'Larsson wordt een van duurste Feyenoorders ooit; Zweed kan basisplek vergeten'

    'Larsson wordt een van duurste Feyenoorders ooit; Zweed kan basisplek vergeten'

    vrijdag 18 augustus 2017 om 20:44

    Sam Larsson wordt een van de duurste Feyenoorders ooit. De Zweedse buitenspeler van sc Heerenveen maakt na het weekend officieel de overstap naar Rotterdam-Zuid. Met de transfer zijn enkele miljoenen gemoeid.

    Dat meldt het Algemeen Dagblad. De ochtendkrant weet dat het bedrag richting de zeven miljoen euro gaat. Feyenoord betaalde één keer eerder zeven miljoen euro voor een speler. In 2003 namen de Rotterdammers Danko Lazovic voor dat bedrag over van Partizan Belgrado. Deze zomer kwam technisch directeur Martin van Geel aardig in de buurt: hij haalde Ridgeciano Haps voor zes miljoen euro op bij AZ. Van Geel gaat de transfersom voor Larsson niet in een keer overmaken naar Friesland. Het AD meldt dat het een 'hele puzzel met bonussen en termijnbedragen' is.

    Larsson hoeft niet direct te rekenen op een basisplaats bij Feyenoord. Trainer Giovanni van Bronckhorst houdt vast aan zijn huidige buitenspelers Steven Berghuis en Jean-Paul Boëtius. Het is wel de bedoeling dat Larsson op termijn basisspeler gaat worden.

    Plaats een reactie

    Aal +20073
    vrijdag 18 augustus 2017 om 20:46
    Basis bij de beloften
    Vind ik leuk
    tollie +783
    vrijdag 18 augustus 2017 om 20:47
    Sproetje eindelijk verlost van hem.. Had hem liever de grens over zien gaan.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10344
    vrijdag 18 augustus 2017 om 20:47
    Goede vraag van Henk Veugelink!!
    Vind ik leuk
    BassieN +11046
    vrijdag 18 augustus 2017 om 20:53
    Gelijk uitnodigen om de CL te analyseren
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10344
    vrijdag 18 augustus 2017 om 20:58
    Ik zou hem als Feyenoord zijnde de komende tegenstanders laten bekijken ;-)
    Vind ik leuk
    goekie4 +1613
    vrijdag 18 augustus 2017 om 20:47
    Lekker op de bank plaatsnemen. Hopelijk misdraagt hij zich dan ook. Kan hij lekker bij de beloften zn minuten maken. Nare jonge
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25689
    vrijdag 18 augustus 2017 om 20:52
    Hij heeft de schijn tegen, maar Larsson zelf heeft zich niet in de media uitgesproken. Aangezien er aan ieder verhaal twee kanten zitten.... nu hij Feyenoorder wordt ben ik daar wel benieuwd naar.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11607
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:05
    Het is wel opvallend dat een aantal feyenoorders nu opeens blij met hem zijn. Toen hij er bij heerenveen een bende van maakte werd hij o.a. door hen uitgelachen.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4483
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:09
    ik denk dat er heel veel (de serieuze en niet die kleuters hier) hem graag zien komen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25689
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:12
    We gaan toch niet met z'n allen een speler afvallen die zojuist gehaald is? En er is altijd een groep supporters geweest die hem graag zag komen.... ik behoor niet tot de laatstgenoemde groep, maar sta wel achter Martin en Feyenoord! Zo vreemd is het dus allemaal niet.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 augustus 2017 om 23:17
    ik niet Barry , wat moeten we met een speler die 1 op 7 loopt (speelt) belachelijke aankoop nummer dire ,Diks Sint-juttemis en nu deze beperkte speler ,was van Geel weer bang dat Ajax hem zou halen sjonge-sjonge wat een aankoop alweer !!!!!!!!
    Vind ik leuk
    OpaBuffon +328
    zaterdag 19 augustus 2017 om 00:19
    Valt ook wel mee, wil je dan met Nelom op centrale verdediger spelen als Botteghin of Scharie geblesseerd is? Of Nelom op rechtsback? Juist goed dat Van Geel deze breedte aankoop ( Diks is gehuurd) heeft gedaan want er bestaat ook nog een wedstrijd voor een CL wedstrijd en een er na. Ik denk namelijk niet dat je dit jaar weer het geluk hebt dat niemand (ernstig) geblesseerd raakt en Larsson (als hij zich door ontwikkeld) kan je weer over een paar jaar doorverkopen en dat gaat niet bij een Van Persie of een Kuyt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 augustus 2017 om 00:51
    Jij hebt geen verstand van voetbal. Is het misschien een idee voor jou om Jeu de Boule te volgen?
    Vind ik leuk
    fc roodwit +651
    zaterdag 19 augustus 2017 om 07:19
    Helemaal eens met je rood-wit-blauw, het lijkt wel of het verboden is eigen jeugdtalent een kans te geven, alles word maar verhuurd aan andere clubs ,onder het motto, jullie hebben ooit de club gered ,maar nu gaan we gewoon weer alles via tv scouting kopen,en de kans dat verhuurde spelers terug komen is minimaal.
    Vind ik leuk
    Max Delius +2728
    vrijdag 18 augustus 2017 om 23:41
    'Barry Engels', Als persoon die trainerscursussen heeft gedaan (liet je gisteren vallen onder een ander topic) moet je toch onder de indruk zijn van deze zeer uitgebreide analyse van Larsson: http://www.tussendelinies.nl/hoe-goed-is-sam-larsson
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25689
    zaterdag 19 augustus 2017 om 02:15
    Zal het ff lezen. Ik bedoelde overigens deze.... ;-)

    https://books.google.nl/books/about/Willem_van_Hanegem.html?id=tT0nPQAACAAJ&redir_esc=y&hl=nl
    Vind ik leuk
    Max Delius +2728
    zaterdag 19 augustus 2017 om 02:26
    Dat had ik in die draad al door… ;-) Ik heb hem, natuurlijk, ook in mijn boekenkast staan. Voor ons, a must have.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:12
    Opvallend? Ik ben heel blij met hem want tis een zeer goede voetballer. Het is idd een pleurisventje zoals ik in iedere comment ook aangeef en als hij het gedrag van heerenveen bij feyenoord flikt dan houdt hij weinig vrienden over. Heb altijd gemengde gevoelens bij hem gehad maar ik wordt liever weer kampioen. Dat is verslavend joh!
    Vind ik leuk
    OpaBuffon +328
    zaterdag 19 augustus 2017 om 00:24
    Nu speelt hij met betere voetballers (die een kans hebben om kampioen te worden) i.p.v. niet met Reza Ghoochannejhad en Stijn schaars. Lekker laten voetballen en over 2/3 jaar weer doorverkopen voor driemaal zoveel.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 augustus 2017 om 00:58
    Hee Opa, nou moet je even luisteren! Feyenoord heeft in mijn optiek de beste papieren voor het kampioenschap. Wat dat betreft zitten we op één lijn. Larsson is één van de beste buitenspelers van de ED. Daar hoor je mij ook niet over!

    Ik vind het wel jammer dat jij als Opa zo denigrerend over Heerenveen typt. Ghoochannejhad was vorig 2e in de topscoorderslijst en Stijn Schaars is de beste controlerende middenvelder van de ED.

    Een beetje respect zou wel op zijn plaats zijn vriend!
    Vind ik leuk
    OpaBuffon +328
    zaterdag 19 augustus 2017 om 01:13
    tuurlijk ,maar als jij de CL in kan gaan met (voorlopig) het beste elftal van de eredivisie i.p.v. met Heerenveen voor play-offs te spelen voor de voorronde van de EL. En je zou geen clubliefde hebben ( want dat heeft Larsson niet) dan is de keuze niet moeilijk. Ik heb echt wel respect voor de aanval van Heerenveen maar verdedigend gaat het erg moeizaam
    Vind ik leuk
    mba4u2c +1755
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:24
    Dat was tactiek, jongen! Begrijp je het dan niet?
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11607
    zaterdag 19 augustus 2017 om 09:10
    Taktiek van de supporters? O bepalen doe het transferbeleid bij feyenoord; geen wonder dat het 18 jaar geduurd heeft...
    Vind ik leuk
    pinkelman +3811
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:47
    Is toch altijd, toen men dacht dat AZ een dikke 10 miljoen voor Haps vroeg en niet haalbaar bleek te zijn was die niet goed genoeg voor Feijenoord. Toen ineens Haps verkocht was voor 6,5 miljoen klonk het ineens dat Haps de beste linksback van de eredivisie was. Morgen is Larson ook ineens een binnengehaalde topper
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    010Fr +914
    vrijdag 18 augustus 2017 om 22:35
    Er werd gezegd door Feyenoord supporters dat hij het bedrag biet waard is. En dat is hij ook niet. Maar ben blije dat hij er is nu.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +683
    vrijdag 18 augustus 2017 om 22:36
    Haps werd afgelopen seizoen als een vam de betere nacks gezien, en Larsson als een vam de betere buitenspelers...

    Voor de juiste prijs de juiste speler. Ik heb aangegeven dat ik haps graag zag komen, maar niet voor 10 miljoen. Larsson zag ik ook graag komen, het liefst met een deal met Basi... Weet niet hoe die deze aanwinst zal vinden
    Vind ik leuk
    Woudo +8150
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:17
    Ik denk dat hij het prima gaat doen. Mentaliteit word in Rotterdam wel bijgeschaafd!
    Vind ik leuk
    Appie53 +178
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:37
    Juist, al dat andere gelul hier slaat nergens op, dom, dom, dom.
    Vind ik leuk
    AFC +3718
    zaterdag 19 augustus 2017 om 00:28
    Je geeft overal je mening over.. maar nu hij Feyenoorder wordt Ben je benieuwd naar zijn mening... Mooi verhaal
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25689
    zaterdag 19 augustus 2017 om 02:09
    Ik ben benieuwd naar ieders mening, zelfs de jouwe.
    Vind ik leuk
    AFC +3718
    zaterdag 19 augustus 2017 om 10:35
    Hypocriet ben je
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25689
    zaterdag 19 augustus 2017 om 11:06
    Leeghoofd ben je....
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:49
    Ach, Zlatan is ook een pleuris ventje, maar kan wel goed voetballen.
    Vind ik leuk
    defons +1820
    vrijdag 18 augustus 2017 om 20:48
    Misschien klink het raar maar hier verspeeld feyenoord het kampioenschap .

    Wat een fout om zo stoorzender op je bank te zetten en dat voor 7 miljoen niet normaal de voetbal wereld is helemaal de weg kwijt.
    Vind ik leuk
    Fey67 +149
    vrijdag 18 augustus 2017 om 20:53
    Doe es ff normaal met je stoorzender joh, dit is in potentie een geweldige speler. Heerenveen of feyenoord dat is toch wel een wereld van verschil om voor te spelen!!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4483
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:10
    hahaha maak er maar een ding van. Gaat niet gebeuren, maar droom verder.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25689
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:14
    Ah! U weet al hoe het af gaat lopen! Misschien kunt u ons ff rest van het verhaal besparen anders is de spanning er al vanaf voor het goed en wel begonnen is.
    Vind ik leuk
    Appie53 +178
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:39
    defons is geen Feijenoorder
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25689
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:52
    Ik heb daar een woord voor maar dat kan ik hier niet gebruiken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 augustus 2017 om 01:08
    Jij snapt er blijkbaar weinig van. Maakt niet uit hoor, ik zeg ook wel eens wat doms!

    Op de dag dat Ajax zijn belangrijkste kracht verliest, en op 'toevallig' de dag dat Feyenoord de beste vleugelspeler van de Eredivisie koopt ga jij hier vertellen dat Feyenoord het kampioenschap verspeeld.

    Wat een flauwekul!!!!!!
    Vind ik leuk
    defons +1820
    zaterdag 19 augustus 2017 om 01:23
    Om kampioen te worden heb je een team nodig en daar passen geen stoorzenders en onrust tussen.

    Larson gaat naar de bank en dat nou precies waar deze speler niet tegen kan.
    Die gaat voor onrust zorgen
    Vind ik leuk
    Enden +2847
    vrijdag 18 augustus 2017 om 20:53
    Dan ben je AJAX. Zie je Feyenoord drie van de beste spelers uit de eredivisie kopen. Waar blijft AJAX???
    Feyenoord wordt met twee vingers in de neus kampioen.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3062
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:48
    Haps voor Dijks, Amrabat voor Schöne, Larsson voor Younes: dat zijn toch de net iets betere spelers inderdaad!!
    Vind ik leuk
    stratumseind +134567
    vrijdag 18 augustus 2017 om 20:53
    Onbegrijpelijke transfer wat mij betreft. Als dat je target is kan je hem al anderhalve maand op je loonlijst hebben staan zodat ie vanaf dag 1 er bij is.
    Vind ik leuk
    Fey67 +149
    vrijdag 18 augustus 2017 om 20:56
    Hoezo onbegrijpelijke transfer?? De afgunst straalt van je af gozert.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134567
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:01
    nee hoor ik snap er alleen geen zak van . Als je deze speler wil had je hem toch 2 maanden geleden al kunnen kopen
    Vind ik leuk
    Jozef +32668
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:09
    Het is wel zo dat er geen man over boord is voor Feyenoord.

    Zij hebben het prima voor elkaar... geen voorrondes Europa en zo...
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25689
    zaterdag 19 augustus 2017 om 02:27
    Precies. En ik verwacht ook niet dat er nog iemand gaat vertrekken. Ja, Tonny misschien. Al heb ik liever dat hij blijft.
    Vind ik leuk
    Libero +2238
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:09
    Misschien heeft het te maken dat ajax 2 maanden geleden nog in de race voor CL waardoor bij plaatsing van ajax feyenoord minder miljoenen zou ontvangen.
    Nu dat niet meer van toepassing is heeft afeyenoord nog een leuk extraatje uit te geven.
    Vind ik leuk
    Superajaxied +1763
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:19
    Of het heeft te maken met RvP. Die zal niet meer komen...
    Vind ik leuk
    Libero +2238
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:27
    Zou kunnen dat ze er niet meer op rekenen. Weet niet hoeveel van geel nog kan missen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25689
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:55
    Dat is nog niet uitgesloten...
    Vind ik leuk
    OpaBuffon +328
    zaterdag 19 augustus 2017 om 00:43
    Jongens, nu Feyenoord genoeg spelers heeft en Financieel weer prima is moet je niet meer beginnen met Van Persie. Koop je voor 4 miljoen dik contract en dan stopt hij... Larsson en Ziyech zitten nu bij hun club om hogerop te komen. Die verkoop je voor 3 keer zoveel aan een mooie club iedereen blij en zij moeten nog wat bewijzen. Wat moet Van Persie nog bewijzen nadat hij topscorer van de BPL is geweest? Helemaal niks en als je dan wilt verlengen met je belangrijke spelers dan willen ze het dubbelen van "de tweede spits" en dat kan je nooit betalen en dan gaan ze voor een kut bedrag weg en dan zit je weer in de put en moet je weer op een kampioenschap wachten dat uit de lucht komt vallen
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25689
    zaterdag 19 augustus 2017 om 02:09
    En toen scoorde van Persie thuis de winnende tegen Bayern....

    Ik bedoel maar te zeggen dat hij van grote toegevoegde waarde kan zijn. En kan er nou niet op zo'n internationale topper zitten te wachten, zelfs als tweede spits. Als we gelukkig loten en meer zaken zitten mee dan is er nog aardig wat te geld verdienen in de CL om zijn komst te rechtvaardigen. Geldzaken zijn inderdaad belangrijk, maar zolang het niet te gek wordt.... dat weet Van Persie zelf ook wel.
    Vind ik leuk
    robson81 +2153
    vrijdag 18 augustus 2017 om 22:00
    los van van persie zou er sowieso nog een linksbuiten komen.van persie gaat volgende week tekenen denk ik.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 augustus 2017 om 23:23
    erg genoeg Superajaxied ik had liever van Persie gezien ,dan was het kampioenschap voor 90 % binnen
    Vind ik leuk
    Jozef +32668
    zaterdag 19 augustus 2017 om 00:01
    Hahaha, van mij mag je het zeggen hoor, geen probleem, maar als wij in Amsterdam zoiets zouden zeggen dan worden we arrogant genoemd...
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 augustus 2017 om 00:10
    niet door mij Jozef , de beste mogen winnen ,ik hoop dan ook dat Marc nog wat goede aanwinsten haalt maar niet zo al die Neres
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25689
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:54
    Weet jij veel.... misschien is Martin al sinds de winterstop bezig geweest om hem te halen.... of sinds Pasen.... of niet....
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 augustus 2017 om 22:09
    Waarschijnlijk was RVP het eerste target. Maar nu die niet transfervrij haalbaar is, gaan ze over op plan b
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:04
    Psv nerd wil ook mee lullen jongens pffff
    Vind ik leuk
    stratumseind +134567
    vrijdag 18 augustus 2017 om 22:00
    Verder geen bijwerkingen?
    Vind ik leuk
    Johan_D +3275
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:14
    Misschien is Feyenoord nog de enige overgebleven club en wil niemand anders hem meer hebben.

    Ik las vanmiddag nog een artikel dat hij de keuze had tussen Benfica en Feyenoord.

    Als ik hem was dan wist ik het wel en zou gelijk naar Rotterdam gaan.

    Maar dan om meteen bij Roterdam Airport het vliegtuig te nemen naar Lissabon, en daar dan een mooi contract te tekenen voor een paar miljoen per jaar.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25689
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:57
    Lachen man....
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 augustus 2017 om 01:04
    Gelukkig is hij jou niet
    Vind ik leuk
    14forever +7956
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:00
    Binnenlandse korting? #dtv
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:02
    Welkom bij Feyenoord!
    Veel mensen doen wel vreemd over zijn houding, maar over Sanzech doen ze niet moeilijk. Natuurlijk hebben jullie een punt, maar als hij naar Feyenoord wilt komen zal dat uiteraard anders zijn. En over 2 jaar mag hij dan best verkocht worden voor 30 miljoen als hij weg wilt en niet op de teamfoto wilt.
    Vind ik leuk
    frankn27 +4824
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:03
    zal mij benieuwen of ze binnenkort weer geldproblemen hebben... maar van persie komt dus gelukkig niet
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:41
    Hoezo geldproblemen Frank. Feyenoord had na afloop van het
    huidige boekjaar ongeveer 17mil. in kas ( zie jaarrekeningen )
    Daarnaast is er voor ruim 35mil. verkocht en krijgen we alleen
    al uit de CL pot ( buiten recettes ) nog een kleine 23mil. binnen
    dus met de centen zit het wel goed maar toch bedankt voor
    de bezorgdheid.

    En ik weet uit zeer betrouwbare bron dat de kans dat RVP komt
    nog steeds zeer groot is.

    Veel succes Zaterdag en ik hoop voor jullie dat de eerste punten
    dan binnen rollen.
    Vind ik leuk
    frankn27 +4824
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:58
    was bang dat feyenoord weer in die oude fout verviel als enkele jaren terug... en zoals mijn club tijd terug deed... vanaf toen ze spelers als tadic castaignos janko enzo gingen halen voor vele miljoenen ging het fout... maar goed laatst zei ook een supporter dan verkopen we Vilhena voor 15 miljoen haha dus dat is ook zo.
    jullie ook succes!
    Vind ik leuk
    frankn27 +4824
    zaterdag 19 augustus 2017 om 08:17
    rvp toch schijnbaar niet zoals ik nu lees?
    Vind ik leuk
    Roekoe +4345
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:04
    Wennen aan de Feyenoord speelwijze:) Waar kennen we dat van?
    Vind ik leuk
    Sytz +2684
    vrijdag 18 augustus 2017 om 23:23
    Oh god, het zal toch niet! Als het zoiets word, word ik gek.
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2474
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:07
    Niet alle Feyenoorders zijn blij met Larson
    Vind ik leuk
    Kuip +5368
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:09
    Begrijp nog steeds niet waarom Kuwas niet is gehaald.... Veel goedkoper en een heerlijke voetballer. Had goed bij Feyenoord gepast.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4483
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:12
    ik wel. Kuwas moet het nog bewijzen en Larsson heeft dat al gedaan.
    Heracles had vorig jaar ook die gast die mislukt is bij AZ.
    Vind ik leuk
    The Rock +1384
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:20
    ilias Bel Hassani
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25689
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:58
    Zaalvoetballer... slechtste idee van vandaag!
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 augustus 2017 om 00:50
    Wat heeft hij bij bewezen dan Heerenveen stelt ook niks voor laat hem eerst maar bij feyenoord in de cl wat laten zien!
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4483
    zaterdag 19 augustus 2017 om 15:53
    noem mij 1 vleugelspeler die vorig seizoen betere cijfers kan overleggen dan hem!
    Vind ik leuk
    mba4u2c +1755
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:28
    Die halen ze volgend jaar, gozer. Moet eerst nog een jaartje rijpen. Beter dan op de bank bij Feyenoord...
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:11
    Dit is precies de creativiteit die Feyenoord voorin zocht. Top dat zo'n speler nog in Nederland blijft.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:21
    Zo goed is hij niet hoor .
    Vind ik leuk
    robson81 +2153
    vrijdag 18 augustus 2017 om 22:03
    Goed genoeg voor de top van Nederland was vorig jaar de meest waardevolle buitenspeler qua assists en doelpunten.
    Vind ik leuk
    davidben +3409
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:12
    Uiteindelijk toch wel in de basis. Vind Larsson wel beter dan Boëtius.
    Echt een uitstekende aankoop van Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21080
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:15
    Domme transfer. Echt een domme domme transfer.
    Vind ik leuk
    Vato75 +1770
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:54
    Waarom dan
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 augustus 2017 om 23:29
    mee eens Teo Smith 1 miljoen like,s van mij als dat zou kunnen
    Vind ik leuk
    Hammie +1056
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:16
    020 zou hem graag erbij hebben gehad...

    Nu hebben ze niets... ja geld maar geen elftal
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:21
    Nou liever niet hoor . En moeilijk trouwens he, om een club bij zijn naam te noemen ?
    Vind ik leuk
    mba4u2c +1755
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:29
    Welke club?
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:18
    Dus bij jong feyenoord in jl
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:20
    Rare aankoop is dit.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +1755
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:30
    Welnee. Hier gaat Feyenoord 2 keer van profiteren. Als hij voor ze speelt en als hij weer verkocht wordt...
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 augustus 2017 om 22:02
    Maar Feyenoord verkoopt bijna geen spelers voor boven 7M . Larsson zit weinig rek in . Denk dat het een rotatie speler gaat worden .
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3078
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:32
    Een record transfersom van zeven miljoen, vandaag de dag is dat een komisch bericht.
    Vind ik leuk
    rene jong +110
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:37
    goeie aankoop,
    Vind ik leuk
    redknap +939
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:47
    goede speler voor de NL competitie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:51
    Als ie vervelend wordt is de groep volwassen genoeg om
    M te corrigeren. T gaat toch om hoe goed ie kan voetballen. Coen was de beste buitenspeler die we ooit hadden en was toevallig een aardige vent maar al was t een enorme lul geweest dan had ie dus volgens sommigen hier niet gespeeld!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21450
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:53
    Prima speler voor Feyenoord! Kan echt goed voetballen! Van Geel heeft het goed gedaan op de transfermarkt deze zomer! Alleen Diks is een minpuntje.. Verder prima!
    Vind ik leuk
    010Fr +914
    vrijdag 18 augustus 2017 om 22:57
    voor 2e rechtsback niet heel slecht maar als 1e waardeloos
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21450
    vrijdag 18 augustus 2017 om 23:05
    Hopen dat Nieuwkoop snel is hersteld!
    Vind ik leuk
    Vato75 +1770
    vrijdag 18 augustus 2017 om 21:53
    Voor zo een bedrag gelijk basis sowieso beter als boeties
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 augustus 2017 om 22:05
    Welkom Sam! Dit is met de voorgaande tranfer's al beklonken. Ga daar maar vanuit, ik verwacht RVP ook nog, ik als supporter heb er veel vertrouwen in dit jaar! ( de volgende godenzonen staan nu in de Kuip)
    Vind ik leuk
    fr1963 +1929
    vrijdag 18 augustus 2017 om 22:18
    Ho ho, wil je dat woord aub nooit meer gebruiken in relatie tot Feyenoord!
    Feyenoord blijft gewoon Feyenoord, in voor en tegenspoed. Geen geuzennaam nodig, dat is meer iets voor padvinders of zo. .
    Vind ik leuk
    robson81 +2153
    vrijdag 18 augustus 2017 om 22:33
    Hahaha zo is het!
    Vind ik leuk
    Sytz +2684
    vrijdag 18 augustus 2017 om 23:29
    Zou je dat even uit je reactie willen halen. Ik walg ervan. Niet dat je ongelijk hebt maar die benaming is compleet misplaatst
    Vind ik leuk
    Finidi83 +40
    vrijdag 18 augustus 2017 om 22:08
    Dat zag ik niet aankomen, dacht dat hij naar het buitenland zou gaan.
    Vind ik leuk
    Pukstra +817
    vrijdag 18 augustus 2017 om 22:10
    Feyenoord en ajax doen er verstandiger aan om de scouts van heerenveen te kopen. Scheeld ze een hoop miljoenen.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +5696
    vrijdag 18 augustus 2017 om 22:12
    Basis speler, wie wordt er dan geslachtofferd. ???

    rare aankoop dit of een eerdere aankoop.
    Vind ik leuk
    Tony62 +3
    vrijdag 18 augustus 2017 om 22:31
    Als een speler gehaald wordt en zeker voor zo n bedrag lijkt het mij toch wel dat er door de hele technische staf over hem gesproken is en geoordeeld
    Wie zijn wij om over hem te oordelen als we niet alle ins en outs weten van hem ,het is gewoon een geweldige voetballer die ons alleen maar sterker kan maken Als Ajax of PSV hem gehaald had dan kon van Geel er weer niets van en lieten we een grote kas liggen Geef hem een eerlijke kans en oordeel dan pas Hetzelfde geleuter hoor ik over Diks Sam kan een veelvoud over de grens verdienen maar kiest toch voor onze prachtige club.Wees gewoon blij dat hij voor ons gaat voetballen
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 augustus 2017 om 22:34
    Feyenoord heeft een sterke selectie dit jaar zeg
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 augustus 2017 om 22:41
    Welkom welkom nu zijn we helemaal kampioen. En al die kut haters, feyenoord is niet bang om uit te geven vergeleken met een bekende club die alleen aan geld Denk, en niet het belang van het team.
    FEYENOORD IS READY EN COMPLEET
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 augustus 2017 om 23:37
    ik zeg dat we eerst maar eens moeten kijken naar het eind van de competitie , dan zie je wat van Geel heeft aan gericht !!!!! JERRELRASTA , ik zeg nogmaals met Robin van Persie erbij zie ik de Cool-singel wel weer heel dicht bij ,maar laten we hopen dat we er volgend jaar weer staan !!!!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 augustus 2017 om 22:48
    Zo is het. En beetje klein houden dat manneke. Kort aan de lijn. Fikkie af.

    De bedragen worden nu eenmaal hoger. Feyenoord krijgt ook meer voor hun spelers.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    De Gekste +186
    vrijdag 18 augustus 2017 om 22:48
    Kwaliteiten genoeg voor de eredivisie, maar het zal er om gaan dat hij zich normaal kan gedragen. Bij Heerenveen voelde hij zich het mannetje. Dat heeft hij in Rotterdam niet te doen.
    Vind ik leuk
    Vapormax +1164
    vrijdag 18 augustus 2017 om 22:58
    Gewoon goede aankoop
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12518
    vrijdag 18 augustus 2017 om 22:58
    Mooie aankoop voor Feyenoord.
    Ben heel blij dat Ajax hem niet gekocht heeft !
    Vind ik leuk
    Starkoo +495
    vrijdag 18 augustus 2017 om 22:58
    Hand in hand landverraders Ajax meld zich niet dus dan maar naar Feyenoord lol word zeker niks met die Zweed!
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 augustus 2017 om 15:12
    Hahaha, heeft in 1 been meer talent dan die Duitse umpalumpa van jullie!
    Vind ik leuk
    Lukas27 +244
    vrijdag 18 augustus 2017 om 23:16
    Leuke speler voor de breedte met hier en daar een invalbeurt... jp boëtius is in alle opzichten beter...
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7680
    vrijdag 18 augustus 2017 om 23:31
    Goede speler , alleen een klote karakter
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Reem +82
    vrijdag 18 augustus 2017 om 23:37
    Goede aankopen gedaan door Feyenoord. De laatste is wat minder. Kan niet wachten wat onze Overmars gaat binnenhalen om deze aankopen te overtreffen.. SPANNEND!
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 augustus 2017 om 00:14
    Goeie speler, kan scoren en dus in de spits als er op plastic gespeeld wordt
    Vind ik leuk
    AFC +3718
    zaterdag 19 augustus 2017 om 00:31
    Feyenoord mag blij zijn met zo een speler ... zal snel de plek van boethius overnemen..
    Vind ik leuk
    Lvdd99 +447
    zaterdag 19 augustus 2017 om 00:44
    Hoop niet dat hij de door de de spelers benoemde 'familiesfeer' gaat verpesten. Het handigst is om hem van een neutraal standpunt te bekijken, want als ik dat niet zou doen... Had hem liever naar Benfica zien gaan, maar we gaan het meemaken
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12518
    zaterdag 19 augustus 2017 om 01:51
    "hele puzzel met bonussen en termijnbedragen is."

    Vreemd maar zegt weer genoeg.
    De bodem is al weer in zicht.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 augustus 2017 om 06:29
    Pim Blokland en zn makkers
    Vind ik leuk
    johnyjohny +638
    zaterdag 19 augustus 2017 om 02:56
    Wat meer dan 4 mil meld de telegraaf
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 augustus 2017 om 05:31
    Geweldige sierlijke speler, hoop dat ie het waar kan maken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 augustus 2017 om 06:28
    De nieuwe Janota
    Vind ik leuk
    Jurjen72 +160
    zaterdag 19 augustus 2017 om 13:23
    Als hij ook maar gaat presteren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 augustus 2017 om 10:23
    nogmaals ik zit niet op een arrogante van persie te wachten, gaat alleen maar onrust veroorzaken.voor die gasten die hem zo graag willen,koop hem maar lekker zelf , hij mag lekker naar ajax
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Larsson wordt een van duurste Feyenoorders ooit; Zweed kan basisplek vergeten'