Koopje van de eeuw voor Real: 'Als je dan bedenkt dat hij 25 miljoen heeft gekost'

Koopje van de eeuw voor Real: 'Als je dan bedenkt dat hij 25 miljoen heeft gekost'

woensdag 13 september 2017 om 20:24

Toni Kroos is voor Real Madrid het koopje van de eeuw. Dat stelt zaakwaarnemer Volker Struth in gesprek met BILD.

Real betaalde in 2014 25 miljoen euro aan Bayern München voor de Duitse middenvelder. "Als je naar de huidige situatie op de transfermarkt kijkt en dan bedenkt dat Toni voor 25 miljoen euro is gekocht, dan kun je zeggen dat Kroos het koopje van de eeuw is voor Real", aldus Struth.

Kroos vertrok drie jaar geleden bij Bayern München omdat hij niet akkoord ging met een nieuw contract. "Dit is een normaal proces" vindt Struth. "Toni werd onder Guardiola nog beter, werd de beste speler van het WK in Brazilië en vervolgens lagen de aanbiedingen van topclubs op tafel. Toni was niet tevreden over het aanbod van Bayern." Een terugkeer naar München zit er niet in. "Ancelotti weet dat dit utopisch is. En Toni heeft herhaaldelijk uitgesloten dat hij terugkeert naar de Bundesliga."

Plaats een reactie

Marco S +2544
woensdag 13 september 2017 om 20:26
Knap hoor dat je iets koopt met maar 25 miljoen.. beetje zoals ik naar de Lidl ga met 25 euro
Mijn hele mandje vol!!!
Vind ik leuk
Adje80 +2643
woensdag 13 september 2017 om 21:59
Voor mij blijft dat atouba
Vind ik leuk
chicken +6142
woensdag 13 september 2017 om 20:26
Onder guardiola??
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 13 september 2017 om 20:31
Een jaartje volgens mij
Vind ik leuk
chicken +6142
woensdag 13 september 2017 om 20:33
Graaf graaf....zou zomaar kunnen haha
Vind ik leuk
Lurton +1694
woensdag 13 september 2017 om 20:51
Ja 1 jaar onder Guardiola.

Wat een onzinnige opmerking. Vooral omdat ook nu een speler met nog een 1 jarig contract niet heel veel meer dan 25-30 Miljoen zou opleveren.

Bayernmunchen heeft op basis van hun onderhandelingspositie prim zaken gedaan toen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:42
Sanchez afgelopen zomer bod van 75miljoen. 1 jaar contract.
Chamberlain 40 miiljoen na liverpool 1 jaar contract.
Vind ik leuk
Lurton +1694
woensdag 13 september 2017 om 22:06
Uitzonderingen en binnenlandse Engelse transfers daargelaten.
Vind ik leuk
Niellie078 +20184
woensdag 13 september 2017 om 20:27
Maar assensio word zeker de beste speler van de wereld .. kroos goed , assensio beter .. Beste aankoop is trouwens Ronaldo , als je al die goals toch ziet en hij koste nog geen 100 miljoen
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:40
Denk toch dat messi een beter koopje is want die hebben ze voor echt helemaal niks gehaald
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:48
Asensio 3,7 miljoen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:55
Jammer dat Asensio niet voor Oranje heeft gekozen! Had zo mooi kunnen zijn..
Vind ik leuk
JCJWZ +9122
donderdag 14 september 2017 om 00:20
Asensio is gekke henkie niet, die wil prijzen winnen en niet elke zomer thuis voor de buis het wk moeten volgen
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 07:30
Tuurlijk heeft hij alle gelijk van de wereld. Spelers van dat niveau hebben we hard nodig!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:31
Dit is een geweldige speler inderdaad. 25 mio daar koop je nu Klaassen voor. Dat is inderdaad een factor 10.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:34
Vind ik ook! Al moet je Modric voor 30 miljoen niet vergeten, wat een koopjes.
Vind ik leuk
stefvo +707
woensdag 13 september 2017 om 20:38
Had nog maar een eenjarig contract...
Vind ik leuk
Santi +17471
woensdag 13 september 2017 om 20:41
En zn droom was altijd al real madrid. Bayern had geen geweldige onderhandelingspositie maar kreeg toch prima wagt
Vind ik leuk
kevinleo +1728
woensdag 13 september 2017 om 20:40
Ik kocht laatst een paar schoenen voor 100 euro, wat een koopje. De winkel ernaast verkocht ook schoenen maar dan vanaf 2/300 euro
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:04
Kroos had nog een contract van één jaar en hij wilde niet verlengen. Dus 25 miljoen ipv niks vind ik toch een goeie deal van Bayern
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:24
Nadat Bayern niet snel genoeg acteerde door een beter contract voor te leggen. Daardoor ging hij verder kijken en achteraf was dat het beste wat hem overkwam.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Koopje van de eeuw voor Real: 'Als je dan bedenkt dat hij 25 miljoen heeft gekost'