'Crystal Palace belooft Hodgson megabonus bij handhaving in de Premier League'

'Crystal Palace belooft Hodgson megabonus bij handhaving in de Premier League'

dinsdag 12 september 2017 om 14:40

Roy Hodgson neemt naar alle waarschijnlijkheid het stokje over van Frank de Boer bij Crystal Palace. Als de Engelse manager erin slaagt om The Glaziers te behoeden voor degradatie uit de Premier League, wacht hem een 'megabonus'.

Dat schrijft The Daily Mail. Volgens de boulevardkrant kan Hodgson een premie van ruim een miljoen euro tegemoet zien als Crystal Palace boven de degradatiestreep eindigt. De voormalig bondscoach van The Three Lions is momenteel met de hekkensluiter in gesprek over de voorwaarden van zijn contract. Hij kan voor twee jaar tekenen voor 2,8 miljoen per seizoen.

Daarmee wordt de trainerswissel een dure aangelegenheid voor Crystal Palace. The Daily Mail onthulde maandag al dat De Boer een ontslagpremie van liefst 5,5 miljoen euro krijgt. De Nederlander stond slechts 77 dagen aan het roer op Selhurst Park.

Crystal Palace had eerder ook Sam Allardyce op de korrel, maar die zag een terugkeer niet zitten.

Plaats een reactie

raoul88 +565
dinsdag 12 september 2017 om 14:49
Mooi....Nu kan F. de Boer naar Roda JC of Twente...!
Vind ik leuk
Rodajc +4578
dinsdag 12 september 2017 om 17:44
Om wat te doen?
Vind ik leuk
raoul88 +565
woensdag 13 september 2017 om 16:47
Om trainer te worden he?!
Vind ik leuk
Rodajc +4578
woensdag 13 september 2017 om 17:06
Die functie is niet beschikbaar bij mijn club
Vind ik leuk
raoul88 +565
woensdag 13 september 2017 om 17:09
Wahahhah...okeey... wie weet, misschien krijgen ze dan wel een kans tegen utrecht...next time he...
Vind ik leuk
Rodajc +4578
woensdag 13 september 2017 om 17:46
Wie weet
Vind ik leuk
2cents +41079
dinsdag 12 september 2017 om 14:52
Als ze die bonus niet uit hoeven te keren dan kost het Palace nog veel meer. Maw die bonus is peanuts.
Vind ik leuk
dhrwobo +12577
dinsdag 12 september 2017 om 15:01
Ja want een nieuwe coach is garantie dat hij het beter zou doen dan wanneer De Boer zou blijven.....................?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 15:01]
Vind ik leuk
2cents +41079
dinsdag 12 september 2017 om 15:03
Vind je het moeilijk te begrijpen?

Als Palace degradeert betaalt het geen bonus, maar verliest het veel geld omdat het Championship moet voetballen en mogelijk zelfs voor langere tijd.

Als ze niet degraderen, behouden ze dus de zeer hoge PL inkomsten. Dan is een bonus van 1 miljoen peanuts.
Vind ik leuk
dhrwobo +12577
dinsdag 12 september 2017 om 15:00
5,5 miljoen euro voor een mega beperkt iemand als Frank de Boer. Belachelijk. Ik weet zeker dat veel mensen hier op dit forum meer presteren in hun huidige functie dan Frank. Hen zou dit geld eerder toekomen dan een fluttrainer als De Boer. Klotegeld in die voetbalwereld.
Vind ik leuk
Foebele +43386
dinsdag 12 september 2017 om 15:04
Genoeg nu over Palace, het wordt tijd dat die club weer in de anonimiteit verdwijnt waar het hoort.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:06
Homo
Vind ik leuk
Zooitje +1523
dinsdag 12 september 2017 om 15:08
Wel jammer voor de Boer, maar hij houdt er een aardig zakcentje aan over. Meer €71.000 per dag dat hij er gewerkt heeft. Daar kwam zijn salaris nog bij op.

Belachelijke bedragen natuurlijk
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:37
Inderdaad belachelijk, daar moet ik een maand voor werken! ;)
Vind ik leuk
Quareck +4032
dinsdag 12 september 2017 om 16:44
Dan had je maar beter je best moeten doen op school :)
Vind ik leuk
mcmodd +15096
dinsdag 12 september 2017 om 15:09
Ja, dit had ik verwacht. Je zou haast denken dat met al dat geldsmijten men dat beter eerder had kunnen doen, dan was er al een aantal punten in de knip en had je het team al op de rit kunnen hebben. Hebben ze er niet aan gedacht om de oude Hodgon al voor Frank te halen? Nee, daar ging het dus al fout. Of Frank had direct voorbereid moeten zijn op een systeem dat nu wellicht meer dan ooit door zijn oude club Ajax wordt begeerd en dat niets te maken heeft met zijn eigen wijze van trainen bij Ajax. Dus Crystal Palace heeft geen nieuwe start maar een herstart, ze waren eigenlijk nog niet begonnen. Ik wens de oude Roy veel succes (is er even iemand die dat kan overbrengen?) en Frank een fijne tijd met tellen, natellen en nog maar eens tellen, alvorens hij de helft weer bij de fiscus gaat inleveren. Daarvoor namens ons allen: bedankt Frank.
Vind ik leuk
Olfie +3073
dinsdag 12 september 2017 om 15:17
Als ie het dan maar in NL afdraagt, maar verwacht in Engeland..
Vind ik leuk
Tfoe +466
dinsdag 12 september 2017 om 16:10
Roy zal wel instagram hebben en tinder....
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:16
Schijnt nog 2 miljoen in het verschiet te zitten als hij het langer uithoudt dan 77 dagen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:33
Dat is ook een vak 5,5 mio in 77 dagen. Dat is meer dan mourinho
Vind ik leuk
Nick Kools +12363
dinsdag 12 september 2017 om 16:13
Maar zijn oprotpremie was 40 miljoen :)
Vind ik leuk
Marco S +2680
dinsdag 12 september 2017 om 16:43
Lekkere bonus.. na twee maanden werken
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:31
Ze hadden beter geld uit kunnen geven aan wat fatsoenlijke spelers.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Crystal Palace belooft Hodgson megabonus bij handhaving in de Premier League'