Nieuwe klap Feyenoord: Van Bronckhorst moet na Jörgensen nóg een keer puzzelen

Nieuwe klap Feyenoord: Van Bronckhorst moet na Jörgensen nóg een keer puzzelen

dinsdag 12 september 2017 om 16:49

Naast Nicolai Jörgensen moet Feyenoord het tegen Manchester City ook doen zonder Ridgeciano Haps, meldt RTV Rijnmond. De linksback was dinsdag niet op het trainingsveld te vinden.

Het regionale medium weet dat Haps net als de Deense spits niet inzetbaar is tegen de Premier League-club. Normaal gesproken kiest trainer Giovanni van Bronckhorst voor Miquel Nelom als vervanger van de van AZ overgekomen verdediger. Achter de naam van Haps stond al een vraagteken. Nu blijkt dat hij dinsdag niet meedoet met de training, lijkt de kans nihil dat hij woensdagavond in de Champions League aan de aftrap staat.

Naast Jörgensen en Haps is het ook onduidelijk of Bilal Basacikoglu van de partij is tegen City. De vleugelaanvaller stond net als zijn collega's niet op het trainingsveld. Dinsdag traint de formatie van Van Bronckhorst voor het laatst.

Plaats een reactie

dinsdag 12 september 2017 om 16:51
Ach. Of je nou met 0-4 verliest of 0-6, dat maakt ook niet uit.
Vind ik leuk
Jordanees +5877
dinsdag 12 september 2017 om 16:52
Wat is dat nou voor instelling..
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:33
Nou ehhh... Nelom tegen De Bruyne...? :)
Vind ik leuk
Jordanees +5877
dinsdag 12 september 2017 om 17:34
Heel het team moet elkaar helpen om City te bestrijden.
Vind ik leuk
Mo +4451
dinsdag 12 september 2017 om 18:12
Een realistische
Vind ik leuk
Jordanees +5877
dinsdag 12 september 2017 om 18:40
Uitgaan van een dikke nederlaag is niet een realistische voorbereiding, of gedachte. Met die instelling ben je al verloren..
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 16:54
Met Nelom erin is 8-0 reëler
Vind ik leuk
Jordanees +5877
dinsdag 12 september 2017 om 17:06
8-0, dat dacht Frankrijk ook tegen Luxemburg (0-0) Real Madrid dacht dat ook tegen Levante(1-1)
Alles kan in het voetbal, je bent nooit kansloos...
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:09
Tuurlijk man. Ik ben maar sarcastisch.
Vind ik leuk
Mo +4451
dinsdag 12 september 2017 om 18:46
En toch is de Champions League anders vind ik. Dan ga je echt door het gaatje dan doe je er werkelijk alles aan. Want iedereen wilt presteren op het allerhoogste niveau en laten zien wat je waard bent.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 19:09
Maar die teams hadden geen Nelom
Vind ik leuk
Jordanees +5877
dinsdag 12 september 2017 om 19:25
Je moet het doen met heel het team, iedereen moet voor elkaar vechten.
Nelom is niet de beste LB maar laten we niet net doen alsof hij een amateur is.
Vind ik leuk
Joen'tje +1329
dinsdag 12 september 2017 om 17:01
Je voetbalt het fijnst als niemand wat van je verwacht!
Vind ik leuk
Spartan +2419
dinsdag 12 september 2017 om 17:07
Nou, bij Sparta gaat die vlieger helaas niet op!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:03
Strijden voor plek 3 kan ook en dan kan doelsaldo nog wel eens van pas komen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:55
Als City in vorm is en Feyenoord niet. Dan misschien wel. Maar dan zou in principe Liverpool ook met 5-0 kunnen verliezen. Haha.
Vind ik leuk
United FC +10531
woensdag 13 september 2017 om 09:51
10 10 10 10
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:58
40?
Vind ik leuk
United FC +10531
woensdag 13 september 2017 om 10:02
Al een beetje zenuwachtig? ;p
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 10:02]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:07
Ja ... Dat me huis niet weg waait. Verder nog iets bijzonders vandaag?
Vind ik leuk
United FC +10531
woensdag 13 september 2017 om 10:13
Feyenoord?
Vind ik leuk
BassieN +5809
dinsdag 12 september 2017 om 16:51
Nelom zou in zijn eentje City nog wel aankunnen.
Vind ik leuk
JDW1988 +1038
dinsdag 12 september 2017 om 17:47
Juist!!!!
Niet fucken met Lord Nelom.
Vind ik leuk
United FC +10531
woensdag 13 september 2017 om 09:52
Lord give me a sign!!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 16:54
nelom word in alle gaten geneukt die hij bezit.
Vind ik leuk
't is wat +1173
dinsdag 12 september 2017 om 17:01
Nou dan is het elftal van city daar wel druk mee, kunnen wij lekker doelpunten maken.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 16:54
Niet best.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 16:54
Aaaah gossie
Vind ik leuk
Berbr +87
dinsdag 12 september 2017 om 16:58
Met Bilal op de bank hadden we nog een kans gehad maar nu...
Vind ik leuk
Gwadt +2525
dinsdag 12 september 2017 om 16:59
Ach, haps vind ik verdedigend nou ook niet goed genoeg voor zo'n ploeg. Als kongolo daar had gestaan had ik nog een beetje vertrouwen gehad
Vind ik leuk
Sil95 +2055
dinsdag 12 september 2017 om 17:00
Tja maar dat is van origine dan ook een centrale verdediger. Backs die zowel aanvallend als verdedigend goed zijn , zijn erg schaars.
Vind ik leuk
Ajacied02 +1533
dinsdag 12 september 2017 om 17:01
Nu staat Nelom er, gelukkig maar!
Vind ik leuk
Sil95 +2055
dinsdag 12 september 2017 om 16:59
Zonde! Desondanks als Feyenoord zijnde je huid zo duur mogelijk verkopen. Het is en blijft voetbal , hoe klein ook de kans van slagen is.
Vind ik leuk
Ajacied02 +1533
dinsdag 12 september 2017 om 17:00
Een geblesseerde Haps is toch altijd beter dan een Nelom in vrom
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:01
Jezus zeg, slecht nieuws om met Nelom te spelen. Hopen op een godswonder voor Feyenoord.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:03
Dit is echt klote nieuws, niet dat ik dacht dat we 50/50 kans hadden, maar nu zonder deze 2 wordt het wel heel erg lastig.
Maja maakt niet uit, zal ze het niet kwalijk nemen als we verliezen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:08
Nee in de andere wedstrijden is er iig meer kans.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:02
Nelom? Wat een ramp dit kan toch niet heeft niets te zoeken op dit niveau wat een miskleun, waar is een goede vervanger?
Vind ik leuk
djk1 +179
dinsdag 12 september 2017 om 18:56
Bij Heerenveen, ene Woudenberg.
Vind ik leuk
Woudo +2868
dinsdag 12 september 2017 om 17:04
Lekker dit geeft de mensheid hoop! Word een walk-over denk een 5 of 6-0 overwinning voor ons!
Vind ik leuk
Alain2708 +1926
dinsdag 12 september 2017 om 17:05
Haps doet niet mee? Denk dat Guardiola nu echt opgelucht is! ;-D
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:05
Heel goed. We doen het zonder haps en jorgenssen.

Dat is wel zo eerlijk.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:06
Zo overtuigend was Haps tot op heden ook weer niet in het Feyenoordshirt. Het zal voor onze (zeer geringe) winstkansen niet zoveel uitmaken.
Vind ik leuk
Chloe +525
dinsdag 12 september 2017 om 18:08
wat ben jij ondankbare ruk
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:07
Dan maar 5-3-2 en Boetius linksback en Larsson en Berghuis voorin.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 17:08]
Vind ik leuk
5by5 +398
dinsdag 12 september 2017 om 17:12
Het was toch duidelijk dat Haps niet zou spelen hij was vorige weekend nog geblesseerd.
Vind ik leuk
gratje +445
dinsdag 12 september 2017 om 17:14
Ze beginnen met 0-0
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 17:15]
Vind ik leuk
Jordanees +5877
dinsdag 12 september 2017 om 17:15
3de minuut ROOD pingel 1-0 Feyenoord.
10de minuut, corner word gewoon ingekopt door vdHeijden, want ja De Bruyne enz niveau kan je hebben, maar helpt dat bij Corners?, 2-0..

En weg zijn alle voorspellingen voor een grote nederlaag voor Feyenoord..

Ik wil maar zeggen, het is voetbal..
Alles kan gebeuren..
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 17:15]
Vind ik leuk
5by5 +398
dinsdag 12 september 2017 om 17:42
Waar kan ik tekenen?
Vind ik leuk
Jordanees +5877
dinsdag 12 september 2017 om 17:43
Op papier.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:17
Uitgerekend de spelers waar geen fatsoenlijke backup voor is, kan me niet voorstellen dat gio kramer opstelt. Die Nelom word ik echt schijtziek van, nooit gefocussed, elke pass minimaal een halve meter uit de richting en domme tackles op verkeerde plaatsen. Laat al vier jaar zien dat ie maximaal subtop is, kan me niet voorstellen dat malacia slechter is, alles beter dan nelom!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:38
Als hij het nu ook nog in z'n hoofd haalt om Amrabat RB te zetten kan hij deze wedstrijd beter schriftelijk afdoen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:49
Wat een hoop imbecielen komen hier...
Vind ik leuk
joedelie +1700
dinsdag 12 september 2017 om 17:50
Jeetje hier schrik ik wel een beetje van.. Geen Bilal tegen MCC.. Dan ben je bij voorbaat kansloos..
Vind ik leuk
Blueman +559
dinsdag 12 september 2017 om 17:52
Dat wordt helemaal niks morgenavond, ben ik bang. En na vier competitierondes al twee blessures, dat belooft ook niet veel goeds.
Vind ik leuk
Teo Smith +11856
dinsdag 12 september 2017 om 18:00
Kunnen we de wedstrijd niet beter aflassen aub?
Vind ik leuk
United FC +10531
woensdag 13 september 2017 om 09:54
Je bent toch niet bang? Wat is dit nou... Je bent toch voor Feyenoord till u die! Zo niet... Come to Besiktas my friend!
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 09:55]
Vind ik leuk
Teo Smith +11856
woensdag 13 september 2017 om 10:42
Winnen tegen city haha. Je moet uitkijken dat je er niet te veel tegen krijgt.
Vind ik leuk
Mo +4451
dinsdag 12 september 2017 om 18:13
Wordt echt niks morgen ben ik bang. Nelom en Kramer dat kan eigenlijk niet, Kramer heeft geen schijn van kans tegen Otamendi en Stones en Nelom zal aan alle kanten voorbij gelopen worden
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 18:13]
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:30
kansloos
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:35
Bilal zullen we niet missen maar Haps en Jorgensen is echt een aderlating 0-0 teken ik voor Hou m'n hart vast
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:53
Dat is geen puzzel. Feyenoord heeft alles dubbel bezet.
Vind ik leuk
djk1 +179
dinsdag 12 september 2017 om 19:06
Helaas is dat bij de spits en beide backs erg slecht gelukt. Jorgensen mis je niet erg omdat je toch niet met 3 spitsen gaat spelen. Met Diks en Nelom ben je op dit niveau pas echt kansloos.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:40
Nee. Je moet als team het hele jaar elkaar helpen. Zodat je, ook spelers die uit vorm zijn of geblesseerd zijn, de wisselspelers kunt inbrengen.
Dus ook de zgn. mindere spelers moeten kunnen voldoen. Zonder wat extra's toe te voegen. Je bent een team, ook als selectie.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 20:41]
Vind ik leuk
djk1 +179
dinsdag 12 september 2017 om 22:12
Nelom is al zijn hele leven uit vorm. In de Eredivisie kom je daar meestal mee weg maar dit is a different cookie. En Diks maakt onder druk ook erg veel fouten. 2 van die zwakke broeders zijn voor elk CL team teveel van het goede, laat staan voor de laatste Nederlandse club op dit podium. Hopelijk spelen St Juste en Amrabat back maar dat zal wel niet.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:56
Met alle respect voor Feyenoord. Maar als je al geen Jorgensen hebt en nu valt haps ook nog weg, ben je toch wel behoorlijk kansloos lijkt mij. Ook al komen zij met hun derde elftal. Ik hoop dat ik ongelijk heb morgen maar vrees t ergste voor de Feyenoord supporters. In ieder geval succes!
Vind ik leuk
rinirat +578
dinsdag 12 september 2017 om 19:48
Haps voegt 0,0 toe..wat puzzelen?
Vind ik leuk
Wouta80 +221
dinsdag 12 september 2017 om 20:06
Hoop het niet maar ben bang voor 1-5. City is zoveel beter...
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 22:10
Haps kan misschien alleen tijdens de training afwezig zijn geweest en misschien binnen getraind hebben of even bij de fysio maar morgen gewoon bij de selectie zitten ! RTv rijnmond zaait al gauw paniek als ze een speler niet zien !
Vind ik leuk
Guusman +409
woensdag 13 september 2017 om 01:18
Jammer voor die jongen, die zal wel balen.
Vind ik leuk
United FC +10531
woensdag 13 september 2017 om 09:57
Tegen zulke toppers speel je niet elk weekend.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Nieuwe klap Feyenoord: Van Bronckhorst moet na Jörgensen nóg een keer puzzelen