Transfersoap ten einde: Sánchez voor zes seizoenen naar Tottenham Hotspur

Transfersoap ten einde: Sánchez voor zes seizoenen naar Tottenham Hotspur

vrijdag 18 augustus 2017 om 18:16

De kogel is eindelijk door de kerk. Ajax heeft vrijdagmiddag via Twitter bevestigd dat Davinson Sánchez de club gaat verlaten. De Colombiaanse centrale verdediger verruilt de Amsterdammers voor Tottenham Hotspur.

Beide partijen waren al wekenlang met elkaar in onderhandeling over Sánchez, maar zijn nu dan toch tot een akkoord gekomen. De Colombiaan heeft naar verluidt een bedrag van veertig miljoen euro gekost, waarmee hij de duurste uitgaande Eredivisie-transfer op zijn naam mag schrijven.

Ook Tottenham Hotspur heeft de transfer inmiddels bevestigd. Wanneer Sánchez de medische keuring doorstaat en zijn werkvergunning in orde komt, tekent hij een contract voor maar liefst zes seizoenen. "Ik ben uitzinnig dat ik voor een club als Tottenham mag spelen", aldus de centrale verdediger. "Ik kijk ernaar uit om met iedereen hier kennis te maken."

Plaats een reactie

vrijdag 18 augustus 2017 om 18:18
Hehe, the Eagle has landed
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:28
Ik kan er niet blij van worden.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:08
Voor 6 seizoenen? Bij ajax ook een meerjarig contract getekend. En na een jaar alweer vertrokken
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:13
Daardoor krijgen ze ook 40 miljoen he.
Vind ik leuk
5697956 +1537
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:27
Men worde moe van die foto waarbij sanchez een trainingsjas over zijn kop heeft.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:18
Eindelijk is het zover. Hopelijk de enige en laatste post over het vertrek van Sanchez. Ajax is rijk. Nu mogen ze laten zien hoe verstandig ze het kunnen besteden
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 18:20]
Vind ik leuk
bits +4025
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:27
40+2 miljoen, als ze gewoon gewacht hadden tot andere zich ook melden hadden ze zo 50 kunnen vragen..
Vind ik leuk
Ruud40 +6890
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:31
Inderdaad 40+2
Kunt zeggen dat Ajax de onderhandelingen verloren heeft.

Is vrijwel niks meer dan Tottenham wilde betalen.
Vind ik leuk
R2 +2865
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:46
Volgens mij kon er nog wat aan bonussen bij komen. Hoe dan ook is het een prima deal. 40+ miljoen voor een speler die zich in de eredivisie slechts 1 jaar heeft bewezen en heeft aangetoond op Europees niveau wisselvallig te kunnen presteren. Er is nu echter wel snel vervanging nodig want wat er nu staat is bij lange na niet het niveau dat Ajax als topclub na moet streven.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:47
Wanneer is genoeg genoeg? 35+ winst in 1 seizoen op een speler.. soms is het voldoende lijkt me..
Vind ik leuk
mcmodd +11401
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:36
Ja, maar het ging Ajax niet om het geld, het was vanwege het principe dat als een speler weg wil je hem toch niet kan tegenhouden.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:40
Oooooh. Dus ze hadden hem ook gewoon voor 7 miljoen kunnen wegdoen.
Vind ik leuk
darmianto +7217
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:08
Als je naar de balans kijkt en wat er wordt uitgegeven had dat inderdaad geencreet uitgemaakt
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:44
Probleem is dat hij weg wou je staat niet heel sterk in je schoenen op dat punt en kan ook nog geen vervangers halen voor het geval hij wel blijft
Vind ik leuk
AFC +3751
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:53
Als een club in onderhandeling is geeft t al aan dat de speler weg wil.. anders valt er ook niks te onderhandelen .. Dat hij weg wil zorgt niet voor een extra om hem weg te doen... Hij heeft nu een contract wat hem tussen de 20/25 ml oplevert .. dan wil je geen risico op een blessure lopen
Vind ik leuk
bits +4025
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:10
Kijk naar Liverpool en Dortmund, gaat prima. Er is zat geld voor versterkingen bij Ajax, alleen de directie is niet goed voorbereid. Er is na een jaar nog geen nieuwe linksback gehaald. Het was bekend dat Riedewald en Tete weggingen en daar is nu pas 1 speler voor in de plaats gekomen. Dus ik vraag me af of de verkoop van Sanchez wel gaat helpen om goede vervangers te vinden, aangezien andere clubs nu ook de hoofdprijs gaan vragen.
Vind ik leuk
Basschot +1720
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:20
Andere clubs willen nu ook niet liever hun spelers verkopen. Zij moeten dan ook eventueel op kort termijn een andere speler kopen
Vind ik leuk
Mölby +776
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:21
Desnoods hadden ze 'm een heel jaar op de tribune gezet. Southampton doet dat ook met Virgil van Dijk. Het kan niet zo zijn dat contracten niet meer gerespecteerd worden. De FIFA en de UEFA moeten nu toch snel ingaan grijpen.
Vind ik leuk
Casuals88 +1644
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:18
Wat een verrassing !
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:18
Mazzel
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:19
Eindelijk....
Nu snel andere en dan kan die zondag spelen ;0)

Volgens Overmars stond zn backup al klaar
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:20
Ja zal waarschijnlijk een jonkie zijn
Vind ik leuk
Ajacied02 +2016
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:23
Nee die moet nog wennen!!!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:24
Ja eerst 4 a 5 wedstrijden in jong ajax, zodat ze hem dan kunnen brengen als " zelf opgeleid"
Vind ik leuk
Jozef +20841
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:30
Nog meer flauwekul?
Vind ik leuk
John M. +3197
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:34
Kom toch niet steeds met hetzelfde gezeik.
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:26
Overmars kan zoveel zeggen, wordt toch weer niks met weer een talent die ook de kar niet kan trekken net als al die andere talenten die dat niet konden, Sanchez is de absolute uitzondering die de regel bevestigd!!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:19
He heb ik wat gemist ? Niks van dit gemerkt !!!
Vind ik leuk
Woudo +7541
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:19
Dit zag ik niet aankomen!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:19
Hehe eindelijk er van af!!....... OHNEE voetbalprimeur laat snel meer weten......
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:21
Oke. En door nu! Knaken genoeg voor waardige directe versterkingen voor het 1e! Overmars aan het werk!
Vind ik leuk
Ajacied02 +2016
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:25
Als het aan overmars ligt spelen we met zn 8en want de rest moet eerst wennen
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:51
Dat is juist het probleem bij Overmars. Hij loopt altijd achter de voldongen feiten aan ipv van ze voor te zijn. Iedereen download z'n muziek al jaren van het internet en Overmars zit nog met een cassette bandje in z'n handen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:56
Zo snel als hij vroeger over het vloog is hij inderdaad niet aan de onderhandelingstafel, nee..
Vind ik leuk
Johan_D +3216
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:03
Die Overmars is net gesignaleerd op de PC Hooftstraat

Daar is hij nu samen met zn vrouw het geld aan het uitgeven ;-)
Vind ik leuk
BassieN +7693
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:21
Doei. Fijn voor de aandeelhouders.
Vind ik leuk
RodeBaan +1801
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:29
Nee Basje, je probeert weer te stoken, knul wat zal je het warm hebben, aandeelhouders, ik ben er ook 1, krijgen geen dividend, aandelen gekocht uit clubliefde, kan jij je niet voorstellen natuurlijk...
Vind ik leuk
BassieN +7693
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:21
Haha nee want Feyenoorders hebben geen clubliefde natuurlijk
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:38
Dan ben je er toch geen 1 van? Want hij doelt op de mensen die er winst van maken. Waarom zou het anders fijn voor hun zijn?
Vind ik leuk
RodeBaan +1801
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:54
Ik verkoop ze niet, hou ze, draag ze alleen over als ze het stadion willen kopen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:04
Ah mooi man, dat meen ik serieus.
Edit: Bedoel dus dat je een echte supporter bent!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 21:05]
Vind ik leuk
RodeBaan +1801
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:15
Dank je, Jij ook neem ik aan.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:30
Ben niet heel fanatiek, maar ben zeker wel een supporter van Feyenoord, altijd geweest, behalve in mijn kindertijd koos ik even voor PSV, omdat Romario daar speelde in die tijd. Maar was toen 8 jaar ofzo.

Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:22
Klasse gewerkt hoor, zijn inmiddels bijna een week verder toen deze poppenkast begon en toen tegen Heracles bleek dat we zwaar te kort komen en nog is er niet eens een gerucht over een nieuwe speler.

Komt omdat er geen aankopen klaar staan en ze nu in alle paniek weer op zoek moeten naar versterkingen, helaas is er geen Ziyech bij de subtop die je niet hoeft te scouten omdat je hem al 34 wedstrijden per jaar in actie ziet, dus het zal wel weer een via via aangebodeb kut speler worden in de trend Zimling, Sanogog, Westermann!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:28
Noem jij dan eens de opvolger!!!
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:31
Zelfs Sjaak Polak zal het beter doen dan Overmars, of bijvoorbeeld Peter R de Vries. Het maakt niet uit, zet de parkeerwachter van de ArenA op Marc's plek en nog zal die het beter doen!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:42
Bedoelde niet de opvolger van Overmars.
Maar dat jij vaak niet verder komt dan schreeuwen van namen van al mislukte spelers, zegt mij genoeg.
Je bent zeker milik Sánchez dolberg Ziyech younes vergeten.
Vind ik leuk
Jari +246
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:01
En toen was het stil.
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:30
Moet je beter lezen, weet je precies hoe ik het zie, ga mezelf niet meer herhalen omdat een of andere jandoedel interessant loopt te doen.
Vind ik leuk
Filip_FCU +6502
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:22
Leuk voor die jongen. Kan een voorbeeld nemen aan Ayoub
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:22
Wie?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:22
Eindelijk is die langdradige soap klaar...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:29
GTST begint al weer bijna! heerlijk zo'n zomer met veel keuze aan soaps!
Vind ik leuk
Henk 1971 +1838
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:29
Ja gelukkig wel...
Ik mis alleen de reacties van de kenners die riepen dat Sánchez voor niet minder dan 50 miljoen weg gaat. Er kwamen zelfs bedragen langs van 70 miljoen. Overmars was immers niet gek daarom duurden die onderhandelingen zolang.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:24
Uithuilen en opnieuw beginnen, Feyenoord als voorbeeld nemen van na de 10 - 0 nederlaag tegen Psv en dan komt het best allemaal weer goed. Stel b.v. naast Marcel Keijzer een man met visie aan, denk dan eens aan Sjaak Swart;)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:25
Dat je het nog weet lol
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:37
Tja, ook die enkele negatieve prestatie ben ik niet vergeten, maar door regen komt gelukkig altijd weer zonneschrijn.......Ook al ken het wel even duren;)
Vind ik leuk
Ajacied02 +2016
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:27
Als we 10-0 verliezen van feyenoord/psv huil ik nog wel ff
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:24
Witte rook???
Wilden ze van hem af dan?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:24
Ajakkes verliest van zich zelf, en niet van de tegenstander.
Vind ik leuk
RodeBaan +1801
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:32
Is dat zo, Scheten Willie?
Vind ik leuk
Bizzy +7746
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:25
Ajax kennende wordt het geld op een spaarrekening geparkeerd. Champagne in de bestuurskamer.

In tussen smeken de supporters om versterkingen. Marc kennende is het voor dovemans oren bestemd.
Vind ik leuk
RodeBaan +1801
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:34
Zeg maar welke, Bizzy.
Dat valt niet mee knul, Luuk de Jong?
De klasbakken willen niet in de ED spelen, of was je dat nog niet opgevallen?
Welterusten dan.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:28
Ben ik nu echt de enige die, al een maand, roept dat Sanchez voor 1 september zou vertrekken?
Is het dan werkelijk zo moeilijk om al een vervanger te contacteren. In bv die maand had hij al kunnen acclimatiseren en was hij oa klaar geweest voor Rosenborg.
Ajax maakt dezelfde fout als vorig seizoen om ná Rostov Ziyech te kopen...mosterd na de maaltijd.
Vind ik leuk
Henk 1971 +1838
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:41
Bij jullie moeten nieuwe spelers minimaal een half jaar acclimatiseren. Betaal je 12 miljoen voor Neres, is dat half jaar voorbij komen ze erachter dat het een miskoop is. Ik zou ze een jaar van te voren halen !
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 01:02
Wat bedoel je met 'jullie'? Als je goed leest heb ik het over een maand.
Ik hou niet van dit soort provocerende berichten. Erg onvolwassen en dus erg denigrerend naar jezelf toe.
Succes met 'jou' club.
Vind ik leuk
Henk 1971 +1838
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:48
Jullie=020
1 maand acclimatiseren is niet realistisch kijk naar Neres !!!
Bij ons = PSV : staan nieuwe aankopen er direct, die hebben geen problemen met de taal .
omdat Cocu ook Spaans kan.

Mijn excuses als je je gekwetst voelt.
Vind ik leuk
Mass +1452
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:29
Witte rook is toch bij de paus?
Vind ik leuk
Mo +7988
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:30
40 miljoen? Overmars Overmars Overmars....
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:31
Volgend jaar weer in hongerstaking omdat hij bij Barca kan en mag ballen.
Vind ik leuk
wil +512
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:32
Opzouten met die verrader.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:37
Waarom verrader?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:31
Zo als rond en nu dan oprotten en nooit meer terugkomen met je zakkenvullers als zaakwaarnemers .
Vind ik leuk
Utca030 +2204
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:32
Zo overmars nog meer geld op de bank je hebt nog 2 weken
Vind ik leuk
RodeBaan +1801
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:35
Zit jij daarmee dan?
Vind ik leuk
Utca030 +2204
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:27
Waarmee
Vind ik leuk
RodeBaan +1801
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:20
Met Overmars?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:34
Toch maar 42 miljoen betekend dat die bief vsn Levy toch zijn zin heeft gekregen. was maar op je 50 milj gebleven dit is weer een nederlaag ZWAK OVERMARS.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:35
is boef
Vind ik leuk
Urzaiz +689
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:45
42 is gewoon heel veel voor een verdediger, laat staan uit de eredivisie! Wij kunnen niet dezelfde bedragen verwachten als clubs uit Engeland en Spanje, maar dit is wel zo'n bedrag. Nu is sanchez ook wel van de buitencategorie dus is het zeker waard. Kan over een jaar zomaar weer het dubbele waard zijn, als hij zich op een hoger niveau heeft bewezen. Zwak Overmars slaat natuurlijk nergens op want een club als Ajax zal nooit 42 milj verdienen aan een speler, al winnen ze de CL. Buitenlandse clubs wel door tv rechten, shirtverkoop etc wereldwijd.
Vind ik leuk
Feye1908 +6589
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:35
Huh deze transfer hadden we niet aan zien komen
Vind ik leuk
Urzaiz +689
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:35
Davinson, ik wens je heel veel succes bij Tottenham. Mooie club, ons een mooi bedrag opgeleverd, en ik heb een seizoen van je kunnen genieten. Het ga je goed en ik hoop dat Ajax een goede vervanger weet te strikken
Vind ik leuk
Liwwadder +3413
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:36
Zal wel moeten na zn twtter speach
Vind ik leuk
pos +4739
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:38
Zo erg is het toch ook weer niet om als satellietclub te fungeren voor Tottenham.
Vind ik leuk
johnvo +39
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:41
Nou gefeliciteerd hoor Davinson....voor Hoe lang heb je getekend? Een half jaar...
Vind ik leuk
Johan.l +3957
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:42
Heren de club is niet van ons, niet van Marc. Maar van de aandeelhouders die bepalen, nu het geld gebruiken om de club weer van ons te laten worden
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:43
Nou weg met deze rat. Die de club 2x keihard in de steek gelaten heeft. Dat spurs maar met Toby en jan blijft spelen je er voorgoed naast staat de wk mist en zo je hele carriere na de klote is. Opgerot en geen afscheid voor deze rat.

En spurs pas maar over als vol jaar madrid komt weigert die weer werk. Zo zit deze stink rat in elkaar bah kotsmisselijk wordt ik van Sanchez
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:45
Haje
Vind ik leuk
Hammie +623
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:48
Mooi opgerot

Wat een geld voor een matige voetballer

Nu Dolberg en Ziyech nog
Vind ik leuk
0260165 +541
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:50
De huidige verdediging van Ajax hoort niet bij de beste 5 van de Eredivisie...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:53
Rot
Vind ik leuk
buddha +4879
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:00
ja rot voor vp. waar moeten ze het nu over gaan hebben ?
Vind ik leuk
AFC +3751
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:55
40 ml werd afgewezen en nu zou na maanden 40 ml geaccepteerd worden.. Klinkt niet logisch.. gister was het 35 nu en 10 later.. Iamand verzint gewoon dingen
Vind ik leuk
vivaldi +1395
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:04
Weg is weg, het gaat je goed.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:04
Hehe, zijn we daar ook eindelijk vanaf. Daarmee bedoel ik het grote media circus rondom deze transfer. Ajax mag echt trots zijn dat ze deze speler voor zoveel geld hebben kunnen verkopen, met maar 1 jaar Eredivisie ervaring. Natuurlijk, Tottenham is niet gek, zij zien natuurlijk ook wel dat deze jongen erg speciaal is en heel veel potentie heeft. Het is jammer dat hij Nederland gaat verlaten, maar de keuze is zo logisch. Nu ben ik erg benieuwd wat Overmars en Ajax gaan doen wat betreft nieuwe spelers. Het feit dat ze wellicht geen Europees voetbal spelen dit seizoen zal de taak nog lastiger maken. Wat ook erg interessant zal zijn, is welke andere spelers nog zullen vertrekken. Ik denk dat er niet meer spelers zullen vertrekken, maar het zou me ook niet verbazen als Ziyech nog vertrekt. Die jongen is rijp voor een transfer naar een topcompetitie.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:04
Witte rook uit Amsterdam.. het is de laatste weken op sportief gebied alleen maar zwarte roet wat uit die schoorsteen komt uit Amsterdam
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:11
6 seizoenen en dan jomt barcs over 2 jaar gaat ie weer janken als een baby #opgerot staat netjes niemand is groter als de club
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:17
'komt', 'Barca' en 'dan de club'.
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:16
Zeuren en zeiken loont blijkbaar...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:16
Een betere titel zou zijn: Sanchez voor "zes seizoenen" naar Tottenham Hotspurs.
Vind ik leuk
Rodapaus +2339
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:18
Jammer, vond t erg leuk om hem te zien voetballen. Maargoed 40 miljoen is ook wel lekker lijkt me. Daar kan je bijvoorbeeld 57 van Leers mee kopen
Vind ik leuk
Edward +151
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:23
40 miljoen dat noem je toch geen zaken doen. Echt schandalig slecht gehandeld van Ajax
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:36
Lekker veel geld voor de aandeelhouders. En wat nu? Op de Nederlandse markt is niets meer te koop, hoeft ook niet zullen ze zeggen want we hebben al de beste. Het buitenland? Wat en voor hoeveel?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:36
Lekker veel geld voor de aandeelhouders. En wat nu? Op de Nederlandse markt is niets meer te koop, hoeft ook niet zullen ze zeggen want we hebben al de beste. Het buitenland? Wat en voor hoeveel?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:36
Veel succes Sanchez, jou valt niets te verwijten. Behalve dat je tegen Heracles en Rosenborg had moeten spelen. De rest van de troep is de schuld van muppet overmars.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 19:36]
Vind ik leuk
davidben +2444
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:37
Jammer dat ie weg is.
Vanaf zijn eerste wedstrijd was het een echte topper.
Hoop dat ie de beste verdediger ter wereld wordt, want hij heeft dat potentieel.
Vind ik leuk
Wouta80 +279
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:51
Nooit goed he? Wil weg, koste 5 miljoen, topjaar gehad en 8x je investering terug. Volgens mij topdeal??
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:52
Wat stelt 6 seizoenen nou nog voor? Als volgend jaar Real Madrid komt dan zegt hij gewoon dat hij niet meer gemotiveerd is en dan heb je er niks meer aan en kan hij gaan, spelers hebben het tegenwoordig helemaal in eigen hand!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:03
Goh, ze lezen mee.
Vind ik leuk
Sniper1 +946
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:10
Toch jammer.... Had hem graag nog een tijd de defence zien aanvoeren. Maar mooi bedrag, nu versterken......
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:11
Breaking news haha.
Nou moeten ze wel iets halen want die verdediging kan echt niet meer.
Vind ik leuk
Farmer +6040
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:28
Zwakke deal. Ajax wílde hem niet kwijt, en 40 mil is het eerste bod wat Tottenham deed.

'Na wat intern gehannes', krijgt Tottenham er een mooie strik omheen dus.. Zwak beleid. En klopt ook niet naar de achterban van Ajax op deze manier: Sanchez had minstens 45 tot 50 moeten opbrengen, en dat hadden ze rustig betaald, als men éven 'de spreekwoordelijke poot stijf had gehouden'.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:45
Ik vind het bedrag prima hoor maar had het hoger verwacht
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:46
35 miljoen.. 40 miljoen.. 45 miljoen. Het zou me werkelijk een mijn reet roesten. Het geld kunnen we toch niet uitgeven en is al in voldoende mate aanwezig. Ajax verliest zijn beste verdediger.. zijn slot op de deur. Dat is veel erger. Maar ik wens Sanchez het allerbeste. Hij heeft ons toch een geweldig seizoen geschonken en dat moeten we nu niet zomaar vergeten.

Waar ik me wel druk om maak.. afgelopen maandag met grote letters voor op de Telesport.. "Ajax gaat snel inkopen". Maar Overmars is de hele week druk geweest met geld verdienen. Onderhandelen onderhandelen onderhandelen. Resultaat? Vorige week vrijdag was het bod 40 miljoen.. eindbod.. jawel.. 40 miljoen.

Ondertussen wel een linksbuiten voor Jong Ajax aangetrokken. Dat moeten we natuurlijk niet vergeten. Maar versterkingen? We hebben nog andehalve week. Verras me Marc.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 20:47]
Vind ik leuk
mfsmfs +18
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:47
Absurde bedragen voor middelmatige voetballers. Het gaat nergens meer over. Ajax heeft de pech dat de betere voetballers die ze gehad hebben 20 jaar geleden in dienst bij hun waren. Stel je eens voor de van Basten nu 19 jaar was en net zo speelde als toen of Snijder. Wat zouden die dan moeten kosten? Een paar honderd miljoen ofzo. Dat waren wel andere spelers als deze Sanchez.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:17
Je kunt nauwelijks zeggen dat deze speler ooit bij Ajax heeft gespeeld. Tweede plaats, niks gewonnen, niks bereikt. En hij voetbalt al zoals hij speelt vanaf de eerste dag.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:27
Jammer dat ie bij Ajax weg gaat, maar dan wel weer blij dat ie naar Tottenham toe gaat.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Transfersoap ten einde: Sánchez voor zes seizoenen naar Tottenham Hotspur