'Overmars gaat strijd met Brands aan en praat op De Toekomst over transfer'

'Overmars gaat strijd met Brands aan en praat op De Toekomst over transfer'

zaterdag 19 augustus 2017 om 06:24

Ajax mengt zich vol in de strijd om Perr Schuurs. De zeventienjarige verdediger van Fortuna Sittard staat hoog op het verlanglijstje van PSV, maar directeur spelerszaken Marc Overmars wil hem nu naar Amsterdam halen.

Schuurs is pas zeventien jaar, maar nu al de aanvoerder van Jupiler League-koploper Fortuna Sittard. Vrijdag was volgens De Telegraaf de zaakwaarnemer van het jonge talent, Wessel Weezenberg, op De Toekomst om met Overmars te praten. Ajax wil Schuurs kopen en hem eventueel nog een seizoen in Sittard laten spelen.

De jongeling werd vorige week nog bekeken door technisch manager Marcel Brands van PSV en legde eerder dit jaar een stage af bij Liverpool. Ook vanuit Duitsland is er veel interesse in Schuurs. Clubs als Bayern München, Borussia Dortmund en RB Leipzig zouden in de markt zijn voor de centrale verdediger, die in Sittard nog een contract heeft tot medio 2019.

Poll

Waar moet Schuurs voor kiezen als hij gaat?

(9009 stemmen)

Plaats een reactie

MCG +647
zaterdag 19 augustus 2017 om 06:48
Precies wat we nodig hebben...
Vind ik leuk
vinny99 +690
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:06
Inderdaad. Met hem erbij en deze nog een jaar stallen bij Fortuna is Ajax direct uit de crisis.... E.L deelname word hiermee een zekerheidje en het kampioenschap word met twee vingers in de neus binnen gehaald...omg Overmars...!!!
Vind ik leuk
MCG +647
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:10
Ik snap ook niet dat Overmars niet met een 'echte' versterking bezig is.
Vind ik leuk
mba4u2c +713
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:39
Hoe weet jij dat Overmars niet met een 'echte' versterking bezig is?
Vind ik leuk
Starkoo +344
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:16
Denk dat er wel wat loopt maar Ajax lekt gewoon niet en wil niet lekken, is ook gezegd door de directie als er een naam bekend word van een groot talent of een echte versterking dan ga de grote clubs er uiteindelijk mee van door!
Vind ik leuk
United FC +12783
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:20
Precies mondje dicht totdat er getekend is.
Vind ik leuk
Bullet +1378
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:06
hoe weet jij dat dan?
Vind ik leuk
United FC +12783
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:20
Bol.com
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 03:04
ik snap niet dat er mensen zijn die denken dat als er aan een versterking voor de toekomst gewerkt wordt dat alles is waar aan gewerkt wordt.
En daarnaast, ook de toekomst is en blijft een belangrijke factor he. tis goed dat Ajax ook daar nog gewoon verder aan werkt.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:16
wordt (2x)
Vind ik leuk
vinny99 +690
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:15
Prima.. Als u mijn schrijf fouten eruit haalt komen we er samen goed uit..
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 11:17]
Vind ik leuk
Johan.l +3960
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:48
Crisis waar! Eerst was er crisis bij psv nabij Ajax, wat een onzin! Volgende week is de rust wedergekeerd niks crisis!
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:31
jij probeert wel heel makkelijk te scoren heb geduld geef overmars en Co een kans.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:42
Tuurlijk! Brands toont z'n interesse. En wie staat er weer achter hem op de stoep? Juist ja die tuinkabouter weer
Vind ik leuk
Starkoo +344
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:17
Meestal is het Ajax die speler scout en uiteindelijk gaat PSV of Feyenoord en Twente in de goede tijd met de speler aan de haal lol
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:24
Ajax scout ze als eerste? Ga toch weg man. Anders had hij nu toch al bijna een vervanger voor Sanchez binnen. Moet nog zien of ze er nog wat bij halen
Vind ik leuk
Bullet +1378
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:08
die gozert is net weg. jij denkt er ook al zo makkelijk over. mss je een beetje verdiepen in het hele contracten verhaal.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:11
Schaduwlijstje
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:05
Staat Younes tegenwoordig ook al bij Brands op de stoep?!
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:23
Ach die tuinkabouter is een golddigger. Hij koopt alleen die jonkies om de kinderbijslag erna op te halen bij de belastingdienst
Vind ik leuk
hans59 +173
zaterdag 19 augustus 2017 om 13:03
Zijn de lampjes niet vies van hè...
Vind ik leuk
vinny99 +690
zaterdag 19 augustus 2017 om 06:54
En daar gaat Overmars weer... Alweer bezig met jeugd.
Moet u uw energie nu niet beter steken in het eerste elftal om daar versterking te gaan halen ipv bang te zijn een jeugd speler te missen????
Ik ga bijna vloeken...
Heeft hij nou echt een 10 cm ijzeren plaat voor z'n kop...!!!!!!!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 06:55]
Vind ik leuk
mba4u2c +713
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:41
Wie zegt dat Overmars niet bezig is met versterking voor het eerste? Er staat toch nergens dat het hier om de vervanger zou gaan van Sanchez? Zou het niet zo kunnen zijn dat Overmars bezig is met de opvolging van Sanchez maar ook met het halen van talentvolle jonge voetballers voor de toekomst?
Over een ijzeren plaat gesproken...
Vind ik leuk
mcmodd +11448
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:58
Ik vind dat met de huidige onrust bij Ajax Vinny wel degelijk een punt heeft. Als je schaakt op twee borden moet je wel talent hebben daarvoor en dat is de laatste twee jaar niet echt gebleken.
Vind ik leuk
vinny99 +690
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:29
Voordat het seizoen begon hadden er al 4 versterkingen moeten staan. Namelijk een vervanger voor Klaassen, een vervanger voor Traore, een vervanger voor Tete en een vervanger voor Riedewald.. Dan heb ik het nog niet eens over de zwakkere basis spelers die vervangen moeten worden maar nog steeds spelen.. U mag zelf de namen invullen. Ajax is alleen al door die vier namen die ik noemde verzwakt. Met hen erbij werd Ajax afgelopen seizoen niet kampioen..en ajax denkt nu met een nog mindere selectie het wel te worden????
2 in de basis verzwakt, 2 in de breedte verzwakt.
En dan nog sinds gister Sanchez.. Speler nummer 5.
Overmars heeft voor de eerste 4 genoeg tijd gehad om vervanging te halen toch??
U heeft het alleen over Sanchez, ik over de hele selectie..
Ik weet ook wel dat Bedrijfsresultaat belangrijker voor Ajax is dan kampioenschap. Dat is helaas al jaren gebleken maar ik blijf hopen.
Overigens.. Ik noem Overmars maar had eigenlijk RvC erbij moeten zetten omdat zij meer tegenhouden dan Overmars wil heb ik het idee..dus beetje excuus Marc..
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:04
wat een onzin.. de transfermarkt is nog niet afgelopen trek niet meteen je conclusies, ik moet eerst maar eens zien of PSV en Feyenoord ooo zo geweldige selectie hebben, je kan wel kopen maar bij ajax is momenteel het vertrouwen weg beetje ervaring erbij die er meteen staan ik zeg een siem de jong moet je gewoon huren heb je gelijk iemand bij de tweede paal staan had je never nooit van heracles verloren.
Vind ik leuk
vinny99 +690
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:13
Ik kijk niet naar de selectie van psv en feyenoord.. Transfermarkt is zeker nog niet gesloten maar ik kan u op een briefje geven dat er geen 5 directe versterkingen komen... 4 hadden er al moeten staan...
Kunt u uitleggen welk gedeelte onzin is?? Of vind u wat er nu staat minstens zo goed is?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 12:16]
Vind ik leuk
Harrie82 +2439
zaterdag 19 augustus 2017 om 06:54
Kijk dit zijn de transfers die men wil zien in Amsterdam. Haha
Wat is Overmars aan het doen, ga directe versterkingen halen ipv deze speler. Voor je het weet ben je ook Europees uitgeschakeld. Terwijl er enkele weken geleden nog hard gelachen werd richting Eindhoven.
Hopelijk dooft het lampje in A'dam nog niet. Dit zou een ramp zijn voor het NL voetbal.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:18
Dat maakt Overmars geen reet uit. Zelfs als we zakken naar niveau Cyprus op de europese ranglijst kwalificeert Ajax zich toch wel voor europees voetbal.
Vind ik leuk
mcmodd +11448
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:09
Dat zou ik maar niet al te hard roepen, het moment is dichtbij dat de jongste selectiespelers van Ajax gaan staken om een hoger salaris als ik de berichten van deze morgen goed gelezen heb.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:21
Het lek is te boven
Vind ik leuk
mcmodd +11448
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:09
Ja, veels te boven ;--))
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:30
Heel leuk ook vooral doen, maar snappen ze nou niet dat we naast goed talent en doorstroming alsnog 4 directe versterkingen en concurrentie nodig hebben ofzo met die bankrekening!!!
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:35
Het netwerk van Marc .....
Vind ik leuk
United FC +12783
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:25
Het netwerk van Marc(el)......
Vind ik leuk
mba4u2c +713
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:38
Zou die Perr Schuurs niet iets voor Feyenoord zijn?
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:33
Daar teken ik voor
Vind ik leuk
T&T +9947
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:11
Ja...en het is zo'n chaos bij Ajax en PSV...dat we automatisch een goeie kans maken.


Dit wordt ONS TIJDPERK.
Vind ik leuk
United FC +12783
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:28
Petje af als jullie de titel weten te prolongeren!! :-)
Vind ik leuk
T&T +9947
zaterdag 19 augustus 2017 om 13:01
Ja...ik heb een grote mond...
Maar zover is het natuurlijk nog lang niet.
;-)
Vind ik leuk
United FC +12783
zaterdag 19 augustus 2017 om 13:05
Nope....
Vind ik leuk
United FC +12783
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:27
Haha straks gaat Feyenoord ermee vandoor. Alhoewel Jong Feyenoord niet in de Jupiler uitkomt weet ik niet of zo'n speler het ziet zitten.
Vind ik leuk
koosje +89
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:53
Overmars was op het veld altijd de snelste, kun je nu niet meer zeggen.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:57
Zeker Overmans is dit de backup voor Sanchez? Weer een talent ga eens echte spelers halen zoals 010 dat doet pfffff. Wordt toch eens tijd dat Overmars plaats gaat maken.
Vind ik leuk
Mauritz +332
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:15
Typisch ajax, kunnen zelf niets scouten, achterbakse mentaliteit door de hele club heen.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:28
Leuk talent, graag ook een versterking die er direct staat!
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:30
Hoe goed moet hij wel niet zijn de top zit er achteraan word dat dan ook weer zo hele lange soap!
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:34
Opflikkeren Marc netto
Vind ik leuk
Maxidi +2729
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:46
Die strijd kunnen de Brandsons niet winnen !!!
Vind ik leuk
United FC +12783
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:30
Haha mooie benaming voor Brands en Gerbrands ;p
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:46
Pfffffffffffff.......
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:10
Ik herken hier weer een paniek aankoop, ze zien dat de andere Nederlandse clubs alles koprn dus gaan ze zich er ook maar inmengen.
Maar een jonge van 17 hebben we nu nirt zo veel aan, dus zoek er wat beters bij Aub
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:13
met dit soort aankopen wordt 020 kampioen.....

in de JL
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:13
Die wordt gehaald en komt op de bank te zitten... nou nou wat een ontwikkeling...
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:16
Goed bezig....... oog voor talent en deze ervaring laten opdoen door een jaar te verhuren. Ajax moet het altijd hebben van de jeugd en nu meer dan ooit
Vind ik leuk
Peb +70
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:27
Ongelooflijk hoeveel mensen hier reageren op een artikel van VP en deze voor waarheid aannemen. Ajax kijkt/zoekt altijd naar talent en deze jongen zal ook allang bekend zijn en niet na 1 wedstrijd. En dit zal idd niet de vervanger zijn van Sanchez.... Denk toch na.
Vind ik leuk
Jari +246
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:09
Precies, helaas is dat voor sommige hier onmogelijk...
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:29
Kom met directe versterkingen marc. Alleen die Oostenrijker is niet voldoende
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:27
Overmars is een autistische Cokeverslaafde NaAper bekend verhaal dus........ Brands is een suffe slaapkop die overal ALLE tijd voor heeft....hij is hier al 3 weken mee bezig die sufkud
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 11:29]
Vind ik leuk
14forever +6829
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:11
Het jaartje stallen bij Fortuna bevalt me wel.
Vind ik leuk
United FC +12783
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:15
Leuk al die talenten maar wanneer komen de echte versterkingen Marc?
Vind ik leuk
Gerro +3304
zondag 20 augustus 2017 om 00:44
Een investering in de toekomst kan geen kwaad en anders gaan ze in eindhoven mee aan de haal. Brands zal wel weer een telefoontje plegen met Marc dat ie er vanaf moet blijven.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Overmars gaat strijd met Brands aan en praat op De Toekomst over transfer'