'Crystal Palace belooft Hodgson megabonus bij handhaving in de Premier League'

'Crystal Palace belooft Hodgson megabonus bij handhaving in de Premier League'

dinsdag 12 september 2017 om 14:40

Roy Hodgson neemt naar alle waarschijnlijkheid het stokje over van Frank de Boer bij Crystal Palace. Als de Engelse manager erin slaagt om The Glaziers te behoeden voor degradatie uit de Premier League, wacht hem een 'megabonus'.

Dat schrijft The Daily Mail. Volgens de boulevardkrant kan Hodgson een premie van ruim een miljoen euro tegemoet zien als Crystal Palace boven de degradatiestreep eindigt. De voormalig bondscoach van The Three Lions is momenteel met de hekkensluiter in gesprek over de voorwaarden van zijn contract. Hij kan voor twee jaar tekenen voor 2,8 miljoen per seizoen.

Daarmee wordt de trainerswissel een dure aangelegenheid voor Crystal Palace. The Daily Mail onthulde maandag al dat De Boer een ontslagpremie van liefst 5,5 miljoen euro krijgt. De Nederlander stond slechts 77 dagen aan het roer op Selhurst Park.

Crystal Palace had eerder ook Sam Allardyce op de korrel, maar die zag een terugkeer niet zitten.

Plaats een reactie

Santi +13429
dinsdag 12 september 2017 om 14:49
Na speelronde 4 is Palace dus al bang voor degradatie terwijl het een club hoort te zijn dat totaal geen angst hoort te hebben en daarom gooien ze er maar de nieuwe trainer uit

Haha en nu dit lachen dit hopelijk 0 uit 8
Vind ik leuk
Aal +12694
dinsdag 12 september 2017 om 14:51
Die kunnen ze makkelijk beloven die bonus!
Ze eindigen stijf onderaan dit jaar dus een lekkermakertje van niks!!
Vind ik leuk
GaoYao +3873
dinsdag 12 september 2017 om 14:59
idd blij maken met een dode mus. Vreemd dat ze FdB er dan wel uitknikkeren terwijl er genoeg kansen waren om deze doelstelling ook te realiseren..
Vind ik leuk
Bdog +2634
dinsdag 12 september 2017 om 15:00
En als ze er onverhoopt toch in blijven zijn ze verzekerd van 93 miljoen aan tv gelden, dus dan kan die ene miljoen er wel vanaf.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 15:01]
Vind ik leuk
isnake +1153
dinsdag 12 september 2017 om 15:08
De bonus voor een verliesreeks was veel hoger.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 16:03
Haha ja, geen donder presteren en dan 5,5 miljoen krijgen voor je prutswerk.
Vind ik leuk
davidben +1841
dinsdag 12 september 2017 om 14:55
Precies! Regeren met angst. Palace was een leuke en sympathieke club net voor en de beginperiode van Pardew. Ook de fans zijn geweldig, maar dit soort keuzes zijn vreemd. Je hoopt dan op meer verliespunten en gezien het programma zit dat er dik in.
Vind ik leuk
Gu3rilla +13443
dinsdag 12 september 2017 om 14:59
Die nul uit 8 ging er ook met De Boer komen.
Vind ik leuk
davidben +1841
dinsdag 12 september 2017 om 15:21
Denk dat De Boer de punten tegen Southampton wel had gepakt en ook voor een verrassing had gezorgd tegen City.
Vind ik leuk
raoul88 +472
dinsdag 12 september 2017 om 14:49
Mooi....Nu kan F. de Boer naar Roda JC of Twente...!
Vind ik leuk
Rodajc +1496
dinsdag 12 september 2017 om 17:44
Om wat te doen?
Vind ik leuk
raoul88 +472
woensdag 13 september 2017 om 16:47
Om trainer te worden he?!
Vind ik leuk
Rodajc +1496
woensdag 13 september 2017 om 17:06
Die functie is niet beschikbaar bij mijn club
Vind ik leuk
raoul88 +472
woensdag 13 september 2017 om 17:09
Wahahhah...okeey... wie weet, misschien krijgen ze dan wel een kans tegen utrecht...next time he...
Vind ik leuk
Rodajc +1496
woensdag 13 september 2017 om 17:46
Wie weet
Vind ik leuk
2cents +31302
dinsdag 12 september 2017 om 14:52
Als ze die bonus niet uit hoeven te keren dan kost het Palace nog veel meer. Maw die bonus is peanuts.
Vind ik leuk
dhrwobo +7264
dinsdag 12 september 2017 om 15:01
Ja want een nieuwe coach is garantie dat hij het beter zou doen dan wanneer De Boer zou blijven.....................?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 15:01]
Vind ik leuk
2cents +31302
dinsdag 12 september 2017 om 15:03
Vind je het moeilijk te begrijpen?

Als Palace degradeert betaalt het geen bonus, maar verliest het veel geld omdat het Championship moet voetballen en mogelijk zelfs voor langere tijd.

Als ze niet degraderen, behouden ze dus de zeer hoge PL inkomsten. Dan is een bonus van 1 miljoen peanuts.
Vind ik leuk
dhrwobo +7264
dinsdag 12 september 2017 om 15:00
5,5 miljoen euro voor een mega beperkt iemand als Frank de Boer. Belachelijk. Ik weet zeker dat veel mensen hier op dit forum meer presteren in hun huidige functie dan Frank. Hen zou dit geld eerder toekomen dan een fluttrainer als De Boer. Klotegeld in die voetbalwereld.
Vind ik leuk
Foebele +30421
dinsdag 12 september 2017 om 15:04
Genoeg nu over Palace, het wordt tijd dat die club weer in de anonimiteit verdwijnt waar het hoort.
Vind ik leuk
Santi +13429
dinsdag 12 september 2017 om 15:19
eens! Leeds en Cardiff in de plaats svp! (en Sunderland wegens de tyneside derby)
Vind ik leuk
chicken +5785
dinsdag 12 september 2017 om 18:34
Leeds United zou ik heel graag in de pl zien.
Vind ik leuk
Old Star +3326
dinsdag 12 september 2017 om 19:55
En Millwall!!
Vind ik leuk
chicken +5785
dinsdag 12 september 2017 om 20:18
Waarom millwall?
Vind ik leuk
Old Star +3326
dinsdag 12 september 2017 om 21:55
Waarom niet. Lekker rellen...
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:06
Homo
Vind ik leuk
Zooitje +1437
dinsdag 12 september 2017 om 15:08
Wel jammer voor de Boer, maar hij houdt er een aardig zakcentje aan over. Meer €71.000 per dag dat hij er gewerkt heeft. Daar kwam zijn salaris nog bij op.

Belachelijke bedragen natuurlijk
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:37
Inderdaad belachelijk, daar moet ik een maand voor werken! ;)
Vind ik leuk
Quareck +1820
dinsdag 12 september 2017 om 16:44
Dan had je maar beter je best moeten doen op school :)
Vind ik leuk
mcmodd +9673
dinsdag 12 september 2017 om 15:09
Ja, dit had ik verwacht. Je zou haast denken dat met al dat geldsmijten men dat beter eerder had kunnen doen, dan was er al een aantal punten in de knip en had je het team al op de rit kunnen hebben. Hebben ze er niet aan gedacht om de oude Hodgon al voor Frank te halen? Nee, daar ging het dus al fout. Of Frank had direct voorbereid moeten zijn op een systeem dat nu wellicht meer dan ooit door zijn oude club Ajax wordt begeerd en dat niets te maken heeft met zijn eigen wijze van trainen bij Ajax. Dus Crystal Palace heeft geen nieuwe start maar een herstart, ze waren eigenlijk nog niet begonnen. Ik wens de oude Roy veel succes (is er even iemand die dat kan overbrengen?) en Frank een fijne tijd met tellen, natellen en nog maar eens tellen, alvorens hij de helft weer bij de fiscus gaat inleveren. Daarvoor namens ons allen: bedankt Frank.
Vind ik leuk
Olfie +2301
dinsdag 12 september 2017 om 15:17
Als ie het dan maar in NL afdraagt, maar verwacht in Engeland..
Vind ik leuk
Tfoe +426
dinsdag 12 september 2017 om 16:10
Roy zal wel instagram hebben en tinder....
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:16
Schijnt nog 2 miljoen in het verschiet te zitten als hij het langer uithoudt dan 77 dagen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:33
Dat is ook een vak 5,5 mio in 77 dagen. Dat is meer dan mourinho
Vind ik leuk
Nick Kools +11619
dinsdag 12 september 2017 om 16:13
Maar zijn oprotpremie was 40 miljoen :)
Vind ik leuk
Marco S +2512
dinsdag 12 september 2017 om 16:43
Lekkere bonus.. na twee maanden werken
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:31
Ze hadden beter geld uit kunnen geven aan wat fatsoenlijke spelers.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Crystal Palace belooft Hodgson megabonus bij handhaving in de Premier League'