Hij heeft daar namens zijn vriendin zijn excuses voor aangeboden

    "Hij heeft daar namens zijn vriendin zijn excuses voor aangeboden"

    vrijdag 18 augustus 2017 om 15:22

    Alex Pastoor noemt de situatie rond Loris Brogno 'lachwekkend'. Zijn vriendin uitte op social media haar ongenoegen over het feit dat de spits op de bank plaats moest nemen tegen VVV-Venlo.

    "Dat wordt van buiten veel heftiger beleefd dan van binnen", zegt Pastoor over het incident in gesprek met RTV Rijnmond. "Hij heeft daar namens zijn vriendin zijn excuses voor aangeboden. Tja, het is lachwekkend natuurlijk. Dat vind ik en dat vinden we met z'n allen. Wij kunnen ons er niet druk om maken, dat er zoveel ophef over wordt gemaakt."

    Pastoor stelt dat Brogno niet weg hoeft, ondanks dat hij geen aanspraak maakt op een basisplek bij Sparta. "Ik heb helemaal niet gezegd dat hij weg mag. Maar ik heb wel gezegd dat iedereen te koop is. Als spelers weg willen of er is interesse voor, dan gaan ze. De keuze om hem niet in te laten vallen (tegen VVV, red.), was op de eerste plaats een tactische. We gingen met een trambaan spelen, daar is hij ongeschikt voor. In de afsluitende oefenwedstrijd tegen Ajax heeft hij niet de indruk gewekt dat hij aanspraak maakt op een basisplaats."

    Plaats een reactie

    Lou94 +90
    vrijdag 18 augustus 2017 om 15:25
    Goed verhaal
    Vind ik leuk
    Aal +20032
    vrijdag 18 augustus 2017 om 15:46
    Pastoor blijft ook een glibberige.......net als ik.........
    Vind ik leuk
    Lou94 +90
    vrijdag 18 augustus 2017 om 16:02
    7/10 ;)
    Vind ik leuk
    Vakkie D +683
    vrijdag 18 augustus 2017 om 16:04
    5/7...know 9gag ;)
    Vind ik leuk
    Lou94 +90
    vrijdag 18 augustus 2017 om 16:18
    is dat niet ''gr8 b8 m8 i r8 8/8''?
    Vind ik leuk
    Herr Fristi +1316
    zaterdag 19 augustus 2017 om 10:59
    Brendan Sullivan :)
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +4668
    vrijdag 18 augustus 2017 om 15:30
    Met een trambaan spelen? Iemand?
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 augustus 2017 om 15:30
    Jij was ook verbaasd zie ik. ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 augustus 2017 om 15:34
    Dat je overal net te laat bent denk ik aan het spel van Sparta te zien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 augustus 2017 om 15:36
    Maar als je voor die tactiek niet geschikt bent lijkt het mij ook niet meer dan logisch dat hij in de basis staat.


    #LorisInDeBasis!
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +4668
    vrijdag 18 augustus 2017 om 15:35
    Ik heb die term nog nooit gehoord. Al zegt dat natuurlijk ook niet alles. Hoop dat de ware kenners nu opstaan :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 augustus 2017 om 15:37
    Ze kunnen beter gaan voetballen op een dakterras, veel gezelliger ook. ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 augustus 2017 om 16:01
    Misschien dat Alex de bus niet vertrouwd en maar een tram voor het goal zet
    Vind ik leuk
    luccerd +2965
    vrijdag 18 augustus 2017 om 16:19
    Waten waarschijnlijk vergeten dat ze eerst nog een rails moesten leggen...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Spartan +4846
    vrijdag 18 augustus 2017 om 15:34
    Lol. Durfde het niet te vragen, omdat ik niet "dom" over wilde komen. Maar gelukkig ben ik niet de enige die niet weet wat dat is.

    Edit; even "spelen met de trambaan" door Google gehaald... en ik kom daar slechts één artikel tegen die voetbal gerelateerd is.

    En dat was een ander interview met Pastoor. Van wat ik ervan begrijp bedoelt ie dat een speler een gehele flank voor zijn rekening neemt. Dus een back die opkomt enz enz.

    Ik wist dat natuurlijk wel, maar heb het speciaal voor jullie opgezocht! Uhuhm.

    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Quareck +5993
    vrijdag 18 augustus 2017 om 15:59
    Het enige dat ik kon vinden was dat de bewoners van de Westduinweg in den haag tegen de komst van een trambaan zijn.. interessant maar niet relevant
    Vind ik leuk
    Woudo +8149
    vrijdag 18 augustus 2017 om 15:51
    Er rijd wel een tram voor het Kasteel langs ;) misschien gingen ze daarmee spelen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 augustus 2017 om 15:30
    Met een trambaan spelen....

    Dat wil zeggen......
    Vind ik leuk
    Quareck +5993
    vrijdag 18 augustus 2017 om 15:33
    Ik speelde vroeger wel eens met een racebaan... is het niet gevaarlijk om op een trambaan te gaan spelen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 augustus 2017 om 15:35
    Geeft wel wat extra spanning.

    Volgende week spelen ze uit op de HSL ben benieuwd of ze iedereen heel weten te houden. ;)
    Vind ik leuk
    tikkitrug +563
    vrijdag 18 augustus 2017 om 15:34
    Misschien Co Stompe even om uitleg vragen....
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +4668
    vrijdag 18 augustus 2017 om 15:36
    Co speelt al jarenlang met een landingsbaan :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 augustus 2017 om 15:37
    En een remspoor. Speelt hij uberhaupt nog ;)?
    Vind ik leuk
    tikkitrug +563
    vrijdag 18 augustus 2017 om 15:41
    Met zichzelf misschien....
    Vind ik leuk
    tikkitrug +563
    vrijdag 18 augustus 2017 om 15:43
    Hahahaha scherp!!
    Vind ik leuk
    Hans Worst +548
    vrijdag 18 augustus 2017 om 15:37
    Met een trambaan...dan waren ze zeker niet ingecheckt de deelnemers van Sparta,want VVV ging er als een sneltrein overheen.
    Vind ik leuk
    DubRtd +15556
    vrijdag 18 augustus 2017 om 15:40
    "We gingen met een trambaan spelen"

    En dan op kunstgras.

    Eredivisie anno 2017
    Vind ik leuk
    Youri99 +7411
    vrijdag 18 augustus 2017 om 15:43
    Ik zou zijn vriendin op de bank zetten
    Vind ik leuk
    Ikkedus +216