Spurs trapt gaspedaal in na Sánchez-deal: 'Áls het mogelijk is, niet makkelijk'

Spurs trapt gaspedaal in na Sánchez-deal: 'Áls het mogelijk is, niet makkelijk'

vrijdag 18 augustus 2017 om 21:10

Tottenham Hotspur heeft de smaak te pakken en hoopt in ieder geval nog drie spelers te kunnen verwelkomen. De Premier League-club hoopt dat te doen voor 31 augustus.

Spurs-manager Mauricio Pochettino liet op de persconferentie weten dat hij nog vier spelers wil hebben. Vlak daarna werd bekend dat Davinson Sánchez definitief naar Engeland verkast, waardoor het aantal op dit moment drie is. "Áls het mogelijk is, want het is niet makkelijk", aldus de Argentijn. "We hopen dat we er nog een paar kunnen contracteren. Ons doel is om dit elftal te versterken. Om nieuwe gezichten aan de ploeg toe te voegen, nieuwe energie voor het team. Het wordt een lang seizoen."

Vrijdag verzekerde Spurs zich van de komst van Sánchez, die voor een recordbedrag van veertig miljoen euro overkomt van Ajax. Nooit eerder gaf de Premier League-club zoveel geld uit aan een speler en nooit eerder incasseerden de Amsterdammers zoveel geld.

Plaats een reactie

davidben +1841
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:13
Sky Sports schrijft dat Spurs interesse hebben in Emre Mor
Vind ik leuk
Sniper1 +804
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:20
Die kan best foebele
Vind ik leuk
Garrie +1753
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:21
Ik geloof het pas wanneer het op vp staat;)
Vind ik leuk
davidben +1841
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:35
Haha....inderdaad!
Vind ik leuk
Frenkie +2962
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:13
Voor ballenjongen?
Vind ik leuk
davidben +1841
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:14
Ik zou het een slimme zet vinden om achter de hand te hebben. Past ook goed bij Spurs.
Vind ik leuk
Zippy +2461
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:08
Live-Voetbal weet uit goede bron dat Toby Alderweireld naar City verkast wordt daar kan hij zijn weeksalaris verdubbelen.
Vind ik leuk
Johan_D +3051
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:19
Er zijn er in Amsterdam nog 2 op te vissen.

Ziyech en Dolberg hebben nu vast wel interesse.

En Overmars werkt hier weer graag aan mee ...
Vind ik leuk
Basschot +1598
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:22
Nee. Laat ze Veltman maar kopen!
Vind ik leuk
3ismo +2687
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:24
krijgen ze shone er gratis bij!
Vind ik leuk
Frenkie +2962
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:13
Lekker origineel, zelf verzonnen?
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 15:11
Eindelijk iemand die het begrijpt die jongen saboteert heel de boel bij Ajax met z'n slechte spel
Vind ik leuk
Senna +5643
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:14
En een paar gratis af te halen .
Vind ik leuk
Paul1982 +6335
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:20
Hopelijk weet Marc ook het gaspendaaltje te vinden
Vind ik leuk
3ismo +2687
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:27
dat weet hij te vinden bij jong ajax! ze willen de JL binnen slepen! twee jaar geleden was het in de CL overwinteren!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:27
Dat niet denk ik zet de centjes netjes op de bank netto Marc
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 23:29]
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 01:11
Om al het geld te tellen zeker. Ik zie hem er voor aan om een zwembad met briefjes van 5€ te vullen en er in te gaan zwemmen.
Vind ik leuk
Senna +5643
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:22
Daar zit Marc dan op zijn zak met geld.
na het debacle cl en nu el en dan het debacle Eredivisie.
loopt die zak met geld weer net zo snel leeg.
Nu heb en had je zoveel poen en dan komen ze niet verder dan Keizer.Sorry dan doe je echt iets verkeerd.
Vind ik leuk
Basschot +1598
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:22
Krijgt Overmars een bepaald percentage van verkochte spelers ofzo?
Vind ik leuk
Senna +5643
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:29
Hij zit daar niet om frites te verkopen!
Vind ik leuk
Johan.l +3512
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:34
Is er nu iemand met verstand, Marc heeft die zak niet, de zak ligt bij de RVC en die beslissen, als je nu denkt dat Marc dat voor het zeggen heeft. Dan heb je echt de bood gemist, dat geld gaat naar de aandeelhouders, dus haal mijn club van de beurs
Vind ik leuk
Senna +5643
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:56
Ik weet niet op welke boot jij zit maar Marc is wel een van de mensen die bepaald wie er gehaald word of wie er niet gehaald word stroman of niet Je kunt je niet altijd verschuilen achter de RVC.
Vind ik leuk
davidben +1841
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:37
Keizer is een stroman denk ik. De mannen achter de schermen bepalen. Wanneer het misgaat, dan heeft Keizer het natuurlijk wel gedaan. Dan dan weer wel.
Vind ik leuk
Senna +5643
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:58
Ik denk dat Keizer te licht is .prima vent maar daar gaat het natuurlijk niet om.
Vind ik leuk
Frenkie +2962
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:15
Wat loop jij nu slap te lullen, winnen ze volgende week dan hoor je niemand meer kraaien en zal de zak met geld echt open gaan. Als ze verliezen dan heeft het niet veel nut om geld uit te geven. Beter wat talenten laten doorstromen dan buitenlanders te halen voor grof geld.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Spurs trapt gaspedaal in na Sánchez-deal: 'Áls het mogelijk is, niet makkelijk'