand heeft ooit van deze knakker gehoord..
Overmars is gewoon een arrogante cocosmakroon die heel de dag zit te geilen op al dat geld op de rekening!
Met deze selectie word ajax 4e achter fey, psv, utrech
Vind ik leuk
Adje80 +2041
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:49
Zegt een feyenoord supporter waarvan zijn club uit de afgrond is gekomen door talenten op te stellen ipv spelers halen als landzaat, makaay, hofland en nog enkele.
Wat ik al zeg ze mogen best enkele negatieve artikelen plaatsen want het is ook een grote bras maar 15 artikelen waarvan 10 dezelfde met een andere titel is gewoon goedkoop.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:57
Wat jij zegt over feyenoord heeft hier verder niks mee te maken..Bosz heeft Feyenoord verziekt als td ..heeft gegokt om een veredelde bejaarde team te kopen voor veel geld..
Maar er zit een groot verschill in ervaring en zwaar op retour .. huntelaar is zwaar op retour en gaat jullie niet meer brengen wat je hoopt..zo denk ik btw ook over van persie die van mij niet hoeft terug te komen!
Maar jij mag het van mij goedkoop vinden..maar ik hoor je dat niet zeggen als vp de hele site vol bombardeert met pro ajax berichten..dat vinden de andere bezoekers goedkoop, als iemand daar dan wat zeft krijg je opmerkingen van ajaxieden WZAWZDB..
ik zal jullie uit de droom halen jullie zijn alleen de rijkste niks meer niks minder
Vind ik leuk
Zultkop +1824
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:23
Klopt als een bus, normaal staat vp vol met pro Ajax artikelen dan door de Amsterdamse supporters geroepen dat hun club de beste en belangrijkste is en dat vp daarom veel Ajax artikelen publiceert,
Nu het even minder gaat met de club uit Amsterdam...tsja het aantal artikelen wordt dan ook wat meer.... dat ze niet zo positief zijn......kan vp niets aan doen, er is momenteel niet zoveel positiefs te melden uit Amsterdam...
Vind ik leuk
United FC +10077
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:05
Zullen we ruilen van Trainer?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:15
Nee joh laat gio maar lekker bij ons blijven;)
Vind ik leuk
Nick Kools +11571
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:32
De waarheid is hard he :)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:27
Hou eens op met dat 020, 010, 040, klein kind!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:50
ga janken man
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:11
Sferke comeback. Maar ja, op jouw leeftijd is dat niet zo heel raar.
Vind ik leuk
Hesses +567
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:22
Naam van stadion wordt JC stadion dat is toch positief ?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:17
Er komt veel geld binnen in 020. Wie heeft de CL nodig als er veel geld verdiend kan worden met transfers? Voetbal is al jaren ondergeschikt aan geld. Waar klagen we over, met meer geld in voetbal gaat het spel toch kwalitatief omhoog? Nou ja, behalve in NL dus.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:20
Hahaha en dat bepaal jij. Voetbalprimeur neemt nieuws over vanuit alle kranten en bladen. Vandaag blijkt er voor veel kranten simpelweg aanleiding zich negatief uit te laten.
Vind ik leuk
Vp128 +360
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:48
Maar wat is het leuk als het een andere club betreft! Toch...?
Vind ik leuk
Adje80 +2041
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:50
Geen 15-20 artikelen nee..ik snap dat ze de artikelen van de grote kranten overnemen maar dat ze gewoon allemaal dubbele posts maken is triest
Vind ik leuk
Vp128 +360
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:52
Dat doen ze altijd al. Kan je genoeg van vinden, maar dat is VP nou eenmaal.
Vind ik leuk
T&T +9871
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:23
Jullie hebben helemaal gelijk...en persoonlijk ...bij twijfel..open de dubbele berichten niet meer.
Ook tijdens de live topic's.
Daar openen ze bij elke scheet op het veld ...en nieuw topic.
Dat moeten we niet gaan belonen door te reageren!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 10:52]
Vind ik leuk
Vp128 +360
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:50
En zo is het. We houden t met z'n alle in stand. En VP maar het handje op houden en lachen.
Vind ik leuk
Zippy +2430
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:46
Na zulke wedstrijd "clubs voor het uitkiezen "
???
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:47
vertrouwen is weg
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:50
die europa league finale begint meer en meer een vloek te worden
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:51
Ik krijg ook eeerder het idee dat deze jongen niet in deze eredivisie past.
Er wordt te weinig van hem gebruik gemaakt op het veld.
Ik zou hem eerder zien Spanje waar ze wel denk ik met deze jongen beter teamverband weten te spelen.
Vind ik leuk
Broes +801
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:16
Dat denk ik ook. Zijn kwaliteiten worden veel te weinig benut. Was vorig jaar al zo maar wordt alleen maar erger. Het aanvalsspel moet meer op hem afgestemd zijn. Ik zie Dolberg nog wel vertrekken.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:22
Hij speelt gewoon in de verkeerde ploeg. Een buitenspeler die af en toe een bal voorgeeft (kluivert) en geen enkele back die een bal goed neer kan leggen. Dat is toch lastig als spits.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:53
Op basis waarvan eigenlijk? Vorig seizoen niet echt goed gevoetbald, wel een paar hele mooie goals. Dit seizoen wederom drama. Enkel zijn leeftijd heeft hij mee, maar kwalitatief is hij toch helemaal niet zo goed als men doet geloven?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:36
Hij is ook niet zo goed dat klopt..maar als je zon lelijk shirt aan trekt en je bent onder de 20 jaar ben je automatisch een wonderkind of top talent..
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:54
Gevalletje Luuk de Jong? ook deze jongen staat al het hele seizoen droog terwijl er al 4 officiële wedstrijden zijn gespeeld. Vorig jaar enorm gehyped, maar benieuwd of hij dat dit seizoen weer waar kan maken.

Vooralsnog veel balverlies en totaal geen aanspeelpunt in ieder geval.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:58
Clubs voor het uitkiezen? Ik hoop voor Dolberg dat ze gister niet hebben gekeken.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:00
Ajax kan beter iedereen laten gaan. Gaat niks worden dit seizoen, meer waard dan nu zullen ze niet worden na afgelopen seizoen.
Vind ik leuk
Zultkop +1824
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:29
Is misschien niet eens een slecht idee, hele selectie verkopen en alles opnieuw opbouwen, wellicht met een nieuw spelsysteem/filosofie. Hollandse school werkt niet zo best als je er het materiaal en de instelling (verwend gedrag jonge spelers) niet voor hebt (kwalitatief gezien)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:01
Zo snel mogelijk verkopen.
Kun je nu nog 30 mln voor krijgen. Na dit seizoen nog geen 10.
Vind ik leuk
mablo46 +519
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:03
Weg met Dolberg, laat Huntelaar het met Sierhuis en Cassiera maar proberen. Nu cashen, hoop onrust weg uit het eerste
Vind ik leuk
Sigma +1492
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:06
Hier is de TD en de RVC van Ajax schuldig aan ik snap niet waarom er geluisterd wordt naar de RVC terwijl ze geen verstand van voetballers hebben...Dit drama begon met het nieuws dat Bosz na onenigheid ging vertrekken bij Ajax...het Nouri drama dat er op volgende....Onervaren trainer en dat er geen versterking komt
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:23
Ze zijn wettelijk verplicht te luisteren naar de rvc...
Vind ik leuk
Sigma +1492
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:30
Daar begint het gedonderd al dus.....maar goed nieuws de rvc kan worden weggestuurd door de aandeelhouders....de meeste liggen in handen van de vereniging Ajax (de Leden) Dus kan de ledenraad deze zooitje wegsturen.....
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:34
Dat is helemaal waar. Probleem is dat mensen in een rvc verstand moeten hebben van het besturen van een megabedrijf en daarnaast dus ook nog voetbalverstand moeten hebben. Waar vind je die? Risico is er altijd bij dat soort functies.
Vind ik leuk
Sigma +1492
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:40
klopt ja maar daarom moeten ze ook kunnen luisteren naar de mensen met verstand van voetbal wat dat is je core business....Maar als Overmars aanklopt wij hebben spelers nodig zeggen hun dood leuk verkoop er eerst een aantal...kijk dit is wat hun doelen zou moeten zijn...maar dat is in drie maanden gewoon niets meer van over...

De nieuwe RvC ging zich op de eerste plaats richten op het creëren van bestuurlijke rust. Vervolgens werd er gewerkt aan het plan om de club weer dichter bij de Europese top brengen met attractief en aanvallend voetbal. Zo werden de plannen van Johan Cruijff uitgevoerd, met de focus op de jeugdopleiding, het aanscherpen en disciplineren van het scouting en het transfer- en medisch beleid.
Vind ik leuk
reggie +521
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:11
Ik roep het al weken "verkopen" hij wordt steeds minder waard.
En dat geldt ook voor luiaard Ziyech.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 08:54]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:21
Waard*
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:30
wordt
Vind ik leuk
reggie +521
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:53
Wordt.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:22
Ziyech & Onana vertrekken ook nog binnenkort
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:23
Dolberg wordt door het middenveld niet asngespeeld en vanaf de vleugels al helemaal niet. Dus kan hij ook weinnig. Analyse van gullit en kieft was terecht. Door het ontbreken van heldere afspraken is het voor dolberg maar ook voor huntelaar niet te doen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:26
Gewoon verkopen! Louis bellen en lekker opnieuw beginnen. Met dit slappe ongemotiveerde zooite en een coach zonder ervaring ga je met psv meedoen om plek vijf..
Vind ik leuk
reggie +521
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:28
Dan doe je PSV te kort.
Vind ik leuk
Hesses +567
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:27
Nix mis mee word vitesse 2e en utreg 3e
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:43
Op basis waarvan? Eerste helft vorige seizoen, verder matig.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:45
Laat die Dolberg eerste eens een goede wedstrijd spelen,want dat heeft hij dit jaar nog niet gedaan......
Vind ik leuk
Mauritz +264
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:53
Als ik hem was zou ik ook graag weg willen, ziek melden als er een club interesse toont, wordt ajax met gelijke munt terug betaald.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:08
Lekker laten gaan. Nu krijg je er nog veel geld voor. Meer als nu ga je er niet voor krijgen
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:20
Sowieso 1 van de meest overgewaardeerde spitsen in de eredivisie.
Heeft een puntgave techniek, maar dat is dan ook het enige. Verder komt hij lui en slaperig over.
Gister bij het interview na afloop stond ie ook maar een beetje met zikn handen in zijn zakken.
Vind ik leuk
Hesses +567
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:24
Meer dan 15mil. Vind ik hem momenteel niet waard.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:24
Lekker laten gaan,geld is belangrijk in Amsterdam
Geld moet op de bank staan en niet in het veld
In de wandelgangen gehoord dat ajax de abn amro wil kopen,dit wordt dan de grote zomerse transfer
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 09:25]
Vind ik leuk
Zultkop +1824
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:31
toch jammer met de huidige rentestand, levert het spaargeld van Ajax niet zoveel op....
Vind ik leuk
666 +5079
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:28
"Dit vanwege het uitblijven van de door Peter Bosz vier beloofde directe versterkingen"

Yeah right....
Bosz is al maanden weg.
Dat die versterkingen er nu niet zijn ligt niet aan Bosz.

En op het moment dat Bosz weg ging hadden die slimme voetballers ook zelf wel kunnen bedenken dat alles weer open was.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 09:28]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:52
Door Peter Bosz beloofde versterkingen??? Jaja...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:53
Snel wegdoen , wannne flop aan het worden zeg ! 12 potten droog lijkt Luuk wel
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:16
Off-topic vraagje: Is je favoriete buitenlandse club nou AS Roma ondanks een Napoli-gerelateerde nickname en avatar?
Vind ik leuk
Libero +2275
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:56
Beste VP wanneer komen de andere clubs hier weer aan bod?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:00
Ik hoor in alLe topic met dit onderwerp Ajax heeft al geld zat, Ajax denkt enkel aan geld etc..... Maar de macht van de spelers is volgens mij de reden dat Ajax gedwongen wordt om te verkopen.

Klaassen en daarnis nog iedereen het over eens was er aan toe. Tete wilde niet meer voetballen bij Ajax en Riedewald werd niet goed genoeg bevonden. Sánchez wilde weg en niet meer voor Ajax spelen.... wat moet je dan als club.

Wat uitblijft zijn de versterkingen..... maar welke spelers zijn er dan een directe versterking voor Ajax en willen spelen in de Nederlandse competitie?
Vind ik leuk
Zultkop +1824
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:38
Het is in ieder geval gelul dat je met aankopen die betaalbaar zijn een goede selectie kan neerzetten en nog leuk in Europa mee kan doen. (spelers willen best naar een kleinere competitie) volgens mij hebben we in Zwitserland een voorbeeld van zo'n club (Basel), is de Zwitserse competitie nou zo hoogstaand? Nee niet echt,
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:25
Van de flanken komen geen bruikbare ballen. Het blijft bij veel gedraai en nog een keer draaien en kappen en voordat er een voorzet komt blaast de scheidsrechter af voor de rust. Younes speelde aardig maar Neres. O mijn God hij blijft op de kleine ruimte de meest voorspelbare acties maken en heeft geen oog voor zijn medespelers. En ja, als Dolberg geen bruikbare ballen krijgt legt hij ze ook niet in.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:39
Ik denk dat L de Jong meer bewezen heeft in het verleden. Ja mensen, echt waar.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:50
Waar kijken die clubs dan naar? Deze jongen heeft de laatste tijd geen ruk gepresteert, speelt als een lamlendige natte krant en iedereen wilt hem nog steeds hebben?
Vind ik leuk
Nvd006 +163
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:31
Lekker laten gaan :) 30 miljoen vangen en doorselecteren!

#de1zndoodisdeanderznschaal
Vind ik leuk
Gerro +2585
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:31
Dit kun je je bijna niet voorstellen naar de afgelopen wedstrijden anderzijds we kennen zijn talent en Ajax moet hem dan ook niet laten gaan zelfs niet bij een extreem bedrag.Gisteren werd pijnlijk duidelijk dat Huntelaar ze ook niet maakt en geen bedreiging vormt voor Dolberg als eerste spits.
Vind ik leuk
Harrie82 +2017
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:46
Na de verloren EL finale hadden ze een goede onderhandelingspositie, Ajax zat in de lift. Maar nu uitschakeling in Europa dreigt, zullen veel spelers geen zin meer hebben om te komen.
Waardoor er echt mindere spelers zullen komen als gehoopt.
Daarbij heb je grote kans dat er clubs komen die je sterke spelers willen weghalen met de kans dat ze EL of zelfs CL gaan spelen en daar draait het toch om.
Dit kan nog wel eens een heel triest jaar worden voor Ajax.
Maar ja wie stelt een trainer aan die alleen in de JL iets heeft laten zien, dit vind ik nog steeds onbegrijpelijk.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:14
Als NOURI dit niet had gehad dan waren we wel in de champions league te bewonderen . Iedereen zit in rouw en willen weg
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:20
Doei
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:45
Hij moet iets harder lopen ? Hij komt elke keer een paar meter te laat bij de BAL
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 01:21
als iemand 40 m biedt verkoopt Marc hem gewoon! dat zou niet eens slecht wezen als ze daarna een voetballende spits er voor terug kopen die wat ouder is.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 01:25
het positieve aan dit alles is slechter kan het niet Ajax zit in de hoek waar de klappen vallen klim je daaruit en win je dit weekend van Groningen dan ga je donderdag ook door in de EL Ajax moet gerichte aankopen doen die jeugd wat erin staat beter maakt en het team op sleeptouw kan nemen, koop cuevas een links back cvm kuitenbijter die het vuile werk voor Ziyech opknapt en haal Siem de jong op als overbrugging huur hem zodat je diepgang hebt en ook iemand hebt staan bij de 2e paal daarnaast wissel schone voor Donny en frenkie achter de spitsen Neres op rechts laat hem 5 wedstrijden staan hij heeft vertrouwen nodig en kluivert op links afwisselt met younes.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Dolberg heeft clubs voor het uitkiezen: Ajax en Deen geven nog geen kik'