Dumfries in de bres voor PSV'er: Dat heb ik ook in mijn verklaring gezet

Dumfries in de bres voor PSV'er: "Dat heb ik ook in mijn verklaring gezet"

dinsdag 12 september 2017 om 07:00

Denzel Dumfries springt in de bres voor Hirving Lozano. De back van sc Heerenveen vindt niet dat de Mexicaanse buitenspeler van PSV een fikse schorsing verdient voor zijn tackle tijdens het competitieduel tussen Heerenveen en PSV. 

Na 38 minuten spelen toonde scheidsrechter Kevin Blom afgelopen zondag de rode kaart aan Lozano. Hij kwam hard en enigszins gefrustreerd in op tegenstander Dumfries, maar gleed ook deels uit. "Ik vind dat ze hem wel mogen matsen", zegt Dumfries daarom tegen De Telegraaf. "Ik zag twee benen op me afkomen en ik voelde dat ik werd geraakt."

"Toen ik het later terugkeek, zag ik dat Lozano uitgleed. Dat heb ik zelf ook weleens gehad. Ik denk niet dat het zijn bedoeling was en dat heb ik ook in mijn verklaring gezet. Als het een bewuste tackle was geweest, had ik nu anders gereageerd. Ik hoop dat hij er goed mee wegkomt", aldus de reactie van Dumfries.

De aanklager betaald voetbal eiste drie wedstrijden schorsing waarvan een voorwaardelijk voor Lozano. PSV ging niet akkoord met die eis. Donderdag dient de zaak in Zeist. 

Poll

Eens met Dumfries?

(2967 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 12 september 2017 om 07:07
en alsnog krijgt hij waarschijnlijk gewoon 3 wedstrijden
Vind ik leuk
Alain2708 +1911
dinsdag 12 september 2017 om 07:17
Denk je? Ik ben benieuwd of zo'n verklaring helpt..
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 08:07
Zou raar zijn als dit invloed zou hebben. Als jij door rood rijdt krijg je ook geen strafvermindering wanneer een mede weggebruiker verklaard dat je wat hem betreft geen hoge bekeuring hoeft te betalen.

Wat gebeurd er als de volgende keer de speler niet Lozano heet maar Beugelsdijk, vd Maarel of wie dan ook en er veel minder aandacht aan geschonken wordt in de media omdat het niet over een speler uit de top3 gaat?
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 08:13
Een vergelijking van niks. Gewoon door rood rijden is niemand anders slachtoffer van. Hier was Dumfries slachtoffer. Het gaat erom of dit terecht rood is of niet en het slachtoffer (degene die het meest dichtbij stond van iedereen...) vindt dit geen rode kaart.

Het is alsof een overvallen juwelier tegen de politie zegt dat ze de verkeerde dader hebben.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 08:49
Alleen hebben nu 3.2 miljoen mensen gezien dat hier niet de verkeerde dader rood kreeg.

Sympathiek dat die jongen van Heerenveen vindt dat hij niet geschorst hoeft te worden alleen gaat hij daar niet over. Dat zou immers raar zijn dat zijn club een uur lang met een man meer mag spelen omdat er een speler af moet met rood, maar dat de straf die bij de rode kaart hoort dan niet gegeven hoeft te worden. Misschien komt het zijn club Heerevern wel goed uit als PSV de komende wedstrijden in zn sterkste opstelling mag spelen.
Vind ik leuk
0260165 +338
dinsdag 12 september 2017 om 16:14
Als je zo op iemand komt afgerend dan neem je het risico dat je iemand raak of blesseert als je bijvoorbeeld uitglijdt.
Vind ik leuk
Sazzz +7474
dinsdag 12 september 2017 om 08:14
Het scheelt toch echt wel wanneer ik iemand aanrijd en die iemand verklaart dat ik er niets aan doen kon. Door rood rijd je altijd doelbewust
Vind ik leuk
Vak-DD +6612
dinsdag 12 september 2017 om 08:42
Terecht, als dit door een speler van buiten de top drie gebeurd dan krijgt hij gewoon drie wedstrijden. Dat komt ook door Schaars die een goed woordje ging doen voor zijn oude club.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 09:47
Rare vergelijking. En als je nou door rood rijd terwijl je afremde maar er lach ijs voor het stoplicht?
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 09:54
Als je op een glad wegdek roekeloos rijdt en je glijdt door is er sprake van verwijtbaar handelen en ben je strafbaar net zoals Lozano.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 10:00
Of er had zout gestrooid moeten worden en er is dus spraken van slecht onderhoud ^^ In dit geval kan je in Nederland wat van de boete afhalen maar een gedeelte zou je dus nog altijd moeten betalen ;)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 10:43
Als je buitensport beoefend dan weet je dat het wel eens regent en als het regent weer je dat het veld glad kan zijn en dat je daar rekening mee moet houden en niet zo ongecontroleerd in moet komen omdat je dan het risico neemt een tegenstander te blesseren.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:03
Het is ook dom.
Het is ook rood. Maar 1 wedstrijd os oké toch?
Vind ik leuk
Alain2708 +1911
dinsdag 12 september 2017 om 10:33
Ik heb geen idee, maar denk toch dat het wel kan helpen, maar we gaan het zien.. hahaa
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:04
Mariner: Iets met appels en peren??
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 13:04]
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:08
Dat zijn 2 totaal verschillende dingen....
Vind ik leuk
Roekoe +3663
dinsdag 12 september 2017 om 08:22
Vorig jaar gaf Makelie aan het incident Vilhena verkeerd beoordeelt te hebben en kreeg hij alsnog een schorsing.
Vind ik leuk
AFFA +890
dinsdag 12 september 2017 om 08:42
Moet ook
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 08:43
Jij doet je naam eer aan.
Vind ik leuk
Djambo +1751
dinsdag 12 september 2017 om 09:04
Ik vind dat Dumfries een schorsing verdient voor een schwalbe. Grote sterke neger die 100kg weegt, en zo'n klein vlieggewicht glijdt uit tegen hem aan en hij begint te rollen of hij door een bus omver gereden is. Schandalige actie van Dumfries.
Locadia voor 10'wedstrijden schorsen en onder laten plassen door de voorzitter van de tuchtcommissie, spugen hoort niet huis in deze samenleving dat is het laagste van het laagste.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 07:09
Dumfries is wel een baas op die rechterflank trouwens!
Vind ik leuk
Spartan +2421
dinsdag 12 september 2017 om 07:22
Kostte maar 750k. Zucht.
Vind ik leuk
Romario9 +4750
dinsdag 12 september 2017 om 08:26
Hele goede aankoop van Heerenveen. Als ie zo doorgaat kan ie in de zomer al een stap omhoog maken (voor het tienvoudige van wat Heerenveen voor 'm betaald heeft).
Vind ik leuk
Spartan +2421
dinsdag 12 september 2017 om 08:42
Gelukkig heeft Sparta een doorverkooppercentage bedongen.
Vind ik leuk
Romario9 +4750
dinsdag 12 september 2017 om 08:43
Dat mag ook wel met zo'n lage transfersom
Vind ik leuk
United FC +10323
dinsdag 12 september 2017 om 13:05
Er komen wel altijd pareltjes weg bij Sparta! Betekent een goede jeugdopleiding.
Vind ik leuk
Spartan +2421
dinsdag 12 september 2017 om 15:17
Ja is eigenlijk altijd al zo geweest.
Laatste jaar in de eredivisie degradeerde Sparta oa met;
Strootman, Emnes, Falkenburg en Viergever.
Vind ik leuk
Tienus +693
dinsdag 12 september 2017 om 07:09
Hij kwam enigszins gefrustreerd op hem af. Dan neem je bewust het risico om iemand te blesseren. Het siert Dumfries wel dat hij hem er niet bij naait
Vind ik leuk
Mo +4425
dinsdag 12 september 2017 om 07:34
Naait? Als hij had gezegd dat hij een schorsing verdiende was dat toch zijn goed recht of niet?
Vind ik leuk
Tienus +693
dinsdag 12 september 2017 om 07:43
Klopt. Maarja dit is voetbal. Daar lijken wel andere normen en waarden te gelden
Vind ik leuk
Alain2708 +1911
dinsdag 12 september 2017 om 07:16
Dumfries heeft geld gekregen van Lozano om dat in zijn verklaring te zeggen.. ;-D
Vind ik leuk
Jordtt +70
dinsdag 12 september 2017 om 07:52
of een iPhone...
Vind ik leuk
Jozef +17729
dinsdag 12 september 2017 om 07:17
Wat zou zo'n verklaring psv nou kosten?

;-)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 07:21
Heb niemand verkocht zien worden ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 07:23
PSV niks, de gemeente heeft weer bijgesprongen :P
Vind ik leuk
Korm +18989
dinsdag 12 september 2017 om 07:55
* zucht*
Vind ik leuk
cj_fey +2457
dinsdag 12 september 2017 om 08:53
Ik snap um ;0
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 09:08
Geintje ouwe reus ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 09:11
Geintje joh ^^
Vind ik leuk
Korm +18989
dinsdag 12 september 2017 om 13:53
weet ik maar het geintje is nu wel eens klaar hoor....
Vind ik leuk
robery +1821
dinsdag 12 september 2017 om 08:58
Zo grappig man. Toppie! Pffff natte wind.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 09:11
Nee, die natte wind kreeg Dumfries op z'n shirt van Locadia xD
Vind ik leuk
robery +1821
dinsdag 12 september 2017 om 08:56
Vraag het de gemeente. *sarcasme*
Vind ik leuk
BBAjax +2445
dinsdag 12 september 2017 om 07:23
Sportief van die jongen, ik vond het eigenlijk ook wel meevallen allemaal
Vind ik leuk
Bertus +1737
dinsdag 12 september 2017 om 07:35
Hulde, eindelijk een Ajaxied met een normale reactie, iedere objectieve kijker heeft kunnen zien dat Lozano weg gleed. Het leek er in eerste instantie op dat hij met 2 benen bewust voor de benen van Dumfries ging maar dat was dus niet zo. Ik vind dat de KNVB zeker na deze reactie Lozano gewoon vrij moet pleiten. Die roggel van Locadia is vele malen kwalijker.
Vind ik leuk
Jordtt +70
dinsdag 12 september 2017 om 07:55
t lijkt zeker mee mee vallen en ongeluk. wat voor mijn gevoel ook tegen hem spreekt is z'n gefrustreerde blik het voetbalmoment vlak voor de overtreding... dit is natuurlijk geen bewijs of argument maar de tackel te laat is volgens mij wel opzet (een tikkie uitdelen), dat die door uitglijden erger lijkt is dikke pech.
Vind ik leuk
Korm +18989
dinsdag 12 september 2017 om 07:56
op deze site willen mensen elkaar alleen maar bashen... dan is het goed om een normale reactie te lezen
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 07:31
Mooie persoon die dumfries. Overigens heeft hij ook gelijk
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 07:34
PSV mag Van Benthem wel van ons huren. No cure, no pay. Vijf ton per wedstrijd schorsing minder.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 07:42
Euhh, maar hij speelt zondag toch tegen jullie? wel sportief, maar of het verstandig is :-)
Vind ik leuk
Tafkaz +3811
dinsdag 12 september 2017 om 07:44
Nee hoor, donderdag komt t voor. Speelt alleen indien vrijspraak of als PSV weer in beroep gaat en de tuchtcommissie niet voor zondag weer bij elkaar kan komen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 07:45
Met of zonder Lozano, we winnen toch wel
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 07:47]
Vind ik leuk
Tafkaz +3811
dinsdag 12 september 2017 om 08:15
Dat zou mooi zijn. Dan is PSV meteen uitgeschakeld in de titelrace. 9 Punten achter na 5 wedstrijden is niet meer bij te halen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 09:01
Dan ga jij maar gauw terug naar de Kleuterschool terug en spelen met een Telraam.
Vind ik leuk
Tafkaz +3811
dinsdag 12 september 2017 om 09:05
Ach gut, Over je teentjes gereden met mn driewielertje?
Vind ik leuk
United FC +10323
dinsdag 12 september 2017 om 13:09
9 punten = 6 punten...
Vind ik leuk
Tafkaz +3811
dinsdag 12 september 2017 om 13:22
klopt.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 09:21
Twee wedstrijden verliezen zou 6 punten zijn toch ?
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 10:12
Nieuwe regel sinds dit seizoen: In de toppers krijg je 6 punten per wedstrijd
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:44
Als psv donderdag in beroep gaat blijft de schorsing staan .
Heeft geen schorsende werking
Vind ik leuk
Tafkaz +3811
dinsdag 12 september 2017 om 14:28
Tenzij de tuchtcommissie voor zondag weer bij elkaar komt.
Zo was t tenminste in t verleden.
Vind ik leuk
Bertus +1737
dinsdag 12 september 2017 om 07:40
Mooi gebaar van Dumfries, normaal proberen ze elkaar vooral te naaien.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 07:47
Wat een verademing die Dumfries! Een rustige jongen die een schitterende stap van Sparta naar Heerenveen maakt en doet wat hij kan, heel goed voetballen!
De instelling en karakter van deze jongen zijn perfect! Kan hopelijk nog mooie stappen maken!
Daarnaast probeert hij Lozano niet te naaien, zoals hij dat ook niet bij Locadia deed. Klasse!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 07:50
Makkelijk en nobel lullen van Denzel....wat zou je gezegd hebben als PSV in de laatste minuut een bij 2-2 stand een onterechte penalty kreeg en met de winst naar huis was gegaan en Lozano en geen rood had gekregen????
Vind ik leuk
orion73 +615
dinsdag 12 september 2017 om 07:50
Krijgt gewoon 2 wedstrijden. Mooi gebaar van Dumfries maar als Lozano bijv alsnog de winnende had gemaakt dan had heel Heerenveen geroepen dat hij niet meer op het veld had mogen staan.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 07:52]
Vind ik leuk
Dekkie +38
dinsdag 12 september 2017 om 07:51
Alleen al dat hij gefrustreerd inkomt met 2 benen is genoeg om 3 wedstrijden te krijgen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 07:54
Wat een bullshit! Doelbewust. Minimaal 6 wedstrijden om een voorbeeld te stellen. Dat dit inde apenlanden normaal is, betekenf niet dat deze Mexicaanse dorpsgek dat hier ook ff kan doen.
Vind ik leuk
Nova +578
dinsdag 12 september 2017 om 07:57
What the fuck lul je met je apenlanden. Heb je niets beters te zeggen.
Vind ik leuk
Quareck +1763
dinsdag 12 september 2017 om 08:12
Triest triest mannetje
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 08:26
Wat ben jij een zielig kneusje zeg.
Vind ik leuk
robery +1821
dinsdag 12 september 2017 om 09:01
Een ouderwetse hondelul ben jij. Ga door met racisme hier, automatische ban voor een gek zoals jij.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 11:36
Mexico is een apenland. Nog nooit geweest zeker? Nee putjesscheppers als jullie komen brabant nooit uit.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:13
alleen dorpsgekken geven zulke reactie
Vind ik leuk
Korm +18989
dinsdag 12 september 2017 om 07:54
gewoon 1 wedstrijd is meer dan voldoende
Vind ik leuk
Bjorn24 +110
dinsdag 12 september 2017 om 07:58
Gewoon 2 wedstrijden schorsen met 1 voorwaardelijk. Onbezonnen actie en er niet bij tegen feijenoord. Anders meet de aanklager met 2 maten Ajax en Feyenoord worden hier voor bestraft als dit gebeurd. Ach die 3 punten kan PSV ook nog wel missen tegen feyenoord ze zullen in de winterstop toch echt moeten gaan investeren. Dan kan je met een kaart ook jongens opvangen nu helaas niet met deze middelen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 10:15
Ja klopt want De Ligt kreeg idd ook rood voor zijn schandalige overtreding...oh nee toch niet
Vind ik leuk
rinirat +567
dinsdag 12 september 2017 om 08:08
Heb je nieuwe spullen nodig thuis....... wat een lul verklaring.
Beelden zeggen genoeg.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 08:30
Gek genoeg hoor je er verder niet veel over. Toen Kramer een paar keer rare dingen deed, kreeg Tom Engberts er geen genoeg van. Werd het honderd keer herhaald. Dat die Lozano zo beroerd op zijn benen staat dat hij niet kan blijven staan als hij met twee benen vooruit springt, wil niet zeggen dat het minder zwaar is.
Vind ik leuk
Vak-DD +6612
dinsdag 12 september 2017 om 08:44
Bij feyenoord zijn er een paar goed weggekomen bij de tuchtcommissie afgelopen seizoen door hun advocaat. Maar dit is gewoon een schorsing waard, want waarom moet de top drie er altijd makkelijk van afkomen.
Vind ik leuk
robery +1821
dinsdag 12 september 2017 om 09:02
Makkelijk? Lul niet.
Vind ik leuk
Vak-DD +6612
dinsdag 12 september 2017 om 09:22
Vorig seizoen werd Kramer twee keer en Elia één keer gematst door de KNVB terwijl ze beiden geschorst hadden moeten zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 08:54
die dumfries is een grote hypocriet, als hij niet als een homo op de grond lag te rollen zou de scheidsrechter geel getrokken hebben.ze zijn allemaal hypo's omdat ze gewonnen hebben ook die schaars hoorde ik praten ik walg gewoon van dit soort spelers . als ze verloren hadden dan zou je ze horen. gewoon 2 wedstrijden
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 09:24]
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 08:56
Knvb kennende 3 wedstrijden 2 voorwadelijk.....
Vind ik leuk
darmianto +6026
dinsdag 12 september 2017 om 09:03
Opzich was het een ongelukkige overtreding, dat zeker, rood was aan de zware kant maar anderzijds realiseerde Lozano te laat dat hij te hard in kwam. 3 potjes is overdreven.

Anderzijds, geef die Locadia er maar een stuk of 6.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 09:08
Hoe kan het na al die verklaringen nog zn straf blijven..
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 09:14
Waar maakt iedereen zich toch zo druk om?
Zelfs met Lozano erbij heeft dit PSV geen kans tegen Feyenoord en FC Utrecht!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 09:22
Sportieve jongen die Dumfries . Wel een lompe actie van die Mexicaan natuurlijk.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 09:28
dan moeten ze locadia ook matsen voor het spugen op dumfries, want hij lult nu echt slap uit zijn vette nek. je gaat niet lopen lullen over de scheidsrechter zijn beslissing.HYPO LUL
Vind ik leuk
Polleke +573
dinsdag 12 september 2017 om 11:40
goed verhaal...
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 10:00
Zal wat zijn.. Pietje schopt keesje maar keesje vindt pietje wel een aardige kerel dus zet in zijn verklaring dat het mee valt zodat Pietje geen schorsing krijgt...
Vind ik leuk
pinkelman +2401
dinsdag 12 september 2017 om 10:14
Wat een ophef over dit mexicaantje.
Als het een speler van cambuur was geweest ging de wereld er gewoon op door en kon men de beslissing gewoon accepteren.
Nu blijft de media er maar een mening op na houden.
Vind ik leuk
feyeniels +14577
dinsdag 12 september 2017 om 10:50
Zou terecht zijn als Lozano wordt vrijgesproken. Sportief van Dumfries ook!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 11:53
"Ik zag twee benen op me afkomen en ik voelde dat ik werd geraakt." Is nog geen reden om naar plekken te grijpen waar je niet geraakt wordt. Heb Dumfries in de voorbereiding (bij Sparta) tegen 3e klasse zaterdag amateurs zien spelen, gooide er de ene na de andere duidelijke schwalbe uit. Zonde, heeft die jongen helemaal niet nodig. Is gewoon een opkomende tank.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:22
eigenlijk moet die domme dumfries ook geschorst worden , want nu is hij aan het pleiten voor die goser ,maar hij greep ook naar plekken waar hij helemaal niet geraakt was.MATEN NAAIER
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:32
Waarom vragen ze niet of Locadia echt op hen gespuugd heeft ?!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 14:11
Iedereen kijkt naar Lozano's laatste actie dat deed ik ook en lijkt hij voor de man te gaan. Zie je de hele actie dan komt hij in een soort rondootje terecht tussen twee man, waarin hij gedreven de bal probeert te veroveren. Die extra beweging (waardoor hij ook wegglijdt) is niet gericht op de voeten van Dumfries maar om de hoek te verkleinen om zo de bal te onderscheppen. Wie die beweging niet kent heeft nog nooit in een rondootje gestaan. Wie op zo'n actie ingaat tijdens een wedstrijd is jong en gedreven. Ik houd daarvan maarja het kán je geel opleveren... (Of rood oooops)
Vind ik leuk
Founder +113
dinsdag 12 september 2017 om 14:21
Klopt Dumfires! Je had alleen niet zo moeten janken toen het gebeurde. Je was duidelijk uit op geel of zelfs ook tot jou verbazing ROOD. Heb je helemaal niet nodig je zo aan te stellen. Je bent een talent en beperk je tot je voetballende kwaliteiten. Kom je verder mee dan matenaaien.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 14:43
Onbezonnen inkomen met 2 benen. Het was maar goed dat hij uitgleed anders was het waarschijnlijk veel minder goed afgelopen. Steeds vaker zien we dat er forse aanslagen op vooral de enkels worden gepleegd waarbij ook nog even met het volle gewicht wordt doorgedrukt. Geen enkele speler wil dat hij voor langere tijd zijn beroep niet kan uitoefenen door dit soort onbenulligheden. Dus stel daaraan dan ook jouw collega's niet bloot. Lozano is dus terecht bestraft met rood en met een schorsing van 2 wedstrijden kan hij beslist niet klagen. Dumfries mag zich gelukkig prijzen dat hij er goed vanaf is gekomen maar het is ongepast dat hij de zondaar nu tracht vrij te pleiten. Zou hij dat ook gedaan hebben wanneer hij er weken uit had gelegen?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 14:49]
Vind ik leuk
gratje +445
dinsdag 12 september 2017 om 14:56
Als ze hadden verloren had hij anders gepraat
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:34
Ff wat juridische kanttekeningen.... de vergelijking van door rood licht rijden slaat echt nergens op.... wel is het zo dat als ik iemand op zijn gezicht sla en die persoon trekt vervolgens de aanklacht in er ook geen aanklacht zal komen..... en deze vergelijking gaat wel op
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 20:20
Die tackle was gewoon pure frustratie.
Anders verdedig je wel anders. En op een onnodige plaats voor aanvaller op een back
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Dumfries in de bres voor PSV'er: "Dat heb ik ook in mijn verklaring gezet"