Guardiola wijst drie Feyenoorders aan: Moeilijk om te zeggen wie de beste is

Guardiola wijst drie Feyenoorders aan: "Moeilijk om te zeggen wie de beste is"

woensdag 13 september 2017 om 09:05

Pep Guardiola heeft geen idee wie hij de beste speler van Feyenoord vindt. De manager van Manchester City is in ieder geval wel onder de indruk van Nicolai Jörgensen, Karim El Ahmadi en Tonny Vilhena, zo laat hij weten op de persconferentie.

"Wie ik de beste speler van Feyenoord vind? Jörgensen is een topaanvaller. Ze spelen veel via hem om de bal vast te houden. Natuurlijk is ook El Ahmadi een speler met veel kwaliteiten. Vilhena is een goede speler. Zoals altijd in Nederland hebben de vleugelspelers één-op-één kwaliteiten. Ze zijn goed. Het is een goed team. Feyenoord heeft heel veel goede spelers in de selectie. Het is moeilijk om te zeggen wie de beste is."

Guardiola geeft aan dat Feyenoord zeker kansen heeft tegen zijn ploeg. "Misschien heeft de pers hier niet veel vertrouwen in Feyenoord. Ik zie dat anders. Ik heb heel veel respect voor deze club", aldus de Spanjaard.

Plaats een reactie

Korm +21601
woensdag 13 september 2017 om 09:06
Tja het indekken is begonnen, mocht City verliezen ;)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:43
Hahahaha inderdaad de appel valt niet ver van de boom :0)
Gardiola indekens stel dat ze verliezen inderdaad ja :0)
Maar ik denk dat hij de Wedstrijd tegen Manchester united heeft gezien thuis hier in de Kuip en dat hij daar van onder de indruk is geraakt.
Het was ook een mooie wedstrijd ergens mag City zn borst wel nat maken. ;)
Vind ik leuk
Ealanta +120
woensdag 13 september 2017 om 11:23
Ik denk dat we sowieso onze borst wel nat gaan maken, behalve de supporters in de 2e ring ;)
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 13 september 2017 om 13:37
Lekker weertje! ;p
Vind ik leuk
dhrwobo +8837
woensdag 13 september 2017 om 09:07
Hahaha Guardiola is wel een heus charme-offensief aan het voeren zeg. Kom op zeg, die Pep is toch puur een showtje aan het neerzetten? Die is ECHT niet onder de indruk van Feyenoord.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:15
Je weet dat Pep geinspireerd is door Johan Cruijf en daardoor veel affiniteit heeft met het Nederlandse voetbal? Zijn respect daarvoor schuift hij nooit onder stoelen of banken als hem daarnaar gevraagd wordt en dat zal altijd de manier zijn waarop hij het benaderd.

En daarbuiten... waarom moet iemand beledigd worden als je beter bent? Ik ben voor deze manier van respect voor de tegenstander.
Vind ik leuk
dhrwobo +8837
woensdag 13 september 2017 om 14:18
Ik ben het absoluut met je eens dat je beter zo over je tegenstander kan praten dan negatief. Alleen is het niet geloofwaardig als een trainer zoals Pep zegt onder de indruk te zijn van spelers die stuk voor stuk nog niet half zo goed zijn als het spelersmateriaal waar hij dagelijks mee werkt toch? Zijn niveau om onder de indruk te zijn ligt, met alle respect, toch beduidend hoger dan wat de Feyenoord-spelers kunnen?

En het is hartstikke leuk dat hij geïnspireerd is door Cruijff en de Hollandse school. Maar allereerst is Feyenoord niet echt conform de Hollandse school aan het voetballen (of i.i.g. niets bijzonders qua speelstijl, gewoon 4-3-3 wat half europa speelt). En bovendien moeten we allemaal constateren dat de Hollandse school inmiddels maximaal is ingehaald door andere competities die op het gebied van talentontwikkeling beter presteren dan onze clubs.

Dus respect? Absoluut op z'n plaats en mooi om te zien. Maar voor de rest is het kwats natuurlijk.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:28
Ik weet ook wel dat City normaal gesproken beter is dan Feyenoord... maar er is maar 1 plek om dat te laten zien en dat is tussen de lijnen.

Ik heb nergens iets gezegd over de hollandse school... Alleen over Nederlands voetbal.

Persoonlijk ben ik van mening dat als we strijd toevoegen aan het palet van het Nederlandse voetbal we een stuk meer rozijnen in de pap hadden gehad dan met alleen maar technisch voetballen.

Lijkt soms wel of de helft denkt dat als het niet meer op de hollandse school manier lukt dat we dan maar moeten opgeven.. c'mon... knokken voor elke cm gras ook al is je tegenstander beter. Maak het ze liever moeilijk dan dat we als NL clubs vantevoren al excuses gaan zoeken om ons in te dekken voor verlies. Slappe zooi.
Vind ik leuk
Mo +8002
woensdag 13 september 2017 om 09:34
Nee joh natuurlijk niet loopt gewoon uit zijn nek te kletsen
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:36
Precies hetzelfde als mourinho deed tegen Ajax
Vind ik leuk
Marco S +2544
woensdag 13 september 2017 om 09:08
Kramer is de meest onderschatte voetballer..
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:13
Overschatte voetballer bedoel je
Vind ik leuk
Marco S +2544
woensdag 13 september 2017 om 09:16
Prima spits.. ik verwacht veel van hem vanavond.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:19
Maar niet bij Feyenoord. Meer een degradatievoetballer.... allemaal hoge ballen op Kramer.

Als het nodig is (dus als ze achter staan komt hij er meestal in bij Feyenoord)

Nee sorry Marco hij is een prima spits maar zeer zeker niet voor dit niveau
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 09:19]
Vind ik leuk
Recycle +1802
woensdag 13 september 2017 om 10:58
Vanavond zullen ze ook moet pompen. Tegenhouden gaat niet werken. Hopen op een late 1-1 of 2-2
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:45
AMEN!!!!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:46
Precies
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:49
Jij snapt het Lucky geboren voor het voetbal jij :0)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:50
Jij toch ook (-:
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:59
Jaaa sowieso begonnen bij de F jes
;)
Vind ik leuk
Bdog +3331
woensdag 13 september 2017 om 09:09
Je moet je schamen Pep. je bent, als topclub uit een topcompetitie met een budget dat tientallen keren hoger is dan je tegenstander uit de Mickey Mouse league verplicht om met grote cijfers te winnen en dat ook uit te spreken.
Al hoop ook ik natuurlijk op een geweldige stunt.
Vind ik leuk
Woudo +7542
woensdag 13 september 2017 om 09:09
Snap wel dat hij zo onder de indruk in is van deze prachtclub! Rotterdam word een gekkenhuis vanavond heb er zin an!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:12
Normaal gesproken wint City met de spelers die zij hebben... Maar we kennen allemaal de magie van de Kuip... ik hoop dat ze vanavond weer eens van zich laat horen en ons een historische (op een positieve manier voor het Nederlandse voetbal) avond voorschotelt.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 09:13]
Vind ik leuk
Mo +8002
woensdag 13 september 2017 om 09:36
Denk niet dat Agüero de Bruyne Silva onder de indruk van een heksenketel
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:13
Heerlijk weer om zo'n wedstrijd te spelen vaavond. Ben zeer benieuwd.
Vind ik leuk
Pvdsluis +2239
woensdag 13 september 2017 om 09:14
Ik mis Diks en Nelom bij deze 3
Vind ik leuk
Santi +17498
woensdag 13 september 2017 om 09:15
Is Feyenood dan kampioenskandidaat PL mochten ze meedoen? Dan zou Everton wel 6e worden in Nederland ; )
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:22
Guardiola heeft veel bruin op zijn tong.
Vind ik leuk
pico323 +3208
woensdag 13 september 2017 om 09:22
Mooie vent, hij liegt een beetje, Feyenoord heeft voor Nederlandse begrippen een redelijke elftal maar Europees. Nog lang niet. Ik heb gegokt op 0-4 maar hoop op 1-1. Of 2-1
Vind ik leuk
Rafael +488
woensdag 13 september 2017 om 09:30
Pep is een gentleman en weet als hij niet op tijd de trekker weet over te halen dat hij vanavond zo maar opgevreten kan worden door de leeuwen van Rotterdam zuid. In het Colleseum van Nederland zal het er gek aan toe gaan met het legioen er achter en al zijn ze misschien wel wat gewent die Engelse maar we gaan ze vandaag toch een hele leuke welkom geven. We kome uit Rottuhrdam ken je da nie horuh dan
Vind ik leuk
Vlietje +117
woensdag 13 september 2017 om 09:36
Hij kan het mooi brengen maar dat stemmetje in zijn hoofd zegt minimaal met 4 goals verschil winnen!!!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:36
Denk dat het vanavond om kwart voor elf(als ik de teletekst aanzet)even genieten word.
Vind ik leuk
Roya +582
woensdag 13 september 2017 om 09:41
Ik hoop niet dat paps of mams je dan betrapt als je stiekum je tv weer aan hebt gezet
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:34
zal heel stilletjes doen
Vind ik leuk
Fredsjhe +2514
woensdag 13 september 2017 om 09:51
Klopt wel, Amsterdammers zijn teletekstsupporters. Tipje, neem meteen 819 effe mee. Kun je nog meer genieten.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:48
Amsterdammers zijn teletekst supporters? Zielig figuur ben je om dit te zeggen. Je mocht willen dat je zo vaak bij uit en thuiswedstrijden aanwezig ben bij je club als ik. Lekker alles over 1 kamp scheren.
Vind ik leuk
Fredsjhe +2514
woensdag 13 september 2017 om 15:22
Alleen maar respect voor jouw aanwezigheidspercentage natuurlijk Erismaar1club.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:38
Kwam al op het vak toen jullie nog in de zaadzak van jullie vaders zaten
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 12:41]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:44
Je favoriete club in het buitenland is zeker Bruine Ster Belgrado!!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:50
Ja geniet je ervan als een Nederlandse club Europees verliest?
Zielig zeg.
Vind ik leuk
djk1 +185
woensdag 13 september 2017 om 09:43
In de Kuip is Toornstra de beste.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:52
Denk dat Guardiola eerst heeft moeten opzoeken wie er bij Feyenoord speelt.
Een paar namen uit z'n hoofd geleerd en vervolgens een verhaaltje omheen gebreid.
Vind ik leuk
Gu3rilla +14024
woensdag 13 september 2017 om 11:17
Ik denk dat Pep al een paar dagen Feyenoord intensief aan het analyseren is dat doet hij namelijk altijd.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:20
Wat ben je toch lief Guardiola hahaha
Vind ik leuk
Janjan +324
woensdag 13 september 2017 om 10:36
Ik hoop voor Nederland dat Feyenoord lekker punten gaat scoren....en een leuk resultaat neerzet. Misschien wat AJAX vorig jaar deed kan misschien nu Feyenoord overkomen. Succes
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:51
nou is je aangeraden , want als je denk dat je gaat onderschatten ga je niet al te zuinig schijten met het publiek erbij, dan krijgen die boys vleugels
Vind ik leuk
rinirat +865
woensdag 13 september 2017 om 11:36
Jongens hij moet toch wat zeggen,en city gaat niet verliezen want ze spelen veel te snel voetbal voor een Nederlandse club.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 13:54
snel voetbal is goed maar als de achter hoede gefocus en goed staat mag je nog zo snel spelen.maar je komt niet langs. maar als je als DE LIGT en VELDMAN ga staan dan is de wedstrijd heel snel gespeeld
Vind ik leuk
Scf1984 +123
woensdag 13 september 2017 om 14:04
Tsja wat moet hij anders zeggen we walsen Feyenoord helemaal plat, dan was het weer de arrogantie ten top. Ik ben benieuwd, zou wel mooi zijn trouwens 1-0 dromen mag toch:-)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Guardiola wijst drie Feyenoorders aan: "Moeilijk om te zeggen wie de beste is"