Kritiek op Overmars: 'In de winterstop vermoedelijk nog geen 10 miljoen waard'

Kritiek op Overmars: 'In de winterstop vermoedelijk nog geen 10 miljoen waard'

woensdag 13 september 2017 om 13:49

Ajax ontving afgelopen zomer naar verluidt een bod van meer dan vijftig miljoen euro op Kasper Dolberg, maar directeur spelerszaken Marc Overmars was niet te vermurwen. Een grote fout, stelt schrijver Özcan Akyol.

'Een beetje verblind door hysterie is iedereen kennelijk vergeten dat Dolberg na zijn blessure, ruim een halfjaar geleden, nooit meer écht zijn potentie heeft laten zien', schrijft Akyol in de Nieuwe Revu. 'Vorig seizoen was Traoré op een zeker moment zelfs een veel betere spits, alleen werd hij telkens stelselmatig op de rechterflank geposteerd, in de hoop dat de Deen zich alsnog zou herpakken.'

'De grootste fout die Overmars dit seizoen heeft gemaakt, blijft voorlopig onopgemerkt', vervolgt Akyol. "Hij had Kasper Dolberg voor 55 miljoen aan AS Monaco kunnen verkopen, maar durfde daar niet mee akkoord te gaan, omdat de achterban zou krijsen en huilen. Wie een beetje realistisch is, weet dat geen enkele club op de wereld dat bedrag nog een keer zal bieden voor de jonge Deen.'

Volgens Akyol gaat de transferwaarde van Dolberg ieder weekend omlaag. 'In de winterstop is Dolberg vermoedelijk nog geen 10 miljoen waard. Ik wil Dolberg niet direct vergelijken met Marcus Berg, Alfred Finnbogason en John Guidetti, maar dat waren ook spitsen die in een korte periode in Nederland veel goede dingen lieten zien, maar uiteindelijk de belofte niet waarmaakten.'

Plaats een reactie

Youri99 +5531
woensdag 13 september 2017 om 13:53
Denken dat er een bod voor Dolberg was is de domste fout die Akyol kon maken.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:29
Denken is überhaupt niet zijn sterkste kant. Sinds ik deze man bij Dwdd heb zien zitten en hij dacht mee te moeten praten in het interview van Matthijs met Luc Nilis zap ik stelselmatig weg. Compleet onvoorbereid onjuistheden uitkramen is zijn grootste kwaliteit. Dat zulke figuren een podium krijgen is te gek voor woorden.
Vind ik leuk
Mad Max +6556
woensdag 13 september 2017 om 14:37
Yup, het begint wen hele vervelende Turk te worden die te graag mee wil praten. Een misselijke vent.
Vind ik leuk
Youri99 +5531
woensdag 13 september 2017 om 15:35
Ik snap niet zo goed wat het belang is van het benadrukken van zijn afkomst in deze context.
Vind ik leuk
Mad Max +6556
woensdag 13 september 2017 om 16:08
Niets. Ik geef er ook geen waarde-oordeel aan, ik benoem slechts zijn afkomst. Mensen zoals jij, die bang zijn Turken en Marokkanen Turken en Marokkanen te noemen, die zijn lamgeslagen van angst. Bang om te discrimineren. Maar als je weet wat discrimineren écht inhoudt, dan weet je dat mijn initiele bericht prima en correct is.
Vind ik leuk
Mad Max +6556
woensdag 13 september 2017 om 16:08
Niets. Ik geef er ook geen waarde-oordeel aan, ik benoem slechts zijn afkomst. Mensen zoals jij, die bang zijn Turken en Marokkanen Turken en Marokkanen te noemen, die zijn lamgeslagen van angst. Bang om te discrimineren. Maar als je weet wat discrimineren écht inhoudt, dan weet je dat mijn initiele bericht prima en correct is.
Vind ik leuk
Mad Max +6556
woensdag 13 september 2017 om 16:09
Niets. Ik geef er ook geen waarde-oordeel aan, ik benoem slechts zijn afkomst. Mensen zoals jij, die bang zijn Turken en Marokkanen Turken en Marokkanen te noemen, die zijn lamgeslagen van angst. Bang om te discrimineren. Maar als je weet wat discrimineren écht inhoudt, dan weet je dat mijn initiele bericht prima en correct is.
Vind ik leuk
Youri99 +5531
woensdag 13 september 2017 om 16:22
Ik noem het niet discrimineren, ik noem het nogal dom omdat hij geboren en getogen in Nederland is.
Vind ik leuk
Tfoe +449
woensdag 13 september 2017 om 16:36
Wat dacht je?
3 keer is scheepsrecht?:)
Vind ik leuk
Youri99 +5531
woensdag 13 september 2017 om 16:51
Ben jij ook zo lamgeslagen van angst? ;)
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 20:10
De vraag is denk ik ook een beetje waarom je het benoemt.
Als Arno Vermeulen onzin uitkraamt, hoor ik niemand zeggen dat die Nederlandse Arno Vermeulen weer loopt te lullen
Vind ik leuk
Djambo +3526
woensdag 13 september 2017 om 16:11
Ja het is toch een Turk of wil jij dat ontkennen. De feiten liegen er niet om, Akyol wel.
Vind ik leuk
Youri99 +5531
woensdag 13 september 2017 om 16:23
De feiten liegen er blijkbaar wel om aangezien hij geboren en getogen in Deventer is. Dat ligt in Nederland maar dat weet de Nederlander Djambo vast wel ;)
Vind ik leuk
Djambo +3526
woensdag 13 september 2017 om 16:24
Het zijn toch allemaal Turken in Deventer.
Vind ik leuk
Youri99 +5531
woensdag 13 september 2017 om 16:25
Zwaktebod.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 06:43
Feit is dat in Nederland geboren buitenlanders altijd zelf roepen dat ze Turk of Marokkaan zijn of van wat voor land dan ook,maar op het moment dat jij ze Turk,Marokkaan,Molukker of whatever noemt dan discrimineer je opeens.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 20:08
Maar het gaat erom of je het zou moeten benoemen of niet. Arno Vermeulen kraamt ook voortdurend onzin uit, maar niemand heeft het over die malle Hollander van een Arno Vermeulen.
Vind ik leuk
DubRtd +14916
woensdag 13 september 2017 om 14:53
Die lul heeft alleen maar een column voor het quotum.
Net zoals die droeftoeter met sluier bij het zelfde sufferdje die meer met Nouri in de maag zat dan met 290 Nederlanders die de lucht uit werden geschoten in Oekraine.

Het kan allemaal niks maar het staat wel goed op de Gutmenschh bingo-kaart als je ze in huis hebt.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 20:11
Of dat iemand die in de zomer nog op alle lijstjes stond als toekomstig topspits "vermoedelijk" minder dan 10 miljoen waard is in de winter?
Of is dat dan nummer 2?
Vind ik leuk
ihvmmdk +3599
woensdag 13 september 2017 om 13:54
ok...
Vind ik leuk
dhrwobo +8827
woensdag 13 september 2017 om 13:54
Al vaker geroepen en dus helemaal mee eens. Dolberg staat al langere tijd stil in zijn ontwikkeling en 50 miljoen is ook voor Ajax bizar veel geld.
Vind ik leuk
Toppert +1104
woensdag 13 september 2017 om 15:33
Dat kan volgend jaar zomer zo maar anders. Cruijf ging ook ooit voor een appel en ei en zie de bedragen nu. :)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 13:54
De beste stuurlui staan aan wal..heeft deze mediageile turk nu ook al verstand van voetbal?
Vind ik leuk
2cents +35238
woensdag 13 september 2017 om 13:55
Ajax wil hem in de winterstop ook niet verkopen, dus z'n waarde op dat moment maakt niets uit. Geef die jongen gewoon de tijd en de ruimte te werken aan z'n ontwikkeling. Komt helemaal goed.
Vind ik leuk
Korm +21586
woensdag 13 september 2017 om 15:28
wel te hopen dat het goed komt, al denk ik dat ajax dat bedrag nooit meer voor hem gaan ontvangen... dus of dat kapitaalvernietiging is...
Vind ik leuk
2cents +35238
woensdag 13 september 2017 om 15:34
Die discussie hebben wij al eens gevoerd als ik mij goed herinner.

En stel je vangt het niet, wat is dan de schade? Die 50 miljoen is namelijk nog niet uitgegeven. Sterker nog, op de huidige manier wordt hij ook nooit uitgegeven.

Ik heb liever Dolberg dan 10,20,30,40, 50 en zelfs 100 miljoen. Hoede speler die het wel weer gaat laten zien. Ben ik niet bang voor.
Vind ik leuk
Korm +21586
donderdag 14 september 2017 om 08:32
Of hij het nog laat zien twijfel ik behoorlijk aan... en inderdaad hebben we deze discussie al gehad. We gaan het zien 2cents!

Al denk ik dat ajax voor dat geld echt wel een betere speler kunnen halen :)
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 08:32]
Vind ik leuk
2cents +35238
donderdag 14 september 2017 om 08:37
Een betere? Voor hoeveel geld precies en waar vandaan?
Vind ik leuk
Korm +21586
donderdag 14 september 2017 om 08:39
Vind jij Dolberg dan zo goed? ik vind hem zeker al een half jaar tegen vallen. Ajax had Haller kunnen halen die gewoon verder is dan dolberg. er zullen vast nog wel meer spitsen zijn die te halen zijn tussen de 10 en 20 miljoen
Vind ik leuk
2cents +35238
donderdag 14 september 2017 om 08:46
Hoe weet jij of Ajax Haller had kunnen halen? Die was al een half jaar bezig met meer betalende clubs in het buitenland.

En dat half jaar, vanaf wanneer kijk je dan? De EL finale of zo? Bijvoorbeeld in de halve finale heeft hij nog z'n waarde dik bewezen.

Er wordt elkaar veel nagepraat over Dolberg.

En er veel te gemakkelijk gedacht dat Ajax simpel van alles en nog wat binnenhaalt wat beter is dan wat ze al
In huis hebben omdat ze veel geld op de bank hebben.
Vind ik leuk
Korm +21586
donderdag 14 september 2017 om 10:27
ik oordeel alleen op wat ik zie en om eerlijk te zijn valt dolberg bij mij helemaal niet op...

misschien denk ik er ook wel makkelijk over maar dat komt doordat ik niet onder de indruk bent van Dolberg...
Vind ik leuk
2cents +35238
donderdag 14 september 2017 om 10:42
Dat blijkt wel.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 13:59
Zeg Akyol, jij koopt je groenten toch ook niet bij de kapper?
Gewoon mondje dicht en laat toptransfers maar aan Marc over.
Vind ik leuk
Markus80 +1138
donderdag 14 september 2017 om 06:42
Of anders gezellig een paar biertjes drinken bij de Allah Akbar.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:01
Prima dat Akyol blijft schrijven, doet hij best goed zolang het niet over voetbal gaat. Nu kan Dolberg zich rustig ontwikkelen en later een mooie transfer maken. Ajax blij, Dolberg blij en de supporters blij. Wat wil je nog meer.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:36
Heb jij zijn boek gelezen? Vanwege de hype (en vanwege een column die in mijn ogen goed was) heb ik het geprobeerd. Na 3 hoofdstukken heb ik het toch echt weggegooid. Pulp. De lezer onwaardig, weer een uur dat ik nooit meer terug krijg. Zonde van de tijd.

Dus met dat schrijven van hem, laat hem maar gaan. Het is waarschijnlijk net zoals mijn voetbal. Ik kon er geen hout van maar toch eens in de zoveel tijd een briljant moment. Maar laten we aub stoppen om hem een podium te geven voor andere zaken. 55 miljoen lachwekkend. Er is allang toeggeven dat het bod 30 was. Dat vangen ze later ook nog wel.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:22
Ik zie dat je het met mij eens bent. Dat schrijven sloeg ook op zijn columns.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:03
Ja klopt. Die columns zit af en toe best wat tussen. Incidenteel zelfs prima al lees ik hem al maanden niet meer. Maar ja zoals ik al schreef, ik heb best wat fraaie goals gemaakt maar het gaat echt te ver om mij dan zo'n podium te geven. En hij speelt ook gewoon 6e klasse voor lagere elftallen bij een club waar de incidenten niet te tellen zijn. Dus omdat de nos graag een groep wil aanspreken zien we continue berichten over hem.
Vind ik leuk
Obl93 +664
woensdag 13 september 2017 om 14:02
Er wordt ff een kritische noot over Overmars en Dolberg geplaatst (terecht overigens) en zie hier de reacties..
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:24
Dat is grote onzin wat je verkondigt. Veel Ajacieden hebben vele kritische noten wbt Overmars, maar in het geval Dolberg niet terrecht.
Wie beweert dat er daadwerkelijk 50mil. is geboden? En als Overmars daadwerkelijk een dik pak geld voor Dolberg had ontvangen was het ook weer niet goed geweest. Dan waren de anti's er weer over gevallen dat Ajax een handelshuis is zonder sportieve aspiraties.
Vind ik leuk
Obl93 +664
woensdag 13 september 2017 om 14:47
De kritiek wat betreft dolberg is zeker terecht. Is al maanden niet beslissend geweest voor Ajax. Heeft uiteraard te maken met de flanken waar op dit moment niemand in vorm is. Maar dan is Dolberg ook geen voetballer die iets kan creëeren.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:04
Dus als een jonge jongen maanden niet beslissend is geweest moet hij per direct verkocht worden?
Dan zouden er met jouw beleid niet veel spelers in de selectie overblijven.

Ben wel voor een deel met je eens dat mede door het gebrek aan aanvoer vanaf de flanken hier invloed op heeft.
Vind ik leuk
Obl93 +664
woensdag 13 september 2017 om 15:07
Op het moment dat je ziet dat iemand maanden niet beslissend is geweest(zeker als spits) en je er zo veel geld voor kunt krijgen. Wat in deze transfermarkt niet onrealistisch is. Zou ik hem zeker verkopen. Dit geld krijg je er nooit meer voor.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:15
Vind ik wel een beetje tegenstrijdig, natuurlijk is het veel geld als het werkelijk is geboden (wat ik ten zeerste betwijfel).
Ook gezien de uitschakeling in Europa en met Huntelaar in de selectie.
Maar Ajax heeft het geld niet nodig en doet er in mijn ogen ook te weinig mee qua aankoopbeleid. Waarom zou je dan een jong talent gelijk verkopen die nu een tijdje (hoop tijdelijk) in een dip zit?
Vind ik leuk
Obl93 +664
woensdag 13 september 2017 om 15:23
Omdat hij dan vanaf nu gewoon 10-15 miljoen Max. Opbrengt en je dan te maken hebt met kapitaal vernietiging. Enige manier waarop hij meer kan opbrengen op dit moment is een geweldig wk spelen komende zomer. Denk ook niet dat hij nog veel langer dan 1 jaar gaat blijven bij Ajax.

(overigens vind ik wel dat je netjes discussieert, kunnen er nog een hoop een voorbeeld aan nemen!)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:56
Daarom vind ik het enigzins ook wel tegenstrijdig, later zal blijken in hoeverre Ajax hierin juist heeft gehandeld. Toch vind ik het een goede zaak (door de financiele positie) dat Dolberg is gebleven.
Denk dat hierdoor ook vertrouwen uitstraald en dat je als jong talent ook een mindere periode mag hebben.

Wtb onze discussie ben ik het 100% met je eens. Hier kunnen zeker een aantal een voorbeeld aan nemen. Ongeacht je mening of club: lekker normaal tegen elkaar blijven doen.
Vind ik leuk
Markus80 +1138
donderdag 14 september 2017 om 06:43
Dat is vrij normaal voor een spits. Alleen Messi kan dat, maar ik heb niet het idee dat hij naar Nederland komt.
Vind ik leuk
Dee79 +1903
woensdag 13 september 2017 om 14:03
Als je al het nieuws moet geloven (wat deze journalist dus doet) had hij weg gemoeten.
Maar als je niet precies weet blaat dan ook niet, weinig mensen weten de waarheid.
Dat hij nu ff stil maakt niet veel uit hij krijgt genoeg speelminuten en talent word je mee geboren dit leer je niet aan.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:08
"Ik wil Dolberg niet direct vergelijken met Marcus Berg, Alfred Finnbogason en John Guidetti, maar dat waren ook spitsen die in een korte periode in Nederland veel goede dingen lieten zien, maar uiteindelijk de belofte niet waarmaakten.''

Daar heeft hij wel een punt.
Vind ik leuk
2cents +35238
woensdag 13 september 2017 om 14:16
Hebben zij ook iets laten zien in Europa, zoals Dolberg?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:45
Gaat moeilijk als je niet speelt in Europa.
Maar Finnbogason was wel topscorer van de eredivisie, is ook niet niks.
Vind ik leuk
2cents +35238
woensdag 13 september 2017 om 15:50
Je gaf net juist aan dat prestaties binnen Nederland niet veel zeggen.

Maar als topscorer wel?

Waar denk je dat clubs meer waarde aan hechten?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:07
Oow, waar gaf ik dat aan dan?

Maar je vind hem dus geen punt hebben?
Vind ik leuk
2cents +35238
woensdag 13 september 2017 om 16:12
Nee, want hij doet het voorkomen alsof Dolberg het alleen in Nederland heeft laten zien.

En precies dat klopt niet.
Vind ik leuk
Markus80 +1138
donderdag 14 september 2017 om 06:44
Nee slechts de finale gehaald vorig jaar.
Vind ik leuk
Hyena +19676
woensdag 13 september 2017 om 14:18
Berg, Guidetti en Finnbogason hebben Europees niks klaargespeeld. Dolberg al wel.

De jongen heeft zoveel meer kwaliteiten en potentie dan die drie. Geef hem toch even, hij is nog steeds maar 18.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:22
Serieus? Ik vond hem zo onzichtbaar als wat in de europese wedstrijden na de winterstop.
Vind ik leuk
Hyena +19676
woensdag 13 september 2017 om 14:31
Hij scoorde in totaal vier tegen Lyon en Kopenhagen. Onwijs belangrijke doelpunten.

Heel erg onzichtbaar inderdaad..
Vind ik leuk
2cents +35238
woensdag 13 september 2017 om 14:34
Maakte slecht 30% van de Ajax' goals na de winterstop in Europa. Als dat al onzichtbaar is.
Vind ik leuk
Hyena +19676
woensdag 13 september 2017 om 14:35
Het is zo makkelijk om zomaar wat te roepen. Mensen vergeten erg snel.
Vind ik leuk
Degraaf +8983
woensdag 13 september 2017 om 14:49
Dat klopt Hyena, maar er zitten er veel hier, die totaal geen verstand van voetbal hebben of alleen maar op Ajaxspelers te bashen. De echte kenner weet wel beter ;-)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:48
18?

Hoeveel jaar blijft hij 18?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:10
Tjoh, een wereldtalent heeft eens een dipje :-)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:26
Een dipje ?? Jij bedoelt vast een diepe kuil...Dolberg heeft nu al 8 wedstrijden op rij niet meer gescoord, hij creëert helemaal niets en hij loopt er bij of hij constant moet poepen. Nee, hij lijkt op een eendagsvlieg en je weet als je een eendagsvlieg bent moet je wel je dag hebben anders...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:09
Een eendagsvlieg van 7-8 maanden is geen eendagsvlieg.
Straks legt ie er weer 3 in en is 't weer dat megatalent.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:30
eerst maar weer eens proberen om 1 goaltje te maken...heeft ie al moeite zat mee
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:14
Klopt. Hij scoorde er vorig seizoen ook maar eentje natuurlijk.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:11
hoe dom kan je zijn om te denken of geloven dat iemand hem voor dat bedrag wou kopen. tenzij die persoon heel despread is om zijn geld wit te wassen
Vind ik leuk
Hyena +19676
woensdag 13 september 2017 om 14:20
Vrije naïeve om te denken dat er in deze tijd geen bedragen als deze worden geboden op talenten als Dolberg. Voor veel minder krijg je ze echt niet meer.
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 13 september 2017 om 15:34
Laten we eerst maar afwachten of het wel echt wat wordt.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:15
Typisch erg gemakkelijk Nieuwe-Revu-gezeur. Allemaal makkelijk scoren en kortetermijngezever. Wie is deze man? Hij heeft geen flauw benul van de echte wereld, alleen die waar hij simpele stukjes over mag schrijven vol met dom populistisch gelul.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:19
Achteraf gelul. Wat zijn wij daar goed in zeg. En als Dolby er een stuk of 15 inpoeiert hoor je die Akyol niet meer.
Vind ik leuk
orion73 +646
woensdag 13 september 2017 om 14:20
Dit is een typisch geval van wijsheid achteraf.
Vind ik leuk
ficusje +1043
woensdag 13 september 2017 om 14:27
Misschien blijf deze jongen gewoon lekker bij ajax.
Vind ik leuk
orion73 +646
woensdag 13 september 2017 om 14:31
Het zou voor hem beter zijn denk ik. Gewoon nog 2 jaartjes Ajax.
Vind ik leuk
Utca030 +2204
woensdag 13 september 2017 om 14:26
Hij is nog geen 3 ton meer waard
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:28
Wat is dit voor mafklapper? Als Dolberg er in de overige 30 wedstrijden 25 inschiet, dan bieden ze gewoon 50. En dan nog voor een spits die 3 ton gekost heeft......
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:32
al zou hij dit seizoen dertig in schieten wil nog niet zeggen dat hij goed is hoor . misschien voor die domme geldschieters. want je hebt genoeg voorbeelden waar spelers 1 of anderhalf seizoenen gepresteerd hebben en daarna nooit meer. JANSEN is een heel goed voorbeeld
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 14:33]
Vind ik leuk
AFC +3751
woensdag 13 september 2017 om 14:51
Jansen is nooit een groot talent geweest.. heeft gewoon 1 goed jaar gehad... Dolberg is 1 van de grootste talenten ter wereld..
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:34
talent zijn die jongetjes die inde F tot de B en A spelen. voor jullie is een speler heel snel een talent. dat was kluivert ook en neres zodra het grote werk begint zijn al die zogenaande talenten , direct nog jong bla bla. jansen was geen talent maar hij heeft dan toch meer gedaan dan dolberg, want die heeft een half seizoen redelijk iets gedaan en direct een talent . GIVE ME A BREAK
Vind ik leuk
AFC +3751
donderdag 14 september 2017 om 11:22
Hahaha wat een jaloezie.. Love iT.. Dolberg liet het in Europa en Nederland zien.. Janssen liet t alleen in Nederland zien.. En in Europa wordt dolberg als 1 van de grootste taltenten gezien.. Misschien dat je hun ook de term talent even moet uitleggen..
Vind ik leuk
Utca030 +2204
woensdag 13 september 2017 om 15:27
Dat is juist nou het probleem.hij schiet er never 25 in
Vind ik leuk
Markus80 +1138
donderdag 14 september 2017 om 06:47
Inderdaad. Gewoon weer een goede zet van Overmars. Ajax kan zijn hele elftal wel verkopen, maar volgens mij is het wel even genoeg geweest met Sanchez en Klaassen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:33
Moeten we dit soort lui serieus nemen, dacht het niet!
Vind ik leuk
Utca030 +2204
woensdag 13 september 2017 om 15:30
Moeten we jouw serieus nemen is toch van de zotte 50 miljoen vvr een voetballer die 1 seizoen aardig gedraaid heeft
Vind ik leuk
Wolfman +105
woensdag 13 september 2017 om 14:38
Heel goed overmars...over twee jaar kun je hem verkopen voor 550 miljoen
Vind ik leuk
Utca030 +2204
woensdag 13 september 2017 om 15:30
Lire ja
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:41
En als overmars hem wel voor 50 had verkocht was heel NL Over hem gevallen hoe kan hij dat nou doen

Dolberg komt er wel. zit alleen even in een dipje
Vind ik leuk
Hyena +19676
woensdag 13 september 2017 om 14:45
Iedereen lult zo lekker makkelijk achteraf.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:44
laat maar lullen. tefen voetbalverstand 0,0 valt toch niet tegen te lullen.
Vind ik leuk
slaski +1742
woensdag 13 september 2017 om 14:42
Maar hij heeft wel een punt. Dat zgn. technische hart is totaal incompetent. Eerst geven ze Ajax de sportieve nekslag, door een trainer weg te sturen die Ajax daadwerkelijk verder had kunnen helpen, en daarna nog een financiele nekslag door op 50 miljoen euro te spugen voor een speler die op de top van zijn hype zat.
Vind ik leuk
AFC +3751
woensdag 13 september 2017 om 14:50
Peter Bosz is niet weggestuurd man en hoefde ook helemaal niet weg... Peter Bosz ging expres eisen stellen om een vertrek te forceren ... gewoon 5 ml transfersom ontvangen
Vind ik leuk
AFC +3751
woensdag 13 september 2017 om 14:49
Ajax heeft helemaal geen bod ontvangen van 50 ml.. Monaco heeft hoogstens navraag gedasn.. maar Who the fuck is akyol
Vind ik leuk
slaski +1742
woensdag 13 september 2017 om 14:52
Bron ?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:52
Dammmm net of Zlatan zo geweldig speelde bij Ajax..
Die gast was 3x zo matig als Dolberg.
Op training was hij wel een ster, zo is het met Dolberg ook.
Iedereen die denkt dat Overmars een fout heeft gemaakt kan beter kappen met voetbal kijken, dan snap je er erg weinig van..
Alle geïnteresseerde clubs zijn gek en de echte kenners vind je hier..
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:59
Dit is natuurlijk allang bekend. Wat betreft transferwaarde is het maar wat de gek er voor geeft. Ik lees dat mensen roepen dat Dolberg '' het toch ook al in Europa heeft laten zien''.
Dit valt allemaal wel een beetje mee, en dat weten deze fans zelf ook wel. Hij heeft er 6 ingeschoten vorig jaar tegen:
Kopenhagen ( nr 1 van Denemarken)
Saloniki ( nr 2 van griekenland )
Standard Luik ( nr 9 van Belgie )
Celta de Vigo ( nr 13 van Spanje )

Dus laten we ook niet overdrijven. Het is een talent dat zeker, maar nog geen topper. Nog lange niet.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:13
Tegen Lyon geldt natuurlijk niet meer.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:14
Excuus. En de nr 4 van Frankrijk. Zoals ik al zei, laten we niet overdrijven.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:15
En die wedstrijden waarin t gebeurden: deden er allemaal ook geheel niet toe natuurlijk.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:24
Destijds net 19 ;)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:01
Heeft die jongen een keer een vorm dipje, begint heel Nederland zo pessimistisch te doen. Seizoen is net begonnen..
Vind ik leuk
Korm +21586
woensdag 13 september 2017 om 15:28
aaai aai ik lees hier berichten van PSV-ers maar wij moeten denk ik pas op de plaats maken... onze TD heeft het veel minder gedaan :(
Vind ik leuk
furgist +1452
woensdag 13 september 2017 om 15:42
hahaha, daar heb je ze weer, die lage ww rascistjes hebben weer rede om ergens op te zieken.
Vind ik leuk
036 +2462
woensdag 13 september 2017 om 16:33
En wat is jouw reden om dit zo te omschrijven?
Vind ik leuk
furgist +1452
woensdag 13 september 2017 om 17:26
omdat we het station rascisten diplomatiek bejegenen wel gepasseerd zijn. Maar dat had je niet zelf kunnen bedenken?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:52
Bullsh*t dit! De meeste vergeten dat die jongen pas 19 is! Nog geen anderhalf jaar geleden speelde hij nog in de jeugd van Ajax. Het zou Ajax goed doen om Dolberg meer in bescherming nemen. Er staat een grote druk op deze jongen, en ook al is hij een koele kikker hij weet donders goed wat er allemaal speelt. Ook al was er zogenaamd 50 mil zijn geboden, bij Ajax is hij nog steeds beter af.
Dolberg zit even in een mindere fasen maar het komt heus wel goed. Over een tijdje zal hij nog steeds de nodigen knaken opbrengen!
Vind ik leuk
bdr +123
woensdag 13 september 2017 om 16:01
als dolberg er volgende week 3 in schiet is tie opeens weer 40 waard ....ga toch weg ...dacht jullie dat van basten of bergkamp ...vroeger ..nooit een mindere periode hadden ...toen ze op die leeftijd waren ...die jongen hebt al laten zien dat hij speciale kwaliteiten heeft ..dus die houd altijd zijn waarde !
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:22
Als het waar is dat ze zoveel hebben geboden voor Dolberg, dan was het inderdaad een grote blunder van Overmars. Zie de vorm die Dolberg op dit moment heeft, Huntelaar is beter op dit moment. Het is te hopen voor Ajax en Dolberg dat hij weer zijn potentie gaat laten zien, want anders kunnen ze inderdaad fluiten naar zulke bedragen.
Vind ik leuk
pinkelman +2627
woensdag 13 september 2017 om 16:50
Van Hooijdonk had hier wellicht toch wel het gelijk aan zijn zijde: is er uberhaupt echt wel een bod met dergelijke strekking op Dolberg geweest!?
Overmars zou nu hij die kritiek krijgt dan nog niet bekennen gezien het sprookje moet blijven bestaan dat dit een gewilde spits is waar grote bedragen op worden geboden.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 16:54]
Vind ik leuk
Cosmo +55
woensdag 13 september 2017 om 17:13
Marc heeft ook maar zijn beperkingen door de rvc boven hem.

Maaaar dat neemt niet weg dat Ajax hem zeker had moeten verkopen als het allemaal überhaupt wel waar was de biedingen op Dolberg!
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 17:15]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:41
Nu 55? Hahaha waar halen ze de bedragen vandaan? Hou op met Marc afzeiken ga lekker de TD met de beste cijfers en prijzen in Nederland afzeiken hahaha

Clowns en wtf bestaat de nieuwe Revu nog hahaha
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:44
Vraag me af of dit bod er echt geweest is,ze hadden hem dan echt wel verkocht
Vind ik leuk
cheeks +1654
woensdag 13 september 2017 om 18:00
Deze man heeft 100% gelijk.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:59
Hij is mentaal sterk genoeg , die komt wel weer terug . Het is nog een jonge speler .
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
woensdag 13 september 2017 om 19:17
Laat Özcan Akyol zich lekker met GAE bezig houden.
Vind ik leuk
Marco S +2544
woensdag 13 september 2017 om 19:42
Er is geen bod geweest.. als Monaco iemand wil hebben en 50 is niet genoeg dan bieden ze 75, geld zat..
Is broodje aap net als dat verhaal dat overmars laudrup wil hebben als trainer. Niet waar..
Vind ik leuk
Jozef +20841
woensdag 13 september 2017 om 21:14
Ach, met dat geld kunnen we ook niks.
Vind ik leuk
Gerro +3302
woensdag 13 september 2017 om 23:51
Akyol heeft kennelijk ook een tijdje geen tv gekeken want Dolberg liet bij Lyon uit en Thuis die potentie wel degelijk zien.

Maar goed bij een bod van 10 miljoen in de winter hoeft Overmars in ieder geval over een deal niet na te denken.

Verder is het vrij logisch dat een jongen van 19 even een terugslag heeft om daarna 2 stappen vooruit te zetten.Maar kennelijk mag dat niet meer vandaag de dag.

Neemt niet weg dat Keizer vanaf het begin van seizoen niet het volste vertrouwen heeft getoond in Dolberg en dat voel je als spits daarnaast was de aanvoer naar hem toe ook buitengewoon slecht en word het ook moeilijk een goal te maken. Nu gekozen voor een 4 2 4 systeem zodat ie beide spitsen kan opstellen maar dat gaat ie niet een heel seizoen doen dat systeem is tegen betere tegenstanders kwetsbaar.Toch denk ik dat Dolberg gewoon weer aan het scoren gaat. Bovendien vind ik zijn transferwaarde helemaal niet belangrijk

Misschien kan die Akyol maar beter schrijven over de Feyenoord selectie die vanavond naar de declassering nog maar slecht 10 miljoen waard is
Vind ik leuk
Markus80 +1138
donderdag 14 september 2017 om 06:30
Wat een gelul. Die jongen is 19 jaar oud en duidelijk een groot talent. Als hij nog een paar jaar bij Ajax blijft zal dat echt wel goedkomen als je ziet wat voor bedragen er betaald worden tegenwoordig. Zeer kortzichtig meneer Akyol.

Dus volgens meneer Akyol, geen voetballiefhebber kennelijk, had Ajax hem moeten laten verzuipen in Italië of Engeland? Hij wilde zelf niet eens weg!

Spelers van die leeftijd krijgen te maken met een terugval, daarnaast moet hij ook goed gebruikt worden, dus niet als nummer 10. Eigenlijk is hij al te vroeg gedebuteerd, hij zou nu nog veel kunnen leren van Huntelaar.

Dat komt echt wel goed als hij en Huntelaar kunnen rouleren en Ajax gewoon met twee buitenspelers speelt. Dan krijgt hij ook weleens een bal. Niet geheel onbelangrijk voor een spits lijkt me.

Overmars doet het gewoon prima. Ajax is baas in eigen huis, omdat hij het financieel en qua transfers goed heeft aangepakt. Zoveel eigen vermogen heeft Ajax nog nooit gehad in het hele bestaan volgens mij.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 06:32]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Kritiek op Overmars: 'In de winterstop vermoedelijk nog geen 10 miljoen waard'