China-ster Tevez duurste reservespeler ooit: Hij is te zwaar

    China-ster Tevez duurste reservespeler ooit: "Hij is te zwaar"

    woensdag 13 september 2017 om 09:20

    Carlos Tevez is bij Shanghai Shenhua niet meer zeker van een basisplaats. De Argentijnse aanvaller kampt met overgewicht, claimt zijn trainer Wo Jingui.

    "Ik stel hem nu niet op omdat hij er fysiek niet klaar voor is", laat Jingui weten in gesprek met journalisten. "Hij is te zwaar, samen met Fredy Guarin. Ik moet verantwoordelijkheid nemen voor het team en de spelers. Als je niet in staat bent om alles te geven, heeft het voor mij geen zin om je op te stellen. Ik heb een hoop grote namen gecoacht en ik kies mijn spelers niet op basis van reputatie."

    Shangai Shenhua heeft het lastig in de Chinese competitie. De ploeg moet het doen met een elfde plaats. Topaankoop Tevez was in twaalf wedstrijden verantwoordelijk voor slechts twee doelpunten. De Argentijn strijkt in China een vorstelijk weeksalaris van 700.000 euro.

    Plaats een reactie

    010 armie +1941
    woensdag 13 september 2017 om 09:21
    haha
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8195
    woensdag 13 september 2017 om 10:08
    Soms als je teveel geld verdient kan het geld tegenwoordig ook in je buik groeien blijkbaar :0-) in dit geval:0)
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 04:34
    Nou sinouh waarom hoor ik je hier niet over, of waren het alleen de Marokkaanse spelers die te zwaar bij hun clubs aan komen?? Lol
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 09:21
    Hij mag naar Willem II komen
    Vind ik leuk
    Spartan +4793
    woensdag 13 september 2017 om 10:19
    Ja, denk je dat WII hem wel kan gebruiken? ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 11:04
    Ik denk dat elke speler voor ons een aanwinst is ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 10:39
    Kunnen jullie €700 000/week betalen?
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +16938
    woensdag 13 september 2017 om 09:22
    Haha, die gooit er werkelijk met de pet naar zo te zien...
    Vind ik leuk
    United FC +12265
    woensdag 13 september 2017 om 13:55
    Gewoon proberen hem te lozen.
    Vind ik leuk
    Woudo +8150
    woensdag 13 september 2017 om 09:22
    Hahaha die tevez neemt t voetbal totaal niet meer serieus net als bijna al die gasten die naar China gaan, gewoon miljoenen opstrijken en er weinig voor doen! Waar kan ik tekenen?
    Vind ik leuk
    Bongo +1445
    woensdag 13 september 2017 om 11:02
    De regering in den Haag kan je tekenen
    Ok je verdient geen miljoenen maar daar gooien ze er ook met de pet naar en doen weinig.
    Vind ik leuk
    Bdog +4751
    woensdag 13 september 2017 om 09:27
    Voor 700.000 euro per week kun je ook wel heel wat bakkies noodles kopen.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 09:28
    Domme Chinezen. Betaal uitgerangeerde spelers maar een salaris waar je een heel land voor kunt voeden. Dan krijg je vanzelf corpulente spelers.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 09:29
    Frank de Boer mag ook niet klagen. Hij krijgt voor zijn aanwezigheid van 77 dagen toch een slordige 5500000. Dat is toch 500000 duizend per week.
    Vind ik leuk
    Kesse Vodde +7329
    woensdag 13 september 2017 om 09:35
    Begin van het einde als je in China op de bank belandt
    Vind ik leuk
    Roya +771
    woensdag 13 september 2017 om 09:54
    Begin van het einde als je in China wil gaan cashen je komt dan nooit meer in de Europese top aan de bak
    Vind ik leuk
    timm0s +386
    woensdag 13 september 2017 om 10:41
    Paulinho
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 09:51
    Niet gek. Met zo'n weeksalaris zou ik ook een keertje extra naar de McD gaan...
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1152
    woensdag 13 september 2017 om 10:05
    Ik was allang van het padje af met zoveel geld.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 10:12
    Misschien komt Barça langs met een zak geld?...
    Vind ik leuk
    Guust +4877
    woensdag 13 september 2017 om 10:22
    Die wil uitgekocht worden met een miljoentje of 20.
    Vind ik leuk
    Marco S +4168
    woensdag 13 september 2017 om 10:24
    dik betaald..
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 10:28
    Het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen
    Vind ik leuk
    Bastack +118
    woensdag 13 september 2017 om 11:03
    Zei mijn werkgever ook tegen me, maar moet gewoon elke ochtend aantreden...
    Vind ik leuk
    derksen +8365
    woensdag 13 september 2017 om 11:16
    Gisteren een 4-0 voorsprong weggegeven!
    China competitie alles boven 2.5 elke week en Katjing!
    Vind ik leuk
    darmianto +7958
    woensdag 13 september 2017 om 11:25
    Hahahaha, we pakken die Chinezen wel terug op deze manier met goedkope namaak waar je te veel voor betaald.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 11:36
    Die eet zijn loon op :')
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 11:38
    Valt ook niet mee, elke dag naar de chinees.
    Vind ik leuk
    SuperScc +762
    woensdag 13 september 2017 om 12:22
    Dikke Freddy van PKC?..
    Vind ik leuk
    frank1971 +2217
    woensdag 13 september 2017 om 12:36
    Hij heeft al heel wat grote namen gecoacht. Wie dan???
    Vind ik leuk
    United FC +12265
    woensdag 13 september 2017 om 13:53
    Zonde van zo'n goede speler. Natuurlijk verdient die man belachelijk veel maar daar moet je dan ook gewoon je stinkende best voor doen. Hij zet zichzelf wel voor schut zo...
    Vind ik leuk
    henkj +3