VP-voetbalkantine: 'Feyenoord moet tevreden zijn met punt in Kuip tegen City'

VP-voetbalkantine: 'Feyenoord moet tevreden zijn met punt in Kuip tegen City'

woensdag 13 september 2017 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'Ajax had beter Luckassen kunnen halen dan Wöber'
Stelling 2: 'Het niet verkopen van Dolberg is een grote fout'
Stelling 3: 'Feyenoord moet tevreden zijn met punt in Kuip tegen City'

Heb je een idee waarmee deze rubriek verbeterd kan worden? Elke suggestie is welkom, van suggesties voor stellingen tot concrete tips voor de verdere invulling. Drop je ideeën daarom gerust in het reactiesysteem!

Plaats een reactie

woensdag 13 september 2017 om 11:02
Eh nee luckassen is shit
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:05
Onderbouwing please
Vind ik leuk
Santi +17498
woensdag 13 september 2017 om 11:05
Zijn shitte spel
Vind ik leuk
Ruud40 +6907
woensdag 13 september 2017 om 12:01
Of:
Ajax heeft Viergever al opgehaald bij AZ dus nog een vergelijkbare speler erbij halen heeft weinig zin.

En van beide zal de discussie voorlopig wel blijven in hoeverre ze bij een top-3 club op hun plaats zijn gezien de "gebrekkige" skills

En als het Ajax al niet meer lukt een verdediger van het niveau Lucassen op te leiden, dan stop maar met die jeugdopleiding.
Dus gewoon effe wachten tot de Ligt iemand naast zich krijgt uit de jeugd en het zal voor iedereen duidelijk zijn dat Ajax dit soort spelers niet hoeft te kopen. Voor psv is dat een ander verhaal.

Wat Wober betreft, dat wordt echt afwachten want volgens mij heeft anders dan bij Lucassen nog bijna niemand hier die meer dan een paar minuten op ere divisie niveau zien spelen. Ikzelf in elk geval nog niet.

Hem vergelijken met Lucassen kan ik dus hoe dan ook nog niet.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 12:08]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:08
https://www.youtube.com/watch?v=YwcT4Z0D5a0
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:10
Haha goede onderbouwing
Vind ik leuk
Degraaf +9001
woensdag 13 september 2017 om 11:46
Hahaha, meer dan voldoende onderbouwd ;-)
Vind ik leuk
chicken +6162
woensdag 13 september 2017 om 11:21
Geen handelingssnelheid, geen inzicht en te weinig techniek. Feyenoord had hem beter gepast dan psv. Daa4 had hij op termijn Karim vervangen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:57
Feyenoord heeft een veel betere gehaald daarvoor. Amrabat is 10 klassen beter
Vind ik leuk
Guust +3696
woensdag 13 september 2017 om 12:16
Heb je hem zien spelen laatste wedstrijden, geen uitleg nodig toch.
Vind ik leuk
Pino61 +8563
woensdag 13 september 2017 om 20:41
1-nee
2-nee
3-nee
Vind ik leuk
Santi +17498
woensdag 13 september 2017 om 11:03
Meen je dit VP? Lukassen kan echt geen ene kut.
Vind ik leuk
Nick Kools +12190
woensdag 13 september 2017 om 11:05
Goed onderbouwd ook :)
Vind ik leuk
Santi +17498
woensdag 13 september 2017 om 11:07
Ok, hier is je gevraagde onderbouwing.


Lukassen kan niet verdedigen, zou bij AZ al geen basisplek hebben, laat staan in de CV waar hij al af werd gehaald omdat hij te kort komt.
Daarnaast laat hij maar niet die shirts van de tegenstanders los wat nog 15 penalst egen kan opleveren dit seizoen
Vind ik leuk
Nick Kools +12190
woensdag 13 september 2017 om 11:08
Ik maakte maar een geintje omdat je dat gisteren tegen mij zei :)
Vind ik leuk
Santi +17498
woensdag 13 september 2017 om 11:08
Toen kreeg ik de onderbouwing echter niet meneer Kools ;)
Vind ik leuk
Nick Kools +12190
woensdag 13 september 2017 om 11:11
Nee klopt als een bus..
Soms moet je ook eens iets kunnen roepen zonder onderbouwing :)

Van gisteren kan ik ook niet echt onderbouwen omdat t meer een onderbuikgevoel is met al die rare namen op een shirt.
Vind ik leuk
Santi +17498
woensdag 13 september 2017 om 11:12
Persoonlijk vind ik het eigenlijk wel leuk :) Zo'n atletennaam is een soort van écht hem, zijn achternaam is maar zn naam, meer karakteristiek ofzo idk :)
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +10922
woensdag 13 september 2017 om 11:09
Sinds wanneer heb jij leren typen Tim? Haha ;-)
Vind ik leuk
Korm +21601
woensdag 13 september 2017 om 11:10
hahahaha +1
Vind ik leuk
Santi +17498
woensdag 13 september 2017 om 11:10
Laptop knul :_)
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +10922
woensdag 13 september 2017 om 11:17
Hehe oké pikkie ;-)
Vind ik leuk
Korm +21601
woensdag 13 september 2017 om 11:10
Wober wel dan? nog niet veel van gezien :)
Vind ik leuk
Santi +17498
woensdag 13 september 2017 om 11:11
Ik vertrouw meer in de nog onbekende dan in de bewezen zak hooi :)
Vind ik leuk
Korm +21601
woensdag 13 september 2017 om 11:15
geef luckassen de tijd, hij heeft ook geen beste verdediger naast zich staan waar je aan kan optrekken. bovendien speelt hij in een heel nieuwteam en op andere positie, dat heeft tijd nodig
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 11:16]
Vind ik leuk
Santi +17498
woensdag 13 september 2017 om 11:16
Ik ben m nu al zat eigenlijk.
Vind ik leuk
Korm +21601
woensdag 13 september 2017 om 11:16
zou jammer zijn
Vind ik leuk
Guust +3696
woensdag 13 september 2017 om 12:19
Klopt, die Isimat had vorig seizoen een goede naast hem, valt nu ook door de mand.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:49
Kijk de samenvatting van Heerenveen Psv maar even terug. Dan heb je genoeg onderbouwing!
Vind ik leuk
Nick Kools +12190
woensdag 13 september 2017 om 13:17
Dat was een geintje tussen Santi en mij :)
Dus was niet nodig om hier serieus op in te gaan.
Ik weet ook wel dat Lukassen er geen kut van kan en een miskoop is als verdediger.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:03
Nouuuuu nee
Vind ik leuk
Hyena +19689
woensdag 13 september 2017 om 11:04
Zeer vreemde stelling dit. Ten eerste bakt Luckassen er op het moment helemaal geen donder van. En daarnaast hebben we Wöber nog helemaal niet in actie gezien.
Vind ik leuk
Santi +17498
woensdag 13 september 2017 om 11:05
VP eh
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:04
Nope
Vind ik leuk
Marco S +2544
woensdag 13 september 2017 om 11:05
Ajax had beter Sanchez kunnen houden..
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:05
Beetje heel erg voorbarige stelling, wat gewoon nergens op slaat.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:05
Luckassen is volgens mij veel beter op CVM dan als CV. Snap ook niet waarom PSV hem gehaald heeft voor in de verdediging.
Vind ik leuk
Fredsjhe +2514
woensdag 13 september 2017 om 11:06
1. Oneens
2. Eens
3. Oneens.

En klaar weer.
Vind ik leuk
Nick Kools +12190
woensdag 13 september 2017 om 11:06
Lukassen is helemaal geen verdediger, snap niet dat PSV m gekocht heeft.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:07
Wat nou Ajax nieuws? VP hoort vandaag volop met alleen Feyenoord nieuws te staan;)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:08
Wat wil je dan? Een stelling van met hoeveel tegengoals gaat feyenoord verliezen vanavond (is maar een idee)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:09
ja ze hadden de stelling moeten maken gaat feyenoord met 0-4 of 0-5 verliezen
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +10922
woensdag 13 september 2017 om 11:10
Feyenoord gaat gewoon stunten vandaag!
Vind ik leuk
Korm +21601
woensdag 13 september 2017 om 11:12
het wordt maar 0-1?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:13
Grote vriend van me!
Vind ik leuk
Santi +17498
woensdag 13 september 2017 om 11:15
Zit jij vanaaf in de VIP afdeling?? :)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:17
De echte VIP afdeling die is door een of ander onbekend Vipje overgenomen Santi;)
Vind ik leuk
Mo +8004
woensdag 13 september 2017 om 17:16
Geloof je het zelf riggy?
Vind ik leuk
orion73 +646
woensdag 13 september 2017 om 11:08
Die Luckassen is een softie. Dat gaf hij zelf al aan toen hij PSV boven Feyenoord verkoos omdat hij niet zo tegen het 'harde' klimaat in Rotterdam kan. Nou dan hoeft hij ook niet naar Ajax want daar heerst hetzelfde klimaat. Het is gewoon een miskoop want hij mist alles voor de top. Heeft weliswaar een sterk lichaam maar voetballend is hij niveau subtop eredivisie en niets meer.
Vind ik leuk
Guust +3696
woensdag 13 september 2017 om 12:23
Zijn intervieuw na de wedstrijd was ook een slechte, het leek wel of we met een man minder speelde, ja dat deden we uiteindelijk ook. :-)
Vind ik leuk
orion73 +646
woensdag 13 september 2017 om 12:28
Het was tenenkrommend. Beter hem voortaan tegen zichzelf in bescherming nemen en een ander het woord laten doen. Kan hij ff wennen dat hij nu wat meer in de schijnwerpers staat dan bij AZ.
Vind ik leuk
Ruud40 +6907
woensdag 13 september 2017 om 19:32
Lucassen is een waardige opvolger van Willems.

Heb ook nooit gezien wat ze daar in zagen en is ze nog gelukt om hem te verkopen ook, dus wat wil je nog meer?
Vind ik leuk
Woudo +7542
woensdag 13 september 2017 om 11:08
1 hahaha nee tuurlijk niet blij dat hij naar PSV is gegaan en Feyenoord St juste gehaald heeft. Die Wober lijkt me beter dan luckassen zal waarschijnlijk een stuk hoger IQ hebben man man man dat interview van luckassen
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:09
Wat een slechte stelling. Doe dit pas na de winterstop. Lucassen word heus beter dan nu en van Wober hebben we nog niets gezien.
Vind ik leuk
Korm +21601
woensdag 13 september 2017 om 11:09
Stelling1: heb van beide nog geen hoge pet van op!
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +10922
woensdag 13 september 2017 om 11:11
Gewoon lage pet ;-) hehe...

Ik heb die Wöber een paar minuten gezien, maar ook weer niet gezien dus :-) hehe... Ben wel benieuwd trouwens!
Vind ik leuk
Korm +21601
woensdag 13 september 2017 om 11:13
ik ook, zeker voor iemand waarvan ajax een hoge prijs voor heeft betaald...
Vind ik leuk
Leedz +3314
woensdag 13 september 2017 om 11:14
Stelling 1: Wober heeft net een 20 minuten mee gedaan bij Ajax hoe kan je die 2 dan vergelijken en op de manier waarop Luckassen nu speelt zou hij bij Jong Ajax nog op de bank beginnen
Vind ik leuk
Vowtar +1141
woensdag 13 september 2017 om 17:12
Nouja bij Ajax kan je als verdediger beter zo slecht mogelijk zijn. Als je echt het dieptepunt van het profvoetbal blijkt, krijg je de aanvoerdersband!
Vind ik leuk
Leedz +3314
woensdag 13 september 2017 om 17:14
Haha, you got a point there
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:18
Klopt dit wel? Luckassen vind ik nou niet bepaald een solide verdediger. Dus nee, hiermee ben ik het niet eens.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:27
Luckassen heeft het voetballend niveau niet eens van Jong Ajax.
Veel te traag. Lekker in lampenstad houden want hij gaat psv nog veel punten kosten.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:28
Gevalletje lood om oud ijzer. Luckassen was tegen Heerenveen de grootste dissonant bij PSV. De reactie na afloop van deze jongen wordt je ook niet vrolijk van. Beetje dom.
Vind ik leuk
rinirat +868
woensdag 13 september 2017 om 11:33
Luckassen is niet geschikt voor Ajax of Feyenoord.
Vind ik leuk
buddha +4884
woensdag 13 september 2017 om 11:38
luckassen was niet best van de week . en ik heb wober nog niet zien spelen. dus dan maar geen mening
Vind ik leuk
Gozert +2392
woensdag 13 september 2017 om 11:53
Nee, twee verschillende type spelers. Wöber is een verdediger, Luckassen een fysieke middenvelder. Al had ik Luckassen best willen zien bij Ajax, als middenvelder dan.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:01
Pfff wat een zinloze stelling.. Hoe kan die Wober nu in godsnaam al beoordeeld worden? Nog niets kunnen laten zien. Daarnaast heeft die luckassen nog weinig laten zien bij PSV waardoor je zou kunnen denken van goh die had Ajax moet halen. Volgende stelling AUB
Vind ik leuk
plein19 +280
woensdag 13 september 2017 om 12:11
Ik hoop dat Luckassen beter kan nadenken dan spreken. Want zijn antwoorden na de laatste wedstrijd waren erg vreemd. Je hoeft niet makkelijk te kunnen praten. Maar dit was meer dan ongemakkelijk
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:25
Pertinente onzin
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:29
HAHAHAHAHAHHA Ja want PSV doet het lekker
Vind ik leuk
pos +4741
woensdag 13 september 2017 om 12:30
Gewoon een volkomen onzinnige stelling. Punt.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 13:25
Hoe kunnen we hier nu over oordelen? Wöber heeft net aan 15 minuten speeltijd gehad. Niemand kan nog inschatten hoe goed hij is.
Schijnt een aardig talent te zijn, maar het blijft afwachten.

Luckassen vond ik prima voor niveau AZ, maar PSV vind ik alweer net een niveautje te hoog gegrepen. Viel laatste wedstrijd ook behoorlijk door de mand.

Ik had liever gezien dat Ajax St. Juste had gekocht. Die heeft meer potentie dan Luckassen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 13:25]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 13:28
Een kleine bloemlezing uit het oeuvre van het schaduwaccount van de stalkende ‘je vader’ , een alter ego van de louter op de man spelende Ad Hominem; oogluikend toegestaan door primeurmoderatoren. Het is een indicatie van het bedenkelijke niveau dat men kennelijk nastreeft.

Bek dichthouden viespeuk! ! !

Stil zijn jij en in je mand en wel direct, vies mannetje! ! !

Gore flikker! ! !

Dat uitschot leeft gewoon in een sociale huurwoning! !

Is je moeder schoonmaakster?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:08
Een bericht naar mijn hart Schlachtenbummler ;)

Dat noemen ze VP Tokkies.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 14:08]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:46
Men is klaarblijkelijk de charme van het op elegante wijze oneens zijn met elkaar uit het oog verloren.

De dubieuze rol van lethargische, apathische, incompetente en corrumperende moderatoren mag gezien worden in het licht van de stalorders waaronder ze stijf gebukt gaan.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 15:48]
Vind ik leuk
Zippy +2753
woensdag 13 september 2017 om 17:52
Blijf met je pootjes op de grond, bummler.
Gebruik normale woorden om een zin te vormen.
Dat is toch de charme en de elegantie op VP.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:31
Aanaloog aan mijn voetbalbeleving schuilt charme en elegance in diversificatie en niet in eenheidsworst en/of platgetreden paden.

Fijne wedstrijd straks.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:42
Eern kritische noot aan het adres van primeur in één van de Feyenoord-topics werd gesanctioneerd met het legendarische :

VP EDIT: ongepaste reactie

De selectieve verontwaardiging is hilarisch.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:53
Men leidt momenteel aan een psychotische decompensatie.

De teloorgang van VP in het kwadraat.
Vind ik leuk
Harremans +1351
woensdag 13 september 2017 om 14:09
Jep irriteer mij er ook mateloos aan. Vooral dat hij puur op Midden-Noord loopt te fitten.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:49
En al maanden lang onder verschillende accounts. Maar ja het is en blijft online stoer doen. pas als het in het gezicht is onderneem ik stappen. En dan zeg ik het heel erg netjes ;)
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 15:49]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:06
Ik ken de identitet en historie niet van het alter ego van ad hominem cq 'je vader' die er in letterlijke zin lafjes achter schuil gaat. Kennelijk is het in jouw ogen een recidivist.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:14
Ik denk dat het dezelfde persoon is onder een andere alias.
Vind ik leuk
chicken +6162
woensdag 13 september 2017 om 16:21
Mensen met een uitgesproken mening krijgen altijd veel weerstand..;)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:50
Dat klopt ja ;)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:25
Het is niet ontgaan dat primeur een magneetwerking heeft op plebs dat niet in staat is om op ordentelijke wijze van mening te verschillen.

Helaas wordt het ook gefrequenteerd en ontsierd door hanige fanboys uit de Ajaxhoek die hun aversie gefaciliteerd zien door moderatoren die lipservice verlenen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 16:26]
Vind ik leuk
tikkietoe +2804
woensdag 13 september 2017 om 13:32
Stelling 1) Luckassen zou een stuk goedkoper zijn geweest, maar Ajax heeft geld zat, dus ze hadden voor een tweede Sanchez moeten gaan. Die komen heus wel, alleen niet langer dan een jaar dat je ze vasthoud.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 13:34]
Vind ik leuk
feyeniels +16893
woensdag 13 september 2017 om 14:06
Stelling 1: kan ik nog niet over oordelen. Heb nog te weinig van die Wöber gezien. Neemt niet weg dat Luckassen geen gelukkige start heeft bij PSV.
Stelling 2: absoluut. De enige reden om hem nog op te stellen is het feit dat hij een restwaarde vertegenwoordigt en Huntelaar niet. Kwalitatief is Huntelaar vele malen beter.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:07
Stelling 2: Op dit moment lijkt dat zo maar zeker weten doe je het niet. Wie weet herpakt hij zijn eigen wel weer in de toekomst.
Vind ik leuk
DubRtd +15000
woensdag 13 september 2017 om 14:25
Stelling 1: Geen idee. Heb die Wober niet aan het weerk gezien maar van Luckassen ben ik nooit fan geweest. Veel te lomp, veel te veel kaarten.
Stelling 2: Verhalen schrijven dat er iemand 50 miljoen biedt op hem wil niet zeggen dat dat zo is. Overschat is tie wel. Dat wel. Hij kan best ballen maar tot op heden krijg ik geen "bergkamp\Van basten" rilling als ik hem zie
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:34
Luckassen was te goedkoop...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:44
Dolberg moet je helemaal niet verkopen!! (heb je de goals gezien vorig jaar in Europa en Feyenoord)
Zlatan speelde nooit iets klaar bij Ajax, maar af en toe was Zlatan onaanvolgbaar. (Lyon en Nac)
Iedereen moet ophouden om Dolberg de etiket op te plakken van je laat het maar zien..
Frenkie, *Nouri, Cerny, Donny, Neres, de Ligt, Kluivert ect bakken er af en toe ook weinig van.
Dit is talent die even oud zijn als Dolberg (19) geef ze de tijd, het talent zit er zeker in bij deze mannen.

Zelden een speler zo zien uitblinken bij Ajax, Dolberg heeft dingen laten zien ala van Basten.. dat niveau is legendarisch.. Dolberg zal alleen maar meer waard worden en Ajax heeft een toekomstige wereldspits aan hem.. Kwestie van geduld.. net als bij de Ligt, Kluivert ect..
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 13 september 2017 om 15:39
Stelling 1: Dat mag ik hopen van niet!

Stelling 2: Nee, Dolberg is nog helemaal niet klaar voor een stap. Hij moet zich eerst nog een paar jaar bij Ajax bewijzen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:25
1. Gezien de vorm die hij nu heeft, NEE. Die Wöber hebben we nog niet veel in actie gezien, maar volgens mij heeft deze jongen veel talent en potentie. Luckassen doet het tot nu toe echt zeer slecht bij PSV, had ik niet verwacht.
2. Als dat gerucht waar is, dat ze ongeveer 50 miljoen hebben geboden, dan is het zeker een domme fout.
Vind ik leuk
tikkietoe +2804
woensdag 13 september 2017 om 16:35
Stelling 2) Voor 50 miljoen had Ajax moeten verkopen, want meer gaan ze er niet voor krijgen en Huntelaar is momenteel toch beter.
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 13 september 2017 om 17:07
Feyenoord mag zeker tevreden zijn als het een gelijkspel wordt!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:09
Stelling 4: Voetbalprimeur is geen onafhankelijke voetbalsite maar een spreekbuis van alles wat met 020 te maken heeft! Walgelijk!!
Vind ik leuk
Mo +8004
woensdag 13 september 2017 om 17:17
Wat doe je hier dan? Je kan elk moment weggaan dus laat dat gehuil achterwegen alsjeblieft...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:20
Wat ik hier doe is een beetje tegengas geven..oops dat mag ik natuurlijk niet zeggen.. ;-)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:55
Kijk uit voor lange tenen ;)
Vind ik leuk
tomlrc +12
woensdag 13 september 2017 om 17:52
VP plaatst een stelling en daar mag jij, al ben je voor Fortuna Sittard, antwoord op geven en je mening ventileren. Als je het niet eens bent met de stelling dan zeg je: ''Oneens, want ik vind dat Feyenoord voor de winst moet gaan bijvoorbeeld." Jouw stem weegt even zwaar als ieder ander individu op dit platform daarom heet het een stelling en kan / mag iedereen er iets van vinden.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 20:01]
Vind ik leuk
BassieN +7693
woensdag 13 september 2017 om 17:25
Ik ben al blij als het geen 0-6 wordt.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:53
Stelling 3: Ja daar moet Feyenoord zeker mee tevreden zijn. Er zijn in het verleden zat ploegen geweest die Europees overwintert hebben met 6 punten in de pocket. Elke punt is natuurlijk winst...

Vind ik leuk
tikkietoe +2804
woensdag 13 september 2017 om 18:02
Stelling 3) Feyenoord mag zelf bepalen of ze genoegen nemen met een punt thuis. Ik zou er al blij mee zijn, maar dat ben ik.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

VP-voetbalkantine: 'Feyenoord moet tevreden zijn met punt in Kuip tegen City'