Dezelfde twee auto's hebben drie keer een ongeluk veroorzaakt voor onze bus

    "Dezelfde twee auto's hebben drie keer een ongeluk veroorzaakt voor onze bus"

    woensdag 13 september 2017 om 18:51

    Een bizarre claim van André Villas-Boas in China. De Portugese manager van Shanghai SIPG beschuldigt tegenstander Guangzhou Evergrande ervan meerdere auto-ongelukken te hebben veroorzaakt in de aanloop naar het onderlinge duel.

    Het Shanghai SIPG won dinsdagavond in de kwartfinale van de Aziatische Champions League na penalty's van Guangzhou Evergrande, maar na afloop ging het over heel andere dingen. Villas-Boas deed een bizarre onthulling. "Op weg naar de wedstrijd hebben twee auto's drie keer een ongeluk veroorzaakt voor onze bus. Het waren dezelfde auto's", foeterde Villas-Boas.

    "Dat is het probleem hier. Deze club (Guangzhou Evergrande, red.) kan alles maken, zelfs auto-ongelukken veroorzaken", vervolgde Villas-Boas, die bijval kreeg van technisch directeur Mads Davidsen. "Een bizarre nacht op meerdere fronten", twitterde Davidsen. Voor Villas-Boas, die sinds november 2016 aan het roer staat bij Shanghai SIPG, smaakt de zege op Guangzhou Evergrande als zoete wraak. "Want zij domineren het Chinese voetbal."

    Plaats een reactie

    Quareck +5987
    woensdag 13 september 2017 om 18:56
    Haha geniaal dit!!
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 19:03
    Haha, wat een stel gekken daar.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3114
    woensdag 13 september 2017 om 19:04
    Tsja, die Villas Boas heeft zelf gekozen om naar China te gaan. Daar gaan zaken er toch anders aan toe
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +5838
    woensdag 13 september 2017 om 19:04
    Wilde westen taferelen in China.
    Vind ik leuk
    Quareck +5987
    woensdag 13 september 2017 om 19:08
    Niet lachen, dat mag niet van eleveldski jongens
    Vind ik leuk
    derksen +8404
    woensdag 13 september 2017 om 19:13
    Ja 4-0 voorsprong weggegeven
    Nee hoor helemaal geen belchinezen
    Maar ik ben er blij mee elke week of beker wedstrijden gewoon alles op 2.5
    En Katjing
    Week op week op week
    Echt easy Money, gisteren, vandaag topi!
    Vind ik leuk
    KoiFreak +257
    woensdag 13 september 2017 om 19:38
    Typisch Chinees
    Vind ik leuk
    flipper +1236
    woensdag 13 september 2017 om 19:40
    Moeten ze hier ook doen..........











    grapje
    Vind ik leuk
    Polly11 +2857
    woensdag 13 september 2017 om 20:20
    Chinezen en Chinese auto's lijken allemaal op elkaar
    Vind ik leuk
    DubRtd +15556
    woensdag 13 september 2017 om 21:21
    Nou zit ik wel eens Chinese dashcam clips te kijken en wil dus niet uitsluiten dat dit geen opzet is.
    Want ze kunnen daar dus echt niet rijden.
    Vind ik leuk
    410hhw +1604
    woensdag 13 september 2017 om 21:23
    Misschien was het gewoon toeval.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    1920 +126
    donderdag 14 september 2017 om 01:45
    Ik geloof dit wel. In China gooien ze zichzelf ook voor autos om daar een slaatje uit te slaan.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Dezelfde twee auto's hebben drie keer een ongeluk veroorzaakt voor onze bus"