Dezelfde twee auto's hebben drie keer een ongeluk veroorzaakt voor onze bus

"Dezelfde twee auto's hebben drie keer een ongeluk veroorzaakt voor onze bus"

woensdag 13 september 2017 om 18:51

Een bizarre claim van André Villas-Boas in China. De Portugese manager van Shanghai SIPG beschuldigt tegenstander Guangzhou Evergrande ervan meerdere auto-ongelukken te hebben veroorzaakt in de aanloop naar het onderlinge duel.

Het Shanghai SIPG won dinsdagavond in de kwartfinale van de Aziatische Champions League na penalty's van Guangzhou Evergrande, maar na afloop ging het over heel andere dingen. Villas-Boas deed een bizarre onthulling. "Op weg naar de wedstrijd hebben twee auto's drie keer een ongeluk veroorzaakt voor onze bus. Het waren dezelfde auto's", foeterde Villas-Boas.

"Dat is het probleem hier. Deze club (Guangzhou Evergrande, red.) kan alles maken, zelfs auto-ongelukken veroorzaken", vervolgde Villas-Boas, die bijval kreeg van technisch directeur Mads Davidsen. "Een bizarre nacht op meerdere fronten", twitterde Davidsen. Voor Villas-Boas, die sinds november 2016 aan het roer staat bij Shanghai SIPG, smaakt de zege op Guangzhou Evergrande als zoete wraak. "Want zij domineren het Chinese voetbal."

Plaats een reactie

Quareck +4016
woensdag 13 september 2017 om 18:56
Haha geniaal dit!!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:03
Haha, wat een stel gekken daar.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:04
Tsja, die Villas Boas heeft zelf gekozen om naar China te gaan. Daar gaan zaken er toch anders aan toe
Vind ik leuk
ihvmmdk +5089
woensdag 13 september 2017 om 19:04
Wilde westen taferelen in China.
Vind ik leuk
Quareck +4016
woensdag 13 september 2017 om 19:08
Niet lachen, dat mag niet van eleveldski jongens
Vind ik leuk
derksen +8007
woensdag 13 september 2017 om 19:13
Ja 4-0 voorsprong weggegeven
Nee hoor helemaal geen belchinezen
Maar ik ben er blij mee elke week of beker wedstrijden gewoon alles op 2.5
En Katjing
Week op week op week
Echt easy Money, gisteren, vandaag topi!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:38
Typisch Chinees
Vind ik leuk
flipper +1062
woensdag 13 september 2017 om 19:40
Moeten ze hier ook doen..........











grapje
Vind ik leuk
Polly11 +2140
woensdag 13 september 2017 om 20:20
Chinezen en Chinese auto's lijken allemaal op elkaar
Vind ik leuk
DubRtd +15679
woensdag 13 september 2017 om 21:21
Nou zit ik wel eens Chinese dashcam clips te kijken en wil dus niet uitsluiten dat dit geen opzet is.
Want ze kunnen daar dus echt niet rijden.
Vind ik leuk
410hhw +1440
woensdag 13 september 2017 om 21:23
Misschien was het gewoon toeval.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 21:24]
Vind ik leuk
1920 +127
donderdag 14 september 2017 om 01:45
Ik geloof dit wel. In China gooien ze zichzelf ook voor autos om daar een slaatje uit te slaan.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Dezelfde twee auto's hebben drie keer een ongeluk veroorzaakt voor onze bus"