We moeten snappen waar we staan en niet in de war raken van een zege op Ajax

"We moeten snappen waar we staan en niet in de war raken van een zege op Ajax"

vrijdag 18 augustus 2017 om 16:46

Heracles Almelo blijft met beide benen op de grond, ondanks de knappe 2-1 zege op Ajax van zaterdagavond. De ploeg speelt dit weekend uit tegen sc Heerenveen en trainer John Stegeman hoopt niet dat zijn ploeg gaat zweven.

"Het is wel prettig dat we na een wisselvallige voorbereiding vertrouwen hebben opgedaan met de winst op Ajax", wordt Stegeman geciteerd door de clubsite van Heracles. "Maar die drie punten kwamen natuurlijk wel met pijn, moeite en een beetje geluk tot stand. We moeten nog vele malen beter gaan worden." De trainer meent dat zijn ploeg bescheiden moet blijven. "We moeten snappen waar we staan, en zeker niet in de war raken van een zege op Ajax. In Heerenveen gaan we een moeilijke wedstrijd tegemoet."

De kans is aanwezig dat Heracles in Friesland weer kan beschikken over goudhaantje Samuel Armenteros. De clubtopscorer van vorig seizoen ontbrak tegen Ajax nog met een blessure. "Samuel is gisteren volle bak getest door onze fysiotherapeut Niki Leferink. Als hij vandaag geen reactie heeft dan neem ik hem morgen op in de wedstrijdselectie", aldus Stegeman. De Zweed staat overigens nog altijd in de nadrukkelijke belangstelling van Panathinaikos.

Plaats een reactie

Woudo +7542
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:51
Jawel joh! Heracles word dit seizoen 2e!
Vind ik leuk
HanV +2043
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:17
Ze staan maar 8e hoor!
Vind ik leuk
Woudo +7542
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:16
nog wel ;)!
Vind ik leuk
ttfr +1082
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:12
Wie raakt er nog in de war van winnen van Ajax?, is toch langzaam de normaalste zaak van de wereld niet?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:07
Deze man zou ik wel eens in de top willen zien. Ipv Philip bijvoorbeeld. Deze man heeft kwaliteiten!!
Vind ik leuk
Tim +1710
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:53
Alles thuis op het kunstgras winnen, 51 puntjes en weer een seizoentje lijfsbehoud. Prima.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 16:53]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:50
Ze moeten gewoon dat kunstgras opvreten!

Zijn wij er mooi vanaf.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:04
Zelfs Feyenoord kan van dit Ajax winnen
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:52
Dan worden we helemaal makkelijk kampioen!

Vorig jaar hoefden we daarvoor namelijk niet eens van Ajax te winnen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:26
Altijd verstandig dat een coach ook publiekelijk en indirect zijn spelers met de voeten op de grond houdt.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:57
Nu lacht iedereen die Ajax geen warm hart toedraagt ze uit,, maar de Legend come,s return......Maar of wij dat nog meemaken dat is vers twee;)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:07
winnen van ajax stelt op.moment ook niet zo heel veel voor
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"We moeten snappen waar we staan en niet in de war raken van een zege op Ajax"