Voormalig aanvaller Feyenoord en Twente duikt op in Bulgarije: tweejarig contract

Voormalig aanvaller Feyenoord en Twente duikt op in Bulgarije: tweejarig contract

dinsdag 12 september 2017 om 19:49

Jerson Cabral zet zijn carrière voort in Bulgarije. De 26-jarige flankspeler gaat een tweejarig contract tekenen bij Levski Sofia. De Bulgaarse club heeft dat bekendgemaakt.

Cabral was transfervrij vanwege de financiële problemen van zijn vorige werkgever SC Bastia. De Franse club werd verplicht teruggezet naar het derde niveau. De aanvaller werd vorig seizoen door de Bastia verhuurd aan Willem ll. Levski is de zevende club van Cabral. Eerder was hij actief voor Feyenoord, FC Twente, ADO Den Haag, Willem ll en Sparta.

Levski laat op de clubsite weten dat de deal dinsdagavond officieel wordt gemaakt. Dan zet Cabral zijn handtekening onder een verbintenis voor twee jaar. Levski staat momenteel op de derde plek in de Bulgaarse competitie, achter koploper CSKA Sofia en Ludogorets. Vorig seizoen werd de club tweede. De Bulgaren spelen dit seizoen geen Europees voetbal, omdat het in de kwalificatie voor de Europa League misging tegen het Kroatische Hajduk Split.

Plaats een reactie

dinsdag 12 september 2017 om 19:52
Jerson Cabrallejareneenandereclub
Vind ik leuk
Old Star +3905
dinsdag 12 september 2017 om 19:58
Zal mij idd benieuwen of ie hier wel zijn contract uit dient. From hero to zero.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 19:54
Hoe diep kan je zakken... was een groot talent!
Vind ik leuk
furgist +1452
woensdag 13 september 2017 om 07:48
hoe diep hij zakken kan vullen
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 19:55
Cabral heeft geloof ik al 3 paspoorten vol met stempels er in met de tekst: Het land uit en er nooit meer in;)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 19:59
Bulgarije...wie begeleidt die jongen? Als je ergens slechte verhalen hoort over hoe men met voetballers omgaat...
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:03
Misidjan speelt er ook al een tijdje, niet bij elke club is dit het geval natuurlijk.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:43
Tja, dus daarom is Bulgarije prima? Van de website van de VVCS (mei 2017):
Daarom geeft de spelersvakbond VVCS inmiddels een negatief transferadvies voor sommige competities. ‘Onder meer Cyprus, Griekenland, Roemenië en Bulgarije. Die lijst wordt steeds langer,’ somt VVCS-directeur en jurist Louis Everard op.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:43
Maar niet bij iedere club zoals ik aangeef.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 22:05
Ik denk dat je bij Ludogorets, CSKA Sofia, Levski Sofia en misschien nog Slavia nog wel aan de bak komt. De rest moet je inderdaad goed oppassen
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:03
Mooie en levendige stad, leuk voor Cabral.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:45
Begon leuk....voor de rest een middelmatige speler met een groot ego
Vind ik leuk
remakil +1652
dinsdag 12 september 2017 om 21:10
Ah, in de omkoopwereld voetballen. Leuk voor hem, ballen in een land waar het meeste vooraf al is bepaald...
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:38
Die zíen we nooit meer... terug... Jammer hoor, was altijd gecharmeerd van hem.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 23:32
Doe je ding daar Cabral. Je hebt best potentie. Nu waarmaken!
Vind ik leuk
Hesses +618
woensdag 13 september 2017 om 02:57
Cabral werd afgelopen seizoen verhuurd aan willem 2 ?? Speelde hij niet voor sparta afgelopen seizoen ?
Vind ik leuk
wijze man +1290
woensdag 13 september 2017 om 07:37
Zonde....
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Voormalig aanvaller Feyenoord en Twente duikt op in Bulgarije: tweejarig contract