Koploper: 'Kan heel mooi seizoen worden, echt bezig om iets op poten te zetten'

Koploper: 'Kan heel mooi seizoen worden, echt bezig om iets op poten te zetten'

vrijdag 18 augustus 2017 om 11:23

Remko Pasveer waakt na de uitstekende Eredivisie-start van Vitesse tegen NAC Breda (4-1) voor al te hoge verwachtingen dit seizoen. Tegelijkertijd denkt de 33-jarige doelman wel dat er iets moois kan ontstaan in Arnhem.

"We hebben een goede selectie en ik denk we interessante dingen kunnen doen dit seizoen, maar je kunt pas echt zien waar je staat als je vijf, zes wedstrijden hebt gespeeld", zegt Pasveer in De Telegraaf. "Ik heb wel het gevoel dat het een heel mooi seizoen kan worden met Vitesse als je ziet hoe de club zich opstelt met het halen van bepaalde spelers en het smeden van een team. Ze zijn hier echt bezig om iets op poten te zetten."

Pasveer kwam zelf over van PSV. Het niveauverschil vindt hij vooralsnog wel meevallen. "Natuurlijk had je bij PSV enkele jongens die jarenlang in de internationale top hebben gespeeld, zoals Moreno en Guardado. Dat merk je wel. Die kunnen een bepaalde rust brengen of juist een versnelling in de wedstrijd gooien. Dat is iets waar wij uiteindelijk ook naar toe moeten."

Poll

Heeft Pasveer het juiste gedaan door naar Vitesse te vertrekken?

(638 stemmen)

Plaats een reactie

EddyT67 +2234
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:25
Van de ploegen die ik tot nu toe gezien heb maken Utrecht en Vitesse en in iets mindere mate Feyenoord de beste indruk. Kan inderdaad een mooi seizoen worden. :)
Vind ik leuk
Filip_FCU +6029
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:26
Ben heel benieuwd, hoop dat wij onze vorm kunnen doorzetten.
Vind ik leuk
Manolo +877
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:27
Ik zet vast een tatoeage : Vitesse kampioen seizoen 2017/2018!
Vind ik leuk
Mo +4386
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:20
Ja! Lekker doen!
Vind ik leuk
Dicky +3114
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:27
Niet overdrijven. Een 4e plek zou een hele mooie prestatie zijn. Hoger acht ik niet mogelijk.
Vind ik leuk
Manolo +877
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:31
Okee, okee, dan laat ik wel "Vitesse, vierde plek en halve finalist beker, seizoen 2017 - 2018" zetten.
Vind ik leuk
Dicky +3114
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:44
Dat zou mooi zijn toch? Ik zou er direct voor tekenen.
Vind ik leuk
Vak-DD +6532
zondag 20 augustus 2017 om 13:19
Gewoon de beker weer zien te pakken, weer poulefase Europa.
Vind ik leuk
Dicky +3114
zondag 20 augustus 2017 om 13:30
Dat zou fantastisch zijn. Ik denk eerlijk gezegd dat de selectie die we hebben de sterkste van de afgelopen 3 jaar is. Maar ik denk dat gezien de huidige prestaties van de top 2 in Europa dat zij het bekertoernooi nu serieuzer zullen nemen dan voorheen. Maar je weet nooit natuurlijk. Ik verwacht sowieso een mooi seizoen.
Vind ik leuk
Aramius +334
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:40
Zullen wij dit gewoon nooit roepen, we hebben een heel goed team dit jaar en verwacht een mooi seizoen, maar kampioen nee denk het niet, we blijven Vitesse.

Ben al lang blij met 6 wedstrijden in de Europa League en een 4e plaats.
Vind ik leuk
Libero +2275
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:40
Iets mindere mate Feyenoord? Waar baseer je dat op?
Vind ik leuk
EddyT67 +2234
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:50
Ik vond Feyenoord redelijk spelen. Maar nog niet op het niveau van vorig seizoen. Vitesse en Utrecht daarentegen vond ik echt goed spelen.
Vind ik leuk
Libero +2275
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:57
Ach meningen mogen natuurlijk verschillen.
Vind ik leuk
frankn27 +3609
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:25
snelle conclusie na 1 potje :) tegen NAC :)
met alle respect de nr 6 uit de JL?
Maar ik denk ook dat Vitesse 4e wordt hoor en Utrecht 5e komt omdat AZ, Twente en Heerenveen beetje aan het sukkelen zijn
Vind ik leuk
Feye1908 +4854
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:29
"We hebben een goede selectie en ik denk we interessante dingen kunnen doen dit seizoen..."

"Pasveer kwam zelf over van PSV. Het niveauverschil vindt hij vooralsnog wel meevallen."

Dan gaat het of een bagger seizoen worden of je hebt geen goede selectie ;-)
Vind ik leuk
Nvd006 +163
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:34
Heb ook hoge verwachtingen van Vitesse met veel scorend vermogen met Matavz.
Kijken of ze dit jaar 3e kunnen eindigen.
Vind ik leuk
vivaldi +1280
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:44
Zowel Utrecht als Vitesse hebben prima ingekocht, goede trainer,met inzicht,
een uitgebalanceerd elftal, juist deze dingen mist Ajax en PSV op dit moment.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:44
Heb respect voor Vitesse en Utrecht. Had PSV maar 1 van deze goede aanvallende trainers!
Vind ik leuk
Harrie82 +2013
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:32
Toevallig allebei bij PSV gezeten enkele jaren dus wie weet komen ze nog eens terug. Ze doen het in ieder geval erg goed.
Vind ik leuk
Harrie82 +2013
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:31
Laat ze beide in Europa spelen en dan zullen we het zien. Vitesse gaat dit al doen.
Verwacht dat ze dan na Europees spelen punten gaan verspelen waardoor er niets kan ontstaan.
Ajax en pSV spelen geen Europees meer rust, werken een week naar een nieuwe tegenstander en dit gaat ze veel voordeel opleveren.
Door Europese uitschakeling van deze 2 clubs verwacht dat dit problemen voor de rest gaat opleveren.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:40
Je wilt altijd spelen en nu heeft hij de kans.
Te lang op de bank is niet goed.
Het is hem gegund.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Koploper: 'Kan heel mooi seizoen worden, echt bezig om iets op poten te zetten'