'Komst Larsson zet definitief streep door 'bonustransfer' voor Feyenoord'

'Komst Larsson zet definitief streep door 'bonustransfer' voor Feyenoord'

zaterdag 19 augustus 2017 om 06:45

Robin van Persie keert deze zomer niet terug naar Feyenoord. Met het halen van Sam Larsson wordt er door de Rotterdammers een streep gezet door de terugkeer van de spits.

Dat meldt De Telegraaf. Feyenoord zocht de afgelopen tijd nog naar één aanvaller om de selectie af te ronden en heeft die nu gevonden in de persoon van Larsson. De Zweed tekent volgens het dagblad maandag een vijfjarig contract in De Kuip. Dat betekent ook een einde aan de geruchtenstroom over de terugkeer van Van Persie, wiens komst als een bonus werd beschouwd als het zou lukken.

Feyenoord en de spits zelf leken wel te willen, maar Fenerbahçe hield Van Persie aan zijn nog één jaar doorlopende contract. De afgelopen dagen is gebleken dat er geen enkel uitzicht is op een vertrek van de Rotterdammer uit Istanbul. Een terugkeer in de zomer van 2018 is wel nog een optie voor beide partijen. van Persie is dan transfervrij. Feyenoord heeft, zolang er niemand meer vertrekt, de selectie nu rond.

Plaats een reactie

Harrie82 +2017
zaterdag 19 augustus 2017 om 06:51
Larsson ben er totaal niet van onder de indruk en snap ook echt niet wat Feyenoord met hem moet.
Zonde van het geld. Tevens blokkeert het jeugdspelers, omdat hij als reserve wordt gehaald. Hij zal er Boetius uit moeten spelen of Berghuijs.
Daarbij zal van Persie volgend jaar wel komen, dan kan Jorgensen een mooie transfer maken. En hoeft Gio daar ook niet over na te denken.
Vind ik leuk
mba4u2c +488
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:48
Ach jongen, wat zegt het nou dat JIJ niet onder de indruk bent van Larsson?
En wie zegt nou dat hij als reserve wordt gehaald? Volgens mij moeten de spelers op het veld bewijzen dat zij in de ploeg horen. Feyenoord gaat toch geen spelers kopen waarvan ze al weten dat hij niet goed genoeg is voor het eerste? Denk jij nou echt dat ze gek zijn daar?
Bovendien, het seizoen is lang en Feyenoord speelt in de Champions League. Dan heb je meer dan 11 spelers nodig en kun je echt geen bank hebben met louter jeugdspelers.

Tja, het is niet makkelijk om realistisch te zijn...
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:13
Realistisch is dat meerdere mensen Larsson niet zien zitten...
Vind ik leuk
Jorchie +177
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:28
Jij en Harrie, daar liggen we wakker van. Zonder gein, er zijn n hoop feijenoorders die elkaar napraten en de situatie in Heereveen ook alleen maar van VP kennen. Geef hem eerst is n kans. Gio heeft dit seizoen genoeg keus, ik ben blij met hem.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 13:10]
Vind ik leuk
United FC +10080
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:35
Misschien wordt hij bij Feyenoord wel een volwassen jongen.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:19
Ik zie hem liever op de bank dan Basi, maar dat is mijn mening. Hij is een hele goede speler en prima backup voor Boetius en Toornstra.

De jeugd die hij in de weg zou staan is al verhuurd dus ook daar 0 belemmering.
Vind ik leuk
Harrie82 +2017
zaterdag 19 augustus 2017 om 13:34
Heb hem leuke dingen zien doen bij Heerenveen, maar ook heel vaak niets.
Hij is mij ook niet opgevallen door zijn harde werken, waar Feyenoord bekend om staat.
En ik mag toch mijn twijfels hebben en deze hier ook ventileren en als je dat niet zint moet je het niet lezen.
Over het aantal wedstrijden ben ik het eens en heb je zeker meer als 11 spelers nodig.
We gaan het zien gedurende het seizoen, misschien verrast hij positief.
Vind ik leuk
Feye1908 +4871
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:04
Larsson kan zeer goed voetballen al maak ik mij zorgen om zijn karakter. Maar net als jij weet ik niet wat er zich exact heeft afgespeeld tussen Larsson en Heerenveen. Van Geel is ervaren genoeg om te beoordelen of het een onaanvaardbaar risico gaat volgen.

Verder snap ik jouw link niet tussen de komst van Van Persie en een vertrek van Jorgensen...of denk jij derieus dat Van Persie een Jorgensen gaat vervangen als spits? Mag toch hopen van niet...
Vind ik leuk
Hupfean +1283
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:54
Heeft niks met zijn karakter te maken. Hij werd de laatste tijd constant uitgefloten bij balverlies. Dan maak je een speler kapot. Hetzelfde wat jullie gedaan hebben met Lurling. Larsson komt er wel daar hebben jullie een goeie aan. Eigen spelers uitfluiten doe je niet. Teleurgesteld en boos zijn mag.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:02
Dat wist ik helemaal niet.
Ja ik snap het ook niet als supporters hun eigen spelers uitfluiten. Dat maakt zo'n speler alleen maar onzeker en hij gaat er niet beter door spelen.
Vind ik leuk
United FC +10080
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:39
Komt wel goed met hem onder Gio.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 13:28
Denk het ook!
Vind ik leuk
Harrie82 +2017
zaterdag 19 augustus 2017 om 13:38
Heb natuurlijk niet in het stadion gezeten. Ik zie de samenvattingen vooral van heerenveen en daar vond ik hem niet geweldig.
Maar hopelijk heb jij gelijk en gaat hij positief verrassen.
Vind ik leuk
Harrie82 +2017
zaterdag 19 augustus 2017 om 13:40
Waar ga je van Persie anders neer zetten als hij komt? Vind hem geen flankspeler, misschien als 10. Maar anders zou ik niet weten waarom hem te halen.
Al heeft hij natuurlijk wel ervaring.
Maar ervaring zit er genoeg in dit team als je kijkt naar de gemiddelde leeftijd.
Vind ik leuk
Libero +2275
zondag 20 augustus 2017 om 14:24
Hi feye,

Gefeliciteerd met de overwinning.
Zeg we zijn met een aantal feyenoord vp'ers een feyenoord chatgroepje begonnen. Voor de leuk maar ook om krachten te bundelen. Zin om mee te doen?

Invite link
http://line.me/R/ti/g/jCH5_bQ6bY

We hopen je te kunnen verwelkomen. Groeten namens ons allen.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 06:54
Ik zag net dat Larsson voor 4 miljoen gaat naar Feyenoord, geen slechte prijs
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:10
Dat heeft van Geel toch heel goed gedaan hoor Proficiat .
Vind ik leuk
United FC +10080
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:39
Toch wel een beetje jaloers op hoe de zaken bij Feyenoord verlopen...
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:51
Jaa ik denk dat ze de rust gewoon goed hebben bewaard en aan hun eenheid als spelers en staf hebben gewerkt.
Ik denk echt dat het bij ajax ook het geval was toen Bosz er nog was geweest .
Maar achter gelotendeuren bleek dat toch anders geweest te zijn.
Maar het belangrijkste is gewoon van wat voor band hebben de spelers met de trainert zelf.
En hoe gaan de spelers daarmee om de rest van de technische staf is slechts een bij zaak.
als die het ergens niet blij om zijn en het wordt er niet over gesproken en er raakt verdeeldheid dan kan je de rest van je team alles daaromheen wel schudden.
Maar bij ons hebben ze daar heel erg goed aangewerkt en we hebben alsnog de zelfde trainer gehouden en zijn vooruit gaan kijken zonder echt te klagen en er een goed resultaat uit gehaald.
En ik weet zeker dat de spelers van nu er gebrand zullen zijn om het vorig scenario van vorig jaar kampioenschap weer willen zullen proberen te herhalen.
Bij ajax is er nog ontzettend veel werk aan de winkel ik begrijp je jaloersheid;)
Vind ik leuk
United FC +10080
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:58
Ja dat vergt ook weer aanpassing een nieuwe trainer. Wat er met Nouri is gebeurt speelt ook wel in de kopjes mee. De onrust rond transfers.. Bij Feyenoord is het duidelijk. Jullie zijn meer een familie en dat zou bij Ajax ook zo moeten zijn. Een overwinning morgen zou Ajax goed doen.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 13:36
Dat snap ik ;p
Vind ik leuk
United FC +10080
zaterdag 19 augustus 2017 om 14:19
Haha Baileys...
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:15
Zit je op de boekhouding van Heerenveen? Benieuwd waar je dat net zag.. zou zeker geen slechte fixed-price zijn namelijk.
Vind ik leuk
Liwwadder +3235
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:04
Sterkte Feyenoord.
Vind ik leuk
Hupfean +1283
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:58
Jong Ajax, goeie ploeg. Hebben jullie nou een bier 11tal? Smeets overgewicht, schilder overgewicht en een clown op de goal. Is dat een volleyballer? Sloeg de bal mooi in eigen goal. Sterkte dit seizoen.
Vind ik leuk
United FC +10080
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:41
Geen derby dit seizoen...
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:18
zo niemand meer laten gaan, dan denk ik dat mijn cluppie weer gewoon Kampioen kan worden.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:23
Dat drukt de prijs nog meer van RvP. We wachten t nog ff af.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:12
Het kan nog stiekem rond komen maar dan moet hij volgende week nog transfervrij komen als de verassing.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:47
Fenerbahçe wil wel van dat salaris af. Voor het aantal wedstrijden wat hij nog voor hun speelt.
In de ere divisie kan hij nog makkelijk 70 minuten meedoen.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:48
Zeker! Zou een geweldige versterking zijn.
Vind ik leuk
United FC +10080
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:42
RvP is back in town!
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 13:24
Zou mooi zijn!
Vind ik leuk
Guzzi +125
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:42
Mooie aankoop van Feyenoord,Larsson kan zich nu eens gaan bewijzen bij een echte club en Van Persie volgend jaar niet meer halen nu had je er nog wat aan kunnen hebben maar ik zie hem echt geen 2 jaar meer meegaan.
Vind ik leuk
Grendel +107
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:55
Heel goed. RvP kon ook alleen maar falen in de Kuip. Beter om er niet aan te beginnen.
Vind ik leuk
Teo Smith +11711
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:37
7 miljoen voor een morrende reservespeler. Zo'n klootzak wil je toch niet in je ploeg hebben? Net toen ik dacht dat we de goede kant op gingen. Waarom heb je hankouri en hansson nog dan.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:47
Ja Teo Smith dat vraag ik mij ook af,en ik denk die spelers ook,want wanneer krijgen eigen jeugdtalenten nu een kans,alleen als je veel geld kost word je opgesteld, doodzonde voor het opleiden van spelers die geen kans krijgen of 3 minuten mogen invallen.
Vind ik leuk
Jozef22 +286
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:54
Gast gelukkig ben jij onze TD niet. El Hankouri en Hanson komen op alle fronten te kort om er nu al te staan. Van fysiek tot aan alles dat zien we wekelijks bij Jong Feyenoord. Als je met alleen Bilal en die 2 jongens achter Boetius en Berghuis de CL in wil kan je beter gelijk zeggen we doen niet mee. Je moet gewoon alles dubbel bezet hebben met jongens die meer dan 2 wedstrijden gespeeld hebben in de eredivisie. Of wil je net als Ajax gelijk achter de feiten aanlopen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 10:54]
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:05
Hansson gaat dit seizoen doorbreken en komt niks tekort....
Vind ik leuk
Lvdd99 +408
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:47
Ben ik de enige die Larsson beter op de CAM vind dan op de vleugels? Komt naar mijn mening wat snelheid tekort, maar zijn passing, dribbeltechniek en schiettechniek zijn erg goed. Zie hem daarom, als Jens rust nodig heeft, graag een keer op 10 spelen!
Vind ik leuk
robson81 +1839
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:12
Ze zijn niet echt op de hoogte geloof ik,feyenoord zocht nog een linksbuiten want willen iedere positie dubbel bezet hebben en van persie staat hier dus helemaal los van die gaat gewoon komen.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:30
Of je blij moet zijn met Larson is maar de vraag.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:25
Heel simpel, Larsson op links boetius op rechts Berghuis eruit die kan er geen reet van
Vind ik leuk
United FC +10080
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:34
Het zal een lastige jongen zijn maar als ze hem goed aan de praat krijgen in Rotterdam dan kan deze jongen van grote waarde zijn. Want voetballen kan hij wel.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 13:26
Inderdaad!
Vind ik leuk
United FC +10080
zaterdag 19 augustus 2017 om 13:33
Die jongen moet echt wel ingaan zien dat hij 100% moet presteren om beter te worden en om een mooie transfer af te dwingen. Goed dat hij naar Feyenoord is gegaan. Lijkt me een betere stap om van daaruit een stap naar het buitenland te maken. Had hem wel als concurrent van Younes willen zien.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 13:34]
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 13:40
Ik vind het ook een goede speler En eigenlijk had ik verwacht dat hij bij Ajax zou gaan spelen....
Vind ik leuk
jeepee +724
zaterdag 19 augustus 2017 om 14:01
Daarom denk ik dat Wöber bij Feyenoord gaat tekenen.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 14:50
Mooi! Zou 2 vliegen in 1 klap zijn, lekker in istanboel laten, kan ie volgend jaar afbouwen bij zn liefde Excelsior.
Vind ik leuk
Huu1 +312
zaterdag 19 augustus 2017 om 15:46
Ik lees net dat de transfersom "veel hoger" ligt dan 4 miljoen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Komst Larsson zet definitief streep door 'bonustransfer' voor Feyenoord'