'Van Arno Vermeulen moest ik mezelf voorstellen. Dat was zo'n kutvraag'
De Boom (links) met Kingsley Ehizibue

'Van Arno Vermeulen moest ik mezelf voorstellen. Dat was zo'n kutvraag'

woensdag 13 september 2017 om 15:47

Voormalig PEC Zwolle-aanvaller Max de Boom herinnert het zich nog maar al te goed: de dag dat hij zijn debuut maakte in de Eredivisie. Op bezoek bij Willem II, in december 2014, was hij direct belangrijk met een assist op Tomas Necid. 

"Daarna ging het een paar dagen helemaal gek op het internet. Ik was een klein jochie dat nog niets van de wereld had gezien. Er werd van alles over me geschreven", vertelt De Boom in gesprek met VICE Sports. "Dat ik nog veel acne had, dat het na de wedstrijd een mooi naturel interview was met Arno Vermeulen van de NOS. Ik was erg gespannen voor dat gesprek. Ik dacht: nu ga ik het krijgen, sta ik lekker voor lul op televisie."

"Ik praat normaal best makkelijk, maar van Arno moest ik mezelf voorstellen. Dat was zo'n kutvraag. Hij liet me zwemmen", vervolgt De Boom. "Niet van: laten we die jongen eens een beetje helpen met wat voorzetjes. Nee, gelijk zo'n vraag. Alsof je net op de middelbare school komt."

Een paar dagen na zijn debuut raakte de jongeling zwaargeblesseerd. Inmiddels is De Boom gestopt met voetballen. 

Lees meer over:EredivisiePEC Zwolle

Plaats een reactie

woensdag 13 september 2017 om 15:49
Boeit iemand dit wat?
Vind ik leuk
Manolo +869
woensdag 13 september 2017 om 15:50
Arno Vermeulen misschien. Verder niemand.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:54
Pfff ben ik er weer ingetrapt. Ik dacht van Basten ofzo die zich moest gaan voorstellen. Nee het gaat over de Boom.... wie? ja de Boom
Vind ik leuk
Djambo +1753
woensdag 13 september 2017 om 16:02
Zoiets heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien, ik wist niet dat acne iemand z'n gezicht zo kon terroriseren. Sterkte jongen, hopelijk is het toch nog goed gekomen met je gezicht dan.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 16:02]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:25
Het heeft idd z'n sporen nagelaten
Vind ik leuk
Roekoe +3663
woensdag 13 september 2017 om 15:50
Wat een slap stuk zeg jezus
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:51
Ze acne maakte meer indruk dan ze voetballende kwaliteiten....
Vind ik leuk
Santi +12919
woensdag 13 september 2017 om 15:54
Debuut met een assist bekronen om vervolgens zwaar geblesseerd te raken waardoor het niets is geworden.
Flauwe opmerking dus
Vind ik leuk
ronnieron +1962
woensdag 13 september 2017 om 15:51
Hij kon wel gewoon voetballen met een puist..kan ansensio nog wat van leren!
Vind ik leuk
Youri99 +4690
woensdag 13 september 2017 om 15:54
Overspoel deze man met likes aub hahaha
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:52
als er iemand irritant is op de televisie dan is het wel arno vermeulen
Vind ik leuk
Pec Man +505
woensdag 13 september 2017 om 15:53
Wat een ongelooflijke domme opmerkingen hier.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:57
Yep!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:53
Die laatste alinea was me wel een klap in het gezicht ineens
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:54
Arno wie? Met z'n pseudo intelligente brilletje..de zelfingenomen kwal!
Vind ik leuk
HJR +3504
woensdag 13 september 2017 om 15:55
Speelt Zwolle tegen Willem II dit weekend? Of komt het door de puist van Asensio dat nu iedereen die vroeger puisten had aan het woord komen.
Nou dat zullen er wel aardig wat zijn.
Snap dit bericht niet helemaal :).
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:55
Ik vind Arno Vermeulen ook een eikel, maar om dan zo'n nietszeggend stukje te plaatsen....
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:56
En toen stopte hij met voetballen.

Mooi stuk man. Wat moeten we hiermee?
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 15:56]
Vind ik leuk
DubRtd +11834
woensdag 13 september 2017 om 15:57
Een carrière van 143 minuten.

ACL\Knee injury
Geblesseerd geraakt op de training bij pec Zwolle waar ze geen geld voor een trainingsaccommodatie uit willen geven en dus op het plastic hoofdveld trainen.......
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:13
Heeft er absoluut helemaal niks mee te maken. sterker nog onderzoekers van UZ Leuven hebben hier onderzoek naar gedaan, specifiek op kruisbandblessures op kunstgras:

"De allernieuwste generatie kunstvelden scoort echter een stuk beter op dit vlak, en heeft zelfs een lager risico op ernstige letsels in vergelijking met natuurlijk gras. Het nadeel is echter dat ze bij nat weer extra glibberig worden waardoor het risico op minder ernstige letsels zoals schaafwonden en kneuzingen verhoogt."

Je zou kunnen stellen dat spelen op ons plastic veld, veiliger is.
Vind ik leuk
DubRtd +11834
woensdag 13 september 2017 om 16:18
Gek genoeg kan ik me de laatste kruisband blessure op de training opgelopen bij Feyenoord niet herinneren maar is het bij heracles en zwolle zo wat ieder jaar prijs qua ernstige knieblessures.

Die rommel moet gewoon verbannen worden.


Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:25
Wanneer een voetballer een transfer maakt naar een hoger niveau, of van de jeugd bij het eerste elftal komt, is het risico op een kruisband blessure groter. Het aanpassen, stress, de manier van trainen/spelen, de intensiviteit, jezelf willen bewijzen kunnen hiervan oorzaken zijn.
Recente voorbeelden zijn: Marco van Ginkel (Chelsea), Ibrahim Afellay (FC Barcelona), Kevin Strootman (AS Roma),  en zo zijn er nog tal van voorbeelden van spelers die in het eerste jaar bij hun nieuwe club hun kruisband scheuren.

Wanneer je de afgelopen jaren kijkt naar het aantal voorste kruisband blessures in de Eredivisie en de Jupiler League  (bij de mannen) zie je geen opvallende stijging in het aantal blessures. (waar er toch veel meer kunstgrasvelden zijn bijgekomen.)
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 16:28]
Vind ik leuk
DubRtd +11834
woensdag 13 september 2017 om 16:39
Ja... en bijvoorbeeld de afgelopen 7 jaar zijn er geen jonkies bij Feyenoord in het eerste gekomen en ook geen nieuwe aankopen die een stap(je) hoger gingen?

"zie je geen opvallende stijging in het aantal blessures."

Er is dus wel een stijging. Alleen vinden ze het niet opvallend.
Lijkt me leuk om te zien of er toevallig sponsors waren voor dat onderzoek



Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:56
Ik snap niet hoe je van deze zin "zie je geen opvallende stijging in het aantal blessures." kan maken dat er wel een stijging is..

enfin.

Er is geen stijging in het aantal kruisband blessures waar er wel een stijging is in het aantal trainingsuren op kunstgrasvelden. (Dit zou er wel moeten zijn als jouw argument juist was.)

UZ Leuven (Universitair Ziekenhuis) Is geen privaat onderzoeksbedrijf.
Vind ik leuk
DubRtd +11834
woensdag 13 september 2017 om 17:00
Laat "opvallende" weg en er is geen stijging.
Zet "opvallende" neer en er is een stijging.


Vind ik leuk
RDB2402 +1310
woensdag 13 september 2017 om 16:56
Wat een onzin, waar haal jij dat vandaan
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:01
Uit >>> onderzoek van artsen van de UZ Leuven... <<<


Waar haal jij vandaan dat het onzin is?
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 17:04]
Vind ik leuk
Santi +12919
woensdag 13 september 2017 om 15:59
Waar is de message van VIP?
Vind ik leuk
derksen +5727
woensdag 13 september 2017 om 16:02
Je had die arno gelijk moeten stompen!
Wat een irritant vervelend tering ventje is dat nou toch!
Dat hij op tv mag met ze verlopen kop niet normaal..
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:09
Wat heeft de NOS gedacht toen ze Arno 'de dominee' Vermeulen aanstelde als chef voetbal?
Laten we iemand zoeken zonder uitstraling, waar heel Nederland een hekel aan heeft en die alleen onzin uitkraamt. Hoppa, aangenomen!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:05
Is die man die dat bedacht heeft nu niet Directeur bij Feyenoord?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:10
VP EDIT: het is niet nodig dit verhaal in meerdere artikelen te zetten. Het is reeds eenmaal verwijderd.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 16:20]
Vind ik leuk
Sil95 +2053
woensdag 13 september 2017 om 16:23
Zonde dat je vorige account verwijderd is , je had al een heel respectabel puntenaantal bereikt.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:14
Hebben ze geen Media training in zwollywood
Vind ik leuk
HanV +1613
woensdag 13 september 2017 om 20:07
Niet als het iemand is die plotseling debuteert. Hij viel als onbekende jeugdspeler die wedstrijd in en is ook weer gewisseld omdat hij op was.
Vind ik leuk
dhrwobo +7265
woensdag 13 september 2017 om 16:31
Goed verhaal. Komkommertijd
Vind ik leuk
tikkietoe +2329
woensdag 13 september 2017 om 16:43
Deze persoon moet zich nog steeds voorstellen, ik ken hem niet.
En als hij gestopt is met voetballen is hij eigenlijk net als iedereen hier, mag hij wel anoniem blijven.
Vind ik leuk
0343 +351
woensdag 13 september 2017 om 16:51
Weer een stukje...
Vind ik leuk
RDB2402 +1310
woensdag 13 september 2017 om 16:54
Heeft de hoofdredacteur zijn zoon van 9 mee naar het werk genomen ???? Wat een ongelofelijk slecht en slap stuk .. waar gaat dit nou precies over ? Wat een treurig niveau VP, echt diep triest voor degene die dit schreef ...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:14
Acne Vermeulen. Fijne kerel.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:26
Vermeulen moet maar perschef worden bij oranje.Dan hebben we koefnoen pas echt compleet...
Vind ik leuk
Tossa +548
woensdag 13 september 2017 om 17:46
Max de Boom...

Het leek een talent. Bij zijn debuut maakte hij een erg goede indruk op me. Helaas raakte hij vrijwel meteen ernstig geblesseerd. Zo ernstig dat hij nu gestopt is. Heel jammer! Ik snap wel dat het merendeel hier hem niet kent. Geen probleem.

Ik snap alleen niet waarom dit nu op VP moet komen?! En met mij vele anderen.

Arno Vermeulen? Een beroepszeiker! Nare irritante stem met vervelende vragen. Vaak erg sturend en vooringenomen. Bah!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:19
En hij heeft ook een heele irritante kop maar daar kan hij ook niks aan doen aan ze kop dan he ;-)
Vind ik leuk
Tossa +548
woensdag 13 september 2017 om 19:51
Daarom heb ik dat ook niet benoemd. Maar je hebt wel gelijk... Het één kan met het andere te maken hebben.
Vind ik leuk
Paul1982 +6342
woensdag 13 september 2017 om 19:20
Waarom dit verhaal? Vraag me echt af wat hiervoor de aanleiding is geweest. Niemand kent deze gozer.
Vind ik leuk
HanV +1613
woensdag 13 september 2017 om 20:10
Behalve wat supporters van PEC en Helmond Sport.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:32
Lekker belangrijk weer. Die Arno Vermeulen is de grootste kneus in voetballand
Vind ik leuk
Marco S +2507