Ajax-opponent: 'Als er één ploeg was die verdiende om te scoren, waren wij dat'

Ajax-opponent: 'Als er één ploeg was die verdiende om te scoren, waren wij dat'

vrijdag 18 augustus 2017 om 11:12

Rosenborg-trainer Kare Ingebrigtsen noemt de zege op Ajax in de voorronde van de Europa League dik en dik verdiend. Hij waarschuwt echter voor al te veel enthousiasme na de 0-1 overwinning in de Arena donderdagavond.

"We verdienden een doelpunt omdat we durfden te voetballen. We creëerden kansen tegen Ajax, als er één ploeg was die het verdiende om te scoren, dan waren wij dat wel", zegt Ingebrigtsen, geciteerd door Voetbal International. De oefenmeester gokte op het conditionele overwicht van zijn team, aangezien de Noorse competitie al twintig wedstrijden onderweg is."We probeerden in de openingsfase de boel dicht te houden achterin. De eerste twintig minuten zijn erg belangrijk in een wedstrijd. Na een uur hoopten we dat we meer energie hadden dan Ajax."

Ingebrigtsen beseft dat de druk nu bij Ajax ligt. De return in Trondheim staat op 24 augustus op het programma. "Zij moeten nu scoren, dat is duidelijk. We moeten ons voorbereiden en zelf proberen voor een doelpunt te gaan. Ze hebben een heel goed team en kunnen op elk moment en vanuit elke positie tot scoren komen, dus we zijn er echt nog niet. Maar we voelden dat ze moeite hadden met het uitvogelen van onze defensieve strategie."

Plaats een reactie

vrijdag 18 augustus 2017 om 11:15
Nog meer onzin op de vrije vrijdag??
Vind ik leuk
Ruud40 +6905
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:21
Onzin maar wel realiteit.
De tweede wedstrijd zal als Ajax niet snel scoort nog erger worden dan die van gisteren
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:24
Ik ga uit van het positieve. Als Ajax in vorm is moeten ze het uit recht kunnen zetten, maarja dat dacht ik gisteren vooraf ook..
Vind ik leuk
Jozef +20842
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:29
Het begin van je tweede zin...

daar zit het probleem.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:30
De bal blijft rond. Ik ga er van uit dat het beter wordt.
Vind ik leuk
Jozef +20842
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:35
Het gras groen, de doelen even groot en het veld een rechthoek en zo lang er nog gespeeld moet worden is er nog hoop...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:37
Precies
Vind ik leuk
Ruud40 +6905
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:35
Een week om in vorm te raken terwijl Overmars druk bezig is de selectie uit te kleden door de beste spelers te verkopen is wel erg weinig.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:38
Klopt. Maar Ajax had gisteravond prima kunnen winnen. Dus volgende week heeft Ajax gewoon een goede kans.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:38
Ajax gaat gewoon winnen daar..... Dit Rosenborg teert op de naam van vroeger....maar is geen schim van dat elftal. Verwacht een 1-2 a1-3 overwinning.
Vind ik leuk
Zultkop +2052
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:51
Volgens mij teert Ajax ook heel vaak op de successen uit het verleden.....Dat is dus een grote overeenkomst..
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 11:52]
Vind ik leuk
Jozef +20842
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:12
Met dat verschil dat dit Ajax voor 80% bestaat uit het elftal dat het vorig jaar nog zo leuk deed.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:18
Klopt maar is geen schim meer van vorig jaar dus als je niet uitkijkt ben uit Europa en een forse achterstand in de competitie
Vind ik leuk
Jozef +20842
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:28
Tja, ik houd me maar vast aan de gedachte dat het afgelopen jaar ook bar en boos was tegen die Russen uit en vooral ook in de wedstrijden tegen Paok in de kwalificatie voor de poulefase EL...

Hoop verloren is alles verloren. We liggen er nog niet uit.
Vind ik leuk
Zultkop +2052
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:43
Ja en wat is hiermee je punt? Ajax heeft ook niet meer de elftallen uit het verleden dat zoveel successen behaalde. Ook het elftal van vorig jaar kan niet worden vergeleken met de succesgeneraties uit het verleden.

Dan zijn 3 basisspelers die dit seizoen ontbreken toch niet echt relevant? (waar je er overigens 2 maar echt van mist, traore werd eerder verguist dan dat hij gewaardeerd werd door velen)
Vind ik leuk
Jozef +20842
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:47
Mijn punt is dat je Rosenborg niet kunt vergelijken met een aardig elftal uit het verleden, maar dat je dit Ajax wel zou kunnen vergelijken met het aardig elftal van afgelopen jaar. Dat je dat niet duidelijk is zeg.
Vind ik leuk
Zultkop +2052
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:10
nu wel... sorrie dat ik leef.
Vind ik leuk
Jozef +20842
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:15
Haha, zo bedoel ik het nou ook weer niet...

Sorry dat ik me zo uitdrukte.
Vind ik leuk
Zultkop +2052
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:21
:p niet te druk maken ik kan wel wat hebben.
Ik gun iedere Nederlanse club succes in Europa. Jammer dat het de laatste jaren maar mondjes maat gebeurd, maar ja het grote geld, daar ben je als klein land niet tegen bestand.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:59
Ajax was ook maar een schim gisteren. Ik zal wel enorm negatief zijn maar even 2 x scoren is best een lastige opgave voor dit Ajax.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:05
Ik denk dat je beter wakker kan worden. Ik denk eerlijk gezegd dat het daar 3-0 gaat worden. We hebben ook niks te zoeken in Europa.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:09
Wakker worden met een kater zonder alcohol te hebben gedronken..
Nee niet overdrijven, 2 goeie wedstrijden en iedereen is weer hosanna.
Als Ajax na as donderdag niet door gaat dan hebben ze idd niks te zoeken in Europa, anders wel.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:08
Denk je serieus dat ze het gaan redden dan?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:15
Waarom niet? Dat Ajax spelers heeft die kunnen voetballen dat weten we, het komt er alleen nu niet uit. Dat kan volgende week weer zomaar anders zijn. Ik vond niet dat rosenburg zo extreem goed was gisteravond. Als Ajax ook maar in de buurt van het niveau kont wat ze tegen nice thuis/uit speelden dan win je uit bij rosenburg.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:34
Er moet gescoord worden. Dat gebeurt niet. Dan kan je aanvallen wat je wilt. Serieus he, wat doet een Younes in de voorhoede? Ook tegen Rosenborg speelde hij niet goed. Wat heeft hij nou echt gedaan? Het heeft ons niet de winst gebracht. Als je 100 keer op doel schiet en niet scoort, en de tegenstander doet het 1 keertje en scoort wel dan is het alsnog een verliespartij. Waarom nu niet de Europese ervaring van Huntelaar gebruiken? Dat soort kleine dingen zijn heel belangrijk.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:22
Kom op zeg, nu draaf je wel een beetje door. Younes was de gevaarlijkste man van Ajax.
Ajax gaat gewoon scoren, ik ga echt niet meedoen al dat negatieve.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:09
De gevaarlijkste man? En wat heeft ons dat gebracht dan? Een goal? 1tje maar? Nee. Je kan iedereen voorbij met een bal. Je kan constant schieten op doel, zolang hij niet in het doel ligt, heb je er niets aan. Dat weet jij zelf ook. En als we younes al de beste gaan vinden, dan is het helemaal klaar voor ons.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 21:24
Direct niet veel, indirect wel veel. Als je dat niet doet wordt het lastig discussiëren over hem.
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:29
Hoe kan onzin nou wel realiteit zijn?
Vind ik leuk
Ruud40 +6905
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:33
We creëerden kansen tegen Ajax, als er één ploeg was die het verdiende om te scoren, dan waren wij dat wel", zegt Ingebrigtsen

Ingebrigtsen beseft dat de druk nu bij Ajax ligt.
"Zij moeten nu scoren, dat is duidelijk.
Vind ik leuk
T&T +9947
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:36
Dan is het geen onzin meer hé!
;-)
Want die 2 ( onzin en realiteit) gaan niet zo snel samen!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 11:38]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:44
Sinds wanneer kan onzin, realiteit zijn?
Vind ik leuk
Jozef +20842
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:13
Ik lees hier dagelijks veel onzin.

Dat is keiharde realiteit hoor....;-)
Vind ik leuk
Nick Kools +12190
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:43
Is t onzin omdat t jullie niet zo goed uitkomt?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:16
Bah! Antivoetbal wordt weer eens beloond! De uefa zou hier iets tegen moeten doen. Zo gaat het voetbal KAPOT!
Vind ik leuk
Mölby +776
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:18
Het voetbal is al DOOD, het hoeft alleen nog maar gecremeerd te worden.
Vind ik leuk
Diamant07 +4514
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:18
Nee Rosenborg was gewoon sterker. Als alle clubs uit het rechter rijtje hebben gekeken, gaat Ajax een zeer zwaar jaar tegemoet.

Ik denk niet dat ze in het linker rijtje gaan eindigen. Heb nog nooit een slechter Ajax gezien.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:26
Kijk overdrijven is ook een vak. Je weet zelf ook dat er maar iets hoeft te gebeuren en de goede vorm is er "gewoon" weer. Dat ze kunnen voetballen weten we, dat het nu niet helemaal loopt weten we ook. Zonder dalen ook geen bergen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:26
Diamant
Niet alleen Ajax hoor... Wat te denken van dat slaapverwekkende voetbal uit Eindhoven... Niet om aan te zien...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:33
het besef dat wzawzdb gebaseerd is op gebakken lucht begint door te dringen zie ik.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:35
Oehhh er is iemand snel op z'n kleine pikkie getrapt.
Vind ik leuk
Filip_FCU +6507
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:37
Wat wij ons moeten realiseren is dat het Nederlandse voetbal gewoon heel veel slechter is dan we denken, we zijn niet meer te vergelijken met de top competities.

Twee redenen zijn, geld en onze "hollandse school". We kunnen niet verdedigen in NL, zijn we echt slecht in, de enige ploeg die een beetje modern voetbal speelt is Utrecht, en nee, dat zeg ik niet omdat ik ze support, we spelen niet in de ouderwetse 433 maar in een 41212 formatie. We spelen ook met de instelling om de nul te houden daar begint het ook mee.

En wat betreft Ajax en PSV die het zo slecht doen in EU, is het ook een beetje grootheidswaanzin na vorig seizoen met die uitschieter door de finale te halen en de arrogantie van het wel ff halen, geen echte strijdlust.
Vind ik leuk
Jozef +20842
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:25
Wat een onzin allemaal.

Als je nu nog niet inziet dat alles om geld draait (structurele inkomsten liggen bij ons lager en daar is niks aan te doen) en dat we telkens in opbouw zijn, omdat telkens de beste spelers weggekocht worden, dan ben je behoorlijk blind hoor.

Heel de voetbalwereld was vertederd dat een clubje als Leicester per ongeluk kampioen van Engeland werd.
Dat clubje heeft een begroting die twee keer groter is dan die van Ajax.... Ajax dat met zijn eigen specifieke stijl aardige dingen liet zien in de EL en waar dus de beste spelers alweer weggekaapt zijn. PSV dat het in het jaar ervoor gewoon heel erg goed deed in de CL en er met pingels uitgekieperd werd door de latere finalist....

En dan ga jij bijdehand doen over niet deugende spelsystemen, de Hollandse school en grootheidswaanzin? Besef jij niet dat elke Nederlandse topclub altijd in opbouw zal zijn en dat het utopie is om te denken dat je een elftal als Ajax dit jaar en PSV afgelopen jaar kunt versterken op zwakkere punten, zoals men dat in de grote competities wel kan?

Sorry hoor, je hebt de hoofdprijs 'onzin' van deze week.
Vind ik leuk
Filip_FCU +6507
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:30
Nou ik zie anders niks anders dan NL afzakken op de Europese ranglijst, we zijn niet meer wat we waren als Nederlandse competitie, elke club in NL is een verkoopclub, Ajax heeft zijn zaken opnieuw niet op tijd op orde, het seizoen is al 4 dramatische wedstrijden oud, en nog steeds heb je 2-3 versterkingen nodig, maar die kunnen wel even wachten, want wij zijn Ajax en wij hebben een goede jeugd en Rosenborg pakken we wel even in.

Vind ik leuk
Jozef +20842
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:34
Tja, laten we dat afglijden nou vooral niet op het conto van Ajax schrijven. ...

Als alle clubs voor Nederland in Europa zoals Ajax hadden gepresteerd, dan zag het er toch echt florissanter uit.

Ajax heeft zijn zaken niet op orde. Dat wordt overal wel heel makkelijk beweerd. Als Ajax van Nice had gewonnen, dan had Sanchez volgens mij helemaal geen zin om weg te gaan. Met Sanchez erbij moet je niet voor vervanging zoeken ook.

En wie had je in gedachten als gelijkwaardige vervanger voor Klaassen?
Hier wordt zo makkelijk overheen geluld, maar geen enkele optie is in dat opzicht haalbaar. Helaas, helaas...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 13:34]
Vind ik leuk
Zultkop +2052
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:32
Hollandse school is verworden tot tikkie breed tikkie terug...het Nederlands elftal heeft daar ook met regelmaat een handje van...
Vind ik leuk
Feye1908 +6597
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:33
Dit soort opmerkingen stonden hier vorig jaar ook na de voorbereiding en de wedstrijd tegen Willem II. 1x een wedstrijd met leuk voetbal winnen en ze hebben in eens weer een geweldige selectie met super talenten die zeker kampioen gaan worden...
Vind ik leuk
John M. +3198
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:21
Neem me niet kwalijk maar denk jij dat de UEFA moet bepalen met welke taktiek de tegenstander van Ajax moet spelen? Ik neem aan dat je dit in je teleurstelling schrijft en dat je het misschien morgen ook weer anders ziet.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:24
Ik bedoel dat de uefa een systeem hanteert dat afbraakvoetbal bevordert. Daarnaast zou je als voorbeeldstelling zo'n trainer kunnen schorsen!

Klinkt hard, maar werkt wel! :)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:27
Jaa ik snap je wel maar uiteindelijk gaat het om geld en prijzen pakken. En dan is alles geoorloofd, kijk maar naar de neymar deal.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:33
wat nog erger is dan ajax, is dat jij nog serieus bent ook. Best zielig
Vind ik leuk
Jozef +20842
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:33
Je bent teleurgesteld, dat is duidelijk.

Zelf vind ik niks mooier dan dat zulke tegenstanders 'gewoon' opgerold worden. Maar dan moet je beter zijn en dat waren we niet gister. Ben de moed nog niet verloren, al vrees ik een Ozziejek-scenario.

Elk nadeel heb zijn voordeel: kunnen we ons helemaal richten op de competitie. Kanttekening: dat hadden ze bij PSV ook al bedacht.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:35
In ieder geval is dan Feyenoord de huilende derde.... :)
Vind ik leuk
T&T +9947
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:42
Nou nee...de "hard lachende " derde.
Zit je er weer naast!
Vind ik leuk
feyeniels +16890
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:54
Inderdaad, iedere trainer die Ajax verslaat verdient een schorsing... Mag hopen dat dit een geintje is toch?
Vind ik leuk
feyeniels +16890
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:54
Inderdaad, iedere trainer die Ajax verslaat verdient een schorsing... Mag hopen dat dit een geintje is toch?
Vind ik leuk
feyeniels +16890
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:54
Inderdaad, iedere trainer die Ajax verslaat verdient een schorsing... Mag hopen dat dit een geintje is toch?
Vind ik leuk
feyeniels +16890
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:24
Hahaha, wat een onzin dit... Alsof een ploeg haar eigen spelopvatting niet mag bepalen.
Vind ik leuk
T&T +9947
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:44
Ja...maar hoe durven die ploegen ook te winnen.
En die stomme verdedigers ...zetten allemaal hun voeten voor de bal!

;-)))
Vind ik leuk
feyeniels +16890
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:04
En Dolberg werd ook niet in bescherming genomen door de scheidsrechter:-p

Nee, Ajax moet het in Noorwegen uit een ander vaatje gaan tappen, maar heb er zeker nog vertrouwen in dat ze zich gaan herstellen
Vind ik leuk
feyeniels +16890
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:05
En Dolberg werd ook niet in bescherming genomen door de scheidsrechter:-p

Nee, Ajax moet het in Noorwegen uit een ander vaatje gaan tappen, maar heb er zeker nog vertrouwen in dat ze zich gaan herstellen
Vind ik leuk
Filip_FCU +6507
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:31
hahahahahahaha
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:32
huilie huilie
Vind ik leuk
T&T +9947
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:40
Ja...schande dat ze hebben gewonnen.
Hoe durven ze!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:45
Donder toch op. Rosenborg speelde beter/leuker dan Ajax. Op zich geen schande. Ajax had vorig jaar een positieve uitschieter maar het blijft een uitzondering natuurlijk.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:46
Beter? LEUKER? Laat je nakijken!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:05
Haha, ja sorry. Ik kon wel genieten van hun spel
Vind ik leuk
vivaldi +1395
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:18
Hij heeft gelijk, verdiend te scoren, in de thuiswedstrijd de boel op slot.
En met counters iets proberen, maar Ajax niet laten scoren.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:28
Nee nee wel laten scoren, 2x graag!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:19
Ajax is gewoon op dit moment niet EL waardig net als PSV
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:28
Dat weten we pas na volgende week.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:35
Als je thuis in eigen stadion met publiek er achter niet kan winnen van rosenborg gaat het hem ook niet worden in noorwegen ben ik bang
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:39
Ik heb gekkere dingen gezien bij het voetbal. Nogmaals, na volgende week weten we pas of jou uitspraak is gegrond.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:19
Noorse competitie al twintig wedstrijden onderweg...Jezus zeg, doen ze daar niet aan een zomerstop.
Vind ik leuk
Manolo +1493
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:25
In Noorwegen loopt het voetbalseizoen van april tot november, zonder zomerstop. in de winter wordt vanwege de kou niet gevoetbald.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:26
Ik denk dat ze in de winter niet spelen vanwege de kou.
Vind ik leuk
El Lobo +1170
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:20
Dik en dik verdiend? Euh nee....

Verdiend gewonnen? Ja, als je fouten afstraft en niets weggeeft dan win je. Leuk om te zien nee maar goed.
Vind ik leuk
666 +5056
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:21
Mwah....je hebt ook alleen de laatste 20 minuten gevoetbald beste man.

Wel prima tactiek tegen dit ajax.
Je weet dat ajax altijd de eerste 15-20 minuten van een helft raast om zo snel mogelijk te scoren.
Zorg je ervoor dat hun dat niet lukt ben je al een heel eind.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:25
Stakke olle
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:27
durfden te voetballen? die spelers van Rosenborg hebben een hele tunnelkolonie gegraven in de 16, als je niet op past zak je er doorheen.
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:28
Dit Ajax gaat op deze wijze helemaal geen enkele wedstrijd winnen. De verhalen over de niet nagekomen beloftes richting de bepalende spelers is veel zeggend, de dingen die ik benoem leven nog veel meer binnen de groep en daarmee hebben ze de onheil over zichzelf afgeroepen.

Het is tijd dat het technisch hart op de schop gaat en mensen weer gewoon verantwoordelijk zijn voor de beslissingen die ze nemen, niet zoals nu een Bergkamp die overal in mee beslist, maar nergens verantwoording voor af hoeft te leggen.

Daarna moet Overmars eruit geflikkert worden en moet er iemand gehaald worden die wel gewoon fatsoenlijke spelers weet te kopen en die met een gedegen visie de scouting op pad stuurt om naast jonge talenten ook directe versterkingen te zoeken, die zijn er absoluut, zelfs bij Rosenborg loopt ervaring rond die wij totaal niet hebben.

Als je eens naar de site van Ziggo gaat waar je de video's van gister avond terug kan zien en je bekijkt de video waarin Overmars tekst en uitleg geeft, dan hoor je iemand praten die totaal, maar dan ook totaal in een andere wereld leeft, iemand die totaal niet in ziet hoe het er voor staat en waar hij zelf te kort schiet.

Hij heeft het maar continue over dat ze goed bezig zijn, te triest voor woorden hoe ongelofelijk weinig zelf reflectie ze hebben binnen de club, totaal blind voor hun eigen waanzin.
Vind ik leuk
Sigma +1631
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:41
Zolang de RvC alles dwarsboomt kan je halen wie je wilt om Overmars te vervangen maar ook die gaat tegen deze antivoetballers lopen....en tegen regels die ze zelf verzinnen....
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:43
Is niet het grote probleem, het gebrek aan visie van Overmars is het werkelijke probleem, de RVC geeft alleen financiele goedkeuring.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:00
Heeeeey daar is onze zeikerd weer.... ga lekker AFC supporteren
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:23
Hey daar hebben we die inhoudsloze kneus weer die niets te melden heeft.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:29
De tactiek van Ajax klopt ook gewoon niet. Twee backs die beperkt zijn aan de bal hoog op laten komen, je buitenspelers naar binnen laten trekken waardoor de spits en de '10' klem worden gezet. Het werkt niet.
Vind ik leuk
ajaxdev +130
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:30
Helaas komt het niet goed voor ajax. Dit seizoen scoren ze nauwelijks. Zolang Keizer er niet slaagt om voor elkaar te krijgen dat Dolberg wordt aangespeeld en er een fatsoenlijke aanvoer van de zijkanten komt blijft het een drama van balletje breed frank de boer laatste seizoen voetbal. Als ajax el niet haalt zijn zijech en dolberg ook weg en dan mag je blij zijn dat je de voorronden el haalt via 3 e of 4 e plaats in de net gestarte competitie.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 11:32]
Vind ik leuk
pos +4740
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:33
Niets zo pijnlijk als na afloop Veltman en Keizer te horen zeggen dat je de 1e helft de kansen moet maken en gewoon op voorsprong moet staan. Die plaat voor je harses is dan gewoon te groot om er nog iets van te maken.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:35
Der kaiser zal plan E of F uit de kast moeten gaan toveren
Vind ik leuk
Ajacied02 +2016
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:59
We hebben geen eens plan b
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:38
Ik zeg niet dat ze onterecht gewonnen hebben maar de kansen waren redelijk eerlijk verdeelt. Het ontleen elkaar niet zo heel veel gisteren. Echter Rosenborg speelde op hun niveau maar Ajax ver onder zijn niveau. Als Ajax uit bij Rosenborg een beetje in de buurt komt van zijn niveau hebben ze meer dan goede kansen het recht te zetten. Haalt Ajax net als gisteren zijn niveau niet is het over en uit in Europa.......
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:43
Het is dramatisch met Ajax. Kijk wat er weg gaat komt niets beters voor terug, of je moet geluk hebben zoals PSV met zijn aankopen die ik hoog aansla. Hoop echt dat Ajax het gaat redden maar we moeten realistisch zijn dat het niet gaat lukken.
Vind ik leuk
Reem +82
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:50
De meeste van jullie blijven maar uitgaan van het positieve voor een return, dit zal met deze team niet positief eindigen. Ga maar beter uit van het negatieve dan zullen de tegenslagen meevallen!

Zolang er (TIJDIG) geen versterkingen voor de basis worden gehaald, zullen komende wedstrijden garant staan voor punten verlies en wordt het helaas de 4de jaar opeen niks in Amsterdam!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:59
Als er één ploeg was die 2 rode kaarten verdiende dan was Rosenborg dat wel. Dwaling van de scheidsrechter of gewoon te lui om de formuliertjes in te vullen.
Vind ik leuk
Zultkop +2052
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:16
De scheids dacht waarschijnlijk dat hij Feyenoord - Ajax floot ;)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:21
Tuurlijk uiteindelijk als wij 4 100% kansen niet afmaken verdien je dat.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ajax-opponent: 'Als er één ploeg was die verdiende om te scoren, waren wij dat'