Transfergeruchten rond Blind: 'Heb nog een contract tot het einde van het seizoen'

Transfergeruchten rond Blind: 'Heb nog een contract tot het einde van het seizoen'

woensdag 13 september 2017 om 12:08

Daley Blind wordt sinds de entree van manager José Mourinho bijna iedere transferperiode in verband gebracht met een vertrek bij Manchester United. De Nederlander beseft dat hij moet vechten voor speelminuten.

"Ik vecht elk jaar weer, wil ervoor zorgen dat ik zoveel mogelijk speel. Ik knok gewoon voor mijn plek, zoals elke andere speler. Gelukkig heb ik tot nu toe veel minuten gemaakt", zegt Blind, die dinsdag indruk maakte met een schitterende assist op Romelu Lukaku, tegen het Algemeen Dagblad. De geruchten over een mogelijk vertrek lacht hij weg. "Bij mij is dat niet bekend."

"Ik focus me op de club, heb nog een contract tot het einde van het seizoen", vervolgt de oud-Ajacied. "Ik ben ook geen persoon die problemen gaat maken. Dat wil ik ook niet. Ik zit bij een van de grootste clubs ter wereld. Ik ben blij, zit op de goede weg. Ik moet kijken van wedstrijd naar wedstrijd. Gewoon heel hard blijven vechten. We zien wel wat het wordt."

Blind, gehaald door Louis van Gaal, zakte in de hiërarchie na de komst van Mourinho. Na een lastig begin lijkt hij de Portugees voorlopig echter overtuigd te hebben.

Plaats een reactie

BBAjax +2435
woensdag 13 september 2017 om 12:10
Kom maar terug bij Ajax!!!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:16
Wat doen?
Vind ik leuk
BBAjax +2435
woensdag 13 september 2017 om 12:18
Onze grote vriend Dijks vervangen
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:24
nee joh lekker Marcello halen of zo
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 12:24]
Vind ik leuk
BBAjax +2435
woensdag 13 september 2017 om 12:27
Of in de winterstop Haps ;-)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:39
doe maar een bod ;)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:19
€10,50
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:30
en jij denk dat ik daar op haps?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:11
Zou hem eerder als 6 laten spelen! Misschien een optie wanneer een vd talenten wordt weggekocht (de jong, vd beek).
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 13:46
PSV
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:33
Ook daar was hij bij een groot aantal mensen verguisd.
Een prof in optima forma. Kunnen heel wat voetballers wat van leren
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 14:34]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:15
Realistische jongen, echte knokker. Mooi dat ie die gekke portugees met wilskracht overtuigd heeft. Geen over paard getild persoon zoals veel leeftijdsgenoten.
Vind ik leuk
Nashua +3674
woensdag 13 september 2017 om 12:33
Heb mateloze bewondering voor hem gekregen. Ajax, Groningen, Ajax en Man.Utd. overal werd hij z.g. uitgescheten.

Dan krijg je ook de shit betreffende je vader over je heen.

Met een super-mentaliteit zich in al die ploegen geknokt.
Verder heb ik hem over niemand ooit iets negatief horen zeggen.

Super-Prof
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:42
Amen
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:45
Uitgescheten? Ben blij dat super jood blind ook gewoon fluitend op de tribune zat! Bij Ajax willen we het beste en bedankte hij ons omdat we zo hard voor hem waren! Blind werdt en wordt vooral door alle niet Ajacieden blind afgezeken niet door ons...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 13:02
WerdT met dt, wat doen we toch met de Nederlandse taal...
Vind ik leuk
Dee79 +1649
woensdag 13 september 2017 om 13:05
Weer een nieuwe betweter....wat zal jij een een naar leven hebben om iedereen terecht te wijzen.
Vind ik leuk
Mad Max +5135
woensdag 13 september 2017 om 13:39
Maar hij heeft wél gelijk.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:22
Wijs jij mij nou terecht?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:41
was het niet terechdt?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:45
uit onderzoek blijkt dat taal verbeteraars een zure mensen zijn... wees er trots op...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:52
Een zure mensen zijn?
Vind ik leuk
Nashua +3674
woensdag 13 september 2017 om 13:05
Schei toch uit, zat zelf op de tribune en er vielen regelmatig fluitconcerten en applaus over hem heen als hij gewisseld werd. Laatste twee seizoenen bij Ajax dwong hij respect af.

Dat jij daar dan niet aan mee deed pleit alleen maar voor je.

Blind is en blijft een kind van de club en komt zeker (hopelijk) nog terug
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:46
Lees effe wat DALEY zelf daar over zegt... jouw mening doet er totaal niet aan toe.
Vind ik leuk
Nashua +3674
woensdag 13 september 2017 om 17:10
Ik ben totaal niet geïnteresseerd wat U van mij vind.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:38
Waar staat dat ik wat van jouw vindt?


Ik weet dat het sinds Geert en Trump voor de meeste moeilijk is om onderscheid te maken tussen meningen en feiten, maar het zijn echt twee hele verschillende termen.
Vind ik leuk
inimini +1412
woensdag 13 september 2017 om 13:18
Werd bij Ajax geregeld uitgefloten hoor maar vast alleen niet door jou. Pas bij zn terugkeer werd hij op handen gedragen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:52
Ook voor jouw lees DALEY zijn reactie daar over... en bij zijn terug keer werdt hij ook uitgefloten hou het aub feitelijk.

Iedereen in Amsterdam wordt uitgefloten bij slecht spel Cruijff bergkamp Zlatan Suarez ect gebeurde het ook. Dat uitfluiten levenslange uitbanning bij jullie betekend wil dat niet zeggen dat dit bij Ajax ook zo is. Shit zelfs oudspelers fluiten bij ons spelers uit en kan je best verklappen waarom... WE WILLEN DE BESTE ZIJN ALTIJD ELKE MINUUT ELKE HELFT ELKE WEDSTRIJD EN ELK SEIZOEN.

Nu allemaal op houden met jullie mening als Amsterdamse wil door drukken
Vind ik leuk
inimini +1412
woensdag 13 september 2017 om 20:10
Je hebt nogal een tunnelvisie zo te zien, als je kritiek krijgt ga je er gelijk vanuit dat iemand supporter van een andere club is. Dat is dus niet zo en het maakt ook geen reet uit wat de reden is waarom je iemand uitfluit. Ik geef alleen aan dat het destijds gebeurde en pas na zn terugkeer toen hij op "6" kwam te spelen, kreeg hij waardering.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:19
Haha onder jol werdt hij uitgefloten en begin de boer ook pas ander half seizoen voor zijn vertrek begon hij te ballen.

Daarbij blind zegt het zelf in een interview dar herhaal ik... en ik heb tunnel visie hahahahaha
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:22
Voorbeeldprof. Niet zeiken maar bewijzen dat jij erin hoort. En zie het resultaat.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:34
Ben geen fan van Blind nog steeds niet want hij geeft nog steeds dat ene tikkie breed en terug met af en toe een pass vooruit.
Vind ik leuk
inimini +1412
woensdag 13 september 2017 om 13:20
Heb hem bij de laatste interland alleen maar ballen vooruit zien spelen en continue de vrije man zien vinden, heeft een hele goede passing en doet geen onnodige dingen. Ben het dus niet met je eens.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:48
Enige minpunten bij Blind zijn z'n snelheid en hardheid, wat hem geen top-verdediger maakt. Verder heeft hij alles, inzicht, techniek, geweldige trap. Knap dat hij zich staande houd bij Man United. Dat had ik, na het vertrek van Van Gaal, niet gedacht.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:49
Typische iemand die gewoon weet wat hij kan en niet kan. Hij is niet snel maar heeft vaak genoeg bewezen een goede inzicht te hebben en een goede pass. En eigenlijk is hij nooit gezakt, ja volgens de media enzo maar tot nu toe speelt hij elk jaar meer dan 25 wedstrijden.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 13:40
Zou gaaf zijn als hij terug komt naar Ajax. Kan prima op de back, centraal of 6.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 13:46
Terug naar Ajax ?

Denk dat Daley van een niveau hoger is, respect voor hem als prof. Je hoort nooit gekke dingen van hem in de media. Wellicht niet een topspeler zoals analisten dat zouden omschrijven maar speelt toch wel gewoon al een paar jaar bij een topclub in Engeland, basis.

Mocht hij vertrekken bij ManU dan denk ik dat hij eerder bij een Everton of Arsenal zou komen te spelen.
Vind ik leuk
United FC +10077
woensdag 13 september 2017 om 14:41
Speelt vrijwel altijd een voldoende bij United!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:41
Gevalletje Dijks ... Ik moet zeggen, dat de laatste 3x dat ik hem gezien heb, ik hem wel beter vond geworden.
Maar tegen Frankrijk zag je weer zijn bekende kwalen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:45
jammer dat ajax voor dit seizoen er niet aan gedacht heeft om zo een jongen proberen te halen. zou wel een aanwinst zijn geweest denk ik

Vind ik leuk
United FC +10077
woensdag 13 september 2017 om 16:29
Die is te goed voor Ajax.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:28
krijgt gewoon een nieuw contract. Handig spelertje om erbij te hebben. kan op allerlei posities en klacht nooit.
Vind ik leuk
John M. +2573
woensdag 13 september 2017 om 20:36
Ik vind dat Blind het niet eens zo slecht doet bij Man U.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Transfergeruchten rond Blind: 'Heb nog een contract tot het einde van het seizoen'