Gefrustreerde Veerman: Dat is zonde en dat vind ik jammer

Gefrustreerde Veerman: "Dat is zonde en dat vind ik jammer"

zondag 20 augustus 2017 om 20:20

Henk Veerman heeft het moeilijk met zijn rol als pinchhitter. Zaterdagavond deed de boomlange spits na afloop van sc Heerenveen - Heracles Almelo (1-1) zijn beklag voor de camera van FC Afkicken. 

Zoals zo vaak zat Veerman op de bank tegen Heracles. Trainer Jurgen Streppel liet hem pas laat invallen. "Het is wel lastig dat ik niet speel. Dat stoort me wel", aldus de Volendammer, die een transfer naar FC Utrecht zag afketsen. Heerenveen lijkt niet mee te willen werken aan een afscheid. 

"Het is met niet zo verteld. Maar we hebben nog een paar dagen", reageert Veerman. "Ik weet niet wat Heerenveen precies van plan is. Dat zal wel duidelijk worden."

Zijn reserverol 'frustreert hem'. "Ik sta nu bekend als pinchhitter. Maar mensen die mij kennen en zien trainen, weten dat dat niet helemaal waar is. Dat is zonde en dat vind ik jammer. Maar als de trainer mij zo nodig heeft dan moet dat maar even zo." 

Poll

Verdient Veerman een basisplaats?

(707 stemmen)

Plaats een reactie

fcu1997 +557
zondag 20 augustus 2017 om 20:28
32 wedstrijden op een rij als invaller.. Sneu voor die jongen.. Prima spits en nog aardig technisch voor zijn lengte en lichaam. Heeft gewoon pech dat Reza het zo goed doet.

Trouwens ontzettend sneu dat die voorzitter hem niet liet gaan en dat de transfer op één ton afketste. Nu loopt ie gratis de deur uit.. ;)
Vind ik leuk
Hupfean +1282
zondag 20 augustus 2017 om 20:29
Echt niet gratis, contract loopt nog 2 jaar.
Vind ik leuk
fcu1997 +557
zondag 20 augustus 2017 om 20:36
Oja is pas geleden open gebroken, excuses :)
Vind ik leuk
Hupfean +1282
zondag 20 augustus 2017 om 20:28
Henk is geen basisspeler, ik blijf het zeggen. Bij Utrecht had ie echt niet in de basis gestaan. Die Dessers is veel beter. Net als Reza bij ons. Gisteren misschien niet maar over het algemeen wel.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:13
Utrecht speelt met 2 spitsen, waarschijnlijk meestal Dessers en Kerk. Ik denk dat Veerman wel kan concurreren met Kerk.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 20:29
Heb het helemaal gehad met die Veerman. Ga lekker naar Dordrecht ofzo als je vaak wil spelen. Wat een droogkloot.
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 01:11
Is inderdaad vreemd dat een voetballer graag in de basis staat.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 20:33
Kan me voorstellen dat hij ondertussen wel beu is. Zou hem wel bij een club als Willem II wel zien of ADO. Maar wellicht past hij ook wel in de 2. Bundesliga of Championship.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:21
Had hij in februari beter na moeten denken toen zijn contract verlengd werd met 2 jaar en hij de afgesproken 25% loonsverhoging kreeg...maar gister had hij wel eerder mogen invallen, die Reza was slecht zeg!!
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 20:43
Prima spits voor ADO den haag beter dan dat ze nu in de spits hebben lopen
Vind ik leuk