Ik kan het goed met Boëtius vinden en dat heeft voordelen binnen de lijnen

"Ik kan het goed met Boëtius vinden en dat heeft voordelen binnen de lijnen"

vrijdag 18 augustus 2017 om 18:05

Ridgeciano Haps begint zich steeds beter thuis te voelen bij Feyenoord. De van AZ overgekomen linksback laat weten dat hij zich een volwaardig onderdeel voelt van de selectie.

"Het begin was even wennen voor mezelf. Aan mijn medespelers en het systeem. Maar het gaat de laatste wedstrijden steeds beter", laat Haps weten tegenover de NOS. De linksback vormt een tandem met linksbuiten Jean Paul-Boëtius. "Ik kan het goed met Jean-Paul vinden, ook buiten het veld, en dat heeft voordelen binnen de lijnen. Dat kan alleen nog maar verder groeien."

"Ik ben natuurlijk een verdediger en ik geniet er ook van als ik mijn directe tegenstander uitschakel", vervolgt Haps. "Verdedigen staat op één en dan pas kan ik mijn aanvallende bijdrage leveren." De linksback laat weten dat zijn seizoen pas geslaagd is als hij een prijs pakt met Feyenoord. "We hebben er al een (de Johan Cruijff Schaal, red.), dus op naar meer."

Lees ook: Stunten tegen FC Barcelona: 'In De Kuip is echt alles mogelijk'

Poll

Wordt Feyenoord dit seizoen kampioen?

(4807 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 18 augustus 2017 om 18:08
Dus is het seizoen nu al geslaagd of moet er nog een prijs bij?
Vind ik leuk
Aal +12633
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:14
Haps interview in stukken gehakt en in delen plaatsen...... lijkt t toch veel nieuws!
Vind ik leuk
BassieN +5564
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:18
In stukken gehapst
Vind ik leuk
Filip_FCU +6029
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:10
Haha, 4065 stemmen, 60 % nee, maar PSV en AJAX gaan ook een ramp seizoen tegemoet.

Utrecht kampioeeennn!!
Vind ik leuk
BassieN +5564
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:12
Als Feyenoord een paar weken voor het einde van de competitie geen aanspraak meer maakt op de titel gun ik het jullie van harte!
Vind ik leuk
Filip_FCU +6029
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:24
Wij zijn bij de winterstop al kampioen natuurlijk ;)
Vind ik leuk
BassieN +5564
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:39
Ho ho, geen Amsterdamse praktijken he!
Vind ik leuk
Filip_FCU +6029
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:09
Zou niet durven
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:19
Nee, Filip_FCU, dat denk ik niet. Maar ik acht het zeer waarschijnlijk dat het Ten Hag lukt om Utrecht structureel aan te laten sluiten bij de top 3.
Vind ik leuk
The Rock +1104
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:23
nee hoor. zodra er een trainer gezocht wordt, staat Ten Hag bovenaan de lijst. dus die tijd krijgt hij niet.
Vind ik leuk
Libero +2275
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:23
Vraag me af of Ten Hag volgend seizoen wel nog wel bij FCU werkzaam is. Misschien ruilt Zenith hem wel in voor die lolbroek Mancini.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:27
Op het gevaar af dat ik me herhaal. Ik denk dat Ten Hag een punt wil maken door Utrecht structureel aan te laten haken bij de top 3. Dan laat hij namelijk echt zien dat hij in het rijtje van top coaches hoort. En dan staan er hele andere opties voor hem open. Toegegeven, dat is maar een vermoeden dat ik niet kan bewijzen.
Vind ik leuk
Libero +2275
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:32
Ik denk dat hij al bewezen heeft hogerop te kunnen.
Kijk maar naar Bosz, die heeft toch ook de wenkbrouwen doen fronsen in zeer korte tijd en zit nu ook boj een betere club.
Maar ik hoop voor Utrecht dat die daar nog een aantal jaren door kan bouwen. Heeft die club wel verdient.
Vind ik leuk
Filip_FCU +6029
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:24
We zullen zien, ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen
Vind ik leuk
Woudo +2847
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:22
Ik denk dat Utrecht zeker een kans maakt op de 2e plek! Achter Feyenoord natuurlijk ;)
Vind ik leuk
Filip_FCU +6029
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:24
Ik hou het op een top drie plek, zou fantastisch zijn!
Vind ik leuk
Woudo +2847
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:26
Absoluut en ik gun het Utrecht van harte!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:10
Ajax word in ieder geval geen kampioen. Maar ik denk dat een Utrecht of Vitesse in de top 3 komt!
Vind ik leuk
Pagan1964 +1743
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:13
Mag zich nog wel een stukje verbeteren hoor. Ben nog niet overtuigd dat hij Kongolo doet vergeten
Vind ik leuk
Libero +2275
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:17
Zo vroeg ga ik mij niet aan een voorspelling wagen. Ee zijn nog zo veel factoren die je hele verwachting om zeep kunnen helpen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:23
Ik vind de eerste verrichtingen van Boëtius verrassend in positieve zin. Die voorzet was echt heel goed, met overzicht en dienstbaar aan de spits.
Het zou me een lief ding waard zijn als meer spelers na een mindere buitenlandse periode terug komen naar de eredivisie en niet pas aan het einde van hun loopbaan. Dat ze ergens anders niet heel succesvol waren zegt niets over hun toegevoegde waarde op de Nederlandse velden.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:34
Eindstand Eredivisie 2017 - 2018 is eigenlijk nu al bekend.
1. Feyenoord.
2. FC Utrecht.
3. Vitesse.
4. Ajax of Psv maar dit dan wel door een beslissings wedstrijd gespeeld in de enige voetbal tempel die Nederland kent. De Kuip dus, want na alle CL successen van Feyenoord dit seizoen in de Kuip mogen Ajax en Psv voor deze ene keer ook op een CL waardige grasmat spelen;)
Vind ik leuk
Woudo +2847
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:44
Met een paar lijnen op kan ik het ook goed vinden met JP.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 18:45]
Vind ik leuk
AFC +2601
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:59
Hij moest wennen aan t systeem? Hij rende bij az over de linker flank en nu weer.. valt niks aan te wennen.. Hoogstens aan je teamgenoten
Vind ik leuk
vivaldi +1280
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:52
Die stemming zal wel elke week veranderen over Feyenoord.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:01
"Verdedigen staat op één en dan pas kan ik mijn aanvallende bijdrage leveren." zeiden sommige ajax spelers dit maar!!!!
Vind ik leuk
Teo Smith +11709
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:21
58 % is voor ajax haha. Het gaat weer een leuke seizoen worden.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:30
Huh? Praatjesmaker bij mijn cluppie?
Wat krijgen we nou?!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Ik kan het goed met Boëtius vinden en dat heeft voordelen binnen de lijnen"