Vitesse strikt oude bekende: 'Het leven was goed, maar het was geen goede periode'

Vitesse strikt oude bekende: 'Het leven was goed, maar het was geen goede periode'

vrijdag 18 augustus 2017 om 11:33

Tim Matavz luisterde zijn rentree in de Eredivisie afgelopen weekend op met een treffer tegen NAC Breda (4-1). De 28-jarige spits van Vitesse voelt zich op zijn gemak op de Nederlandse velden.

Matavz streek na omzwervingen in Duitsland en Italië in Arnhem neer. "Het is snel gegaan. Ik heb met de club gesproken en een paar dagen later was de transfer rond. Ik ken de competitie, de aanvallende speelstijl. Dat past bij mij", zegt hij tegen de NOS. Matavz speelde eerder voor FC Groningen en PSV. "Ik bewaar goede herinneringen aan beide clubs. Groningen was voor mij natuurlijk mijn eerste buitenlandse station. En bij PSV heb ik de beker en de Johan Cruijff Schaal gewonnen."

Avonturen bij FC Augsburg, Genoa en ook FC Nürnberg pakten minder gelukkig uit. "Ik heb de afgelopen drie jaar te weinig gespeeld, mede door blessures. Het leven was goed, maar over het algemeen was het geen goede periode", aldus de Sloveen, die bij Vitesse moet concurreren met Luc Castaignos. "Ik doe mijn werk en dan zien we het wel. Of Castaignos en ik samen kunnen spelen? Vraag dat maar aan de trainer, haha."

Plaats een reactie

Romario9 +5404
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:36
Misleidende kop weer
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:37
Dat weet je van te voren, ik heb geleerd, goed gedrag belonen en slecht gedrag moet je geen aandacht aan schenken;)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:13
Toch reageer jij nu ook ;)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:16
klopt, foutje, excuus
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:36
Gaat een spannende eredivisie opleveren dit seizoen, aan de ene kant is er de slechte start van ajax, feyenoord die champions league druk krijgt en psv met een relatief slechte selectie en aan de andere kant de verbeterde ploegen van utrecht, vitesse (en az(?))
Vind ik leuk
Dicky +5768
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:30
Jawel. Maar ondanks dat PSV verzwakt lijkt Feyenoord champignons league speelt en hun rivaal slecht begonnen is. Is het verschil met Feyenoord, de top 2 en de rest nog steeds veel te groot om het echt spannend te laten worden. Het wordt gewoon weer een saai voetbaljaar wat betreft de ranglijst.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:33
Geef even de eindstand door, dat scheelt mij een hoop zorgen
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:36
Ja vitesse zou mee kunnen strijden om plek 3, als er een traditionele topn3 het laat lopen.
Ook met utrecht, ik denk dat dit de kwaliteit van de compentitie ten goede komt
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:15
Als wij met zijn drieën dit niveau nog even vasthouden gaan Utrecht en Vitesse gewoon mee doen om de titel :/
Vind ik leuk
vivaldi +1395
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:54
AUB geen Castaignos, miskoop van jewelste.
Vind ik leuk
Dicky +5768
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:24
Hij is in ieder geval goed begonnen. Ben benieuwd of Vitesse vanavond weer kan laten zien wat het vorige week liet zien. Met alle respect, maar Roda moet voor Vitesse met deze selectie 3 punten opleveren. Maar het is en blijft Vitesse. Ik denk dat met mij nu al heel wat Vitesse supporters hun hart vasthouden voor vanavond.
Vind ik leuk
Aramius +348
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:35
Zeker! Als je al langere tijd supporter van deze club bent weet je het zeker, al spelen we de ene week fantastisch, de volgende wedstrijd tegen een degradatie kandidaat kunnen we zomaar kansloos verliezen.
Vind ik leuk
tikkietoe +2804
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:31
Dacht even dat ze een nieuwe transfer binnen hadden, maar Vitesse heeft Matavz al een tijdje binnen.
Wel een goede speler natuurlijk.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Vitesse strikt oude bekende: 'Het leven was goed, maar het was geen goede periode'