China-ster Tevez duurste reservespeler ooit: Hij is te zwaar

China-ster Tevez duurste reservespeler ooit: "Hij is te zwaar"

woensdag 13 september 2017 om 09:20

Carlos Tevez is bij Shanghai Shenhua niet meer zeker van een basisplaats. De Argentijnse aanvaller kampt met overgewicht, claimt zijn trainer Wo Jingui.

"Ik stel hem nu niet op omdat hij er fysiek niet klaar voor is", laat Jingui weten in gesprek met journalisten. "Hij is te zwaar, samen met Fredy Guarin. Ik moet verantwoordelijkheid nemen voor het team en de spelers. Als je niet in staat bent om alles te geven, heeft het voor mij geen zin om je op te stellen. Ik heb een hoop grote namen gecoacht en ik kies mijn spelers niet op basis van reputatie."

Shangai Shenhua heeft het lastig in de Chinese competitie. De ploeg moet het doen met een elfde plaats. Topaankoop Tevez was in twaalf wedstrijden verantwoordelijk voor slechts twee doelpunten. De Argentijn strijkt in China een vorstelijk weeksalaris van 700.000 euro.

Plaats een reactie

woensdag 13 september 2017 om 09:21
haha
Vind ik leuk
Santi +12455
woensdag 13 september 2017 om 09:21
Originele en goed doordachte reactie :)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:23
Inderdaad, maar het is nog vroeg.
Typisch gevalletje van lekker afbouwen, veel geld verdienen en genieten van het leven.
Een vandervaartje.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:49
Zou hij dan echt nul verantwoordelijkheid voelen om een prestatie te leveren voor die wekelijkse 700k?
Vind ik leuk
United FC +10077
woensdag 13 september 2017 om 13:53
Vind het ook een beetje beschamend!
Vind ik leuk
Frenkie +2912
woensdag 13 september 2017 om 16:45
Het mooie aan profvoetballer zijn is dat je in principe geen reet hoeft te doen, je hebt een contract voor een bepaalde tijd en je wordt niet betaald voor je prestaties. Dus lekker een contract voor 5 jaar tekenen, een paar keer per week een paar uurtjes gaan trainen en dan in het weekend op de bank of in de tribune zitten.

En dan heb je nog spelers die vinden dat ze te weinig worden betaald.
Vind ik leuk
5697956 +1255
woensdag 13 september 2017 om 20:43
Dan nog moet je jezelf blijven onderhouden.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 13:47
En nog 17 liks erbij krijgen ook. Zeker van al zijn 010 matties ;-P
Vind ik leuk
Djambo +1699
woensdag 13 september 2017 om 09:36
Ja van al dat geld natuurlijk een hoop loempia's gegeten dan krijg je dat.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:08
Soms als je teveel geld verdient kan het geld tegenwoordig ook in je buik groeien blijkbaar :0-) in dit geval:0)
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 04:34
Nou sinouh waarom hoor ik je hier niet over, of waren het alleen de Marokkaanse spelers die te zwaar bij hun clubs aan komen?? Lol
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:21
Hij mag naar Willem II komen
Vind ik leuk
Spartan +2416
woensdag 13 september 2017 om 10:19
Ja, denk je dat WII hem wel kan gebruiken? ;-)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:04
Ik denk dat elke speler voor ons een aanwinst is ;-)
Vind ik leuk
Santi +12455
woensdag 13 september 2017 om 11:05
Ook Lukassen? ;)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:06
nou, dat gaat weer te ver
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:39
Kunnen jullie €700 000/week betalen?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:22
Haha, die gooit er werkelijk met de pet naar zo te zien...
Vind ik leuk
United FC +10077
woensdag 13 september 2017 om 13:55
Gewoon proberen hem te lozen.
Vind ik leuk
Woudo +2867
woensdag 13 september 2017 om 09:22
Hahaha die tevez neemt t voetbal totaal niet meer serieus net als bijna al die gasten die naar China gaan, gewoon miljoenen opstrijken en er weinig voor doen! Waar kan ik tekenen?
Vind ik leuk
Bongo +426
woensdag 13 september 2017 om 11:02
De regering in den Haag kan je tekenen
Ok je verdient geen miljoenen maar daar gooien ze er ook met de pet naar en doen weinig.
Vind ik leuk
Bdog +2641
woensdag 13 september 2017 om 09:27
Voor 700.000 euro per week kun je ook wel heel wat bakkies noodles kopen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:28
Domme Chinezen. Betaal uitgerangeerde spelers maar een salaris waar je een heel land voor kunt voeden. Dan krijg je vanzelf corpulente spelers.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:28
MacTevez
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:29
Frank de Boer mag ook niet klagen. Hij krijgt voor zijn aanwezigheid van 77 dagen toch een slordige 5500000. Dat is toch 500000 duizend per week.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:34
Je moet ook iets met dat geld dan maar paar keer per dag wokken.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:35
Begin van het einde als je in China op de bank belandt
Vind ik leuk
Roya +566
woensdag 13 september 2017 om 09:54
Begin van het einde als je in China wil gaan cashen je komt dan nooit meer in de Europese top aan de bak
Vind ik leuk
timm0s +239
woensdag 13 september 2017 om 10:41
Paulinho
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:51
Niet gek. Met zo'n weeksalaris zou ik ook een keertje extra naar de McD gaan...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:05
Ik was allang van het padje af met zoveel geld.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:12
Misschien komt Barça langs met een zak geld?...
Vind ik leuk
Guust +3193
woensdag 13 september 2017 om 10:22
Die wil uitgekocht worden met een miljoentje of 20.
Vind ik leuk
Marco S +2545
woensdag 13 september 2017 om 10:24
dik betaald..
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:28
Het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:03
Zei mijn werkgever ook tegen me, maar moet gewoon elke ochtend aantreden...
Vind ik leuk
derksen +5709
woensdag 13 september 2017 om 11:16
Gisteren een 4-0 voorsprong weggegeven!
China competitie alles boven 2.5 elke week en Katjing!
Vind ik leuk
darmianto +6027
woensdag 13 september 2017 om 11:25
Hahahaha, we pakken die Chinezen wel terug op deze manier met goedkope namaak waar je te veel voor betaald.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:36
Die eet zijn loon op :')
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:38
Valt ook niet mee, elke dag naar de chinees.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:22
Dikke Freddy van PKC?..
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:22
Voor zo'n 3 miljoen per maand wil ik ook wel op de bank zitten in China.
Vind ik leuk
frank1971 +1617
woensdag 13 september 2017 om 12:36
Hij heeft al heel wat grote namen gecoacht. Wie dan???
Vind ik leuk
United FC +10077
woensdag 13 september 2017 om 13:53
Zonde van zo'n goede speler. Natuurlijk verdient die man belachelijk veel maar daar moet je dan ook gewoon je stinkende best voor doen. Hij zet zichzelf wel voor schut zo...
Vind ik leuk
Frenkie +2912
woensdag 13 september 2017 om 16:47
Ik zou ook een video in scene zetten van 5 min lang waar ik ballen in de kruising schiet en acties maak. Dan stuur ik het op naar China en wie weet krijg ik wel een contract voor 5 jaar. Ga ik daar ook lekker banken.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:49
Hebben jullie het adres van Tevez ga ik effe koffie drinken
Vind ik leuk