'Misschien komt het bod van Ajax? Die hebben natuurlijk Tete verkocht'

'Misschien komt het bod van Ajax? Die hebben natuurlijk Tete verkocht'

vrijdag 18 augustus 2017 om 16:34

FC Twente heeft onlangs een bod op Hidde ter Avest van tafel geveegd. Dat meldt RTV Oost-verslaggever Tijmen van Wissing. Hij sluit niet uit dat het bod afkomstig is uit Amsterdam.

"Misschien Ajax? Die hebben natuurlijk Tete verkocht", zegt Van Wissing bij RTV Oost Sport. De verslaggever heeft verder geen flauw idee. "Er is wel een club geweest die ruim een miljoen euro heeft geboden. Het is voor mij gissen, want Jan van Halst wil er niet op reageren, maar ik denk wel dat de club uit Duitsland of Nederland komt", zegt Wissing, die verwacht dat Ter Avest in Enschede blijft.

"Hij is nu een van de meest fitte spelers van Twente. Tegen Feyenoord ging hij in de fout, maar het is een prima speler. Hij is sterker geworden, er staat echt iemand. Hij is pas twintig jaar, maar is een van de meest ervaren spelers van Twente. Hij heeft zeventig wedstrijden gespeeld. Dat op twintigjarige leeftijd", aldus Van Wissing.

Poll

Past Ter Avest bij Ajax?

(2621 stemmen)

Plaats een reactie

Diamant07 +4321
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:35
Haha ajax stelt zich in op een jaar knokken voor het linkerrijtje. Ik hoorde dat ze ook interessen hebben in Van Polen. Lamprou er achter... Haha
Vind ik leuk
zwollie +2987
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:42
Denk ook aan ard van peppen. Van onze bram blijven ze vanaf.
Vind ik leuk
Diamant07 +4321
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:43
Zou ook niet misstaan nee. Misschien Breuer als slot op de deur. Antonia voor op de vleugel...
En niet zo duur he.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:46
Zelfs Ard van Peppen is beter dan Veltman
Vind ik leuk
Bizzy +4412
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:47
En frank demouge is verzekerd van een basisplaats.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:25
Je bent een dame, begreep ik eerder. Moet je nou echt uitblinken in venijnige commentaren?
Vind ik leuk
Feye1908 +4854
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:36
Eur 1 miljoen??? Is Overmars zo wanhopig dat hij zoveel geld uitgeeft aan 1 speler en dan nog wel een Nederander ;-D
Vind ik leuk
Mass +1192
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:40
Whahahaha...ik zeg doen!!!
Vind ik leuk
Mo +4386
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:42
Oh jezus alsjeblieft niet, Hidde ter Avest... halen we gelijk Ard van Peppen Ted vd Pavert en Lamprou op, oh wacht...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:52
En vergeet dan niet Nathan Rutjes ook op te halen al is het maar voor de gezelligheid en de positiviteit die deze jongen overbrengt op medespelers
Vind ik leuk
Sebasje +193
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:58
Ja en dan wel iedereen zo´n kapsel aanmeten - kort met matje. En dan ook wisselen van kledingsponsor: trainingsbroeken van Cavello en trainingsjasjes van Australian.
Vind ik leuk
mirkoff +1586
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:16
Dat is iig een speler waarvan het plezier ervan af spat en altijd positief is. Ik wou dat iedere club een Rutjes had.
Vind ik leuk
Pukstra +475
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:28
Voordeel is dat je na elke verlies partij lachend het veld afgaat met rutjes
Vind ik leuk
zwollie +2987
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:43
Als Ajax in deze vijver gaat vissen, dan kunnen ze wel ophouden met zoeken. Dan is eigen jeugd altijd beter
Vind ik leuk
frankn27 +3609
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:44
uiterst talentvolle back en indd al 70 wedstrijden op die leeftijd.... die gaat nog wel stappen maken hoor
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:45
Tete verkopen en Ter Avest aankopen, iets met dat ventje dat met zijn vingertje in de dijk het lek proberen te dichten misschien?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:55
Ga zo door in 020 van 180 miljoen op de bank naar uitgespeeld in Euro land!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:07
Wie had dat gedacht "van finaleplaats EL naar bijrol in mickey mouse competitie"
Vind ik leuk
Filip_FCU +6029
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:04
Rijmt niet
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:12
Waarom niet versterking vanuit t buitenland naar ajax!! En dan van een goede competitie.
Vind ik leuk
Ajacied02 +1460
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:38
Haha als overmars toch eens naar ons zou luisteren he... maar die buitenlandse spelers weten wel beter dan naar een club gaan die wss geen europees voetbal speelt en al achterstaat in de competitie
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:02
Een onderste club van hoge competitie's met een speler die hoger op kan misschien??
Vind ik leuk
Ajacied02 +1460
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:14
Daar zit zeker wat in maar Richarlison verkoos Watford al boven Ajax al zijn die salarissen in Engeland wel heel gek. Maar je kan zeker nog wel spelers van lagere teams in bv spanje halen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:17
Een club zoals fullham heeft vast wel een goede speler die europa league wil spelen (als ze door gaan)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:16
The master, jij bent het voorbeeld van een arrogante kwallende ajaxcied. de reden waarom zoveel clubs een hekel krijgen aan ajax. Sorry moest het even kwijt. Groeten van de graafschap fan
Vind ik leuk
Paul1982 +6333
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:24
Wat een grapjas zeg!!!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:34
Keizer: 'Wij kijken wel verder dan alleen Nederland.'

Hahaha, en dan kom je uit bij deze middelmatige speler...
Vind ik leuk
BBAjax +2407
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:45
Is niks voor Ajax
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:55
Vergeleken met Veltman is het al gauw goed.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:41
Overmars had het erover dat er waarschijnlijk nog een verrassing zat aan te komen.
Nou bij deze..........!!!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:45
Alsjeblieft laten we geen paniekaankopen doen. Net als afgelopen jaar gaan ze wederom de fout in zeg het keer op keer weer en ze hebben er kennelijk niet van geleerd. Ben benieuwd laatste 2 weken
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:17
Verkapte marketing actie van Twente om iemand in de markt te zetten??
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Misschien komt het bod van Ajax? Die hebben natuurlijk Tete verkocht'