Costa boos door houding van Chelsea: 'Dan kies ik mijn bestemming'

Costa boos door houding van Chelsea: 'Dan kies ik mijn bestemming'

vrijdag 18 augustus 2017 om 13:54

Diego Costa heeft opnieuw uitgehaald naar Chelsea. De 28-jarige Spanjaard baalt van de hoge vraagprijs van de Londenaren, die daarmee een terugkeer naar Atlético Madrid in de weg staan.

"Ik heb laten zien dat ik om Atlético geef en dat ik graag weer voor ze wil spelen", zegt Costa in gesprek met ESPN. "Maar als de clubs er niet uitkomen en Atlético geen grote inspanning levert, kan ik niet op ze blijven wachten. Ik weet dat ze het zullen proberen, maar als ze moeten betalen wat Chelsea vraagt is het niet mogelijk."

"Ik weet dat het aanbod hoger zal zijn dan wat Chelsea voor mij heeft betaald", vervolgt Costa, die in 2014 voor 38 miljoen euro overkwam uit Madrid. "Maar mijn manager zegt dat Chelsea een bedrag wil waar Atlético niet aan kan voldoen." De spits snapt weinig van de houding van zijn werkgever, nadat manager Antonio Conte hem begin deze zomer vertelde dat hij niet meer nodig was.

"Chelsea heeft mij bij verschillende clubs aangeboden, maar ik ben heel duidelijk geweest. Als ik geen deel uitmaak van de plannen van de manager, kies ik mijn bestemming. Ik ga niet ergens heen, zodat zij meer geld kunnen vangen. Ik vind dat ze rekening moeten houden met alles wat ik voor ze heb gedaan."

Lees ook: 'Mijn beslissing is genomen: ik moet terug naar Atlético'

Plaats een reactie

Nick Kools +12190
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:57
Daar heeft Costa wel een punt.
Ik zou ook de kont in de krib gooien als ze mij aan een kutclub probeerden te stlijten :)
Vind ik leuk
mba4u2c +713
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:21
Nou, ik ben anders niet vies van een kut club hoor. En dan gooide ik er wel iets anders in dan mijn kont... ;-)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 14:22]
Vind ik leuk
Joen'tje +1361
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:57
Hebben jullie die reactie van Ayoub gezien laatst? Dat is pas een klasbak.

Deze jongen, daarentegen, is totaal de weg kwijt. Pure werkweigering. Want het zint meneer niet helemaal. Die staat zo hoog op een voetstuk dat hij denkt dat hij alles kan maken. Echt vies als je zo'n bevoorrecht beroep hebt met zo'n salaris, en ook nog eens zo goed bent.
Vind ik leuk
Pagan1964 +1795
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:10
Ik zou het stuk nog een keer lezen. Chelsea wil van hem af en stellen hem niet meer op. Werkweigering ???
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:58
Op een vieze manier buiten bonjouren door middel van een bericht via de media. Vervolgens de hoofdprijs vragen. Gedurfd.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:59
En de waarheid ligt in het midden!
Vind ik leuk
Woudo +7542
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:02
Ik las ergens dat Everton nu ook een poging wil wagen voor Costa, zou prachtig zijn als Koeman dat lukt!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:03
Lekker weggaan daar
Vind ik leuk
Bdog +3331
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:06
Zou wel een aardig duo met Lukaku voor Man United zijn, je zal centrale verdediger zijn bij een Engelse laagvlieger.......
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:09
Ah gossie, niet iedereen luistert naar Diego.. als hij zo graag terug wil dan zou hij misschien wat meer voor Chelsea moeten doen ipv niet opdagen en wel salaris innen. Daarnaast kan hij zelf ook wat geld bij de transfer doen als hij zo graag weg wil.
Vind ik leuk
Stig +990
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:21
Je slaat echt de plank volledig mis, en begrijpt niet helemaal hoe het werkt volgens mij.
Misschien moet je eerst nog gewoon blijven lezen voordat je hier onzin plaatst.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:27
Zoveel woorden en toch geen inhoud, jij verdient een dikke pluim!
Vind ik leuk
Pagan1964 +1795
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:12
Hij heeft gewoon gelijk. Lees het nog een keer
Vind ik leuk
Zjor +289
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:24
Beetje raar dit, Costa scoort het meest van het hele elftal, vervolgens krijgt hij te horen dat hij niet meer nodig is en moet hij, als het even kan, zo snel mogelijk wegwezen.. Dan zou ik mezelf ook ondergewaardeerd voelen en moeilijk doen tegenover de club als ze ook nog eens veel geld vragen..
En zelf geld bijleggen? Ben je mal? Je gaat toch niet, wanneer je top presteert en vervolgens weg ge-bonjourt word als een soort nietszeggende 3e aanvaller, zelf geld neerleggen om je club een plezier te doen? Neehoor, ik vind Costa een naar ventje maar ik vind dat hij z'n poot gewoon lekker stijf moet houden!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:27
Als hij per se naar Atletico wil dan mag hij daar wel wat voor bijleggen, lijkt mij niet meer dan redelijk
Vind ik leuk
Zjor +289
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:32
Nou, ik zou ook een compleet plan vragen van Atletico omdat, wanneer Costa die kant op gaat, eerst een half seizoen moet gaan niksen. Plus ik denk dat het afkopen van zijn eigen contract wel heeeel duur is
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:34
Hij is momenteel ook aan het niksen, dat bevalt hem blijkbaar zo goed dat hij dat per se nog een half jaar wil doorzetten in spanje!
Vind ik leuk
Stig +990
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:39
Laat maar Zjor, wij begrijpen elkaar, maar Martyynho leeft in zijn eigen wereld.
Voor de rest geen probleem natuurlijk, we kunnen allemaal wel eens de fout ingaan.
Vind ik leuk
Zjor +289
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:53
Je kan het altijd proberen he.. Maar het is goed dat we op 1 lijn zitten!
Vind ik leuk
mba4u2c +713
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:20
Eindelijk eentje die zich niet de wil door anderen laat opleggen...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:35
Dacht dat Atletico niet op de transfermarkt mocht?????
Vind ik leuk
Stig +990
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:40
Dat klopt, over een half jaar pas, maar zoals je weet is tegenwoordig overal een mouw aan te passen.
Vind ik leuk
Mass +1474
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:32
Geen makkelijke speler...die Costa...Aan de andere kant vind ik dat Conte ook een raar spel speelt....dus de waarheid ligt ergens in het midden van deze twee clowns.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Costa boos door houding van Chelsea: 'Dan kies ik mijn bestemming'