Update: 'Feyenoord al langer met Larsson bezig: akkoord bevestigd noch ontkend'

Update: 'Feyenoord al langer met Larsson bezig: akkoord bevestigd noch ontkend'

vrijdag 18 augustus 2017 om 17:25

Niet FC Metz, maar Benfica of Feyenoord wordt de nieuwe werkgever van Sam Larsson. Met dat opvallende bericht komt het Zweedse Aftonbladet vrijdagmiddag.

Het leek erop dat de vleugelaanvaller van sc Heerenveen onderweg was naar Frankrijk, waar hij kon tekenen bij Metz. Volgens Aftonbladet heeft Larsson de Franse club afgezegd. Benfica en Feyenoord komen dit seizoen uit in de Champions League. Metz niet, waardoor die club geen optie was voor Larsson. De Zweed moet nu kiezen tussen een Portugees avontuur en een avontuur in Rotterdam-Zuid.

Metz en Heerenveen waren akkoord over de transfersom, maar Larsson heeft vanwege bovenstaande reden zelf de stekker uit de transfer getrokken. Ook Feyenoord en Benfica zijn naar verluidt rond met de Friezen. Volgens de berichten wil Heerenveen minimaal zeven miljoen euro voor de Zweedse flankspeler hebben.

Het lijkt zeker dat Larsson geen wedstrijd meer in het shirt van Heerenveen gaat spelen. De 24-jarige Zweed heeft deze zomer duidelijk gemaakt dat hij hoe dan ook hogerop wil. Aanvankelijk leek Celta de Vigo zijn nieuwe club te worden, maar de Spanjaarden wilden het door Heerenveen gevraagde bedrag niet op tafel leggen. Metz, Benfica en Feyenoord willen dat wel, maar alleen de laatstgenoemde twee clubs zijn een optie voor Larsson.

Update 17.25: Volgens RTV Rijnmond was Feyenoord al langere tijd bezig met Larsson. Over een vermeend akkoord met de Friezen wordt echter niet gesproken vanuit Rotterdam-Zuid.

Plaats een reactie

vrijdag 18 augustus 2017 om 15:43
Alsjeblieft niet. Dan nog liever Mahi. Larsson gaat toch geen basisplek krijgen.
Vind ik leuk
Aal +12694
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:44
Ga maar naar Benfica..... niet goed genoeg voor Feyenoord!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:52
Goed genoeg wel, denk ik. Het vraagstuk is zijn houding. Die past wat minder bij de cultuur van Feyenoord.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:53
En voor benfica wel?
Vind ik leuk
Frenkie +2962
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:23
Die zien hem als handelswaar
Vind ik leuk
slaski +1649
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:38
Dat is Benfica's zorg toch ? Zolang het maar niet Feyenoord zorg word, die waardeloze mentaliteit. Meneertje wil CL spelen, maar weet zich amper in de ED te onderscheiden.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:37
Het feit dat hij niet goed genoeg is voor feyenoord en blijkbaar wel voor benfica is op zich al lachwekkend. Ik schat benfica toch wel een paar klassen hoger in dan feyenoord.
Vind ik leuk
slaski +1649
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:51
Hij heeft het toch over zijn mentaliteit ?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:01
Ik eeageerde die zei "ga maar naar benfica, niet goed genoeg voor feyenoord". Daarmee geeft hij aan dat het niveau van feyenoord hoger is dan van benfica. Daar moest ik dus om lachen.
Vind ik leuk
ttfr +1020
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:40
Nee zou wat voor Ajax zijn
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:29
Ik zou niet weten waarom
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:29
Nee ik zie em ook liever niet komen.Moeilijk ventje.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:49
Tuurlijk wel goed genoeg. Zolang Nelom en Bilal in de selectie zitten is Larsson meer dan goed genoeg!
Vind ik leuk
Aal +12694
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:59
Instelling heeft ie niet. Daar doel ik op.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:03
Talent heedt hij wel. Daar doelde ik op. Qua instelling is hij geen teamspeler, nee. Hij is veel te ver gegaanom bij Heerenveen weg te komen. Schijnt erbij te horen tegenwoordig. Sanchez flikte ook van alles en nog wat om zijn transfer af te dwingen.
Vind ik leuk
Spartan +2419
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:46
Mahi heb je ook veel meer aan!

Sinds de werkweigering van Larsson vind ik het maar een naar prinsesje. Past dus helemaal
Niet bij feyenoord.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:25
Mahi is niet goed genoeg
Vind ik leuk
Makis +806
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:58
Ach, dat is tegenwoordig normaal lijkt, willen ze weg maar is er interesse komen er spontaan knieklachten en worden ze fotoschuw. Is welkom deze speler want bij Feyenoord is er geen plek voor egootjes, daar ben je 1 van de... en bij Hveen is het toch DE speler
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:03
heeft Feyenoord 7 mil dan ?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:07
Transferinkomsten : 30 miljoen
Transferuitgaven : 20 miljoen
En dan ook nog geld voor het winnen van de Eredivisie en misschien hebben ze al het startgeld voor de Champions Cup. Dus ze zullen dat geld vast wel hebben, maar ik denk dat het niet verstandig is om dat nu uit geven.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:24
bruto netto... 10 mil gaat nog wel wat af hoor en ja natuurlijk neem ik aan dat feyenoord niet meteen het hele budget gaat opmaken wat ze nog niet eens op de bankrekening hebben staan.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:07
Nee daarom. Dat bedoel ik ook een beetje. Ik bedoelde niet specifiek dat Feyenoord een winst van 10 miljoen heeft gemaakt.
Vind ik leuk
Jimmi +810
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:23
ja hoe denk je anders dat ze bieden op hem? met de airmiles misschien?
Vind ik leuk
URL +18
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:09

Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:13
Interessant.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:48
nou dat Feyenoord wel vaker geld heeft uitgegeven wat ze nog niet hadden... is nog niet zo lang geleden toen waren jullie bijna failliet.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:25
Een stuk meer dan 7 miljoen zelfs
Vind ik leuk
soksa +770
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:52
Alles liever dan bilal
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:43
Kan me niet voorstellen dat Larsson naar Feyenoord gaat
Vind ik leuk
Julio-dvd +1268
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:46
Kan me niet voorstellen dat Feyenoord Larsson wil. Foute gast, problemenmaker en huilebalk. Wel goede voetballer trouwens maar mag hopen dat ie naar Benfica gaat
Vind ik leuk
Woudo +2868
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:43
Huh? Nee joh Martin niet naar Feyenoord halen! Goede speler maar met die instelling van hem is van alles fout!


EDIT: Ik begrijp dat de zus van Larsson werkzaam is bij de krant waar dit bericht vandaan komt. Lijkt me dus geen onzinverhaal...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 16:48]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:56
Ja zijn instelling kan weleens voor problemen gaan zorgen. Hoe betrouwbaar is dit bericht?
Vind ik leuk
Woudo +2868
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:01
Ik zie geen bronvermelding erbij, ik weet niet waar dit vandaan komt! zal is ff op FR12 moeten kijken die komen vaak wel redelijk in de buurt van wat er gaande is..
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:06
Heb ik ook zojuist gedaan ;-)
Vind ik leuk
Woudo +2868
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:31
Maar het gaat hier wel om Larsson he, die kan natuurlijk veel meer bij Benfica verdienen dan bij ons, dus lijkt het me meer aannemelijk dat hij daar heen gaat!
Vind ik leuk
Feye1908 +4882
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:23
Ik kan mij niet voorstellen dat VP artikelen aanpast nadat het geplaatst is maar...

"Met dat opvallende bericht komt het Zweedse Aftonbladet vrijdagmiddag."
Vind ik leuk
Woudo +2868
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:25
Haha is er later bijgezet ja! Maar op FR12 zijn er berichten over dat er al een akkoord zou zijn.. En zij zitten er niet heel vaak naast!
Vind ik leuk
Woudo +2868
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:05
Lees op FR12 dat Feyenoord al een akkoord heeft met Heerenveen..
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:10
Ja......ben behoorlijk verrast.
Vind ik leuk
robson81 +1837
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:21
Mooi man echt een uitstekende speler.
Vind ik leuk
Woudo +2868
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:26
Als hij zich normaal gaat gedragen is het inderdaad wel een aanwinst maar ik heb het gewoon niet zo op al die voetballers die maar transfers willen forceren!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:44
Boetius weer op de bank ?
Vind ik leuk
robson81 +1837
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:34
Nee hoor die doet het erg goed,gewoon af en toe rouleren hij kan ook op 10.
Vind ik leuk
Stig +608
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:44
Feyenoord?? Even Serieus, alsjebleift niet zeg, dat is dan weer geld verspilling.
Haal nu eens een talent voor in de voorhoede geen spelers die 5 wedstrijden per seizoen goed spleen.
Bij Feyenoord gaat hij toch niet spelen wanneer Boetius zo doorgaat.
Vind ik leuk
mirkoff +1603
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:45
Is die nou nog niet weg, tis net Neymar soap.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:46
Denk dat Bep Slatter hier wel blij van wordt.....
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:47
Misschien in een deal met Basi? Kom maar door hoor.
Vind ik leuk
Teo Smith +11856
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:48
Nee dankje.
Vind ik leuk
Utca030 +1179
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:48
Mijnheertje wil in de chapionsleaque voetballen wat een arrogante kwal is dat maar is kijken of hij het nieveau aan kan
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:47
Ik zou hem eerder een jaartje champignon-league zien doen. Ik heb een tijdje champignons geplukt als vakantiejob en het is bijzonder rustgevend. Misschien komt ie wel van zijn slechte houding af? :)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 16:50]
Vind ik leuk
Utca030 +1179
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:52
Hahahaha helemaal mee eens
Vind ik leuk
Artikia +1099
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:17
Ik heb een tijdje meegedaan aan de tomaten-league, maar daar vond ik niks aan. 's Ochtends om 6 uur uit bed voor de wedstrijden, altijd minimaal 25 graden en ik zweette 3 dagen erna nog groen. Champignonnen wel een aanrader?
Vind ik leuk
Huu1 +312
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:17
Die fout maakte PSV ook een aantal jaren geleden: met koeienletters hingen ze daar een banner op in het stadion, "Champignons League". Tja, het blijven boertjes natuurlijk.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:49
Beter dan Boëtius maar als van Geel buiten Nederland zou scouten kan je betere spelers vinden. Voor Heerenveen ook te hopen dat het Benfica wordt, die betalen meer
Vind ik leuk
666 +5074
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:54
toch is dat buiten nederland scouten nog niet zo heel makkelijk hoor....
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:02
Heerenveen schijnt rond te zijn met Feyenoord en Benfica dus dan betalen ze evenveel lijkt mij.
Vind ik leuk
Feye1908 +4882
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:26
Of Heerenveen wil graag van hem af en beide hebben een acceptabel bod gedaan
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:58
Heerenveen geeft geen spelers weg ,daar komt minstens 7 miljoen voor binnen en gelijk hebben ze.
Weggeven kan altijd nog,hij heeft nog een contract voor 2 seizoenen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:54
Kom maar en snel. Heerlijk een speler met gif in en buiten het veld . En dan Bilal daarheen tering wat zou dat een super zet zijn van Van Geel alle echt goede spelers deze keer allemaal naar Feyenoord!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 15:57]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:55
Ga dan lekker naar Benfica, irritant mannetje die alleen maar voor onrust gaat zorgen.
Vind ik leuk
Rodajc +1496
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:56
Benfica leert ook niks. Een speler uit de eredivisie slaagt nooit bij ze. John, Djuricic, Ould-Chikh etc. Matic is de enige, en die was niet eens van een Nederlandse club.
Vind ik leuk
Woudo +2868
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:10
Matic was toch een jaar verhuurd aan Vitesse destijds en daarna aan Benfica? Eigendom van Chelsea destijds?
Vind ik leuk
Rodajc +1496
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:11
Daarom dus, maar ging het jaar na Vitesse wel naar Benfica, zo bedoelde ik het
Vind ik leuk
Woudo +2868
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:12
Ja ik vroeg het me af omdat ik het zelf niet meer wist hoe het precies ging haha!
Vind ik leuk
robson81 +1837
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:29
Nooit gehoord van vhooijdonk en taument zeker.
Vind ik leuk
Rodajc +1496
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:11
20 jaar geleden... het voetbalwereldje is nogal veranderd sinds toen
Vind ik leuk
Woudo +2868
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:12
Wie? ;)
Vind ik leuk
DubRtd +11829
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:56
Doe maar Benfica.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:56
Niet doen feyenoord, verkeerde mentaliteit. Te verwend, als hij zn zin niet krijgt gaat ie stampvoeten
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:57
The master is er alleen op uit om reacties uit te lokken

Inhoudelijk 0%

Zal me niet verbazen als ie denkt dat het over hockey gaat
Vind ik leuk
Pukstra +502
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:58
Ik voorspel feyenoord. Was in de winter ook al sprake van in de wandelgangen hier. Krijgen wij in de deal weer een feyenoorder terug. Alleen wie?
Vind ik leuk
Lvdd99 +408
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:59
Nelom ;)
Vind ik leuk
Lvdd99 +408
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:58
Gaat lekker naar Benfica jongen. Feyenoorders zien helemaal niks in je en die vraagprijs van 7 miljoen kunnen we betalen, maar gaan we zeer zeker niet doen. Zie dan liever Kuwas, Mahi of een Zuid-Amerikaans talent komen.
Vind ik leuk
Dicky +3320
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:59
Kan mij niet voorstellen dat een club dit eikeltje überhaupt wil aantrekken.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:00
Wel goed genoeg voor Feyenoord,alleen hij is geen speler die je de hele wedstrijd ziet.
Hij heeft geniale momenten gevolgd door een kwartier dat je hem niet ziet.
Maar hij scoort zelf gemakkelijk en geeft veel assists dus absoluut een aanwinst voor elke nederlandse club.
Alleen hij is een verwend nest die dwars gaat liggen als hij zijn gelijk niet krijgt.
Maar daar heeft Feyenoord de eerste 2 seizoenen geen last van,daarna zal hij hogerop willen als dat nog kan tenminste.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:00
Denk wel dat Larsson meer kwaliteir9 heeft dan een boetius

Alleen lijkt me geen makkelijke gozer

Als gio hem onder controle krijgt een prima voetballende aanwinst voor feyenoord
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:02
Hoop dat ie voor Feyenoord kiest.
Vind ik leuk
derksen +5787
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:03
Neeeeeeeeee
Zwaar maar dan ook heel zwaar overschatte speler
En totaal geen feyenoord speler!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:04
Zou fantastisch zijn als hij naar Feyenoord komt! Hij kan zowel op linksbuiten als op de 10 spelen. Je ziet in de eerste wedstrijden van Feyenoord dat vooral de creativiteit op het middenveld en rond Jorgensen ontbreekt, ik weet zeker dat Larsson dat kan brengen. Daarnaast heeft hij een fantastische vrije trap in de benen. Tenslotte weet ik zeker dat van Bronckhorst hem qua mentaliteit weer op de rails krijgt.
Vind ik leuk
derksen +5787
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:08
Hij is zelfde als lurling!
Feyenoord aub niet doen!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:05
Ajax zit weer te slapen
Vind ik leuk
PDJong +1001
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:06
Waar hij het meeste geld krijgt denk ik...
Vind ik leuk
Paul1982 +6335
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:06
Als ik Larsson was zou ik voor Feyenoord kiezen, maar als ik Feyenoord was zou ik er niet aan beginnen
Vind ik leuk
T&T +9930
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:07
Ga weg met die gozer.

Dat wordt de nieuwe Luurling.

Hier moet Feyenoord echt niet aan beginnen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 17:56]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:10
Larsson kan op links en Boëtius op rechts
Ben niet echt fan van Berguis en op snelheid lever je niet in
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:11
Laat maar komen. Die gaat knallen bij Feyenoord. van Persie gisteravond ook gesignaleerd in Rotterdam. Die gaat ook komen. MvG Doet goede zaken. Kan Bilal wel naar Turkije of een andere club.
Vind ik leuk
Suomi71 +414
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:12
Feyenoord heeft dit seizoen wel een brede selectie nodig. Voorin is het wat dunnetjes dus ik juich een kwaliteitsinpuls alleen maar toe. Ik denk dat zijn situatie bij Feyenoord of Benfica het zelfde zal zijn. Het is een breedte aankoop. Als hij daar mee kan leven is hij welkom. Hij krijgt echt wel speeltijd.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:14
halen
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:14
Larsson lijkt mij een speler die geen genoegen neemt met een reserverol. Hij vindt zichzelf nog net iets beter dan dat hij is.Mocht hij op de bank komen zal dit ten kosten gaan van de positieve spirit die er nu om Feyenoord heen hangt. Maar nogmaals, dit is een aanname, geen feit.
Vind ik leuk
Jorchie +184
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:16
Kom op Feyenoorders, niet zo negatief allemaal. Jullie doen net alsof jullie hem persoonlijk kennen en precies weten wat er bij Heereveen allemaal speelt en gespeeld heeft. Van mij mag die komen, meer goede voetballers in de selectie geeft van Bronckhorst ook weer meer keus. En schorsingen en blessures die komen er ook wel. Dus ...... laat maar komen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:03
Hij heeft een paar hele goede seizoenen gespeeld bij Heerenveen ,zelfs na de winterstop heeft hij nog een flink aantal assists en doelpunten gemaakt.
En hij kon vorig seizoen al weg en in de winterstop daarvoor ook al,dus dat lastpost zijn valt ook best mee.
Hij wil nu gewoon hogerop en kan dat ook aan.
Vind ik leuk
Hesses +565
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:18
Waarom kijkt Van Geel niet in Zuid Amerika daar lopen super talenten rond...Neres (gister ook weer top ) Casseira (echt een toppertje)
Vind ik leuk
Sniper1 +804
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:19
Sinds wanneer is 010 aan het hamsteren? Ik zie alleen maar eikels.....
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:19
Ik had verwacht dat dit de last minute Ziyech-2017 aankoop van Ajax zou gaan worden.
Vind ik leuk
Feye1908 +4882
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:31
Denk dat dat Ayoub van FC Utrecht en Rashica van Vitesse gaan worden. Even beide concurrenten verzwakken.
Vind ik leuk
Feye1908 +4882
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:22
Kan mij niet voorstellen dat Feyenoord hem gaat halen en al zeker niet voor eur 7 miljoen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:25
8 miljoen he
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:23
Goede voetballer maar zijn houding is gewoon niet des Feyenoords
Vind ik leuk
JDW1988 +1038
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:24
Best duur voor een kantine juffrouw!
Vind ik leuk
Och jeh +869
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:25
Laat maar naar Benfica gaan
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:27
Doei!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:29
Je zou zeggen dat Ajax die goed kan gebruiken.Maar ja......als je geen geld hebt
Vind ik leuk
666 +5074
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:30
Tsja zijn houding....iedereen weet daar kennelijk alle ins en outs over...
Heeft Larsson hier eigenlijk al zelf op gereageert of is dit weer zo'n eenzijdig media verhaal?

Er is een eigenaardig beeld over hem ontstaan, maar ik acht Martin en Gio slim genoeg om dat af te kunnen wegen tegen de voetbalkwaliteit die hij ontegenzeggelijk heeft.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:32
weer een mis koop voor feijenoord
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:46
Leer jij nou maar eerst Feyenoord schrijven.
Vind ik leuk
Het Brein +1832
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:32
Feyenoord gaat echt geen 7 miljoen betalen voor Larsson! Die zijn nagenoeg klaar op de transfermarkt...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:26
Van mij vraag Heerenveen 8 miljoen
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:34
Dan is t makkelijk ... Benfica blijft over.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:38
Ik hoop echt niet dat hij naar Feyenoord komt. Hij is een goede voetballer, maar hij is gewoon erg moeilijk. Als hij straks die concurentiestrijd verliest van Boëtius, dan krijg je een ontevreden miljoenenaankoop op de bank. Maar aan de andere kant begrijp ik de filosofie van Feyenoord wel: alle posities dubbel en goed bezet hebben. Maar ik weet het niet, ik denk gewoon dat dit geen goed idee is.
Vind ik leuk
Mo +4451
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:44
Heel erg overschat deze man
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:26
Hij kan ook Vilhena vervangen. Alleen moet Toornstra dan meer verdedigen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:39
Martin van Geel aub geen paniek aankoop, mijn advies voor de 1000ste keer.. Ferdi Kadioglu, prima investering en stukken goedkoper.
Vind ik leuk
Mo +4451
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:44
Benfica, hahahaha. Lachwekkend is dit. Interesse van feyenoord snap ik ook totaal niet, voegt bij beide clubs werkelijk geen zak toe
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:48
Zo lopen er bij jullie heel veel van rond, blijkt.
Vind ik leuk
Mo +4451
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:48
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:55
heel veel. Zou een goede aanwinst zijn voor de breedte, ook voor jullie.
Vind ik leuk
Mo +4451
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:11
Voor de tribune...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:17
Gezien jullie resultaten zou ik niet zo kies keurig zijn.
Vind ik leuk
Mo +4451
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:18
Gezien de resultaten moet je dat juist wel zijn slimme
Vind ik leuk
Pukstra +502
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:07
Ik als niet ajaxied zou hem wel bij ajax willen zien. Denk serieus dat hij beter of meer rendement heeft dan younes
Vind ik leuk
Mo +4451
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:12
Ajacied. Hij is absoluut niet beter dan Younes
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:18
Meen je dat nou? Of zegt dat wat over t niveau van ajax? op dit moment.
Vind ik leuk
Mo +4451
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:19
Larsson is een show speler en enorm overschat
Vind ik leuk
Pukstra +502
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:20
Is maar mijn mening. Excuus voor de spelfout
Vind ik leuk
Jerome +1092
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:47
Feyenoord heeft een team. De stemming is vriendschappelijk en voor elkaar gestreden. Van Geel laat deze hufter naar Benfica gaan. Wat denk je PSV en AJAX in de shit nu Feyenoord nog.
Vind ik leuk
Feye69 +75
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:40
Ik betwijfel ook of hij in het hechte en vriendschappelijke team zal passen. Maar ik hoorde dat hij en voormalige Heerenveen collega St Juste goed met elkaar overweg kunnen, dus dan heeft hij al een maatje als hij komt.
Vind ik leuk
Obl93 +536
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:57
Ik vraag mij sowieso af waar hij zou moeten spelen bij Feyenoord.
Vind ik leuk
Feye69 +75
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:34
Hij is een speler voor de plek van Boetius. Maar hij is veelzijdig en kan op meerdere posities spelen.
Vind ik leuk
Feye69 +75
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:36
En Boetius heeft in feite geen back-up. Maar mocht hij echt komen, hoop ik niet dat het ten koste gaat van de basisplek van Boetius :-(
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:05
Eerder was het bericht steeds dat ze 8 miljoen wilde hebben. Eindelijk realiteitszin in Friesland ?
Maar Feyenoord moet dit nooit doen.
En Larsson's probleem is dat hij denkt goed genoeg te zijn voor de CL.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:10
Doen! Precies wat we nog nodig hebben, gelijkwaardig aan boetius, minimaal!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:13
Bij Heerenveen mag hij dan de grote ster uithangen. Vraag me door al die streekies alleen af of Larsson mentaal wel goed om kan met een felle concurrentiestrijd. Zowel bij Benfica (met Cervi) als Feyenoord (Boëtius v2.0) zie ik hem struggelen om een basisplek te veroveren. In Portugal geef ik hem vanwege het fysieke gedeelte al helemaal veel minder kans van slagen. Daar wordt van buitenspelers enorm veel vuile meters verwacht.

Kan ook zijn dat hij lekker ordinair wilt gaan cashen. :) In dat geval moet hij vooral de social media fotos van Ola John eens bekijken uit zijn Benfica tijd. Die vermaakte zich prima!
Vind ik leuk
AFC +2701
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:21
Wacht even.. Feyenoord geïnteresseerd in een speler .. En K maar denken dat de selectie op orde was
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:24
De selectie is nog helemaal niet op orde. Hebben 1 geschikte linksbuiten op het moment. En het liefste ook nog een 10 erbij.
Vind ik leuk
AFC +2701
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:25
vind ik ook.. Maar dat is wat ik lees overal...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:29
Nee hoor, van Geel heeft al meerdere maleb gezegd dat er nog minimaal 1 aanvaller bij komt. En dan misschien ook nog van Persie
Vind ik leuk
AFC +2701
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:33
heb t over de media
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:45
En dat is via de media naar buiten gekomen
Vind ik leuk
AFC +2701
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:50
Ik zei t met een knipoog
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:23
Dat kan ik niet ruiken he
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:23
Als Larsson komt heeft Feyenoord echt veruit de beste selectie van Nederland. Zeker als RVP ook nog komt. Alleen rechtsbackpositie is zwak
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:34
Van mij mag ie komen, ik zou het een prima aankoop vinden.
Dan schuift Bilal naar plan C en alleen dat is al een grote vooruitgang.

Dat hij een moeilijk ventje zou zijn interesseert me niets. Dat is Ziyech toch ook. Veel misselijker als hem kunnen ze niet worden.Als spelers de beste van hun club worden, dan krijgen ze spatjes. Dat hebben sommige spelers nou eenmaal. Maar als hij bij Feyenoord aankomt en het niveau ineens 4 stappen hoger is, dan zal hij niet meer zoveel spatjes kunnen hebben. Pas als ie weer een van de betere zou worden, dan komt dat natuurlijk wel terug. En wil ie dan weer weg, dan keert hij ook Feyenoord de rug toe. Dat weet je dan. So be it.
Vind ik leuk
defons +1131
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:44
Tuurlijk Feyenoord gaat het eindelijk goed ga je je geld storten in een bodemloze put deze jongen zorgt altijd voor onrust.

Iets wat je niet kunt hebben in een selectie geloof me die gaat niet zonder te klagen plaats nemen op de bank.

En ten tweede vind hem erg overschat totaal geen 7 miljoen waard.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:54
Haal gewoon van Persie en verkoop Kramer. Als je bilal nog kunt verkopen dan een extra vleugelspeler halen voor minder geld.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:00
Dus gaat dat door.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:00
Dus gaat dat door.
Vind ik leuk
Libero +2275
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:03
Lijkt me onwaarschijnlijk dat Feyenoord zo'n bedrag voor hen neer gaat leggen. Misschien dat Feyenoord de zogenaamde interesse gebruikt om een andere speler dan larsson onder voor Feyenoord betere voorwaarden aan zich te binden. Maar goed in het voetbal goed je wel vaker verrast.
Vind ik leuk
Hupfean +1282
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:06
Bij Feyenoord leeft Sam Larsson wel weer op. In Rotterdam zijn ze iig beter bezig dan in Amsterdam. Daar is het seizoen nu al verloren. Succes Sam bij Feyenoord.
Vind ik leuk
Bizzy +4535
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:15
Destijds moest deze speler > 8 mil kosten. Waar haalt Feijenoord het geld vandaan ?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:31
Waar begin je aan ?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:44
Jaaaa A.U.B. Feyenoord! Haal Larsson!! Hahaha
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: 'Feyenoord al langer met Larsson bezig: akkoord bevestigd noch ontkend'