Stunten tegen FC Barcelona: 'In De Kuip is echt alles mogelijk'

Stunten tegen FC Barcelona: 'In De Kuip is echt alles mogelijk'

vrijdag 18 augustus 2017 om 15:31

Ridgeciano Haps denkt niet dat Feyenoord kansloos is mocht zijn ploeg het in de groepsfase van de Champions League opnemen tegen FC Barcelona. De linksback heeft alle vertrouwen in een stunt.

"Volgende week is de loting voor de Champions League", zegt Haps tegen het Algemeen Dagblad. "Daar kijk ik enorm naar uit. Ik hoop echt dat we in een poule zitten bij FC Barcelona, dat is en blijft een droomclub. Of we dan kansloos zijn? Dat zou je denken, maar thuis in de Kuip is volgens mij echt alles mogelijk."

Haps benadrukt waarom het spelen van Champions League zo belangrijk voor Feyenoord is. "Ja, PSV heeft straks geen doordeweeks programma en Ajax misschien ook niet, al spelen die volgende week nog een wedstrijd. Dat kan een voordeel voor die clubs zijn ten opzichte van ons, maar ook zeker een nadeel. Als wij straks in een bepaald ritme komen, dan worden we nog sterker en beter. Maar eerst Excelsior. Met AZ wonnen we daar vorig seizoen. Dat moet zondag ook met Feyenoord gebeuren."

Poll

Kan Feyenoord in De Kuip stunten tegen Barcelona?

(1061 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 18 augustus 2017 om 15:35
Of je kan overal stunten of nergens. Dat ligt niet perce aan de kuip
Vind ik leuk
J Kiprich +8554
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:37
Daarom halen clubs thuis meestal betere resultaten?
Vind ik leuk
Aal +15139
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:43
Ja hoor geen probleem. Barcelona, Real, Juventus, Chelsea, Bayern..... allemaal zijn ze kansloos in de Kuip.

Haps neem nog een schnapps!
Vind ik leuk
666 +5056
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:46
Hij zegt dat Feyenoord niet kansloos hoeft te zijn.
Dat is heel wat anders dan zeggen dat al die grote clubs kansloos zouden zijn in de Kuip...
Vind ik leuk
Zultkop +2044
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:57
Waarschijnlijk met de wedstrijd tegen man utd in het achterhoofd.
Vind ik leuk
3ismo +2936
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:09
jongen ik had gehoopt dat hij zie wij rollen barca op!! niet arrogant maar strijd! badr hari style gewoon knallen!
Vind ik leuk
ttfr +1082
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:34
Wij rollen barca op is arrogant en kun je geen strijd noemen
Vind ik leuk
Aistern +357
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:52
Goed lezen maat, hij zegt dat Feyenoord niet kansloos hoeft te zijn in de Kuip tegen clubs zoals Barca, Real, Juve. En dus niet dat die top clubs kansloos zijn.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 16:52]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:05
Kan áltijd...psv en Ajax winnen in de Cl ook wel eens van n topper . Vaak kan je tegen n topper beter voetballen als tegen n stugge ploeg uit het voormalige Oostblok.
Vind ik leuk
Dicky +5762
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:22
Zon jochie wil de supporters even pleasen. Die geilen enorm op dit soort teksten. Dan voelen ze zich even trots.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:40
Wat moet je dan zeggen?

Barcelona? Blij als het bij 0-3 blijft.

En Barça is nou niet bepaald in topvorm.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:36
Ieder voordeel heb zijn nadeel. #JohanHaps
Vind ik leuk
J Kiprich +8554
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:36
Prima instelling van deze jongen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:00
Het is meer een opmerking voor de open deuren bingo..
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:36
Voordeel of nadeel, tja eigenlijk zegt hij dus niks, goed gedaan!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:37
Hapsie Haps ga nu eerst maar een presteren bij Feyenoord en over een paar jaar mag je misschien zulke dingen zeggen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:37
ik denk inderdaad dat spelers van Barcelona erg onder de indruk zullen zijn van de kuip....dus niet
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:49
Net zoals ze onder de indruk waren van Ajax en Zenit van Utrecht. Onderschatting ligt op de loer bij dit soort ploegen. Verrassingen zijn mogelijk in het leven en op het veld, toch?
Vind ik leuk
michelhx +2096
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:37
Hoeveel werd het vorig jaar ook alweer op Woudestein? :) Dat je daar met AZ hebt gewonnen zegt natuurlijk niets.
Vind ik leuk
mirkoff +1896
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:37
Ja joh tuurlijk Haps kunnen jullie Barca in de kuip verslaan, waarschijnlijk met een potje fifa.
Vind ik leuk
Utca030 +2204
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:37
Waarom zal Feyenoord niet van barca kunnen winnen dat doen die madrilenen tog ook
Vind ik leuk
mcmodd +11401
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:44
Als je Feyenoord met Real Madrid vergelijkt moet je dat zelf weten, maar het zou toch vervelend zijn als dan Feyenoord door Barca wordt verslagen met 0-5. Dat wil je toch niet? Dan heb je toch aan grootspraak gedaan?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 15:44]
Vind ik leuk
Utca030 +2204
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:54
Je mag toch wel een beetje grootspraak hebben toch of denk je dat je bij voorbaat niet kan winnen dan hoef je ook niet te voetballen
Vind ik leuk
mcmodd +11401
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:01
Ik denk dat het verstandiger is om zonder grootspraak gewoon Barcelona te verslaan om dan daarna pas lekker trots te kunnen zijn. Dan ben je a. Bescheiden en b. Een hele grote club aan het worden. Heb je hier iemand van FC Utrecht grootspraak zien gebruiken voordat we Zenith St. Petersburg aan de zegekar bonden? En hoor je ons nu zeggen dat we ze in Noorwegen volgende week wel weer even zullen verslaan? Ik moet dat eerst nog zien hoor. Toch heeft FCU een heel grote prestatie geleverd, nu al.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 16:02]
Vind ik leuk
Utca030 +2204
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:06
Er waren een hoop die utreg geen kans gaven je had trouwens dominee moeten worden of ben je dat al
Vind ik leuk
mcmodd +11401
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:15
Ik ben FC Utrechtfan in hart en nieren, al meer dan 50 jaar lang. En dominee hoef ik niet te worden en ik ben het ook nog niet. Ik heb FC Utrecht vooruit wel kansen toegedicht, maar we verschillen echt in opvatting als het gaat om wat je voor zo'n wedstrijd zegt. Bescheidenheid siert een mens, daarvoor hoef je geen theologie te studeren.
Vind ik leuk
Utca030 +2204
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:20
Gelukkig hebben we niet de.zelfde opvatting. We hebben wel 2 ding gemeen en dat is we allebei voor fc Utrecht zijn dat dan weer wel
Vind ik leuk
Roekoe +4408
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:37
Sevilla en Manchester werden ook verslagen. Weliswaar een klasse minder maar alles is mogelijk! :)
Vind ik leuk
pos +4739
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:38
Hij zegt ook terecht dat het een stunt zou zijn.
Vind ik leuk
Utca030 +2204
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:56
Ze dachten dat utreg ook niet uit van poznan zal stunten en tegen zenit Allas kan
Vind ik leuk
mcmodd +11401
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:04
Nee, dat zei Utca030 niet, dat zegt Haps.. Als hij dat wel had gezegd had ik hem gelijk gegeven. Daarbij: als Barcelona Real had verslagen was dat ook een grote stunt geweest, Barca is nu ook even behoorlijk van slag.
Dat Haps zoiets zegt is fantastisch, totdat... hij een beslissende fout maakt in zo'n wedstrijd. Dan is Haps het bokkie en kan hij er niks meer van. Niet dat ik dat vind, Haps is een heel goede speler en ik gun hem Feyenoord. Maar hij kan beter voetballen dan praatjes maken. Doe alleen waar je goed in bent.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 16:12]
Vind ik leuk
pos +4739
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:24
Ik reageerde op niemand hoor. Dus ik bedoelde ook Haps.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:38
hahahhaha
Vind ik leuk
henk59 +93
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:38
Laatste nieuws.Grote kans dat Larson onderweg is naar Feijenoord
Vind ik leuk
mcmodd +11401
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:17
Als die bij Feyenoord komt zou dat een goede zaak zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:39
# JoHaps14... Om te winnen moet je er eentje meer scoren als de tegenstander
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:39
eerst zien dan geloven,,,,,,,
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:40
Met alle respect voor Feyenoord. Maar als Barca op bezoek komt ben je kansloos. En dat word er wel weer gezegd van: Ja we hebben in de kuip ook met 1-0 gewonnen van Man United!? Ten eerste speelde ze toen met een B team en ten tweede de wedstrijd daar toen United het iets serieuzer nam werden ze met 4-0 weggepoetst. Maar goed dromen mag altijd!
Vind ik leuk
erikg +607
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:53
Dat B team waar jij het over hebt was 9 basisspelers en in de 2e helft allemaal, maar waar het om gaat is dat hij zegt dat je kunt stunten, niet dat ze gaan stunten. Maar waarom zou het niet kunnen, Roma werd ook zoek gespeeld, alleen geholpen door de arbitrage. Voetbal blijft een spel om wie de meesten erin schiet, en een super dag van een Nederlandse ploeg, een zwakke van een topploeg, dan zou het zomaar kunnen
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:40
Ajax deed het een paar jaar terug ook, dus thuis ben je nooit kansloos. Zeker als Barcelona dan nog steeds niet in vorm is.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:42
Eindelijk een medestander hierin zeg, heeft even geduurd! :D
Vind ik leuk
Reem +82
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:43
Tuurlijk kan Feyenoord stunten tegen Barcelona, hoe gaan ze anders de Champions League winnen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 15:43]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:43
Off topic: heerenveen heeft een akkoord bereikt met fc metz, benfica en feyenoord over larsson hij kan nu zelf kiezen welke club het wordt
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:44
We moeten het ook weer niet gaan overdrijven he?!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:45
Hoop dat het geen stuntelen wordt
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 15:46]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:45
oh oh, dit soort uitspraken kunnen je soms lang blijven achtervolgen.
Zal je net zien dat ze Barca loten en dat Messi het op zijn heupen krijgt in de Kuip.....
Vind ik leuk
kevinleo +1728
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:46
Amsterdamse arrogantie gemeld in rotterdam
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:49
Altijd dat "ik hoop op Barcelona" of een andere club.... Beter hoop je op een zoown goed mogelijke loting. Je kan beter een Engelse topclub hebben dan teams uit Spanje of Duitsland vind ik.
Vind ik leuk
Hesses +618
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:26
Breng je het naar de politie ?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:42
Ik zeg toch "vind ik" het lijkt wel of 90% op deze site alleen maar de leukste tegenreactie wil geven ipv elkaars meningen uit te wisselen. Ik heb een sterke eigen mening maar toch wordt die af en toe bijgedraaid omdat anderen met goede argumenten komen. Bovendien zijn de meeste dingen vaak al gezegd dus steek ik er geen moeite in om te reageren. Maar ja jij moet weer grappig proberen te zijn. Natuurlijk mag Hapsje dromen van een wedstrijd tegen Barcelona, maar ik zou als voetballer graag 2e of 3e worden in de poule en de verschillen qua niveau in de verschillende CL-pouls zie je ieder jaar weer. Dus liever een poule met Chelsea of MnC dan Barca Bayern Real of Dortmund.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 16:44]
Vind ik leuk
Hesses +618
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:12
Daarom zei ik " breng je het naar de politie" want dat doen de meeste de iets vinden ;-)
Vind ik leuk
Shenzen +141
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:52
Ajax deed het een paar jaar terug ook?!
Ja Barca spelers liepen toen meer als opvulling op het veld, voetballen deden ze toen niet.
Feyenoord thuis tegen Man U, was dat een B team? Er liepen behoorlijk goede spelers in waaronder Zlatan, en uit bij united miste Feyenoord belangrijke spelers..
Ik zeg niet dat ze thuis wel ff gaan winnen maar kans heb je altijd :)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:53
Tegen dit Barcelona kan zelfs Feyenoord stunten, als je het dan tenminste nog een stunt wilt noemen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:57
Haha Hapsie de nieuwe Hans Teeuwen :D
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:15
In geen enkele wedstrijd is iemand kansloos, alleen de kans om te winnen tegen een goede ploeg is iets of veel kleiner...
Vind ik leuk
Starkoo +344
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:18
Stunten kan altijd zie Rosenborg en Heracles, maar goed van Barca wint dit Feyenoord ook niet!

Haps overschat zich zelf nu al lol
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:21
Hahahahaha , de netten gaan de ballen vangen .
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:31
zo willen wij het horen niet bang voor een grotere club
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:33
Eerst maar es loten lijkt mij
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:41
Ja, de bal is rond.
Vind ik leuk
Het Brein +2064
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:42
1. De loting afwachten.
2. Heel hard duimen dat daar één 'zwakkeling' bij zit (een APOEL of Beer Sheva)
3. Zorgen dat je thuis tenminste 6 punten pakt.

Maar ik heb er een hard hoofd in! Feyenoord loopt over van Eredivisie spelertjes: heel aandoenlijk tegen VVV en NAC, maar twee klasses te slecht voor de CL...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 16:43]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:44
Ridgeciano Haps, het gaat nu best okee, maar aub geen grootspraak!
Zelfvertrouwen is goed, maar hou dit gewoon voor je. Het komt nogal belachelijk over als je net bij Feyenoord komt kijken en je roept dat je Barca kan pakken.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:07
deze gozer zit zwaar aan de drugs wat een.junk. heheh winnen van barca.
Vind ik leuk
Manus +390
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:39
'Maar eerst Excelsior. Met AZ wonnen we daar vorig seizoen' hahahahaha! Dat deed Feyenoord idd niet. Lekker Hapsie!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:43
haps.. dat denk ik niet dat is alleen Ajax gelukt toen ze een super goed elftal hadden wat mooi in balans was en waar spelers zaten die nu bij hele grote clubs spelen.
Vind ik leuk
jave +1349
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:03
Denk dat die Haps nét even te vaak een val ergens op gehad heeft waar zowiezo al niet veel zat..
Vind ik leuk
jave +1349