Koopje van de eeuw voor Real: 'Als je dan bedenkt dat hij 25 miljoen heeft gekost'

    Koopje van de eeuw voor Real: 'Als je dan bedenkt dat hij 25 miljoen heeft gekost'

    woensdag 13 september 2017 om 20:24

    Toni Kroos is voor Real Madrid het koopje van de eeuw. Dat stelt zaakwaarnemer Volker Struth in gesprek met BILD.

    Real betaalde in 2014 25 miljoen euro aan Bayern München voor de Duitse middenvelder. "Als je naar de huidige situatie op de transfermarkt kijkt en dan bedenkt dat Toni voor 25 miljoen euro is gekocht, dan kun je zeggen dat Kroos het koopje van de eeuw is voor Real", aldus Struth.

    Kroos vertrok drie jaar geleden bij Bayern München omdat hij niet akkoord ging met een nieuw contract. "Dit is een normaal proces" vindt Struth. "Toni werd onder Guardiola nog beter, werd de beste speler van het WK in Brazilië en vervolgens lagen de aanbiedingen van topclubs op tafel. Toni was niet tevreden over het aanbod van Bayern." Een terugkeer naar München zit er niet in. "Ancelotti weet dat dit utopisch is. En Toni heeft herhaaldelijk uitgesloten dat hij terugkeert naar de Bundesliga."

    Plaats een reactie

    Marco S +4168
    woensdag 13 september 2017 om 20:26
    Knap hoor dat je iets koopt met maar 25 miljoen.. beetje zoals ik naar de Lidl ga met 25 euro
    Mijn hele mandje vol!!!
    Vind ik leuk
    Adje80 +4660
    woensdag 13 september 2017 om 21:59
    Voor mij blijft dat atouba
    Vind ik leuk
    chicken +8939
    woensdag 13 september 2017 om 20:26
    Onder guardiola??
    Vind ik leuk
    United FC +12265
    woensdag 13 september 2017 om 20:31
    Een jaartje volgens mij
    Vind ik leuk
    chicken +8939
    woensdag 13 september 2017 om 20:33
    Graaf graaf....zou zomaar kunnen haha
    Vind ik leuk
    Lurton +2104
    woensdag 13 september 2017 om 20:51
    Ja 1 jaar onder Guardiola.

    Wat een onzinnige opmerking. Vooral omdat ook nu een speler met nog een 1 jarig contract niet heel veel meer dan 25-30 Miljoen zou opleveren.

    Bayernmunchen heeft op basis van hun onderhandelingspositie prim zaken gedaan toen.
    Vind ik leuk
    Galacticos +1625
    woensdag 13 september 2017 om 21:42
    Sanchez afgelopen zomer bod van 75miljoen. 1 jaar contract.
    Chamberlain 40 miiljoen na liverpool 1 jaar contract.
    Vind ik leuk
    Lurton +2104
    woensdag 13 september 2017 om 22:06
    Uitzonderingen en binnenlandse Engelse transfers daargelaten.
    Vind ik leuk
    Niellie078 +21924
    woensdag 13 september 2017 om 20:27
    Maar assensio word zeker de beste speler van de wereld .. kroos goed , assensio beter .. Beste aankoop is trouwens Ronaldo , als je al die goals toch ziet en hij koste nog geen 100 miljoen
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 20:40
    Denk toch dat messi een beter koopje is want die hebben ze voor echt helemaal niks gehaald
    Vind ik leuk
    goedemorgen +2891
    woensdag 13 september 2017 om 21:48
    Asensio 3,7 miljoen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21501
    woensdag 13 september 2017 om 20:55
    Jammer dat Asensio niet voor Oranje heeft gekozen! Had zo mooi kunnen zijn..
    Vind ik leuk
    JCJWZ +12313
    donderdag 14 september 2017 om 00:20
    Asensio is gekke henkie niet, die wil prijzen winnen en niet elke zomer thuis voor de buis het wk moeten volgen
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21501
    donderdag 14 september 2017 om 07:30
    Tuurlijk heeft hij alle gelijk van de wereld. Spelers van dat niveau hebben we hard nodig!
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7220
    woensdag 13 september 2017 om 20:31
    Dit is een geweldige speler inderdaad. 25 mio daar koop je nu Klaassen voor. Dat is inderdaad een factor 10.
    Vind ik leuk
    Gammerth +274
    woensdag 13 september 2017 om 20:34
    Vind ik ook! Al moet je Modric voor 30 miljoen niet vergeten, wat een koopjes.
    Vind ik leuk
    stefvo +747
    woensdag 13 september 2017 om 20:38
    Had nog maar een eenjarig contract...
    Vind ik leuk
    kevinleo +2429
    woensdag 13 september 2017 om 20:40
    Ik kocht laatst een paar schoenen voor 100 euro, wat een koopje. De winkel ernaast verkocht ook schoenen maar dan vanaf 2/300 euro
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 21:04
    Kroos had nog een contract van één jaar en hij wilde niet verlengen. Dus 25 miljoen ipv niks vind ik toch een goeie deal van Bayern
    Vind ik leuk
    Neutraal +564
    woensdag 13 september 2017 om 21:24
    Nadat Bayern niet snel genoeg acteerde door een beter contract voor te leggen. Daardoor ging hij verder kijken en achteraf was dat het beste wat hem overkwam.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Koopje van de eeuw voor Real: 'Als je dan bedenkt dat hij 25 miljoen heeft gekost'