'UFC-wedstrijd' tegen Feyenoord-doelman Jones: 'Tot hier en niet verder'

'UFC-wedstrijd' tegen Feyenoord-doelman Jones: 'Tot hier en niet verder'

zondag 10 september 2017 om 20:40

Brad Jones kreeg het in de tweede helft van Heracles Almelo-Feyenoord aan de stok met Brahim Darri. De middenvelder van de Heraclieden ging in het strafschopgebied naar de grond. Daar was de Australische doelman niet blij mee.

"Ik ben niet iemand die ruzie maakt", zegt Darri tegen Voetbal Inside. "Het was geen bewuste schwalbe, want ik kon ook niet blijven staan. Ik wist ook dat het geen penalty was. Op een gegeven moment werd ik bij m'n nek gegrepen. Ik dacht: tot hier en niet verder. We staan al achter. Toen heb ik er wat van gezegd. Ik vind het apart dat alleen ik geel kreeg. Jones was ook bezig. Het leek wel een UFC-wedstrijd."

Feyenoord stond na een helft al met 0-3 voor, maar de tweede helft was voor Heracles. Het werd uiteindelijk 2-4. "Feyenoord speelt woensdag weer een wedstrijd (tegen Manchester City, red.). Dan mogen ze wel even een shakie nemen om te herstellen", zegt Darri. "In de tweede helft waren wij aan het stormen en creërden we kansen. We hebben ons in de tweede helft tekort gedaan."

Plaats een reactie

zondag 10 september 2017 om 20:47
Hè Gadver Darri...
[Reactie gewijzigd op zondag 10 september 2017 om 20:51]
Vind ik leuk
Santi +17320
zondag 10 september 2017 om 20:51
Wat is ie weer flauw :D
+1
Vind ik leuk
zondag 10 september 2017 om 20:53
Deze was te makkelijk! ;-)
Vind ik leuk
Santi +17320
zondag 10 september 2017 om 20:55
Ik zou bijna zeggen je moet even Bierhalen
Vind ik leuk
United FC +12789
zondag 10 september 2017 om 20:54
Toch ontging mij een lachje niet ;p
Vind ik leuk
zondag 10 september 2017 om 21:04
Ach Darri jij zult nooit spelen tegen City.
Vind ik leuk
Santi +17320
zondag 10 september 2017 om 21:05
Boeit ook totaal niet in deze situatie.
Vind ik leuk
derksen +6762
zondag 10 september 2017 om 21:38
Jones je was een drama zenuwpees!
Vind ik leuk
Marco S +2544
zondag 10 september 2017 om 21:50
Gadver
Darri
Vind ik leuk
buddha +4874
zondag 10 september 2017 om 22:18
te laat.
Vind ik leuk
Sytz +1008
zondag 10 september 2017 om 21:54
Vd Heijden kreeg ook geel in die 'UFC wedstrijd'
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 07:59
Nou Darri... je kon alleen maar stormen omdat ze bij Feyenoord in het koppie al met woensdag bezig waren in de tweede helft. De eerste helft werd je aardig van je kunstgras matje getikt.
Vind ik leuk
fer65 +197
maandag 11 september 2017 om 16:43
Een monopoly? nou alleen al jaren de eerste helft zou ik maar zeggen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'UFC-wedstrijd' tegen Feyenoord-doelman Jones: 'Tot hier en niet verder'