VP-voetbalkantine: 'Feyenoord kansloos tegen City door absentie Haps en Jörgensen'

VP-voetbalkantine: 'Feyenoord kansloos tegen City door absentie Haps en Jörgensen'

dinsdag 12 september 2017 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'Zonder Jörgensen moet Feyenoord 5-3-2 gaan spelen'
Stelling 2: 'Locadia verdient een schorsing voor spuugincident'
Stelling 3: 'Feyenoord kansloos tegen City door absentie Haps en Jörgensen'

Heb je een idee waarmee deze rubriek verbeterd kan worden? Elke suggestie is welkom, van suggesties voor stellingen tot concrete tips voor de verdere invulling. Drop je ideeën daarom gerust in het reactiesysteem!

Plaats een reactie

dinsdag 12 september 2017 om 11:04
5-3-2 of 4-4-2, zolang ze Kramertje maar niet op hoeven stellen, evt tien minuten voor het einde laten invallen als pinchhitter, maar veel meer minuten moet je hem niet geven op dit podium. En laat ajb ook Nelom achterwege.
Vind ik leuk
Bdog +3331
dinsdag 12 september 2017 om 11:09
ja, maar liever niet linksachterwege dan.
Vind ik leuk
Gu3rilla +14024
dinsdag 12 september 2017 om 11:10
442 wordt je middenveld compleet overlopen..
Vind ik leuk
Nick Kools +12190
dinsdag 12 september 2017 om 11:12
Bij 4-3-3 nog sneller :)
Vind ik leuk
Gu3rilla +14024
dinsdag 12 september 2017 om 11:48
433 heb je 3 middenvelders 442 heb je er 2...
EDIT: Weten mensen nou echt serieus niet dat je bij 442 2 centrale middenvelders hebt?

Jesus man wat zijn er veel mensen die nog niet eens weten hoe een simpele opstelling eruit ziet....
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 13:02]
Vind ik leuk
13 +2390
dinsdag 12 september 2017 om 11:52
Da's bij 424...
Vind ik leuk
Nick Kools +12190
dinsdag 12 september 2017 om 11:52
O, en ik maar denken dat je met 4-4-2 4 middenvelders had :)
Vind ik leuk
Degraaf +8997
dinsdag 12 september 2017 om 12:00
Ik ook Nick, maar we zitten er helemaal naast ;-)

Overigens veel succes morgen met jouw club.
Vind ik leuk
Nick Kools +12190
dinsdag 12 september 2017 om 12:38
Dank je, we zullen t nodig hebben.
Vind ik leuk
Gu3rilla +14024
dinsdag 12 september 2017 om 12:09
Je hebt 2 centrale.. een rechtshalf en linkshalf.
Vind ik leuk
Nick Kools +12190
dinsdag 12 september 2017 om 12:38
Zijn nog steeds 4 middenvelders.
Vind ik leuk
Gu3rilla +14024
dinsdag 12 september 2017 om 13:01
Ja waarvan er 2 wijd staan en je centraal op het midden een ondertal van 2 tegen 3 hebt....
Vind ik leuk
Nick Kools +12190
dinsdag 12 september 2017 om 13:15
Ligt eraan hoe je die invult , speel je naast elkaar of in een ruit
4-4-2 in een ruit is bijna een 4-3-3 afhankelijk van de invulling.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3157
dinsdag 12 september 2017 om 21:00
Pas maar op dat je je eigen ruiten niet in gooit zoals jij dat invult.....!
Vind ik leuk
't is wat +1281
dinsdag 12 september 2017 om 17:03
Met 4-3-3 heb je dan toch 1 middenvelder volgens jouw logica?
Vind ik leuk
Gu3rilla +14024
dinsdag 12 september 2017 om 17:05
Je hebt er toch 3?
Vind ik leuk
't is wat +1281
dinsdag 12 september 2017 om 17:08
In een 4-4-2 toch ook?
Zowel bij een 4-4-2 als een 4-3-3 is er een mogelijkheid tot twee flank spelers die niet op het midden spelen. Dus dan heb je of 1 of 2 middenvelders maar je kan ook kiezen voor 3 of 4.
Vind ik leuk
Gu3rilla +14024
dinsdag 12 september 2017 om 17:19
een 433 heb je altijd 3 centrale middenvelders.

een 442 heb je altijd 2 centrale middenvelder en een rechtshalf of linkshalf.
Vind ik leuk
't is wat +1281
dinsdag 12 september 2017 om 18:31
Nee, sorry nee
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:25
Waarbij ze ook naar binnen kunnen komen ter ondersteuning van het centrale duo. Compact spelen tegen city.

Maar als ik Gio was toch met een 5-3-2.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 12:26]
Vind ik leuk
Gu3rilla +14024
dinsdag 12 september 2017 om 12:33
"Waarbij ze ook naar binnen kunnen komen ter ondersteuning van het centrale duo."

En dan heb je de flanken open liggen.

Een 442 is achterhaald.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:35
Dan komt de taak van de back in beeld maar ja hoe dan ook het word lastig voor Feyenoord. Ik blijf bij een 5-3-2.

Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:43
Haha dit is recht lullen wat krom is meneer. Bij een 4-4-2 speel je met 4 middenvelders. Vandaar de 4 ;)

In een 4-3-3 heb je hetzelfde probleem. Of je hebt maar 1 centrale middenvelder centraal (in plaats van 2), of de links en rechtshalf spelen meer naar binnen en dan liggen je flanken open.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:06
of je speelt in balbezit 4-3-3 en bij balverlies 4-5-1.
lekker je vleugelaanvallers iets in laten zakken en je half spelers iets naar binnen laten trekken.

maar 5-3-2 blijft de beste opstelling!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 15:07]
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:13
Maar City heeft er, afhankelijk van hoe je het bekijkt, 4 of 2 voorin. Dan gaat de boel lopen zwemmen, of speelt 1 op 1.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:40
Ja ik denk dat dat de beste opstelling is. City speelt waarschijnlijk weer 3-1-4-2, dat betekend dat er 2 spitsen tegenover je centralen staan en 1 op 1 tegen city lijkt me geen goed idee. Wanneer je 5-3-2 speelt kun je een mannetje in het centrum overhouden en kunnen El Ahmadi en Vilhena op Silva en de Bruyne spelen.
Vind ik leuk
Nick Kools +12190
dinsdag 12 september 2017 om 12:40
Bij 4-3-3 heb je maar 1 centrale middenvelder, dus wat is nou je punt. Blijven gewoon 3 middenvelders.
Je praat onzin :)
Vind ik leuk
Gu3rilla +14024
dinsdag 12 september 2017 om 12:59
433 heb je 3 middenvelders....

Sommige mensen man wtf.
Vind ik leuk
Nick Kools +12190
dinsdag 12 september 2017 om 13:16
Dus bij 4-3-3 heb je 4 middenvelders maar bij 4-4-2 heb je er maar 2.
Rare gedachtegang heb jij :)

Sommige mensen man wtf.
Vind ik leuk
Gu3rilla +14024
dinsdag 12 september 2017 om 13:55
Kan je lezen? Ik zeg bij een 433 heb je 3 middenvelders.
Vind ik leuk
Nick Kools +12190
dinsdag 12 september 2017 om 14:03
Waarom lees jij niet goed?
Waarom heb je bij 4-4-2 geen 4 middenvelders?
Vind ik leuk
Gu3rilla +14024
dinsdag 12 september 2017 om 14:22
Omdat je er 2 hebt een linkshalf en een rechtshalf.

Jij kan niet lezen ik zeg duidelijk 433 zijn 3 middenvelders en jij zegt dat ik 4 zeg wat niet klopt.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:10
hahahahahah.... you just made my day!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:33
Dus, wie support jij morgen? :)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 11:09
Ik zou tegen City 5 keepers opstellen en een blok van 6 verdedigers op een meter er voor...
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 11:13
maakt niet echt uit hoe ze spelen, ze winnen toch niet
Vind ik leuk
Spartan +2739
dinsdag 12 september 2017 om 11:15
Nee, alleen Jorgenson vervangen voor Kramer.
Niets veranderen aan je speelwijze. Feyenoord speelt sterk in het huidige systeem en de spelers weten wat er van ze verwacht worden.

Moet je nu niet gaan veranderen tegen een club als City.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:48
Dat ben ik deels met je eens, maar City heeft de kwaliteit om Feyenoord 1 op 1 te zetten achterin en uit te spelen. Jesus en Aguero gaan op Botteghin en vd Heijden staan en kunnen die op snelheid prima de baas. Dat betekend automatisch dat 1 van de backs naar binnen moet komen voor rugdekking of Vilhena of El Ahmadi in moet zakken om te ondersteunen. Op dat moment pas je al je opstelling aan en kun je beter St. Juste erbij zetten zodat juist de rest van je verdediging en middenveld op dezelfde positie kan blijven spelen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 11:18
1) inderdaad. En met Jorgensen ook in de CL. Je moet Amrabat op RB zetten en Juste voor de verdediging, achter Ahmadi en Vilhena.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 11:19]
Vind ik leuk
robson81 +2159
dinsdag 12 september 2017 om 11:22
Dat is de beste optie we hebben met haps en amrabat perfecte spelers voor op de flank.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 11:19
berghuis als valse nummer 9....het centrum moet dan lucht dekken en daar zijn ze goed in
Vind ik leuk
kevinleo +1729
dinsdag 12 september 2017 om 11:20
3-5-2
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 11:22
Stelling 1: Ja vol op de counter spelen en gokken op de snelheid.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 11:45
Ben het er ook mee eens, maar ik denk dat Giovanni 4-3-3 gaat spelen. Kramer gaat spelen verwacht ik.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 11:54
Poe dan word je overlopen op het middenveld, het veld word te groot en komt er te veel ruimte voor City om te voetballen. Kramer is een afmaker maar geen werker hoe graag ik Kramer ook zie. Heb je ook een kaartje voor de wedstrijd?
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:04
Maak me meer zorgen om de backs dan om Kramer....
Maar ik weet niet zeker of Giovanni 4 3 3 gaat spelen, maar dat verwacht ik. Volgens mij heeft Giovanni nog nooit in een ander systeem gespeeld (als trainer). Maar dat weet ik niet zeker. Kan het me i.i.g niet herinneren.
Misschien Amrabat RB zetten ipv Diks. Lastig.

Ben er volgende week bij ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:08
Ja sowieso Amrabat op RB en dan hopen op Haps.
Morgen toch?
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:14
Gaat het niet over Feyenoord Ado ;D
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:20
Nee de CL, haha :D
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:56
Het is al een tijdje terug, vorig seizoen is het volgens mij niet of nauwelijks voorgekomen. Het jaar ervoor zijn er zeker wedstrijden geweest waarin Gio met een 5-3-2 opstelling kwam. Bijvoorbeeld in de beker tegen Roda.

Dat had ik denk ik ook te maken met het feit dat Feyenoord niet zo ruim in de verdedigers zat. (Blessures van Beek en Kongolo regelmatig)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:21
En door de verliespartijen toch? Was toch in die periode?
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 14:03
Zou zomaar kunnen...
Vind ik leuk
Woudo +7542
dinsdag 12 september 2017 om 12:01
Ben ik ook bang voor, ik zou persoonlijk gaan voor 532 met amrabat als rechtsback en dan JPB en berghuis als de 2 aanvallers, beide laten ze elke week zien dat ze kunnen scoren en hebben redelijk wat snelheid waardoor je wel eens op de counter kan verassen!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:03
Denk er precies hetzelfde over Woudje.
Vind ik leuk
Woudo +7542
dinsdag 12 september 2017 om 12:05
Gelukkig maar midden-noordje ;) nu nog hopen dat GIO dat ook doet!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:08
:D
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:06
Ja lijkt mij ook het best....maar ik twijfel of Giovanni het overweegt....
Vind ik leuk
Woudo +7542
dinsdag 12 september 2017 om 12:09
Ik vind Gio altijd moeilijk te lezen.. Maar hoop dat hij t wel overweegt of er iig op gaat trainen. Ik denk dat je sommige wedstrijden in de ED ook best dat systeem kan spelen, als je bv 1-0 voorstaat tegen een PSV of Ajax en dat je op die manier alles dicht kan houden en zelf Miss nog wat uit een counter halen! Of ik speel te veel Football Manager ;)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:13
Haha misschien.

Ja want Jorgensen is lang geblesseerd wsl. Hij doet ook niet mee tegen Psv.
Vind ik leuk
Woudo +7542
dinsdag 12 september 2017 om 12:15
Ben ik ook bang voor.. Kramer kan je overigens prima gebruiken in de ED maar voor Europa komt hij te kort, hoop op een mooie pot woensdag!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:17
Precies!

Ja ik hoop het ook. Op naar een legendarische wedstrijd(in positieve zin dan)
Vind ik leuk
Woudo +7542
dinsdag 12 september 2017 om 12:18
Precies! En we spelen thuis dus Jensie knalt er sws eentje binnen!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:21
Dat lijkt me wel!!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 11:24
Stelling 1 : Ja!
Jones op doel.
Diks, St Juste, Botteghin, Scharie, Nelom ( als Haps nog niet mee kan doen )
VIlhena El Ahmadi
Jensie
Berghuis Boetius

Laat Kramertje maar vanaf de bank kijken.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 11:41
bij een opstelling 5 - 3 - 2 of 4 - 4 - 2 kom je juist onder druk te staan en dan laat je ze te ver komen en dan wordt het heel de avond verdedigen. gewoon vanuit gaan van je Eigen kwaliteiten dus 4 - 3 - 3
met Botteghin weer terug op zijn plek en hopen dat je via de zijkanten mogelijkheden krijgt
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 11:44
Je komt sowieso wel onder druk te staan, of je nu 442, 433 of 532 speelt. Je vergeet even dat die spelers allemaal wereldklasse zijn.
Kan je beter hopen op een counter met Boetius / Berghuis, ik zie Michiel nog niet op een counter lopen, dat is qua snelheid natuurlijk nog triester dan Jhonny van de Burgerking.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:03
tuurlijk zijn ze van wereldklasse maar feyenoord heeft wel vaker laten zien waar ze in staat zijn zeker bij topploegen en dan nog eens in de kuip. ik hoop stieken op een Kramer bij een goeie voorzet van een Boetius of een Berghuis mochten ze er een keer voorbij komen en zonder een Kramer is het helemaal makkelijk verdedigen voor een Manchester.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:06
Makkelijk verdedigen zonder Kramer? Ja, die Pep die haalt opgelucht adem als Kramer op de bank zit denk ik...
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:07
Het lastige is dat, in tegenstelling to eerdere topploegen waar Feyenoord resultaat haalde, City met 2 en eigenlijk 4 aanvallers speelt. Als je daar niet iets mee doet zet je de tent wagenwijd open. Als je Vilhena of El Ahmadi terughaalt krijgen de Bruyne en Silva teveel ruimte.

De beste optie in een 4-3-3 zou zijn om Boetius op Walker te laten spelen en de linksback richting centraal te schuiven. Diks houdt dan wel even Sane in de tang. Maar dan moet Boetius wel heel veel werk gaan verrichten. Vraag is of je hem niet liever fris hebt in de counter.
Vind ik leuk
13 +2390
dinsdag 12 september 2017 om 11:45
Succes Michiel ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:04
Dus met een 4-3-3 maak je het spel?
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:07
Dat probeer ik Kramertje ook al duidelijk te maken. Maar schijnbaar heeft hij net zoveel verstand van het spelletje als dat hij loopvermogen heeft haha ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:10
Ben wel fan van Kramer maar weet donders goed dat je niks aan hem hebt als basis. Feyenoord zal alleen op de counter kunnen spelen, maar ook vanuit die positie is het mogelijk om een punt e pakken. (wie weet meer)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:11
Kramer is een leuke spits voor ploegjes als ADO, Groningen ofzo, niet voor Feyenoord.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:13
Hij is welkom hoor ;P

Maar weet 100% als je met hem een seizoen speelt hij er gewoon 20+ maakt. Bij ons al 15+ dus dan moet het wel lukken bij Feyenoord.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:10
Kramer heeft een heel seizoen gespeeld...
Nja op 2 wedstrijden na, toen kwam hij tot 16 geloof ik uit m'n hoofd.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:13
Dat dacht ik ook ja maar in dit elftal is hij tot meer in staat.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 14:51
grappenmaker nee lekker leunen op de verdediging zoals jij aangeeft en wachten op dat ene kansje.
en mocht je dan 1 of 2 nul achterstaan dan hebt je zonder spits helemaal niets meer te vertellen.
Natuurlijk is Kramer geen Jorgensen maar Kramer kan juist gevaarlijk zijn door h'm goed door de lucht te bedienen. In mijn ogen is het beter om ze al veel eerder vast te zetten ipv ze laten te komen op jouw helft want dan zijn ze juist het gevaarlijkst.
Vind ik leuk
Nick Kools +12190
dinsdag 12 september 2017 om 13:19
Natuurlijk :)
Laat het NL elftal toch elke keer zien haha.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 11:49
9 - 1 - 0 is ook een optie, sla we nu toch dom aan het lullen zijn;)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:04
Jij lult altijd dom vriend :p

Geintje maar dat weet je onderhand wel bij mij :D
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 12:05]
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:24
Ach, als nou iedereen serieus gaat lullen dan kunnen ze deze site wel opdoeken;)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:26
Staat als een paal boven water.
Vind ik leuk
Tfoe +449
dinsdag 12 september 2017 om 11:50
Ik denk dat Feyenoord gewoon hun eigen spelletje moet spelen.
Niks aanpassen aan tegenstander.
Daar zijn jullie toch ook kampioen mee geworden?
Knokken voor iedere meter.Druk op centrale verdedigers houden.
Boeltje beetje opfokken,dan heb je met Kramer een goëie hoor.Publiek erachter en knallen.Dat zijn ze niet gewend.Zo gingen ze paar jaar terug ook bij ons de boot in met 3-1.

Veel succes gewenst van een ajacied.
Ik voorspel een 2-1.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 12:01]
Vind ik leuk
mcmodd +11448
dinsdag 12 september 2017 om 11:54
Ik weet dat het niet des Feyenoord is, maar ik zou zeggen: ga letterlijk dwars liggen met een bus, 5-4-1 lijkt me afdoende en spreek dan af op welke momenten je naar voren vliegt. Kramer op de kop van de verdediging moet met zijn lengte ineens box-to-box spelen maar ook de verst vooruitgeschoven speler in de aanval zijn: tot in de box van de tegenstander. Rechte lijnen, lange halen vlug thuis noemden we dat vroeger. Mooi is niet nodig, hinderlijk vooral wel.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 11:58
Precies, tegen City heb je geen keus. Tegen die andere kan je met iets meer opportunisme spelen. Maar tegen City een punt pakken moet je tevreden mee zijn. Met 6 punten kan je plek 3 veilig stellen.
Vind ik leuk
djk1 +185
dinsdag 12 september 2017 om 13:46
Bus parkeren prima maar dit lukt Kramer hooguit een kwartiertje. Laat JPB maar alleen voorin blijven, is de snelste. Verder Berghuis ook op de bank en Amrabat op middenveld erbij en St Juste centraal achterin met Botteghin en Vd Heijden. Als je dan geen blunders maakt, krijgt elke ploeg het moeilijk om te scoren. Verder af en toe een snelle uitbraak en hopen op dat ene kansje net zoals tegen United vorig jaar. Laatste kwartier eventueel Kramer erbij.
Vind ik leuk
poklane +2919
dinsdag 12 september 2017 om 12:32
Ja, en ook als Jorgensen afgelopen zondag niet geblesseerd was geraakt hadden we 5-3-2 moeten spelen, de samenstelling van de voorhoede was alleen anders geweest. Nu Boëtius - Berghuis, anders Jorgensen + Boëtius of Berghuis.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:36
1: Denk dat Feyenoord het beste met een 5-4-1 kan spelen, Kramer die ver mee terug komt als spits met boetius en Berghuis op de flanken voor de counter. Weet niet of Kramer het uithoudingsvermogen en de inzet heeft om box to box te spelen, maar dat zou defensief het sterkst zijn, denk ik. Gelijkspel tegen City kunnen ze blij me zijn
Vind ik leuk
djk1 +185
dinsdag 12 september 2017 om 13:48
Welke middenvelder offer jij dan op voor Boetius en Berghuis!?
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:51
1 ja, lijkt me duidelijk
Vind ik leuk
michelhx +2097
dinsdag 12 september 2017 om 14:18
Koren op de molen voor de PSV haters, natuurlijk moet hij geschorst worden!!! Aan de schandpaal met die gast!

Objectief bekeken is het bewijs natuurlijk flinterdun.
Vind ik leuk
Henk 1971 +1841
dinsdag 12 september 2017 om 14:26
Het systeem maakt geen ruk uit.....of je nu met 0-5 of met 0-7 verliest. Denken de geleerden nu werkelijk enige kans te maken tegen City??? Het doel dichtspijkeren is de enige oplossing.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:16
Een advies voor morgen voor jou: Kijk en leer.
Vind ik leuk
Henk 1971 +1841
dinsdag 12 september 2017 om 17:23
Ik ga zeker kijken en hoop dat Fey wint, dat meen ik echt.
Maar ik weet niet of je City gevolgd heb, dat is wel een heel ander niveau als hier in Nederland. De bal is rond dus het kan idd alle kanten op. PSV heeft het atletico ook een keer heel moeilijk gemaakt. Misschien onderschat City jullie en heb je een kans maar als ze er vol voor gaan ben je kansloos.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:06
natuurlijk heb je gelijk, maar het begint met geloven dat het kan. dus ik geloof. ;)
Vind ik leuk
feyeniels +16891
dinsdag 12 september 2017 om 14:32
1. Eens
2. Eens
Vind ik leuk
Ruud40 +6906
dinsdag 12 september 2017 om 16:30
@ 2

Tja. Over de rode kaart van Lozano kunnen we een leuke wel-niet discussie gaan voeren waarin iedereen een beetje gelijk heeft.

Maar over Locadia heb ik helemaal geen zin in een discussie, voor je het weet spugen degenen die hem verdedigen je in je nek.

Minimaal 5 wedstrijden en allemaal onvoorwaardelijk.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 14:43
over hoe feyenoord moet spelen hoeft niemand iets te zeggen daar zit een ervaren trainer en ervaren assistenten. en wat locadia betreft gewoon maximale geven 6 wedstrijden . dat is erg schofterig uit zijn stinke bek spugen op een speler.
Vind ik leuk
Ajacied02 +2016
dinsdag 12 september 2017 om 15:06
1: dat is denk ik wel het beste en gewoon achterover hangen en vol op de counter met je snelste spelers als je het spel wilt gaan maken moet je uitkijken dat je er geen 10 tegen krijgt moet city wel een goede dag en zin erin hebben

2: ja, walgelijk!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 15:07]
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:06
Stelling 2: minimaal 30 wedstrijden!
Vind ik leuk
ay42 +452
dinsdag 12 september 2017 om 16:42
Stelling 2: Als hij echt naar Dumfries spuugt dan ben ik het met de stelling eens.

Ideale scenario: Locadia geschorst, Lozano niet. Luuk speelt tegen Feyenoord en scoort meteen een hattrick met hulp van Lozano. 3e goal is een prachtige omhaal van 18 meter strak in de kruising
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 16:49]
Vind ik leuk
United FC +12783
dinsdag 12 september 2017 om 16:51
Stelling 1: Mee eens.

Stelling 2: Zeker!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 16:59
1. Een 5-3-2 opstelling zou heel erg interessant zijn, en gedurfd van Gio. Dus Nelom-V.D.Heijden-Botteghin-St.Juste-Diks, Vilhena-El Ahmadi-Toornstra, Boëtius-Berghuis? Dat wil ik wel eens zien. Maar ik denk eerlijk gezegd dat Gio niet van tactiek gaat veranderen, en hij zal gewoon Kramer opstellen.
2. Jazeker, logisch toch? Als ze het bewijs hebben, en dat hij met opzet op iemand spuugt, dan verdiend hij een schorsing.
Vind ik leuk
Joen'tje +1361
dinsdag 12 september 2017 om 17:02
Feyenoord is op papier ook kansloos MET Haps en Jorgensen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:15
Gelukkig hebben ze geen papier in de kuip, maar een perfecte grasmat.
Vind ik leuk
Jordanees +9173
dinsdag 12 september 2017 om 17:03
Onzin, je bent nooit kansloos wanneer leren mensen dat een keer.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:04
Hoezo dubbele bezetting? Met Nelom? Wat een afknapper!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:14
1- nee. 352 is beter. Met st juste en amrabat erbij.
2 ja. Lozano seponeren.
3 nee, we winnen.
Vind ik leuk
Jefah +249
dinsdag 12 september 2017 om 17:17
Het word helaas hopen op zo minmogelijk tegen doelpunten.
Vind ik leuk
United FC +12783
dinsdag 12 september 2017 om 17:21
Stelling 3: Feyenoord wordt er iig niet beter van...
Vind ik leuk
tikkietoe +2804
dinsdag 12 september 2017 om 17:23
1) van mijn part parkeren ze de bus.
2) ja.
3) daarom mogen ze ook op de 0-0 spelen en de bus parkeren.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:32
Waren sowieso al kansloos met of zonder Jörgensen en Haps.
Vind ik leuk
gustare +239
dinsdag 12 september 2017 om 17:37
Volgens mij waren ze ook kansloos als Jörgensen en Haps wel hadden meegedaan.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:01
Stelling 3: 'Feyenoord kansloos tegen City door absentie Haps en Jörgensen'

Feyenoord is niet kansloos door 2 absenten, maar kansloos omdat City tot de absolute voetbaltop behoort.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:16
5-4-1 Heijden juste bothegin el hamadi diks, berghuis vilhena Toornstra amrabat. boetius
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:52
3. Je bent nooit kansloos. Als Ajax nooit kansloos was ... Dan Feyenoord ook niet.

Haha. Die media ook altijd met hun scheve vergelijkingen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 19:24
Zo is het maar net Wim.

Vorig seizoen wist City niet te winnen bij Celtic (3-3) en Borussia Mönchengladbach (1-1). Waarom zou Feyenoord een soortgelijke stunt ook niet kunnen halen? Helemaal met factortje-Kuip erbij.

Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:36
Portugezen clubs hebben ook grote successen geboekt met lagere begrotingen. Alles kan. Maar niet elk jaar.
Vind ik leuk
Dicky +5762
dinsdag 12 september 2017 om 19:33
1:? 2: ja 3: ja, maar ook met Haps en Jorgenson zou Feyenoord kansloos zijn.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

VP-voetbalkantine: 'Feyenoord kansloos tegen City door absentie Haps en Jörgensen'