'Real Madrid brengt bod van ruim vijftig miljoen euro uit op speler van Mourinho'

'Real Madrid brengt bod van ruim vijftig miljoen euro uit op speler van Mourinho'

vrijdag 18 augustus 2017 om 11:47

Hoewel Real Madrid indruk maakte in de strijd om de Spaanse Super Cup tegen FC Barcelona, kijkt de Koninklijke wel degelijk naar manieren om de selectie te versterken. David de Gea is nog altijd in beeld in de Spaanse hoofdstad.

Dat schrijft boulevardkrant The Sun. Real Madrid zou een bod van ruim vijftig miljoen euro hebben uitgebracht op de doelman van Manchester United, die al jaren in verband wordt gebracht met een overstap naar het Estadio Santiago Bernabéu. In 2015 leek een transfer dichtbij, maar de deal ketste op het laatste moment af omdat het papierwerk niet op tijd in orde was.

De Gea keepte van 2007 tot 2009 voor stadgenoot Atlético Madrid en is sindsdien actief in Engeland, waar hij al ruim tweehonderd duels speelde voor The Red Devils. Omdat trainer Zinedine Zidane geen behoefte heeft aan een extra veldspeler, kan Real alle pijlen op de 26-jarige Spaanse international richten.

Plaats een reactie

rolo8679 +1130
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:50
Het bleef al lang rustig, voordat dit gerucht weer eens kwam.
Vind ik leuk
DubRtd +15000
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:34
Dit wordt het nieuwe "Sneijder naar Utd" transferverhaal wat je 2x per jaar gaat krijgen nou die sleutelhanger bijna klaar is met zijn carriere
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 12:34]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:53
Begrijp het niet... ze hebben een top keeper in huis
Vind ik leuk
Mo +8004
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:00
Wereldkeeper kan je gerust zeggen
Vind ik leuk
Degraaf +9001
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:28
Klopt, maar dat is beter dan wat Overmars doet met wachten, wachten en nog eens wachten. Vooruit zien is regeren, Marc dempt de put als het kalf is verdronken :-(
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:35
Wil je zeggen dat Lamprou onder doet tov de Gea? Ik schat Lamprou toch iets hoger in.
Vind ik leuk
Degraaf +9001
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:26
Oké, uitzonderingen bevestigen de regel hé ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 18:25
Wat dacht je van nog een top keeper als 2de doelman in geval van blessure bij Navas
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 18:25]
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 18:42
Absurd
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:55
Leek ook haast wel alsof er een soort verstand heerst bij Real sinds Zidane daar trainer is. Bepaalde rust die er nog niet vaak geweest is bij Real.
Vind ik leuk
vivaldi +1395
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:56
De Gea zou de beste aankoop zijn van Real !!
Vind ik leuk
goekie4 +1232
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:57
Dat bedoel je sarcastisch neem ik aan?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:56
Dus evenbeel voor sanchez en voor de gea??????
Vind ik leuk
Mass +1476
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:58
Mourinho haalt zijn neus op voor 50 miljoen....
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:00
Zou Ronaldo niets voor Real Madrid zijn, speelt dan wel niet alle wedstrijden maar die schade haalt hij later wel weer in;)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:01
Oja, deze soap. Nou, daar gaan we weer de komende weken.
Vind ik leuk
feyeniels +16893
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:01
Zou een toptransfer voor Madrid zijn. Dan kan Bale nog weg en haal je er een goede spits bij, zodat je met twee aanvallers kunt gaan spelen.
Vind ik leuk
SDMSIM +611
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:02
Blijf het wel raar vinden dat het zo opvallend stil is in Madrid. Toch Morata en Danilo voor veel geld verkocht. Er is nu maar één spits en dat is Benzema. Denk niet dat ze een keeper nodig hebben, aangezien Navas het prima doet, maar een 2e spits lijkt me toch wel van belang voor zo'n grote club. Als Benzema lang geblesseerd raakt dan heb je een serieus probleem...
Vind ik leuk
Blindsy +2746
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:06
50 Miljoen voor een keeper 'voor op de bank'? Meteen doen!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:53
Ging in 2011 naar Utd niet in 2009... Als ze de artikeltjes voor een keer zelf schrijven zit het weer vol fouten... Lekker VP!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:30
Je hoort die jankmuil nu al bleren.
Vind ik leuk
Truth +2753
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:40
50 miljoen bieden voor één van s'werelds beste keepers hahahaha terwijl ze 90 miljoen vragen voor een bankzitter ...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Real Madrid brengt bod van ruim vijftig miljoen euro uit op speler van Mourinho'