Dezelfde twee auto's hebben drie keer een ongeluk veroorzaakt voor onze bus

"Dezelfde twee auto's hebben drie keer een ongeluk veroorzaakt voor onze bus"

woensdag 13 september 2017 om 18:51

Een bizarre claim van André Villas-Boas in China. De Portugese manager van Shanghai SIPG beschuldigt tegenstander Guangzhou Evergrande ervan meerdere auto-ongelukken te hebben veroorzaakt in de aanloop naar het onderlinge duel.

Het Shanghai SIPG won dinsdagavond in de kwartfinale van de Aziatische Champions League na penalty's van Guangzhou Evergrande, maar na afloop ging het over heel andere dingen. Villas-Boas deed een bizarre onthulling. "Op weg naar de wedstrijd hebben twee auto's drie keer een ongeluk veroorzaakt voor onze bus. Het waren dezelfde auto's", foeterde Villas-Boas.

"Dat is het probleem hier. Deze club (Guangzhou Evergrande, red.) kan alles maken, zelfs auto-ongelukken veroorzaken", vervolgde Villas-Boas, die bijval kreeg van technisch directeur Mads Davidsen. "Een bizarre nacht op meerdere fronten", twitterde Davidsen. Voor Villas-Boas, die sinds november 2016 aan het roer staat bij Shanghai SIPG, smaakt de zege op Guangzhou Evergrande als zoete wraak. "Want zij domineren het Chinese voetbal."

Plaats een reactie

Quareck +1767
woensdag 13 september 2017 om 18:56
Haha geniaal dit!!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:57
Niet echt. Maar goed. Fijn dat jij dit goedkeurt.
Vind ik leuk
Quareck +1767
woensdag 13 september 2017 om 19:03
Ik kan hier de lol wel van inzien.. natuurlijk is het niet goed, maar dit is beter dan vechten of slopen. Maar goed, laten we alles lekker negatief zien, jij je zin
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:39
Aaah express ergens tegen aan rijden en je auto dus gebruiken als wapen is niet bewust slopen of vernielen?
Vind ik leuk
Quareck +1767
woensdag 13 september 2017 om 20:27
Ik neem aan dat dat hun eigen auto's zijn. Anders is het wel heeeeeel toevallig. Dus wat kost het de maatschappij? Ik neem aan dat de verzekering dit ook niet gaat betalen. Als mensen hun eigen bezittingen kapot maken heb ik er vrede mee. Zo duidelijk?
Vind ik leuk
Youri99 +4667
woensdag 13 september 2017 om 20:18
Kom op zeg, dit is toch van het laagste amateurniveau, dan moet je er toch wel om lachen als je bedenkt dat dit in een professionele competitie gebeurd waar miljoenen in omgaan haha
Vind ik leuk
Quareck +1767
woensdag 13 september 2017 om 20:28
Dank u Youri!
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
woensdag 13 september 2017 om 20:34
Toch mooi man .. soms zijn films net echt .. en in dit geval gewoon echt gebeurd.. China het voetballand in opkomst .. mag toch hopen dat we geen wk in China spelen tegen China .. dat word een kettingbotsing
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:03
Haha, wat een stel gekken daar.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:04
Tsja, die Villas Boas heeft zelf gekozen om naar China te gaan. Daar gaan zaken er toch anders aan toe
Vind ik leuk
ihvmmdk +3165
woensdag 13 september 2017 om 19:04
Wilde westen taferelen in China.
Vind ik leuk
Quareck +1767
woensdag 13 september 2017 om 19:08
Niet lachen, dat mag niet van eleveldski jongens
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:56
Lachen is gezond jongen. Lach zoveel je wil! Ik heb een iets andere humor....wat hier gebeurt is gewoon 'pesten' met die auto's. Calimero gedrag. Niet aan mij besteed ;-)
Vind ik leuk
Quareck +1767
donderdag 14 september 2017 om 00:05
Je moet toch toegeven dat het een hoog comedie gehalte heeft, het is sneu. Het is amateuristisch, maar laten we niet alles te serieus nemen :) ik begrijp je wel hoor!
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:26
Dat is het ook. Heel amateuristisch. Snap ook wel wat jij bedoelt hoor ;-)
Vind ik leuk
derksen +5695
woensdag 13 september 2017 om 19:13
Ja 4-0 voorsprong weggegeven
Nee hoor helemaal geen belchinezen
Maar ik ben er blij mee elke week of beker wedstrijden gewoon alles op 2.5
En Katjing
Week op week op week
Echt easy Money, gisteren, vandaag topi!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:57
City gaf geen 4-0 voorsprong weg.....
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:38
Typisch Chinees
Vind ik leuk
flipper +790
woensdag 13 september 2017 om 19:40
Moeten ze hier ook doen..........











grapje
Vind ik leuk
Polly11 +1308
woensdag 13 september 2017 om 20:20
Chinezen en Chinese auto's lijken allemaal op elkaar
Vind ik leuk
DubRtd +11702
woensdag 13 september 2017 om 21:21
Nou zit ik wel eens Chinese dashcam clips te kijken en wil dus niet uitsluiten dat dit geen opzet is.
Want ze kunnen daar dus echt niet rijden.
Vind ik leuk
410hhw +1236
woensdag 13 september 2017 om 21:23
Misschien was het gewoon toeval.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 21:24]
Vind ik leuk
1920 +120
donderdag 14 september 2017 om 01:45
Ik geloof dit wel. In China gooien ze zichzelf ook voor autos om daar een slaatje uit te slaan.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Dezelfde twee auto's hebben drie keer een ongeluk veroorzaakt voor onze bus"