Verrast door 'vroege' ADO-rentree: 'Gedacht dat dit rond mijn dertigste zou zijn'

Verrast door 'vroege' ADO-rentree: 'Gedacht dat dit rond mijn dertigste zou zijn'

woensdag 13 september 2017 om 14:08

Ricardo Kishna had niet verwacht dat hij deze zomer al terug zou keren bij ADO Den Haag. De linksbuiten, die in de jeugd speelde van de club uit de Hofstad, vindt desondanks niet dat hij te vroeg naar het buitenland is vertrokken.

"Ik heb altijd tegen mijn ouders gezegd dat ik later nog een keer voor ADO wilde voetballen. Die club betekent veel voor ons, zeker voor mijn vader die een echte ADO-supporter is. Maar ik had gedacht dat dit rond mijn dertigste zou gebeuren", vertelt Kishna aan Rijswijkse Krant. Dat hij volgens criticasters is mislukt in het buitenland, doet hem weinig.

"Dat in al die tv-programma's mensen dergelijke meningen verkondigen, ze doen maar", stelt Kishna. "Daar houd ik me niet mee bezig. Ik ben hier ook niet met wraakgevoelens, voor mij is dit veel meer een nieuw begin." Dat nieuwe begin moet zondag vorm krijgen tegen zijn oude club Ajax, waar hij botste met toenmalig trainer Frank de Boer.

Toch zint Kishna niet op revanche. "Helemaal niet, maar het is wel een mooie wedstrijd. Natuurlijk wil ik iets laten zien. Voor supporters is het de belangrijkste wedstrijd van het jaar, dus voor ons als spelers ook. Bovendien is het mijn eerste thuiswedstrijd, dat is ook wel speciaal."

Plaats een reactie

woensdag 13 september 2017 om 14:13
Wij zijn blij met je terugkomst en op je 30e mag je ook weer terugkomen.

Tokkies 1.2.3 kom maar binnen!
Vind ik leuk
Manolo +877
woensdag 13 september 2017 om 14:15
Ik vind het ook gezellig dat hij er weer is.
Vind ik leuk
Santi +12420
woensdag 13 september 2017 om 14:16
Dankuwel, goede gastheer ben je
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:17
Ach Santi je kan er vergif op innemen dat ook deze topic wordt verpest door haters. Dat weet je onderhand wel dus mijn bericht doet daar niets aan af.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:17
Zoals hij sjokt lijkt hij wel 30....(grapje)
Vind ik leuk
Adje80 +2041
woensdag 13 september 2017 om 14:20
Voor ado een prima speler..heeft zich teveel op laten naaien door raiola bij ajax. Als hij nog een jaar was gebleven had hij meer kans van slagen in het buitenland. Zijn probleem is dat hij niet constant is, 1 wedstrijd een 9 en dan 3 wedstrijden een 3.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:23
Nu hopen dat hij zich bij ons kan herpakken. Is nog altijd maar 22 jaar natuurlijk dus alles is mogelijk.
Vind ik leuk
Adje80 +2041
woensdag 13 september 2017 om 14:45
Dat zeker en als hij een goeie dag heeft is ie echt heel goed en zeker mooi om naar te kijken. Voor zo'n spelers ga je naar het stadion.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:49
Dank je wel, leuk om te horen gozer. Nu hopen dat hij zijn verwachtingen inlost en nog een mooie stap kan zetten.
Vind ik leuk
Stig +613
woensdag 13 september 2017 om 15:24
Dat is ook 9 :)
Vind ik leuk
Adje80 +2041
woensdag 13 september 2017 om 15:42
Hij heeft bij ajax echt enkele hele goede wedstrijden gespeeld hoor..alleen dat enkele was het probleem zoals ook bij El ghazi. Ik vond kishna nog een mooiere speler.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:23
Tokkies zat bij jullie idd.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:25
Tokkies zitten overal gozer, niet alleen bij ons.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:44
Ja klopt maar geen stadion vol zoals bij jullie. Haha
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:47
Hou dat jezelf inderdaad maar voor, is prima zo.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:18
Voor iemand die zich King James noemt , geldt het volgende : tokkies worden alleen herkend Door tokkies.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 11:19]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:35
Zover ik weet waren de Tokkies een familie uit Amsterdam ;)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:47
Hahaha die is goed :D
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:17
Ze wonen geloof ik tegenwoordig in Almere, maar goed dat is Amsterdam 2.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:21
Och. Je hobby uitgevoerd en terugkomen met wat miljoenen om hier alsnog leuk te verdienen en te ballen.
T is maar wat je mislukt noemt...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:41
nou maar hopen dat er 2 maakt morgen, en we de punten in den haag houden.
Vind ik leuk
AFC +2601
woensdag 13 september 2017 om 14:47
Dat verhaal gelooft iedereen ... Ging naar t buitenland voor geld.. Dan ga je niet op je 30e terug om voir 250000 te voetballen..
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:21
Wij zijn bij Den Haag niet op geld belust, wij geven daar niet om.
Vind ik leuk
AFC +2601
woensdag 13 september 2017 om 21:52
Uhm kisnha wel
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:54
Daarom zit hij ook nu bij ons natuurlijk, hij heeft ingeleverd man.
Hij had ook bij Lazio zijn contract kunnen uitdienen op het bankie. Dus complete onzin!

Sanchez bedoel je van jullie? :P
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 21:59]
Vind ik leuk
AFC +2601
donderdag 14 september 2017 om 01:03
Ja hoor .. ben je serieus zo naïef .. hij heeft clubs afgewezen omdat ze niet genoeg betalen.. Hij hoopt met n jaartje ADO weer een contract ergens anders te krijgen .. Niet bij ADO.. En Sanchez wil 1 van de beste verdedigers ter wereld worden.. Spurs s niet alleen een keuze voor geld maar zorgt er tuurlijk wel voor dat hij financieel onafhankelijk is geworden.. Maar we hebben t over Kisnha... Jij laat je wel kennen als ADO supporter
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:05
Nee bij ADO kon hij veeeel meer verdienen. Leg mij dan eens uit waarom hij kiest om bij ADO te spelen en niet op de bank blijft zitten bij Lazio voor veel meer geld? Ben benieuwd, kom maar op? Hij speelt voor ADO salaris!

Verkondig je evangelie, be my guest!

Je loopt gewoon onzin te verkondigen man, het boeltje op te naaien...
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 01:07]
Vind ik leuk
AFC +2601
donderdag 14 september 2017 om 01:11
Dat zeg ik net.. lees jij wel.. Een jaartje voetballen bij ADO en ergens anders weer een contract verdienen.. Nooit zal jij ooit kisnha hebben verdedigt maar hij speelt voor ADO en ineens is alles anders... Kisnha zal nooit een contract tekenen bij ADO...
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:16
Ja ik lees zeker wel! Maar dat geeft toch niet dat hij een jaartje komt spelen bij ons. Iedere supporter is daar gewoon content mee. Maar jij denkt dat allemaal te weten over mij, ben jij Jomanda?

Kishna zal ooit wel onder contract staan bij ons. Hij komt sowieso naar huis om af te sluiten. Zijn vader is ADO supporter in hart en nieren!

Maar het doet jullie wel wat geloof dat hij weg is gegaan :D

Maar zo makkelijk kom je er niet vanaf, geef eens antwoord dan op mijn vraag? Waarom niet bij Lazio op de bank met hun salaris en wel naar ons op ADO salaris?
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 01:18]
Vind ik leuk
AFC +2601
donderdag 14 september 2017 om 01:23
Oohhh god.. ze vader is ADO sup.. Heb je dat verhaal ooit eerder gehoord of nu pas sinds hij daar speelt .. En hoopt hij goed ontvangen te worden als Ajax-speler .. Spelers komen en gaan en zit er totaal niet mee.. coole gozer en mooie voetballer.. En kishna hoopt bij ADO te vlammen zodat hij ergens anders een goed contract ksn verdienen.. Hoe vaak moet k dit zeggen.. derde keer.. Jaartje op de bank zorgt ervoor dat niemand hem n groot contract gaat geven..
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:27
Dat is altijd al bekend geweest, iedere ADO supporter die weet dat. Zat zelf altijd op Noord!
Kishna is nooit beledigd geweest door de ADO fans als jullie bij ons speelde.

Maar nog steeds geen antwoord over geld, kan je toch wel uitleggen?

Jij geeft aan dat hij kiest voor geld omdat geen andere club hem wou hebben. Terwijl hij daar heel veel meer had kunnen verdienen ipv een ADO salaris. Je kan ook toegeven dat je ernaast zat?
Vind ik leuk
AFC +2601
donderdag 14 september 2017 om 01:38
Watttttt???? Moet ik het nog een vierde keer zeggen .. Ben je serieus. Hier komt die nog 1 keer en dan ben K er klaar mee.. Hij kreeg dit seizoen langdurige contracten aangeboden bij kleinere clubs in het buitenland .. Maar niet gord genoeg.. Een jaartje ADO hoopt hij uit te blinken in de eredivisie in de hoop dat hij volgend jaar bij n andere club in de kijker speelt en wel een langdurig groot contract kan tekenen.. 1 jaar iets inleveren en vervolgens een 4 jaar contract tekenen ..
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 02:02
Welke clubs dan?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:20
Helaas geldt dit ook voor de regering.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 02:04
En trouwens hij ging niet weg om geld maar om Frank. Dus bullshit!
Vind ik leuk
Alain2708 +1892
woensdag 13 september 2017 om 16:06
Zou leuk voor ADO en Kishna zelf zijn als hij weer vertrouwen krijgt in zijn eigen kunnen en laat zien dat hij wel degelijk kan voetballen.
Alleen niet tegen ons graag! ;-D
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Verrast door 'vroege' ADO-rentree: 'Gedacht dat dit rond mijn dertigste zou zijn'