Van Bronckhorst gevraagd naar Ajax-crisis: Zou een heel vervelend seizoen worden

Van Bronckhorst gevraagd naar Ajax-crisis: "Zou een heel vervelend seizoen worden"

vrijdag 18 augustus 2017 om 13:13

Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst werd vrijdag gevraagd naar de onrustige situatie van Ajax en de rust bij zijn eigen ploeg. "Ik wil wel dat het zo blijft", zei Van Bronckhorst, die na gelach uit de perszaal daar snel aan toevoegde: "Ik doel op de rust bij ons, hè."

Van Bronckhorst ziet het niet als voordeel dat Ajax in crisis is. Hij beseft dat een Europese uitschakeling van de Amsterdammers dramatisch zou zijn, ook voor Nederland. "Dat zou een heel vervelend seizoen worden voor Ajax", citeert De Telegraaf Van Bronckhorst. "Ja, dan kan je je als club volledig op de competitie richten, net als PSV nu. Maar goed is het natuurlijk niet voor Nederland als zulke grote clubs niet meedoen."

"Maar volgens mij heeft Ajax nog een reële kans om door te gaan", vervolgt Van Bronckhorst. "Utrecht doet ook nog mee en Vitesse is zeker van de groepsfase. Voor Feyenoord geldt dat we voor het eerst in jaren meedoen aan de Champions League en dat we daardoor verzekerd zijn van een mooi seizoen. Je wil allemaal op het hoogste Europese podium vertoeven."

Plaats een reactie

vrijdag 18 augustus 2017 om 13:18
Kijk en leer! Enige juiste reactie mbt Europees en NL (punten/ranking)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 13:18]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:44
Van Bronckhorst gaat nog veel bereiken, met Feyenoord en later. Hij steekt IMO samen met Ten Hag met kop en schouders uit in het keurkorps van de eredivisie coaches. Chapeau voor die man.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:51
Zijn allebei prima trainertjes ja! Ik ben ook wel een fan van die pipo bij Excelsior, kan niet op z'n naam komen en te lui om te googlen ;)
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:55
Van der Gaag toch?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:55
JA DIE! Jij gaat door voor de magnetron! Echt een goede trainer, laat zijn ploeg over zichzelf uitstijgen.
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:58
Hij/Excelsior doen het prima. Wel een kanttekening, de clubs die de afgelopen jaren flinke progressie hebben gemaakt (PEC Zwolle, Heracles Almelo en Excelsior) spelen wel alle 3 op kunstgras
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:04
Moeten alle drie verplicht degraderen.... net als Heracles, VVV en ander op plastic spelende pseudo-voetbalclubs!

Wordt een mager programma.... dat wel.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:06
Ja, verhip, je hebt gelijk. Inderdaad, een ploeg boven zichzelf uit laten stijgen is iets wat alleen (hele) goede coaches kunnen.
Vind ik leuk
Harrie82 +2439
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:52
Dan leg mij maar eens uit waarom. Op dit moment zie ik in hem nog hetzelfde als de Boer en Cocu. Daarbij heeft hij in Feyenoord een veilige haven en krijgt hij alle mogelijkheden. Net als de Boer en Cocu.
We gaan het zien dit en volgend seizoen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:57
Omdat hij in staat is om zijn team constant te laten spelen. Omdat hij tactisch slimme beslissingen neemt met zijn opstellingen en wissels. Omdat zijn beslissingen 8 van de 10 keer goed uitpakken.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:57
Waarom niet? Prolongatie is een mogelijkheid zeker gezien de malaise in Amsterdam en Eindhoven. En met het behalen van de titel is het eigenlijk al prima. Voor zijn eigen ontwikkeling en ook voor Feyenoord en haar volgers!
Vind ik leuk
Harrie82 +2439
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:13
Dit hebben Cocu en de Boer ook gedaan.
Van Bronckhorst heeft nu voor 3de seizoen op rij een vaste kern van spelers, die zeer belangrijk zijn. Daarbij zijn er een paar goede aankopen gedaan.
Dit seizoen geloof ik ook nog wel, maar ik wil het daarna wel zien dat is bij de Boer en Cocu ook niet beter geworden er vertrokken belangrijke spelers en wat er terug kwam had moeite zich staande te houden.
Gio heeft nog maar weinig verrassingen hoeven te doen en weinig echte problemen gehad in zijn selectie, maar hij doet het tot nu toe zeer degelijk en ben ook benieuwd waar dot gaat komen.
Maar op dot moment zie ik nog niet veel andere dingen als Cocu en de Boer in hun eerste jaren.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:57
We zullen het zien.... hij presteert voorlopig niet onaardig en de titel ligt weer voor het oprapen.
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:54
Dat werd 2 jaar geleden ook over Cocu gezegd, en ooit over Frank de Boer. Niet te snel oordelen over Van Bronckhorst, al doet hij het tot nu toe goed.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:57
Misschien zijn dat nog steeds wel 2 hele goede trainers (mijn mening). Echter lijkt de houdbaarheid op een trainer op zo'n 3 jaar te liggen en lopen de prestaties daarna vaak terug. Of dat door trainer komt of dankzij het materiaal blijft in het midden. Maar zijn allen gewoon prima trainers.
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:31
Bij De Boer vraag ik dat af. Bij Ajax was het spel saai maar effectief. Bij Inter wilde hij op dezelfde manier spelen. Totaal on-Italiaans, en hij had de spelers er niet voor. Het werkte niet en werd al snel ontslagen. Als bij CP hetzelfde gebeurt ben ik bang dat hij niet snel meer ergens aan de bak komt. Hij moet zijn speelstijl meer aanpassen op de competitie en zijn eigen spelers.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:59
Ik heb dergelijke uitspraken niet gedaan over De Boer en Cocu. Je hebt uiteraard gelijk, een glazen bol heb ik niet maar is vergis me zelden over leidinggevende kwaliteiten.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:56
Je ziet Giovanni groeien in zijn functie. Ben erg tevreden met hem!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:03
Ja, hij leert enorm snel. Ook een sterke aanwijzing voor kwaliteit. Veel plezier met hem komend seizoen ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:12
Dank je wel!
Jij ook met jouw club!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:14
Wij handhaven ons ook dit seizoen in de tweede Bundesliga *hoopvol*
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:16
Wat is jouw club dan?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:17
Moelijk te zien op die kleine fotootjes, he? St. Pauli.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:25
Ja klopt Ik kan het niet goed zien. St. Pauli weet ik niet zoveel vanaf, maar succes gewenst!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:28
Dat deel je met veel anderen ;-). Geen probleem. Dankjewel.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:05
Je zal zien als de resultaten bij Feyenoord minder worden. Dan wordt Gio ook de grond ingepraat.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:13
Ja dat geldt voor iedere trainer.
Vind ik leuk
ficusje +1043
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:32
En cl brengt veel druk mee,wordt een zwaar seizoen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:39
Dat zeker, maar heb veel zin in CL.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:57
Mooie groei doorgemaakt in 1,5 jaar. Hangt nog erg veel op de vaste 11 maar heeft afgelopen seizoen laten zien dat niemand heilig is en het resultaat altijd voor gaat. Laat hem zo doorgroeien en lekker bij Feyenoord blijven.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:12
Is het nu al crisis bij Ajax dan, het seizoen is pas net begonnen?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:18
Sensatie zoekers die pers bah bah
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:43
Doen gewoon hun werk en het valt nogal mee...
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:19
Geven eerst PSV twee titels kado en daarna doodleuk Feyenoord... Het is godverdomme een grove schande dat we met de middelen die wij hebben niet de competitie domineren zoals Juve dat in Italie doet.

#OvermarsOut
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:26
Als je met middelen geld bedoelt snap ik je. Maar qua spelers zijn jullie helaas een beetje overhyped....
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:29
Qua middelen bedoel ik geld, faciliteiten, aanzien van de club, jeugdopleiding, en dergelijke.

Het probleem is dat ze talent en kwaliteit maar structureel met elkaar blijven verwarren, we hebben een halve selectie die nog geen jaar op het hoogste niveau gespeeld hebben net als de basis voor de helft uit jongens bestaat met net een jaar aan ervaring.

Als je daar een paar ervaren jongens bij zet komt de potentie van die jongens er ineens enorm uit, nu bezwijken ze echter stuk voor stuk onder de verwachtingen en het feit dat ze ineens bepalend moeten zijn.

Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:49
Lekker de prestaties van andere clubs afdoen als een tekortkoming van jouw club... respectloze houding. Als dit het niveau binnen die club weergeeft dan is het logisch dat je van Rosenborg verliest.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:05
Het Kinderwetje van Primeur schrijft voor dat een overwinning op het beursgenoteerde venduhuis nimmer de verdienste is van de opponent.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:08
Shit ja.... was me even ontschoten... thanks for the reminder!
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:09
Je snapt het niet, geeft niet, geldt voor een hoop hier op deze site. Dat jij het zo uitlegt zegt verder alles over jou!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:47
Gelukkig ben jij de enige die je gekleurde hoofdstedelijke gezever wel goed begrijpt.
Vind ik leuk
mcmodd +11450
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:49
Met aanzien van de club kan je geen doelpunten maken Foebele. Je hebt gelijk dat je een elftal hebt zonder voldoende ervaring, maar ervaring is nog geen garantie dat je kampioen wordt. Neem RvP. Die kan naar Feyenoord komen, maar misschien zal hij met zijn ervaring langzamerhand net wat langzamer zijn geworden, iets te langzaam voor de snelheid die Feyenoord nodig heeft om te scoren. Loopt hij achter de feiten aan, of de voorzetten vliegen bij hem voorbij, dan komt er nog niet veel uit. Younes heeft wel gelijk, nieuwe èn jonge spelers moeten tijd hebben voor resp. inpassing en ontwikkeling. Ik ben van mening dat jonge spelers op ED-niveau een andere benadering nodig hebben dan in de jeugd of de JL. Misschien dat Keizer dat nog even ergens moet navragen?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 13:50]
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:04
Met aanzien van je club kun je wel net wat betere spelers binnen halen of grotere sponsoren, dus absoluut dat het een rol speelt in wat je als club wel of niet kunt bereiken.

Lees maar hoe ook nu weer die jongen die van Heerenveen komt roept dat je niet kunt weigeren als een club als Ajax komt.

Tevens kun je wel zeggen dat ervaring geen garantie is om kampioen te worden, maar geen ervaring is zeker wel een garantie dat je geen kampioen wordt.

En waarom zou alleen een oude vedette de ervaring kunnen zijn die we nu nodig hebben? Waarom noem je niet Jorgensen, voor Ajax begrippen is dat een heel ervaren speler die al wat mee gemaakt heeft en die is dan ook niet voor niets belangrijker voor Feyenoord dan Dolberg voor Ajax, Kasper bakt er dit seizoen echt helemaal niks van, maar ook vorig seizoen was Jorgensen gewoon bepalender, beter en belangrijker dan Dolberg.

Onze halve selectie heeft nog geen jaar op het hoogse niveau in de benen, geen enkele club in Nederland heeft zo'n onervaren selectie, het is pure waanzin!

Dat nieuwe spelers tijd nodig hebben om zich aan te passen wil toch niet zeggen dat je met deze overduidelijk beperkte groep maar het seizoen moet verkloten? Het betekend dat die tering debielen van de directie andermaal te laat zijn en er een pest bende van maken door niets te kopen.

Hebben bijna weer voor 100 miljoen aan spelers verkocht en wat hebben we gehaald, een 2e keeper, 3e keeper die niet eens bij de lat komt, een vaag Colombiaantje die net een jaartje in de basis heeft gestaan en wat talentjes voor Jong Ajax en de A1.

Dan ben je gewoon kei en kei en kei hard aan het falen, nog erger dan vorig jaar, want nu gaan we ook die EL niet halen.

En dan hebben ze ook nog een vent aangesteld die totaal niet geschikt is om trainer van Ajax te zijn, hij is veel te licht, op alle gebieden, stopt de negativiteit alleen maar in de selectie door keer op keer van een mokerslag te spreken.

Ze maken het hem ook niet makkelijk, dat is zeker waar, maar ook tactisch is hij een lichtgewicht.

Kortom, dit wordt een drama jaar waarin we gewoon 3x Europees voetbal gaan mislopen, 1x de CL, 1x de groepsfase EL en 1x doordat we geen derde worden en playoffs moeten spelen die we vervolgens hopeloos verliezen van pak hem beet Vitesse of AZ.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:08
Kopplaten in de eerste rij na de kassa's.... ene foebele is met het leeuwendeel gaan lopen, maar er liggen er vast nog wel een paar.
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:15
Wat lul je nou weer Barry, praat eens nederlands of zeg gewoon niks met je domme geleuter.
Vind ik leuk
mcmodd +11450
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:20
Goed, je hebt gelijk, geen ervaring is zo goed als een garantie dat je geen kampioen wordt. Misschien moet je je afvragen of het wel te doen is, jaar in en jaar uit kampioen worden. Misschien is het wel helemaal normaal dat andere clubs ook tussendoor hun neus tegen het raam persen. Ik denk dat niet alleen het niet op tijd halen van andere spelers een probleem is. Ajax laat goede spelers te makkelijk de deur uit lopen, ook dat is juist. Ingespeelde spelers zijn meer waard dan al die zgn. grote talenten van 18 of 19, die nog te wisselvallig zijn. Een enkeling kan een team hebben, maar vier of vijf is veel te veel. Vraag ke ook eens af wat die scouts daar in Zuidamerika doen, zien zij het wel altijd even goed? Als je eens in de zoveel tijd een Sánchez aantrekt die notabene ook al na een jaar vertrekt, heb je niks aan 30 miljoen euro nu en 15 miljoen euro later. Dan kun je beter, net als Feyenoord, FC Utrecht of AZ gaan voor de kwaliteit die wel langer blijft. Misschien zijn die 27 jaar ipv 17, ze zijn over het algemeen wel verder.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 14:22]
Vind ik leuk
Hyena +19689
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:40
Ik heb er geen woorden meer voor. Het is te schandalig voor woorden hoe Ajax er op dit moment voorstaat. Ook zorgelijk is het ernstige gebrek aan zelfreflectie na de wedstrijd.

Het wordt een verschrikkelijk zwaar en lang seizoen op deze manier.
Vind ik leuk
mcmodd +11450
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:52
Het is maar voetbal Hyena. Een goed boek, daar kan je ook van genieten, of een lachfilm. Ik kan je Louis de Funès aanraden, je lacht je suf.
Vind ik leuk
Hyena +19689
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:06
Ik moet eerlijk bekennen dat ik mij er ook al een beetje bij neer heb gelegd. Ajax heeft schijt aan de supporters, dus ik ben er wel eventjes klaar mee.

Gister heb ik ook niet heel intensief gekeken, want dit zag je al van mijlenver aankomen. Gelukkig had ik visite ;)

Bedankt voor de tips! Ga het eens bekijken.
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:13
Heb je dat interview van Overmars voor de wedstrijd gezien, dat is pas stuitend, de ene na de andere mispeer. Hij denkt dat ze goed bezig zijn en we goede spelers hebben, omdat er interesse is.

Man, we hebben nog maar 1 echt goede speler en die verzuipt volledig en lijkt er met de pet naar te gooien, omdat ie gefrustreerd is door het gebrek aan kwaliteit om hem heen, namelijk ziyech.

Verder zijn Viergever, Schone, Veltman en Younes leuke mee voetballers die volledig door het ijs zakken als zij ineens de kar moeten trekken.

De rest is talent en helemaal nog niet toe aan een basis plek, de Ligt niet, Donny niet, Kluivert niet en Dolberg al helemaal niet, die is de volgende Deen die ze te snel gebracht hebben en daarna afkafferen omdat hij het niet gered heeft, terwijl ze zelf de reden zijn voor het falen van al die talenten.

5 man in de basis die net aan of niet eens een jaar ervaring hebben in de basis, wat een fucking waanzin en gebrek aan visie heb je dan, zeker aangezien op de bank alleen Huntelaar zit die je beter maakt, de rest wordt je alleen maar zwakker van, omdat de meesten nog geen jaar ervaring hebben op prof niveau.

Ongelofelijk gewoon, jaar in jaar uit dezelfde fucking bullshit.
Vind ik leuk
mcmodd +11450
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:35
Het zit je goed dwars Foebele. Ik herken een beetje de frustratie, je bent zo met die club verbonden. Die club die altijd zo succesvol was en nu zo uit elkaar valt. Weet je, eigenlijk zou je voor jezelf de balans moeten opmaken. Dan vraag je jezelf af: wat kan ik er zelf aan doen om het te veranderen? Want als die mogelijkheid er is zul je je direct beter voelen en dat is wat je het liefst wil. Ik kan je zeggen: alleen met andere supporters zou dit kunnen, maar zodra je je niet netjes meer gedraagt bereik je het tegendeel.
De andere schaal van de balans kan je vullen met iets heel anders. Moed en geduld. Neem je voor om je niet druk te maken, maak jezelf iets onverschilliger. Je zult zien dat je dan misschien wat meer geduld nodig hebt, maar dat je best kunt leven met een ploeg die niet altijd kampioen wordt. Ik ben met velen een supporter die prima kan leven met de gedachte dat we geen kampioen worden. Dan kan ik er wel vrijelijk over dromen en ook al zijn dromen bedrog, ze zijn wel degelijk prettig. Dan merk je ineens dat je ook fan bent van een club die zomaar weer kampioen kan worden, jullie hoeven niet 53 jaar of zoiets te wachten, zoals ik en velen met mij.
Laat je levensgeluk niet vergallen man, zo'n mooi mens als jij zal te jong zijn om een hartkwaal te krijgen van die rotperiode bij zijn club. Het zal best weer eens betr gaan en goed komen.
Vind ik leuk
Sytz +1027
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:40
Je hebt gelijk moet ik zeggen als Feyenoorder. Financieel gezien hadden wij nooit kampioen moeten kunnen worden, net zoals gezien de faciliteiten. Het verschil is dat ik vind dat er bij ons een team staat die altijd voor elkaar door het vuur gaan en de mouwen opstropen als het niet goed gaat. Dat mist Ajax nu denk ik. Voor dat soort spelers moet Overmars investeren, koop een nieuw type Sanchez/Botteghin in de verdediging, een hardwerkende spits die altijd doorgaat en een buitenspeler met een goede voorzet en actie. Dan ben je titelfavoriet. Het hoeft voor mijn part niet hoor Overmars! Ik denk dat wij nu wel eens favoriet kunnen zijn namelijk. :)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:46
Even keihard voorbij gaan aan het feit dat het behalen van de titel onze eigen verdienste is. Niet bepaald een stijlvolle reactie.... eerder een beetje droevig. Wat na het debacle van gisteravond goed voor te stellen is....
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:17
Ja Barry, inderdaad triest dat ik roep dat Ajax titels weg geeft als je bijn 1/3 meer budget hebt dan de concurrent.

Feyenoord is gewoon terecht kampioen geworden, daar ding ik niets aan af, maar Ajax heeft aantoonbaar slecht beleid gevoerd de afgelopen jaren waardoor we titels hebben misgelopen en ook dit seizoen weer niet mee doen, dan heb je dus met gefaald beleid titels weggegeven.

Maar ik weet eigenlijk niet waarom ik uberhaupt probeer het uit te leggen, stik er lekker in, het interesseert me geen hol wat jij vindt.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:51
Je moet het niet zo arrogant brengen man... zeker niet na zo'n geweldige reeks prestaties in de afgelopen weken. Fuck jou en je kloteverhaal.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:58
Cadeau vind ik niet en ook helemaal niet fair. Misschien de laatste psv titel. Maar de titel met depay en wijnaldum en de titel van feyenoord vorig jaar waren keihard afgedwongen en zeer verdiend! Maar ik snap je frustratie in deze tijden.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:09
zover ik weet hebben psv en Feyenoord dat op eigen kracht bereikt niet omdat Ajax het "weggaf"
Vind ik leuk
Tim +1709
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:20
Laten we maar gewoon hopen dat ze samen met Vitesse en Utrecht Europees overwinteren, Feyenoord gun ik in de CL het allerbeste maar normaliter is derde in de poule gewoon reëel en het hoogst haalbare.
Vind ik leuk
DubRtd +15000
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:20
Sorry Gio, op die vraag was maar 1 antwoord het juiste geweest;
"Krijg lekker het lazurus, Deze persconferentie is bij Feyenoord en gaat over excelsior - Feyenoord.
Lekker naar Amsterdam opzouten als je over Ajax wil praten, meneer de journalist."

Want wat je er ook op antwoord, je kan er zeker van zijn dat je woorden worden verdraaid als ze dat nodig achten.

Vind ik leuk
666 +5056
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:28
Mjah misschien wel, maar ook daar is Gio te netjes voor (gelukkig).

Die zal nooit roepen dat iemand het lazarus kan krijgen :p

Maar klopt, er zullen altijd wel mensen gaan zeiken dat je er iets over zegt.
Ach ja dat is sowieso de tegenwoordige tijd.
Je kunt geen scheet meer laten of iemand voelt zich tot op het bot gekrenkt.
Vind ik leuk
DubRtd +15000
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:30
Hou maar op schei maar uit.

Er is goed geld te maken door perpetueel gekrenkt te zijn
Vind ik leuk
Jorchie +210
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:37
Ja ik heb het opgezocht: altijddurend, eeuwig
Vind ik leuk
DubRtd +15000
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:40
ja.... 666 gebruikt gekrenkt ipv beledigd, gebruik ik perpetueel ipv altijd. :D
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:54
Van Bronckorst is een verdomd goeie coach en een topgozer. Die zet met de eerste opmerking het journaille op het verkeerde been en haalt ze met zijn tweede snoeihard terug op de grond. Slim, heb je e direct stil, met schelden niet ;-)
Vind ik leuk
ficusje +1043
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:37
Heeft nog niets bewezen,worden door een matig ajax van de mat geveegt.dat je een keer kampioen wordt is geen garantie dat hij een goede trainer is.wil het dit jaar wel zien waar ze staan, met cl voetbal erbij.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 15:38]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:40
Inderdaad, we komen er vanzelf achter wie zich als coach onderscheidt dit seizoen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:58
Ach... hij deed het prima zo...
Vind ik leuk
pinkelman +2635
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:35
Psv en Ajax overtuigen niet maar Feijenoord zag er tegen Vitesse en een totaal leeggeruimt Twente nou ook niet bepaald uit dat ze er echt klaar voor zijn.
Wordt gewoon een toto waarin ook de subtop zich mogelijk gaat mengen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 13:36]
Vind ik leuk
DubRtd +15000
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:42
Vitesse heeft zijn zaakjes goed voor elkaar maar is afwachten hoe die de wedstrijden om de EL gaan verteren. Die gaan zeker in Arnhem heel weinig punten verspelen

Feyenoord - Twente was niet hoogstaand, net als vorig seizoen diezelfde pot ook vroeg en niet goed was, maar er is ook geen minuut twijfel geweest over wie die pot ging winnen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 14:04]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:01
Feyenoord gaat het makkelijk redden.... geen enkele dreiging vanuit Amsterdam en Eindhoven. Alleen Utrecht zou een obstakel kunnen zijn.... die Arnhemmers rollen we gewoon twee keer op. Henk houdt vast wel rekening met z'n cluppie!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:52
Volledig op de competitie concentreren.....als een ploeg niet draait dan draait het niet.Ook niet als je je volledig op de competitie kan richten
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:37
Slimme en sportieve reactie. Beter wint Ajax want anders is die finale voor niets geweest.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:59
gio je hebt volkomen gelijk , beter kon je het niet verwoorden. geen haat only love
Vind ik leuk
Vak-DD +7799
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:16
Verrek ja, wij doen ook nog mee !
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 18:17
ondanks het slechte spel van Ajax verwacht ik dat ze wel doorgaan
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Bronckhorst gevraagd naar Ajax-crisis: "Zou een heel vervelend seizoen worden"