Update: Den Haag geeft toestemming voor demonstratie van Ajax-supporters

Update: Den Haag geeft toestemming voor demonstratie van Ajax-supporters

woensdag 13 september 2017 om 13:56

Zo'n 250 Ajax-fans willen zondag in Den Haag protesteren tegen de maatregelen die de gemeente daar heeft genomen rond de twee duels van Ajax in de Hofstad. Zowel tegen ADO Den Haag als SVV Scheveningen is de Amsterdamse aanhang niet welkom.

Volgens de AFCA Supportersclub heeft de gemeente Den Haag tot twee keer toe een gepland overleg op het laatste moment afgezegd. "Het is de onwil van de club en de Haagse autoriteiten om dit niet fatsoenlijk te willen faciliteren. Dit terwijl Ajax ieder seizoen kaarten aanbiedt aan Den Haag om de wedstrijd in de Johan Cruijff Arena bij te wonen", zegt een woordvoerder tegen AT5.

De groep van naar eigen verwachting 249 fans wil met de actie afdwingen dat het bekerduel met Scheveningen in het Cars Jeans Stadion alsnog bezocht mag worden. "Wij kunnen ons niet voorstellen dat de fans van ADO willen dat er jaar in, jaar uit geen Ajax-supporters aanwezig zijn."

"Met het amateuristische gedoe rondom de bekerwedstrijd tegen SVV is voor de ons de maat vol. Daarom gaan wij nu actie voeren middels een melding voor een demonstratie voor 249 mensen", besluit de woordvoerder van de supportersclub.

Update 13-9, 13.56 uur: Ajax-supporters mogen zondag in Den Haag demonstreren op de Koekamp, vlakbij het Malieveld. De AFCA Supportersclub wilde eigenlijk demonstreren bij het stadhuis, maar dat staat burgemeester Pauline Krikke niet toe omdat er dan al een ander evenement op het plein gepland staat, meldt het Algemeen Dagblad. De demonstratie begint om 14.30 uur, tegelijk met de aftrap van ADO Den Haag - Ajax.

Plaats een reactie

maandag 11 september 2017 om 17:19
Komen er net zoveel als in de Kuip om de JC schaal?
Vind ik leuk
Pino61 +8180
maandag 11 september 2017 om 17:28
Zet zoden aan de dijk om met 249 mensen te gaan schreeuwen. ..... zucht.
Gewoon geen kaarten meer voor die clubs in de JCArena
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 17:31
Ja, zou dat de oplossing zijn denk je?
Vind ik leuk
Aal +12633
maandag 11 september 2017 om 18:12
Cars Jeans Stadion hahahaha!!
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 17:35
Ik denk dat ze in de voetballerij, maar met dat uit supporters gedoe moeten stoppen. Dat veroorzaakt de meeste problemen en kost bakken met geld.
Zelf gedaan.
Vind ik leuk
Dee79 +1648
maandag 11 september 2017 om 17:45
Ben je meteen van al het gezeik af, prima oplossing.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 17:54
Met de techniek van tegenwoordig, kunnen de "uit supporters" toch in hun eigen stadion kijken op een scherm, en dat geluid in de stadion van de wedstrijd laten horen?
Dan heb je elke week wat aan bijv.de Kuip. En het is dan echt gezellig in zo'n stadion. En via schermen kun je ook het een en ander laten zien. Dat geeft toch ook sfeer?
Vind ik leuk
Kevinho +346
maandag 11 september 2017 om 17:57
Uit welk stenen tijdperk kom jij dan.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:00
Uit de tijd van de grotbewoners. Net als een paar voetbalsupporters, die dit verzieken.
Als de voetballerij die niet kan oppakken. Dan kunnen ze inpakken. Iedereen moet voor zijn eigen troep zorgen. En niet je moeder.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:55
Hoeveel stenen tijdperken hebben ze in jouw universum gehad?
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 21:20
Verklaar je nader. Vanwaar die opmerking?
Vind ik leuk
Itsese +1463
maandag 11 september 2017 om 18:11
WiFi + mobiel?
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:33
oke nu k je 2e stukje lees ben k niet onmiddellijk tegen Wim. dan kan je ook gewoon bier drinken ipv thee. feyenoorders krijgen uit nergens bier iig. dat is dan ook gelijk opgelost. suffe combi regeling ook weg.

erg veel voordelen maar bizar idee. hmm
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:57
En dan spelen onze spelers ook gewoon in de kuip en worden hun bewegingen nagebootst door robots!

oke, ik sla door :P
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:19
En elke week inkomsten voor de club....
Versnaperingen en merchandise verkoop.
Vind het persoonlijk wel een goed idee van je.


PS heb je nog last van die ijsbal Wim :-)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:37
Wim loopt al 14 jaar alles op Varkenoord te regelen, dus dat valt wel mee.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:34
Jullie gaan nooit jullie club achterna zo te zien!? als je deze onzin loopt uit te kramen....
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:30
geen uit supporters is erger dan kunstgras!!!!!
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:42
Dan moeten ze zich ook eens gaan gedragen. Dan zijn ze ten minste bij iedereen van harte welkom.

Uit supporters denken dat ze alles mogen.
Vind ik leuk
Fce9091 +141
maandag 11 september 2017 om 18:32
Halve tamme
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:44
Ik geef jullie nog 3 jaar. Dan worden jullie overal uitgekotst. Zelf gedaan.
Er kunnen geen eens meer oefenwedstrijden gespeeld worden. Door jullie gezeik.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 21:58
Azijnpisser wim. Nog zo een die zodra de kans zich voor doet gelijk ff de ajax-fams afzeiken. Volgens mij is het vanuit de ajax aanhang de laatste jaren vrij rustig. Er zijn op dit moment andere clubs die zich meer misdragen als de ajacieden, ik noem maar ff de ongeregeldheden op de coolsingel afgelopen seizoen. Het is gewoon de onwil van den haar om hier iets mee te doen. Ik zeg KNVB, die moeten er nu iets aan gaan doen.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 23:41
Waar lees jij iets over Ajax? Jij wilt iets lezen wat er niet staat. Mijn 1e reactie is over het feit, dat er van elke club, 2 supporters zouden zitten. En verder heb ik het over uit supporters. En volgens mij heb je meer clubs in de wereld, als alleen jou cluppie, ergens in het IJsselmeer.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:50
Mijn welgemeende excuses wim. Ik heb het nog ff terug gekeken, en je zegt idd niets over ajax in het bijzonder. Had het ff verkeerd geinterpeteerd
Vind ik leuk
Tfoe +413
maandag 11 september 2017 om 22:02
Ja hoor...en in jou stad zijn ze zo braaf...week voor kampioenschap eigen tent nog afgebroken...
schei toch uit man!
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 23:42
Ik ga de fans van Fenerbahce niet ook nog eens verdedigen hoor. Lees verder hierboven.

En ik zie nu, dat je om ongeveer hetzelfde tijdstip reageert. Haha. Kneus. Jij bent 1 en dezelfde persoon.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 september 2017 om 23:47]
Vind ik leuk
Tfoe +413
dinsdag 12 september 2017 om 07:54
Ja dus ik reageer op ongeveer hetzelfde tijdstip?
1 een en zelfde persoon?
Waar heb je het over?
Dat betekent dat jij en hup Wim Jansen ook 1 persoon zijn.
Wow... wie had dat gedacht?

[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 07:58]
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 08:05
Welja. Jij maakt dezelfde denkfout als die kneus. Toevallig. Jij liked hem, toevallig. En er zitten 4 minuten tussen jullie reacties, toevallig.
Ik geloof niet in toeval. Jij Wel?
Vind ik leuk
Tfoe +413
dinsdag 12 september 2017 om 08:18
En nu ben ik een en dezelfde persoon?

Ik begrijp het nog steeds niet.
Dat hij praktisch hetzelfde zegt dat klopt,maar ik reageer op jou en niet op hem.
Ik lees jou stukje en niet die van hem.
Maar goed,je denkt het maar als je wilt.
Je komt er vanzelf achter.:0
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:49
Nee Wim uit wedstrijden zijn altijd mooi om bij te wonen. Dat heeft iets extras vind ik.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:52
Natuurlijk is dat mooi. Maar het is ook mooi als je lekker door Syrië kan wandelen. Lekker rustig.
Maar ook dat is een moeilijk verhaal.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:57
Mooie vergelijking. Haha
Vind ik leuk
Fce9091 +141
maandag 11 september 2017 om 19:24
Zeg dan niks.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 19:34
Dat zou je wel willen hè?
Vind ik leuk
Fce9091 +141
maandag 11 september 2017 om 20:19
Graag, voetbal hoort gewoon met thuis en uitpubliek. Klaar
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 20:24
Idd. En in deze wereld zou ook vrede moeten zijn. Klaar.
Vind ik leuk
Pino61 +8180
maandag 11 september 2017 om 19:45
Deal
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 17:20
zo zo wel 249 stuks?
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 17:36
Als ze allemaal voor jouw neus staan lul je wel anders
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 17:54
Ben jij er ook bij dan? :D
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:02
Ik ben niet zo'n debieltje heb kinderen die ik een normale opvoeding geef met normen en waarden!
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:03
Gelukkig maar, maar je keurt het wel goed?
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:04
Ze zoeken het maar uit ... Scheveningen uit, kom op zeg
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:04
Hehe eindelijk realisme.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 01:00
Als je denkt dat het alleen om scheveningen uit gaat, snap je totaal niet het punt.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 09:29
Zal de leeftijd wel zijn Jantje. Of denk je dat wanneer je rotzooi schopt bij een club of in een stad dat ze jullie de volgende keer met open armen ontvangen. Een normale ECHTE SUPPORTER flikt dat nl niet!! Dus dan maak je je maar druk om Scheveningen uit (omdat dit Den Haag is slimpie) neeee ik snap geen klote van voetbal en hun bewegingen
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:35
Er staat nergens dat ze komen om te rellen.
En nogmaals, het gaat niet alleen om deze wedstrijd.
Je hoeft mij trouwens niet uit te leggen waar Scheveningen ligt.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:37
ze komen niet om te rellen ... nee dat doen ze nooit maar je hebt niet alleen met deze jongens te maken he. Er komen ook den haag supporters (relzoekers) en Feyenoord supporters (ook relzoekers) op af. Daar kun je je klok op gelijk zetten. Je bent toch niet zo'n persoon als mijn hond bijt nooit... dit is de eerste keer dat hij dat doet...

Laat ze het lekker uitzoeken daar in de randstad. Gaat toch altijd fout daar dus dan maar geen supporters. Dat is de enige goede oplossing
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 17:56
Maar in een stadion van 50.000 man vallen ze niet op hoor. En op de 17 miljoen mensen al helemaal niet. De meesten haten voetbal trouwens.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:03
En terecht. Er valt niet zoveel meer te genieten in het stadion
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:55
Dat ben ik net je eens. Maar zou dat niet veranderen door minder veiligheidsmaatregelen. Als er geen uit supporters meer zijn?
Vind ik leuk
buddha +4119
maandag 11 september 2017 om 17:57
ik voel de agressie al opkomen :)
Vind ik leuk
Itsese +1463
maandag 11 september 2017 om 17:21
Den Haag dus al voor de wedstrijd gesloopt...
Vind ik leuk
jaja_PSV +12618
maandag 11 september 2017 om 18:37
Zal wel meevallen.
Ajacieden hebben afgesproken bij het windmolenpark Scheveningen.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 17:21
Die maatregelen zijn amateuristisch genomen natuurlijk.
Maar voor iets als dit demonstreren (lees:rellen) is ook wel 300% kinderachtigheid.

Sommige mensen kennen ook echt geen schaamte.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 september 2017 om 17:22]
Vind ik leuk
Farmer +4399
maandag 11 september 2017 om 17:24
Misschien, maar wat moeten ze dan? Als er een bespreking wordt gepland, wordt deze door de autoriteiten 'afgeblazen', met andere woorden:"een bureaucratisch foefeltje om dit voor zich uit te schuiven, tot de wedstrijd er is, want dán is het 'helaas' te laat om nog te besluiten.
De Ajax-aanhang ziet díe bui al hangen, en deze 249 man laten het er niet bij zitten. Hulde ergens voor díe genen die wél íets willen doen om te latne horen dat dit gewoon belachelijk is en blijft.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 22:02
Precies. En dat is wat er mis is in dit land. We klagen steen en been op facebook, maar als er echt iets moet gebeuren doen we het niet. Dat is in andere landen wel anders hoor. Neem Frankrijk. Als het volk het daar niet eens is met de regering gooien ze gewoon een hele dag de drukste snelweg dicht door vrachtwagen dwars neer te zetten. Dan moeten ze wel luisteren. Wat doen wij hier? Op een woensdagmiddag tussen 13:00 en 14:00 50 rijden op de A1. Gewoon ff een voorbeeld.
Vind ik leuk
Farmer +4399
maandag 11 september 2017 om 22:25
Ja dat is wel zo. Hier heerst meer de mentaliteit van 'Je kunt er toch niks aan doen/zo is het altijd al geweest'. En dát is juist grote bullsh*t... We laten ons al jaren piepelen. En het is toch vrij eenvoudig om aan te geven dat je het als volk het toch eens zat bent?

Neem nu de opnieuw aangekondigde verhoging voor het ziekenfonds. Hele verkiezingen zitten ze ons voor te liegen dat juist dát teruggedraaid en afgeschaft moet worden...En nu? Precies...
En wat doet het schapevolk hier? Die klagen op FB en twitter, en betalen braafjes..

Nee dan heb ik toch wat meer respect voor die groep van 249 man die WEL hun onvrede uiten.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 17:34
Geen schaamte?


Aldus een duidelijke teletekst supporter! Je wordt als slachtoffer gestraft voor de gedrag van de daders! En dat in de wereld hoofdstad voor de rechtspraak! Je zou het internationale hof moeten verhuizen voor dit on rechtstatelijke beleid! Zelfde geldt voor Utrecht!
Vind ik leuk
Utca030 +1185
maandag 11 september 2017 om 17:51
Rustighhhhhhh
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 19:48
Je hersenen zijn ook zo lek als een mandje.
Die Arie is hier een van de weinigen met werkende hersens, ook als het op voetbal aankomt. ( behalve zn clubkeuze dan ;)
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 19:52
Oké dus omdat wij ons recht op het volgen ons club eisen en dat niet mogen, omdat ADO zijn supporters geen beter zang materiaal kan aanleren? ADO is zelfs welkom in de arena maar weigerd zelf ivm dat neo nazi en apen geluiden gelul van hun eigen supporters! Arie is een man die geen wedstrijd bezoek een teletekst supporter pur sang meer niet.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 19:54
In ieder geval een man met hersens in zn kop, kan jij niet zeggen.
Alsof die ajacieden altijd brave liedjes zingen... kom op zeg, niet slachtoffer spelen nu
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 20:03
O omdat er mensen zijn die in het verleden wat geflikt hebben moet iedereen levenslang boete? Moet ik je er aan herinneren dat Ajax zich uitstekend gedragen heeft afgelopen jaren? En het verbod komt van bazoer en antisemitische liedjes zingen door ADO! En zijn zei gewoon weer welkom in de arena, maar durft ADO het niet omdat hun supporters schijnbaar geen betere zang materiaal kunnen bedenken...
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 20:06
Als je het in het Nederlands schrijft snap ik het misschien nog.

Ajax supporters geweldig gedragen? Sure...
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 20:52
Ik denk dat hij liever een teletekst supporter is dan een internet hooligan :D
Vind ik leuk
Tfoe +413
maandag 11 september 2017 om 22:14
Klaar met stangen?
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 22:16
Ik zie dat niet zo maar in jouw beleving kan dat zo zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 01:02
Dit gaat niet alleen om Scheveningen uit.
Vind ik leuk
GKL +100
maandag 11 september 2017 om 17:22
Denk dat het voor hun eigen bestwil is als ze niet komen naar Scheveningen..
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 17:35
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 14:34]
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 17:39
Goede laatste zin pff wat een niveau. Dit zegt jammer genoeg genoeg waarom in nederland niet altijd uitspelende supporters mee mogen.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 17:53
Precies sommige geven hier aan waarom wij weren. En goed ook, nu niet en nooit meer!
Vind ik leuk
Kevinho +346
maandag 11 september 2017 om 18:01
Terwijl de grootste tokkies in Den Haag zelf wonen..
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:04
Hahaha LOL........volgens mij zijn vele van jullie nou hier de tokkie aan het uithangen. Het is tegen Scheveningen maar je haalt ADO erbij?
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 21:06
VP EDIT: ongepaste reactie
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 14:42]
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 22:13
Beetje verhitte discussie moet kunnen maar laten we het vriendelijk houden en niet dat soort kinderachtige dingen gaan roepen. Bvd
Vind ik leuk
Tfoe +413
maandag 11 september 2017 om 22:16
Ach gossss anti Semitisch?
kijk daar is een deel van het probleem.
Racist.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:41
Volgens mij waren de Tokkies een Amsterdamse familie.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 21:05
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 14:36]
Vind ik leuk
base +255
maandag 11 september 2017 om 18:22
Genoeg genoeg zegt dan ook iets over jou niveau als je daarover wilt beginnen.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:33
Toch echt goed nederlands hoor, maar niet voor jouw misschien.
Vind ik leuk
Recycle +1653
maandag 11 september 2017 om 19:07
Zijn misschien?
Vind ik leuk
Jur74 +1564
maandag 11 september 2017 om 20:25
O omdat er mensen zijn die in het verleden wat geflikt hebben moet iedereen levenslang boete? Moet ik je er aan herinneren dat Ajax zich uitstekend gedragen heeft afgelopen jaren?

Haagies rennen altijd weg.

Wat is het nou? Heeft ajax zich keurig gedragen of rennen haagies weg omdat jullie je niet gedragen?
Vind ik leuk
Mo +4386
maandag 11 september 2017 om 17:27
Zijn ze ook in de ArenA niet meer welkom die hageneesjes
Vind ik leuk
Djambo +1672
maandag 11 september 2017 om 17:42
Hagechineesjes?
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 17:54
Al jaren niet!
Vind ik leuk
Mo +4386
maandag 11 september 2017 om 18:04
Je zou denken gewoon uitsupporters toelaten en lekker normaal doen. Je gaat toch naar een voetbal stadion voor de wedstrijd en niet om confrontatie te zoeken, dat gaat er echt niet in bij mij
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:06
Nee bij mij ook niet maar ja als het zo is dan is het zo. Maar ik neem ze hier ook niet serieus hoor. Is voor een groot deel stoer proberen te zijn. Ze lezen wat op het net en dan gaan ze het hier verkondigen. Moet er alleen maar om lachen joh Mo :p
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 19:42
Lul niet slap en Google desnoods eerst... jullie zijn al jaren welkom jullie komen niet, omdat ADO jullie niet denkt te kunnen stoppen... je weet wel die nazistische liedjes en familie vak bekogelen!
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 17:27
Aanwezig, meer ADO fans?
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:23
Denk dat er in de Kuip weinig uit supporters zullen zijn goos.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 17:28
Tuurlijk...demonstreren met 250 man, komen er 250 van ADO. Rellen en weer 10 jaar zonder supporters erbij.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 17:37
Tuurlijk want zo gaat dat in den haag! Daar worden de slachtoffers gestraft en de daders beloond! Stad van de rechtspraak me reet!

VP EDIT: ongepaste reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 september 2017 om 22:54]
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 17:33
Geen Haagse fans meer in Amsterdam toelaten. Hebben we meteen minder kans op brandstichtingen.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 17:40
Daar is nooit bewijs voor geweest dus makkelijk om ADO hiervan te beschuldigen!
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 19:34
Nee niet bewezen alleen wel geclaimed zoals we gewent zijn van extremisten na aanslagen...
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 17:40
Wat dacht je? Ik wil ook weleens een opmerking plaatsen?
Informeer je dan tevoren: er komen al jaren geen ADO fans meer in de Arena. Net zo min als Ajax-supporters in Den Haag. En laten we het vooral zo houden.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 17:49
Dat weet 90% hier niet eens, sommige roepen maar wat om interessant gevonden te worden.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 17:37
Lijkt me niet zo verstandig!
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 17:41
Helaas wat ik dus al zei van de week staat het toch te gebeuren, ik ben er fel op tegen! Ik geloof ook niet dat het er bij 250 gaat blijven, wat ik heb begrepen is dat er nog veel meer Ajacieden die richting op willen gaan, helaas blijf je dit soort onzin houden!
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 17:48
Dan zal het compleet uit de hand gaan lopen ben ik bang voor. Dan zullen er weinig naar de kuip gaan. Gasten die een SV hebben zullen sowieso komen dan. Jammer maar het is nou eenmaal zo.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:45
Ze kunnen beter het leger in gaan zetten op de stations en rond wegen als de Utrechtse baan.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:47
Dat is dan ook weer duidelijk, burgemeester had het beter kunnen verbieden en ze neemt hier een enorm risico.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:51
Zeker weten. Want zal mij niks verbazen dat als er wat gebeurd wij weer de gebeten hond zijn, terwijl burgemeester Krikke beter haar huiswerk had moeten doen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:52
Wij zullen altijd de schuld krijgen, zo word de club weer 20 jaar teruggegooid wat erg jammer is. Krikke is geen slimme vrouw nee, had zeker haar huiswerk moeten doen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:01
Of komt Krikke met een thermos kan koffie/thee en koekjes, en denkt ze die Ajacieden zoet te kunnen houden? Ik hou mijn hart vast. Gelukkig hoef ik niet via Den Haag Centraal. Ze hadden gewoon in 020 moeten gaan demonstreren.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:55
Hoor net ook dat Legia supporters naar Den Haag komen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:01
Nou als dat zo is wordt het helemaal lachen (not)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:08
Hou me hart vast voor wat zal gaan komen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:11
Ik hoop dat het uiteindelijk allemaal meevalt, maar we zullen het moeten afwachten. Maar ben ook wel benieuwd of Krikke terug komt op het besluit,
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 17:42
Ik ben laatst nog bij Dordmund-Bayer geweest. Gewoon supporters gezellig door elkaar heen een biertje drinken in de stad. Ook in het stadion naast elkaar zitten. Waarom kan dat hier niet??????
Vind ik leuk
Gizmo +3364
maandag 11 september 2017 om 22:15
Helemaal mee eens, in Duitsland kan het gewoon naast en door mekaar heen tot in de supportershome aan toe.

Zonde dat wij zo afgegleden zijn .. en vergeten om van een voetbaluitje een gezellige dag te maken.

Het gekke is dat jij en ik en vele anderen hier bij hun plaatselijke voetbalclub in het weekend wel gewoon gezellige discussie's kunnen hebben met supporters van andere clubs.

Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 22:23
Klopt helemaal. Als je hier iets normaal probeer uit te leggen over trommels in de Arena ben je gelijk een feyenoorder en als je iets zeg over feyenoord ben je een psv-er hahaha. Ik vind het gewoon een leuk spelletje en ga heel graag naar duitsland voetbal kijken, want daar is nog RESPECT voor elkaar.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 17:49
Goeie aktie ! Maar voor deze demonstratie zullen ze ook wel weer geen toestemming geven gezien de slappe houding vd haagse autoriteiten.

Maar iig goed dat er eindelijk initiatief wordt genomen want zo kan het niet langer... Voetbal hoort gewoon met uit-supporters. Vroeger in het Zuiderpark keek je echt uit naar de wedstrijd FCDH-ajax. Nu is er weinig meer aan...

De autoriteiten hier vinden het wel best zo zonder uit fans en willen het gewoon zo laten. Maar hoe moeilijk kan het zijn om 500 fans met de bus naar het uit vak te rijden, wedstrijd kijken en weer terug. En dat in een ultra modern stadion dat nog beter beveiligd is dan een gevangenis...
Vind ik leuk
Utca030 +1185
maandag 11 september 2017 om 17:49
Dat is vragen om problemen. Blijf lekker thuis accepteer dat jullie niet worden toegelaten.
Vind ik leuk
Sil95 +2046
maandag 11 september 2017 om 17:57
Toch te triest voor woorden deze situatie.. waar gaat dit over zeg? We hebben het hier over een bekerduel tegen Scheveningen... Bizar dat men niet eens de juiste voorwaarden wil creëren zodat de Ajax supporters dit duel ook kunnen bijwonen.. Gewoon een kwestie van onwil. Echt sneu.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 20:50
Misschien omdat de Den Haag supporters die dag naar Feyenoord gaan en dat via een verplichte buscombi moet. Deze wordt gestart vanuit het uitvak maar deze reden heb ik nog nergens gelezen...

Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 17:59
Wel grappig al die internethooligans hier, zitten jullie al met capuchon te tikken. Hahaha :p
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 17:59
Hebben die 249 opkomst plicht??
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:15
Zou je haast denken ;-)
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:02
En allemaal om een wedstrijd tegen de ''amateurs'' LOL
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:10
Kunnen ze gelijk geld inzamelen om de stoeltjes te vergoeden die ze gesloopt hebben na de EL finale.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:15
Wanneer gaan de Feyenoorders staken bij de Arena? Hup Feyenoorders!!
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 22:40
wij komen geregeld hoor tijdens ajax-Feyenoord,alleen komen ze daar steeds te laat achter. DE ROOK IS GROEN DE ROOK IS GROEN.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:03
De laatste keer liep het maar net goed af zag ik op Twitter. Haha.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:16
Misschien moet er eens een hooligan game Komen op de PlayStation kunnen ze allemaal thuis stoer doen en zijn we van die debielen af in en rond het stadion.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:24
We kunnen toch beter gewoon een groot stuk land afzetten, met hoge hekken van 3 meter. Dan gewoon heel dat zooitje erin van alle clubs, en zoveel mogelijk wapens erbij. Ze zijn toch stoer die hooligans, laat ze elkaar lekker afmaken maar dan wel achter gesloten deuren. Kunnen ze mooi stoer doen en vechten en dan hebben onschuldige supporters er in ieder geval geen last van.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 september 2017 om 18:24]
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:25
Dat is ook een goeie optie ja en nog effectiever want er blijven er steeds minder over dan.
Vind ik leuk
Jur74 +1564
maandag 11 september 2017 om 20:30
Als ze goed door slaan blijft er uiteindelijk maar 1 over en die geef je een stationsverbod voor het leven. Het is allemaal zo simpel.
Vind ik leuk
Gizmo +3364
maandag 11 september 2017 om 22:29
Het zou een mooie opruiming zijn, en degene die overblijft geven we een medaille en vervolgens hangen we hem op
Vind ik leuk
Andreh +858
maandag 11 september 2017 om 18:16
Schandalig dat in één van de veiligste stadions van Europa, misschien van de wereld, wij niet in staat zijn om de Ajaxfans toe te laten. Al jaren niets gebeurd bij ADO, dus waarom weigeren? Laat ze maar komen, dan wordt er ook nog wat extra geld verdiend.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:27
Persoonlijk vind ik dat ook de beste manier maar snap de gemeente wel gezien het verleden. Die nemen geen risico natuurlijk.
Vind ik leuk
Andreh +858
maandag 11 september 2017 om 18:36
het verleden, is niet het heden. Nu worden alle Ajax supporters gestraft voor iets van jaren geleden, voor een paar dwazen, die wij ook bij ADO hebben. Jammer dat het voetbal en de sfeer steeds meer inleveren Qua niveau en beleving. Al we zo doorgaan, denk ik dat we binnen 5 jaar hele lege stadions hebben.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 21:55
Tsja wat doe je ertegen, dit hou je niet tegen of wij nou willen of niet. Lopen meer gekken buiten dan binnen.
Vind ik leuk
Tfoe +413
woensdag 13 september 2017 om 14:54
Ze nemen nu toch een risico.

Bij het Malieveld nog wel.
Dan hadden ze beter die 249 in het stadion kunnen laten.
Snap er geen snars meer van:)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:57
Ja dit is ook een risico ja al is het wat op een afgelegen plek waar ze niet worden gehoord. Er is ook een kermis in de buurt dus veel kinderen, nee de burgemeester is niet zo slim bezig. Jammer dit voor een wedstrijd tegen amateurs. Ik hoop dat er niks zal gebeuren maar hou me hart al vast.
Vind ik leuk
Tfoe +413
woensdag 13 september 2017 om 15:10
Er gebeurd niks....
Gewoon rustig met zijn allen...Komen om iets te bereiken dus er gaat echt niks gebeuren.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:14
Nee dat snap ik maar leg dat maar aan de Haagse raddraaiers uit gozer. Maar wat wil je ermee bereiken dan?
Vind ik leuk
Tfoe +413
woensdag 13 september 2017 om 15:31
Ja ach zo werkt het nou eenmaal met demonstraties..Aan de kaak stellen dmv visualisatie.
Zullen camera's bij zijn,komt ff op journaal waarschijnlijk,dus niemand zal zo gek zijn om te gaan rellen.
Ik denk ook niet dat er harde kern bij zal zijn ook niet van ADO.
Maar slim is het niet echt.
Dan hadden ze wat ik zeg net zo goed die groep gecontroleerd in het uitvak kunnen zetten met een combi.
Nu laat je ze vrij naar malieveld komen.
Maar nogmaals,ik geloof niet dat of Ajax danwel ADO zich nu van hun slechtste kant gaat laten zien.
Beiden gooien dan hun eigen glazen in.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 15:39]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:35
Laten we maar duimen op een goede afloop gozer.

Als 1 schaap over de dam is.....
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 15:36]
Vind ik leuk
fireman +203
maandag 11 september 2017 om 18:24
Dan gedragen ze zich maar. Is niet zonder reden dat die zich bijna nergens meer hoeven te vertonen
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:30
Ze komen alleen maar bewijzen dat dit een goede maatregel is
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:37
Op eigen risico
Vind ik leuk
Hesses +567
maandag 11 september 2017 om 18:50
Wat heeft de
After
Feyenoord
Comes
Ajax
supporters vereniging hiermee te maken ?
Vind ik leuk
ajax1973 +1193
maandag 11 september 2017 om 19:26
wat een ophef over een wedstrijd zonder waarde
Vind ik leuk
FCDHMN +37
maandag 11 september 2017 om 19:27
250 dooien, zullen het vast druk hebben met opruimen. Iedereen mag komen, niemand is welkom.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 19:45
Wat een niveau!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 01:07
haha zie ik je daar maat?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:58
Stoere praat ook jij, ondertussen wel de VP paus uithangen hier!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:07
Paus? Hoezo?
Ben de laatste die zeurt hoor.
Behalve als er grappen over gevallen als Nouri worden gemaakt.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 17:08]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:11
Er reageert iemand onvolwassen en jij doet een antwoord geven met ''ik zie je daar''

En in het andere bericht doe je schijnheilig. Kom op hoor goos, doe ff verstandig.

Wat heeft Nouri hiermee te maken?
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 17:11]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:16
Snap nog steeds niet wat de paus hier mee te maken heeft?
En waar doe ik schijnheilig?
"zie ik je daar maat" was gewoon een grapje natuurlijk.
Dat begreep iedereen behalve jij, toeval?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:18
Niemand kan jouw intenties ruiken!
Vind ik leuk
jave +1331
maandag 11 september 2017 om 19:52
Ga gewoon aan het werk man..
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 19:55
Boven de 250 mensen heb je een vergunning nodig in Nederland, daarom 249
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:05
Waarom deze aankondiging dan?
Vind ik leuk
Tfoe +413
woensdag 13 september 2017 om 17:53
Omdat de pers dit oppikt .
En er ook zullen zijn.
Om verslag te doen van een vreedzame demonstraties tegen bureaucratische praktijken.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:50
Nee. Want de burgermeester bemoeit zich er ook mee. Als dit zo is, als hij zegt. Dan mag je overal heen.
Vind ik leuk
Tfoe +413
woensdag 13 september 2017 om 19:06
Dat is dan samenscholing en worden ze weggestuurd.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:11
Dan moet er een samenscholingsverbod zijn. Terwijl de burgermeester officieel van niks weet. Dat zou raar zijn.
Als het waar is, wat ik dus betwijfel, dan mag je zo, met 249 man Den Haag binnen lopen.
Vind ik leuk
Tfoe +413
woensdag 13 september 2017 om 19:14
Als het dan word gezien door de politie word het terplekke teruggestuurd of weggeleid.
Dan kun je in ieder geval niet meer doen waar je voor komt.
Is ook wel logisch want dan zouden supportersgroepen zomaar overal rellen kunnen gaan schoppen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:20
Je mag geen rellen schoppen. Ook niet als eenling. Maar je mag overal wandelen.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 20:40
LB voor het einde van de demonstratie zijn ze al weer onderweg naar huis..
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 23:03
Vraagje.
Dat ene sjaaltje met super ajax dat is toch zeker wel een collectors item;)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 01:06
152 reacties.
Allemaal gelezen.
Allemaal een grote mond.
En niet een die de feiten kent en weet waar de frustratie ligt.
Maar wel 152 vooroordelen.
Lachwekkend.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 01:09]
Vind ik leuk
FCDHMN +37
dinsdag 12 september 2017 om 13:22
Ik zal zeker aanwezig zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 14:47
Gezellig!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:35
Idd heel lachwekkend.
De haat die er is, ik verbaas me er elke over.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:06
Niet doen.

Die is er bijv in Syrië ook. Overal in de wereld.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:49
Als voetbal supporter vind ik het nu wel genoeg geweest, dat de bezoekende bezoekers niet meer welkom zijn. Maar het zou ook eens tijd worden om in de spiegel te kijken, want hoe komt het dat dit in het leven is geroepen? De supporters van ADO stellen zich meer dan 10 jaar positief op en zorgen niet meer voor interne / externe rellen. Helaas wordt de club er nog steeds voor afgerekend en bestempeld als ASO club. Ajax die Feyenoord supporters kakkerlakken noemen en dezelfde "fans" het thuis honk van de ADO supporters even in de fik leggen. JA het wordt eens tijd dat er bezinning komt en we weer respect krijgen voor elkaar. Uiteindelijk zijn de fans allemaal hetzelfde, alleen met het enige verschil dat zij supporter zijn van een ander team. SO WHAT??!! Ik zou aan aan de beleidsbepalers de Ajax supporters het voordeel van de twijfel geven en hen toe te laten in het CS stadion. En van de ADO supporters verwacht ik ook dat zij zich als goede gastheren opstellen.
Vind ik leuk
Hyena +16958
woensdag 13 september 2017 om 14:14
Pardon? De supporters van ADO stellen zich al 10 jaar positief op? Vraag dat even na bij Bazoer anders.

God, wat zijn de supporters van ADO lief en schattig.
Vind ik leuk
Korm +18999
woensdag 13 september 2017 om 15:10
gelukkig zijn ajax-supporters wel lievertjes...

Moraal van het verhaal, de meeste supporters (rellende) hebben een IQ van een vistick
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 15:31]
Vind ik leuk
Hyena +16958
woensdag 13 september 2017 om 15:16
''gelukkig zijn ajax-supporters welk lievertjes...''

Waar zie jij mij dat zeggen? Ik reageer slechts op de beweringen van de gebruiker boven mij, die van mening is dat de ADO-supporters zich alleen nog maar positief opstellen. Dat is gewoon niet waar.

En inderdaad, de Ajacieden misdragen zich ook vrij regelmatig. Daar spreek ik mij ook vaak genoeg tegen uit, maar je doet er helaas niks aan. De voetbalwereld is een weerspiegeling van de maatschappij. Het grootste gedeelte kan zich prima gedragen, maar tussen de 50.000 man lopen altijd wel een paar debielen rond.

Op een festival waar duizenden mensen bij elkaar komen, wordt er ook bijna altijd gevochten en zijn er incidenten. Hoe meer mensen er bij elkaar komen, hoe meer gekkies. En bij de grote clubs als Ajax, Feyenoord en PSV komen nu eenmaal erg veel mensen bij elkaar.
Vind ik leuk
Korm +18999
woensdag 13 september 2017 om 15:32
Ik vind die vecht partijen bij evenementen wel meevallen... Er hangen vaak een prima sfeer :)

maar je heb met je punt wel gelijk, hoe groter een groep hoe meer kans op randdebielen
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:20
Mooi dat je het (bijna) percentueel afzet in relatie met de toeschouwers aantal. Jij: bij Ajax , Feyenoord en psv zijn er meer gekken. Relatief gezien heeft ADO dus minder gekken rondopen. Gezien de bezoekers aantallen. Blij dat je het even hebt aangegeven.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:16
Jouw laatste zin slaat de spijker op zn kop. :):):)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 16:19
t is eigenlijk best sneu... hoe een ieder hier tegen elkaar praat, beticht, beschuldigd etc etc...
hoe zou zo'n discussie face tot face eruit zien? of beter gevraagd hoe zou iedereen zijn face er uiteindelijk uitzien..

echt zielig, heel zielig
Vind ik leuk
Tfoe +413
dinsdag 12 september 2017 om 17:31
Achja,de feiten om de rellen in Rotterdam vorig seizoen toen feyenoord van Excelsior verloor liegen er niet om.
Vandaag rechtzaak geweest tegen 5 relschoppers waaronder den Haag supporters.??!!??Waaronder een vrouw met een kind die nu zielig doet dat ze werkt en voor een kind moet zorgen dus geen tijd heeft om taakstraf uit te voeren.
Rechter zegt nog dat ze in eigen stadion al niet meer welkom waren vanwege misdragingen en dus nu in Rotterdam de boel verkloot hebben.
Anti semitische leuzen erbij ....gefilmt ook nog....dus de rechter weet genoeg.

Ik geef dit aan, en iemand hier benoemde het al,omdat het ook zo is dat den Haag zelf bang is dat de eigen supporters zich ook niet kunnen gedragen.
Dus er zal dan heel snel olie op het vuur liggen.
Lotingen tegen amateurclubs uit den Haag Utrecht Rotterdam ed moeten dan maar helemaal niet meer plaatsvinden.
Na enige verdieping in deze materie heb ik genoeg info.
En al helemaal na het opnieuw lezen van de zaak Picornie in 97.
Brrrrr....nee ben ook tegen...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 18:34]
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:15
Dat is heel fijn!! Zijn de juiste boefjes gepakt, weer 5 minder.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:41
Is ook walgelijk. Ik adviseer je om je te richten op de leukere zaken in het leven ;-). Hooliganisme is voor het meest kansloze soort, en de helft van de tijd niet eens uit (veel te vergaande) liefde voor een club maar puur voor eigen 'fun'...
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:21
Zou graag aan een levende discussie deelnemen. Mja ik zal het dan wel anders aangeven; wie zal zijn gezicht verliezen? ?
Vind ik leuk
Dee79 +1648
woensdag 13 september 2017 om 14:04
Als Ajacied vind ik je dan eerlijk gezegd wel een kneus hoor.
Regels zijn regels klaar!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:21
Dit wordt vuurwerk in Den Haag zondag. Burgemeester Krikkuh je vraagt om problemen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:30
Je ben niet verplicht om te komen, slaat ook nergens op. Een wedstrijd tegen de amateurs jongens, waar gaat het heen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:27
voor de 1000e keer, het gaat niet (alleen) om de wedstrijd tegen scheveningen.
Ga je eens inlezen, of geen mening.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:46
Voor de 1000ste keer, ze willen het niet in Den Haag. Zowel de club als de aanhang niet, accepteren gewoon. Dus lees jij jezelf eens in en niet zo eenzijdig inlezen zoals nu het geval is.

We willen niet jaren teug worden geworpen door onrust. Het is prima zo maar begrijp wel dat jullie willen bivakkeren in de mooiste stad van het land!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:48
Nogmaals, lees je eens in.
Want ook deze reactie staat vol met dingen die er niet toe doen en onwaarheden.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:49
Lees je eens in zou ik zeggen....

12 september 2017
De fans van Ajax willen weer dolgraag weer naar Den Haag voor uitwedstrijden, andersom is dit niet het geval.

Sinds 2006 nemen Ajax en ADO geen uitsupporters meer mee naar onderlinge duels. Toenmalig burgemeester Deetman voerde deze maatregel in na de laffe bestorming van het ADO-supportershome door Ajax-fans.

Ajax heeft een slechte reputatie in den lande. De supporters van de Amsterdammers zijn al jaren niet welkom in de Kuip en mochten ook een tijdje niet naar Utrecht.

De supportersgroepen van ADO zitten daarom niet te wachten op de komst van de Amsterdamse fans. “Bij de bestorming van het supportershome hebben acht fans letterlijk de dood in de ogen gekeken”, zegt Jacco van Leeuwen, voorzitter van supportersvereniging Haagsche Bluf, op Den Haag FM.

“Vooralsnog zegt de meerderheid van onze achterban dat we niet eens het gesprek moeten aangaan met Ajax-supporters”, vervolgt Van Leeuwen. “Die wens leeft niet alleen bij onze vereniging, maar ook bij andere supportersgroepen.”

Ook ADO lijkt uitsupporters niet te zien zitten. “ADO Den Haag wenst geen concessies te doen aan de uitstekende sfeer in het stadion. Aan de veiligheid van onze bezoekers en een kindvriendelijke sfeer mag niet getornd worden”, meldde de Haagse club vijf jaar geleden.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:57
Is het duidelijk na het inlezen?

Ik heb geen hekel aan jullie club maar het verstandigste is gewoon alles laten bij het oude.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:10
Ja, er staat niets nieuws in. maar het beantwoord lang niet alle vragen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 17:11]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:12
Genoeg!

Wij willen het zo houden en jullie hebben daar niets over te vertellen gozer. Of je het nou leuk vind of niet!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:17
Net zoals "wij"daar over mogen protesteren.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:19
Protesteren mag iedereen, zolang de overheid het goedkeurt is het jullie goed recht.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:19
Nou dat is mooi.
Want ze keuren het goed:)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:20
Dat is het Nederlands recht, maar gelukkig ergens in een hoekje en niet voor een stadion. Want dan had het gigantisch uit de klauwen gelopen. Mag op een godswonder hopen dat het nu niet het geval is.

En dat ze het goedkeuren had ik al vanmorgen geplaatst.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 18:21]
Vind ik leuk
Tfoe +413
woensdag 13 september 2017 om 17:57
hahaha....Mwoah die duhhhhhnuuuuu zijn wel mooi ja....
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:59
Precies ;)
Vind ik leuk
Tfoe +413
woensdag 13 september 2017 om 18:01
maar lees je dat van fcdhmh?
Pfff dat is toch niet zo netjes ofwel?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:02
Waar gaat dit over?
Vind ik leuk
Tfoe +413
woensdag 13 september 2017 om 18:14
Picornie
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:18
Waar zeg ik dat het wel netjes is dan, of waar haal ik Picorni erbij?

Snap de link niet?

Maar nee ik keur iedere vorm van geweld af en daarom blijf ik ook van mening dat elkaar weigeren de beste oplossing is.
Vind ik leuk
Tfoe +413
woensdag 13 september 2017 om 18:22
Nee bedoel jou niet.

Iemand hier die klaarblijkelijk Ado supporter is.
6 regels naar onder.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:23
Maar waarom spreek je er mij op aan dan? Iedereen spreekt mij op van alles en nog wat aan. Terwijl ik toch duidelijk ben geweest.
Vind ik leuk
Tfoe +413
woensdag 13 september 2017 om 18:35
Omdat jij ook aangeeft dat je baalt van die gasten.
Ik attendeer alleen dat er zelfs hier zo eentje ronddwaald.
Maar niks persoonlijks,van mensen die iets onderbouwen en normaal kunnen vragen vraag je eerder zijn/haar mening/standpunt .
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:57
Natuurlijk baal ik van die gasten, door dat soort rottigheid valt mijn club weer in de shit. Daarom geef ik ook telkens aan dat er geen ajax supporters aanwezig moeten zij in Den Haag. Dat is beter voor iedereen maar vooral voor onszelf. Wij moeten onszelf in bescherming nemen en dat doen de club en de supportersgroepen heel goed. Maar hoeveel gasten zitten hier niet op VP die teveel bezig zijn met haat naar ADO, dar wil ik je ook ff op attenderen maar dar hoor ik je niet over. Waarom bekijk jij het eenzijdig?
Vind ik leuk
Tfoe +413
woensdag 13 september 2017 om 20:14
Je hebt gelijk,in deze topic niet maar wel in een eerdere.
Had dat zeker wel kunnen melden met een uitgesproken mening in deze topic.
Tuurlijk distantieer ik me van alle wangedrag van alle supportersgroepen. En ook zeker van diverse absurde misdragingen van Ajax supporters.
Die schaden mijn cluppie wat denk je dan?
Geloof me maar als ik zeg dat de F-side al heel veel gasten tot verantwoording heeft geroepen.
Vak 410 is opgeheven ,er hebben fans van Feyenoord diep in Amsterdam rond gelopen in hun clubkleuren tussen de F-side.
Het word langzaam wat beter,daar geloof ik in.
Vind ik leuk
Utca030 +1185
woensdag 13 september 2017 om 14:28
Dit is echt vragen om moeilijkheden
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:38
Dat gaat nog leuk worden als ik een bericht op een ADO gerelateerde FB mag geloven. Alleen erg dom van Krikke om locatie aan te geven pal naast de kermis, dat is uiteraard vragen om problemen.
Vind ik leuk
furgist +984
woensdag 13 september 2017 om 15:56
Moet ik nou medelijden met je hebben ofzo? Ado supporter mn reet, je hebt het veel te druk met irritante stront posten op VP de hele dag
Vind ik leuk