'Domper voor Feyenoord: Jörgensen niet op tijd hersteld voor Eredivisie-kraker'

'Domper voor Feyenoord: Jörgensen niet op tijd hersteld voor Eredivisie-kraker'

dinsdag 12 september 2017 om 13:11

Een forse tegenvaller voor Feyenoord. Nicolai Jörgensen mist niet alleen het Champions League-duel met Manchester City, ook in de kraker tegen PSV is de Deense spits zondag niet van de partij.

Dat meldt het Algemeen Dagblad dinsdag. Jörgensen viel zaterdag in de Eredivisie-wedstrijd bij Heracles Almelo na twintig minuten geblesseerd uit. De topscorer van het vorige seizoen kampt met een hamstringblessure. Feyenoord meldde eerder al dat het treffen met Manchester City woensdag in De Kuip te vroeg komt.

Hoe lang Jörgensen precies uit de roulatie is, is niet duidelijk. Hij blijkt nu dus in ieder geval ook de topper tegen PSV te missen. De Rotterdammers zijn na vier speelronden nog zonder puntenverlies in de Eredivisie. PSV, dat afgelopen weekend verloor van sc Heerenveen heeft drie punten minder.

Giovanni Van Bronckhorst weet ook nog niet of hij tegen de Engelsen over Ridgeciano Haps kan beschikken. Het is afwachten of de linksback op de valreep nog aansluit.

Poll

Wat wordt zondag de uitslag bij PSV-Feyenoord?

(1044 stemmen)

Plaats een reactie

BassieN +5809
dinsdag 12 september 2017 om 13:14
PSV, PSV who the fuck is PSV?
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 14:16
Philips Sport Vereniging uit Eindhoven beste BassieN.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:49
Ik dacht Polizei Sport Verein!
Vind ik leuk
Korm +18989
dinsdag 12 september 2017 om 14:50
hahaha ik onthou deze :)

mare de club met een rijkere historie als jullie en de 2de club van nederland :p
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 14:51]
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:55
Had liever dat hij had meegedaan. Vind Jorgensen tegen Ajax en PSV vorig jr vrij zwak. Nu gaan ze met boetius in de spits spelen waarschijnlijk...en die is moeilijker te verdedigen voor onze statige cv's
Vind ik leuk
United FC +10531
dinsdag 12 september 2017 om 16:29
De Plaatselijke Seks Vereniging ;-)
Vind ik leuk
Foebele +30421
dinsdag 12 september 2017 om 13:14
Vervelend, maar volgens mij zijn de problemen in Eindhoven iets groter op dit moment.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:17
Dat is in Eindhoven altijd de vraag, Lozano is wel een gemis denk ik maar Locadia is door iedere speler vervangbaar.
Vind ik leuk
Foebele +30421
dinsdag 12 september 2017 om 13:20
Ik denk dat het een vrij groot gemis is dat Lozano er niet bij is, maar daarnaast is de hele vibe in Eindhoven niet goed, 2 spitsen die eigenlijk weg zouden gaan, een keeper die baalt dat hij niet weg mocht net als een back die eigenlijk toe is aan een volgende stap en dan hebben ze ook nog verloren afgelopen weekeinde.
Vind ik leuk
't is wat +1173
dinsdag 12 september 2017 om 13:39
Dat verlies is alleen maar slecht voor feyenoord. Nu zijn ze extra gebrand om niet weer te verliezen en hebben ze motivatie (ondanks dat we geen bayern zijn (natuurlijk wel van vergelijkbaar niveau :P)).
Vind ik leuk
Foebele +30421
dinsdag 12 september 2017 om 14:28
Dat kan een scenario zijn, maar ik geloof daar niet in, Feyenoord is te stabiel en PSV te labiel, ze hebben echt een hoop kwaliteit verloren ten aanzien van vorig jaar en toen werden ze ook geen kampioen.
Vind ik leuk
Korm +18989
dinsdag 12 september 2017 om 14:52
klopt, we gaan het zien (al heb ik er ook een hard hoofd in...)
Vind ik leuk
Foebele +30421
dinsdag 12 september 2017 om 15:03
Ik denk dat Feyenoord de absolute top favoriet is voor de titel dit jaar, Ajax en PSV hebben beiden zo hun problemen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:32
't is wat@ We zullen morgen jullie niveau bepalen.
Vind ik leuk
't is wat +1173
dinsdag 12 september 2017 om 15:42
Kan ik je nu al vertellen: we zijn slechter dan City. Nou pfoe wat een verassing. Maar sluit niet uit dat we niet kunnen winnen.
Vind ik leuk
HJR +3504
dinsdag 12 september 2017 om 13:25
Ze gaan toch in beroep bij Lozano?? Die kan dan toch gewoon spelen??

Ik hoop een beetje op een verrassende overwinning van PSV, maar zonder Lozano en Locadia is denk ik een gelijkspel het maximale voor PSV.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 13:25]
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:40
Wel of niet in beroep gaan maakt voor de komende wedstrijd niet uit. Als de tuchtcommissie beslist dat de aanklager gelijk heeft dan is hij hoe dan ook geschorst voor de komende wedstrijd. Met een beetje pech worden het er geen 2 maar 3 en dan kan hij ook tegen Utrecht op de tribune zitten.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:51
Klopt. Ik vind het dus ook niet slim van ons om in beroep te gaan. Dat beroep zou alleen zin hebben wanneer je dan zeker weet dat hij erbij is tegen Feyenoord (vrijspraak / beroep over weekend heen). Nu dat niet het geval is, is de kans aanwezig dat je hem in twee belangrijke wedstrijden mist... En de kans op vrijspraak acht ik bijzonder klein. Niet omdat de overtreding heel ernstig was, maar gewoon omdat je de kaart kan geven. En bij een dergelijk twijfelgeval zullen ze toch de kant van de scheids kiezen. Dus minimaal één wedstrijd schorsing. Nu had hij er twee. Maar tegen SDC Putten zouden we ook zonder Lozano moeten kunnen winnen. Niet handig dus...
Vind ik leuk
HJR +3504
dinsdag 12 september 2017 om 14:04
Hmm dan is het inderdaad niet heel slim om in beroep te gaan. Aan de andere kant helpen misschien de reactie van spelers van Heerenveen. Wat eigenlijk weer niet rechtsgeldig is maar toch :)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 14:17
Mag Luukie weer opdraven of is het dit keer de beurt aan Lammers?
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:14
Jammer voor Nicolai, Kramer doet het wel ff.
Vind ik leuk
Obl93 +536
dinsdag 12 september 2017 om 13:16
Moet zeggen, Kramer viel mij erg mee tegen Heracles. Oogt wat beweeglijker en rustiger aan de bal.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:17
Kramer is zeker beweeglijker, vooral met zijn ellebogen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:24
Heer en meester!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:49
Precies.... ik maak me geen zorgen over een goede uitslag voor Feyenoord tegen dit zwakke PSV, dat ook nog eens aantreed zonder Lozano.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:53
Ik vind het prima. Hopelijk denkt de selectie van Feyenoord er ook zo over. Deze wedstrijden staan op zich. En kunnen ook door een team gebruikt worden om zich te revancheren. Het zal een mooie pot worden denk ik. Nu al zin in!!
Vind ik leuk
Woudo +2868
dinsdag 12 september 2017 om 13:17
Jammer dit maar naar mijn idee is die jongen al heel t seizoen niet fit.. Minder aanwezig dan vorig jaar. Heb vertrouwen in Kramer en Vente!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:17
Gewoon met 10 man tegen Psven dan redden ze het nog;)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:20
Ik zou er 9 opstellen, zelfs dan is het nog geen probleem denk ik zelf
Vind ik leuk
robery +1851
dinsdag 12 september 2017 om 13:26
Gewoon reglementair 3,punten toewijzen aan Feyenoord. Ben je van het hele gezeik hier af.
Vind ik leuk
The Rock +1115
dinsdag 12 september 2017 om 13:52
maar dat is slechts 0-3. niet goed voor doelsaldo van Feyenoord. wat aan de lage kant.
Vind ik leuk
The Rock +1115
dinsdag 12 september 2017 om 13:53
maar dat is slechts 0-3. niet goed voor doelsaldo van Feyenoord. wat aan de lage kant.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:19
Kramer maakte nou niet bepaald een onuitwisbare indruk op me tegen Heracles, maar voor PSV uit moet het voldoende zijn :P
Vind ik leuk
feyeniels +14634
dinsdag 12 september 2017 om 13:20
Dat is balen!

Tegen Manchester City zou ik zonder spits spelen en tegen PSV zou ik gewoon Kramer opstellen. Het huidige centrum van PSV gaat het ook tegen hem lastig genoeg krijgen, voorspel ik.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:31
Tegen Heracles maakte de verdeling van Feyenoord ook geen sterke indruk. Diks werd scheel gespeeld. En Lozano hoort er gewoon bij.
Vind ik leuk
feyeniels +14634
dinsdag 12 september 2017 om 13:57
Klopt. Ik zou tegen City ook St. Juste rechtsback zetten en Amrabat rechts op het middenveld. Dan heb je meer controle en sta je verdedigend stabieler.
Vind ik leuk
orion73 +614
dinsdag 12 september 2017 om 14:48
Diks is ook van het niveau onderkant eredivisie. Gewoon Amrabat of St. Juste maar op de rb positie zolang Nieuwkoop niet fit is.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:01
Zou juist met Kramer spelen tegen City en hem vertellen dat ie heel erg vervelend moet zijn met dat lange lijf van em..
Het middenveld zit wel goed snor maar kunnen ze de bal in de ploeg houden dat is de vraag?
Feyenoord heeft niet echt geniale voetballers meer vechters wat vorig jaar goed uitpakte maar wat doe je tegen een club als City als niemand de bal in de ploeg kan houden.
Ze hadden het moeilijk bij Heracles dus bij City verwacht ik nog meer problemen maar we zullen zien.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:26
Ajax kampioen kunnen we dus wel stellen na dit vreselijk nieuws. En PSV zonder Lozano en Locadia. De rest kan zich alvast richten op volgend seizoen.
Vind ik leuk
Obl93 +536
dinsdag 12 september 2017 om 13:29
Nou dat zou ik ook niet te snel zeggen, Ajax moet ook nog een keer thuis tegen Heracles;)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 14:43
Ja, ''succes tegen Heracles'' was vroeger nog wel leuk om te zingen toen ze nog in eerste divisie speelden..
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:34
wat het wordt?????? dit is de domste vraag van dit seizoen. PSV is geen team en als die mexicaan en die lul van een locadia niet mogen spelen dan wordt het soep met balletjes
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:41
Is een groot gemis
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:47
Ach... tegen dit zwakke PSV kunnen we het met Kramer prima af...
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:50
10-0 lijkt me wel wat
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:54
Hopen op een gelijkspel
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:57
Zal nu een gelijkwaardige wedstrijd worden.
Vind ik leuk
Jerome +1092
dinsdag 12 september 2017 om 14:14
Met dank aan het kunstgras. En die Jan Smit met zijn grote muil lult ook overal omheen.Zijn verantwoording afschuiven, paardemuil.
Vind ik leuk
orion73 +614
dinsdag 12 september 2017 om 14:47
Ach hij scoort toch nooit in topwedstrijden dus of hij nu direct gemist word weet ik niet zeker. Denk dat je met spelers als Larsson tegen dat centrum van PSV met spelers als Luckassen zelfs veel meer dreiging hebt.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 14:58
Feyenoord moet niet zeuren ze zijn toch de "kampioen" plus toch zo'n topclub nou dan moet de 2e spits er gwn staan.
Blijkbaar twijfelen ze over Kramer zn kwaliteiten.
Wel leuk om te zien hoe Kramer zat te lachen toen ie hoorde dat Jorgensen geblesseerd was :D
Miss schiet hij er 3 in staat ie meteen in belangstelling van allerlei clubs.
Vind ik leuk
T&T +9930
dinsdag 12 september 2017 om 15:14
En dit is GIO helemaal aan te rekenen!!!!

Dit was voorspelbaar en te voorkomen.

Als Gio de volgende stap wil gaan zetten in zijn carrière...dan zal hij wat beter moeten anticiperen en zijn wissel beleid moeten aanpassen!

Nu is dat nog veels te matig!!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:19
Zou volgende keer uitroeptekens gebruiken. Dan komt het wat beter over.
Vind ik leuk
T&T +9930
dinsdag 12 september 2017 om 16:21
Oké...thanks voor de tip...

Ik heb ook nog een tip voor je!!!???
als je wil!!!!!!?????
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 16:22]
Vind ik leuk
T&T +9930
dinsdag 12 september 2017 om 16:24
Oké...thanks voor de tip...

Ik heb ook nog een tip voor je wil!!!!!!?????
Vind ik leuk
Mo +4451
dinsdag 12 september 2017 om 16:39
Dat is echt een heel groot gemis. Hoe dan ook ik denk wel dat Feyenoord de 3 punten gaat pakken zondag
Vind ik leuk
joedelie +1700